- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Honor 200 Pro - mobilportré
Új hozzászólás Aktív témák
-
joysefke
veterán
Nyilván munka van vele, de én a fórumokon széles körben tapasztalható "jobb AI kell" nyavalygást alapvetően butaságnak tartom. Nyilván vannak játékok hol jól jönne egy megfelelően potens MI, de talán ez az elenyésző kisebbség.
Sztori orientált single player játékokban, ahol egy pályán max 1-2x haladsz végig és minden pálya más, ott fenntartom a véleményemet, hogy egy jó scriptelésből többet lehet töredék munka árán kihozni, mint holmi AI próbálkozásokból. Multiplayer (human vs human) játékokban szintén nincs sok haszna sok munkát beleölni a botokba, hiszen a játékosok amúgy is inkább emberek elen fognak játszani.
Coop hentelésben lehet esetleg haszna egy valamire való MI-nek (Borderlands?), ahol a hentelés kell elvigye a hátán a játékot, nem a sztori...
-
tudod a helyzet az, hogy vannak játékok jó aival. mégis, ahol a legtöbb zsetont beleteszik a játékfejlesztésbe, ott potenciálisan csak ezekkel az egybites scriptelt sz@rokkal lehet találkozni. kivéve a gta5. nem az igazi, de a 3 és spinoffjai óta látszik az előrelépés. igazán jó, adaptív ai-t eddig egyedül csak az ai war c. játékban láttam. sz@ré'hugyé' árulják gogon és steamen, ki lehet próbálni. lövöldéknél a már említett fear még ma is a szint. 6 és 10 éves játékok vannak az ai fejlesztés csúcsán. ez még mindig pénzkérdés lenne? az nem pénzkérdés, amikor egy néhány fős stúdió jobb ait rak ki az asztalra, mint a stardock, a firaxis, és a bliz.
fizikánál elfogadom a véleményedet, pénzügyi szempontból csábító lehet a havok vagy a physx beemelése, és akkor ez van. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nekünk Fury volt és nem Fury X. Ráadásul a lassabb ASUS Fury, amin erősen meg van vágva a TDP keret (Sapphire verzióhoz képest -70 watt), így async mellett csökken a magórajel. A Fury X annyira alacsony hőmérsékleten megy, hogy ott az async nem befolyásolja az órajelet, így amit megnyer az async-on annak egy részét nem veszti el az alacsonyabb órajelen.
-
Leírta Abu nem egyszer, hogy az első AC megoldás nagyon kedvezett az AMD-nek és hazavágta az NV teljesítményét. Az volt az a verzió, ami nem hatódott meg azon, hogy sz*r az NV ilyen tekintetben.
Ekkor átírták a renderpath-ot, aminek eredményeként az AMD csak kicsit gyorsult, az NV-t meg nem vágta vissza. Tehát az AMD teljesítmény növekményét beáldozták, hogy az NV felhasználókat ne zárják ki a DX12 módból.Ribi: Azonos kategórián (= azonos árszegmens) belül helyénvaló összehasonlítani a termékeket. A hülye is tudja, hogy az i7 sokkal jobb bármelyik AMD processzornál (és még le is írod, hogy 2x annyiba kerül), illetve hogy a csúcs Audi jobb a csúcs Daciánál. Aszimetrikus a kínálat, el kell fogadni, ez van már évek óta. Ne kelljen már ilyeneket magyarázni régi fórumozóknak, mert sírva fakadok.
-
04ahgy
nagyúr
A DirectX 12-nek csak egy opcionális, nem kötelezően használandó megoldása az aszinkron compute. Nem az aszinkron compute általi gyorsulásra, hanem a DX12 által összességében elért gyorsulásra hivatkoztam, ami nem az aszinkron compute használata miatt ered, hanem a driver overhead megszűnése és a hatékonyabb többszálú CPU kihasználás miatt.
(#113) Szaby59: jól összefoglaltad!
(#112) elfelejtette: Az AM3+ már egy sokéves, öreg technika. A Godavari APU egy többé-kevésbé kurrens megoldás, habár az sem túl friss. A játékok alatti teljesítménye az FX-4300 és FX-6300 teljesítménye között van kb. Szóval egy processzorral lehetett reprezentálni kb. az i3-akat, és a szinte teljes AMD mezőnyt. Épp azért választottam ezt, mert elegendően univerzálisnak találtam ahhoz, hogy a DX12 viselkedését bemutassam CPU-limites környezetben. Van CPU-limit? Van. Akkor sikerült.
(#117) Tanisz: Ugyanez a jelenség tapasztalható kicsiben is. Akinek mondjuk egy Pentium G3258-a van (vagy bármilyen más Pentium), esetleg egy kétmagos APU vagy gyengébb FX- a gépében, ott is ugyanúgy van CPU limit, már közepes VGA-val is, ergo az API is így viselkedik, mint itt a tesztben. A beállítások és a számok nem lesznek ergyformák, de az irányok igen.
Lesz még DX12-es körkép, és VGA teszt is DX12 alatt, ne aggódjatok. De egyelőre az Ashes of the Singularity-hez képest csak gyengébb megoldásokkal találkoztunk, amik valamilyen módon problémásak is.
(#123) sh4d0w: Pontosan. Örülök, hogy azért többen a szöveget is olvassák...
HGyu
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Call of Duty: Black Ops 6
- EAFC 25
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- ASUS routerek
- Milyen monitort vegyek?
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Peugeot, Citroën topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AB350 R5 2400G 8GB DDR4 240GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB Rampage SHIVA 350W
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 docking station (kb. 20 szett)
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- DELL Universal Dock UD22 210-BEYV (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest