- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
-
fpeter07
veterán
válasz dodopek #7981 üzenetére
Nem nekem való ez a műfaj. Egyszerűbbnek látom elfutni az emberek elől, mint megölni őket... Messziről nem tudom lelőni őket, közelről sem. Felmegy a domboldalba és onnan lő rám, vagy gondol egyet és a terminátor ruhájában elém fut és két-három lövésből kinyír, nekem meg egy tár (!) kell ehhez a művelethez.
Voltam Csernobilben, semmi esélyt nem látok arra, hogy végigvigyem a játékot.
-
rétisün
veterán
válasz dodopek #8065 üzenetére
"3 játék féltávnál is fel lehet tenni."
a modok nagy része új játékot igényel, a régebbi mentések általában nem működnek egy mod felrakása után.
mod: kicsit értelmezve is a kérdésed azt hiszem, ezt te is tudod, és pont azért kérdezed, hátha mégis van ilyen mod....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
emre
veterán
válasz dodopek #8067 üzenetére
Amennyiben olyan teszel fel ami nem módosítja a játékmenetet, illetve nincsenek benne új elemek, és csak és kizárólag a látványt dobja fel akkor elképzelhető hogy nem kell elölről kezdeni a játékot.
Minden más esetben egy régebbi mentés betöltésénél kifagy a game.
Én még kizárólag látványra épülő mod-ot nem használtam, szóval az egész a részemről kizárólag elmélet.De nagy baj nem történhet ha kipróbálod. Ugynis ha még nem tettél fel mod-ot akkor a nincs gamedata mappád a játék könyvtárában. Ha nem működik a mod akkor egyszerűen letörlöd, és tolod tovább az alap játékot.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Kassadin
addikt
válasz dodopek #8069 üzenetére
Mindenki úgy meg van örülve ezektől a modoktól.
Számomra az egyetlen, ami érdekes, az a grafikai tuningot tartalmazó mod, voltak itt régebben képek a játékból, majdnem magamhoz nyúltam, eszméletlen szép játék (lett), és ilyen apróságok, hogy az AK fa részei tényleg fának néznek ki, s nem valami furnérlemeznek, nagyon tetszett. Meg teljesen zöld a fű és ilyen dolgok. Ezek baromira megtudhatják dobni a játékot, kár, hogy már nincsen meg a játék. -
-
rétisün
veterán
-
kutga
nagyúr
válasz dodopek #8107 üzenetére
Nekem a millitary armored suit tetszett nagyon, kár hogy nem lehetett vele annyit cipelni mint exoban, úgyhogy a vége felé inkább exoban rohangáltam.
Monolith tényleg nagyon kemény, bár amire velük szembekerülsz azért neked is olyan fegyvereid lesznek amivel odacsaphatsz.
Let the Zone take me if I am.
-
fpeter07
veterán
válasz dodopek #8105 üzenetére
Pripyatban sikerült 270 lőszert összeszednem a távcsöves gépfegyveremhez. Az bőven elég volt a szarkofágban. Egyébként előtte elég súlyos lőszerhiánnyal küszködtem. Bent a sugárzás majdnem megölt, de mivel sok megpack volt nálam (~15), mindig újra tudtam tölteni az életem. Persze sugárzás elleni pálcám nem volt, de még a bentieknél sem.
Csernobilban megöltétek az összes katonát, vagy hogy jutottatok el az erőműig?
Miről szól tővonalakban a Call of Pripyat folytatás? Lehet azt is végig kellene majd vinnem.
-
kutga
nagyúr
-
remington2
senior tag
válasz dodopek #8093 üzenetére
A játékban a sztori érthető, de néhány videónál nem tudom, mire gondoltak.
Pl. áll a főszereplő szemben az erdővel, mellette egy kutya, meg utána bemegy az erdőbe, na, az ilyeneket nem tudtam elhelyezni az egészben.
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
PeL
addikt
válasz dodopek #8161 üzenetére
Hát végül nekiálltam Sigerous Mod v1.7 COP fordításnak, megpróbálom normálisan megcsinálni, de nem tudom mikorra lesz kész még kb.-ra sem, rengeteg szöveg van benne... A másik hogy most egy bővített 1.7-es verzió van kint és már érkezőben van a 2.0-s is amit még foltozgatnak a lelkes emberek. És nem tudom ha kijön a 2.0 akkor nem e vész kárba az 1.7-es fordításom, épp az imént kérdeztem rá a hivatalos fórumon hogy érdemes e addig folytatni a fordítást amíg ki nem jön a végleges 2.0 Mert lehet az 1.7 fájljait fel tudom használni a 2.0-hoz is
[ Szerkesztve ]
-
hajbel
addikt
válasz dodopek #8180 üzenetére
Eredetileg 2004-ben kellett volna megjelennie, de 2007-ben már a kiadó nem adott több ultimátumot a fejlesztőknek. Néhány terület így kiamradt, amelyek később a Clear Sky-ben debütáltak, vagy kukázva lettek. Nem sikerült optimalizálni a járműhasználatot. Nem tudtak mit kezdeni a gázolással és a még gyalogosan is nehezen észrevehető anomáliák miatti gyakori elhalálozással. Mivel gyakorlatilag az elemek beépítését és a pályák kidolgozását félbehagyva kellett megjelentetni a játékot, így a tesztelésre is kevés idő maradt, ezért volt benne annyi bug. Mondjuk 1.5- ös patchtől felfelé már semmivel nincs több bug benne, mint egy hasonló szabad játékmenetet nyujtó játékban.
Egyébként már egy csomó játékot hagytak félbe, sőt sokkal előrehaladottabb állapotban is állítottak már le projekteket. Simán elképzelhető, hogy nem akarják kiadni konzolra ebben a Csernobili környezetben, és el akarják amerikanizálni, hiszen annakidején USA-ban a kutya meg nem ugatta SoC-ot, és akkor még finoman fogalmaztam... Nem tetszett a jenkiknek, hogy nincs méterenként nyíllal jelölve, hogy merre kell menni, és hogy vissza is lő az ellenség.
[ Szerkesztve ]
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
dodopek
addikt
válasz dodopek #8258 üzenetére
Közben megtaláltam Emre hozzászólását.
Más van?
-
emre
veterán
válasz dodopek #8258 üzenetére
Clear sky: smrter zone alpa, és az ogsm mod
Shoc: OL 2.2, Inferno, Soljankaezekre keress rá a topikban
mod:
nem tudom a 2.1 hol elérhető, próbáld ki a 2.2-öt[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
PeL
addikt
válasz dodopek #8295 üzenetére
Mivel itt nem jelzi mint a CoP-ban, így marad a rohangálás. Én ha fedezéket keresek és pont elkap egy kitörés addig szaladgálok amíg meg nem halok, vagy nem találok egy olyan helyet ahol nem sebez Általában ahová az NPC-k beállnak kitöréskor, ott kell lennie a fedezéknek is valahol
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Asztalos klub
- Elemlámpa, zseblámpa
- Windows 11
- Witcher topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- YouTube
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Yettel topik
- További aktív témák...
- Seasonic Focus GX 850 Gold - 10év papíros garanciával, újszerű állapotban, dobozában!
- GIGABYTE RTX 3070 GAMING OC 8GB GDDR6 SAMSUNG OC 256bits eladó!
- Asus VivoBook PRO - 14" 2.8k OLED / i5-11300H / 16Gb DDR4 / 512Gb NVME / RTX 3050 / HUN / 1.45 kg
- Alphacool Eisbaer LT360 vízhűtés
- O-K-G gép I5 7.generációs eladó, ajándék Logitech G102 Lightsync gaming egér és RGB gaming billentyű