- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
velizare #415 üzenetére
... és (#418) joysefke:
már ebből a két hsz-ből is az látszik, hogy az AI esetében nem feltétlen az abszolút értékben vett drágaság a probléma, hanem az, hogy annyira nincs rá igény (a marketingesek szerint), hogy még annyit sem érdemes beletenni, amennyiből pl. az említett AI War fejlesztőit fel lehetne bérelni. Tough world.
Engem a magam részéről irritálnak a nagyon scriptelt shooterek, és pl. a Borderlands 2 (magasan kedvenc shooterem) kapcsán is az az egyetlen bajom, hogy az ellenséges AI segghülye, és ez általában übermagas health-tel van kompenzálva (vagy úgy sem...). Ott belefér, de még van 2-3 egyéb jellegzetes FPS-probléma, amiknek a kombinációja miatt én már régóta nemigen veszek FPS játékot (félreértések elkerülése végett, nem is virágboltozom
). Nem tudom, mennyire vagyok ezzel kevesen / sokan, de szerintem több igény (valódi, nem hiszti) van rendes AI-ra, mint azt a marketharcosok szeretnék hinni.
-
válasz
velizare #402 üzenetére
Ja, így van, nem lehet. Egy szaros G620 a high beállítások mellettt GRID2-ben 70fps-t csinál, a Crysis 3-ban 57-et, a Dying Lightban meg 45-öt. Ugyanez G4400-zal 90, 80 és 45 (DL teszt VGA limites volt). Van olyan játék, ahol gondok vannak vele, és minden bizonnyal ezért van, aki letiltja, de alapvetően a single játékok többségében egész jó teljesítményt nyújtanak. Örvendetes, hogy a fejlesztőknek / kiadóknak van mivel takargatni, hogy lusták / sóherek normális AI-t és fizikát csinálni - az AMD-fanok meg boldogan bekajálják, hogy ez is az nVidia hibája. Hát hajrá
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #390 üzenetére
"lenne jó ai, rombolható környezet, durván jó fizika, de nem kerülhet bele, mert az nv dx11 drivere leköti a cpu erőforrásait"
Igen, csak ezért nincsenek ilyen játékok (illuminati confirmed
)... Halkan megjegyzem ha az MS annyira nem ajánlja és ennyire gondot okozna szépen kipatchelhette/letilthatta volna a DX11-ből, de ez nem történt meg pedig maga az API is kapott frissítést meg 2-3 OS kijött a W7 óta.
Az egyik gyártó élt a lehetőséggel, a másik meg a nem létező játékokat hozza fel kifogásul, az intelt meg hagyjuk, olyan IGP teljesítménnyel elhiszem, hogy sokára lesznek CPU limitesek... -
daveoff
veterán
válasz
velizare #386 üzenetére
Nem tudom, nekem felhasználónak meg az látszik, hogy mindkét út járható, mert az eredmény ugyanaz, legalábbis az eddigi tesztek alapján. Csak az NV megoldása legalább már jól bejáratott dolog, és sokkal kézenfekvőbbnek tűnik, mint egy teljes átállás, nincsenek vele kezdeti nehézségek, mint a DX12-vel. A fejlesztőknek meg persze az a jobb, ha minél kevesebbet kell dolgozni, és minden minél egyszerűbb, ők dolgoznak a játékokkal, mi mást mondanának. Aztán most olyan egyszerű lett a dolguk, hogy még egy teljes DX12-es játékot nem láttunk élőben....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bluetooth hangszórók
- Nagyon érzékeny lett a játékok archiválására a Nintendo
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Nintendo Switch 2
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Apple MacBook
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest