- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Melyik napszakban merül majd le az iPhone 17 Air?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
Köszönjük a sok biztatást, támogatást! Utolsó pillanat a féláras hirdetésfeladásra, előfizetésre!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #70745 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #70741 üzenetére
Az illeszkedés a keret és a hajtogatása más.
Aktívszenes filtront, purfluxot, boscht,hengst, amit javaslok!
-
#89309696
törölt tag
válasz
NdrewSunix #70741 üzenetére
A drágábbak nem aktív szenesek? Az olcsóbb meg sima papírszűrő. Lehet az lesz a különbség.
-
denesh1
újonc
válasz
NdrewSunix #70643 üzenetére
Akkor ez mégsem ugyanaz. Az enyém tekert, de nem indult, aztán stop és második gombnyomásra szépen beröffent.
-
#89309696
törölt tag
válasz
NdrewSunix #70643 üzenetére
Gyanítom azért csak másodikra indítózik, mert az elsővel figyelmeztet, hogy valami hibaüzenet van. Legalábbis a céges Mazda az minden indítás után kiírja a műszerfalra, hogy hiba van és addig semmilyen menübe nem enged belépni amíg az nincs leokézva. Ez a része nem tűnik hardveres hibának, ha az volna akkor random nem indítana vagy pörgetné, de nyökögve indulna el.
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #70636 üzenetére
Diaggal lehet.
-
denesh1
újonc
válasz
NdrewSunix #70630 üzenetére
Első gombnyomásra semmit sem csinál, vagy teker a végtelenségig de nem indul be?
-
denesh1
újonc
válasz
NdrewSunix #70635 üzenetére
A vezérlés cserétől függetlenül is kivehető a szenzor, csak nehezen elérhető, kevés a hely. A másik jeladó a fogaskoszorúnál van, állítólag annak a hibája is ilyen tünetet okoz. A beírt hibakód elm 327 hibakódolvasó szerint p0340 crankshaft position sensor A cirquit. Legalábbis nálam ez volt
-
#89309696
törölt tag
válasz
NdrewSunix #70635 üzenetére
A vezérlés csere nem érinti ezt, meg kell nézni diagon melyik szenzorra ír hibát vagy vakon kicserélni mindkettőt. Van egy a főtengelynél meg van egy a vezérműtengelynél ha jól tippelem. Ha nincs akkor csak egy van. De lehet, hogy nem is ez a baja, ezért kell élő adatot nézni, hogy melyik paraméter nincs a megfelelő helyen.
-
denesh1
újonc
válasz
NdrewSunix #70601 üzenetére
Üdv. Volt hasonló gond nálam is, m2 1.5 dci 86 le. Befecskendezési hibát nem írt, de minden más ugyanez. Vezérmű tengely jeladó vagy főtengely jeladó volt a bűnös.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
NdrewSunix #70626 üzenetére
=injection fault
Nekünk pl intercooler hiba miatt nem épült fel a nyomás, és akkor dobta, igazából eléggé univerzális hibajelzés.
-
diablo1984
veterán
válasz
NdrewSunix #70626 üzenetére
Befecskendező lesz az.....
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #70623 üzenetére
Át kéne állítani angolra, én legalábbis don't speak német.
Translate mondjuk lefordítja azt is ;)
De akkor ha van hibaüzi diagra vele és kiderül minden. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #70615 üzenetére
Izzítók jók?
Diag volt? -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #70601 üzenetére
benzin vagy diesel?
-
NdrewSunix
őstag
válasz
NdrewSunix #69421 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #65124 üzenetére
Azt nézd meg amit forceberg mond.
Erre minden scenic tulaj rászalad egyszer. -
BigBlackDog
veterán
válasz
NdrewSunix #65120 üzenetére
Most ez túl triviális, de nincs felkapcsolva csak az az egy lámpa?
-
Nemo1001
aktív tag
válasz
NdrewSunix #63877 üzenetére
helló neked menyit eszik az 1.9-es autód?persze lábtól függ tudom nem sportos vezetésre gondoltam hanem átlagos vezetésre városban vagy városon kivűl.
-
Gombinyó
őstag
válasz
NdrewSunix #63773 üzenetére
Vidd klímáshoz inkább!
-
mdav88
aktív tag
válasz
NdrewSunix #61870 üzenetére
Rob irta is elottem mi a helyzet, nekem helyi kozlekedesre tokeletesek a 15os papucsok, ez a gyari ajanlott a sima scenicre. 205/55 r16 megegyezo valtomeret, ha az szimpatikusabb. Grandra meg mindenkepp az kell.
-
mdav88
aktív tag
válasz
NdrewSunix #61867 üzenetére
Grand scenicre, vagy nagyobb motoros scenicre lehet hogy nem. Nekem a sima 1.6benzinen az van.(kisebb fekek, talan 280mm-s tarcsak)
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #61867 üzenetére
Nem.
Hacsak nem a grand scenicről beszélünk, mert azon nagyobb tárcsa van, de a sima scenic 280 as tárcsájára felmegy.Ennek ellenére a nagy kaszni miatt én se javaslom a 15öst, és gyárilag is 16 al jött ki
-
mdav88
aktív tag
válasz
NdrewSunix #61813 üzenetére
195/65 R15 egy elég elterjedt méret és olcsó is, ja meg gyári
(grand scenicen 205/55 r16 a gyári emlékeim szerint)
A kettő méret közt 5%-nyi különbség van, ami nem megengedett.
Válatani itt tudsz méretet:[link] -
polonic
félisten
válasz
NdrewSunix #61813 üzenetére
Hello!
Itt elvileg meg tudod nézni.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
NdrewSunix #61735 üzenetére
Én, megvettem az applikációkat mobilra és laptopra is.
Az ingyenesek azok eléggé butítottak. DE, mint írtam, ezek a kütyük köszönő viszonyban nincsenek egy gyári DIAG mérővel... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
NdrewSunix #61703 üzenetére
Azokat tudod törölni, de szerintem 1-2 nap és újra ott lesz, vagy már pár órán belül, de az is lehet, hogy el is tűnik.
--------------
Más...
Nekem meg "bemászott" valami a ventihez, mert valami cicereg első fokozaton, ha gyorsabban megyek, akkor minél jobban, ha lekapcsolom, megszűnik. Viszont valamikor már kattog is hármas felett, de 5.ös körül már annyira nem hallható, gondolom elnyomja a venti zaja...
Ha belső keringetésre teszem, akkor még hangosabb, hogy ez most falevél, vagy annak maradványa, esetleg büdös bogár, mert abból is annyi van mint a retkes k élet, azt nem tudom. Aláhajolva a pollenszűrő (anyós ülés előtt, műszerfal alatt hallhatóan onnét jön legjobban ez a cicergő/kattogó a hang, de nyilván fent is hallani a kiömlőnél.
A tkm tudja, hogy ezt most mennyire macerás szétkapni, de már a pollencsere is megér egy misét a lagunánál, viszont a hang az rohadt idegesítő, emiatt muszáj lesz, bárcsak egy kicsit lennék süketebb, de sajnos, vagy nem sajnos, de batman füleim vannak. Olyan hangokat is meghallok, amit már nem kellene az orvosi mérés szerint.Valaki egyébként kapta már szét a belső ventit lagesz hármason? Ha szerencsém van, talán elég lesz egy szűrő csere, vagy egy kiadós zsírozás a ventinek...Videó is jöhet, ha van róla....
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
NdrewSunix #61698 üzenetére
Ha a gyári DIAG-ot vesszük 100%-nak, ami pontosan kiír mindent, akkor ez inkább max 30-40% amit ki tud jelezni és törölni is. De általános használatra elég jók, pl monitorozni a motort.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
NdrewSunix #61694 üzenetére
Egy ilyesmim van, csak fehér. Ingyen odaadom bárkinek.
Székesfehérvár
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #61369 üzenetére
Érdemes lenne alámenni és megnézni, hogy mind a két oldal rendben dolgozik-e.
Kattogni akkor szokotz, ha a motor dolgozna csak nem tud, vagy már nincs hova.
Bowden hiba is lehet, egyszóval alá kell feküdni és megnézni. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #61157 üzenetére
2.3 2.4 simán mehet, de ezek hideg értékek, azaz nem 10-20 kilométer megtétele után mérjük a kúton
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #61046 üzenetére
Ezen most én is meglepődtem és le a kalappal!
Igaz amit én mondtam abban a teljes klímatöltés és rendszervizsgálat plussz az ózon volt.
Amúgy az Ózonozás 6e ott is.
De valóban amit írtam az nem ezt sugalta.Meg kell kövessek mindenkit és senkit nem akartam félrevezetni.
A 4 e ettől még nagyon perfect ár. -
ilyenezalaci
tag
válasz
NdrewSunix #61041 üzenetére
Ha vegyszermentesen szeretnéd fertőtleníteni az autó klímáját és utasterét és nem szeretnél tízenezreket költeni, akkor elmehetsz az ország több pontján lévő Autóklub szervízpontok valamelyikére, és anélkül, hogy belépnél a klubba és tagdíjat fizetnél, 4 ezer forintért meg tudod csináltatni az ózonos utastéri fertőtlenítést.
-
ilyenezalaci
tag
válasz
NdrewSunix #61037 üzenetére
Nem értetted meg amit írtam...
-
ilyenezalaci
tag
válasz
NdrewSunix #61017 üzenetére
Benézted, mert nincs belépési díj, az éves díj pedig 12ezer, ha jól emlékszem, OTP számla esetén pedig 9.900. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy nem kell tagsági a szervízhez, anélkül kb. 4000 Ft. A gondolkodók meg járjanak csak tízenezerért.
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #61017 üzenetére
Ehh én ezért nem is írtam, de látom másnak is van tapasztalata, meg gondolkodik kicsit.
Egyébként kuponoldalakon ki lehet fogni pár ezer forintért.
-
válasz
NdrewSunix #61009 üzenetére
Ha nemrég vetted az más, lehet, hogy fullon van mindennel.
És a bomba után egy ideig meg szagtalan volt? -
válasz
NdrewSunix #61007 üzenetére
Hát kb. ennyi, én 5 perccel a várható érkezés előtt kinyomom, meg én akkor külső keringetésre szoktam mindenképp kapcsolni.
-
válasz
NdrewSunix #61004 üzenetére
Betartod a leállításra vonatkozó ajánlásokat?
Ha gyakran rendes kiszárítás nélkül leállítod, kb. mindegy mit csinálsz vele.
Azért évente erre 14e-t költeni kicsit sok. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #61002 üzenetére
A bomba nem fertőtlenít. Van benne egy kis teafaolaj, aztán csókolom.
Az ozon mindent kinyír.
Ezért is szokták mondani, higy pakolja ki az utasteret mielőtt nekiállnak. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #61000 üzenetére
Nem reális eszméletlen drága volt.
Bár nem tudom a tárcsából milyen márka került bele, vannak földtől elrugaszkodott árú tárcsák.
Amúgy 17e a tárcsa 19 a szíjszett, 8e a generátor szabadonfutó.
A csere max 2 óra.Habot eszedbe ne jusson használni!
Vidd el ózonoztasd ki és egy évig garantáltan levan a gond.
Én tavasszal szoktam ózonoztatni és egy évig simán bírja.
Nincs szag nincs fertőzés nincs semmi káros cucc a levegőben.
14e az ára. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #60907 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #60905 üzenetére
Én ott az 5 évet nem rizikóznám meg, de a 120 at sem.
Túl sok dci hengerfejet kellett már felújjtani az elszakadt szíj miatt, 90e felett
A gyári előírás szerint valóban annyi amit írt ...Tomas, de a valóság ezt erősen megkérdőjelezi. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #60897 üzenetére
5 év 90 kilométer
De azt nem ártana tudni, hogy diesel vagy benzin. -
Xantomas
őstag
válasz
NdrewSunix #60897 üzenetére
1.9dci-nél 120.000 km, vagy 5 év, a többiét nem tudom.
Milyen motor, garantált-e a futásteljesítménye?(#60895) forceberg
Zárjuk le, ezt már off-ban sem stílszerű folytatni.Valaki valahol belefutott már Renault-os CAN protokol táblázatba? Tessék egy PSA-s Elkezdtem feltérképezni a Megane-ét, de elég lassan haladok vele. Valójában az a célom, hogy a tető mozgatásba szeretnék beleszólni, és valós időben felülírni az üzeneteket, ha ne csak álló helyzetben engedje a tetőt mozgatni, hanem pl 10-20 km/h ig, valamint ne kelljen folyamatosan nyomni a gombját, valamint a távirányító csomagtartó nyitójának a többszöri lenyomására nyissa/zárja a tetőt.
Igen, tudom, erre van megvehető elektronika a mod4cars-tól ami előbbit tudja, de az nem saját.A rádióval beszélgetni már tudok.
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #60805 üzenetére
12e től 43e ig terjed az ára.
De azért mielőtt megveszed nézd meg az állapotát.
Jobb kerék levesz, látod a tárcsát, megjelölöd egy filcel, krétával beindítod a kocsit klíma ráad, ha leállításkor a jel nincs ugyan ott, akkor ez a baj. -
#47205632
törölt tag
válasz
NdrewSunix #60805 üzenetére
Főtengely szíjtárcsa.
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #60803 üzenetére
Azt nem tudom, hogy benzn vagy diesel, bár ennél a hibánál végülis mindegy.
Ami téged szivat az ez:
A két fém rész közötti gumiágy, kezd szétmenni.
Amikor megterheled a klímával a hajtást, akkor el el forog a két fém rész egymáson ilyenkor nincs töltésed. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #60134 üzenetére
A wd40 zsír jó az álltalános wd40 felejtős csak rosszabb lesz.
De takarítani kikéne ahhoz meg szét kell szedni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
NdrewSunix #60134 üzenetére
Szétszedés és csiszolás után tisztításra még talán jó lehet (bár inkább féktisztító), közvetlenül a kenés és összerakás előtt...
WD40 nem ide való, hamar elillan, lítiumos zsírt szerezz be. fújás
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #60132 üzenetére
Kicseréled, vagy szétszeded és megcsiszolgatod, megkened alaposan.
-
Dyno
veterán
válasz
NdrewSunix #59903 üzenetére
Elnézegettem az árakat elég baráti a 300k a cserére, kettőstömegű felújításról nem sok jót hallani....én nem szórakoznék vele, ha már rászánod a pénzt.
(#59905) NdrewSunix: Ha tudod számlával bizonyítani, akkor nagyobb eséllyel fogsz találni olyan vevőt aki ezért megveszi drágábban.
(#59892) ΞΔGLΞ: PM.
-
polonic
félisten
válasz
NdrewSunix #59903 üzenetére
Szerintem semmit. Mert nem növeled ezzel az értékét, nem egy plusz extra dolgot rakatsz bele azért a pénzért.
Hanem, sajnos a kettőstömegű is ugyanolyan kopó alkatrész, mint a fék, stb, és te ezt kicserélteted úgy, ahogy a féket, folyadékokat is cserélteted. -
kisgyerek85
senior tag
válasz
NdrewSunix #59900 üzenetére
En nem azt mondom,hogy nem realis,csak nehogy rafuss egy olyan szerelore aki felujitott arat mond es az nala 300. Az en szerelomet megkerdeztem,hogy mit szol a felujitashoz es ő azt mondta,hogy nem,de ő olyan is,nem szereti a felujitott dolgokat,legyen benne az uj,arra tud adni garanciat.
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #59895 üzenetére
A 300as ajánlatot azonnal fogadd is el.
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #59172 üzenetére
Tudod erre szoktam azt mondani minden javítható, csak nem biztos, hogy megéri.
Szét kell szedni meg kell nézni.
Addig csak üveggömb. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #59169 üzenetére
Azon nem olyan nagy meló.
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #59167 üzenetére
Milyen autó?
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #59163 üzenetére
Szét kell kapni, ha valóban az van amit sejtek akkor igen cserés.
Vagy home made tuning. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #59158 üzenetére
Ki van kopva a bajuszkapcsoló, vagy eltört benne a fül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Battlefield 6
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- BestBuy ruhás topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Nintendo Switch 2
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Bluering Libra irodai forgószék
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Vivo Y76 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VS228DE FHD TN 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest