- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#16939776
törölt tag
válasz
Dhampir #8528 üzenetére
Kaja meg víz a hulláknál is van, ha sokat mászkálsz teli puttonnyal akkor persze nem elég, 22-es csapdája.
Nekem mindegyik fegyver tetszik, és örömmel használom ha kezembe akad, egyetlen kivétel van az mp5 (Viper 5), az páncél ellen gyenge és arányaiban nehéz hozzá a lőszer, nehéz maga a fegyver is és gyorsan is kopik.
Lehet feléjük is meg közöttük is gyorsan mozogni, nem csak elfutni. Default 500ms a reakció ideje az NPCk-nek, ha tiszta lövés pozícióba került, megvan a vizuális kapcsolat, még ennyi időd marad becélozni és lőni, mielőtt az meghúzná a ravaszt. Ez, ha rendben van az adrenalin szint, az kurva sok idő..
-
#16939776
törölt tag
válasz
Dhampir #8526 üzenetére
Ja a dobozok? Azok megvárnak, gondolom a minél több pénzt szeretnéd ezekből kihozni, akkor úgy sem érdemes egyből az elején az öregnek eladni az össze-farmolt dolgokat, és a kibontsuk is ráérhet. Érdemes jobban fizető vevőt találni, majd odahordani a cumót.
Nem csinálom már a gyűjtögetést, a pénzért vehető fegyverek és a dögnéhez ruhák túlzottan lecsökkentik a kiszolgáltatottság érzését, lassítják a mozgást. Nem úgy adná az Adrenalint. -
#16939776
törölt tag
válasz
Dhampir #8524 üzenetére
A játék elején stalker fokozaton is van bőven lőszer/fegyver, bizniszezhető az öregnél utánpótlás, wolf-nál lehet upgrade-lni stb .. Nekem nem tűnt akkora érvágásnak a hiánya.
A késnek szerintem addig volt értelme a játékban, amíg nagy volt a sebzése és alacsony cipelt tömeg, light öltözet mellett meg lehetett vele kergetni akár egy nagyobb szörnyet is vele.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Én minap vettem észre, hogy a játék elején, banditáknál a gyártelepen el lehet(ne) fogni az átvezető videóban lévő fekete ruhás manust (TRS 301+ scope-al) a telep hátsó kapujánál láttam a fűben kempeleni, kicsit meglepődtem. Szóval aki tökös legény, az szerezhet magának rendes fegyvert még a kordonon belül, gondoltak rá az alkotók. -
#16939776
törölt tag
Nekem sem tetszett ez a változtatás, mert nagyon számítottam rá, hogy ott lesz, megszoktam.
De egyrészt meg kell védjem a fegyvert, mert az nem sörétes, hanem egy vadász puska, csak a nem szóródó töltény jó bele...
Kipróbáltam ott a környékben, ameddig elláttam vele cső nélkül, addig igen meggyőző az ereje, közelre aim nélkül is igen pontos és hatásos.
Másrészt az új koncepció sem lenne rossz, hogy ennyire az elején ne kapjunk távcsöves fegyvert, amihez végtelen lőszert lehet találni, mert onnantól nagyon kihívásmentessé és egysíkúvá válhat a játék...Én wolf-nál szoktam egy Pm-et felpimpelni, gyakorlatilag ezzel meg néhány gránáttal végig lehetne tolni.
-
#16939776
törölt tag
Feltételezem a DC 1.4007-es verzióra gondolsz, mert az nekem is a bandita camp-es küldetéstől vált instabillá. Mondjuk voltak arra is jelek hogy baj lesz, mert a vörös erdő a bejáratnál megkapott mentsd meg a sérült stalker-t küldetést sem volt stabil, de az ugye nem a fő szál része.
Mondjuk a 1.3003 és a 1.4005-ben is volt több asztalra kidobós kalandom, ami azóta nem ismétlődött meg, pedig az csak az első 3-4 küldetést ismételgetem, és annyit csináltam, hogy kivettem a memóriamodulokat, és alkoholos kendővel áttöröltem a csatlakozókat, majd visszaraktam, szóval lehetett ez hardveres gebasz is.
-
#16939776
törölt tag
válasz
Dhampir #8503 üzenetére
Sima mentésnél (a főmenübe kilépve) nem szabadna neki pillanatokra megfagynia, hacsak nem alszik a lemez amire mentenél, vagy nem nagyon alacsony az írás sebessége.
Nézd meg hogy mekkora egy mentés, és mekkora a háttértár írási sebessége. Ha előbbit elosztod utóbbival és több másodperc jön ki, akkor lehet hogy ez a probléma. -
#16939776
törölt tag
Viszont ami csodálatos hogy, ebben a 7z-s formában is lefut az installer és feltelepül a játék!, csak a process-bar nem mozog a file-ok kitömörítése alatt, majd leszürkül az egész ablak mintha nem lenne reszponzív, fagyna az installer.
Öreg vagyok én már ehhez...
Köszönöm a képeket, támogatást
A villogó könyvecske arra figyelmeztethet, hogy jó ideje van valami dokumentum az inventory-ban amit le kell szállítani valakinek, vagy nem olvastál el valami fontosat.
-
#16939776
törölt tag
válasz
Dhampir #8490 üzenetére
Ezek már eléggé kipofozott motorok, V1,3003 ill. V1,4005-el 2-300 mentés után egy darab fagyást nem láttam, és bármikor kinéztem a feladatkezelőbe 2GB körül/alatt volt a teljes rendszer memória foglalása. Ezt a fajta hibát szerintem kijavították a fejlesztők.
Azóta bele lettek fércelve tömegével újítások a motorba, aminek a tesztelésére nem szántak elég időt, 1.4007 szerintem ezek miatt fut drasztikusan szarul a korábbiakhoz képest, és ezek miatt van a számtalan fagyás is..
-
#16939776
törölt tag
-
#16939776
törölt tag
Hátha valaki tud rajtam segíteni.
Moddb.com-ról letöltöttem az LA V1.3000 négy részletben. Az össze rar.-ozás után még egy jelszó védett a 7zip tömörítés is van a file-okon.
Tudom hogy valami triviális a megfejtés, mert már egyszer telepítettem és meg is van a ez a verzió fel-pach-elt állapotban, pár mentéssel. De teljesen újra kellene telepítenem, mert kifagy egy ponton a játékmenet, ahol eddig nem csinálta.Köszönöm!
-
#16939776
törölt tag
1.4007 DC-vel az a tapasztalatom, hogy az előre telepített mod-ok nincsenek bedolgozva, rengeteg megjelenítési hibát, akadásokat és alacsony FPS-t okoznak indokolatlan helyzetekben.
Vörős erdő környékén fekete képernyőt kaptam időjárás generálási probléma miatt, visszatöltöttem n-3. mentést és elindultam az ellenkező irányba, 2 perc múlva ott is fekete képernyőt kaptam.
Nem tudom más hogy volt vele, de erre a verzióra nem tudtam ráhangolódni. Egyrészt olyan momentumok hiányoztak a fő szálból, amik izgalmassá/nehézzé tették a feladatokat, másrészt a jutalomként kapott/talált/upgradelt fegyverek eszméletlen pontatlanok, ezt tetézve a kés sebzése is töredéke lett, teljesen értelmetlenné vált a közelharc.
Gyakorlattatilag keserves baszkódás/fedezék harc volt az összes csata, ezek között meg nem történt semmi izgalmasnak mondható.Nyomtam rá egy uninstallt-t.
-
#16939776
törölt tag
válasz
Dhampir #8410 üzenetére
"SregALus" Ezt nem tudom beazonosítani.
Nekem erről a verzióról eddig az a benyomásom, hogy a beépített mod-okkal felpimpelve gyökeresen más a hangulata, mint az LA-nak, vagy bármelyik eddigi résznek. Eldönteni eddig még nem tudtam hogy, összességében ettől izgalmasabb vagy inkább műanyag lett.
Talán a sima LA-ben ehhez képest mélyebbek, teltebbek a színárnyalatok, szó szerint súlyosabbnak, megdöbbentőnek néz ki, bármi amire amire rá nézek. A 3D-s hatása is valahogy erősebb a 2D-s képnek.Nem gondolkodtam el azon, hogy megsértődjek-e miatta.
-
#16939776
törölt tag
Egy korábbi rendszer backup-ra telepítve a hibaüzenet szerint egy dotnet verziót hiányolt, de ugyanaz azt a verziót már telepítettem valamelyik stalker játék miatt. A csiki csuki helyett Inkább újratelepítettem: Win7 SP1 +195db frissítéssel*.. és megy...
*Hajam kihullott, mire lecsorgott, alig volt 8 óra hossza.
-
#16939776
törölt tag
-
#16939776
törölt tag
Ilyen könnyen (admin mód) nem adta meg magát, már próbáltam. Azért kösznöm!
Nekem is ez volt a bnyomásom a leírásból, 1. külön mappába telepítettem, restart 2. rámásoltam a hiányolt file-okat, restart 3.default mappába (előtte 1.4005-öt töröltem), restart 4.modok-leherélve telepít, restart 5. orosz nyelven telepít.Még megpróbálkozok a rendszer nyelvét angol/orosz nyelvre állítani, hátha.
-
#16939776
törölt tag
Hátha van aki tudja mit rontottam el?!:
1.4007-et szerettem volna kipróbálni a MODDB-ről... de addig sem jutottam vele, hogy el tudtam indítani. Mert a configurator exe APPCRASH hibára fut, a "Main.exe" pedig az appdata/config/system.ltx file-t hiányolja.
Próbáltam önállóan, az 1.4005-re, hátha azokat a file-okat hiányolja és a beépített mod-ok nélkül is telepíteni, nincs különbség.Tegnapi éjszakát rászántam 3 azonos esetet találtam, de egyik post után sem volt előre vivő infó..
Wind of time, Lost alpha, Lost alpha DC 1.4005 mind crash/kilépés/akadás nélkül működnek a gépen, ezért gondolom valami triviális probléma van a háttéren.
-
#16939776
törölt tag
válasz
mtomi95 #8367 üzenetére
Nekem hosszú évek alatt az a tapasztalatom, hogy a legapróbb hardver instabilitásra hanyatt vágja magát a motor, de legfőképp a memória időzítés piszkálására hiper-érzékeny. A legstabilabb tuning-ban is érdemes kételkedni, mielőtt kijelentjük hogy szar a játék.
AMD kártyákra sokat panaszkodtak, volt amivel default beállításokon el sem indult, csak ha bemásoltál egy kész user ltx fájl-t, módosított beállításokkal. Ezt érdemes mielőbb létre kell hozni, pl.: a videó beállításokat módosítani bármerre, majd újraindítani a játékot. Csak ezután fog normálisan működni a játék motorja. -
#16939776
törölt tag
válasz
' Tzs , #8333 üzenetére
(#8332) proci985: Én teljesen elégedett vagyok, az UI-t azt kikapcsoltam, csak takarja a kilátást.
"AI" 500ms-alatt állítja célra a surmókat miután észrésznek, de be lehet szaratni bármelyik bandát, akár mekkora túlerővel csak meg kell lepni őket és veszett tempóban kell lékelni egyik buksit a másik után.Szerintem a nehézsége a legjobb erénye ennek a játéknak.
-
#16939776
törölt tag
Up!
Mostanra néztem meg közelebbről a monolitot.
Végjáték tetszett, amint egy picit benéztem a dolgot, amikor RPG-vel és egy 8mm-essel és 20 golyóval nekimentem oldalról a kapu mögötti BTR-nek. Volt ám koncentrálás, amikor a találat pillanatában körbe spawn-olt lövészekkel.
Mivel elsőre arra nem jöttem rá, hogy a support BTR-vel lőni is tudok, ezért előre mentem az RPG-s/lövész monolitokat lepötyögni. Az alkotók részéről elég nagy szemétség volt, hogy üzemanyagot alig adtak hozzá, mert nem használtam és mentem volna vele driftelni a környékbe, de a kapun alig jutottam vele túl.Bent megint "csak a szokásos" volt, körbe sprinteltem a plafonon vontatott blood-sucker-t, azt legránátoztam.
A sárga szemek felvillanásakor azért megint elhagyta a számat, hogy: Anyád!!
Végjáték bent a szarkofágban lehet komolyabb lett volna, ha egyszerűen csak végig kell menni, nagyon nem éreztem hogy, hogy "közvetlen életveszélyben lettem volna" az ott ténfergőktől.Köszönöm az élményt.
-
#16939776
törölt tag
válasz
capulet75 #8192 üzenetére
Be kellene kalibrálni az irónia detektorod, mert az egy valódi köszönöm volt.
5-6 újratöltésből sikerült sérülések nélkül kiviteleznem, az instrukcióid alapján.Köszönöm!
(#8193) Dhampir: Egy upgradelt PMm-el és néhány gránáttal is végig akarom vinni. Pisztolyt-kést váltogatva ebben a verzióban már nem lehet megkergetni a szörnyeket, ezért kell a gránát.
-
#16939776
törölt tag
válasz
capulet75 #8187 üzenetére
Ezek hárman nem a megszokott körbe-körbe billegő zombi-katonák. Ezek rendes katonák, futva szóródnak szét azon a kis területen, oldalaznak a tiszta célponthoz, pontosan lőnek ahogy kell.
Próbálkoztam elcsalni őket, leugrani a kapcsolóhoz, majd irány a lépcső.. de amint megállok a kapcsoló előtt már jobbról-balról jönnek és ennyi.LA-DC verzió, korábbi részekben a lassan billegő, 2m-en sebző zombikkal semmi bajom nem volt.
-
#16939776
törölt tag
Urak ezt válaszolja meg valaki!
Bent vagyok az x16-ban, az álomban ahol be kellene kapcsolni 3 kapcsolót...
A probléma az, hogy a legalsó szinten járkáló katonák lőnek rám, ahogy meglátnak. Ugye az álom miatt nincs mivel visszalőni. (Master fokozaton hiába balettozok a 2-1es szint között ugrálva/futva kerülni a golyókat, még a levegőben odaveszek)Mondjátok azt, hogy haragszanak rám, mert rossz viszonyom velük és úgy kell eljutni ide, hogy nem bántom őket. Vagy nem elég elegáns nekik az alap stalker ruhám, vegyem le az álomba lépés előtt?
A Wind of time elég agybeteg, amiatt haladok ilyen lassan az LA-val...
-
#16939776
törölt tag
válasz
Highground #7962 üzenetére
Ahol felébredtél, az ajtó nyílás mellett balkéz felé van egy bútór a sarokban, abból kell a cuccaidat felvenned. Ha nem tévedek nagyot.
-
#16939776
törölt tag
Köszönöm, hogy megválaszoltad a kérdéseim.
Visszatöltöm és rákényszerítem az akaratom a kontroller-re.
A DC mod-ban sniper AKMS-t használok, jóval eredményesebbnek bizonyult mint az alap vintar BC, ami eddigi részekben sokkal-sokkal kezesebb és erősebb volt. Szerintem.
(#7957) Dhampir: Ígéretesnek látszik, nem fogom kihagyni.
-
#16939776
törölt tag
..de azzal együtt annyi.
Gondollom bent nem volt sebesült stalker, és a bekötő út mellett fekvő stalker sem reagál az eseményekre semmit?A kontroller hatása ellen van valamilyen védekezési lehetőség, amivel fel tudok készülni? Tűzerőm van, de master fokozaton sokat nem érek vele, úgy, hogy nem is látom, és egyelőre ki se tudok jutni a bányából, hogy kicsalogassam.
Nem életbe vágó hogy belebonyolódjam ebbe, innen már az x16-ba tartok, csak volt egy Niva némi benzinnel és gondoltam erre jövök.
-
#16939776
törölt tag
Üdv!
Vörös erdőben van egy stalker, aki segítséget kér, amikor belépek, majd odaérve hozzá a bányába irányít, hogy mentsem meg a társát.
Ide belépve elég erős szellem invázió indul, és kijárat felé igyekezve visszadob valamelyik terembe, majd megjegyzi az előbbi stalker, hogy meg kell találnom a kijáratot. Találok egy compas (iránytű) képződményt, felveszem még hevesebb szelleminvázió indul, bármelyik sarokba helyezkedem el, kb.: 40 másodpercig tudok életben maradni. A bejáratig el sem tudok jutni, ha időt szánok és felteszem az övemre. Halálom esetén kifagy a játék.Ez egy csapda, arra rájöttem, de van neki megoldása, vagy hagyjam a fenébe?
Lost-Alpha-DC változata.
-
#16939776
törölt tag
válasz
Jhoness #7873 üzenetére
Így két hónap távlatából: Bementem a bárba a csaposhoz (őt jelölte a térkép) nem volt párbeszédben opció.
Jobb-kéz-felöl a raktárba vezető utat az őr elállta. Megcsináltam a mentést-újratöltést, amitől az őr eltűnt az útból. Hátramentem és leadtam a dokumentumot Petrenko-nak?!Megnézem pontosan, ha megint gép közelben leszek.
Remélem ez lesz az amit keresel
-
#16939776
törölt tag
Volt egy kis időm, VGA-driver/ingame/User.ltx-el szórakozni. Sikerült feljebb tornászni a VGA kihasználtságát 40% fölé, és elérni hogy CS 1.6 szintű reszponzivitást nyújtson a játék harc közepette.
Szóval: Master fokozaton, egy szál pisztollyal csak úgy be lehet rohanni 5-6-7 bandita közé, és 10-ből úgy 7~8x túl lehet élni, ha éppen egyikük sem nem gurít alám gránátot.Van-e valahol valamilyen gyors talpaló, ami az User.ltx file sorait és annak hatásait magyarázza?
Esetleg a motor működéséről pontosabb leírás? -
#16939776
törölt tag
válasz
Plazmacucci #7831 üzenetére
Megvan a mentés, de valószínűtlen hogy tudnám videón reprodukálni, mert fogalmam sincs merre császkál, oda oson hozzám és utána csak a torkolattüzet látom ~2m-ről.
-
#16939776
törölt tag
Egész lassan haladok a DC-vel mastrer fokozaton, ez jó!!
Előkerült egy-két nem végzetes buga főszálban, és egy kis megjelenítési hiba, láthatatlanná váló katonákkal.
-
#16939776
törölt tag
Nagyon jó döntés, Tényleg nehezebb lett ez a fokozat, kiváló!
Teljes csutkán 65-150fps között megy az elején nyílt terepen, ami probléma hogy meg-meg rándul, mintha töltögetne,
Kikapcsoltam a lefordított shaderek pufferelését, sőt a teljes virtuális memóriát, valamint driverből kényszerítek rá élsimítást. Így már nagyon szépen, egyenletesen szalad mint a 1.003, de még egy picit azért finomhangolom -
#16939776
törölt tag
Gránát/puska-gránát/elsősegély csomag-ra nem volt szükségem, a többi kb.: stimmel.
Fekvő zombik és szaladó burer ellen is kést használtamMivel sokat rohangáltam szörnyek után 23-28Kg-volt a versenysúly ruhától, talált dolgoktól függően, nem kellett súlylimitet oldani, volt lada csomagtartó.
A "nagy agy laborban" volt kb.: 20db félzombi katona meg egy valami állat, az a 4 tár bőven elég 1-es célzott lövésekre,és szépen sorban jönnek fel a lépcsőn.
-
#16939776
törölt tag
A játék lényege előtérbe kerülhetne. Folyamatos mentegetéssel nagyon vontatott a játékmenet, egyáltalán nem voltam rászorulva taktikázni, készlet gazdálkodni és előre gondolkodni.
Szvsz elég lenne az ami pályák közti váltásnál csinál autosave, +10db mentés(kb.: annyi nehezebb rész van jelenleg) Persze ha már nem kell aggódni a hibás párbeszédek/szkriptek/fagyások miatt.
-
#16939776
törölt tag
Mostanra sikerült végigtolni. Mire beengedett az X2-be...
Az utolsó pályákon nagyon sok a hiba van még így 3.patch-el is.A generator kikapcsolása után nem lehet visszatérni a zónába nézelődni, Freeplay-ben visszatérve ide, még mindig működik a generator. Nekem ez így kicsit zavaros
Nem volt rossz látni azokat a részeket amiket az első részben nem lehetettet, de nem volt nagy kihívás eljutni a végére, lehet hogy limitálni kellene a user mentések számát max. 10-re és a AI-t kicsit kipofozni.
A fellelhető lőszereket 1/3-ára lehet csökkenteni. -
-
#16939776
törölt tag
Lassan halad a kijátszás most értem az erőmű közelébe.
Pripyatban az orrom elől tűnt el a "titkos kereskedő" és volt egy pár beragadt(rángatózó) katona akikkel interakcióba lépve fagyott a játék. Korábban talán 1db fagyás volt össz-vissz.Nekem egyre zavaróbb hogy magától leesik 1/3-ára az FPS pár percel indítás után, töltésenként 20FPS-el csökken a képkockaszám, szorgalmasan újraindítom a játékot mielőtt komolyabb lövöldözés lenne.
-
#16939776
törölt tag
válasz
dredbiro #5162 üzenetére
Miután átjöttél a kordonon, de még szeméttelep előtt volt egy küldetés, ahol kaptál egy bandita ruhát.
Amúgy a bandita bázissal szemben, az út túloldalán lesz (radioaktív) szervizkocsi, mellette egy gödör, ami egy bunkerba vezet, ott lesz 3..4 bandita hulla, az egyiknél van egy.
Ha jól sejtem a banditák lőszerraktárában is van egy. -
#16939776
törölt tag
Idő hiányában nem haladok valami fényesen. A katonai bázist rambo-ztam-szét egy felturbózott TRs 301-el, mentés nélkül
A kristályos küldi simán ment, Blowout-al videóval együtt, csak a -szkripteltállatvonulásosvideó- volt egy picit megtévesztő rögtön a találka után. Negyedik visszatöltés után rájöttem, hogy a karakternek mindenképpen meg kell halnia, pont az orrom előtt, hiába érek oda a bázis főépületéhez időben...A bar fölötti helikopterek megint megállnak egy idő után, azt hittem ez már megjavult
-
#16939776
törölt tag
Ha nem javíttatod, csak upgrade-t veszel, akkor is automatikusan 100% lesz a kondíciója, a fegyvereknél így működik, talán a ruháknál is
Remélem egyértelműbb lesz a fejlesztés menü, mert nem mindenhol van érthető visszajelzés hogy milyen tulajdonság milyen irányba változik. pl.:zöldel -x% pontosság, vagy pirossal +z% tűzgyorsaság
-
#16939776
törölt tag
A zombikat bármivel háromszor fejbe, majd le lehet késelni, egyébként én sem szoktam mindig vesződni velük, ártalmatlanok.
Csínján bánok a lőszerrel, ezzel a hozzáállással több mint bőségesnek mondanám. Harmad ennyivel is meg lehetne oldani a feladatokat szerintem. Ha felfejleszted a fegyvereket akkor még ötöde is elég lenne. -
#16939776
törölt tag
Most jutottam el a dokihoz, annyi érdekes történt, hogy amint lement a helikopteres video, egyből le is zuhant a heli, pedig rá is készültem RPG-vel a találkozásra.
Ami fura hogy yanatar-tól idáig egyre többször beesik framerate 16-23 FPS-re, újra kell indítani a játékot és megint megvan a min.:90.A buldog-6-ot -dead city-ben lévő széfben- milyen küldetés után lehet megtalálni?
-
#16939776
törölt tag
Szerintem ez a "grass shadow" és a "sun shadow" de azt javaslom hogy próbáld ki és amelyik beállítás/kombináció jobban tetszik azt tartsd meg.
nekem így "tetszik": AA off, grass off, sun on, és a fű mennyisége is vissza van véve 1/3-ra.(#4784) Free04 :Lehet egy hangtompítós kora 919 az agroprom melletti katonai bázis szállásának tetején lévő rejtekhelyen(03-as patch). kb.: mint magnum revolver csak sokkal gyorsabb tárazni.
-
#16939776
törölt tag
Első körben velem is barátságosak voltak, bandita ruhában és a jelszó ellenében. De miután kitakarítottam a bandita tábort -hogy elhozhassam a széfjükből a dokumentumot- visszatértemkor x@rtak az etiketre nem kérdezték a jelszót hiába volt rajtam bandita ruha
Nem tudom ki volt az... nekem csak bejutni volt érdekes -
#16939776
törölt tag
Nálam is használható 03-as pach-el, pont az x18-ba költöztem a cuccaimmal.
A bandita fővezér megadja a széf kódját a találós kérdés után, de a dokumentumot nem szeretnék hogy elvigyem, és le kell hentelni a helyieket, majd a sin vezér kiröhög hogy lelepleztek a banditák, akkor is ha már üres épületben nyitom ki a széfet!?
Ezután az x18-as lab-hoz visszatérve, rám támadtak a monolitok. Korábban nem sok veszteségük lett(~1) a katonák rohama közben, így nagyon nehéz volt sérülés nélkül bejutnom. ~200 golyó kellett 14-15 ember likvidálásához, pedig nem lövöldöztem össze vissza.
Az egyik monolit nagyon megijedhetett az egyik gránátomtól, mert elbújt épület előtt álló kraz platóján, kerengtem egy ideig míg ráleltem, egy másik meg lemenekült a labor kódos ajtaján belülreÖrülnék neki, ha vérengzés nélkül meg lehetne oldani ezt a részt is!
-
#16939776
törölt tag
"az ön windóza nem eredeti" vízjeles win-re kettőből 2x -hibajelzés nélkül- feltelepült a játék.
Mint kiderült egy pár video, meg nem tudom milyen file így nem jön létre a játék könyvtárában, ezek hiánya később problémát/kilépést is okoz.
Na most ugyan ezzel a játék telepítővel, frissen aktivált windozzal, már létrejönnek ezek a "kószáló" file-ok is...
Hogy ez véletlen, én voltam a szerencsétlen, vírusom volt, vagy valami beépített turpisság van benne, azt nem tudom.
De érdemes róla tudni, ha már belefutottunk hasonló "hibákba" -
#16939776
törölt tag
Játék motorja elég rakoncátlan, nem mindig használja ki a GPU-t, van hogy csak 60%-on jár.
70-150FPS között van nappal nyílt terepen, persze vannak szituációk amikor visszaesik 40-50-re.
bekapcsolt napsugarakkal, élsimítás nélkül "max" grafikán. (780 folyamatos, 1006Mhz-es, boost-al)
VGA Driverből sosem a legújabb van fent, így nem tudom milyenek az aktuális problémák.Szerintem mindegy melyiket válaszod hozzá
-
#16939776
törölt tag
Köszönöm hogy időt töltöttél vele, megkerested!
(#4656) ufodani: nálam is volt ilyen az alapjátékban elég sokszor, a játék újraindításával visszakapod a vasat a kezedbe. Van a menüben a Game/controls fülnél hogy látszik/nem látszik a fegyver, ott lehet megpróbálni ki majd be kapcsolni.
-
#16939776
törölt tag
Köszönöm a tippet a buldog 6-ra
Lehet hogy velem van a baj, de most nagyon megszenvedtem mire 200m-ről fejest tudtam lőni a BC-vel, pedig korábban imádtam!
Most vettem észre, hogy nem tudok haldoklóknak med-kit-et adni, másra úgysem fog kelleni. Megkérdezi az áldozat hogy tudsz-e segíti? De hiányzik a pozitív válasz a párbeszédből?!
Más: az első kitörés után 4 kutya és 10-15 patkány összeverődve nekem rontott, becsaltam őket egy romos házba és felmásztam a tetőre. Folyamatosan egy kupacban maradtak és pont közéjük dobtam a repeszgránátot. Alig ártott nekik, talán 1-2 patkány meghalt, két kutya "csak" megsérült.
-
#16939776
törölt tag
válasz
#16939776 #4608 üzenetére
Agroprom-on vagyok túl, már van 1500db 5,45-ös és 1200db 9x18-as lőszerem.
Nem tudom hogy miért lenne kevés a lőszer?!Szerzek még egy hangtompítót az obokan-ra, jó lesz majdnem mindenre, most jobban bejön mint a vintarBC, pedig eddig nagyon nagy favorit volt a 10/10-es találati aránya miatt.
Egy buldog 6-ba szeretnék még ráakadni ha egyáltalán benne van a játékban, aztán rohanni bele a sötét útvesztőkbe, torkolattüzet használva zseblámpa helyett
UI.: valaki meg tudja nekem mondani, hogy a "wagon-key"-t hol lehet felhasználni?
-
#16939776
törölt tag
válasz
miklos3391 #4605 üzenetére
DeDe-s bug-ra kíváncsi leszek.
Szerintem a lőszer sokkal több mint bőséges volt az alapjátékban.
Mielőtt befordultam Csernobil-felé a hídra 1400-1500db 5,45-ös, 7-800db 5,56-os volt "készleten". Pedig nem néztem be minden kő alá.
Amit az ottani alakulatoktól össze lehet szedni (~60db SVDm2 lőszer, ~35db rakéta) bőven elegendő a hátra lévő rész teljesítéséhez, így felesleges volt ennyit gyűjtögetni.Rejtekhely infót 1db találtam: 2db elem, 2db konzerv, 1db vodka volt ott.
Nem bánom hogy jóval nehezebbek lesznek a körülmények, kell a kihívás
-
#16939776
törölt tag
Teljesen új telepítéssel nekivágtam, 003 pach-el.
Öröm látni hogy aktívabb a környezet, ellenfelek intelligenciája javult.
Teljesen gördülékeny irányítás, eddig(takarítsd ki az alagutat a zombiktól) egyszer volt 1db töltés miatti megakadás. -
#16939776
törölt tag
Nem veszi észre ha felveszem a reaktorban a cellát. Túl sok olyan hibába játékhibába futottam bele, ami amúgy "nagyon ritka" Hétvégén újrarakom a teljes gépet és meglátjuk...
Ott áll a ladám a NPP bejáratnál. A gassus-gunhoz bent az egyik hullánál 108 lőszer van, kint olyan 30-at lehet összeszedni.Őőőő... fel kell ébreszteni, vagy adni kell neki egy med-kit-et
-
#16939776
törölt tag
Erőmű körül tele van RPG-vel, harminc gránátot össze lehet szedni simán, bent 4-5 darabbal ki lehet takarítani az egészet.
A falról lemászó bloodsucker előtt levettem a narancssárga védő ruhát, hogy ne amortizálódjon, most is 100%-on van.Generátorhoz nem tudok tovább menni mert nem enged
-
-
#16939776
törölt tag
válasz
Kaszas1990 #4490 üzenetére
25:03-nál ott a létra:[link]
-
#16939776
törölt tag
válasz
Kaszas1990 #4488 üzenetére
A nagy kivezető csövek mellett/között van egy létra, azon lemászva megtalálod az ajtót amit keresel.
-
#16939776
törölt tag
Erre én is kíváncsi lennék, mert a kalibrált Psy-védő-t később egy hullától kellett felvenni, az alkatrészes és a kalibráló készletek nálam maradtak, nem kerültek felhasználásra.
Az érdekes volt hogy a hátizsákból is "működött" a kalibrált Psy helmet, nem lehetett sem felenni, sem eldobni
-
#16939776
törölt tag
válasz
capulet75 #4428 üzenetére
Van egy hossz útvesztő aminek a végén van nagy terem egy darab kapcsolóval. Elég könnyű elmenni mellette mert bal kéz felől teljes sötétben van a feljárata.
Ha végkép nem boldogulsz segít a "Demo_record 1" megnézed hova kell eljutni, utána könnyebb az útvonaltervezés.
A hologramos alak nem "bánt" ha folyamatosan mozogsz és nem állsz meg. -
#16939776
törölt tag
Korábbi verziókban voltak folyamatosan újratermelődő ellenek, volt hogy egy töltés után termett a semmiből 10-20 kutya vagy egy kisebb csapat bandita az ember előtt.
Engem idegesített a dolog, amikor 26.szor kellett ugyan azt az ellenséges tábort kitakarítani, de a hébe-hóba kószáló csapatok egyáltalán nem voltak rosszak.A mesterlövész fegyverek erősen csökkentik a "közvetlen kapcsolatteremtési lehetőségeket" és rengeteg lőszert lehet hozzájuk találni. Az is baj hogy az ellenfelek ugyan oda spawn-olnak, újratöltés után nincsenek meglepetések.
Szerintem is túl könnyűek -egyenlőre- a feladatok, talán 1-2 bolyongós volt ami gondolkodtató volt. -
#16939776
törölt tag
-
-
#16939776
törölt tag
válasz
Zoleepapa #4094 üzenetére
A kodek pakkot és egyébb (dx,framework,creativ-os cuccot) is feltelepítettem.
Újratelepítésnél is ugyanígy jártam el. Ezek után visszamentem oda, ahol volt hasonló probléma(Military-base), de ugyan úgy kidobott.
Játszott már pár videót, scriptet nem volt ilyen gond. Inkább a lejátszandó file hiányozhat szerintem, nem a codec.(#4093) szepko:
Igen, az első képen szereplő ajtóról volt eddig szó.
Neked a 3-assal vagy 5-össel kezdődő kód volt a PDA-n? -
#16939776
törölt tag
válasz
#16939776 #4087 üzenetére
Ajtót nem az kód nyitotta, ami a földön heverő PDA-ban volt. Yt yo barát
A négy emitter le kapcsolása után, nem tudja lejátszani az szarkofágos videót és kilép.
Újra raktam. Mentések, user.ltx visszamásol és ugyan ez, nem találja a le játszandó .ogg-t...
Megpróbálok másik file-t átnevezni arra amit hiányol hátha...Most már azért is...!
Más: három kanna benzint beletankoltam a Lada-ba amit találtam, de egy pixellel sem mutat nagyobb benzin szintet.
-
#16939776
törölt tag
Néztem pár videót, az egyikben az enyémtől eltérő kódot kapott és írt be az illető és elsőre kinyílt az ajtó, a másik videó alatt azt írják hogy a kerengő tűzgolyót/szellemet kell lelőni 2-3 tárral és nyitható.
Köszi a tippet, ha az ezek közül egyik sem jön be akkor ki is próbálom.
-
#16939776
törölt tag
Újabb problémám akadt: az X10-es laborban megvolt a két biztonsági kapcsoló, megvan a PDA a kóddal, de nem engedi kinyitni az ajtót. Jó párszor újratöltöttem a pályát de mindig azt írja hogy security override...
Ez bug vagy kihagytam valamit?
-
#16939776
törölt tag
Van mentésem a feladat előttről, 4x próbáltam újra felvenni. Ezekkel próbálkoztam: eldobáltam mindent a kitörés helyszínen/még feladatfelvétel előtt, eldobáltam mindent/elszaladtam másik helyszínre amíg visszaszámlált/visszavettem a felbontást+részletességet. De mindig valamelyik párbeszéddel volt baja, mind a 4x, kifagyott a kitörés után 10-sec-el.
(#4066) Shogo_84 : Azt elárulod nekem hogy a letöltögetéssel milyen jellegű +infókhoz lehet jutni?
Eddig 1x csináltam ilyet, az kellett a fő szálon való továbbjutáshoz.Köszönöm a segítséget.
-
#16939776
törölt tag
Military base-be kellett bemenekülni kitörés elöl, kísérővel. Ha lejár a számláló 5sec múlva elsötétül a kép, utána 5sec múlva ki is lép az asztalra.
A problémát csak megkerülni tudtam, előre megcsináltam a feladat második részét (ki kell takarítani a bázist és összeszedni egy kavicsot az egyik hullától), és akit kísérni kellett volna ott hagytam a hídon. Így a félbehagyott részfeladat miatt, nem tudok többet bemenni a bázisra.lesz még később ide szóló feladat?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- World of Tanks - MMO
- hdanesz: Hyundai Ioniq 28 kWh 2018 2. felvonás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Minden, ami Unreal Engine
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Microsoft Edge
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation4 PRO 1TB fekete konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- Apple iPhone 14 Pro, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged