- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Google Pixel topik
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brucka
tag
Érdekes, mostanában nekem is össze vissza jönnek át az értesítések és sokszor az újra indítás sem segít..
Meg ma vettem észre, hogy futásnál vmiért nem használja a gps-t az app. Furcsa volt, hogy ugyanaz a táv amit régen futottam több, mint 1km-el 'hosszabb lett'. Pár hónapig sajnos nem futhattam, így nem használtam, változott ebben valami?
Honor 10em és korábban óráról indítva is használta a gps-t. -
LostData
csendes tag
Köszi a gyors választ!
Megnéztem, és az adatvédelmi beállításoknál egyedül a "testsúly automatikus frissítése" és az "alkalmazáshasználati adatok megosztása" nincs engedélyezve. Szerintem nem ezek miatt maradhattam érem nélkül, úgyhogy akkor egyelőre várok tovább
De jó kis motiváció egyébként. Korábban csak rápillantottam a lépésszámlálóra érdekességképp, hogy hány lépést tettem meg aznap, de sosem volt célom elérni a 10000-t, így viszont már egy ideje mindig a napi cél elérni ezt az értéket.
-
krisz727
tag
Megbízható eszközként feloldva tartja a telefont ,nem kell pin kód, arcfelismerés ,ujjlenyomat stb.A karperecet Bluetooth segítségével kell bejelölni,viszont nem lehet valamiért.Healthban működik,jelez mindent amit eddig is.
Huawei ügyfélszolgálattal beszélgettem kitartóan,reset,párosítas,huawei app galeri -ből letöltött egészség alkalmazás stb minden kört megcsináltunk de nem lett jó.Technikai csapat?segítségét kérte,visszahívott azok a körök sem segítettek,huawei telefonnal sem sikerült meglátni a Bluetooth keresésben a karperecet.Tabletem sem látja.
Samsung telefont is emlegette az elején hogy lehet a frissítés belekavar valamibe,de huawei sem volt jó hozzá.
Vagy várják a frissítésre hátha jólesz vagy vigyem be a szervízbe,ott legyalulják 0ra.Talán megkérdezem őket mit mondanak rá,de elengedem ezt a történetet garancia híján.párezres készülékre nem szeretnék párezret ráfizetni.marad így,az utód már képbe került,igaz samu belengette az új órát jövő hónapban,talán megvárom ,ha nem akkor Huawei watch Gt2 lesz belőle,
Köszönöm mindenkinek a segítséget -
LostData
csendes tag
-
LostData
csendes tag
Igen, háttérbe fog szorulni ez a HB 4 szerintem is, úgyhogy maradunk ezekkel a hátterekkel
Egyébként nagyrészt elégedett vagyok vele én is, az egyik legfontosabb szempont nekem a vízállósága volt, és abban teljesen jól teljesített.A lépésszámlálót még meg sem figyeltem, hogy mennyire pontos, szinte egész nap ülök, de akkor nem annyira megbízható..
-
Black_Raven
veterán
Természetesen, én is arra használom. Ránézek hogy ki hív vagy ki írt nekem. Nálam ez a fő funkció és az idő. Másra már ritkán használom. Eleinte még ment a pulzus és az true sleep is, de már nem. Az alvást és lépést az appban szoktam nézni, részletesség nélkül. Eredetileg az értesitő led hiánya miatt vettem, mert utálom az AOD/képernyő villogást/csengőhangot. A telefon, csak rezgőn van, de mindenre előkapkodni zsebből brusztos. Ezért kell a perec..Lecserélni csak akkor fogom, ha megunom.(igaz 1 évnél tovább semmit nem használok)
-
Black_Raven
veterán
Sztem ezt már nem nagyon fogják javitgatni, mert mert kint a HB5. Ezen is csodálkoztam, mert azért nem eröltették túl magukat idáig sem, sőt azon sem lepődnék meg, ha több update nem is lenne. Nekem megfelel így, ahogy van, egyedül még 2-3 watchface elfért volna, ilyen mint a sárga, csak más szinben is.
-
7Sony7
addikt
Boccs, gondoltam, mindenki kapott...
Dear Huawei Customer,
We are writing to inform you that due to organizational changes within the Huawei group, All Huawei mobile services (including AppGallery, APPAssistant, Wallet, Huawei ID, MemberCenter, IAP, Points, Themes, ScreenMagazine, Music, Mobile Cloud, Browser, AppAdvisor, Assistant and Health) will be transferred on 1st Sep 2019 from Aspiegel Limited to Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd, an affiliate of Aspiegel Limited, incorporated and based in Hong Kong. This change applies to the following regions: Hong Kong, Macao and Malaysia.
1. What does this change mean and how does it impact your rights under the user agreements you have?
Huawei wishes to introduce innovative digital content services and to expand the products and services available to customers. We will do this with a dedicated, expert team, working with a specially established and designated Huawei company (Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd) so that we can better meet the needs of our customers. This change is part of our commitment to provide you with the best services possible and to continue to offer even more. We have therefore restructured some of our operations and we are now running global business operations and development for all Huawei mobile services from our hubs in Ireland and Hong Kong.
Moving forward, Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd will take over all legal responsibilities and obligations to customers in these regions from Aspiegel Limited. In particular, Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd will be responsible for protecting your personal data.
This change will not affect our services from a customer usage point of view. In general, your legal consumer rights and obligations are unaffected by this change, for example, it will not affect your device guarantee or warranty. If you are a Huawei user living in one of the above named regions, your local law applies when it provides mandatory and stronger protections to you.
2. How does this change affect your data protection and privacy rights?
Your data protection and privacy rights are not lessened in any way. The personal data that you have entrusted to us will continue to be processed as it was previously, in accordance with applicable laws and will remain in our data center in Singapore.
3. Does this change require any action from you?
No, you don’t have to do anything. You can continue to use our mobile services the same as before and we will also introduce new mobile services in the future.
However, if you want to opt out of this change, you will need to delete your Huawei ID account. This is explained further below.
4. When will this change take place?
The change will happen on 1st Sep 2019.
5. How to opt out of this change?
We sincerely hope that you enjoy and trust our services and that you want to keep using them. However, if you do choose to do so, you can terminate your user agreements by deleting your Huawei ID account at any time.
The following are the instructions for mobile phones:
Go to Settings > Huawei ID > log in (if you are not currently logged in) > go to Settings > Delete account.
The following are the instructions for using the official website:
Go to https://hwid5.vmall.com/CAS/portal/login.html > log in with your Huawei ID > go to Set > Delete account.
PLEASE NOTE: By opting out, your Huawei ID and Huawei Cloud information will be deleted (this will include valuable information, such as your synced and backed up photos, contacts and files on the Cloud). This means information is permanently deleted and is non-recoverable, even if you create a new Huawei ID.
Our mobile services will be unavailable to your until you create a new Huawei ID. You can however use basic phone functions as normal, such as making phone calls, sending SMSs, and taking photos.
If you have difficulties deleting your account (like forgetting your account name or password), please contact us at:
https://consumer.Huawei.com/uk/legal/privacy-questions/.
We will take steps to verify that you are the account owner and help you to delete your account.
Sincerely,
Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd
Aspiegel Limited
-
Bizsu1st
aktív tag
Én hegesztőként egész nap toporgok(átlag 12óra), vicces, amikor este 5-6km-eket ír, megtett távolságnak ;) ! Mindazonáltal nagyon szeretem és életem első "órája", amit meg tudtam szokni és 0/24-ben nem zavar. A melót is bírja(odacsaptam már jópárszor a vashoz), fóliás a kijelző, a házon mégis alig látszik valami(6hónapos). Páromnak most akarom lecserélni a mi band 2-őt, honor band 5-re, de én is furcsállom, hogy ali-n multi language-nak írják global helyett! Valakinek megjött már?
-
kmarci25
veterán
Te iPhone-on használod, ugye? Én androidon, nem emiu, nem huawei/honor telefonnal. A gps-t nem használja, ha a karperecről indítom pl. a futást, ha fut a Health, ha nem. (Nálam spec. folyamatosan ott van a háttérben.)
Telefonon indítható edzések: futás, séta, kerékpározás (kültéri), edzés (ez alatt a beépített futóprogramok vannak, tehát nem "szabad" edzés).
Karperecről indítható: outdoor run, indoor run, outdoor walk, indoor cycle, pool swin, free training (ez tényleg "szabad", tehát minden olyan kozgásforma, ami a fentiekbe nem illik).Az ékezeteket a Mi Band 4-re kérdeztem.
A félreértések elkerülése végett: a HB4 itt van a csuklómon, most is.
-
Én ápoló vagyok es munkahelyen sokszor ellenőriztem felkaros vérnyomasmerővel mindig ugyan azt merte szinte.Talan ha 2x volt egy számnyi eltérés(mérő 78 óra 79 vagy egyik 83 masik 84 valami ilyesmi volt).Az alvás ciklusban az elalvás es felébredés idejét valamint az éjszakai felébredések számát nagyon pontosan méri.Az alvás fázisai mennyire valosak az már kérdéses.Alváslaborokban komoly eszközökkel mérik mikor milyen fázisban es mennyit alszol.Azt ketlem hogy egy ilyen karperec ugyan ezt tudja prezentálni....
-
blizzrd
senior tag
Igazából ahogy néztem egy lendületesebb karlendítésre is beírt 2-3 lépést. És ezeket a számokat közel fél-1 óra alatt hozta össze, amiből fél óra csak a kanapén történő ülésből és beállításból állt.
Az app-on belül van egy ilyen lehetőség (Huawei Healt), hogy automatikus követés. Nem írja, hogy mi az pontosan, csak hogy ehhez a funkcióhoz engedélyezzem a Gps-t, és hogy ezáltal gyorsabban meríti az akkumulátort (aapp > én > Beállítások> Automatikus Követés) -
Cyborg
őstag
Nem gondoltam (nagyon) komolyan, ott volt az ördögös smiley. De nem adok igazat, én és marci segítettünk neki, hogy hol találja, amit keres, Te meg az én hszemre reagáltál.
...ezt pedig tudjuk, és hetente átbeszéljük, hogy ami az egyiknek ott van, a másiknak nincs ott :-)
...no para, nem vagyok ideges te se legyél
...máskor jobban figyelek a szóhasználatra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Krémarany, 1 Év Garancia
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Fekete, 1 Év Garancia
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Kék, 1 Év Garancia
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Kék, 1 Év Garancia
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Fekete, 1 Év Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Dell P2419H / P2419HC Full HD LED IPS 24" LCD monitorok
- Prémium! Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R 9 9950X / RX 9070XT 16GB / 64GB DDR5 / 1TB 990Pro
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest