- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Macrodroid
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola G86 - majdnem Edge
Új hozzászólás Aktív témák
-
#52815360
törölt tag
válasz
FoxiestFox #407 üzenetére
Én is annyit tudtam, hogy 9 előtti, aztán gépigényből puskáztam kicsit
De felhozhatnám példának : Dune 2000. Mikori játék már. Ott is gyárthattál annyi egységet, hogy a képernyőre nem fért ki. Sonic tankkal meg ha lőttél, a hanghullám szántotta fel a földet.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FoxiestFox #249 üzenetére
Nekem is a Windowblinds, Objectdock, Start8 stb. alkalmazások jutnak eszembe a Stardockról, nem pedig az, hogy RTS műfaj messiása... Közepes, felejthető játékaik voltak eddig is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FoxiestFox #240 üzenetére
Akkor nézz rá a képre, és mondom mit látok. Tiszta aliasing az egész. Több egységnek nincs árnyéka, aminek van az sem szűrt. Hol a fény, amit a lézerek kibocsátanak? Hol az árnyék, ami ezekből a fényekből keletkezne? Miért marad meg pár árnyék, amikor a lézer elmegy mellette, és a fényének el kellene tüntetni azt? Rendkívül szögletes a teljes terep. Miért csak a terepre vetnek árnyékot a repülő egységek? Ezek annyira feltűnő hibák, hogy nem lehet elmenni mellettük. És akkor még nem beszéltünk az AO-ról, a DoF-ról, a blurról, stb. amik teljesen hiányoznak.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FoxiestFox #240 üzenetére
Érdekes amúgy látni, hogy mennyin játszanak még most is a "vetélytársakkal" meg ezzel... Supcom FA elkeni, de még a TW, RA3 is. 7-8 éves játékok aktivitását sem éri el.
Pont ez a baj amúgy az egész designnal, hogy gyakorlatilag "üres" a térkép, semmi művészi pályadesign csak van egy jó nagy ismétlődő terület 'oszt menj. a single player megvalósítása meg kritikán aluli, nem vártam élőszereplős videókat, de állítólag még narrátor sincs, csak ott a szöveg és olvasd magadnak
Pedig egy jól eltalált AI asszisztens azért elég sokat hozzátud adni a hangulathoz, ahogy navigál/értesít stb. és nem csak single, de mp módban is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FoxiestFox #226 üzenetére
De játékként akar érvényesülni. A fő cél az volt, hogy létrehozzanak egy olyan RTS-t, amelyben nincs egységlimit, nincs kijelöléslimit, minden egység és ezen belül is minden löveg külön AI-jal rendelkezik, nincs zoomlimit, nincs anyaghasználati limit, nincs fénykezelési limit, stb. vagyis szülessen egy olyan program az RTS-ek mezőnyébe, amely mentes a korábbi RTS-ek összes játékélményt és teljesítményt romboló, de akkoriban a működés biztosítása érdekében fontosnak tekinthető korlátozástól. Ehhez kellett az explicit API, mint eszköz, mert a korlátozásokat az elavult API-k okozták. Persze nyilván az eszközöket használni kellett, így szükség volt a Nitrousra és arra a szemléletre, amelyben ez megszületett. Meg persze a Stardock pénzére.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FoxiestFox #224 üzenetére
"Szerintem ez nem egy klasszikus vizuális benchmark, hanem egy techdemó, ami a DX12 képességeire alapoz.
Ennél fogva nem kell szépnek lennie, mert nem az a célja."Izé... ez elvileg egy játék szeretne lenni amiben van egy benchmark mód is...
Más dolog, hogy eddig csak a DX12 hypepal tudták felhívni magukra a figyelmet mert a játék része finoman szólva is lightosra sikerült... Szegény ember C&C-je, Supcomja, Starcraftja kinek mi tetszett. -
Tanisz
senior tag
válasz
FoxiestFox #198 üzenetére
Ha emlékem nem csal akkor a Win7 a Vista upgradelt, kikupált verziója, és azért lett stabilabb is, mert a Vista sok hibára rámutatott, ettől függetlenül nem terjedt olyan gyorsan a 7.
Pl nekem fejlesztőként XP-ről kb a Win7 SP1 idején volt érdemes váltani, mert mindig volt valami kompatibilátasi probléma addig, főként a 32 bites IDE és a 64 bites win7 kapcsolatnál
A win7 is egy csomó frissítés után vált stabillá, valamint hogy más gyártók is "belejöttek" a win7 kompatibilis driverek, IDE-k gyártásába.
-
snecy20
nagyúr
válasz
FoxiestFox #198 üzenetére
"egyre tenyérbemászóbb a mentalitása, emiatt a 10 jelenleg az utolsó rendszerek között van amit a gépemen szeretnék tudni elsődleges felhasználásra."
Nem is tervez már a Microsoft további teljesen új Windows-okat. (jelen állás szerint)
-
04ahgy
nagyúr
válasz
FoxiestFox #187 üzenetére
Nem, nincs ilyen. A DX12 nem egy multiadapter frontend. A lehetőséget megteremti (a Win10-ben található WDDM 2.0 hathatós segítségével), de az alkalmazás fejlesztőjének kell beépítenie az erre vonatkozó támogatást.
Elvi szinten nem tartom lehetetlennek, hogy valaki írjon egy efféle frontendet, amit felvázoltál, de a switchable graphics formájában már eddig is volt, így ehhez nem szoftver kellett – eddig.
DX12 alatt, lévén az API közvetlen hardveres elérésű, szerintem megvalósítható az, hogy a képkockát kiszámoltatod az egyik vezérlőn, és a kettő közti buszt használva csak átküldöd a másikra, majd parancsot adsz a megjelenítőre továbbításra.Épp itt jön képbe a cikk konklúziója is: ismerkednek még a programozók a rendszerrel, és biztos vagyok benne, hogy jönnek olyan dolgok a jövőben, amik eddig nem voltak megvalósíthatók.
HGyu
-
04ahgy
nagyúr
válasz
FoxiestFox #179 üzenetére
- AMD és nV kártya egyidejűleg, együtt dolgozva tud dolgozni a DX12-es játékokon mindenféle hack nélkül? – ha a játék fejlesztői implementálják az explicit multiadaptert, akkor igen.
- ha nV specifikus képességek kellenek jobban (PhysX, vagy valamely Gameworks agyrém, régebbi API alatt), akkor dolgozhat csak az nV? – Igen, de akkor a monitort az nV-re kell csatlakoztatnod, és a gépet úgy kell beállítanod, hogy az elsődleges VGA az nV legyen, akkor is, ha a második helyen van fizikailag. Nem minden BIOS-ban lehet ezt állítani. Egyébként nem fog képet adni (illetve a másik kártyán.)- ha Mantle, vagy AMD-specifikus cucc kell inkább régebbi API alatt, dolgozhat csak az AMD? – Igen, de akkor a monitort az AMD-re kell csatlakoztatnod, és a gépet úgy kell beállítanod, hogy az elsődleges VGA az AMD legyen, akkor is, ha a második helyen van fizikailag. Nem minden BIOS-ban lehet ezt állítani. Egyébként nem fog képet adni (illetve a másik kártyán).HGyu
-
Omli85
őstag
válasz
FoxiestFox #179 üzenetére
Nem egyszer egyik egyszer másik hanem kéz a kézben
együtt közös erővel a gamer nagy örömére
.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ingatlanos topic!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Drón topik
- Google Chrome
- Több mint 500 millió dollárt spórolt az AI a Microsoftnak
- Formula-1
- Sorozatok
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- CarPlay / Android Auto adapter meglévő Android alapú fejegységhez
- Olcsó Laptop! Dell Latitude 7280. I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- Csere-Beszámítás!AMD Asztali számítógép PC Játékra! R5 5600/ RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest