Hirdetés
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Findzs
addikt
"Na a csapszeg bevágás nem azon a helyen van mint az ebay-es kulcson"
Én is jártam így g astra ebay bicskakulcs.
Ezt úgy orvosoltam, hogy egy kis reszelővel reszeltem egy árkot a megfelelő helyre.
De mivel túl sok lett és a hozzá adott csapszeggel lötyögött, ezért ha jól emlékszem 20 -as szegből vágtam le egy kis darabot és azt ütöttem a helyére.
Egy darabig jó volt de utána megint elkezdet lötyögni a szár és ezt megunva egy kicsit vastagabb szegből vágott darabbal + menetrögzítővel megkínálva a kulcsszár alját is már tartósnak bizonyult.[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
ricsi8800gt
addikt
Multi kormányt nem tudom használni azért nem adtam ki majd 45e hogy olyan csatlakozó legyen a kocsiba,talán majd egyszer,bőven jó így is,Nem kellet rendelnem mert veszprémben egy boltban volt és az tölem 25km
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
molnarpeter
nagyúr
-
Szada85
aktív tag
Jó pont, köszönöm. Ez így érthetö teljes mértékben.
@(#87387) Saint:
Azt gondolom, hogy az emberek legnagyobb része hasonló funkciók hiánya miatt vált, legalábbis C Vectrás csoportban is elég sokan ezeket hozták fel annó indoknak.
Emiatt is írtam, hogy pusztán ezek miatt egyrészt ott a Petyyyyy féle UHP modul is, illetve a Dension Gateway BT szériája is, ez utóbbit is a gyári rádióra kötik rá, kap tápot, magát a modult elrejtik a kesztyütartóba, vagy amögé, USB csatit tetszöleges helyre kivezetik, plusz a mikrofont, és máris megvannak a hiányzó funkciók, míg a gyári rádió marad a helyén. -
ArthurShelby
addikt
"Máris 20ezer a 7ezres olajcsere "
Egy telenoros mondta nekem (ahol egyébként kvótát kell teljesíteni új szerzőzésekből/előfizetőkből), hogy az ügyfelek behívása a legnehezebb a boltba. Szóval nekik csak annyi a lényeg, hogy bemenjél.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
-
mephi666
nagyúr
...az olaj az, amire mindenhonnan csak azt hallottam, hogy "isten óvjon a gm olajtól"
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
szkury
aktív tag
Köszi!
Bocs, akkor a súlya miatt nem "lötyög" ugye "lefelé"?
Azért kérdem, mert egy másik fórumban (nem opeles, de szintén 2 dines helyére 1 dines fejegység) azt ajánlották, hogy fogassam hozzá a fiókos rész hátuljához az új fejegység keretét.
Nekem Zafira B-m van.[ Szerkesztve ]
Az élet egy olyan dolog amiből élve nem tudsz kikerülni! Mindenkinek van egy málna!
-
mohabá 007
aktív tag
Azt hittem,hogy látszik.Minden hozzászólásom alján az aláírásnál ez lészen odaírva:
(csak egyszer írtam le,mégis kétszer látszik)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
mohabá 007
aktív tag
Fontos!
Mielőtt megveszed a hőgombát,nézd meg,hogy a hőgombáról elmenő vezeték biztosan a ventillátorhoz csatlakozik e.Azért mondom,mert nekem is van ilyen kétpólusú hőgomba,de az a hengerfejbe van beépítve,és az ecu-nak küldi a vízhőfokot,és van még egy hőgombám,de az három pólusú,és az kapcsolja a ventit két fokozatban.
(meg még van egy egypólusú is)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
tutis
őstag
Na jelentem, elhoztam az autót. Odamentem nyitásra. Mondom kellene az autó, mert van olcsóbb lehetőség. Mondják jó, de ki van szerelve a venti. Na mondom szuper, akkor talán vissza kellene szerelni. Mondják, de hát az idő! Mondom szuper, van időm, megvárom.
Nem egész 8 perc múlva már vissza is volt szerelve a venti. Nem akartam beszólni hogy a cseréért ki akartak belőlem húzni 25ezer ft-ot munkadíjnak félórás melóra..
De azért egy 10-est így is elkértek, hibafeltárás, stb címszóval.
Fizettem és eljöttem.
Otthon lecsekkoltam a ventit, sajna a drágább kell. 68ezerért akarták ideadni a szervízben.
Én 57-ért fogom megvenni délután a bárdiban
De akinek nincs kedvezménye az is meg tudja venni pl
innen
57ezerért. beszéltem velük, keddre meg is lenne a cucc. De mivel nekem ma kell, így a Bárdinál veszem meg.
Délután be is szerelem magam. Pár csavar ki, venti kivesz, új berak, csatlakozók össze és kész is..
Így nulla munkadíj ár lenne. Mégse 25ezer..
Szóval tényleg csak megbízható szerelőhöz vigye az ember az autót, a 4 tölgyesi autószervízet továbbra is rabló bandának tartom. Nyerészkednek az alkatrészen, (oks, valamilyen szinten érthető), de olyan irreális munkadíjat akartak, ami bicskanyitogató[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Declare
őstag
Az ilyennel meg plane visszaelnek, hisz ismerik a szitut. Hasznaltad az autot, bedöglött, jaj-jajj valaki csinalja gyorsan meg, mert nyilvan kell a kocsi....
A masik mondjuk az, hogy azert valoban van millio fele alkatresz, oriasi szorassal....hogy most egy dragabb jobb vagy sem, megeri e a felarat vagy sem ezek a soha meg nem valaszolhato kerdesek kategoria.
Csak s.o.s helyzetben megyünk mas szerelöhöz, vagy szakszervizbe idezet az autos naplombol (de ebben az esetben is mindenkepp konzultalnek a sajat szerelömmel, hogy latatlanban ö hogy iteli meg azt amit nekem mondanak, ajanlanak)
-
-
-
WP14
őstag
-
-
Declare
őstag
Hat magadat mindenesetre ne nagyon hibaztasd, a behuzott kezifeknek ehhez semmi köze....drukkolok, hogy ne legyen draga a mulatsag
(#74039) geleati 1-1 meresböl max nagyon durva saccolast tudsz adni. Max akkor ha szep lassan annyira fullratöltöd, hogy epp elkezd kifolyni a nafta, majd a kövi tankolasnal megint ez igy viszont nem nagyon ajanlott
En Excelben irom a tankolasokat es egesz jol kiadja.
-
-
amargo
addikt
Nekem pár napja egy csavar (5-6 cm lehet) állt bele a gumiba. De úgy fest nem lyukasztotta ki, kicsavartam és azóta is jó.
Hétfőn elmegyek mindenképpen megmutatni. Csak nem tudom mennyire lehet egy ilyet megvizsgálni, mert azt nem szeretném, hogy elküldenek, hogy jó ez így, aztán 130-nál meg eldurran.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Hát ha tudok ezzel segíteni.
Pár napja írtam hogy milyen gumi vettem rá, idézem:
"Én egy Goodyear Efficientgrip Performance 225/45 r17 gumi rendeltem. Darabonként 31,500-Ft.
Összesen a négy így 126,000-Ft volt. Plusz a szereléssel együtt 135,000-Ft lett a vége. Plusz 1 év teljes kőrű garancia meg ajándék kátyú garancia amit a várokozás és csuszás miatt ajándékba kaptam. "A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Szada85
aktív tag
Az autókhoz új korukban adnak ( legalábbis a Vectra idejében még adtak, ez legnagyobb meglepire meg is Volt hozzá ) kis bankkártya méretü lapot, CarPass Volt a neve korábban, nem tudom jelenleg is az-e, azon szerepelt az alvázszám, az autó "security code"-ja, a kulcs kódja, és a rádió kódja is.
-
mohabá 007
aktív tag
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
adalbert1
veterán
Ezek így együtt mennyibe kerültek?
Kaptam a Schiller Opeltől árajánlatot vezérlés cserére, munka + anyag olyan 80k környékén van - viszont ebben a vízpumpa nincs benne (csak a vezérműszíj + görgők) - korábbi autós tapasztalataim alapján azt is illene vezérléssel együtt cserélni, nem?
Illetve ha már vezérlést cseréltetek, akkor gondoltam, hogy egybekötöm egy olajcserével, szerintetek mit lenne még érdemes ebben a körben cserélni? A hosszbordásszíj H Astránál mennyire tartós? Érdemes lenne a vezérléssel együtt azt is lecseréltetni? Illetve még a gyertyákra gondoltam, és ha már a vízpumpa is cserélve lenne, akkor a hűtővízre, esetleg fékfolyadékra.Alvázvédelem témához: elméletileg már a H Astrától (vagy talán már a G-től is ) galvanizált a karosszéria nem? Így azért annyira könnyen nem kezd el rohadni, mint mondjuk egy F Astra, gondolom ha törve nem volt, kihúzza egy 1x éves koráig bőven, nem?
-
WP14
őstag
Ez igaz, viszont a szettben nem szíjak vannak, hanem csak a vezérműszíj, ami azt mondtad nem is tudják biztosra milyen, a szett árához még add a hosszbordásat hozzá, meg a vízpumpa sincs benne egyikben sem még. Itt is nézz körül, kérdezz rá melyik szettben milyen típusúak vannak.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
mohabá 007
aktív tag
Szerintem is jól gondolod,meg a hibakód is azt mondja, hogy a"jobb hátsó forgás sebesség érzékelő nem ad jeleket" A mérésed is ezt igazolja.( jeladóig minden rendben )Ha a kereket kiveszed,már könnyebben hozzá tudsz férni a jeladóhoz,így alá se kell bújni,mérni is fogsz tudni,pl:2db szigetelt vezetéket bedugsz kivezetésnek,és a műszerrel erre csatlakozol,forgatni így is tudod a tengelyt.A baloldallal összehasonlítva egyértelmű lesz,hogy a csere lesz a megoldás.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
WP14
őstag
Először is, venned kell egy gyári, bontott multikormányt, a hozzá tartozó gyári vezetékekkel és fejegységhez való csatlakozóval kompletten. Utána veszel ízlésed szerinti fejegységet és egy ilyen interface-t, amihez kapsz egy fejegységedhez való, típusspecifikus kábelt is.
A középkonzolon a kijelző cseréje nem elég, másmilyen a MID kijelző (3 soros) csatlakozója, mint a TID kijelzőé (2 soros). Ahhoz is bontott gyári kábelköteget kell venned és jeladókat, attól függően, hogy mit szeretnél megjelentetni a kijelzőn. De nem a kormányról vezérelhető, hanem az ablaktörlő bajuszkapcsoló végén lévő gombokkal, amilyet szintén venned kell a cseréhez. Tehát nem egyszerű.Nem írtad autód típusát, de G Astránál így működik, ahogy leírtam.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Elvileg a kormányon lévő két oldalsó műanyagot kell lepattintani, majd helyére venni a kapcsoló táblácskákat.
Azt nem tudom hogy a kormányban lévő vezetékellés meg van-e vagy ahhoz kell egy multi kormány alap is.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
mohabá 007
aktív tag
Nekem a villanyászat sötét oldal. Ők így mérték ki
Kiderült,hogy a jeladó jó,azért nem működik,mert nincs test.(szerintem)Ha széthúzod a csatinál,és a multiméterrel rácsatlakozol az abs jeladóra,közben a kerékagyat forgatod,a műszer változó értéket fog mutatni,ha jó.(a hozzáértők majd cáfolnak,vagy megerősítenek.)Így tudod a hátsókat is ellenőrizni.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Az autó tipus ismerete nélkül ,csak tippelgetni tudunk,mivel vannak olyan tipusok, ahol a jeladó egybe van építve a csapágyházzal,és külön nem cserélhetö,Ha neked külön van a jeladó(bal,jobb oldalon egy-egy)akkor igen: "...Csak leveszem a kereket és a jeladót széthúzom, megtisztítom?..."
A nyillal jelölt rész szétszedhető,azt kell megtisztítani.Ha szerencséd van,csak koszos,ha nem lehet hogy valamelyik abs jeladó rossz,de lehet hogy az elektronikus vezérlőegység haldoklik.Műszerrel egyértelműen megállapítható,hol a hiba.
A pedál teszttel nem leszel beljebb,mert ez abs hibát az ecu nem jelzi (tudom,mert próbáltam )
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Így szokott kezdődni.Eleinte csak hébe-hóba jön elő,ahogy melegszik az idő egyre sűrűbben,(nekem legalább is),a végén meg már állandóan jelez:Műszerrel pontosan ki tudják olvasni,hogy hol a hiba.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Erre nem tudok választ adni, még nem jutottam el vele odáig hogy a kis kutacska sárgán villogjon.
De elvileg Ha az üzemanyagtartályban lévő
üzemanyagszint alacsony, a Range (Megtehető út) üzenet jelenik meg
a kijelzőn.Ha az üzemanyagtartály már
majdnem teljesen üres, akkora Refuel! (Tankoljon!) üzenet jelenik meg a kijelzőn.Azt nem tudom hogy minden kijelző képes erre avagy sem.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Nekem is ennyi ideig tartott , mint ha újból a saját írásomat láttam volna vissza, tény hogy nagyon macerás ez az üléshuzat szett felrakása. Ezek szerint ha kettőnknek 4 óra, akkor mondhatni ez az átlag?
Feenyx
Z16XEP minimális tovább fejlesztése, de szinte ugyan az a motor Z16XE1 , a Kw,LE minden ugyan az 105LE 77kW. És még ez is twinportos. Elvileg 90% a xep alkatrészei jó a XE1-hez is.,
Csomó infó van róla.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
félisten
-
félisten
-
B-L-A-C-K
titán
Nekünk is van egy harci bombakereső kutyánk , mondjuk ennek a fajtának abszolút nem hullik a szőre annyi az előnye. Viszont ha hullana akkor se raknék olyat a kocsimban, nagyapám csinálta ezt, már akkor is kivoltam tőle. Ha koszos lesz az ülés ki kell tisztítani, ha sok évig meglesz a kocsi és esetleg meg kikopik át kell húzatni is kész, vagyis nekem így menne.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ha ez megnyugtat, én is várok egy kicsit indulás előtt. Hidegben ha kint van az autó, akkor addig jár amig a párat belülről szép lassan le nem fújja, ez olyan 2-3 perc.
Ha garázsból indulok ott is 1-2 percet várok.
Inkább korábban indulók, rá szánom azt a kis időt.(" Kedvencem mikor a gazdi -> kulcsal nyitott, autó indít, elindul, de az nem baj ha nem lát semmit, meg csattog a motor a hideg miatt, meg még az olaj sem ért el minden hova. De már nyikorogva süvítő kerekeket hallani.")
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Háztartási gépek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- eFootball
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest