- Mobil flották
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
válasz
Lacccca87 #467 üzenetére
Ez a DX11-es mérés valami miatt elszállt... Fentebb mért valaki Phenom procival és 270-nel ráadásul 720p és alacsony beállítások mellett ami még jobban kihozza a CPU limitet. Még azokkal a beállításokkal is "csak" 35% különbség volt. De a grafikonon is látszik, hogy valamiért bugos, az 1024-es (max.) FPS beosztás alapján.
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #390 üzenetére
"lenne jó ai, rombolható környezet, durván jó fizika, de nem kerülhet bele, mert az nv dx11 drivere leköti a cpu erőforrásait"
Igen, csak ezért nincsenek ilyen játékok (illuminati confirmed
)... Halkan megjegyzem ha az MS annyira nem ajánlja és ennyire gondot okozna szépen kipatchelhette/letilthatta volna a DX11-ből, de ez nem történt meg pedig maga az API is kapott frissítést meg 2-3 OS kijött a W7 óta.
Az egyik gyártó élt a lehetőséggel, a másik meg a nem létező játékokat hozza fel kifogásul, az intelt meg hagyjuk, olyan IGP teljesítménnyel elhiszem, hogy sokára lesznek CPU limitesek... -
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #362 üzenetére
Nézd meg honnan indult az egész szál.Több játék átlagolásánál 4-6-8 magos Hashwellekkel vagy jobbal tényleg nem gond, nem is erről volt szó...
(#363) wwenigma: Ugyanúgy foglalkoznia kell ezekkel a gyengébb kártya esetében is. "amit az egyik GPU nem " Kifogás.txt-be beírhatod ezt is a többi mellé a végeredmény még mindig az, hogy gyengébb procival hozza az nVidia a gyorsabb AMD teljesítményét. A vásárlót meg marhára nem érdekli, hogy mitől van ez... És igazából semmi "unfair" nincs abban, hogy az nVidia olyan hardvert tervezett, ami ilyen helyzetekben jól működik, mert ez volt a DX11 meg az előző API-k egyik legnagyobban gyengesége is... Az, hogy az AMD hosszabb távon inkább szívott a DX11-gyel, hogy most majd DX12-ben legyen (talán ?) fél egy évnyi előnye megint más dolog.
-
#85552128
törölt tag
válasz
wwenigma #356 üzenetére
"Valahogy ők nem jatszották ezt a piszkos játékot, kicsit ugy fejlesztenek hogy ne csak nekik legyen jó."
Semmi ilyesmiről nincs szó, de látom nem sikerül megérteni... Azzal, hogy az nV tulajoknak nem kell erősebb procira költeni az AMD tulajoknak nem lesz rosszabb, fordítva viszont tényleg irigykedhetnek
"Az árral kiegyenlitették a különbséget."
Fent linkeltem a fórumot ahol összegezve volt az overhead.
A 750 Ti volt, hogy a 270X-szel egy szinten/jobban [link] [link] [link]teljesített, mert utóbbi annyira CPU limitált volt, hogy a kategóriával lejjebbi nVidia kártya szintjét tudta csak hozni. Milyen árról is beszélünk ? Azon kívül, hogy persze kb. ugyanannyiba kerülnek az azonos szintű AMD/nV kártyák, de AMD esetében vehetsz erősebb procit ha kiakarod használni... -
#85552128
törölt tag
válasz
wwenigma #354 üzenetére
Átlagosan is 35% extra aminek nagy része az AMD DX11-es hátrányának köszönhető, utána a procid meg már megint nagyon limitál és még mindig csak 40 FPS-ed van, bár legalább "játszható"...
"A pénzével nem igazan arra törekedett hogy a jatekoknak jo legyen, nem a DX11 maximalizalasa volt a cél hanem hogy a masik oldal hatranyba keruljon míg ő értelemszerűen előnybe ofc. "
Nem jó a játékosoknak ha gyengébb procival jobb teljesítményt kaphatnak ? Nahát... Akkor miért örülsz most a DX12-nek ?
Aminek te most annyira örülsz az a másik oldalnak, ha nem is ilyen mértékben (csodák azért nincsenek, ahogy DX12-ben sem...), de évek óta elérhető a régi apival is látszik itt is a CPU limites tesztben.
Az AMD-t sem tartotta vissza senki, hogy foglalkozzon vele és előnyt szerezzen. -
#85552128
törölt tag
válasz
wwenigma #350 üzenetére
Továbbra is várom milyen "bedrótozott" dolgokról van szó és a "speciális path-ok" szerinted miért is rosszak.
Hacsak persze nem az a negatívum, hogy az nVidia külön foglalkozott a saját DX11-es teljesítményének maximalizálásán ezzel több száz meglévő és készülő játéknak jót téveAttól, hogy megmagyarázzuk az előnyt az még ugyanúgy megmarad.
-
#85552128
törölt tag
válasz
wwenigma #341 üzenetére
Akárhogy csűrjük csavarjuk az eredményen nem változtat, hogy DX11 alatt az AMD kártyákhoz mindig is erősebb proci kellett, míg egy nVidia kártya ugyanazzal a gyengébb procival sokkal jobban megy.
Leegyszerűsítve azzal a procival és egy hasonló szintű nVidia kártyával sokkal jobban jártál volna mint egy 270-nel...
-
#85552128
törölt tag
válasz
wwenigma #332 üzenetére
Te neked inkább nem támasztok alá semmit mert látom, hogy az nV utálatod mindennél fontosabb ami minden hszedben meg is nyilvánul és sokadik hszeddel próbálsz nV flameet gerjeszteni több kevesebb sikerrel. Nézz utána... [link]
Olyan beállítások mellett ami még egy Fury X-et is megsz*pat persze, hogy GPU limited lesz egy 270-nel.
Próbálj olyan beállítással mérni ami normális framerate-et is ad a kártyádon és meglátjuk mennyi lesz a GPU limit, a procid már 40 FPS körül elfogy...
-
#85552128
törölt tag
válasz
wwenigma #329 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy az a gyorsulás aminek most annyira örülsz az nem lenne ekkora mértékű ha az AMD hasonlóan az nVidiához fejleszt valamit a DX11-es driveren ?
Lényegében évek óta emiatt hatványozottan szív aki gyengébb procihoz AMD VGA-t vesz, persze most a DX12-es grafikonokhoz elhiszem, hogy jól jön (nekik...), de azért tapsolni nem kéne hozzá... -
#85552128
törölt tag
"de hol vannak az fps-ek?"
GPU limit van, ennyit bírnak ebben a játékban... Ezért sincs akkora különbség az AMD apu es az intel között crazy+dx12ben mert hamarabb elfogy a gpu minthogy cpu limit legyen. Kb 35-40 fps körül lehet szerintem az APU cpu score-ja. A 4.2-es 5600k kapott 34 körül.
-
#85552128
törölt tag
válasz
wwenigma #311 üzenetére
Nem a gyorsulásról volt szó, hanem arról milyen teljesítménnyel fut (mindkét gyártó kártyáin).
Az meg, hogy nem érdekel a csúcskártya egy dolog, nem is kell, hogy érdekeljen, de ha a top hardver sem elég magasabb beállítások mellett a játékhoz (stabil 1080p@60 FPS azért PC-n elég alap szerintem, főleg ilyen kaliberű hardverek mellett..) akkor nem vagyunk kisegítve akár 150%-os gyorsulással sem a DX11-hez képest (ami azért is túlzás, mert vannak jóval szebb DX11-es címek amelyek legalább ilyen jól futnak gyengébb hardvereken is) -
#85552128
törölt tag
válasz
wwenigma #308 üzenetére
Nem tudom ezt mire érted... Egyedül standard preseten van meg az avg. 60 a tesztben mindkét (csúcs)kártya esetében, ettől még van feljebb 3 grafikai preset amivel még gyengébb a teljesítmény. A játék kinézete viszont finoman szólva sem indokolja ezt és 1080p-n sem sokkal rózsásabb a helyzet.
Gyakorlatilag nincs olyan egykártyás VGA konfig amivel 1080p@60 FPS és Crazy preset (de lehet még Extreme is elég) mellett meglenne az átlag 60 FPS a benchmarkban. -
#85552128
törölt tag
Szerintem inkább arra gondolt, hogy egy ilyen
rondasághozkhm. "kevésbé szép" játékhoz (főleg ha még ki is használja a DX12 előnyeit) miért kell 200ezres kártya (teljesen mindegy, hogy Fury vagy 980 Ti) 1080p@60 FPS-re. Bár benchmarkok alapján még ennyi sincs meg, átlagban sem -
#85552128
törölt tag
5% a GPU-n, és 10% a memórián ott is megvan a ref órajelekhez képest, de Fury X-ekből pl. az 1150 sem ritka ami majdnem 10% a GPU-n.
Azt se felejtsük el, hogy DX11 alatt még átlagosan is 20-30%-kal gyorsabbak voltak ezek az 1400-1500 közötti custom Ti-k az alap Fury X-hez képest most meg épphogy befogják
Nyilván nem lepett meg senkit, de ha "csak" szintre gyorsulnak a Fury X-ek már az is azt jelenti, hogy ez a korábbi 20-30% előny ami a custom kártyákból és az OC-ből jött bizony elveszett. -
#85552128
törölt tag
Jó csak ha az 1550-es ti-t vesszük számításba akkor Fury X-ből sem az alapot kéne nézni. Egy 1150/550-es (bár lehet magasabb is) Fury X-nél ugyanúgy megmarad az előny...
1400-1500-as Ti még ok, (szerintem sem reffel kéne tesztelni), de efölött már az az 50 MHz nem oszt nem szoroz, főleg, hogy nem is garantált. -
#85552128
törölt tag
Noha én leszek az utolsó aki a Fury X-eket fogja védeni, de hagyjuk már ezt az 1550-es Ti-t...
Jó, hogy nem 1600 lesz lassan a standard, 1400-1500 között van a többség ami reális és szinte garantált, ez kb. ~7%-os tuning az 1400-ashoz képest amivel a teszt készült, de annyival nem fog gyorsulni.
Nálad konkrétan az 1470-es Ti még mindig csak az én félig unlockolt 1040-es Furymnak felel meg, tehát elég valószínű, hogy +4 CU-val és a standard 1050/500-as órajelen a Fury X még ettől is gyorsabb lesz. De a Fury X-en is lehet egy 5%-ot húzni, memórián is 10% "garantált".
Reális azt mondani, hogy egy "fullon" járatott 1550-es Ti amennyiben bírja a kellő tuningot (kevés ilyen lesz, főleg DX12-ben) az alap Fury X-nek a nyakán lesz ebben a játékban -
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
válasz
Malibutomi #251 üzenetére
Valószínűleg azért, mert ha kicsit kidolgozottabb lenne a felszín és látványosabb a pályadesign, akkor ugyanúgy nem lehetne 2millió egység a pályán mert már így is GPU és nem CPU limit van + nem lehetne azt hazudni, hogy ehhez a jelenlegi állapothoz DX12 kellett az optimális futáshoz
Szerintem senki nem a látvány/részletesség kárára várta, hogy tud majd sok egységgel játszani egy bizonyos szám után meg már feleslegessé is válik ez az "újítás".
(#252) wattafaka Abban a videóban nem véletlenül csak CGI jelent van az Ashesből
-
#85552128
törölt tag
válasz
FoxiestFox #249 üzenetére
Nekem is a Windowblinds, Objectdock, Start8 stb. alkalmazások jutnak eszembe a Stardockról, nem pedig az, hogy RTS műfaj messiása... Közepes, felejthető játékaik voltak eddig is.
-
#85552128
törölt tag
Érdekes, hogy ilyenek feltűnnek, de az nem, hogy a terep az AOTS-ben hogy néz ki...
Sokszor egyébként az AOTS-ben sem látni, hogy az a bizonyos lézersugár honnan hova akar lőni.
Az árnyékok szerintem ki vannak kapcsolva a képen.De azért mindent elmond, hogy 8-9 év után egy 13 éves enginehez hasonlítva (igen már a Generalsban is ez volt DX 8.1 alatt), " totál új motorral olyan leképezővel, amit eddig csak animációs filmekben használtak, tök új API-val, stb." még mindig nem annyival szebb mint kellene és ezeréves címekhez hasonlítva sincs óriási különbség. Ha meg azt nézzük mennyire kidolgozott egy egy pálya akkor elbújhat mellettük.
De majd meglátjuk
8 év utánkhm. jövőre hányan fognak ezzel játszani, ha már most is alig érdekli az embereket. -
#85552128
törölt tag
válasz
FoxiestFox #240 üzenetére
Érdekes amúgy látni, hogy mennyin játszanak még most is a "vetélytársakkal" meg ezzel... Supcom FA elkeni, de még a TW, RA3 is. 7-8 éves játékok aktivitását sem éri el.
Pont ez a baj amúgy az egész designnal, hogy gyakorlatilag "üres" a térkép, semmi művészi pályadesign csak van egy jó nagy ismétlődő terület 'oszt menj. a single player megvalósítása meg kritikán aluli, nem vártam élőszereplős videókat, de állítólag még narrátor sincs, csak ott a szöveg és olvasd magadnak
Pedig egy jól eltalált AI asszisztens azért elég sokat hozzátud adni a hangulathoz, ahogy navigál/értesít stb. és nem csak single, de mp módban is.
-
#85552128
törölt tag
A rebellion 2012-es, ez meg nem most jelent meg, hanem hónapokkal ezelőtt. Az early access eddig sem volt kifogás, hogy ne legyen egy játék népszerű, sőt a legtöbb népszerű játék ma már EA-ek közül kerül ki.
Az AAA eladások nagy része már az első 1-2 hétben eldől, ha első nap ilyen gyenge nem lesz ez jobb...Jaj az az egységlimit, legalább van kifogás, hogy miért ronda minden. A mennyiség helyett inkább lenne kevesebb (ami még mindig bőven elég lenne), de szebb. Bár a pályadesign is hagy némi kívánni valót maga után. A Campaign meg az IGN szerint nemcsak nagyon rövid, de a küldetések is gyengék.
-
#85552128
törölt tag
Nem látom, hogyan következik abból, hogy "az RTS-ek piacának mára egyeduralkodóvá vált kiadója" az, hogy nem lehet ZS kategória, mert ez a nagyokhoz viszonyítva (Supcom, C&C, SC) az... Attól, hogy nincs más RTS még az igénytelen játékok nem lesznek jók.
Úgy mellékesen a Legacy of the Void 24 óra alatt 1 millió eladást mutathat fel, ez meg még a top 10-be sem kerül be az eladási listán.
Az aktív játékosok száma és a fórumok aktivitása is gyenge, látszik, hogy aki megvette az is csak benchmarknak használja.De igazából még házon belül sem lehet nagy siker, mert a Sins of a Solar Empire Rebellion még most is népszerűbb, 10x annyian játszanak vele a steam stat alapján.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FoxiestFox #224 üzenetére
"Szerintem ez nem egy klasszikus vizuális benchmark, hanem egy techdemó, ami a DX12 képességeire alapoz.
Ennél fogva nem kell szépnek lennie, mert nem az a célja."Izé... ez elvileg egy játék szeretne lenni amiben van egy benchmark mód is...
Más dolog, hogy eddig csak a DX12 hypepal tudták felhívni magukra a figyelmet mert a játék része finoman szólva is lightosra sikerült... Szegény ember C&C-je, Supcomja, Starcraftja kinek mi tetszett. -
#85552128
törölt tag
Teljesen mindegy, hogy direkt vagy nem, évek óta visszatérő probléma az AMD driver overheadje nem csak itt mindenhol, főleg ha gyengébb procival társul a kártya, míg nVidiánál nem ennyire rossz a helyzet - ez pedig itt is meglátszik, szóval DX11-ből is lehetne sokkal jobb jobb teljesítményt kicsikarni...
Persze ezt olyan tesztekből ahol 4+ GHz-re járatott i7-ek vannak eddig nem nagyon lehetett észrevenni csak néhány játékban, a többségnek viszont nem ilyen CPU-ja vanÉs itt is szépen látszik, hogy gyengébb procis konfiggal mennyire visszafog az AMD DX11-es driver.
-
#85552128
törölt tag
Annak nagy része "alap" mivel inkább a DX12-nek köszönhető... Bár a Supcom a maga idejében elég gigantikus volt az ócska DX9-cel is.
Nem kellenek fűszálak, de olyan mosott szar sem mint ami a 7. képen van (és ez még egy szebbik térkép). A 100000x klónozott és szétszórt fák a térképen megvalósítás meg vicc kategória. Ha csak feleannyi időt, pénzt fordítottak volna a játékmenetre mint a technikai oldalra (noha ez sem tökéletes) lehet még jó játék is lenne...Am. egy 970/980 vs 390/X illetve a 6-8 magos Bulldózer csodák felemelkedése (
) szerintem sokakat érdekelt volna.
-
#85552128
törölt tag
A felszín/textúrázás még mindig úgy néz ki mintha valami dx8 cím lenne.
De legalább a sok színes kis bisz-basztól úgy néz ki mintha Las Vegasban játszódna
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Hardcore café
- Gmail
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Éjszakai műszak
- Mobil flották
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- Sapphire R7 250 1GB
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- GIGABYTE GTX 1060 Mini ITX OC 3GB videókártya
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ 4060Ti 5060Ti 16GB 4070 Super 5070 videokártya 3 év garancia 27% áfa akár részletre
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 3090 Trinity OC 24GB GDDR6X (6 Hónap Garancia)
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN (ELKELT)
- Eladó karcmentes állapotban levő Apple iPhone 14 Plus 256GB / AKKU 100% / 12 hónap jótállás
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezeskonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest