- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Veszett Róka
csendes tag
Sajna még nem láttam a játékot élőben, most más prioritásaim vannak pénzben és időben is. DE:
Megnéztem egy jópár részt mindenféle playthrough videokból. Örültem, hogy nagyon sok helyszínt felismertem a régebbi játékokból, és pont ugyanennek nem is örültem. Kicsit olyan "menjünk biztosra, csináljuk megy még egyszer ugyanazt" érzés volt bennem, ha már régen bejött a Yanov station, akkor idén is be fog jönni. Szóval nem felpimpelt régi helyszínekre várok, hanem újakra, ugyanis nekem a játék legnagyobb élményét az aprólékos felfedezés adta. Órákon át képes voltam bolyongani az elhagyatott vidéken, és ami Dezoék legnagyobb erénye, mindig találtam is valamit. Ha más nem, egy roncs, egy összeomlott viskó, vagy elhagyott őrbódé mindig tartogatott felfedezni való dolgokat, vagy ijesztő ellenfeleket - izgalmakat. Ezt nem láttam az új helyszínek között, mintha valahogyan a szemét tényleg csak szemét lenne és nem érdekesség. De még egyszer hangsúlyozom: élőben még nem volt szerencsém hozzá. Majd talán nyáron. -
Veszett Róka
csendes tag
válasz
havenday #9149 üzenetére
Én az exoskeletont preferálnám, általában többször futok bele golyókba mint anomáliákba, plusz a szörnyek ellen is jobban véd. Több fajta exoskeletont szerezhetsz, de nem mindegyikhez van futás upgrade. Amihez meg van, annak pl nem lehet az éjjellátóját fejleszteni. A saját stílusod alapján döntsd el mi passzol hozzád.
Én nagyon sokáig Wind of Freedom ruhában nyomtam, de mondjuk az erdőben a durván radioaktív területek miatt ajánlott valami combosabb védelem (vagy sok vodka)
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz
havenday #9122 üzenetére
Több is lesz belőlük, érdemes több technikust is felszerelni velük, és elsőre a központi helyeken szereplőket. Én csak Foxnak, Diodornak és Ivancovnak adtam szerszámokat, de amúgy öt teljes készlet van a pályán.
-
Veszett Róka
csendes tag
Nem tudom, volt-e már szó róla, de előrendelhető a szeptemberben érkező S.T.A.L.K.E.R. 2 - Heart of Chernobyl.
https://www.stalker2.com/en/preorder/digitalAz ultimate edition 101 eurót kóstál, jelen árfolyam szerint kb 39000 forintot.
Ezért viszont lehet kapni 3 új skint a játékosra, és 7 új skint a fegyverekre.
Szóval mégiscsak megyünk az agyatlan lövöldék és mikrotranzakciók világába? -
Veszett Róka
csendes tag
válasz
szabogyula99 #9056 üzenetére
Bármelyiknél, akinek megvan mindhárom szerszámkészlete. De ez a ruha alapból képes a futásra, úgy emlékszem. Az upgradek csak a védelmek, plusz súly, illetve könnyebb saját súlyra vonatkoznak.
Én kizárólag a vanila 1.4007 DC-vel játszottam -
Veszett Róka
csendes tag
válasz
szabogyula99 #9052 üzenetére
Exoskeleton M1-et ki lehet maxolni. A Szarkofág bejáratánál található titkos szobából tudod felvenni (stash of legends, ami a kódos ajtó mögött van).
-
Veszett Róka
csendes tag
Ugyan nem mindegyiket, de fel lehet fejleszteni. Azt hiszem a military exoskeleton prototype az, aminek van servomotor upgrade-je. Viszont miután ezt kifejleszted, akkorát tudsz benne ugrani, hogy egy csomó szürke zónába (azaz már nem játszható területre) át tudsz ugrálni. Pl fel lehet ugrálni a régi bár tetejére, vagy kiugrani a Great Metal Factory kerítésén kívülre. Ajánlatos menteni minden ilyen kisérlet előtt.
No majd megnézem, valahol még megvannak az ilyen freeplay mentéseim. -
Veszett Róka
csendes tag
válasz
szabogyula99 #9050 üzenetére
-
Veszett Róka
csendes tag
"Mint a Yanov állomás ami fixen benne lesz mint tudjuk."
Nana, nyugtával dicsérd a napot!
Én nem tudom, mennyire szeretném ha a régi helyszinek, pl a Yanov benne lenne. Mert akkor automatikusan ugyanazokat a szereplőket várom benne, ugyanazokat a lehetőségeket és ugyanazt a környéket is. És ugyanúgy el fogok indulni a cementgyár felé, vagy a Jupiter gyár felé, és csalódás lesz amikor nem azt találom ott, vagy nem úgy mint ahogy megszoktam. Hiszen elvileg ugyanabban a zónában leszünk ismét.
-
Veszett Róka
csendes tag
Új grafikai motorral kiadni a régi helyszineket (mégoly csodás fotoreal megjelenítéssel is) kb bukás lesz. Csak azok fognak majd játszani vele, akik az elsőt is hatvanszor végigtolták, plusz némely kiváncsi és érdeklődő akiknek újdonság a stalkerség.
Új játékhoz új történet kellene, új helyszínek, lélegzetelállító hangulat, intelligens AI life és csak mindezek után a szemkápráztató grafika. Persze vissza kell emelni a fontos helyszíneket az előző trilógiából, illetve a LA-ból, mondjuk Sidort és a rookie village-t, nyilván benne kell legyen az erőmű és a romos Pripjaty. De ezek semmit sem érnek ha nincs történet, csak telitűzdelik az egészet agyatlan lövöldözéssel és hálózatos módokkal. -
Veszett Róka
csendes tag
Én sem bízom a S.T.A.L.K.E.R. 2-ben. A mai játékiparban (amennyire én látom) egészen más trendek uralkodnak és egyik studio se fogja magának megengedni hogy ezekkel a trendekkel szembemenjen, netalán új irányokat szabjon meg. Mi értelme lenne egy végig egyjátékos, mikrotranzakciók vagy egyedi kinézetű fegyverek nélküli játéknak? A kooperációs módot mág megérteném, de azt sem látom értelmesnek: Minek gyársunk egy óriási térképet ahol klánok hentelik egymást mint a Counter Strike-ban, vagy minek egy mindenki mindenki elleni újabb PUBG klón? Teljesen elsikkadna az eredeti STALKER élmény. Márpedig a gyártók ezekre az egykor blockbuster játékokra és azoknak a klónjaira koncentrálnak, ráadásul az összes alapelem megvan: figurák mozgása, fegyver fizika (ahol van ilyen), esetlegesen már kész pályák is.
A STALKER2-t pedig teljesen előröl kellene kezdeni, új pályákat fejleszteni, balanszolni az open world és a küldetések arányát (hogy ne lehessen egyből leállítani a generátorokat pl.), hogy legyenek fejlődési irányok és legyen kereskedés és hogy ne egy olyan teljesen öncélú lövölde legyen az egész mint amit a demoban kaptunk.
Hangulatot teremteni tudni kell, és jelenleg erre nincs kreativitás és/vagy szándék. Nem véletlenül tartunk ott ahol, régi címek sokadik feldolgozása és remake-ja. -
Veszett Róka
csendes tag
Nekem ellenkező tapasztalatom van. Direkt feltettem egy 1.4007 DC vanila verziót egy régebbi laptopra (Intel i7-2860M/3.2Ghz 16GB RAM Nvidia quadro 2000M) és csutkára húzva mindent 18FPS-el ment a játék.
Revisitedet feltéve ugyanerre az FPS 8 alá esett ugyanott.
Megnéztem Sidor bunkerében, a Cordon faluban Fox barlangja előtt, a mocsaras résznél ahol a vaddisznók heverésznek (amiknek a kiirtását Sid küldetésként adja).
Valószínűleg a te X-Ray verziód jobban van optimalizálva a modernebb hardwarehez. Az asztali gépemen nem próbáltam. -
Veszett Róka
csendes tag
válasz
akerbis #8983 üzenetére
Miért akarod kiherélni a játékot? A futás akár örökké is tarthat, ha nem cipelsz túl sok cuccot, alul írja mennyit vihetsz kifulladás nélkül, azon felül minden kiló csökkenti a futás idejét. Túl sok cuccal meg se tudsz mozdulni.
Pont ez a lényeg, hogy okosan kell felszerelkezni. Kevés cuccal fürge vagy, sok cuccal meg kevésbé sebezhető, illetve halálosabb. A megfelelő egyensúlyt kell megtalálni. -
Veszett Róka
csendes tag
válasz
akerbis #8979 üzenetére
Igen, visszaadják később. De ha nem akarsz addig várni, akkor az alagút bejáratánál pakold bele a kocsiba, és ne vigyél be semmit. A kocsihoz senki nem fog nyúlni, de olyan helyre parkold ahol nincs útban a rohangáló kutyáknak, mert képesek betolni egy anomáliába.
Egyébként a Velessel szemben a polcon lévő ládába pakolnak minden cuccodat, onnét régebben simán kiszedhetted. Most nem tudom, él-e ez a lehetőség, csak későbbi mentéseim vannak. -
Veszett Róka
csendes tag
Nem mind világít, de a Night Star pont igen és jó ára van. Már nappal is ki tudod szúrni de éjjel sokkal könnyebb. Mondjuk éjjel meg mást NEM tudsz kiszúrni amit a testi épséged miatt pedig ajánlatos lenne. A detektort érdemes felpimpelni, az alap detektor nem is lát minden artifactot, és a hatótávolsága is kicsi. A Svarog prototipus a legjobb, de azt csak később fogsz találni, illetve vehetsz Deedee-től az elveszett gyárban - és még azt is lehet fejleszteni később.
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz
akerbis #8959 üzenetére
Pénzt mondjuk úgy szerezhetsz, ha végiggyalogolsz az erdőn. Rengeteg artifact van, amit Barman elég jó pénzért meg fog venni. Én (jópár végigjátszással a hátam mögött) azt csinálnám, hogy a bárból az erdőn keresztöóül mennek a sötétvölgybe, összeszedném az artifactokat (van pár combos ellenfél és lesznek radioaktív területek is, de a kerítések mellett viszonylagos biztonságban leszel) majd sötétvölgyben elkerülném a banditák tanyáját, és visszamennék Szidorovicshoz mert ő veszi legdrágábban az artifactokat. Legalábbis amíg nincsenek tudósok. Útközben szerezhetsz jobb puskát is mint a pisztolyok, és Szidor mellett Róka meg tudja javítani. Aztán már lesz 10e rubeled, vagy lesz hozzá elég pskád hogy csendben elintézd a banditákat - ennek az a hátránya, hogy a banditák raktárába nem fogsz tudni bemenni. Az előnye meg, hogy a halott kereskedő minden cucca ingyen a tied.
... de előtte azért mentsél, azt tanácsolom. -
Veszett Róka
csendes tag
válasz
akerbis #8946 üzenetére
Menj le EGÉSZEN alulra, ahol egy kör alakú alagút van, oldalt zárt ajtókkal. Az egyik ventillátorba van eldugva a kulcs, az nyitja a bunker ajtaját. Snorkok vannak a folyosón, meg egy kontroller is, szóval érdemes combos fegyverrel leugrani ide. A kör alakú folyosó végén lesz egy szennyvíztisztító, meg kijárat az alagútból egy barlangon keresztül.
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz
csakdzsó #8918 üzenetére
Pont az a sok reszelés nem kellett volna. A hivatalos vanila verzió sokkal stabilabb mint a mindenféle addon és balance packkal felpimpelt változatok. De mivel mindenki mindent (is) jobban tud mint a fejlesztők, hát millió mod és kiegészítő jelent meg, ezerféle repack verzióban.
Ráadásul az eredetit még XP alá írták 2007-ben, azóta két kernelt is váltottunk. -
Veszett Róka
csendes tag
Ilyen nekem is volt
3003-ban én is annyit zsúfoltam bele amennyit csak elértem. Szükség volt rá, abban a verzióban sokkal minőségibb cuccok voltak az áldozataimnál, ráadásul jobb állapotban. Emlékszem, hogy amikor Dead Cityben összefutok Dokival aztán a katonák kiirtják a monolitosokat mennyit rohangásztam amíg két baromi nagy halomba összehordtam minden cuccot amit csak lehetett. Aztán kellett egy útvonal a kocsinak hogy mindent bele lehessen pakolni, és a végére mennyit kellett rohangálni a kocsitól Barmanhoz mire mindent eladtamMeg volt olyan is, hogy egészen Sidor bunkerje elé parkoltam az ószeres verdával. Fiatal voltam, kellet a pénz na
Régi szép idők... -
Veszett Róka
csendes tag
válasz
csakdzsó #8909 üzenetére
1.3003-ban az összes kocsi korlátlanul terhelhető. A csomag limitet a DC verziókban vezették be.
Szabad kocsik találhatóak a Countryside/North hills pálya mindkét végénél, a Radar átjárónál egy Moszkvics, a Lost/Concrete Factory végénél pedig egy rozsdás UAZ parkol a katonai ellenőrző pont mellett. Ugyanezen a pályán a banditák falujában van egy vezethető traktor is. Radar-Dead City átjárónál egy vezetető fehér Niva áll, de annak nem nyitható a csomagtartója. Darkscape-Dark Valley átjárónál áll 3003-ban egy Moszkvics, DC-ben egy Zaporozsec. Darkscape-ban a faluban áll egy működő traktor, illetve a déli monolitos ellenőrzőponton a Moszkvics (sárga tetejű Lada
). Ugyanitt, kissé távolabb rozsdás UAZ terepjáró.
...most fejből ennyi jut eszembe.
3003-ban gyakorlatlag végig lehetett menni UAZ-al az összes pályán, Cordontól a generátorokig. A mocsáron is keresztül lehet gázolni, a Bár felől Yantarba is vezetett út - ez az átjáró a DC-ben kocsival már nem járható, kissé arrébb tették az átjárót, emiatt a kocsival csak a kerítésnek lehet nekirontani és kerülni kell Bár-Construction site-Yantar-Swamps útvonalon. Pripyatban két út is van a városon keresztül, én általában a jobb szélsőt használtam ahol 3-4 bloodsucker áll őrt.
A fagyások és egyéb bosszantó dolgok... Nem tudom. Én még ezekkel együtt is élveztem mindkét verziót, nekem sokkal fontosabb volt a hangulat mint a bosszankodás. És nem szabad elfelejteni, hogy a vanila változatok sokkal kevésbé fagynak mint a mindenféle modolt, magyarított, balanszolt stb. verziók. -
Veszett Róka
csendes tag
Hogy kinek mi a nehéz és mi jobb, az teljesen egyéni izlés kérdése, nem érdemes vitatkozni rajta. A 4007-ben bevezették a fejlesztéseket (a technikusok nem csak javítani tudnak) ellenben a lootolás (plusz a stashek keresése) felesleges lett, mert a hullák nagyon ritkán adnak értékes bármit. A 3003-ban a kereskedés nagyon hangsúlyos része volt a játéknak, a DCben viszont marginális. Emlékszem mennyit rohangásztam a halott városban, hogy kupacba hordjam a halott monolitosok fegyvereit (hullába pakolva) amit aztán egy UAZzal vittem Barmanhoz, de megérte
A küldetésekben pont nincs annyi különbség, amit most fejből tdok mint plusz, az a katona az elveszett gyár (lost factory) és a hegyvidéki út (north hills, régebben countryside) átjárónál. -
Veszett Róka
csendes tag
válasz
#16939776 #8896 üzenetére
Az egy nagyon hosszú pálya. Sokkal több jóság van benne, pl egy Groza is lőszerrel. Én speciel mindent és mindenkit kiirtottam mert szeretek nyugalomban bóklászni meg felfedezni, és érdemes olyan fegyverrel menni amihez a zombiknál van lőszer. Sörét nem igazán lesz és az nehéz is, de mindenki játsszon saját izlése szerint. Ja és úgy rémlik, hogy az elveszett stalker is ott bolyong valahol (Zhorik) de lehet hogy már keverem a verziókat.
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz
hampidampi #8892 üzenetére
Nimble-re már nem emlékszem, de mintha nekem éjjel lett volna ébren.
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz
hampidampi #8886 üzenetére
Igen, a survivor skill az. Pénz miatt pedig egyszer menj végig a Forestben kézben tartott detektorral. Hosszadalmas, de 50-70k körül lehet a haszna Szidorovicsnál. Legalább 4 Night Star van, darabja 2500, ezek a sötétben messziről világítanak. Aztán meg a bányában található Compass egyedül 12ezer, ha jól emlékszem. Vigyél sok antirad gyógyszert, különben a sok vodka meg fog ártani
Great Metal factoryban (ez a Bár) ha elindulsz Rostok felé, bal oldalt lesz egy kis udvarszerű valami (ahol a psy kutyák szaladgálnak) az udvarban egy BMP, a BMP-ben pdeig egy Berill ruha. Az is jó pénz, vagy lehet viselni. -
Veszett Róka
csendes tag
válasz
hampidampi #8882 üzenetére
Nem bug, így van jól. Majd ha feltolod a skill pontjaidat a túlélő opcióban akkor nagyobb eséllyel fogsz kapni stasht is. Mellesleg a 4007-ben én szinte mindegyik stasht otthagytam, mert viszonylag kevésben vannak valóban értékes cuccok.
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz
csakdzsó #8879 üzenetére
1: a duty-s fickót kell megmentened, ami lényegesen kedvezőbb, mint lemészárolni a banditákat akik amúgy is ellenségesek. Ha segítesz a dutynak, akkor ők még barátok is lehetnek, ez pedig később jól tud jönni amikor Ivancovval javíttatod a cuccaidat Pripyat elővárosában (Outskirts).
Én még nem próbáltam úgy, hogy bandita ruhában megyek be, de ha megvan a kulcs (a csikibriki rádiós asztalán van a főbejáratnál, el kell lopni mikor a jelszóért mész) akkor be lehet settenkedni a börtönbe úgy is hogy nem vesznek észre. Ilyenkor ott kell bemenni ahol a lerobbant BTR áll. Persze még ilyenkor is észrevehetnek ha épp arra járnak, és nem tudom ha akkor banditának látszol akkor lőnek-e.
2: a katonák mindenképp lőnek rád, bármiben is vagy. Ha megtudtad a labor helyét és a kódot akkor a katonák kiirtják a monolitos csapatot, és neked csak a katonák maradnak. Sokan közülük egyébként felmennek a tetőre beszélgetni, egy gránát csúnya munkát művel velük.
3: Velesnek a PC adatok kellenek, a doksikat Petrenkó kérte. Illetve Velest azok a doksik érdeklik amiket a banditáknál találsz.
4: a legjobb középsúlyú ruha a Wings of Freedom (ha jól emlékszem a nevére), de ha megvan a szervomotor upgrade, akkor az exoskeleton a jobb választás. Hiába nehéz, mégis több cuccot tudsz vele cipelni, ellenben sokkal jobban véd. Persze csak 1.4007-ben, 3003-ban nem lehet vele futni és upgradelni sem lehet. De ez már izlés kérdése. Próbáld ki, hogy besétász a monolitosok közé exoskeletonban vagy stalker ruhában és mérd az időt amíg kicsinálnak -
Veszett Róka
csendes tag
-
Veszett Róka
csendes tag
Na, pont az ilyen "ez kellett volna, az rossz benne" mentalitás miatt hagyták abba a fejlesztését. És az ezeket orvosolni akaró önjelölt modderek miatt lett sok 'változat' teljességgel játszhatatlan.
Ha nem megy pisztollyal, használd a sörétest - ősi dakota közmondás.Bocsánat, ez csakdzsó hozzászólására válasz.
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz
csakdzsó #8862 üzenetére
Mind a kettő jó. Én az 1.3003 -al kezdtem, az egy totálisan végigjátszható verzió. Vannak benne bosszantó fagyások és marhaságok (pl vezethetetlen Niva, amit azért mégiscsak el kell vezetned a következő pályára) de alapjaiban működik. Aztán jöttek a DC verziók, amik játszhatatlanul el lettek bonyolítva, vagy "állítgatva" (az egész gazdasági részt megölték benne) - ezeket a 4007-ben már többnyire orvosolták valamilyen szinten. Ez végre megint hozza a 3003 szintet, jóval kevesebbet fagy és több könnyítést is tartalmaz (nincs helikopter a mocsárban), viszont az egész story nehezebb. Én a 4007-et javasolnám, és bár a 3003 nekem jobban tetszett de ez egyéni. Magyarításokat sosem használtam.
Szerintem is teljesen rendben van a grafika és az AI is. És nem kell hozzá CRAY2 hogy minden maximumon fusson. -
Veszett Róka
csendes tag
A Mafia II eredetileg 2009-ben jelent volna meg, de végül 2010 Augusztus lett belőle. Mondjuk maradtak benne bugok, de azok nagyon nagy részben grafikai marhaságok voltak (pl átlógott a figura keze a falon, de átlőni már nem tudott rajta) és nem zavarták a végigjátszást.
Szerintem a mostani csúszásnak is egyik célja a karácsony előtti vásárlási láz meglovaglása. -
Veszett Róka
csendes tag
Igenis legyen kemény az AI! Ha tudod, hogy nehéz harc lesz, akkor nem mész be egy ilyen helyre egyenesen, hanem lopakodsz, figyelsz, esetleg messziről távcsöves fegyverrel könnyítesz a helyzeteden. Vidámparki céllövöldét kaptunk már eleget, attól nem lesz jó egy játék ha az elődeit ismételgeti. Idióta AI-val pedig még a legszebb grafika se tudja eladni nekem a játékot.
Én elégedett lennék 30 FPS-el is, és pont ez az amitől félek: hogy annyira magasra lőtték be a grafikát, hogy a játék menete már elsikkad a csodálatosan nedves felületeken tükröződő élethű villámok képe mellett. A villámra egyszer-kétszer rácsodálkozik az ember, aztán megszokod - és a játékból nem marad semmi. Ha pedig a játék nem élvezetes még lebutított grafika mellett is, akkor az egy vacak játék. Persze nem pálcikaemberekre gondolok.
Mindegy, most a halasztás miatt lesz idő ujabb hardverre gyűjteni...
#8829 DhampirEzzel tök egyet tudok érteni. Csak akkor emelem fel a szavam, mint pl most is, amikor mindent a realitás felől közelítenek meg, kihangsúlyozzák, hogy mennyire szuperreális lesz a látvány, hogy milyen hihetetlen mennyiségű munkát fektetnek bele hogy TE jól érezd magad - és akkor tessék ilyenek vannak benne. Tudom, a marketing rizsát hinteni kell, és tudom mennyi mindent eltúloznak a beharangozókban. Mégis, az ilyen apróságokból fog összeállni a kép, és a nagybetűs ÉLMÉNY, amiért majd kifizetsz több tízezer forintot, hogy megszerezd magadnak. Lásd a fenti válaszom Pel-nek a nehéz helyzetekről.
Az LA-ban pont ez az élmény tetszett meg. Épp eléggé részletes ott ahol kell, és elnagyolt ott ahol meg az kell (pl az erdők). A szuperreális falevelek nem fognak meg, ha nincs miért reálisnak lenniük, ugyanígy a teaserben amikor Dancer-nél van a főhős - piszok jól néz ki, de öncélú. (amúgy mintha a sportcsarnok lenne a Dead Cityben). Ha feltúrhatom a szemétkupacokat, és találhatok alatta valami értékeset, akkor van rendben. Ha csak hiperreálisan megkreált, árnyékolt szemétkupac, akkor elég lenne sokkal kevesebb részlet is és nem kellene szuperszámítógép a futtatáshoz.
Ezeket még nem tudjuk - majd csak az igazi játékban fog kiderülni. -
Veszett Róka
csendes tag
Én is így érzem. A teasert látva nem kaptam kedvet a végigjátszáshoz, pedig anno a SoC-ből egy-két kép után is alig vártam a végleges változatot. Aztán valahogy mégsem kezdtem bele, nekem a LA 1.3003 volt az első amit végigtoltam - de teljesen beszippantott. Itt ténylegesen fel kellett fedezni a világot, tényleg féltél lemenni egy ismeretlen lépcsőn, nem tudva hova vezet és hogy vajon ki tudsz-e majd jönni a felszínre ismét... Ezek után a trilógia maradék három játékát is vágigjátszottam és minden percét élveztem, még akkor is ha sok helyszín már ismerős volt de a Kaland vitt előre.
Ezt az izgalmat nem érzem a 2. részen. A teaserben komoly hibákat véltem felfedezni, főleg amikor lövöldözés van: a felvett fegyver matchbox méretű, ahogy elmarja a puskát az nevetséges. Mindenhonnan folyamatosan lőnek rád, de senki el se találja a főhőst, nem hogy megölné. Neked ez elsőre sikerül persze (tudom, godmode demo, de akkor is). A fegyverek villogása sem reális, szóval nekem csalódás volt.
Majd meglátjuk mi kerekedik ki belőle, elvileg április 22-én megkapjuk. -
Veszett Róka
csendes tag
A bloom style a fények "átmosódását" jelenti: az alábbi képen a figura széle nem éles, hanem a fény beszűrődik a kontúrjába
-
Veszett Róka
csendes tag
Igen, az alap bugos configuratort. Én is kerestem régebben (még amikor kijött a DC) javítottat, de amit sikerült letöltenem az el sem indult. Úgyhogy hagytam a fenébe az egészet, a modokat úgyis az elején feltelepíti és utána már nem érdekelt hogy crashel ha rákattintok. Majd a tieddel is teszek egy próbát, ha már újra feltelepítettem
És lehet, hogy sokadszorra is végigtolom a játékot...
A water reflectionst tudod állítani a grafika-advanced menüben is, tulajdonképpen mindent amit a konfigurátorban. Mondjuk el tudom képzelni, hogy a konfigurátor kiszedi az állítási lehetőséget a játékból is, olvastam olyasmit, hogy a developer módot a konfigurátor letiltja és konzolból se lehet indítani. -
Veszett Róka
csendes tag
Én még mindig attól félek, hogy azért kell neki ilyen bivaly gép, hogy a látvány vigye a hátán az egészet. Túl sokszor láttunk már ilyet, amikor egy kiváló játékot sikeresen tönkretettek, mert mindenáron az új fícsöröket erőltették: gyönyörű szép lett, lélegzetelállító grafikával, csak éppen játékélmény nem maradt.
Ne legyen igazam!
Mellesleg a jelenlegi gépem már teljesíti a minimumot, szóval majd jövőre meglátjuk -
Veszett Róka
csendes tag
válasz
' Tzs , #8707 üzenetére
Háát.. Engem nem nyűgözött le. Valahogy a trailerben nincs ott a hangulat, ami átitatta az első 3 (LA-val együtt 4) játékot és ami annyira beszippantott itt mindannyiunkat. Félek tőle, hogy mai divathoz híven konstans hentelés lesz a játék, egy újabb Battlefield ahol a Zóna csak a körítést adja.
Attól függetlenül ki fogom próbálni persze, már csak a látvány miatt is. Hátha nem egy golyóálló supermant kapunk, hanem hús-vér stalkert. -
Veszett Róka
csendes tag
Normális, ez az alap beállítás. Nem emlékszem már fejből, hol lehet beállítani (vagy a konfigurátorban, vagy a játék elején - én utóbbira tippelek) hogy melyik map-on milyen legyen az időjárás. Az alap beállítás az esős-viharos, de ezt megváltoztathatod és akár mindenhol lehet napsütéses idő. A blowoutok után viszont mindenképp vihar lesz.
-
Veszett Róka
csendes tag
A Zóna valóban létezik
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz
' Tzs , #8578 üzenetére
Old Road a neve, a normál játék közben nem visz oda sem cselekmény sem külön küldetés. Artifact vadászatra jó, illetve pár zombi és monolith
https://lost-alpha.fandom.com/wiki/Old_RoadIlletve van még az Antennas nevű hely, ami befejezetlen és kihalt. Jump_to_level az egyetlen mód hogy odajuss
-
Veszett Róka
csendes tag
Nekem az összes STALKER játék összes pályája közül (alapjátékokról beszélek, modok nélkül) a Clear Sky Limansk pályája tetszett legjobban, hangulat de talán akció szempontjából is. Talán mégis megérné túllépni azon, hogy a hangárban újra és újra respawnolnak a banditák. Legalább lehet céllövészetet rendezni rájuk, és akár többször is teljesítheted a küldetést
Eleinte egyébként én sem értettem, de aztán inkább a játékra koncentráltam, nem érdekeltek többé. A CS-nak ez a faction war része egyébként is csak mellékszál és a játék nélküle is élvezetes. -
Veszett Róka
csendes tag
Na ezzel egyet tudok érteni, a készítőkkel kellene vitatkozni, de ezen ők már túl vannak. Meg azzal is egyet tudok érteni, hogy a jót keresem a játékban - de azzal már nem, hogy azért keressük benne a jót, mert ők piszok sokat dolgoztak vele. Ha jön hozzád a vízszerelő, akkor el fogod fogadni, hogy a kád mellé folyik a víz, csak azért mert sokat dolgozott vele? Biztos van akinek így is tetszik, de szerintem a többségnek nem ez az elvárása. És ez akkor is így van, ha a vízszerelő a haverom, és ingyen tákolta össze a vízcsapot.
Azt a vízcsapot, ami azért előtte jó volt.
Szóval ha szar munkát adok ki a kezemből, ne csodálkozzak, ha a munkámat hangyányit sem értékelik - ezzel nem azt akaorm mondani, hogy a te modjaid nem voltak jók, hanem hogy a DC nem jó, bármennyit is keccsöltek vele.Szerintem nem ok nélkül húzzák le a DC 4007-et és erre akartam rávilágítani. Persze, hogy mindenkinek szive joga eldönteni, hogy játszik-e vele. Akinek elveszi a kedvét, hogy én vagy más lehúzom, az az ő baja. Én megnéztem, végigjátszottam és ezek után kialakult róla egy meglehetősen lesujtó véleményem. Ha előszörre ezzel a verzióval játszottam volna, talán engedékenyebb lennék, de hangsúlyozom, nem ez a helyzet.
-
Veszett Róka
csendes tag
De hát pont ez az, hogy nincsenek különbségek a régi és az új között! A DC játékmenete nem lett más, ugyanazokat a küldetéseket kell teljesíteni ahhoz, hogy a játékon végig tudjál menni, az egész DC nem szól másról mint jobb-rosszabb modok beemeléséről és néhány bugfixről. Ellenben a "rebalance" csakis a Misery Mod stílusú, már-már lehetetlen feltételekről szól, illetve egy pár igen nehezen védhető módosításról: egy 9mm-es Parabellum lőszernek ugyanolyan vagy jobb paraméterei vannak, mint egy 5.56x32 NATO karabélylőszernek?
Nem fogsz tudni engem meggyőzni arról, hogy a 4007 a legjobb LA, és nem a bugok miatt. Azt készségesen elhiszem neked, hogy neked az tetszik leginkább, de attól még az én véleményem szerint a 3003 lett a legjobb, utána pedig már csak szétesett az egész. Egy nagyon ígéretes, príma játékból nem sikerült kihozni a maximumot. -
Veszett Róka
csendes tag
Ne haragudj, de tévedsz. A Lost Alpha 1.3001 volt az a játék, amilyennek az eredeti SoC-t elképzelték. Ennek a fejlesztése és a bugfixek után lett belőle 1.3003, és ez volt az igazi Lost Alpha.
Aztán sokáig csend, szétszaladt az eredeti Dezowave team, a maradék fejlesztők és innen-onnan verbuvált modderek pedig kiadták (még Dez közreműködésével) a DC-t. Ebben már integrálták a többi kánon játék lehetőségeit (pl fejlesztések, stb) és beiktattak egy csomó új bugot is, miközben még a régieket sem javították.
A nagyrészt üres pályákról: Szerintem ha egy erdőben vagy elhagyott városokban sétálsz, te sem fogsz lépten-nyomon vaddisznókba vagy kóbor kutyákba botlani, szóval a valós életben se sokkal népesebb a világ (igaz, zombival vagy controllerrel még kevésbé lehet találkozni). Ez izlés kérdése, de azt mindenképpen meg kellett volna akadályozi, hogy a benépesített pályák a játékmenetet befolyásolják (minimum spawn radius, pl).
A térképek igenis változtak, ajtók záródtak be véglegesen (OSO), illetve pl Yantarban egész új föld alatti átjárókat építettek. Egyébként eltüntek és megjelentek anomália mezők, artifactok, autók (a szarkofágnál a BMP-vel pl már nem tudsz lőni). A DC 4007-ben két új pálya is van (old road, illetve antenna), igaz, hogy a játékmenet nem vezet el oda, az antennákhoz csak jump_to_level paranccsal tudsz átmenni, mert nincsen kiépített kapu.
Szóval nem, nem azért nem tetszik, mert az eredeti történet, vagy az eredeti Lost Alpha nem tetszene, hanem mert egy jó, ámbár bugos játékot nem kijavítottak, hanem rossz irányba indulva szétdúltak.Néha a kevesebb több.
-
Veszett Róka
csendes tag
Sziasztok,
Csakis ennek a válasznak a kedvéért regisztráltam ide, de valójában régóta olvasom a fórumot. Végigtoltam az összes STALKERt, a Lost Alphákat és a kánon játékokat is, szóval nem vagyok kezdő.
Itt és most Plazmacuccival értek egyet. Ez a Lost alpha már messze nem az, ami volt amikor még Dezowave irányította a fejlesztést. Az 1.3003 volt a legélvezetesebb verzió (szerintem!) és utána csak a lejtmenet. Egy játék nem attól lesz nehéz, hogy lehetetlen feltételek elé állítják a játékost, hanem hogy gondolkodni kell benne, hogy a különböző stratégiákat keverned kell (lopakodás, távoli harc, közelharc, menekülés) stb.
De ez így pocsék lett. A kereskedés használhatatlanná degradálásával a fejlődés lehetőségét vették el a játékostól, aki előbb fogja megunni a Cordonban szaladgálást minthogy bármilyen fejlődőképes fegyvert szerezhetne - és a Garbage ingyen AK-ja sem nagy ajándék, mert rendkívül hamar tönkremegy. Lőszer se nagyon van hozzá...
Az igazságtalan körülmények is csak elveszik a kedvet a játéktól. Amikor a Cordonban a katonák az első fejlövéssel leterítenek (ugyanolyan AKSU karabéllyal mint a tied), neked pedig esélyed sincs eltalálni őket, nos az minden csak nem valós. Amikor a ködben még meg sem látod az ellenfeledet de ők már szitává lyuggattak, az is inkább csak a kedvet veszi el a játéktól de nem élvezetes. Végigtoltam ugyan, de nem élveztem, és a végére inkább untam, minthogy újra akarnám kezdeni.A "fejlesztőknek" pedig el kellene olvasni egy pár visszajelzést, blogokat (mondjuk itt és itt és itt), véleményeket hogy ne a saját különös izlésüknek megfelelően, hanem a közösségnek alkossanak - amiről ennek az egésznek szólnia kellene.
Peace.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Battlefield 6
- Windows 11
- Építő/felújító topik
- Háztartási gépek
- Linux kezdőknek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD
- GeForce RTX 3060 Ti Gaming OC 8GB
- Gigabyte 15 G5 Gamer FHD IPS 144Hz i5-12500H 12mag 4.5Ghz 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Win11 Garancia
- Layer 2 Plus (Layer 3 Lite) Passzív rack switch, 24x1G + 4x10G SFP+ , SFP-kkel FS S3900-24T4S-R
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- i7 Gamer konfig bővítési lehetőségekkel! - GARANCIÁVAL
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest