- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #57445 üzenetére
A gyári felújítás 168ezer.
A hajam eldobtam amikor mondták.
70 ért van komplett felújított híd ilyenkor célszerű kompletten cserélni.
egyszerűbb olcsóbb gyorsabb.
Valamint ugyanúgy 1 év gar van rá, mint minden megoldásra. -
válasz
diablo1984 #57289 üzenetére
Holnap lesz 2x55km, csak elég lesz neki.
Én is arra gondoltam, hogy kicsit vár, melegen tartja, hogy hátha továbbmegyek... -
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #57246 üzenetére
Pontosítva ez termosztátház [link] tömítése.
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #56885 üzenetére
Srácok,
gyertya csere után két héttel én is nyertem egy P0420-as hibakódot (Renault-nál DF106-kétn ismerik). Ezt írtam nektek.Aztán töröltem a hibát, de kb két hét múlva megint előjött.
A kocsin semmit sem vettem észre, teszi a dolgát.Gyanús hogy a gyertya csere óta jött elő csak, előtte nem.
Ötlet?
-
FRENK1988
veterán
válasz
diablo1984 #57206 üzenetére
Tán alacsuszott egy terepjáró (navarra) alá
-
speedydb23
senior tag
válasz
diablo1984 #57174 üzenetére
Nem nyílt légzsák, nyúlvány sem ment el, csak a felső lámpatartó tartópillére, amire a homlokfal is csatlakozik, az ment picit hátrébb. A másik meg a sárvédő felfogatási pontja volt arrébb, de az nagyon minimálisan, kalapáccsal simán visszament a helyére.
Tudom, hogy fényezéshez csiszolni kell, nem lehet csak úgy ráfújni, meg persze a hibákat is javítani kell.
-
speedydb23
senior tag
válasz
diablo1984 #57171 üzenetére
Nagyjából 2 tartót kellett húzni meg formálni, de a targonca tornyával elég jól lehet húzni.
Ez az egyik fő problémám, hogy javítani kell a motorháztetőt, és lökhárítót fényezéshez, így lehet tovább keresgélek és lecserélem sérülés mentes elemekre ha találok olyat.
-
denesh1
újonc
válasz
diablo1984 #57171 üzenetére
Én is így tudtam. Mégis kifúj mellette, egyértelműen látszik (oda is jutott wd 40) Videot sajnos nem csináltam róla
-
denesh1
újonc
válasz
diablo1984 #57166 üzenetére
Szerintem sem. Nem is értem, milyen folyadék lehet ott.
-
denesh1
újonc
válasz
diablo1984 #57164 üzenetére
A képek a wd 40 előtt készültek. Szóval igen, nedves volt az injektor.
Az injektor rögzítőeleme alól jövő fehéres folyadékra valami ötlet? Mi lehet? 2:10-től látszik.
-
denesh1
újonc
válasz
diablo1984 #57162 üzenetére
Ha cserélni fogom, akkor természetesen mindet. A gázolaj a nagynyomású cső csatlakozásánál szökhet? Egyébként a fröcskölés lehet wd40 is, azt fújtam előtte az injektor köré, hogy lássam, melyik fúj ki.
-
denesh1
újonc
válasz
diablo1984 #57155 üzenetére
-
denesh1
újonc
válasz
diablo1984 #57151 üzenetére
Más is okozhat hasonlo tünetet? Izzitogyertyanal kifujhat esetleg...
-
denesh1
újonc
válasz
diablo1984 #57147 üzenetére
Csak munkába járás, 50km/nap. Azt sem tudom pontosan, mióta van így. Tegnap figyeltem fel a hangra, de azt csak hidegen hallom, indítás után pár perc múlva megszűnik. Mondjuk nem értem, miért
-
denesh1
újonc
válasz
diablo1984 #57145 üzenetére
Köszönöm a választ.
Szerelőm sajnos nincs, random keresgéltem, de nem sok bizalmam van. Ha nem reménytelen, megpróbálnám itthon. Ha nem javasolt, akkor viszont várnom kell. Ha egy hétig így használom, lehet nagyobb baja? -
válasz
diablo1984 #57139 üzenetére
Ha 10-15 percig megy a kocsi 100-as tempónál 5l helyet 10-15l-es fogyasztással, idő kell, mire visszaáll, de még egy tanknál is mérhető marad.
Euro3 és Euro5-ös 1.5-ösöm van.
Így télen a DPF-es autóval az első 6km már-már benzines értékeket hoz. Kb. 6km-után áll be normálisra.
A régi Euro3-as már 1km után szinte csak annyit fogyaszt, mint bemelegedve.
Szóval DPF-es dízelt hidegben 15-20km alatt nem is érdemes beindítani... -
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #57120 üzenetére
mod2: a gyári renault 28e a bardinál, az 15 ezerért már hozható, ha van nem lehúzós szerelőd!
A kuplungot ha nincs fossá kopva én nem bántanám, a gyári mindig jobban bírja mint az utángyártottak, de persze ha a pénztárcád engedi.... -
Plero
aktív tag
válasz
diablo1984 #57095 üzenetére
Csak azért kérdezem , mert az enyém a motor leállítása után csattan egyet. Kinyomott kuplungnál nem hallani.
-
pubos
tag
válasz
diablo1984 #57076 üzenetére
Többletfogyasztás?miről beszélsz?Kivettem a pisztolyt és ment tovább a számláló.Bár nem ilyen sokat talán egy kétszáz forintot.Nem videóztam eszemben sem volt!Nem csak benéztem mert más is látta.A kúton ugyanígy műszaki hibára hivatkoztak.Beszélgetem erről pár ismerőssel volt aki azt mondta mai napig "+gázolajat" vesz a kúton ismerőstől.Állítólag "megmarad"úgy küldték nekem is ezt a videót az hogy hat éves magasról le...... A baj az hogy még ilyen üzemanyagárnál is manipulálnak és még mindig!A lényege pedig ez volt ennek az egésznek hogy esetleg akit érdekel vagy hasonlóan járt figyeljen.Már bánom.
Részemről lezártam! -
pubos
tag
válasz
diablo1984 #57074 üzenetére
Lehet hat éves a videó de pár napja tankoltam Kanizsán elég fura volt a helyzet ott is.Sajnos 6 év alatt ezek szerint nem sok minden változott.Akadj fent a 6 éven.
De tudod inkább nem mondok semmit....
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
diablo1984 #57000 üzenetére
Sok újat mondtál! Jah nem.
Mégis miből gondoltad, hogy egy pl, 110-re korlátozott táblánál is 200 felett mennék?
Nem tudom mennyit jársz arra, de ilyen korlátozásoknál 90%-ban azonnal a vezető pofájába landolna egy piros fény, mert rögtön ott áll az automatikusan kiállított trafipax. Aki nem lassít, fizet. Nem kelll emiatt zsaruknak dekkolni a pálya szélén, mint itthon.
Ha azok pályára mennek, ott már komoly dolog van.
Egyébként meg, amerre én járok, ott lehet nyomni szinte végi, ami kifér. És még így is hányszor van, hogy 200 felett győzők kimenni a külsőbe, mert már messziről villognak az igazi rakéták, amik legtöbbször tuning Audi R7-sek. Rengeteg van belőlük és 330 körül száguldoznak... -
válasz
diablo1984 #56919 üzenetére
Toronycsapágy csere javasolt, de első körben csak a belsejét nézném, nem kompletten.
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #56909 üzenetére
Nekem ezt mondja a szerelőm ilyen esetben ezeket kell cserélni. Kybre néztem.
2 rugó
2 teleszkóp
2 toronycsapágy -
polonic
félisten
válasz
diablo1984 #56893 üzenetére
Enyém is irtó büdös egyébként.
Van még a simán kívül egy prémiumnak mondott. Nem a Top N
Aztán van a prémium, ami dízelnél a nitro prémium dízel. Ezt tankoltam eddig. -
kisgyerek85
senior tag
válasz
diablo1984 #56882 üzenetére
Nekem Clio II - be van 1,9dTi motor. 295e km futással a háta mögött. Motorhoz nem kellett nyúlni, egyszer adagolómat javítattam Csomádon, valami tömítést cseréltek, meg beállították értékre.
Klima nincs, télen a fogyasztás 5,4-6 között, nyáron 4,5-5 között elmegy. Igaz autópálya szinte nulla, főként országút 90-110km/h (80%ba) a maradék falvak meg városi közlekedés. -
Plero
aktív tag
válasz
diablo1984 #56887 üzenetére
Az enyémben minden gyári, eredeti. most van az órájában 304ekm.
-
válasz
diablo1984 #56887 üzenetére
Nyáron jobb lesz, szerintem a DPF kímélése miatt nálam is az első 5-6km fogyasztása még 60-as tempóval is vagy 6l. 20km-es etapokkal így 5°C alatt nem lehet 5l alá bevinni a L3 1.5-öst. Vagyis be lehetne, ha 80-nal mennék 100-110 helyett
De az első 5km-rel így hidegben nem lehet mit kezdeni.
-
Plero
aktív tag
válasz
diablo1984 #56882 üzenetére
nekem pont 1 literrel több mint ami neked van.
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #56880 üzenetére
Magától múlik el vagy kiütik?
-
Plero
aktív tag
válasz
diablo1984 #56727 üzenetére
Neked mennyit fogyasztott az 1.9dTi?
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #56868 üzenetére
Koszi.
Ha ilyen erzekeny a hatso akkor talan nem jon elo ujra a hiba nalam se. -
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #56863 üzenetére
De akkor lambdara jelez, nem? Vagy ugyanígy katalizatort ír?
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #56858 üzenetére
Na a 121ekm az egy jó kérdés, én is néztem
A hátsó lambda szondára gondolsz? Mert az elsőnek jónak kell lennie, mert a fogyasztás nem emelkedett meg drasztikusan.
Egy intenzívet tolattam magas fordulaton, még a kerék is elpörgött talán, mert gyorsan meg akartam fordulni, utána villant fel a lámpa.
Egyelőre kiütöttem a hibát, megnézem előjön-e újra. Ráindítottam járattam, de nem villant fel most. -
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #56853 üzenetére
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #56853 üzenetére
Jah pont 20 ezer 14 honap alatt
Mar telepitem a Clip et. Azt hittem nem lesz ra szukseg egy darabig -
Plero
aktív tag
válasz
diablo1984 #56727 üzenetére
Köszönöm. Megnézetem.
-
beresunicum
újonc
válasz
diablo1984 #56732 üzenetére
Ez így van, főleg ha látom :-D
-
beresunicum
újonc
válasz
diablo1984 #56730 üzenetére
Köszi, csak az első képen lévő rádió egy két évvel fiatalabb, de ugyanolyan Megane-ban volt mint az enyém. Csodálkoztam is hogy annak más a csatlakozója. Barkácsolnék ha tudnám melyik szí hová megy, így maradok az átalakítónál. Ez a rádió
És ilyen csatira kellene átalakítani az autóban lévő keskenyet
Szóval a rádió működne, csak a csati miatt a kijelző és a kormányon lévő szabályzó nem, így a kódot sem tudom beírni. Ehhez kell átalakító
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #56657 üzenetére
Koszi
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #56655 üzenetére
Nem bizony. Csodasan megy. Remelem igy is marad.
Reggeli indulast csuda tudja. -
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #56482 üzenetére
Juhu lehet megtalaltam a hibat?
-
Pete55555
addikt
válasz
diablo1984 #56404 üzenetére
Nem kell ám feltétlen gúnyolódni. Nem akarok szart venni, ez van helyben, megnézem, meglátom. Nem fogom megvenni, ha nem jó. De sajnos nem tehetem meg azt, hogy felutazzak pestre, vagy x helyre, az Én autóm pl még nem kelt el, addig itt csak kereskedőnél nézelődök, ahol beszámolják. Nyilván jobb lenne, ha elmenne először, volt is 2 vevő, de egyik komolytalanabb, mint a másik...
Mind1, szerdán megnézem, aztán majd elmondom, hogy kicsit sz*r vagy nagyon sz*r. Vagy nem. -
AMD Power
titán
válasz
diablo1984 #56407 üzenetére
Mar le is vettek a hirdetest. Mondtam a tulajnak,hogy ezt ma elviszik.
-
Gombinyó
őstag
válasz
diablo1984 #56401 üzenetére
Jó, de ez helyben van
-
Robi81
tag
válasz
diablo1984 #56389 üzenetére
Mind a kettő egyforma. Nem szemes hanem csuszosarus csak kicsi hosszukas radugható. Majd holnap lefotozom. Lehet megprobalom holnap fordítva bekotni csak mar nincs biztositekom
-
AMD Power
titán
válasz
diablo1984 #56083 üzenetére
Szoval egy hulladek.
-
AMD Power
titán
válasz
diablo1984 #55992 üzenetére
Ezt amit a haver árul lazán megvenném. De ezt is csak azért mert ismerem már vagy 12 éve a srácot.
-
válasz
diablo1984 #55982 üzenetére
Én is ezért gondoltam rá, hogy épp regenerált.
Megvártam míg visszaállt 800-ra, majd utána állítottam csak le. -
válasz
diablo1984 #55941 üzenetére
Hosszabb táv végén én még nem találkoztam emelt alapjárattal ezen a kocsin. Igen, hidegben, amíg hideg a motor emelt az alapjárat, de most 55km-es út végén emelte fel. 55 km alatt már csak bemelegedett a motor
-
AMD Power
titán
válasz
diablo1984 #55839 üzenetére
Amugy nem!
Vagy ha olyat szeretnek akkor biztos nem 500e vennem!
-
Gabady
aktív tag
válasz
diablo1984 #55783 üzenetére
Nem én vagyok az első aki ekkora kereket tesz alá, meg még nagyobbat is feltesznek. Miért érne bele bámibe is ? Maga a kerék átmérő váltója a gyári méreteknek.
-
FRENK1988
veterán
válasz
diablo1984 #55772 üzenetére
Még a 20" is
-
szasanyi
félisten
válasz
diablo1984 #55706 üzenetére
& Plero & forceberg:
-
szasanyi
félisten
válasz
diablo1984 #55704 üzenetére
Milyen paszta? Asszem az atomfizikához is többet értek, mint a pasztákhoz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #55683 üzenetére
Pedig a fóka 2 és a mondeo is rohad.
Ha törve volt akkor meg aztán az isten is csak csukott szemmel fordítja felé a fejét. -
Gombinyó
őstag
válasz
diablo1984 #55683 üzenetére
Tud.
Főleg az rengeteg ausztriából behozott. Az enyém nem volt törve, mégis javítani kellett a küszöböket meg a kerékjárati íveket. Az ajtók alján is szeretnek rohadni. -
rsf
senior tag
válasz
diablo1984 #55681 üzenetére
Munkatársam apjának toyota corolláját javították garanciálisan pár éve, mert átrohadt a küszöb.
Újonan vették a kocsi olyan 10 éves most. De hétfőn rákérdezhetek.
Olyan két éve mesélte, hogy milyen gány munkát végeztek a szervízben.
Üdv. -
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #55681 üzenetére
Nem csak a Focus 1-es sajnos, nemrég majdnem Focus 2-esre váltottam le az 1-es Megant, de annyi rothadó Focus 2-est látva elég gyorsan lemondtam róla, pedig az a kocsi is tetszik.
Természetesen nem minden japán kocsi rohad, de azért 21. században szerintem elég cinkes olyan autót gyártani amely pár évesen elkezd rozsdásodni (pl. Mazda).
-
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #55672 üzenetére
Renault Megane 1 Ph2 1999 tavaszán jelent meg. Most őszintén, ha megnezzük a konkurenciát, pl. akkori Ford Focust és a mai (!) japán csodákat, egy-két példány már pár év után is tiszta rozsda... vicc kategória.
polonic: Ezek szerint csak gyári garancia ellenőrzésre jó, meg hogy mikor esedékes a vezérlés csere stb.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #55661 üzenetére
"A teljesen galvanizált karosszéria a Megane I Ph2-nél volt meg előszőr, az R19-nél csak foszfátfürdős védelem volt".
Sajnálom, de nincs igazad.
Nézz utána nyugodtan, ezt csak azért tudom ennyire, mert amikor az a nyomorult hondás végighúzta a kocsi hátsó ívét akkor láttam milyen a lemez. -
AMD Power
titán
válasz
diablo1984 #55655 üzenetére
A hatso lengescsillapitora gondoltal?
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #55655 üzenetére
Amelyik rohad az vagy törve volt vagy elhenyagolva.
Ph II es magane már galvanizált kasznis. -
AMD Power
titán
válasz
diablo1984 #55647 üzenetére
Szokasos helyeken? Vagy vannak speci pontok amiket figyelni kell?
-
kisninja
őstag
válasz
diablo1984 #55595 üzenetére
A 2.0 Benzin az igazi
eszik de megy is
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #55595 üzenetére
Ezt így szórul szóra én is írhattam volna.
-
ALgore2
tag
válasz
diablo1984 #55552 üzenetére
Zárolajzó-jégoldót fújtam már be, semmi!
Szoros a kulcs, mint a fene! -
válasz
diablo1984 #55469 üzenetére
Karácsony táján a kacsazsírt ajánlottam volna, de most újévkor a malaczsír inkább
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #55467 üzenetére
Á az nagyon, hogy is mondják, "vékony"
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #55357 üzenetére
Szerettem, na meg eléggé maximalista vagyok és a munkámhoz alapvető egy megbízható autó, amivel eljutok oda, így muszáj is volt ráköltenem, amit mai napig nem bánok, bár tény, hogy nem kevésről beszélünk, amiből semmit sem látok viszont. De hát ilyen ez élet, harmadikra már hátha összejön egy olyan autó, amiben mosolygok ha vezetem, visszanézek rá mindig a parkolóban, miután bezárom és a gatyám se megy rá.
(Én költök szívesen egy autóra, csak akkor azt bármilyen módon adja vissza nekem...szegény ezt valahogy akárhogy is próbálta nem sikerült neki...érzelmek, nem tudok vele mit tenni sajnos.)
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #55352 üzenetére
Megmondom őszintén rendberaktam, az eladási ára belement a másfél év alatt, szóval egy kibaszott nagyot buktam, haverom, aki megvette ugye mindent tud erről, megbeszéltük mindig a dolgokat az autóról, közölte is, hogy hülye vagyok, de nem tehetek róla, valahogy nem voltak érzelmek, minden apróság már idegesített, amit az emberek 90%-a észre sem vesz, de én nem tudtam elsiklani felettük, pedig hidd el, én próbáltam.
Azért is vette meg haverom, igazából nem akart autót venni, de sajnálta volna, ha máshoz kerül, így meg kicsit én is nyugodt vagyok, hiszen hasonlóan jó kezekbe kerül, mint nálam volt.
Sajnálom, amikor elment vele azért rossz érzés volt, de nálam itt véget ért a története az autónak, tovább nem tudtam húzni a megbékélés gondolatát.
Az, hogy mi lesz, még nem tudom, de mindenképpen legalább ilyen dinamikus autó kell, ha kisebb, az se gond és olyan, ami képes mosolyt csalni az arcomra...akármivel. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #55344 üzenetére
Pedig az a 2ös tömegű nagyon ritkán igényel cserét.
Azért nem is tudják a tulajok, hogy benne van -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #55337 üzenetére
Akkor sikerült mindenkit meglepnem.
Én is kb. 3 hete találkoztam a specifikációban vele, amikor kuplungcseréhez néztem a nyomatékokat.
Egy másik típushoz, csak mellette volt a 2.0 es táblázata is és ott írta a kettős tömegűt, de jól emlékeztem, most megnéztem mindegyik 135Le felettiben van, nem csak turbósban.
Az összes F4R es kettőstömegű. -
rsf
senior tag
válasz
diablo1984 #55290 üzenetére
Na ezért érdemes használni a spurit! Főleg télen.
Részecske szűrős dízelnél legalábbis..
Én sem hosszú távokon használom, de még nem láttam regenerálni a kocsit.
Üdv. -
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #55290 üzenetére
Én egy 6 gangos 110 lovas, 1,6-os 3-as megane grandtourra cserélném,minél fiatalabbat. Bár az euro 5 miatt többet fog egy kicsit enni mint ez én 2-es meganom. Dízel szerintem halott ügy,mindig legyen a zsebbe 500k tartalékba.
Max. talán újonnan mernék venni. Most meg fognak kövezni
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #55287 üzenetére
Már nem kell neki gáz!
Nincs vele semmi gond, elégedett vagyok vele maximálisan. Ez a kormánymű mondjuk egy vicc!
A fogyasztásom is jó, most 6,5L 900 km átlaga. -
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #55285 üzenetére
Nagyon érdekes a dolog. Gázt adtam neki és beindult! Gondoltam megjáratom a motort egy kicsit (fél perc),majd leállítottam. Na ezt nem szabad megtanultam
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #55123 üzenetére
Ráadod a gyujtást ha elektromos szervós, akkor kivillan a sárga kormánykerék szimbólum.
Ha nem akkor nem.
Ennek menet közben nem szabad világítani, mert az hibát jelezne.Sal..:
Most jobbat nem találtam telóról, de a sárga jel az! Bal felső sarokba ilyet keress. -
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #55113 üzenetére
Megnéztem ,elvileg hozza hozzá. Fáj,hogy itthon ilyen drágák az alkatrészek.
-
pubos
tag
válasz
diablo1984 #54876 üzenetére
Igen olyan hang volt mintha a hővédő lemez lenne azzal kezdtem.Ott nem találtam semmit.Gondoltam akkor csak a hátsó dob ezért vettem le.De ott sem találtam semmit rázogattam stb de semmi.Azt hittem van ott tömités ezért kentem körbe piros hőállóval.Akkor el is hallgatott.kb 1500-2000Km ig
-
pubos
tag
válasz
diablo1984 #54874 üzenetére
De igen igy volt.De akkor mitől van az a rezgő csilingelő hang?Dob nem lyukas nem repedt.nem is zörög benne semmi.
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #54574 üzenetére
Reméljük tényleg az van amit mondasz, nem hinném hogy hengerfejes lenne, előző tulaj még fűtött garázsban is tartotta és mondom figyelt rá, nem pörgette mint az őrült. Én meg főleg figyelek erre.
A hideg állapotot megnéztem kb 1,5 centivel van a max alatt, melegen ez kb 1 centi. A fura hogy mikor szeptemberben a szerelőm feltöltötte tisztán emlékszem hogy maxig rakta, de lehet már én vagyok a hülye.
No de tegyük fel akkor nem hengerfejes, viszont a 4500-as fordulat körüli egyszeri rángatás még fennáll amit fehér füst kísér akkor, de se előtte se utána, ez is lehet a gőz amit írsz?
Az alábbi három rejtett hibakódnak mi köze van hozzá (az utolsó kettőt már kiírta tavasszal is, az utolsó ráadásul a tempomatra vonatkozik az meg nincs is benne)?
A járműsebesség érzékelő kört írta az elm is és azóta mióta elm-el pörgettem ki ma.
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #54564 üzenetére
Hm... a garázs fűtött volt és a kocsi az első 12 évében papa autó volt inkább, kertbe, temetőbe járós.
Ő értett is hozzá, biztosan a maga módján figyelt mindent.
Az utolsó kb 0,5-1 évben használta a kolleganő de ő sem pörgette sosem.A vizet jegyzem, mennyi az a fogyás ami már tutira nem egészséges?
-
Tomi0703
addikt
válasz
diablo1984 #54426 üzenetére
1,9 dci 2-es Lagunába (2004, 120 le) lenne, tudomásom szerint nincs benne dpf.
Ebbe attól mehet nem? Valamint ha szervónak nincs gondja attól még mehet bele a szervós adalék nem? Ártani csak nem árt.
Üzemanyag-adalékokat milyen sűrűn illik adni? Vagy minden tankolás mellé kéne, ha sima gázolajat töltök bele? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
diablo1984 #54367 üzenetére
10W30 ásványi szokott lenni bennük, de kb hidraulikaolajjal is elmennek
Jó lesz az 5W30 is, talán a léghűtés miatti magasabb hő okán tennék bele 5W40-et esetleg, de maga a szintetikus olaj is nagyon sokat jelent. Olajszűrő van benne külön? Évente amúgy sem árt a csere mondjuk, én a gyári intervallumot is kicsit rövidebbre vettem 50 helyett 40 óra).
-
válasz
diablo1984 #54361 üzenetére
Talán törvény van rá, hogy nem kell kiadniuk... röhejes!
30e-hez: épp ezért passzolják le 5 év/150e km környékén a kocsikat, amikor a gari lejár.
De az EuroV-ös 1.5dCi-knek már nem km alapú a szervizszámlálójuk, hanem felhasználás.
Szerintem 30e-t kb. csak tiszta országúti üzemnél adhat a fedcomp. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #54195 üzenetére
Már cseréltem szóval igen itt is el tud szakadni, de ez nem típushiba, ez inkább a kor miatt 15 fölött vannak már ezek a kocsik.
-
Josi
aktív tag
válasz
diablo1984 #54195 üzenetére
Nem jellemző, de gondolom itt is előfordulhat.
-
#32577792
törölt tag
válasz
diablo1984 #54135 üzenetére
Ugyan hagyd a dolgot. Kell egy közellenség az utakra is. Ez ugye nem lehet az öregúr, tehát akkor legyenek a dízelek. Igaz, hogy 120g a CO2 kibocsájtása pl. az enyémnek, és mondjuk egy 15 éves szupernek meg 160-180g. Én ezekkel kezdeném a zúzást. Közben jöhetnek az IFA-szerű rémek, Ikarusz szerű buszok. Múltkor éppen mentem egy ilyen mögött, még szerencse, hogy időben kapcsoltam belső keringetésre és nagy oldal szél is volt, így legalább előre is láttam valamit.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #54114 üzenetére
Nem mondtam egy szóval sem, hogy a benzines oxigént puufog ki.
Nem értem ezt a támadó jellegű hszt a részedről.Szmogriadó esetén mindig a szállópor koncentráció miatt rinyálnak az meg tény, hogy abban a diesel a rossz. én ennyit akartam ezzel leírni.
-
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #53892 üzenetére
OFF
Visszaolvasva elég vicces, hogy mirôl megy itt a vita.
Szerintem nem kéne a másikat lehülyézni, mert mast állít, más a tapasztalata.
A kioktatási stíluson is kéne csiszolni itt par embernek.
OFF -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
diablo1984 #53892 üzenetére
Hagyjuk, csak azt tudnám írni, amit eddig. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
diablo1984 #53832 üzenetére
A fórumtárs nem húzta fel magát, csak, mint írta is, csak kiszállt. Ezt nem is olvastam azóta, de pár szóban még reagálnék rá....
Tehát, egyáltalán nem folytatni akarom, de minek erősködjek egy olyasvalamivel, amit egyrészt nem hiszel el, de felajánlottam, hogy bármikor várlak tesztre, és ha többet kell tankolnom, akkor egy láda Dom Perignon p1 a jutalmad, ha nyerek, ugyanezt várom vissza. És, mint írtam is, én soha nem a 90-hez mértem, mert rúgom neki, inkább 130-160 közötti átlagfogyasztásra, amit pontosan írt a fedcomp, ezért a 90-es sebességhez írt 3-4 litert sem kérdőjeleztem meg a számára, holott tényleg nem érdekel. Az ajánlatom áll, ha nyersz, sokat szakítasz, hacsak félárban tovább adod még akkor is, de addig ne írd ide a "te szerinted frankót", hogy az biztos nem úgy van. Én, anno nyertem ezt a láda DP-t, szükségem nincs rá, mert nem iszom alkoholt.De te csak értetlenkedsz tovább, Mágus (közösségépítő???)-vel egyetemben, a kicseszett részecskeszűrővel is, holott bizonyíthatóan ebben gyárilag nincs. 2008/8-as kiadású KT0K motorba nem raktak, bár 2009/1 került forgalomba.
Erről tanúskodik, ha felnyitom a motorháztető elején lévő matrica, amin nincs ott a DFP (láttál már ilyet?) erről tanúskodik, amit be is raktam linket, hogy a dialosys-nál is csak egy sima cső van, de legfőképpen az autó alja, ahol GYÁRILAG nincs részecskeszűrő. Persze, Mágus kolléga azért forszírozza tovább, de a végén kimenti magát egy tévedni emberi dolog szöveggel.
Most sem húztam fel magam, csak leírtam, hogy nem éppen úgy van, ahogy az te elképzelted.
Szép napot!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #53832 üzenetére
Jó optimalizált motor erősebb és kevesebbet fogyaszt. Nem érted?
Na elég a mesedélutánból, mert a lovak zabbal mennek. Minél több a ló, annál több zab fogy. Ha nagyon van simogatva a pedál, minimálisan kevesebbet fogyaszthat, de nem fog, amint a lovak ki lesznek használva.
A BC értékeiről meg annyit, hogy minél erősebb
az optimalizálása bele nyúlás, annál többet csal a BC lefelé, csak ezt nem mondta a chiptuningos bácsi. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
diablo1984 #53825 üzenetére
Az utolsó mondatot helyesbíteném "ide", de inkább "kiszállok" :-))). Basszus, ha az értetlenség fájna, most az intenzíven ordítoznál kábszerért.
További szép estét. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
diablo1984 #53823 üzenetére
Mycso-nak "sima" (nem tuning optimalizált) gyári 150 LE autója van, gyárilag ezek az autók 90 körül 5 litert esznek...
Természetesen nem gyorsításról volt szó eddig sem. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
diablo1984 #53818 üzenetére
szerk: ez egy kipuffcső, közvetlenül a turbó után kell keresni a dpf-et, utána minden csak cső....
Láttad már a laguna3 alját hol helyezkedik el a dpf? Ezek szerint nem, mert nem írnál ekkora baromságot.
A turbó után nálam egy flexibilis cső van és ennyi.Mint írtam is, az autó elején lévő gyári matricán sem szerepel a dpf. Nincs benne gyárilag.
Ugyanez BT01-nél, tehát szintén 2.0dciA többire meg már reagáltam, de utoljára, engem nem érdekel a fogyasztás, viszont az is biztos, hogy általában mindig úgy álltam be tankolni, mint amennyit a fedcomp mutatott, hogy mennyi van vissza, de inkább kevesebb ment bele, de...
Ezt nem 90km/h sebességhez mértem, mert 150 körül szoktam menni pályán is, oda pedig 6-6.5 körül ír és az teljesen reális volt eddig is. De a tkm aki bizonygat bármit is, fentebb írtam várlak tesztre szívesen. ;-)
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
diablo1984 #53813 üzenetére
KT0K gyárilag részecskeszűrő nélküli. Az elején a matrica is írja, illetve nem jelzi a FAP-ot.
A dialogys is egyből egy sima csövet dob az elejére. Erről ennyit.
Megnézheted, várlak szívesen egy túrára, aztán, ha nem így van fizetek egy láda pezsgőt, de ez oda vissza érvényes. Most komolyan úgy érzem magam, mint a dedóban, ha ismernél fel sem merülne benned bármi kétség affelől, amit írtam. Az autó 90-es tempónál, teljesen egyenes utón, ami ritkán van, mert van amikor még szemmel sem érzékelsz egy emelkedőt, vagy lejtőt 2.5-3 liter között mutat, ami ritkán van, mert mint írtam én rúgom neki.szerk:
Volt többek között egy 76-os lincolnom is 92 körül,egy town car continental 7600 v8, városban télen 45-50 litert evett.
Nyáron elég volt neki a 35 is. 90-nél 22-is elértem vele, ami szerintem csúcs---------------
(#53814) speedydb23
Látom, te legalább érted mit jelent, ha valamit frankón optimalizálnak hozzáértők.
-
speedydb23
senior tag
válasz
diablo1984 #53813 üzenetére
Ezek mind reális adatok amit feljebb írt a kolléga, mivel optimalizálva lett a 2.0dci motor...
90-nél sík úton, simán elhiszem a 3 literes fogysztást, mivel nem is erőlködik a motor, mondhatni 10%-os gázálláson tartja ezt a tempót...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
diablo1984 #53810 üzenetére
Igen, elhiszem, de az enyém az ATC-nél kapott chiptuning-ot és optimalizálást. ami majd négy óra volt és 170 ezer valamennyi.
Így lett 222LE és 467nm, na meg persze alig eszik valamit, épp ma írtam laguna3 fórumba, hogy engem nem érdekel a fogyasztás, de ha már szóba jött, akkor így alakul...idézet:
Javaslom, pár tulaj csináltasson optimalizálást, mert nagyon megéri. Nekem 6.5 körüli fogyasztást kb 160 körül ír. 130-nál 4-4.4, 90-nél 2.5-3, de rátankolva még kevesebbre jön ki.
De engem ez a része nem is érdekel, nem emiatt csináltattam tuningot rajta, de a fogyasztás is optimalizálva lett, nem is akárhogyan, én rúgom neki, ahol csak lehet, élvezem az autót.--------------
(#53811) Mágus2
2009/1
Ő lenne az:
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Apple MacBook
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest