- Mobil flották
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple Watch
- Google Pixel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Új hozzászólás Aktív témák
-
temerole
csendes tag
Ehhh
Én kipróbáltam, hogy vajon működik-e a 280X-em egy HD7870-nel
Benchmark indul: 10-9-8-7.... semmi probléma! (Ment már a csata is a háttérben, szaggatás mentesen) Aztán elindult a teszt a játék meg megállt, mint a cövek...
A driver meg összeomlott.
Skirmisht vagy kampányt kéne majd valamikor kipróbálnomUI.: Lehet, hogy a "kölcsönvett" verzió lehet a gond oka?
-
Plasticbomb
addikt
válasz
Plasticbomb #466 üzenetére
-
wattafaka
senior tag
válasz
m0h0senator #481 üzenetére
Remélem hamarosan megoldják, hogy be lehessen hatékonyan fogni az inteles IGP-t is. Ha nem is drámai fps növelésre, de legalább 1 konkrét funkció ingyen elvégzésére, mondjuk egy 2-szeres MSAA pluszban (tudom, szép álom).
-
wattafaka
senior tag
válasz
m0h0senator #479 üzenetére
Egyébként félreértés ne essék, én a játékot (meg az új játékoknál kialakult helyzetet) kritizáltam ezzel.
-
wattafaka
senior tag
válasz
m0h0senator #476 üzenetére
Elég csóri, hogy ilyen konfiggal csak 30 fps-t tud kiköhögni a játék, 4K ide, vagy oda.
-
04ahgy
nagyúr
válasz
m0h0senator #476 üzenetére
Jól néznek ki együtt, és játszható szintre emelték az FPS-t.
HGyu
-
Puma K
nagyúr
Az egy dolog, hogy az optimalizálás egy mumus dx10-től kezdve napjainkig, az meg egy másik, hogy az i7-nek nincs minden fronton ellenfele így elég minimális teljesmítménynövelgetés generációként meg egy kis rossz paszta a kupak alá, hogy melegedjen ha nem tuningol az ember ha tuningol (tuning esetén aztán jöhet a delid amivel ~10-20fokot lehet nyerni) és csapjuk hozzá azt is hogy kössük meg a tuningolni akarók kezét és csak a bizonyos chipsetnél K-ra végződő procikat lehessen tuningolgatni.
Szóval ha nincs konkurencia akkor nincs miért komolyabban fejleszteni csak saját magukat kell túlteljesíteniük.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Lacccca87 #467 üzenetére
Ez a DX11-es mérés valami miatt elszállt... Fentebb mért valaki Phenom procival és 270-nel ráadásul 720p és alacsony beállítások mellett ami még jobban kihozza a CPU limitet. Még azokkal a beállításokkal is "csak" 35% különbség volt. De a grafikonon is látszik, hogy valamiért bugos, az 1024-es (max.) FPS beosztás alapján.
-
nyakdam
aktív tag
Itt azért az a lényeg, hogy a gyengébb proci teljesítmény mellett jelentős a javulás a DX12-vel. Ez nem a i3 és hasonló kategória miatt fontos, hanem mert látható, hogy az Intel sem tud nagyobb előrelépést elérni procierőben. Tehát hiába az i7 ereje a jövőben kell a jobb szoftveres kihasználás. A DX12 jobban kihasználja a több magot és ez csak az egyik előnye. Elvileg a VGA-knál is jobb kihasználás lesz, csak jelenleg mivel nem támogatja a piaci hardverek többsége így ez még nincs beépítve(Pl az eredeti verzió nagyobb gyorsulást eredményezett a Radeonokon csak épp jelentős visszaesést produkált az Nv-n, így lett a mostani állapot és nem látszik annyira a VGA kihasználás növelése csak proci oldalról).
-
TTomax
félisten
Ne haragudj,de a 25-30fps PC-n olyan mint sajtreszelővel .... egy-két RTSben aláírom nem zavaró,de csak akkor ha stabilan tartja a 30at... 10-20ból viszont elég nehéz stabil 30at csinálni,de nem lehetetlen.Nem is ez a lényeg,hanem az,hogy sajnos az,hogy az amd vga tulajok a dx11-et a dx12vel összehasonlítják,és kapnak egy 300%-os javulást,nem feltétlen azt jelenti,hogy a dx12 lesz a megváltó.A képet nagyban árnyalja az,hogy bizony a hasonló kategóriás nV kártyák majdnem hozzák a radeonos dx12 eredményeket,számomra sajnos még az erre kihegyezett tesztprogram sem mutatja meg igazán,hogy valóban egy áttörés lesz a dx12.
Értem én,hogy akinek most már játszható lett ez a játék örül,csakhogy a 300%-os javulás nem egészen a dx12 miatt van,remélem érthető mire próbálok rávilágítani...
-
04ahgy
nagyúr
válasz
Lacccca87 #467 üzenetére
Külön köszönet a hitetlenkedők nevében is. Azt hiszem itt nem 300%, hanem még nagyobb a gyorsulás. A képregényből majdnem játszható lett, és a CPU FPS-t alapul véve kicsit visszavett presettel szépen a játszható tartományba emelkedik. Respect a mérésért!
(#466) Plasticbomb: Méréseid a mieinkkel konzisztensek. A DX12 hozza a CPU limit alapos kitolását, menetrend szerint. Az APU-s IGP-s multiadapter meg visszafogja a dVGA-t. Neked is köszi, hogy megosztottad.
HGyu
-
Lacccca87
addikt
Pár mérés tőlem is.
DX11DX12 AS ON
DX12 AS OF
Config: I5-2300, 8GB ram, 270X OC 2GB
Preset: Crazy ( AA off) -
Plasticbomb
addikt
Kicsit méricskéltem én is az éjjel: A10-7870K R9 380X Ashes of the Singularity
Nem profi mérés, csak amit én most itthon össze tudtam dobni, de talán jó lesz adaléknak. Nem fed le mindent, csak irányvonalaknak jó, de szerintem egy gondolkodó lénynek elég kell legyen, véglényeknek meg tökmindegy.
-
válasz
Plasticbomb #457 üzenetére
XP compatibility móddal próbáltad?
-
Nincs azzal baj, hogy nem akarnak a Valve-nak sarcot fizetni és saját store-t nyitottak. Baj a játékokkal van. Majd megtanulják, hogy a szart nem tudják eladni annyi példányban, amennyiben szeretnék, így kénytelenek lesznek minőségibb játékokat kiadni.
Vagy mégis van annyi "tudatlan" ember, hogy eltarsa őket még a szarral is?
Szerk: OFF-ba teszem, mert nem a AoTS-ról beszélünk már.
-
Puma K
nagyúr
Ez nem ér semmit hiába futtatod le az alapján a probléma leírás alapján amit Plasticbomb ír.
Régebbi játék újabb OS-en nem indul el.
Ugyan ezt tapasztaltam én is: [link]
Ha egyáltalán el is indul mindenféle trükközések: ini fájlok meg exe buherálások után egy régi játék új OS-en akkor grafikai hibákba ütközik az ember.Millió és egy játék indítja el ugyan ezt az exe-t, de már jó ideje egyik sem szed le semmit. Külön felrakni DX8-cat meg nem lehet, mert a DX9 visszafele kompatibilis a 8-cal.
-
PuMbA
titán
válasz
Plasticbomb #457 üzenetére
DirectX 8, 9 stb. fent van? Ezzel felteheted
-
Plasticbomb
addikt
Abu és 04ahgy: Ez most jutott eszembe: nemrég akartam játszani egy kedvenc játékommal: S.W.I.N.E a Stormregiontól. A játék nem indult el az A-10 APUmon, dx8 parancsokat nem tud értelmezni... Szóval mi teszi lehetővé, hogy játszunk régi játékokkal is (még ki fogom próbálni az R9 380Xemen is, hátha...)? Mert oké, szuper ez a DX12 móka, de ha ezért le kell mondani a régebbi játékokról, akkor értelmetlen plusz köröket kell futnunk...
UI.: Kirpóbáltam, ugyanaz: SGepard::ResetDevice:IDirect3DDevice8::Reset:D3DERR_INVALIDCALL.
-
-
Crytek
nagyúr
válasz
wwenigma #448 üzenetére
Ja értem az eddig nonpluszüber folyamatos 60 fps helyett ,dx12ben hirtelen a 20-30 (se) márajó. Ok értem....
Ez a kvantum problem game sokkal fosabb techben mint a Batman AK amit visszavontak majd fél évre.Itt nyilván nem lesz ilyen mert szerencsére pcre a kutya se veszi meg
-
-
Crytek
nagyúr
Ezt már mikor mondtam , hogy a DX12 nem lesz semmiféle csoda. Már akkor kérdeztem, hogy vajon mivel fogják indokolni a dx12 alatti nevetséges lassúságot és epic fail teljesítményt amit akkor a DX11 limitációinak mondtak.
Na tessék most a fő fő császár MS-től kapjuk arcunkba az optimalizálatlan nyomorultságokat.Most mi limitál vajon?
-
Puma K
nagyúr
"...a játékokban amik win 7-en suhantak elindultak mentek hibamentesen..."
Hasonlót én Vista és Win7 átállás után tapasztaltam. Vistán vígan játszottam a Star Wars Pod Racer-el, Win7-en meg nem akar elindulni max úgy hogy fehér képernyőt látsz a játékban.... meg még egy csomó ilyen régebbi játék volt ami még ment XP/Vistán, de Win7-en nem.
Mondjuk a Win7 többet hozott szerintem mint a Win10 a jelenlegi formájában ha játékokról van szó és a látványról (DX11).
-
szinesz.bob
senior tag
A win10 igazából csak a DX12 miatt kell.
Talán majd valaki csinál egy "game edition"-t amiből minden csilli-villi értelmetlen és nem használt dolog valamint, az adatgyűjtés frissítés és egyéb számomra szükségtelen dolgok ki lesznek gyomlálva. -
joysefke
veterán
erre itt a Win 10 (ami rendszerileg stabilabb szerintem) és a játékokban amik win 7-en suhantak elindultak mentek hibamentesen , soha nem látott bugok jönnek elő és nagyon sok szimplán nem indul.
Ok, már értem az egyébként jogos felháborodás okát. A korábbi 2-3 kommentedből nem tűnt ki, hogy milyen probléma kapcsán anyázol. És igen a MS mostanában elég sok hibát vét, remélem, hogy előbb utóbb játékok tekintetében is ugyanannyira jó lesz a W10 mint a W7...
A MS játékfejlesztő (kiadó) és oprendszergyártó/szupportáló tevékenységét szerintem érdemes elkülönítve kezelni.
-
Crytek
nagyúr
válasz
joysefke #439 üzenetére
Valamit csak elbaszarint ha 2-ből 2 SAJÁT AAA játékok epic mega failal nyit nem?
Rettentő sokat játszok. Amíg vin 7-en csapattam MINDEN ment nem voltak bugok (....) erre itt a Win 10 (ami rendszerileg stabilabb szerintem) és a játékokban amik win 7-en suhantak elindultak mentek hibamentesen , soha nem látott bugok jönnek elő és nagyon sok szimplán nem indul.
Szóval csak van valami gáz a win 10-el (most a dx12-nem nézve).... -
-
joysefke
veterán
Ha ennyire elégedetlen vagy az MS-sel még nem késő áttérni Linuxra vagy ha igazán hard core arc vagy akár FreeBSD-re (mert "manapság ez a csomó Ubuntu user teljesen félrevitte a Linux szellemiségét, az igazi *nix érzést ma már csak a BSD tudja megadni"
) gémelni. Ott aztán nem kell DirectX-szel meg store-ral szívni...
-
Crytek
nagyúr
Nesze neked Dx12 ilyen könnyű sosem volt még a portolás szlogen.
Májkrofos 2-ből semmi. Kvantum probléma is szépen leszerepelt.
Vajon az MS meddig húzza még? Ezek után törölném el őket a föld színéről is.Ha már a saját szarjukat se képesek értelmese portolni a szar rendszerükre. Pfej köpedelem
Amikor az ember azt hinné a játékiparban nincs lejebb ,valaki mindig megmutatja hogy DE! -
távcsőves
senior tag
válasz
wattafaka #426 üzenetére
A minimum FPS biztosan jobb, kár, hogy ezt nem mutatja meg a benchmark. Ez egy ma már nagyon gyenge dVGA, nem kell csodát várni tőle. Azonban, ha azt nézed: egy valóban gyenge proci (sztem ez nem gyenge CPU, a "szart" is kihajtja a 7770-ből. És nagyon aránytalan párosítás, de megvárom az új sorozatot már a VGA-ból, mert a 960 vs 380 párosból nem tudtam eldönteni melyik legyen) mellett mondjuk régi Phenom, DX12-vel bemászik a játszható kategóriába a játék. A játszhatatlanhoz képest ez nem semmi. (Felénk nagyon sok családnak van ilyesmi gépe fiatalabb gyereknek, ez a szomorú vidéki MO.) Értem azért, van akinek félig üres a pohár, másnak meg félig tele.
-
távcsőves
senior tag
Oké, megtörtént. Segített a dolgon, szerintem mondhatjuk, hogy most kb azt a sebességet érte el mint DX11-ben.
Tudom, ez egy ma már jelentéktelen kis kártyácska, érdekesség csak az egész. Ahogy néztem, most sokkal folyamatosabban ment a benchmark, mégsem térnek el az eredmények a jelentésben különösebben. Mindegy, csak érdekesség volt.
-
távcsőves
senior tag
Na, telepítettem ismét, ezt kipróbálom még akkor, bár azt írtátok félkarú óriás nélküle, de érdekességnek jól jöhet. (Már csak azért is, mert ha jól értem NV kártyáknak ez van felróva hiányosságnak, de egy olcsó Maxwell azért szintén nem keveset gyorsulhat DX12 alatt ezek szerint.) Egy problémám van, melyik is ez az ini file? 2-öt láttok a játék könyvtárában, de nem láttok aszinkron számításra utaló bejegyzést. Kérnék kis segítséget ehhez.
-
válasz
velizare #415 üzenetére
... és (#418) joysefke:
már ebből a két hsz-ből is az látszik, hogy az AI esetében nem feltétlen az abszolút értékben vett drágaság a probléma, hanem az, hogy annyira nincs rá igény (a marketingesek szerint), hogy még annyit sem érdemes beletenni, amennyiből pl. az említett AI War fejlesztőit fel lehetne bérelni. Tough world.
Engem a magam részéről irritálnak a nagyon scriptelt shooterek, és pl. a Borderlands 2 (magasan kedvenc shooterem) kapcsán is az az egyetlen bajom, hogy az ellenséges AI segghülye, és ez általában übermagas health-tel van kompenzálva (vagy úgy sem...). Ott belefér, de még van 2-3 egyéb jellegzetes FPS-probléma, amiknek a kombinációja miatt én már régóta nemigen veszek FPS játékot (félreértések elkerülése végett, nem is virágboltozom
). Nem tudom, mennyire vagyok ezzel kevesen / sokan, de szerintem több igény (valódi, nem hiszti) van rendes AI-ra, mint azt a marketharcosok szeretnék hinni.
-
-
távcsőves
senior tag
Annyit beszéltettek itt róla, csak ezért beszereztem én is. (És már töröltem is.)
Teljesen unbalanced konfig, I5 3470 és HD7770 ami, ha jól tudom nem teljes DX12 támogatással bír. (De egy űrhajó az Intel féle IGP-hez képest.)
Annyit a játékról, tényleg nem estem hanyatt a grafikától, de ennyi mozgó egységet meg lövést egyszerre sosem láttam RTS-ben. (De én nem vagyok RTS fan, meg amúgy is azok közzé tartozom, akik játszogatnak, de nagyon komolyan venni semmit nem tudok hosszú ideig.)Akkor amit mértem:
DX11 gyorsabb mint a DX12 ezen az idióta konfigon.
Ahogy néztem a benchmark-ot, tényleg mintha kicsit folyékonyabb lett volna. (2*er mértem mindkettőt, ua. kaptam végeredménynek.) Nekem nem tűnt fel, hogy a grafika eltért volna a két API közt. Ami ronda volt DX11-ben az DX12-ben is ronda lett.
-
joysefke
veterán
Nyilván munka van vele, de én a fórumokon széles körben tapasztalható "jobb AI kell" nyavalygást alapvetően butaságnak tartom. Nyilván vannak játékok hol jól jönne egy megfelelően potens MI, de talán ez az elenyésző kisebbség.
Sztori orientált single player játékokban, ahol egy pályán max 1-2x haladsz végig és minden pálya más, ott fenntartom a véleményemet, hogy egy jó scriptelésből többet lehet töredék munka árán kihozni, mint holmi AI próbálkozásokból. Multiplayer (human vs human) játékokban szintén nincs sok haszna sok munkát beleölni a botokba, hiszen a játékosok amúgy is inkább emberek elen fognak játszani.
Coop hentelésben lehet esetleg haszna egy valamire való MI-nek (Borderlands?), ahol a hentelés kell elvigye a hátán a játékot, nem a sztori...
-
Omli85
őstag
-
tudod a helyzet az, hogy vannak játékok jó aival. mégis, ahol a legtöbb zsetont beleteszik a játékfejlesztésbe, ott potenciálisan csak ezekkel az egybites scriptelt sz@rokkal lehet találkozni. kivéve a gta5. nem az igazi, de a 3 és spinoffjai óta látszik az előrelépés. igazán jó, adaptív ai-t eddig egyedül csak az ai war c. játékban láttam. sz@ré'hugyé' árulják gogon és steamen, ki lehet próbálni. lövöldéknél a már említett fear még ma is a szint. 6 és 10 éves játékok vannak az ai fejlesztés csúcsán. ez még mindig pénzkérdés lenne? az nem pénzkérdés, amikor egy néhány fős stúdió jobb ait rak ki az asztalra, mint a stardock, a firaxis, és a bliz.
fizikánál elfogadom a véleményedet, pénzügyi szempontból csábító lehet a havok vagy a physx beemelése, és akkor ez van. -
-
#45185024
törölt tag
Komolyabb játékoban már ha a "lobog a hajam a szélben" játékokat hívjuk ennek
nem lesz ekkora eltérés mert nem lesz 3-400 egység, kivéve hitman meg tán az Uncharted piaci jelenete.
Stratégiai AAA játékokat meg úgyis ezzel a Nitrous Motorral fogják írni ergo ott ezek az adatok a meghatározóak. Egy Unreal 4 vagy Unity 5 motorral Te ilyet nem írsz. -
#52815360
törölt tag
válasz
FoxiestFox #407 üzenetére
Én is annyit tudtam, hogy 9 előtti, aztán gépigényből puskáztam kicsit
De felhozhatnám példának : Dune 2000. Mikori játék már. Ott is gyárthattál annyi egységet, hogy a képernyőre nem fért ki. Sonic tankkal meg ha lőttél, a hanghullám szántotta fel a földet.
-
Omli85
őstag
Mondjuk összevetésként ugyan nem mentettem le de futtattam ugyanezekkel a beállításokkal egy DX11-es tesztet és az konkrétan diavetítés...
Szóval az én konfigom esetében ugyanazon beállításokkal a DX12 a DX11-hez képest simán alsó hangon dupla annyi FPS-t hoz ami azért baromira nem mindegy. -
Joshi
titán
Igazság szerint a Furyval kellene összehasonlítani a 390-et, mert az nv tényleg nem valami combos DX12 alatt. Viszont meg van ugyan ez a különbség a 390 és a Fury között is. Nekem az nem tetszik hogy miért ilyen alacsonyak az fps-ek, kíváncsi leszek hogy egy komolyabb DX12-es játéknál mi lesz a helyzet.
-
Omli85
őstag
Számomra ami érdekes így a tesztekből az az elvileg gyengébb/erősebb hardverek közötti különbség.
Ez ugye a 980TI + i7 kombó amit te mértél:
Ez meg amit én mértem egy húzott 8320+390 kombóval:
Tény, hogy az átlag fps értékek magasabbak de valahogy nem annyira meggyőzőek. Az a cirka 10 fps különbség jelen esetben nem mondható valami hú de eldobom az agyam durvának véleményem szerint. Ami egyértelműen még ha nem is vga téren de CPU téren javulásnak tudható be az AMD vonalon. Lehet, hgoy intel oldalon nem annyira érezhető a jótékony hatása a DX 12-nek főleg a felső házban ahol a combosabb szériák vannak. Ellenben igencsak megdobja a alsó és közép kategória teljesítményét és ezzel eléggé átrendeződhet a piac a jövőben véleményem szerint.
-
válasz
#52815360 #405 üzenetére
Nem DX6-7 körül volt az első Red Faction? Nekem úgy rémlik... vagy nagyon határeset, mert akkoriban jött a 8.
Mintha TNT2-n játszottam volna, bár nagyon rég volt.. az ugye DX6-os kártya.. vagy keverem a dolgokat, és azt már a Radeon 7500-on játszottam.. akárhogy is, jó kis játék volt. A második rész is. Innovációnak tűnt akkori szemmel.. számítottam rá, hogy onnantól alap dolog lesz a rombolhatóság.. bilibe lógott a kezem. -
válasz
joysefke #404 üzenetére
Ennyire azért nem egyszerű, egy tényleg jó AI-hoz először is kell egy normális percepció-szimuláció (hogy ne az legyen, hogy az ellenség 600m-ről a bokor mögött guggolva észrevesz), aztán meg helyzetelemzés és döntéshozás - ezekkel mind munka van. Me smash me no like no work
-
válasz
velizare #402 üzenetére
Ja, így van, nem lehet. Egy szaros G620 a high beállítások mellettt GRID2-ben 70fps-t csinál, a Crysis 3-ban 57-et, a Dying Lightban meg 45-öt. Ugyanez G4400-zal 90, 80 és 45 (DL teszt VGA limites volt). Van olyan játék, ahol gondok vannak vele, és minden bizonnyal ezért van, aki letiltja, de alapvetően a single játékok többségében egész jó teljesítményt nyújtanak. Örvendetes, hogy a fejlesztőknek / kiadóknak van mivel takargatni, hogy lusták / sóherek normális AI-t és fizikát csinálni - az AMD-fanok meg boldogan bekajálják, hogy ez is az nVidia hibája. Hát hajrá
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sorozatok
- Autós topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mobil flották
- Tesla topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Olcsó laptop! Lenovo Ideapad R3 3250U / 8GB RAM / 128Gb SSD!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- DELL PowerEdge R640 1U rack - 1xGold 6226 (12c/24t, 2.7/3.7GHz), 128GB RAM, 4x1G RJ45, HBA330, áfás
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen,
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest