Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    hm, simával (pontosabban 1.006al) tolja még valaki? tegnap sikerült pripaty(!)ban összeszednem egy maxos állapotú gausst^^ ezekután elkezdtem reménykedni, hátha valahol egy 203mast is össze lehet szedni még CNPP2 előtt (és nem csak az arenára értem;>).

    .006 tapasztalatok (bár CNPP 1-2-3mon még nem voltam), master fokozat alapján:
    - X3DA működése leállt utáni desktopra kidobálás eltűnt vista x32 alatt (na ez lehetett a mem allocation bug)
    - fizika lényegesen jobb lett. még mindig van pár érdekesen ugráló dolog (ld monolith base 4 rare artifact spawnja), de már nem esel ki a pályáról néha. ellenfelek hullái is sokkal nyugodtabbak pár kivétellel
    - ain mintha reszeltek volna, bár az exoskeltonosok és zombik még mindig elfutnak a gránát elől ( főleg előbbi a bosszantó)
    - a térkép kijelzi, ámde semmi nincs a secret stashban anomália megmaradt, bár továbbra is ritka. sanda gyanúm, h ez valahogy a savegamevel van összefüggésben.
    - ellenben a wild territoryn lévő rossz helyre kijelzett secret stasht javították
    - pár anomália erősségét igazították a zónától való távolságukhoz. legszembetűnőbb a Garbage Bandit bázisának végén lévő Whirlgig/Vortex mezőben, ahonnan már ki lehet jutni élve. ellenben a Wild Territory "pincéjében" lévő Electroval vigyázni, _nagyon_ erős lett. Electro ritkábban dob Moonlightot és Flasht ahogy néztem (általában ezekből .005 alatt dunát tudtam rekeszteni:))
    - farkasokat és az AKt mintha picit javították volna, a Viper mintha picit jobban félrehordana az IL 86al együtt (utóbbi már egyes lövésre is szinte használhatatlanul pontatlan)
    - Bes nyakába végre nem spawnol farkasokat 8asával a gép, bár most sietősen jutottam el eddig
    - terrible reputation 1300 fölött, ez szvsz bug (.005 alatt ugrált excellent és terrible között). aztán lehet összefgg azzal, hogy a dutynak és freedomnak egyszerre szoktam küldetéseket csinálni:D
    - bloodsucker jawot még nem találtam, pedig kinyírtam párat. find a bloodsuckers jaw küldit se kaptam még, fura

    apropó: diablo mintára nincsen valami hell/nightmare/hell-hell fokozat mod?^^ veteran kezd egyre kevésbé kihívás lenni...

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Quiksilver #2935 üzenetére

    szerintem kinyírtak közben... pár zombifiedet odaspammol a játék közben, lehet ez történt. bújj el jobban, néha bejön;>

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Kis zöld izé #2941 üzenetére

    fogadni mernék, hogy 9x18as lőszerrel van tele a hátizsákod;> a viperhez 9x19, a söréteshez meg nemtommilyen kell (nem vagyok vele hatékony, szóval csak vészesetben szoktam azzal menni). megoldás annyi, hogy elbújsz, lősz, elbújsz, lősz, lopakodsz, elbújsz, lősz, és ha nem nagyon van tapasztalatod ilyen jellegű játékokban (Deus Ex 1-2, Thief, Crysis), akkor az optionsban állítsd a nehézséget easyre. egy idő után ki lehet ismerni az AIt (értsd, tudni fogod, hogy bekerítősdit játszik, és innentől tudsz a fejével gondolkodni), esetleg szórd meg őket gránáttal, azt szeretik (és remekül ki lehet őket robbantani a fedezékükből). amerről bemész a roncstelepre, van egy kis bódé, elég nagy mennyiségű lőszerrel benne a dobozkákban (viperhez olyan 60-120 van benne). ja és lőjj gugolva/hasalva, jobbklikkes módon, lényegesen pontosabban lehet úgy osztani az áldást. elsőre lehet, h picit nehéznek tűnik, de ha kiismered a játékot, akkor még a legnehezebb fokozaton is eléggé egyszerű...

    felraktam én is az OL modot: a textúrák gyönyörűek lettek végre:) az éjszakák nagyon jók, bizonyos missziók rendkívül meg lettek könnyítve ezáltal (ügyesen mozogva és hangtompítós fegyverrel, nomeg éjjellátóval nem szúrnak ki, innentől sérülésveszély nélkül lehet kiirtani nagyobb csoportosulásokat is). egyetlen baj, hogy néha neutral stalkereket is ki szoktam lőni véletlenül (de a fenéért mászkálnak bandit suitban):D. az eleje pöppet erősre sikeredett, aztán most középtájra végre van elég erős artifactem, meg persze a Military Suit, nagy kedvencem;> jó dolog a javítás, örülök, h mindent lehet venni (jelenleg épp egy m203massal osztom az áldást, vintarért még el kéne menni:)). az artifactdobálás fless, a visszafogottabb spawnnak meg örülök (alapjátékban frászt szoktam kapni wild territoryn). a kimaradt lények rondák, bár a törpéktől addig féltem, amíg a főnöküket 15mp alatt ki nem végeztem:D mondjuk zombihordával támogatott törpe ronda. a controllereket egyszerűbben ki lehet szedni, mivel pontosabbak a fegyverek, ez jó. red forestben/pripatyban mire készüljek? NPPre elég lesz a szokásos Military Suit/Exoscelton+400 sniper/AP 9x39+600AP az M203hoz+M203+Vintar+Dragunov 60 lőszerrel+30 gránát, vagy mennyi plussz rakéta kell a főgonoszra?;> zombikat gránát kapásból szétkapja? chimerák merre szoktak előfordulni?

    és honnan lesz minigunom?;>

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Lauda #2946 üzenetére

    a porszívósok melyikek? jelen pillanatban a tömegesen támagó bloodsuckereken kívül nagyon nem félek semmitől, de azok kemények.

    "I removed the last teleport in the NPP Stancia2, you must jump down to the court, so the game is not over. Go ahead into the direction of the big chimney and meet the main boss enemy."

    Magyarul, ugorj le az udvarra, menj a nagy kémény felé, és valahol ott lesz. ezt valaki meg tudná erősíteni?

    A nincs vége szvsz annyira nem baj, de én diablo2n nevelkedtem;>

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Quiksilver #2950 üzenetére

    hm, én ilyenkor be szoktam bújni valamelyik sötét sarokba, pl az ajtótól bejövéstől számított balba:) oda nem látnak meg, és várhatóan nem jönnek közelebb.

    Grigorisz: köszi, a 3-4 snorkra alapjátékból emlékeztem, rendszeresen a frászt hozták rám:D avagy ilyen népsűrűség mellett nem hittem volna, hogy bármilyen szörny három percnél tovább élhet:D

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz M@trixfan #2953 üzenetére

    na, itt a probléma. a Vintar teljesen alkalmatlan közelharcra (jó, vészesetben lehet vele, de nem arra találták ki, célzás nélkül irdatlanul pontatlan). az első, toronynál mászkáló bloodsuckert talán még ki lehet vele szedni elsőre, de ott van a többi is;>

    shotgunok felejtősek, főleg játék végén, ahol az exosceltonokat és military suitokat kb lehetetlen átlőni velük. legjobb megoldás ellenük a tunder s14 vagy a gp37, de a szürke nato fegyverrel is meg lehet őket győzni a lefekvés előnyeiről;> mondjuk ezekkel is közelről beléjük kell ereszteni egy tárat, mire megpurcannak.

    OL modban lassan készülök red forestbe:)

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Lauda #2961 üzenetére

    hát, én vadásztam kutyára Vintarral, amikor kifogyott a lőszer a GPből, nem volt vicces:D

    OL mód: a red foresti brain schorcherbe nem az alapjáték bejáratán át mentem be. most pedig nem tudok kimenni. na ilyenkor mi a fene van?

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Lauda #2968 üzenetére

    a reckless groups stashnél is van egy bejárat. lekapcsoltam, és nem nyílik semerra a biztonsági ajtó:D mondjuk még a fegyverledobással elmozdítom az ajtóttal mgé nem próbáltam...

    a GP mozgás közben pontosabb ill nagyobb a tár, kutyáknál tömegesen nem feltétlenül jó ötlet egy helyben állni...

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz csaabz #2972 üzenetére

    http://stalker.filefront.com/file/Oblivion_Lost;86329

    itten van e;>

    apropó: megvan a főgonosz, tényleg ott császkál a nagy kémény lábánál. eddig 4 rakéta és olyan 50-60 gránát meg olyan 10-20 gaussal végrehajtott fejlövés után még mindig életben van... hm... ezek után kíváncis vagyok, hogy az alkotók mennyire is gondoltak a sok rakéta és gránát alatt:/

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Grigorisz #2975 üzenetére

    nyugi, meg fogod ismerni:) sima controllernek néz ki, annak minden nyűgjével. csak egy "picit" jobban bírja a strapát. a nagy kémény mellett van egy két épletet összekötő híd, ahogy néztem, be van scriptelve, hogy az alatt mászkáljon fel s alá. ja és exosceltonnal rá vadászni botor és öngyilkos misszió, nekem meg ugye csak az van jelenleg, 95 és 100%os állapotban.

    Medvelászló: az a trükk a törpénél bejött, elvileg nfojában ide rakétát mondtak... fireball nem volt nálam, de asszem mindenképpen vissza kell mennem lőszerért Barba, szal következőre hozok magammal azt is.

    apropó: minigunt honnan szerzek?:)

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz csaabz #2977 üzenetére

    pályák kicsit moddolva, pár hibát javítottak, új fegyverek, átdolgozott hud, pár új szörny, vezethető autók, új időjárási tényezők, rendberakott spawn. 1.05ig patcheld fel, utánna lehet feldobni.

    athomi: sniperek vannak a pályán. sok. és erős radiation. én seva suitot ajánlanám (esetlleg military vagy exoscelton, ha már van), alapjáték esetében 2x urchin + 2xmamas beads + night star beállítással.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz athomi #2985 üzenetére

    !SPOILER!
    na, ott énis szivtam. lesz egy ilyen kör alakú terem, három szinttel. valszeg ott feküdtél ki, amikor lejárt az óra. itt minden szinten lesz 1-1 vezérlőegység, rajta egy kapcsolóval. ezeket sorban nyomd ki (sorrend tökmind1, de alulról felfelé a legegyszerűbb meg logikusabb). ha nagyon fogytán az időd, akkor a szintek közötti lépcsők környékén néha nincs erős sugárzás, ott lehet pihizni;>. ilyenkor a timer újraindul utánna. ha a három szintet lelőtted, a legfelső szintén lesz egy fő control panel, itt megnyomsz egy gombot és örülsz, jön egy szép video.
    !SPOILER vége!

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    *** OL mod ***

    visszatértem Barba, miután eljutottam a főellenségig.

    tapasztalatok (Spoileres):
    - Red Forestben több psi kutya van. vagy több controller. egyik ott, ahol a rakétavetős Monolith soldier álldogál. ez egy picit húzósabbá teszi a dolgot (eléggé nagy monolith csoportosulás, jól bevédve, sniperrel támogatva). viszont a Reckless groups stashnél be lehet jutni a brain scorcherhez (asszem az x18), tehát nem kell mindenkit kilőni. csak visszafelé:/
    - Pripaty eddig is erőd volt (bár miután eljutottál a parkolóig, ha a térképen balra kerültél relatíve egyszerűbbé vált a dolog, arra csak 1-2 sniper van meg pár military stalker), jelenleg rémálom. zombik, 2(!) controller csapatban, tetejében kaptam egy breakoutot pripaty közepén => összes neutral stalkert kilőtték mellőlem még a főutcán. Exoscelton kötelező(!!), esetleg egy Ecologist 99M erősen ajánlott (főleg, ha a főellenfélnek neki akarsz menni). Dragunov/Gauss+(Vintar)+ Tunder (+ M203) kötelező! a Tunder/Vintar páncéltörő lőszere nagyon könnyű a többihez képest, érdemes ebből betankolni indulás előtt (olyan 1000-1500 lőszered legyen páncéltörő/sniperből). ne feledd, hogy kivételesen vissza is kell jönni, és CNPP3/CNPP4en sima lőszerrel mászkálnak a Monolith hívek. érdemes éjszaka nekimenni a pályának. a stadionban lesz pár boar, 3 rakétás Monolith, talán 1-2 sniper meg a kezelába összenőtt óriás (vagymi:)). meg a stadion közepén rakatnyi anomália, 2 night starral, meg kötegnyi jellyfisshel/stone flowerrel. mielőtt továbbmész, érdemes aludni az estig a hotelszobában. érdemes betankolni min 3 urchint vagy crystalt, 1 moonlightot, 2-3 mamas beadset (amennyid van), 1 soult, odavezető útra esetleg kobolokot/goldfiht, egy -12000bleedest, maradék helyekre meg night start (3-4re elég egy urchin, egy -bleed, egy soul, 2 mamas és 3 night star)
    - CNPPből vissza lehet menni (mindegyik pályáról)
    - CNPP1en (tehát déli udvar) nincs kitörés, más nem változott. elvileg van egy másik kijárat is, gyakorlatilag én ezt nem találtam meg. érdemes megkeresni, a 3 helikopter az apcvel 35% körülre redukálta le egy 90+%os Exom, mire kiértem. ha jó ötemben csinálod, éjszaka lesz, mire visszaérsz. helikopter ellen a Gauss nem ér semmit 10-15 lövés után nézve.
    - CNPP2őn (itten van a Monolith is) számíts három dwarfra, 1-2 Bloodsuckerre és egy Controllerre. egyébként is egy nehéz pálya, így meg horrorisztikus. a szörnyek a lépcsőház után lesznek. a vokált cserélték, gyí kamunnye helyett angolul beszélnek a robbanás előtti pillanatokról. nothing ever goes wrong, nothing can be wrong...:)
    - CNPP3 (útban az igazi vége felé): semmi változás.
    - CNPP4 (északi udvar, "nem segítek nektek" vég): utolsó teleportig semmi változás, leszámítva hogy a pálya szinte egészéről leszedték a radioaktivitást. itt ending helyett leteleportál a kémény mellé, ott császkál a helyi boss. na ide fog kelleni az Ecologist. meg nagyon sok rakéta (5 rakéta 40-60gránáttal kevés volt, így számolj). lesz pár mutálódott civil (az amorf), de egyéb szörnyet nem láttam. boss kellemetlen lesz.
    - gausst nagoyn jó áron veszi meg a Bari trader. ha elbírod, és kell pénz, hozz vissza párat eladni
    - 4 military és 4 exo van pripaty+cnppben (+az 5. Fang exoja). ha pénz kell, érdemes visszahozni belőlük.

    és egy kérdés: a minigun hol van?:)

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Medvelászló #2994 üzenetére

    a játékban 3 van, ebből 2t nagyon könnyű összeszedni, a harmadikat 6 végigjátszásból 2szer kaptam meg, tehát mázli is kell hozzá (ebből egyszer csak emiatt kiirtottam a zóna teljes népességét:D).

    az első és legkönnyebb: Barban a trader mellett álló feketeruhás arc megadja a kill the master stalker küldetést. ha megcsinálod, megkapod a mamast. exo van rajta és unique fegyver van nála, de nem lehet probléma. ha éjjel mész vagy nagyon messziről támadsz (dragunov 4-600méterről, szomszéd dombon az elhagyott ház/vmelyik freedom őrtorony valszeg alkalmas lehet) a többiek se lesznek hostilek.

    második: dark valleyn a lab bajárati épületegységtől északra (kb 40 méterre;>) van egy anomáliákkal és sugárzással övezett rész. na itt van valami erősen sugárzó vasépítmény, amire ha felmászol, van benne egy goldfish, egy mamas, egy "guitar" és egy "hand_radio". utóbbi kettő sajnos nem használható, de az előző kettőért megéri:)

    harmadik: Pripaty közepén Fangs secret stash: tele anomáliával a környéke, és talán a játékban legnehezebben megtalálható secret stash. kék night visionnal ellátott Exo és egy mamas van benne... a játék kb két legjobb cucca;>

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz csaabz #2997 üzenetére

    spoiler:

    7 vége van:
    falsok:
    50ezer ru fölött: i want to be rich
    duty és freedom vezetőjének megölése: i want to rule the world
    terrible reputation: mankind is doomed it needs to be controlled(RU version)/destroyed
    excellent reputation: i want the zone to dissapear
    egyik se (innentől ez a legnehezebben kivitelezhető:) ): i want to be immortal
    igazi végek:
    join
    i don't help

    youtubeon fent van az összes;>

    spoiler vége.

    OL modban van a két főgonosz, meg még sok más hasznosság. amíg nem jön a Clear Sky, addig nagyon sok dolgot implementáltak és javítottak. ja, és ahogy olvasgattam az OL fórumot, készült a magyar lokalizáció:)

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    hm, nem tudjátok mennyi időnként szoktak újraspammolni a nevesített ellenfelek? luckyt valaki nagyon úgy néz ki, hogy elintézte, és az nem én voltam. a hullája nincs meg, pedig mindent átnéztem miatta a valószínűsíthető megtalálási területek közül (Dark Valley, Garbage, Agropom teljesen átfésülve).

    OL mod:

    tényleg betámadnak néha szörnyek. avagy ok, Lucas eltűnt, csomó quest már nem lesz meg, nembaj, akkor legyünk duty tagok mert olyan még sose volt. na igenám, de közben kilőték a robbantós arcot, a ill the sniper küldetés meg teljesíthetetlenné vált. ok, félmunkát nem végzek, akkor tüntessük el a maradék populációt a freedom bázisból (természetesen éjjel). első 5 percben nem is volt hiba, vintarral és hangompított tunderrel szépen fogytak az ellenfelek... aztán egyszer csak aknamező felől robbanások. biztos újraspawnolta a boarokat. ahhoz kicsit sok volt a robbanás, de sebaj... outbreak! remek, kihúzom, maradtak még kb hárman a bázisban, nem lesz veszélyes. kékül a képernyő... hm, a controllert még úgyse láttam a villageban, vagy most jön a monster outbreak. hála égnek csak egy bejárata van, én meg televagyok lőszerrel, jó lesz ez ;] nos a látvány következőképpen nézett ki: usq 10 zombi, egy burerrel és egy controllerrel támogatva (rakéta kéne ide... dehát én halk és nyomnélküli misszióra készültem). e?!?! ezekután kb felesleges volt végigirtani a freedom bázist, ezeket úgyse állították volna meg (max jól meglepődök köv alkalommal), hogy skinflint és lucas helyett egy controller és egy törpe fogad (ugye a bázis nagyrésze elment pripatyba eddigre).

    szóval ésszel, és minden esetben legyen Nálad nehézfegyverzet (rpg/gránát) a játék késői szakaszában.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Hun'reeth #3002 üzenetére

    hm, melyik mamas (a három közül:) ) és melyik patchben volt? nekem sajnos csak 5ös jutott, bár a Fang stashben lévőt eddig csak kétszer találtam meg.

    én anno kipróbáltam, hogy alkoholmérgezésben meg lehet e halni... avagy dark valleyben ugye van a banditák fegyvertára, kb 20-40 vodkával... én meg megittam mind, hamár nem bírtam el:D 10-15 perc múlva már nem szédült a karakter....:)

    miért nem futottál el a hangárig? ott elvileg baj nélkül át lehet vészelni a dolgot.

    a Stalker lazán megeszik 1.3-1.8g memóriát, ha van miből:)

    OL mod:

    - a Freedom outpostot red forest felé frissíti a gép, ha leamortizálódik ( értsd, kilövődnek/megevődnek:) ). érdemes freedommal jóba lenni;>
    - az AI még mindig lazán belesétál a radiationbe és anomáliákba. kérdés, hogy az anomáliákkal való ölés killnek számít e. pl Bar területen. vagy emiatt rosszabb fényben tűnsz e fel egyes csoportoknak:) mottó: "flashből, dropletsből és fireballból dunát tudnék rekeszteni, de inkább átjárókat fogok;] ". aztán lehet lootolni.
    - red forest kapcsán tévedtem. a rakétavetősnél lévő sarkon van egy emissziós hot spot is. javaslom a futást;> meg van mégegy ilyen pripaty felé a pálya legvégén.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz csaabz #3005 üzenetére

    az a verzió kell, amilyen patched van. értelemszerűleg .004re OL 4, .005re OL5.

    rambózni lehet és néha kell is, csak kell hozzá egy exo/military suit, meg némi damred. 60-70%tól felfele azért nem annyira könnyű halni.
    vérzés: szerezz be -bleeding itemet (burnt fuzz, slime, micha), utánna a dolog már nem lesz vészes. csak a medkit gyógyít, kajálni ettől függetlenül ne felejts el. a játék későbbi szakaszában érdemes egy soult is berakni, avval már egész jól fogsz regenerálódni, bár picit könnyebben halsz.
    alvás egyrészt arra, hogyha éjszaka akarsz kommandózni, akkor addig nem kell malmozni egyrészről, másrészről hogyha huzamosabb ideig nem alszol, akkor egy idő után duplán fogsz látni és minden bajod lesz. cnpp előtt mindenképp érdemes aludni. mondjuk engem anno pripatyban, a monolith bázis közepén vert le a fáradtság, innentől spuri volt a hotelszobába:D

    autók a játékban tényleg nagyon jók. és sérülnek, bár nekem még nem sikerült autót kicsinálni. pedig a nyuszibusszal (APC) belemásztam egy vortexbe is:D egyetlen para, hogy kilátni nem lehet belőle, meg a gyári gépágyút se lehet használni:(.
    vezethető járművek:
    Cordon: Lada Niva(ez nekem már csak kétajtós, a macskák lekapták a vezetőoldalit:DDD )
    Garbage: Lada Niva
    Agropom: Lada 2107 (jeszoké, ájm di onli prosztrít részer in zón:DDD ), 2 Apc
    Dark Valley: Uaz (vagy Kamaz) kamion (tetején lehet remekül aludni, elakadni nem lehet vele, oldalára esve is talpraáll), APC, Lada Niva kabrió:) (azaz katonai kivitel)
    Bar: -
    Yantar: -
    Army Warehouse: APC, Steyer-Puch 500 orosz klónja, aminek már megnemmondom mi a neve, de folyton lefullad (na ez nekem már 3ajtótlan:)), és a jobbelején is betörtem a lámpáját... fékje is reális (azaz kb nincs:D)
    Red Forest: -
    Pripaty: - (de itt még lehet, hogy találni valamit)
    CNPP: - (itt se néztem meg minden járműt)

    amiől nem találtam vezethetőt: Barkas, busz, Zil (?) kamionok, T34:), helikopterek.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz VinoRosso #3007 üzenetére

    nekem VistaSP1el volt/van/volt fent .000/.005/.006 egy radeon x800gto és egy x3870 mellett (nem ati fan, az x800 átmeneti volt és árkategóriában használtan legjobb:D, 3870 meg nekem a videolejátszással kompenzálta a 3ds hátrányát a 8800gthez képest). .000 x800gtoval két perc alatt kifagyott, .005 alatt végigjátszásonként kb 3szor, x3870el végigjátszásonként .005 kb háromszor, .006 alatt egyszer sem. x800on egyel alacsonyabb textúrát, kettővel alacsonyabb antisotropot és fix fényeket, 3870el minden full, 2xAA 16AS és dinamikus fényeket használtam/ok.

    a fagyást a Stalker memkezelési hibája okozza, .006 alatt teljesen kijavították, rakd fel azt, és tökéletes lesz. Swappelni sajnos még mindig lehet, h fog, eszméletlenül tudja enni a memóriát.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Hun'reeth #3011 üzenetére

    legjobb:D nekemiss:D

    Süni 1985 F: kieg a Clear Sky lesz, majd aug 29.én. egyenlőre még csak modok vannak, amik pár beígért funkciót megvalósítottak.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz VinoRosso #3014 üzenetére

    hú, passz. a .005ösök mennek vele, ez 100%. ha a .004 és .005 is kompatibilis, akkor menniük kell. vagy max végigviszed mégegyszer;>

    Clear Sky már fog tudni DX10et. és úgy néz ki gyárilag lesz benne pár dolog, amiért mostanában a Weather Overhauled 2.1 modot szeressük (sokkal realisztikusabb időjárás és életszerűbb fények... a napfelkelte meg valami egészen extrém gyönyörű). mondanak még fegyverjavítást, vértjavítást, fegyverupgradet, új cuccokat, erősített AIt (modokban már kísérleti jelleggel vannak ezek, bár azt nem a hivatalosok csinálják), SDKt (ez a modding community álma:) ), Swampot (tippre ez lehetett volna DNYre Yantartól, a mocsár mögött ahol olyan hatalmas a radioaktivitás) és Dead Cityt új helynek (pár map nem lesz, pár pedig jelentősen változik, pl Red Forest), dinamikusan változó területeket, random kitöréseket (OL pl ezt is tud), új sztorilinet (bár ilyen mod is van:) ), több frakcióhoz való csatlakozást/adott esetben vezetést (és a sztorira lehet egy hint pripatyban a "stash of former freedom leader" secret stashnél). úgy néz ki épületekből pedig visszakerülnek az ortodox templomok (ezek egyébként az igazi CNPP körüli területen is a mai napig gyönyörű állapotban vannak... és gyakorlatilag csak ezek a képek alapján).

    én randompálya generátorban reménykedek, az már a diablo2nél is kedvencem volt (tényleg, azt is újra fel kéne rakni:DDD ).

    járművek: hát, poénnak jó, néhány unalmas területet egész gyorsan le lehet velük tudni (ld APC vs kutyafarka cordonnál;] ). igazából jó, mert picit színesebé teszi a játékot és jóljön, ha túl vagy terhelve, de sajnos nagyon sok helyen nem lehet áttörni a kordonokat pályák között.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz volvoguy #3031 üzenetére

    hát, pedig próbált feldobni rá a patchokat. egy 2.66os celeronDn 1 giga rammal és egy x1600proval játszható sebesség hozható ki belőle némi finomhangolás árán. és nem is néz ki rosszul (tehát, olyan 1024 high), csak a dinamikus fényeket kellett sürgősen elfelejteni... mondjuk ez a jelenlegi konfigommal és a 3870 előtti x800gtoval is igaz volt:D

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz True #3033 üzenetére

    nézd a fórumokat, hátha (mmint a sajátját, ha van, ill a stalker modding commét). papírokat olvasgasd, ott kell lenniük hinteknek. asszem Priboiban már lehet artifactokat is mutálni.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Grigorisz #3043 üzenetére

    steamen is annyiért megy tudomásom szerint. bár ezt csak hallottam.

    M@trixfan: uninstall, reinstall, megvan három perc alatt;>

    suti_88: HL2ből max az origi ér valamit, meg a Portal. az ep1 katasztrofálisan gyenge és 3 óra alatt letudható, az ep2 átmegy barátok köztbe/romanaba és három és fél óra alatt letudható. utóbbi nálam tavaly az év csalódása volt a pro streetel karöltve. Valvénak hagyni kéne a fenébe az epizódosdit szvsz.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Hun'reeth #3046 üzenetére

    "Gordon, majd ha visszaérnétek Alyxal, beszélni szeretnék veled... ha majd rendbejön a víz, akkor az emberi faj fenntartása meg ilyenek... és" na itt volt az a pillanat, amikor az agyam végképp ledobta az ékszíjat.

    ep1et hirdették az aival és az interakcióval: gyakorlatban rövid volt, gyenge volt, a csapattársak meg többször lőttek ki az utolsó pályán, mint a compound. se új fegyver, se új ellenfél, de még egy nyomorult rendes hajtós utolsó pálya se volt. ja de, de ott nem az ellenfelek, hanem a lázadók jelentették a problémát.

    ep2t fizikával: ami volt, de arcbatolós módon, hogy nézd, fizika, ezt is tudja az engine! meg eztis! lőszert meg nemadunk, h biztos észrevedd! nos ezzel csak az volt a probléma, hogy az engine kezd elavulni, és mind ai (volt benne egyáltalán valami komplexebb?), mind fizika, mind enviroment, mind pályafelépítés tekintetében a Stalker, a Bioshock és a Crysis köröket ver rá. csak azokban nem nyomják az arcodba, hogy ilyet is tudunk. meg a nemttomik életciklusa... ojvé, hol érdekel ez engem, fanoknak lehet elég, de én műkedvelő vagyok inkább;> a pályák meg miniatűrök... avagy gravity gunnal rendszeresen pályáról kilövösdit játszottam egyik barátommal kínomban.

    és a legsúlyosabb érvágás a hangulata... az elsőnél is kikészültem, hogy a lázadókat a júdeai népfrontról (vagy a júdea népe frontról?) mintázták, és valszeg csak azért van belőlük még élő, mert a compound üres csütörtök délutánokra akar valami szórakozást, de ott volt mellette a masszív 1984 és posztszovjtet hangulat. ezt továbbvitte a portal, az ep2nek meg maradt a barátokközt.

    magában az ep2 tényleg nem rossz (csak eszméletlenül középszerű), csak ugye a konkurencia. a kőbányait is meg lehet inni, csak ha van barna Dreher, Pilsner és Leffe, akkor minek azt innád... (ha nem szeretsz multizni, akkor még az egy árban is felvethető).

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz volvoguy #3050 üzenetére

    hangulata... éjjel3kor x16ba alig mertem lemenni, pedig akkorra már kétszer végigvittem. meg amikor először eljutottam yantarba... brrr. meg OL modban, a kvázi 7edik végigjátszáskor megint féltem a törpéktől:D aztán rájöttem h ólomallergiásak:D legutoljára ennyiszer szivrohamot az AvP hozott rám, és akkor kb feleennyi idős voltam:)

    alapból tényleg közepes a grafika, és pár lény textúrája lehetne szebb is (főleg a contoller és az óriás). aztán megnézed maxon a grafikát 16xAS mellett, és az a pár textúra még mindig nem a legszebb, de egyébként a progi mindjárt jól néz ki. aztán felrakod a sharper textures modot, és a program már kapásból az élmezőnyben van. aztán rádobod a WO modot, és minden napfelkeltekor és naplementekor az álladat keresgéled. meg ha feljön a hold, és felhőtlen az éjjel. meg ha leszáll a köd. meg ha villámlik és zuhog. eszméletlenül gyönyörű és iszonyatosan hangulatos.

    egyetlen féligmeddig szerencsétlensége, hogy egy évben jött ki a Bioshockkal (és alapból rettentő bugos volt). ami szvsz az egyik (ha nem A) legjobban sikerült játék az fpsek történetében (na azért a Deus Ex... ). meg úgy általában. meg ott volt mellette a Crysis, ami szintén top10 esélyes, a Stalkerrel együtt (fps kategóriában).

    na és akkor rövid retrospektíva, avagy hangulat szempontjából fpsek (nem minddel játszottam, de mivel ez az egyik fő területem és szintte minden fontosabbal volt alkalmam találkozni): AvP2 -anno a legjobb horrornak is megválasztották, letolva a Silent Hillt és hasonlóakat-, Deus Ex, Quake2 -factory3... -, HL1 - és akkor az utolsó három pályán super marioként ugrálsz:D-, HL2, SiN és Wages of SiN -gyakorlatilag a Duke3d szellemi utódja- , Postal2 + Apocalypse Weekend - a béna, az elefántburger, a tehénkirály-, Undying, Doom3, Serious Sam. A Fearre mondják még, h jó, de az még nekem kimaradt. Pre3d érából pedig a Wolf3d, a Doom1-2 és a Duke3d... de az még egy más világ volt, a Quake2vel új éra kezdődött minden szempontból.

    True: a köd szvsz maga a köd. néha leszáll, WO mod tudja.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz True #3056 üzenetére

    az OL modba integrálva van pár másik mod is. pl a WO, a trader, a sharper textures, szóval a köd nem bug hanem fícsör:). pripatyban énis kaptam egy outbreaket, kapásból ki is szedték mellőlem a stalkereket. nem örültem, finoman szólva sem.

    Killer01: 91 óta vagyok pcs, 89-94 között voltam c+4es (aztán elégett az integrált grafikus chipje). szóval mondhatjuk, h nem ma kezdtem fpsekkel játszani (emellet még általában stratégiaizni és autózni szoktam... na emiatt is vagyok és maradok pcs:) ). Fearnek a grafikája elsőre tényleg fura volt (egyébként le se tagadatná, h LitTech:) ), bár engem inkább a fegyverrel célzás zavart némi Stalker/Crysis után. másik para az volt, hogy a Perseus Mandatet néztem az eredeti játék híján... mindenesetre tervben van a kivesézése:)

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Speccy #3061 üzenetére

    az OL includeolja a WOt, viszont a WOból közben lett egy újabb verzó, pár dolgon reszeltek. mod managerrel rá lehet dobni. ha nem indulna, akkor valamelyik glx file hibát fog kidobni, ott az egyik sort duplán írja be... ilyenkor az egyiket törlöd és jó lesz (saját tapasztalat;>).

    suti_88: mentéseket nem rontja el, nyuodtan próbáld ki. a sötét WOban szó szerint sötét. magyarul semmit nem fogsz látni... ez amíg nincs éjjellátod, elég vicces dolgokat eredményezhet:D

    én már csak arra várok, hogy a nagyon radioaktív dolgok (pl red forestben) világítsanak a sötétben:D

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz AthlonXP #3085 üzenetére

    ahaha. én anno beleküldtem 7 rakétát, 40-60 gránátot és nem purcant meg. meg kapott 30 fejlövést ionágyúval, de az úgy néz ki, hogy hidegenhagyja. dragunov szintén. fölös artifact meg nem volt nálam:(

    helikoptereket valahogy le lehet szedni?

    lucky meg még mindig nincs meg. jól elbújt:/

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz AthlonXP #3107 üzenetére

    mmint a bloodsucker villagere gondolsz (mert azon a pályán egy fia snork nincs:) ), ahol az alapjátékban a controller is volt? tehát a merc bázisban lesz lucky? vagy attól jobbra a két épületnél?

    remélem énis, kíváncsi vagyok a minigunra:DDD

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Hun'reeth #3113 üzenetére

    hát, az a vért egy el van dugva, kettő pedig nagyon jól jön. legnehezebb fokon kell, főleg ha az elején megtámadod a katonai őrposztot a fegyverek miatt (mint én szoktam:D).

    tehát fogom, kinyirom, fogom az usbt, viszem barkeepnek és örülünk?:)

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    OLben barkeep mikor dobja ki a kill lucky küldetést? asszem első végigjátszáskor kinyirták, szal most másodszor is vsszatértem a zónába, hogy marke... izé John Matrixként rendet tegyek;>

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Bencom ™ #3145 üzenetére

    nos, nekem még egyszer sem sikerült észrevétel nélkül bejutnom. lehet, h meg lehet csinálni (barakkba be, ablakon ki, el a két épület között és balra be az agropom ajtaján, fel a harmadikra, majd ugyanezen az útvonalon ki a barakkból a csatorna helyett a másik irányba a bejárat felé). de nekem sose sikerült. hajnali két óra... olyan 6ig nem kel fel a nap, kb háromnegyed órád van realtimeban:).

    szóval túl lehet élni. trükk, hogy óvatosnak kell lenni, és egyszerre max egy katona jöjjön rád. ha még van a viperbe lőszered, használd azt. ha lelövöd valamelyiket, próbálj eljutni hozzá, és a lőszert elvenni tőle. a fegyveréből is üritsd ki unload weaponnal.

    autónál az valami bug lehet. jármű modnál a controlsnál állítsd be a gáz adását valamelyik gombra;> anélkül nem indulnak. és pár orosz csoda hajlamos lefulladni;>

    patchelésnél mentéseid veszni fognak, de ennyit megér a dolog, még eléggé az elején vagy.

    angol, fullos végigjátszás itt (képekkel, mindennel). meg komplett leírás. nagyon sokat segíthet (magyarról nem tudok):
    http://stalker.heroesradio.com/

    patchek:
    1.005
    http://files.aoaforums.com/I3498-stk-ww-10005.exe.html
    1.005 -> 1.006 (van vithout logging in 500ks cappal;>)
    http://www.fileshack.com/file.x/11919/S.T.A.L.K.E.R.+1.0005+to+1.0006+Patch+-+Non-US

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Bencom ™ #3148 üzenetére

    hm, az érdekes. lopakodni nem lehet mögöttük? viper eldobása itt még hiba. sőt, nekem ott még vészesetre shotgunom is szokott lenni:D súlyra figyelj, 400nál több pisztoly lőszer teljességgel felesleges.

    na, nem gázadás, hanem motor indítása. szóva be kell indítani a motort, aztán lehet tolni neki.

    hú, mintha .004ig vesztek volna. mind1, rakd fel az ötöst (az nem cumulative), és a hatost. hatosban kijavították az utolsó hibákat is. és utánna kezdj újat, mert pár misszió _eszméletlenül_ bugos volt előtte.

    nők nincsenek:( a zónában pedig nincs élet:DDD

    első végigjátszásra pedig érdemes mindent átkutatni. nekem úgy a negyedik végigjátszásig még voltak újdonságok:D hangtompítós pisztoly elején még nagyon jól fog jönni. nem sebez sokal többet, de fedezékből a banditákat egyszerűbben lehet aprítani.

    elejére tippek: beszélj bessel. bes mögött van egy létra, menj fel rajta. a párkányon ki tudsz menni a tetőre. tetőről sprintből ugorj át a keletre lévő ház tetejére (térképen balra). menj a másik végére, ott van a tetőben egy lyuk, abban egy láda. ládát lődd ki a bestől kapott pisztollyal, és abban lesz egy új öltözet;> AK lőszerrel elején takarékoskodj. egy viper és egy shotgun némi lőszerrel legyen még Nálad agropomban. indulás előtt ha tudsz, tradertől vegyél first aideket. agropom után irány a Bar azonnal;>

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Bencom ™ #3152 üzenetére

    a legelső embertől kapod a játék legelején a pisztolyt és a kést, akihez elküld trader (lehet tényleg Fox az). nem a padlásra kell bemenned, hanem fel a tetőre, és onnan átugrani a következő ház tetejére, és ott lesz a cucc. amit 60kért ad az árus;>

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz AthlonXP #3168 üzenetére

    végigjátszást nézted? a Militarys arc dezertált, nyugodtan kinyirhatod.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz AthlonXP #3181 üzenetére

    tudom, de Pirobihoz is van végigjátszás.

    Bar területén nem öldöklünk, mert a Duty nem fg minket szeretni;>

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz _stick_ #3210 üzenetére

    szerintem ne akard a kettőt:) OL tényleg kötelező, srácok fejükbe vették, hogy megcsinálják azt a Stalkert, amire a beta 2241 alapján következtetni lehetett. és egész jól megy nekik.

    suti_88: az alagútban lévő valamit tényleg imádni fogod;> elsőre az agropom alagút eléggé... khm:D

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz VinoRosso #3216 üzenetére

    OL mod csapata, jelenleg négyen vannak. a Stalker 2241 béta még kicsit másképp nézett ki. és egy csomó olyan dolog volt beígérve, ami végül kimaradt... ugye ekkor a játék már 7 éve készült, és egyébként valszeg a büdös életben nem jelent volna meg. ezeket a Stalker: Clear Skyra beígérték, de addig is kell valami:)

    pl: nagyobb dark wood (nekem ez a pálya kicsit csalódás volt a pöttöm méretei miatt), swamp és dead city (ezek egyáltalán nem kerültek be), alvás (kimaradt végül), erősebb AI (kimaradt végül), real weapon skins (2241ben még ezek voltak:) ), outbreakek, dinamikus pályák (ugye elvileg az anomáliák max két hétig maradnak meg... nos hát ez a Stalkerben nem működik, volt, hogy 3 hónap volt egy végigjátszásom, de nem változott meg a helyük), több lény (jópár kimaradt a final verzióból...), deaktivált küldetések (pl find gordon freeman's gun:DDD ), stb.

    az AI egyre erősebb, jelentem:)

    AthlonXP: 14 percig élsz még;>

    *** más:

    sima Stalker alatt 60kgtől moccani se tudsz. Tourist Suittal 70 a határ (de futásnál ugyanúgy fáradsz:( ), Exosceltonnal 80kg.

    kajából csak ésszel dobálni ki, néha kellhet. főleg, ha nincs first aided, amire egész jó esély van, mire végigmész agropom undergroundon és végigirtod a military baset.

    a lőszer is nehéz, pisztoly lőszerből 200nál semmiképpen se tarts többet magadnál.

    *** OL mod ***

    bemásoltam 1.33at 1.3ra, aztán X3DA hibával kilép indításkor. ilyen volt még valakinek?

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz AthlonXP #3234 üzenetére

    elsőre antennáktól 3órán belül a végén voltam:) azóta azért közben vissza szoktam már menn lőszerért:)

    fegyvert nekem egyszer sikerült 100%ról 25%ra leharcolnom, az is egy vintar SSC volt:D és gyakorlatilag _mindenre_ azt használtam. aztán kicseréltem a pótvintaromra:D

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz VinoRosso #3236 üzenetére

    red forest, tehát vöröserdő, délre Pripatytól. Dark Wood Diablo2ben volt:DDD, és egy picit sokat játszottam vele:)

    OLt nézted? ott azért egész jó már az 1.3mas.

    a motorját ne cseréjljék, szvsz a jelenleg piacon lévő egyik legjobb motor. egy x800gtoval is baromi gyors, egy CeleronDvel és egy x1600proval is baromigyors (és mindkettőn még jól néz ki), erőművel a feneked alatt pedig nagyon szép és nagyon gyors:). swappolni nekem nem swappol:) xpn valszeg 2 giga rammal már nincs baj. Vistán 3.3al biztos nincs:).

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz AthlonXP #3238 üzenetére

    jaja. az OL fórumon elhangzott, hogy a Clear Skyhoz nem biztos, hogy lesz OL mod;> reméljük nem lesz rá szükség.

    artifactból én rendszeresen meg szoktam magam pakolni. OLben a Moonlight csak akkor kell, ha javítani viszed a vértjeid wild territory fruit punch anomalyiba (értsd, rajtad egy Exo, meg mellette esetleg 1-2 Exo, Military, S99m), és olyankor jól jön. egyébként viszont sokkal jobban bírja stalkerünk a fáradást. Nekem rendszeresen tele az övem, sőt néha az OL 10slotja is kevés... 1 Soul, 1 Micha, 1-4 Urchin/Crystal, 0-3 Mamas, 0-4 Night Star, 0-5 Kobolok, 0-2 Goldfish, 0-1 Moonlight, 0-8 zöldeskékes micsoda, amivel a fruit punchban javítani tudod a vérted:D többi természetesen annak függvényében, hogy milyen területre megyek: értelemszerűleg CNNP insta 3-4ben 3 Mama, 4 Night Star, Soul, Micha, Urchin, Red Forestban 4 Urchin/Crystal 1Soul, 1 Micha, 3-3 Mamas/Kobolok, szörny territóriumtámadásnál meg max kobolok (ezért kell a Goldfish, mert abból nincs elég). Blowout meg idegesítő, mert rongálja a vérted is, de 1.33ra megnövelték a védett helyeket. egyébként 4Urchin/Crystal egy Soullal és egy akármilyen vérttel elég az átvészelésére.

    namégegyszer: OL mod 1.33 Nektek megy? játék betöltésénél nekem hibát dob:(

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz AthlonXP #3246 üzenetére

    zseniális;>

    na szal fruit puncchal úgy lehet javítani, hogy beállsz min 4 darab pelicevel az öveden (többel csak gyorsabb). ekkor min 120%os lesz az acid elleni resisted (resistcsökkentőket érdemes kivenni addig), tehát sebződés helyett gyógyulsz, és gyógyul a ruha is. időigényes (addig én pdat szoktam nézegetni, sérüléstől függően 0.5-2perc a max -minél nagyobb a ruha alap resistje, annál tovább tart-, viszont több artifacttal nagyon meg lehet gyorsítani), ámde figyelembe véve a highend vértek javítási költségeit megéri. működik a dolog electro anomáliával és BatteryAval (tehát min 4 darab ugyanolyan, +30% electro resist), BatteryBvel és Burnerrel (tehát min 4 ugyanolyan, +30% burn resist), és lehet, hogy működik 4 darap springgel és vortex/gravi anomáliákkal (ezt még nem próbáltam, mert vortexből elég nehéz kimászni, ha végeztél... esetleg rakétavetővel/gránáttal is meg lehet próbálni:DDD ).

    ez a trükk még az alapjátékból maradt, ott én így szoktam javítani a vértjeim, de megy itt is:DDD

    artifactokat a dokinál érdemes eladni, ő tejel értük jól:) mire eljutsz először yantarba (tehát barba jutás után közvetlenül, bár érdemes beugrani army warehousera közben a Vintarért meg mellékesen megcsinálni a Kill the Stalkert Snitchnek és a Kill the Traitort a másik arcnak a barban), ha ügyes vagy össze lehet kaparni egy military suitra valót, azzal meg egyszerű lesz az élet:)

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz VinoRosso #3249 üzenetére

    az nem swap. az akkor van, ha Barba belépsz, ill Bar előtt. a 2mps megakadás amiatt van, mert akkor dobálja ki a Stalkereket egész Bar területére. és a Stalkerek kiszórása csak az egyik magon fut.

    az engine nem támogat AAt dynamic lightning mellett. elvileg a Clear Sky DX10es lesz, tehát ha 10.1et is támogatni fogja, akkor lesz gyors shader alapú AA benne.

    jah, a dynamic lightning megfeketette:) de egy 12ezres kártyától mit várhatunk:DDD

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz M@trixfan #3263 üzenetére

    csak CNPPből nincs visszaút.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Bencom ™ #3275 üzenetére

    strelok rejtekhelyén van ám egy stalker suit is;> egy ládában lesz, hogy bemászol a csőben jobbra. lesz mégegy bandit suit is, bár az már nem fog kelleni (ha barig szétkapják, wild territoryn a merc "sniperek" részének végén van mégegy stalker, majd yantarban hozzádvágnak egy ecologistot). ha pedig kill the traitorért megszerzett night start becseréled, kapsz egy beril 7 armored suitot barkeeptől.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz AthlonXP #3308 üzenetére

    kivették volna a trader modot? ok, akkor annyit lehet csinálni, hogy irtod az embereket, amig ki nem dobják magukból a seva suitos titkos chestet;> vagy lenyomod x16ot, és a psy sisakkal bemész a beril 7 armoredért. elvileg x18 után pedig már fognak eladni mindent. de ez érdekes, hogy a trader modot kiszedték 1.33ból.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz AthlonXP #3326 üzenetére

    szerintem rakd újra. 1.33ban tegnap elmentem Barig, és működött a trader mod. sőt, végre haramdik véggjátszásra megkaptam a kill lucky küldetést is... 1000 lőszer a minigunban... au, az 23 kiló... +20 a fegyver:D nomeg a 80kilós súlyhatár is maradt, valami Nlad eléggé elállítódott.

    látom kijött a 2.0. remek, már kezdtem unni, hogy betéve tudom, hogy mi hol van a pályákon. randomizáció rullz.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz peterszky #3342 üzenetére

    ezek a lusta emberek:)

    1.006ot rosszul tudják az OL készítői, nem csak multiplayert javított. illetve valszeg olyat nem cseréltek, amit ők is ne írtak volna át. a mem leak bug engem nem érint (úgy néz ki OL alatt is megoldották már régebben), a secretstash bugot már régebben javították OL alatt, az anomáliák erejének átrajzolása OL alatt szintén nem érintett, a spawnt szintén már átírták (.005 alatt nagyon rövid volt a respawn ideje, és brutális a spawn... wild territoryn emiatt oda-vissza végig kellett irtani a kutyákat és merceket), és a tűz körül nem fekvő halott stalkerek szintén integrálva lett OLbe.

    2.0 még nincs fönt, 1.33 fontos javításai, ami eddig feltűnt és nem írtak róla:
    - Barban végre a figurák nem pofáznak. ez ugye mindenkit idegesített:DDD
    - újból meg lehet venni az arctól a military kukkert, csak értelme még mindig nincs
    - shotgunt végre rendesen meg lehet venni
    - stalkerek ha eladsz nekik fegyvert, cserélik a sajátjukat
    - storming AK lőszertárat 45re növelve, lövési sebesség növelve
    - ellenfelek _nagyon_ aktívan szórják a gránátot -> óvatosan!
    - neutral stalkerek adnak el mindkét féle gránátot aktívan
    - psydog mintha kevesebb szellemkutyát idézni, és mintha egyszerre csak egyet

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz M@trixfan #3348 üzenetére

    érdemes körbenézni, a nevezetességeket jórészt berakták. bár ha van időd nézelődni nyugodtan, akkor irigyellek:)

    OL mod:
    a kill luckyt barkeep csak azután adja ki, hogy elloptam a doksikat? vagy egy napon belül megették a chimérák:/

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák