- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Magisk
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Fotók, videók mobillal
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Plasticbomb #457 üzenetére
XP compatibility móddal próbáltad?
-
válasz
velizare #415 üzenetére
... és (#418) joysefke:
már ebből a két hsz-ből is az látszik, hogy az AI esetében nem feltétlen az abszolút értékben vett drágaság a probléma, hanem az, hogy annyira nincs rá igény (a marketingesek szerint), hogy még annyit sem érdemes beletenni, amennyiből pl. az említett AI War fejlesztőit fel lehetne bérelni. Tough world.
Engem a magam részéről irritálnak a nagyon scriptelt shooterek, és pl. a Borderlands 2 (magasan kedvenc shooterem) kapcsán is az az egyetlen bajom, hogy az ellenséges AI segghülye, és ez általában übermagas health-tel van kompenzálva (vagy úgy sem...). Ott belefér, de még van 2-3 egyéb jellegzetes FPS-probléma, amiknek a kombinációja miatt én már régóta nemigen veszek FPS játékot (félreértések elkerülése végett, nem is virágboltozom
). Nem tudom, mennyire vagyok ezzel kevesen / sokan, de szerintem több igény (valódi, nem hiszti) van rendes AI-ra, mint azt a marketharcosok szeretnék hinni.
-
válasz
joysefke #404 üzenetére
Ennyire azért nem egyszerű, egy tényleg jó AI-hoz először is kell egy normális percepció-szimuláció (hogy ne az legyen, hogy az ellenség 600m-ről a bokor mögött guggolva észrevesz), aztán meg helyzetelemzés és döntéshozás - ezekkel mind munka van. Me smash me no like no work
-
válasz
velizare #402 üzenetére
Ja, így van, nem lehet. Egy szaros G620 a high beállítások mellettt GRID2-ben 70fps-t csinál, a Crysis 3-ban 57-et, a Dying Lightban meg 45-öt. Ugyanez G4400-zal 90, 80 és 45 (DL teszt VGA limites volt). Van olyan játék, ahol gondok vannak vele, és minden bizonnyal ezért van, aki letiltja, de alapvetően a single játékok többségében egész jó teljesítményt nyújtanak. Örvendetes, hogy a fejlesztőknek / kiadóknak van mivel takargatni, hogy lusták / sóherek normális AI-t és fizikát csinálni - az AMD-fanok meg boldogan bekajálják, hogy ez is az nVidia hibája. Hát hajrá
-
válasz
Malibutomi #295 üzenetére
Ebben az új megoldásban frame-enként két state-váltás van, az szerintem ennyit nem szabadna jelentsen. Inkább arra gyanakszom, hogy amikor a compute csomag fut, akkor gyengébb a GPU kihasználtsága.
-
Hát ez bizony rossz hír - akkor tényleg feltételes a teljesítményjavulás. Nem lenne érdemes megfuttatni még egyszer kitolt TDP-limittel, csak hogy látni lehessen, mennyi az annyi optimális esetben?
@daveoff: lehetséges, de én úgy tudom, az ilyenektől javulni szokott a teljesítmény
-
Az új renderpath-nak nem az az eredménye, hogy az AMD kicsit gyorsul, hanem az, hogy kicsit kevesebbet. Nagy különbség. Annyit csináltak egyébként, hogy csokorba szedték a compute feladatokat, és ezeket "egyben" eresztik el a grafikai feladatok befejezése után (tudom pongyola, ha valakinek van ideje, írja le pontosan). nV-n ilyenkor csak a compute feladatok futnak, míg AMD-n párhuzamosan elkezdi számolni a következő frame-et. Más oldalak ki is mérték a 10-20% gyorsulást, és szeretném megérteni, itt miért nem sikerült.
(#165) 04ahgy: ld. fent - az általad idézett cikk is erről beszél. Én azt javasolnám, próbáljátok meg kideríteni, miért nem jöttek azok az előnyök, mint más oldalaknál.
-
A cikkben is írod, hogy az aszinkron compute nélkül a DX12 félkarú óriás, amit a mérések nem támasztanak alá. Abu pedig a fórumban hivatkozik a könnyen elérhető teljesítménynövekedésre. De ez csak a második fele a dolognak - az az izgalmas kérdés, hogy a tesztjeitekben miért nem mutatkozik meg a 10-20%-os előrelépés. Önmagában a 10-20% gyorsulás nem rossz ettől a feature-től (még akkor sem, ha a megvalósítása komoly odafigyelést igényel), de ha ez a csillagok bizonyos együttállása esetén nem jelentkezik, az nagyon aggasztó.
-
Csak azt írta, amit a grafikonokon lát. Engem nagyon meglepett, hogy ebben a tesztben ennyire 0 hatása van az aszinkron compute-nak AMD oldalon, és az pedig külön nem szerencsés, hogy a cikk szerzői ennek ellenére az általa elérhető javulásra hivatkoznak.
(#98) Yutani: műszaki szempontból igen, fogyasztói szempontból nem.
-
Köszönjük a tesztet, nagyon tanulságos. Az API-limitáció kiütése valóban hasznos, és örvendetes, hogy az AMD APU ilyen jól teljesít, bár ezt úgy mondom, hogy nincs Intel részvényem
Viszont az aszinkron compute még annyit sem hoz, mint más tesztekben (10-20%) - konkrétan semennyit nem hoz. Ennek mi lehet az oka?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Microsoft Surface Laptop 3 - 15 col - Fekete
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Apple iPhone 13 Pro Max / 128GB / Kártyafüggetlen
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest