- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- One mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Egy óra, két rendszer
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- A Redmi 15 5G-t power bankként is lehet majd használni
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fant0mi
őstag
Lakatolva majdnem mindig jo (es alig eszik vmit az app az akkubol, ellentetben a mifittel).
Nekem igy nem lovi ki, de ennek ellenere van, hogy ha elhagyom a bt vonzaskorzetet, es visszajovok, nem csatlakozik automatikusan vissza. De ekkor eleg az appot aktivalni s rendben lesz.
Anno irta vki, hogy a helymeghatarozaso jogot is meg kell adni az appnak. -
col
addikt
Kedves Huawei Vásárló!
Tájékoztatjuk, hogy a Huawei csoporton belüli szervezeti változások miatt az összes Huawei mobilszolgáltatás (beleértve az AppGallery, APPAssistant, Wallet, Huawei ID, MemberCenter, IAP, Pontok, Témák, ScreenMagazine, Zene, Mobil Cloud, Böngésző, AppAdvisor, Az asszisztens és az egészségügy) 2019. szeptember 1-jén kerül átruházásra az Aspiegel Limited-től a Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd-re, amely az Aspiegel Limited leányvállalata, bejegyzett és székhelye Hong Kongban. Ez a változás a következő régiókra vonatkozik: Hong Kong, Makaó és Malajzia.
1. Mit jelent ez a változás, és hogyan befolyásolja a meglévő felhasználói megállapodások alapján fennálló jogait?
A Huawei innovatív digitális tartalomszolgáltatásokat kíván bevezetni, és kibővíteni az ügyfelek számára elérhető termékeket és szolgáltatásokat. Ezt egy dedikált, szakértői csoporttal fogjuk megtenni, egy speciálisan létrehozott és kijelölt Huawei céggel (Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd.) együttműködve, hogy jobban megfelelhessünk ügyfeleink igényeinek. Ez a változás része annak a kötelezettségvállalásunknak, hogy a lehető legjobb szolgáltatásokat nyújtjuk Önnek, és továbbra is kínáljuk még többet. Ezért szerkezetát alakítottuk egyes tevékenységeinket, és most globális üzleti tevékenységeket folytatunk és fejlesztünk minden Huawei mobilszolgáltatást Írország és Hongkong központjainál.
A továbblépéskor a Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd. az Aspiegel Limited-től átvállalja az összes jogi felelősséget és kötelezettséget ezen régiók ügyfeleivel szemben. Különösen a Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd. felelős az Ön személyes adatainak védelmében.
Ez a változás nem érinti a szolgáltatásainkat az ügyfelek használatának szempontjából. Ez a változás általában nem érinti a törvényes fogyasztói jogait és kötelezettségeit, például az nem érinti az eszköz garanciáját vagy garanciáját. Ha a fent említett régiók valamelyikében élő Huawei felhasználó él, akkor a helyi törvény akkor alkalmazandó, amikor kötelező és erősebb védelmet nyújt Önnek.
2. Hogyan befolyásolja ez a változás az Ön adatvédelmét és a magánélet védelmét?
Az Ön adatvédelmi és adatvédelmi jogait semmilyen módon nem csökkentik. Az Ön személyes adatait, amelyeket ránk bízott, továbbra is a korábban alkalmazott módon kezelik, a vonatkozó törvényekkel összhangban, és a szingapúri adatközpontban maradnak.
3. Szükséges-e ez a változás tőled valamilyen intézkedést?
Nem, nem kell tennie semmit. A továbbiakban is használhatja mobilszolgáltatásainkat, és a jövőben új mobilszolgáltatásokat is bevezetünk.
Ha azonban el akarja hagyni ezt a változást, törölnie kell a Huawei ID-fiókot. Ezt az alábbiakban magyarázzuk.
4. Mikor történik ez a változás?
A változás 2019. szeptember 1-jén történik.
5. Hogyan lehet lemondni ebből a változásból?
Őszintén reméljük, hogy élvezi és megbízik szolgáltatásainkban, és továbbra is használni akarja azokat. Ha azonban úgy dönt, hogy felmondja a felhasználói megállapodásokat, bármikor törölheti a Huawei ID-fiókot.
A következők a mobiltelefonokra vonatkozó utasítások:
Nyissa meg a Beállítások> Huawei ID> bejelentkezést (ha még nem jelentkezett be)> lépjen a Beállítások> Fiók törlése menüpontra.
A következő útmutató a hivatalos weboldal használatához:
Nyissa meg a https://hwid5.vmall.com/CAS/portal/login.html oldalt> jelentkezzen be a Huawei azonosítójával> lépjen a Beállítás> Fiók törlése elemre.
FIGYELMEZTETÉS: Ha kikapcsolja, akkor a Huawei ID és a Huawei Cloud adatai törlődnek (ezek olyan értékes információkat tartalmaznak, mint például a szinkronizált és biztonsági másolatú fotók, névjegyek és fájlok a felhőn). Ez azt jelenti, hogy az információ véglegesen törlődik, és nem helyreállítható még akkor is, ha új Huawei azonosítót hoz létre.
Mobilszolgáltatásaink az új Huawei azonosító létrehozásáig nem érhetők el az Ön számára. A szokásos módon használhatja az alapvető telefonfunkciókat is, például telefonhívásokat, SMS-eket és fényképeket.
Ha nehézségekbe ütközik a fiók törlésekor (például ha elfelejtette fiókjának nevét vagy jelszavát), vegye fel velünk a kapcsolatot a következő címen:
https://consumer.Huawei.com/uk/legal/privacy-questions/.
Megteszük a lépéseket annak ellenőrzésére, hogy Ön a fiók tulajdonosa -, és segítünk fiókjának törlésében.
Tisztelettel,
Huawei Services (Hong Kong) Co., Ltd.
(Bocs egyszerűbb volt a gépi fordítás a hossza miatt, de ez a lényeg
)
Új hozzászólás Aktív témák
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!)
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest