- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Mobil flották
- Yettel topik
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
ABnormal #4418 üzenetére
természetesen így csináltam...este be volt zárva...
a másik meg....ha kulccsal nyitom, zárom az ajtot, akkor a központi nem reagál és csak azt az ajtot nyitja, amit én kulcsolok...viszont, ha belülről zárom a központi gombbal, akkor mindegyik ajto nyit és zár...ez egyedi eset vagy ez így működik?
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
ABnormal #4401 üzenetére
kezelési utmutatoban is ez volt
el is kértem, be is ütöttem, el is indult.
voltam 2 villamosságiba...egyik se tudja taníttatni a kulcsot, de immot ki tudják szedni...30k
azonban renaultba tudják taníttatni,de nem biztos, h sikerül, azonban fizetni mindenképp kell...tiszta vicc
a másik meg...azt mondták h 10 perces motorállás után visszazár az immo...1x állt fél orát, egyszer 2 orát...semmi gáz vele...remélem nem is lesz és akkor marad minden a régiben....
rugo és kipufogo f×sza
#4402) ABE az immo zárt le...olyan, mintha lezártam volna az autot infrával...de mivel rossz, kinyitni már nem tudtam....minden ment az auton, csak beindítani nem tudtam...
-
-
tkazmer
addikt
válasz
ABnormal #3575 üzenetére
egy rokonnak van, ő meg van vele elégedve, bár neki második autó (munkához mást használ, és mivel szinte folyamatosan dolgozik, ezért ritkán megy vele). tegnap, amikor találkoztunk, a riasztójára panaszkodott, hogy néha csak úgy magától bekapcsol, de ez talán a legkisebb gondok közé tartozik egy autónál (vagy legalábbis relative könnyen és gyorsan orvosolható)
-
ABE
őstag
válasz
ABnormal #3096 üzenetére
Megpróbálok visszaemlékezni, hogy volt nálunk... A kulcs elfordítására semmit nem reagált az autó, és a pótkulccsal is ugyanezt játszotta el. A piros lámpa asszem kialudt, de nem indult az autó, nem volt gyújtás sem, az ellenőrző lámpák sem égtek. Aztán egyszercsak beindult az autó, miután többször ki-be húztuk a kulcsot, és próbáltunk indítózni. Ez a jelenség többször is megismétlődött. Állítólag ez elég jellemző hiba a Twininél. Kulcscserét szoktak javasolni, az igazság inkább az, hogy valami az indításgátló körül zavarodik meg, márkaszervizben többedik noszogatásra megoldották nekünk. Ha sikerül némi próbálgatás után beindítani az autód, akkor szerintem ott is ez lehet a hiba.
A központi zár dolog viszont érdekes, annak elvileg működnie kéne ettől függetlenül.
-
ABE
őstag
válasz
ABnormal #2455 üzenetére
Én ismerem, ő Yanoo a Renault Clubból, és autógépészként végzett a BME-n.
Nekem azt mondta, hogy elvileg a Twingóba is be lehet rakni a váltóhoz kifejlesztett cuccait, szerintem van is még neki elfekvőben.
Más: most rendeltem meg egy új garnitúra gumit a gyári 8 éves Michelinek helyére, amik eléggé elöregedtek már. Kicsit szélesebb tappancsokat fog kapni az autó, 175/60 R14 méretű Falken ZE912-esek fognak felkerülni, melyek darabját 13e-ért vesztegetik. Remélem, hogy be fognak válni.
-
Ebit
addikt
válasz
ABnormal #2032 üzenetére
Ez jól hangzik, de három embert leegyeztetni, valamint a szivességet később ellentételezni nem egyszerű, és hozzáadódik az utazás ideje,+ az autó átvizsgálása, tapasztaltak összegzése.
A lényeg ott kezdődik szerintem, hogy az eladó,hogy áll hozzá az állapotvizsgálathoz.
Megjegyzem a márkaszerviz a legjobb, mert ott meg kell,hogy jelenjen a tipusismeret, és célvizsgálatok elvégzésére alkalmas eszközök, valamint egy hitelesitett állapotfelmérési jegyzőkönyv a későbbi esetleges problémák esetében jó szolgálatot tesz.
-
Ebit
addikt
válasz
ABnormal #1252 üzenetére
A lényeg itt van:
"Jelenleg 1.4-es turbós motorral, amin hajtókarcsapágyakat kell cserélni (üzemképes), de megvan hozzá a gyári motor is. Leírás: Motor: Garrett T2 vizes-olajos turbo, mondeo cooler, rézdugattyús lefújószelep, alpin olajhűtő, rengeteg R5 gtt alkatrész és pár keleti csoda aprósága."
-
szumoo
senior tag
válasz
ABnormal #829 üzenetére
Inkább egy egységben szeretném tudni a funkciókat, de az ötlet tetszik.
Eddig csak a Pio-nak tudom megnézni az elfogadható dőlésszögét, más oldalon nem nagyon erőltetik. Lehet itt az egyik szegedi hifi-s emberkéhez elmegyek v. dobok mailt, hátha ő megtudja nekem mondani-nézni ezt.
Azért köszönöm! -
Lejszi
senior tag
válasz
ABnormal #820 üzenetére
ezt vagom, de max ha 100ft veszi az uzemanyagot es elmegy évente 50e km-t akkor eri meg neki.
ha nem megy csak 10-12e (esetleg 15e km-t) akkor nem eri meg.
egyik haverom tavaly jan-ban vett egy 2literes 95-ös Rover 620sdi-t, csak hogy dieselt vegyen, meg azert mert nagy diszno auto. nem tudom hogy tett-e mar bele 3000km-t 1 év alatt
ja és már rakoltott vagy 300papirt es min fél évet állt.
ja és 250ezer km volt benne mikor megvette.
annyit nem sporol az uzemanyagon amennyit majd a szervizkoltsegre kolt majd....
raadasul pár év mulva lesz egy 20éves kocsija....
én is a twini mellé adnam le voksomat. -
nat
senior tag
válasz
ABnormal #231 üzenetére
A df7-en belül is van 4féle motor,amit 2000-ben gyártottak.
df7-700 44KW
df7-701 44KW
df7-702 43KW
df7-706 43KW
Ha hézagmérős-csavarhúzós megoldás,akkor kb.1ó.
Ha korongos,akkor függ a beszerzés időtartalmától.
Vagyis leméri(1/2ó),kiszámolja(3perc),utána elmegy megveszi(1ó-1nap) kicseréli(2ó). -
Füge007
senior tag
válasz
ABnormal #226 üzenetére
Szia!
Nekem erős a gyanum, hogy ezek már hidrotőkések! De ha nem is , ha még nem csináltál szelephézag állítást ne kezdj bele, legalábbis ne szakamber felügyelete nélkül! Ha nem jól csinálod nem kis kárt okozhatsz a vezérlési rendszeredben, konkrétan beég a szelep.
De ha beszélek a renaultos ismerősömmel konkrét választ adok. Mikori a Twingi?
-
biga
őstag
Igen, ugyan az. Pontosabban tudomásom szerint nincs másik kóddal jelzett 1,2-es 8V motorja. Itt vannak ebben a kategóriában a motorkódok:
B/C B0A D7F 1149 180 CP 3300
B/C B0C E7J 1390 180 CP 3300
B/C B0D K7M 1598 200 CPOV 3500
B/C B0E F8Q 1870 200 CPOV 3250(értsd: sorban a kódok értelmezése: jármű típus (B/C B0A), motor típus (D7F), ccm (1149), erőátvtel tip.: (180 CP 3300)
Ehhez a Clio-nál pl mindegyikhez a JB1 tip manuális sebváltó tartozik)
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RX 6900XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3014, 91% Akkumulátor
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest