- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
forceberg #45814 üzenetére
1eve hasonló jelenséggel kinlodtam én is , ugyanilyen motorizaltsagu kocsinal.
Akkor semmi más problémam nem volt a kocsival, semmi köze a pár nappal ezelőtt leirtakhoz.Gépre kötve hibás izzitorele volt a gond, amelyet cseréltünk, és a hiba megszűnt.
Nem autószerelő vagyok, de gondolom itt sokan nem azok.
Azt se írtam , hogy ezeket cserélje, max nézzen rá....Vegyük targytalannak amit írtam, többet Renault-ról nem írok ide.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
forceberg #45814 üzenetére
Az én Thaliam is csinálja néha (igaz az 1.4 benyás) hogy ha beindítom pl, kiállok a kapu elé, és míg becsukom a kaput stb... leállítom a motort akkor utána nehezen indul. Volt olyan is hogy nem is indult be, csak forgatott és hallani lehetett hogy indulna de mint ha az akku lemerült volna. De ha várok olyan 2 percet pl akkor egyből beindul. Akku, generátor ki lett mérve azok jók.
Viszont nekem jól húz a verda sőt... jobban húz mint amit egy 8 szelepestől elvártam.
-
#32577792
törölt tag
válasz
forceberg #45742 üzenetére
Neked milyen autód van?
Nekem a Laguna 1.9 dci 295e km-el lett eladva.
Turbó érett lesz hamarosan. Motor bontva nem volt.
120e km-el vettem.
Generátor volt felújítva. Kopó alkatrészek cseréve.
Jaa és előírt olaj, auchan gázolaj.
Olajcsere: 20-30ekm között.
+300e km
Lehet ő sem tudja, hogy nem kéne már mennie? -
Graphics
Jómunkásember
válasz
forceberg #45754 üzenetére
Ez mindaddig oké, amíg nem szarik be valami
Kezdve azzal, hogy idehaza rendes gázolajat nem kapsz, mert a magyar szabvány mélyen a nyugati színvonal alatt van...Spórolni a szar üzemanyagból.
Ez pedig nem humbuk, hanem tapasztalat, modern common-rail-es autó a nyugaton tankolt üzemanyaggal rendesen üzemel, idehaza viszont ég-és-föld...
Ez az, ami megöli ezeket az érzékeny rendszereket javarészt.
És meg lehet spórolni szép kis összegeket... Viszont ezeket rá is lehet költeni.
Mondom ezt úgy, hogy nincs is szebb dallam számomra mint a dízel kerregése. Nekem az megnyugtató
Van kis benzines is, az való amúgy városba, ez is igaz.
Ha itthon rendes gázolajunk lenne, akkor azt mondanám, hogy vegyünk, és használjuk, de amíg ilyen száraz szarral kínálnak minket 320-ért, ami semmi kenést nem ad a rendszernek... Addig csak folyamatosan tönkretesszük az autónkat...
Persze, szeretjük a fillért reszelni, engem is csábít, hogy de jó hogy keveset eszik...
Csak ha kiszámolom.... Én éves szinten a benzinessel 150 ezerrel költök többet üzemanyagra. Gázolajost meg a rendszer viszi el.
Kétféle dci létezik az 1genből. Amit még nem újítottak fel, meg amit már igen.
Nem szeretnék természetesen semmit és senkit lázítani. Minden autó és minden motor lehet szar nem megfelelő törődéssel. De őszintén szólva rettentően kiábrándultam és 600-700 ezres tanulópénz nagyon drága mulatság volt... Nap mint nap megbánom, hogy egyáltalán megvettem.. Mert végülis kijövök nullára, én igen, de másnak ez egyenlő a gazdasági totálkárral...
Ez beszarik, ezt kitolhatom a határba és nézegethetem ott.. Igen, elvitték volna, így füstölögve, akkor az olajat ette a turbón át... Most meg eszi a motor... És szegény ember becsábult volna cska azért, mert 4-5 litert eszik... 2 gyerekes , alig kereső emberke, elvitte volna... az autó meg kb tönkretette volna a családot...
Nekem ez a felelőtlen autógyártás csúcsa... És lehet túlságosan szélsőséges vagyok.
Ti mit terveztek, ha netán azt mondja a magasnyomású , hogy most ledarálok egy kis fémreszeléket, és elküldöm a porlasztóba?
-
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
forceberg #45748 üzenetére
Értem, akkor se tartom ideálisnak hogy egy autó ennyire szarra váljon.
Mann szűrők. Elf olaj. 10ezer csere.
Ez van, lenyeltem ezt a békát, első és utolsó ilyen autóm szerintem.
Ez az autó hidegen nem volt terhelve. Reggel elindult vidékről beautoztak a városi, onnantól egész nap melegen volt. Tehát hideg terhelés nem volt .
Csavarhatjuk még, de én is tudom, hogy az 1 gen Delphi dci szar...
Érdekes módon 99"-es évjáratú Mercedes C220 CDi ami commonrail szinten 560ezernel is ugyanúgy járt.. Pedig azt fater rendesen hajtja ha épp nem a tanuló nyomja .
Lehetett volna jó is az első dci . De nem lett
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
forceberg #45744 üzenetére
Vettem egy autót, aminek ismert előélete volt, 10 ezrenként olajcserével.
Igazából nem az a baj, hogy ennyi km van benne, hanem amit írtak is, hogy kényes szar.
És még csak nem is az üzemanyagellátás okádott be, hanem maga a blokk szar... Lenne hengerfejes, oké aláírom, de nem az... Egyszerűen annyira kopott a motor.
Pedig ismerem a tulajdonost is, rendesen bemelegített motorral közlekedett, tehát hideg tiprás kizárva.
Tudom, a város, meg tönkreteszi meg ilyenek.
Persze, ajándék minden kilométer, csak nekem még az a szerencsém, hogy napi 3-4 órában keresőeszköz az autó.. Ha nem az lenne, akkor őszintén szólva, sírva temetném a kezeimet az arcomba, hogy az autógyártás itt tart. Mert most nézzük azt, ha valaki magának, napi használatra venne ilyet..
3 hete jött egy srác, megvenné.. Mondom szuper, csak a lelkiismeretem, hogy ez így szar, nem adom oda senkinek... És bejött, rá 1 hétre nyakonfosta magát a turbó...
És a legrosszabb.. Ha egy ütött-kopott szar lenne... De nem az , hogy rohadna meg.. Szép a kasztni, nem rohad, törve soha nem volt... Bosszantó. És így motornyűggel együtt ér ez még valamit forintban?
OKé, azt is értem ,hogy rengeteget ment alapjáraton... Csak ettől még nem kéne szarrá válnia.
Oktatásra készülök, láttam pár tanulót is, persze nem egységes a terhelés, de akármennyire is hihetetlen, ezek 2500 fölé nagyon ritkán vannak forgatva.Plusz hozzáteszem, ez az autó nem only város, hanem napi 4x 30 km országúton is tisztulhatott kénye kedve szerint.
Igazából nincs ötletem, és a legrosszabb a tanácstalanság, hogy melyik végén fogjam meg a szart..
Eladni? Javítani? Kivonni a forgalomból? Utóbbival semmit se érek, mert még csak el se bonthatom a legalább jó állapotú dolgokat. Vegyek bele motort? Ugyanaz a mókuskerék évekig... Kockáztassak meg egy átépítést 1.9D-re, nos ez lenne a legcsábítóbb a részemről, hisz konkrétan a hibaforrások minimalizásálása, de megéri? hisz ideg, munka, nem magam csinálom....
Mondanám, aki amennyit ad érte vigye, a nevemről kerüljön le, és ennyi....
/ hozzáteszem, van egy másik márka TDI-je, csak az 11 évvel öregebb , épp a 23-at tapossa.., az meg üzembiztos /
-
Predator2
addikt
válasz
forceberg #45742 üzenetére
Azért csúnya lenne, ha 300e km után kukázni kellene egy autót.
Amikor nézelődtem akkor leírták nem kilométert veszünk, ha nem állapotot. Itt csak az a baj, hogy a dci esetében tök mind1. Egy kényes sz@r.Csak azoknak lehet jó (senkinek nem ajánlom személy szerint) akik hosszú távokat mennek vele. Van pénzük egy drágább szerviz költséget is egyszerre kicsengetni. Vagy van egy jó szerelő ismerősük akitől olcsón tudnak alkatrészt beszerezni, javíttatni.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
forceberg #45598 üzenetére
Hella-kat vettem bele.
Mind1, majd a héten kikapom őket, szétszedem, és megpróbálok valamit rajta tuningolni. Ha nem megy akkor jöhetnek az Angel Eyes-es fényszórók. Azokat ahogy láttam eléggé jól világítanak, nem olcsók de nem szabad a fényszórókon spórolni, mert nem mind1 hogy lát az ember.
-
tresh
veterán
válasz
forceberg #45535 üzenetére
Szűrőnek ahhoz hogy "száraz" az üzemanyag nem sok köze van.Tehetsz te hiperszuper szűrőt nem fog segíteni normál minőség kell bele pl Mann és normális kúton kell tankolni plusz néha egy kis adalék. Így nem fognak kopni a porlasztok és nem lesz hajtókarcsapágyas. A vezetési stílus meg lényegtelen itt ott kezdődik hogy dízel alapból nem mindenkinek való. Hidd el sokat foglalkozok autókkal és ez mind tapasztalat.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
forceberg #45517 üzenetére
Tanulóauto új korától.
De nem vagyok egyedül a panaszommal, csak ezek van hogy 150k-nal terdelnek le... Ahhoz képest nincs bajom vele persze, minden perc ajándék már
Helytelen használat itt nem volt, rendesen cseréltek az olajat.
Telitankos volt mindig, szóval igazából a kora és a km ami sok
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
forceberg #45298 üzenetére
Sajnos sok hibalehetőséget nem tudok elképzelni, olajat cseréltünk, gyárit kapja.
Katalizátor le volt rakodva, azt kiiktattuk, autónak olajfogyasztása előtte minimális volt.
Turbócsövet cseréltük, mert turbóhiba előtt el votl repedve.
EGR-t kiiktattuk, vagyis csak elforgattuk, hogy tiszta levegőt kapjon.Mi az ötlet, mitől lehet még?
-
diablo1984
veterán
válasz
forceberg #45259 üzenetére
eszegetheti persze, meg ahogy a szelepet is eléri azt is veri, ha valaki nem foglalkozik vele, kinyír mindent a motorban. hangja van, észre lehet venni, ha valakit érdekel, de sokan vannak úgy vele, hogy amíg megy gond nem lehet vele és ezért száll el a motor. mycso autójában pl nem is hallatszott, mégis ráfért a csere már....
mycso: német autó kényelmetlenebb egy franciától, a francia talán felszereltebb is, olcsóbb is.... ez régen is így volt, most is!
-
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #45254 üzenetére
Olyan 6-8évig biztosan megtartanám (minimum).
Éves szinten olyan 20k km körül mentem eddig.
A laguna lenne amúgy a nagy álmom, így lehet azt a vonalat fogom erőltetni, mondjuk olyan 3m forintig.(#45255) diablo1984: kényelmetlen, nagy esetlen bamba jószág volt. 6-os váltós volt ez is, de nagyon nem fogott meg.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
forceberg #45187 üzenetére
Tanulóautó, nem kevés kilométerrel...
Én megvettem 298-cal, most 337-nél járunk, és kb minden nálam halt le.... Turbócsövet pattintotta le először, akkor sokáig nem "vette észre" az oktató, majd ezt cseréltük, utána is kormolt, majd kitakarítottuk, valószínű emiatt szart be ismét a turbo, vagy már nem tudom mi volt a sorrend...
Szépen jöttek elő a bajok, olajat pedig rendesen cseréltük, sose spóroltam el, és az előző tulaj is figyelt rá.
-
szőröscica
addikt
válasz
forceberg #37183 üzenetére
Vaaaagy nem csak kattanásig tankol, hanem csurig tele. Így gyakorlatilag más kutakon is tankolhat, bár eltérések ott is lehetnek, ha pl. kicsit ferde a talaj. És nyilván nem 4-5 litereket tankolva kell próbálkozni, hanem legalább fél tankig lejárva. De ez így szomorú végeredményt fog hozni, mert nem lesz több 125 köbcentis robogót megszégyenítő adat, ellenben lehet, hogy korrelálni fog a Spritmonitoros számokhoz.
-
szőröscica
addikt
válasz
forceberg #37179 üzenetére
Bizony, kattanás és kattanás között óriási különbség van, főleg dieselnél, mert a gázolaj habzik mint a fene.
Pontosan mérni valóban ugyanannál a kútfejnél lehet, és nem is kattanásig kell tankolni, hanem teljesen tele.
A 3.2-es fogyasztás rendkívül aranyos, egy 4.2-t még el is hinne az ember ilyen körülmények mellett.
-
dhgm
tag
válasz
forceberg #37176 üzenetére
A telitank módszer viszont nemigen...
80-90km/h átlag tényleg nem nyomva Baja Szeged viszonylatában ( 100 km táv) Baján telitankolva Szegeden rátankolva 3,2 l/ 100 km. Itt nincs copm. Első kattanás van. Ott meg nem lehet literekkel benézni.
Comp mért 3.3-at. Ennyi.
Ez az út egy személyes volt csomagok nélkül klíma nélkül.
-
dhgm
tag
-
Sly189
senior tag
válasz
forceberg #29523 üzenetére
Stimmel.
Bár én azt vettem észre, hogy 120-130 km/h felett viszont felfelé csal
de nagyon. 5,2 es fogyasztásál kiír átlagra ilyen 6,7 litert
meg mikor megyek stabilan 130 - 140 el akkor is ilyen 6 fölötti értéket ír ki
PEDIG mérés alapján 4,2 - 5,2 Max. -egy személyel természetesen- tempomattal.
-
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #29523 üzenetére
Ez érdekes, mert nekem a benzinsé meg felfelé csal. igaz ez Ies PH2.
Most 7.5L/100Km ír átlagfogyasztásnak, pedig most már 3 szor mértem, (teli tank) és 6.9L/100Km a fogyi.
De azért nem rossz, hogy van benne ilyen funkció, megközelítőleg meg lehet saccolni , hogy hogy áll -
toldy
őstag
válasz
forceberg #29379 üzenetére
Tetszenek és jó is lenne egy komolyabb rendszer, de jelenleg külön mélynyomó, erősítő és hasonló komolyabb alkatrészek sajna nem férnek bele $
rob210: amennyi látszik az 8cm tűnik, viszont a műanyag elég távol van így szerintem van hely mókolni valamit egy 10 cm-nek.
Ja egyébként ezeket néztem: előre - hátra , illetve akkor most lecserélném a kazettás tunerlistes rádiót egy cd-s update listesre, és megcsinálnám a lin-in bemenetet is hozzá.
-
giigz
veterán
válasz
forceberg #29125 üzenetére
Jelen esetben nem a pénz számított, hanem az, hogy jó legyen a fék, normális márkákkal, normálisan megkérdezve, megbeszélve, hogy mit fog csinálni.
Egy szóval nem jogosítottam fel arra, hogy vásárolgasson meg cserélgessen, azért hagytam ott az autót hogy javítsa meg az első féket, nézze meg mi a hiba, és ebbe én beleértettem azt is, hogy ha alkatrész vásárlásra kerül a sor, akkor nem megveszi a legolcsóbbat, és eladja minőségi termék árán, hanem hívjon fel és kérdezze meg, hogy milyet akarok...
Utólag már tudom, hogy ez irreálisan nagy elvárás volt, és el kellett volna mondani, hogy ugyan hadd döntsem már el én milyen márkájú/árkategóriájú féket akarok...
-
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #7697 üzenetére
Jó ok, most már vágom ami írsz. Viszont mint írtam abszolult nem erőlködik az autó, nyilván ilyen fordulaton nem padlózva gyorsítok ki, tehát ilyen jellegű probléma nincsen
Egyébként ma reggel néztem 5.@1500rpm=65km/h, ma olyan 1800 körül váltogattam el, viszont e felé hidegen nem nyomkodnám.Amúgy kint főúton sem megy 2000 fölé folyamatos haladással, asszem valami 1800 környéke a 90-100km/h.
No meg ez a vezetési stílus fogyasztásban is jó, tehát hatékonyan dolgoztatja a motort, nyáron Miskolc-Debrecen-Miskolc 2 személy, odafele végig klíma 3.9 l/100-as átlag.
Olyan 5 literből én is simán eljárkálok, fele város/ fele főút, tehát ezzel nincsen baj. Bár ilyenkor amikor repkednek a mínuszok, felkúszik 6 köré simán.
-
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #7693 üzenetére
Hát mondjuk beb@szna, ha a dci-t hidegen 3000-ig forgatnám....vagy nem tudom pontosan mire gondoltál???
Abszolút nem tűnik nyírásnak, nem megerőltető érzésre sem az autónak hidegen sem ezen a fordulaton üzemelni...
Néha 1-1 2000-es fordulatba beleszaladok, de felé hidegen sosem.
Bár mostanában melegen sem lát nagyon többet 2000-nél. -
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #7095 üzenetére
A szerelőnek egy null kilóméteres autónál még nincs benne a keze.
Viszont az összeszerelőnek annak igen.
Azt meg nézzük meg kik szerelnek manapság autót.
Török, Spanyol, Román, etc.
Az Ázsiaiakat most nem említem.
De a lényeg ezek a nemzetek nem a megbízható szakértelmükről híresek, ebben szerintem egyet érthetünk.Éles példája ennek a VW Polo vs. Seat cordoba.
A VW még így öreg korukban is 1-2 százezerrel drágább. -
g.gergo
senior tag
válasz
forceberg #7055 üzenetére
Teljesen mindegy, itt nem számít a különböző márkákban lévő adalék eltérések, a gázolaj kenőkésségének javítása a cél, ezért teljesen mindegy. Én pl. Castrolt használok, de teljesen mindegy, csak 2T full szintetikus legyen, aminek alacsony a hamutartalma. Erre meg az összes jó.
(#7056) rob210: Ezért mondtam, hogy tényleg hülyén hangzik a gázolaj olajozása.
De ami tény az az, hogy nagyon száraz.
(#7057) mycso: Egészen nyugodtan kezd el használni.
Ami a lényeg (szerintem): Lehetőleg NE magyaországon tankoljunk. Ha tankolunk, akkor benzinkúton, ne innen-onnen szerzett szarokat tegyünk bele. Bár tudom, hogy a benzinkutas üzemanyag sincs mindig a toppon. Gázolajszűrű rendszeresen legyen cserélve, gyárira (delphi 2 vagy 3 mikronosra) vagy gyárival egyenértékű termékre: mann-filter, purflux. A többi felejtős, sőt egyenesen tilos. 2T olajozás és 10e km-ként üzemanyagrendszer tisztító adalék. Ennyi.
-
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #7055 üzenetére
Én is most nézegetem, bár nemtom, hogy az én esetemben van-e még értelme, lehet rosszabat teszek, ha most elkezdem az üzemanyaghoz keverni (106lovas 1.5 dci, 290k km, egyedül a csúcsok voltak eddig felújítva, a többi gyári).
Egyébként pl.: ELF 2T olajból is van vagy 4-5 féle minimum.
mod.: ja, szintetikus csak vagy 2-3 féleMajd ehhez, ha ért valaki, akkor beírhatná, hogy ilyen futás után gyári alkatrészeknél, még van-e értelme ezzel szórakoznom???
-
Füge007
senior tag
válasz
forceberg #7007 üzenetére
101 Le. Gyárilag emelve 120 Le-re.
Nem azzal van a gond, ez a hiba bármelyik dCI-nél előjöhet. Nagyon is tisztában vannak ezzel, hiszen kaphatják a viszajelzéseket. Angol, német, francia fórumokon is panaszkodnak.
Nagyon normális módon volt vezetve.
De rájöttem egy darabig nem lesz dizelem, 2.0 vagy nagyobb verda benzin -gáz üzemmel. No turbó, magasnyomású szivattyú, befecskendezőszelep, stb..........
-
Füge007
senior tag
válasz
forceberg #7003 üzenetére
Nem volt előjele! Az olajcserét, szűrőcserét én végeztem el, így nem azzal volt a gond!
Helix Diesel Plus 10W-40 olajat használok, nem adalékolom.
A motor túlhúzott, sok paci nagy forgatónyomaték, a motor nem bírta. Konstrukciós hiba, nem egyedi elszgetelt esetről beszélhetünk!
-
Josi
aktív tag
válasz
forceberg #5260 üzenetére
Ezekre a kérdésekre Zoltán tud válaszolni elsősorban. (tud kedvezményesen alkatrészt
)
Annyit kell tudni, hogy ő nem főállásban javítja a meganokat. Igy időpontot kell egyeztetni vele. De biztos megoldható, hogy ne hagyd ott a kocsit.
Nekem 2 óra alatt csinálta meg a vezérléscserét, és megvártam. Mivel 230 km-t autóztam ezért.
Hivd fel és beszélj vele. Nyugodtan hivatkozhatsz rám a meganeklubból.
Nem fogod megbánni. (van gyári Clip diagnosztikája is, és ért is hozzá) -
tkazmer
addikt
válasz
forceberg #4636 üzenetére
az m7-esen az utolsó benzinkút a horvát határ előtt nem egy lukoil? az ottani gázolajjal semmi baj nem volt eddig...(igaz pont renault-val nem próbáltam, de ford, volvo mentek vele rendesen...)
(#4638) aram01
shell is jó szokott lenni, az espace (igaz benzinből) leginkább az omv-mol-shell trió valamelyikéből szeret jóllakni -
tkazmer
addikt
válasz
forceberg #4579 üzenetére
az lehet, hogy keveset mennek emelkedőn, de elég kellemetlen, ha egy lagunával nem tudsz rendesen autópályán közlekedni, mert hiába van már a lábad a motortérben, még mindig csak 160-at megy az autó...
meg ez nem csak emelkedő az emelkedőről szól, inkább szerintem az a borzalmas, hogy van igény ilyen kis játékmotorokkal szerelt relative nagy autókra. kicsit hasonlít ez a (szerencsére csak képzeletbeli) S140-es mercedeshez vagy 712-es bmw-hez.
110LE, pláne 150 egy kisautóban remek. de könyörgöm egy laguna már nem az! -
ABnormal
őstag
válasz
forceberg #4295 üzenetére
ismerem a srácot személyesen
~108K km van a kisautóban (8voltos 1.2i twingo),lassan olajcserés lesz,maradjak a sima 10w40-nél vagy rakjak bele valvoline 100K+km-es olajat? van valakinek tapasztalata ezzel? most amúgy castrol magnatec 10w40 van benne,de ha tudtok jobb ár/érték arányút szívesen veszem a tanácsokat...
-
Füge007
senior tag
válasz
forceberg #4148 üzenetére
Ja és kifelejteték az új szakaszon lévő toldásokat ami, nem jött össze eltérés nélkül, szépen döccen is rajta az autó. Nem tudom mivel lehetne ezt még überelni, talán nyítható völgyhíd valamelyik új autópályán hm..........................?! Jó szöveg, tetszett, lehet kissé vulgáris de igaza van maximálisan!
-
meroly
veterán
válasz
forceberg #3947 üzenetére
Azokkal minden rendben volt. Meg úgy mérte hogy láttam én is és mutatta meg hát ismerős volt (rokon). Ő nem akart lehúzni, de nem OTP igy nem rajtam akar jótékonykodni, hogy beveszi jó áron, aztán meg kevesebbér adja el. Szerkezetileg nem volt semmi baja, ez biztos, vagy ha volt is jól megcsinálták.
Ebit: világos de nagy eltérések voltak asszem.
-
tkazmer
addikt
válasz
forceberg #3274 üzenetére
hát igen, reméljük, holnap sikerül valamit alkudozni velük...
szerintem amúgy minden "kategóriának" (nevezzük így) megvannak a maga problémái, nálunk pl. az 1 fő tart el 6 főt családmodell okoz gondokat
és így az a félmillió azért jobb helyre is kerülhetett volna, akár + extrák (lehetett volna jobb, "techrun" felszereltségű, amivel jött volna pl. gps, jobb hifi, teljes bőr ülések, 18"-os alufelni, stb), akár nem autózás területén...(egy repülős nyaralás ekkora családdal 1 hétre már milliós nagyságrend...)
-
ABE
őstag
válasz
forceberg #3255 üzenetére
Szerintem hozzáértő, a típust ismerő szakember kiszúrja a jeleket, és fűrészporos váltóval, meg csodaadalékkal nem lehet átverni. Ahol ilyen problémák vannak, ott egész biztos, hogy más jelek is utalnak az autó állapotára, és ugye rendelkezésre állnak modern diagnosztikai műszerek is.
-
Ebit
addikt
-
Füge007
senior tag
válasz
forceberg #3218 üzenetére
Na megmondom miért is, mert a céges kocsikat ütik vágják, ennyi. Nem az enyém, minek vigyázzak rá, ja meg a főnök ma megszívatott és kitöltöm a dühöm a kocsin.
Na meg a másik, a főnök állandóan alkudozott a szervízesekkel, gondolom ezek után csuda lelkiismeretesek voltak.
Tehát a végleges konkúzió, amely autónak "sok gazdája van" annnak egy sincs!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3042, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest