- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Netfone
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
Hirdetés
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szkury
tag
válasz motoflug #59279 üzenetére
F Astráknál a hátsó sárvédő, tanksapka környéke rozsdásodik gyakran.
Mindenképp egy ismerős aki ért az autókhoz.
Az opelnál van akció átvizsgálásra:link
A program keretein belüli vásárlás előtti átvizsgálás ára: akár 4 990 Ft
Ez az ajánlat kizárólagosan a potenciális vevő részére érvényes, amennyiben az autó eladója is jelen van.
A programban szereplő vásárlás előtti műszeres átvizsgálás tartalma:
- 24 pontos, megbontás nélküli vizsgálat
- műszeres fékhatásmérést
- műszeres lengéscsillapító mérés
- festékréteg-vastagság vizsgálat
- számítógépes diagnosztika
Ezen felül természetesen ellenőrizzük, hogy az autó nem érintett-e valamelyik műszaki átszerelési kampányunkban.Az élet egy olyan dolog amiből élve nem tudsz kikerülni! Mindenkinek van egy málna!
-
beg
veterán
-
Chiftain
aktív tag
válasz motoflug #71118 üzenetére
Lehet hogy hülyeség, de egy f astra cabriót én is elfogadnék. Csak csináltatnék ra kemény tetőt hogy "coupe" legyen. Micsoda játszós autó lehetne! Na azt bírnám imádni...
De ez már ott megbukott hogy ahogy írod is, alig lehet olyan cabriót találni ami értelmes állapotban van. -
Szada85
aktív tag
válasz motoflug #71123 üzenetére
F-böl talán már a kora miatt Sem feltétlen egyszerübb jót találni, bár abból egy 2 literes biztos feelinges, az a Motor is nagyon jó.
Barátnömnek egy fél éve vettünk dojcséknál egy G Cabrio-t, szintén javaslom az 1.8-cas motort, azon kívül, hogy talán az egyik legkevésbé panaszos Motor, már eröben sem rossz opció, megfelelöen mozgatja a G kasztnit.
Elsönek megnéztünk egy ilyen bézs ( vaj, kinek mi ) börrel szereltet, de hamar elment töle a kedvünk, akárcsak annál, amit linkeltél, elég lehangólóan tudnak kinézni mostanra, plusz nyilván törödésigényesebb, mint mondjuk egy fekete.
Egyébként G-nél elgondolkodnék azon is, hogy magadnak lösz egyet Németböl, elég sokat hírdetnek, tényeg olyat tudsz választani, ami megfelel az igényeknek. -
Szada85
aktív tag
válasz motoflug #72947 üzenetére
Mi is 1.6-1.8 vonalon keresgéltünk, akkoriban árban nem is nagyon Volt különbség idekint közöttük, ilyen szempontból mindkettö játszott.
Az 1.6-nál gyakrabban elöjött az olajfogyasztással kapcsolatos bibi ( ami, mint tudjuk teljesen szerencsekerék, van akinek nem csipegeti, másnak pedig tiszteséggel nyeli, kiszámíthatatlan, Ecotec), ettöl persze még nem rossz motor, csak ezt bele kell kalkulálni, hogy lehet ilyen nyügje is, míg az 1.8-asokat elég robosztus, gondmentes motorként jellemzik.
A másik tényezö nálunk pedig az volt, hogy mivel munkába is nagy eséllyel autóúton, autópályán jön-megy, ezért oda nem árt a power, az 1.8 pedig kellemes dinamikával mozgatja már az autót, könnyebben tud kamiont, és kamiont elözö kamiont kerülgetni, ami itt nem ritka.
Maga az autó szerintem nagyon feelinges, inkább 2+2-es autónak mondanám, két személynek kellemes, ha én vezetek ( ~190cm ), akkor mögöttem nem sok lábtér marad, rövidebb utakon, vagy alacsonyabb emberek elvannak ott is, de 1000km alatt szerintem megutálnának. A fejtér csukott tetövel élhetö, nekem a magasságom ( vagy az amorf testalkatom ) miatt ugyanaz az egy gondom van vele, mint a Caravanommal is Volt, hogy a vezetöülést nem tudom eléggé mélyre dobni, így mondjuk lámpánál elöre kell hajoljak, hogy lássam, nyilván a szélvédökeret is vaskosabb. A kilátás hátra nyilván korlátozott, esöben a hátsó szélvédön nem feltétlen könnyü kilátni, de alapvetöen jól érezhetö az autó, ez eddig nem okozott gondot.
A tetö nekünk motoros, kulcsról is nyitható-zárható, mondjuk a jampi-faktort némiképp megbaßa, hogy a gombot nyomni kell a kulcson is folyamatosan, úgy meg elég hülyén nézel ki az autó mellett pingvinezve, hogy szorongatod a kulcsot, és várod a csodát. Nem mozog gyorsan, de élhetö, és mivel rongytetö, ezért cserébe csomagtartó is marad, egy "nöi börönd" mellé még pár kisebb táska, szatyor is befér. Kisebb bevásárlásokra is tök jól használható.Lenyitott tetövel minden cool, tényleg megvan a maga feelingje, szélterelö nélkül is sokáig huzatmentes, szélterelövel nyugodtabb tempóban pályázni is lehet, de azért 130 felett már növekszik a cúg. Nekem itt is kiütközik a magas szék, a fejem búbját picit masszírozza a menetszél, mondjuk ezen egy sapival lehet segíteni.
-
válasz motoflug #73160 üzenetére
Elég egy kisebb log out írás is amit lehet updatelni blog formájában.
CsonkaImo
Addig tessék tesztelni, lehet hogy a hiba kezdeti fokozatban van, későbbiekben pediglen sűrűbben fog eljönni ezzel is nagyobb veszélynek kitéve több komponenst.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
válasz motoflug #73160 üzenetére
Tessék megírni az útinaplót, a sok vergődést, a macskakővel kirakott hulla-viziteket is részletesen. Aztán jöhet a cseresznye a tetejére, a választott históriája, az első élmények, benyomások meg minden.
Azt hiszem írhatom a topik nevében is, hogy szívesen olvasnánk egy jó kis beszámolót.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
molnarpeter
nagyúr
válasz motoflug #73590 üzenetére
Tip-top ragasztóval megpróbálhatod házilag, éjszakára teszel egy szorító kötést rá. Szövet látszik a sérülés mélyén? Ha nem, én hagynám.
AMD Power: én is javaslom a kigyorsítás - üresben gurulás taktikát. Esetleg vigyél valamit, amivel nyomon követhető az akku állapota (multiméter, szivargyújtós fesz mérő). A legnagyobb igénybevétel az indítás lesz, katalizátor nélküli motort megpróbálnám betolva indítani, vagy lejtőn.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz motoflug #73606 üzenetére
"Mivel júniusban talán már az idöjárás is kegyesebb, akár nyílt helyszín is lehet, erre vonatkozó javaslatokat örömmel elfogadok, PlanB az továbbra is Aréna Pláza gyomra, arra az esetre, ha még esne a hó....
Szóval Június 5, hétfö, 18:00."Valahogy így képzeljük BP-n.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
zolikaDB
veterán
-
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz motoflug #77056 üzenetére
Az én autómon volt motorfelújítás még mielőtt megvettem, egy csepp olajat nem eszik, igaz, nem 10W40, hanem 5W30 van benne. (Z16XE)
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz motoflug #77059 üzenetére
Megpróbálhatom megkeresni a szerviztörténetben (az egészet kinyomtatták márkaszervizben és úgy kaptam meg az autót), majd mindjárt meglesem
Szerk.: Valószínű otthon van Kalocsán, amire biztosan emlékszem, az a dugattyúgyűrűzés.
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Szada85
aktív tag
válasz motoflug #77056 üzenetére
Mit jelent a " kompresszió rendben "? Mennyit mértetek az egyes hengerekben?
Én azt gondolom, hogy egy " egyszerü " szívómotornál pedig 1 literes olajfogyinál bizony kellene lennie "nyomoknak", mint pl. alacsonyabb kompresszió - akár a dugattyúgyürük, akár a szelepszárszimeringek miatt -, nagyon máshova nem tud eltünni az olaj, hacsak nem folyik el direktbe alul, de azt pedig látnád nyilván. -
Szada85
aktív tag
válasz motoflug #77230 üzenetére
Igen, sajnos az F Astra nem a galvanizált karosszériájáról híres.
Ez egy ilyen buli, ha ilyen autót tart az ember.Az enyém is volt már javítóívezve, nagyjából 5-6 évet bírt, jövöre van tervben egy komplett "restaurálás" az enyémen is, akkor teljes oldalpanelt cserélünk, B oszloptól hátra, egész az ablaktól lefele, megfelelö elö- és utókezeléssel. Meg persze, amit még esetleg kell, aztán kap egy gyári színü telifényt, utána jöhetnek az apróságok.
Ez egy örök körforgás, egy projektautó sosincs kész. -
Szada85
aktív tag
válasz motoflug #77234 üzenetére
Szerintem - nyilván a szépség relatív, és elfogult is vagyok - egy szép Gsi a mai napig megállja a helyét az utcán, illetve ritkasága miatt feltünöbb is talán.
Nem nagyon szeretem mutogatni - mert még a végén felvágósnak tünök -, a gépen csak ezeket találtam, be kell érned ennyivel:
Régi téli felnivel: -
Szada85
aktív tag
válasz motoflug #77236 üzenetére
Én azt gondolom, hogy - saját példámból, és környezetemböl látva -, hogy ezt is lehet szerényebb ( egyszerübb büdzsével ) keretek között is üzni, nyilván az annak megfelelö szinten, illetve természetesen hardcore módon is, ha adott hozzá a fekete AMEX.
Én pl vezetek mindent, mióta megvettem, összegekkel nem szeretnék dobálózni itt, de hogy egy arányszámot mondjak, az OPC vételárral, szervízekkel 1 év alatt többet szippantott ki a kasszából, mint a GSi vételárral, Motor- és egyéb átépítésekkel plusz a szervízekkel 8(!) év alatt. ( És most megint nem riogatni akarom a jelenlegi, és leendö OPC tulaj(oka)t, bocs WZP. )
-
Petyyyyy
addikt
válasz motoflug #77241 üzenetére
Igen,
kicsikét szűk a világ nekem, keresem benne még a helyemsajna hallani kevésbé pozitív véleményeket qp tulajoktól, indokolva miért nem járnak talira, lurdy estékre a többi qp gazdihoz.Pedig ismerek olyan opc gazdit aki első meeting alkalmával - mikor még sokkal szakadtabb volt a taliga - ellátott kb az összes jó tanáccsal, how to fogással és bíztatott szóljak ha oda jutok, elintézi hogy rendes ellátásban legyen részem.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Ford topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gyúrósok ide!
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest