- Prohardver app (nem hivatalos)
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic V2 - origami
- Magisk
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Az iPhone-t oktatja a Vivo X200 Ultra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz
#52815360 #405 üzenetére
Nem DX6-7 körül volt az első Red Faction? Nekem úgy rémlik... vagy nagyon határeset, mert akkoriban jött a 8.
Mintha TNT2-n játszottam volna, bár nagyon rég volt.. az ugye DX6-os kártya.. vagy keverem a dolgokat, és azt már a Radeon 7500-on játszottam.. akárhogy is, jó kis játék volt. A második rész is. Innovációnak tűnt akkori szemmel.. számítottam rá, hogy onnantól alap dolog lesz a rombolhatóság.. bilibe lógott a kezem. -
Ha a megfelelő minőségű terepgeneráláshoz nem megfelelő a mai vas, akkor nem kell erőltetni, és hello. Vagy köztes megoldást kell találni, sok előre megalkotott elemből random összerakni a mapokat on the fly. Úgy meg sem unod, és be is tölt időben. A procedurálisnak még nincs itt az ideje megfelelő minőségben ezek szerint.
-
Azok persze sehol nincsenek, én is látom. Mégis szívesebben nézem, mint a cikkben szereplő borzalmat.
Mert korrekt a pálya és objektumdesign, jópofák a modellek, vannak textúrának látszó dolgok.
Depth of field mi a fenének? Szarul néz ki mindenhol, és zabálja az erőforrásokat. Blur dettó, ahol ki lehet kapcsolni, első dolgom szokott lenni, megfájdul a fejem tőle. Annyira átestek a ló túlsó oldalára a fejlesztők a post-process effektekkel, hogy agyfsz. Csomó játékban minden csillog, ráadásul ha mozogsz, elmosódik a környezetet, erőltetik a dof-t, túltolják a hdr-t, ráadásul képesek mindenféle szűrőket ráerőltetni, ki kékest, ki szürkést, ki zöldest...
Amúgy a CNC3-at sem mint ultimate etalont hozom, hisz csak egy árkád RTS, de annyi mókás és szimpatikus elem van benne, hogy nagyon megszerettem, és elfut akármin, maxra téve pedig szerintem elég jól fest.
(Ezen a képen nincs teljesen maxon (régi a gépem), de azon sem szebb igazából, max annyi, hogy távolabbról is láthatók az árnyékok, és kevésbé pixelesek). Ami zavar benne, a korlátozott látótávolság, és az, hogy nem lehet kizoomolni teljesen.
Most néztem pár gameplayt az Ashes-ból, biztos veszít a Youtube miatt is a minőségéből, de ez pocsék.
Ok, vannak fancy pew pew fények, pár tök élettelen, hangulatot nélkülöző olajfestmény terepen, másodikosok rajzaiból képződött egységekkel, amiken szemre textúra sincs.De komoly, kb cel-shaded látványnak tűnik az egész játék. Én nagyon nem estem hasra. Egységmozgások mondjuk elég jók, az tetszett.
Tudom, hogy több van a DX12-ben, és én is várom, mik jönnek majd idővel a műfajban, de ez kakapöcögtetés, semmi más szerintem.
Persze én csak mezei játékos vagyok, így az én véleményem annyira nem mérvadó a fejlesztők szemében. Oh wait.Stardockról meg annyit, hogy sosem alkottak igazán kiemelkedőt, az RTS a Supcomnál kezdődik, és manapság kb véget is ér ott. Még egy R.U.S.E. is jobban tetszett, mint bármi, amit próbáltam tőlük.
Ja, régen használtam valamelyik ikonpakkjukat talán, vagy dokkot, régi Win alatt. Abban jók! -
De hát tényleg csúnya. Még ha csak kicsit lenne az, azt mondja az ember, hogy rossz volt az art director, vagy a level design csapat, de itt minden csúnya. Ok, mozgásban a fények rendben vannak.
Azért egy CNC3 még mindig hangulatosabban néz ki.
Akkor most az van, hogy van szép egy játék, de van egységlimit, és fényforráslimit, vagy ronda, de egyik sincs? -
válasz
#85552128 #225 üzenetére
Akar lenni, ja, de valószínűleg egy percig sem az volt a célja, hogy játékként érvényesüljön, hanem hogy demonstráljon egy új technológiát.
Majd szépen finomodik ez is. Ki tudja, talán a következő CNC (ha lesz) már úgy néz majd ki, ahogy elvárható.Mondjuk szerintem még manapság is csinos a CNC 3, de DX12 alatt lehetne villantani 1-2 zsír újdonságot.
A ~45€ meg lol, DX12 ide vagy oda.
-
válasz
Lacccca87 #222 üzenetére
Szerintem ez nem egy klasszikus vizuális benchmark, hanem egy techdemó, ami a DX12 képességeire alapoz.
Ennél fogva nem kell szépnek lennie, mert nem az a célja.
Lesznek majd játékok, azok feladata szépnek lenni, bár szerintem elég lenne ha csak jók lennének, de manapság az egyre ritkább. -
Passz, fejleszto szemevel nem lattam meg a dolgot, en csak user vagyok.
A Vista koran jott, kb enny baja volt szerintem. Az elejen nem volt ala vasam, de kesobb hasznaltam, es nem akadt vele gondom. 7-et publikus beta ota hasznalom, elobb a betat, aztan viragboltit, aztan legalt, sosem volt vele gond, pedig egy IBM T40-en laposon ment 1GB memoriaval nagyon sokaig nalam. Illetve olyan nyugok voltak, amik a hardverbol, vagy rosszul irt illesztoprogrambol kovetkeztek. Sokat elmond, hogy nalam a 7 csak ugy magatol sosem szallt szet, sosem valt hasznalhatatlanna, ellenben az XP tobbszor is (az meg az asztali gepeimen). Win2000 ota elso kedvenc a 7, es tenyleg remeltem miatta, hogy azzal vegleg visszatalalt a jo utra az MS.Abbol a szempontbol mondjuk igen, ami a cikkben szerepel. Vegre olyan valtozasok ezek, amikbol idovel minden PC-s jatekos profitalni fog, ennek nagyon ideje volt mar.
-
Mert azok már nem bírnak olyan piaci részesedéssel, mint a W7.
Én egy kicsit örülök amúgy annak, hogy nincs a DX12-t kihasználó hardverem, mert egyre antipatikusabb az MS hozzáállása a felhasználóihoz, egyre tenyérbemászóbb a mentalitása, emiatt a 10 jelenleg az utolsó rendszerek között van, amit a gépemen szeretnék tudni elsődleges felhasználásra.
Ezt mondom úgy, hogy tudom, hogy sok előremutató fejlesztést hozott, csak pont azokban romlott a 7-hez képest, amik nekem számítanak: átláthatóság, egységesség, hardverkompatibilitás, ilyesmi. -
Köszönöm. Akkor tehát még nincs kidolgozva semmi szoftveres háttér ahhoz, hogy egyszerű szoftveres felületen lehessen választani közöttük. Pedig nem lenne rossz.. sőt.. kifejezetten jó lehetne.. vagy akár az, ha az alaplapra köthetné az ember a kijelzőt, és mindkét kártya ki tudná adni a képét azon a csatlakozón.
(#186) he7edik.: Ez nekik miért rossz? A teszt alapján mindenkinek jó. Vagy csak trollkodás? Rég jártam ilyen fanboytopikban.
-
Én egy ideje nem követem ezeket a high-end hardveres dolgokat, de akkor mindez azt jelenti, hogy:
- AMD és nV kártya egyidejűleg, együtt dolgozva tud dolgozni a DX12-es játékokon mindenféle hack nélkül?
- ha nV specifikus képességek kellenek jobban (PhysX, vagy valamely Gameworks agyrém, régebbi API alatt), akkor dolgozhat csak az nV?
- ha Mantle, vagy AMD-specifikus cucc kell inkább régebbi API alatt, dolgozhat csak az AMD?Ha igen, az véééééégre valami jelentős fejlődés a jó irányba.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ 4060Ti 5060Ti 16GB 4070 Super 5070 videokártya 3 év garancia 27% áfa akár részletre
- Hibátlan - GIGABYTE Geforce GTX 1660 Super Gaming OC 6GB GDDR6 192bit VGA videókártya
- ASUS GeForce GTX 1660 SUPER OC 6GB ELADÓ
- Sapphire R7 250 1GB
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- 125 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 (ELKELT)
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!) (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest