- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mynames
senior tag
Ma megvolt a vizsga a Thaliára és azt mondták, h olyan mint az új
Persze ehhez kellett egy komplett első fék csere, hátul meg megkarmantyúztuk. (13000 Ft/db az új munkahenger a jav.készlet meg 1500 Ft volt
és kellett kb. +6-7 perc oldalanként).
üdv:
mynames -
mynames
senior tag
válasz
Szplöttyy #4193 üzenetére
Elöször is gratula a vashoz, szolgáljon Téged sokáig!
Másodszor, én úgy tudom, hogy az intercooler a 86 Le elővarázsolásának elengedhetetlen kelléke...vki mondjon már erre át v bét mert már beleöszülök!
Cd ügyben pedig be kellene húznia szvsz, olyan másik tipus ami korányvezérlőröl megy pedig a VDO-nak van v volt. Sokáig akartam anno olyat de elég drága volt még 4-5 éve... -
mynames
senior tag
válasz
Szplöttyy #4174 üzenetére
Akkor a turbónyomáson is kell majd állítani? A turbonyomást az egr szelep szabályozza ugye? na az most mechanikusan vezérelt v nem?
Mikor ezt kitaláltam azt hittem, hogy csak rádobjuk az intercoolert és kész. Most meg már lehet, h másik elektroika kell vagy a turbónyomást is állítani kell... -
mynames
senior tag
válasz
Szplöttyy #4169 üzenetére
Szia!
Ha lesz időd megkérhetlek arra, hogy csinálj egy-két képet, hogy az intercooler, hogy van bekötve és a csövek merre vannak vezetve? A 65 lovas dCi-met szeretném 80 lóerősíteni
Bár ezzel kapcsolaltban azt nem értem, hogy ha a levegőt visszahűtöm akkor az a hidegebb levegő mint infó a vezérlésnek mit fog jelenteni? Többlet gázolaj befecskendezést? Lehet, hogy a 65 lovas vezérlése nem is jó és azt is cserélni kellene?Nekem a tök csendes a turbó, az életbe még nem volt hangja. Ha a turbó visít akk az csapágykopásból van szerintem.
Üdv, és előre is köszönöm,
mynames
-
mynames
senior tag
válasz
zsolt1129 #3591 üzenetére
???
Micsoda? Miért??? És hogyan manuális, mint a Ladáké pl?
Ha jó lesz az ára és tetszeni fog akkor lehet benevezek egyre majd 3-4 év múlva, egy használtra természetesen, mert új autót a büdös életben nem veszek többet.És engedjétek meg nekem is, h boldog új évet kívának én is minden Renault tulajnak, és mindenkienk itt a Ph!-n!
mynames
-
mynames
senior tag
válasz
tibi666 #3560 üzenetére
Hát már bocs de szerintem az autódoki tanácsai sokszor 3 forintot sem érnek...
Hát persze hogy ezt javasolja:
"Semmilyen körülmények között sem javaslom, hogy ezzel a technikával bolondítsa meg az autó hőháztartását. " ez nem fáj neki, nem?
de érdemi magyarázatot adni erre:
"Amennyiben a rendszer nem vízköves, a ventillátor és kapcsolója működik, valamint a termosztát is ellátja feladatát, csak rontani tud a helyzeten. " már nem ad!Ha látnám, hogy túlmelegedne -ami még sosem fordult elő- félreállnék és kihajítanám a kartonpapírt, ennyi. szvsz. aki nem "meri" ne tegye. Azért olvass bele a kommentekbe is, van egy-két jó.
Üdv: mynames
-
mynames
senior tag
válasz
tibi666 #3556 üzenetére
Miért? Mikor bejött az első mínusz 40-km-t nyomtam és mikor hazaértem megnéztem a felső vizcső ágat és total hideg volt, ergo a termosztát ki se nyitott, ami rendben is van. Na most én a hűtő és a blokk közé tettem a papírt, hogy a menetszél ne hűtse a blokkokt, és így valamivel jobban is tartja a meleget mikor leállok. Most 6. éve, hogy ezt játszom, mert a nem üzemmeleg motornál "semmi sem" kopik jobban szerintem.
Amúgy miért árthat az elektronikának? Szoci időt nekem ne emlegess,én csak egy szebb jövőre vágyok
-
mynames
senior tag
válasz
V.Stryker #3546 üzenetére
Ilyen esetekben ha nagyon hideg van nekem is visszaszokott hűlni, de csak egy pontot...a 2 elég soknak tűnik, termosztát a tippem, de azért elég fiatal ez a vas ahhoz nem?sőt bármihez...
Nekem a kartonlap befigyelt jó két hete és marad is tavaszig,azóta sokkal jobban melegszik és ezt most 6. éve csinálom. -
mynames
senior tag
válasz
AMD Power #3234 üzenetére
Hát ez nagyon tetszik! Most nézem a Laguna kínálatot, árban korrekt. "sajna" a tháliámban most lesz 50k, így még nem cserélem le...(kicsit szokatlan, hogy ugyanaz a műszerfal van a thaliában is mint a lagunában (2002-esig néztem), de legalább nem lenne szokatlan
!)
Mit fogyaszthat az 1.9dCi a lagunában?
-
mynames
senior tag
válasz
AMD Power #3221 üzenetére
Szia!
Csak úgy kíváncsiságból kérdem, hogy mióta megvan a Cliód, mennyi az amit a vételárán felül ráköltöttél (persze, olaj, szíj stb csere nélkül). Most olvastam vhol, h a használt kocsira a vételárat mégegyszer rá lehet költeni. Azért gondolom ez egy 3 millásra már nem igaz de mi van egy olcsóbb vas esetében?
(haver a TDCi mondeo kombira 700ezret költött, és az autó 2 milla volt...már nincs meg neki beszámítatta 1.3 milláért egy új Lancerbe)
Üdv,
mynames -
mynames
senior tag
Visszaolvasva egy pár kommentet, az alábbi gondolatom ébredt:
- megvan még az idén 20 éves kockaladánk és a mai napig büdös...na az büdös...szal mihez képestMás: tegnap voltam Floresti-ben (RO) és az oda vissza 731 km-t a vas (thalia 1.5 dci 65 LE) 30 liter (!) gázolajjal abszolválta!Mindezt klímával persze, és az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy ritka volt mikor a román főúton el tudtam érni a 90 km/h-t, a nagy forgalom miatt, de a stabil 70-et
tudtam tartani...
(ja és ha vki arra jár majd egyszer, az biztos felfogja ismerni a cigány vajda házát. nekem is ezt mondták és tényleg úgy lett, eltéveszthetetlen...
)
-
mynames
senior tag
válasz
AMD Power #2508 üzenetére
Gáz ez ugy ahogy van. ronda.
Diesel vs. benzines témához: én 2.7M-ért vettem a Thaliam újonnan, és 10 évre tervezem megtartani. 5 év még hátra van és most járok 45ezer km-mél.... Szerintem aki tudja h megtartja min 7-10 évre a vasat még annak még akkor is megéri a dizel ha csak keveset megy vele...
de új thalia nem kellene, inkább clió kombi... -
mynames
senior tag
válasz
AMD Power #2489 üzenetére
Szerintem semmivel sem lehet növelni a dCi-s porlasztócsúcsok élettartamát...most nem tudom pontosan de valahogy ugy van h a gázoljszűrő 5 mikronra szűr de a csúcsnak az nem elég és ez gond, bocs h ilyen pongyolán fogalmazok...
tisztító:
hát ugyr mi is van benne:
"Kerozin: 60-80%; Polialkilaminofenol<5% Propán2izopropil alkohol: 10-20%; Alkil-nitrát:<5% ..." nekem ugy tünik hogy ennyi erővel 1 deci 95öst is beönthetnél... -
mynames
senior tag
válasz
Füge007 #2454 üzenetére
Most nem hasonlítgatás meg semmi, de mikor Skóciában voltam az invernessi Ness-motors Renaultnál ott valahogy senki nem akart átb@szni...még a kinti Lagunámmal voltam ott, mindennek megvolt az ára, drágább is volt mint itthon, de a korm.összekötő cseréhez nem kellett féktisztító...
...de hát ezért is tart MO ott ahol most tart...
-
mynames
senior tag
Sziasztok!
Ide is (index thalia klub fórumára írt) megírnám a nagykanizsai renyoszervizes tapasztalatomat mindenki okulására.
"Üdv mindenkinek és Kellemes Húsvéti Ünnepeket!
....Más
Mi (a thalia és én+barátnő) újra magyar vizeken evezünk bár nem tudjuk meddig. Barátném kanizsai így meglátogattam a Kanizsa-Car "királyi" szervizt. Csütörtökön bejelnetettem egy olajcserére és egy műszaki átvizsgálásra és külön kértem, hogy tegyék rá a műszert is, olvassák ki a computerét.
Olajat, olajszűrőt, légszűrőt vittem. Az olajaszűrőre (FIAMM azt mondták hogy az nem jó mert a visszacsapószelepe könnyen elromlik, javasolták a gyárit.
10 órára beszéltük meg, de nem tudtak fogadni, mert a szervizes kollegának mentésre kellett menni...10.40re vittem vissza. Maga a teljes müvelet kb. 15 percig tartott. Amit nagyon nehezményezek, hogy az olaj kicsöpögésére hagyott idő kb 5 másodperc volt...a számitógép kiolvasása elmaradt...150 ml féktisztító (mire???)kiszámlázva. 13500 Ft-ot fizettem (ez tartalmazza a gyári olajszűrő 3700! Ft-os árát is...).
Én ezt a szervízt nem ajánlom, nekem nagyon rossz íz maradt a számban, főként hogy féktísztító semmihez sem kellett főleg nem 150 ml. Utálom ha hülyének néznek aminek jövő hét kedden hangot is fogok adni a Renault központjában...Azt hiszem innentől kezdve kihagyom a márkaszervizeket. Olajat cserélek magamnak, komolyabb munkákra pedig a hely független szervizbe fogom vinni.
mynames"
Hát ennnyi lett volna...
-
mynames
senior tag
válasz
nagymalac #2332 üzenetére
Szia!
köszi azt a linket én is néztem már, talán már folyamatban is van legyártják.
Hol vettél 1600ért és milyet? Homasita?
én összel vettem Skóciában rá 2 Bosch-t 24 GBP-értmert a szükség az ugye nagy úr... ja és ott meg csak colos méretválaszték volt úgyhogy most egy kicsit kissebb mindkettő.
Kartámaszról van leírás a thaliclub oldalon, az is egy univ. darab., ha lenne a tipushoz valo már vettem volna.
-
mynames
senior tag
Sziasztok!
központosító gyűrűt keresek 4 db-ot 2004-es thaliara, (clio) ha valaki tudna ötletet adni hogy honnan szerezhetném be, v postázva valahonnan, azt megköszönném.
mynames
-
mynames
senior tag
má' bocs de autószerelő vagy? ha mondok x ft-ot akkor biztos h tudsz rá vmi királyságot mondani...de még ha pl. a vecsési renyószervíz óradíját veszem ami 10k, +anyag akk sem 25. de pl. ceglédi királyi szerviz óradíja is 7k csak...én magam számtalanszor cseréltem hátsó betéteket, tudom meddig tart.
szal szerinted mennyi? -
mynames
senior tag
-
mynames
senior tag
válasz
Füge007 #2159 üzenetére
Clio 2-n láttam már 205/45-is, annál durvább nem is megy fel. Na azért amit irtál azért nem érdemes itthonra drága felnit venni, én ezt végiggondolván vettem Alessiót, jó az ezekre a szar utakra.
dCi problémák: a teljes nagynyomású rendszer úgy ahogy van. Én újonnan vettem a dcim 5 év lesz nyáron de még csak 43000 kmt termeltem bele, de 90 ezernél kiszállok
-
mynames
senior tag
Sziasztok!
Hogyan tudnék angol vagyis jobbkormányos kocsit itthon levizsgáztatni?
mynames
-
mynames
senior tag
válasz
AMD Power #2090 üzenetére
Váááááááá! mi a f@sz van a renyónál hogy ezt a fosronda lámpát erőltetik mindenre???!!!! Thalia mk3, megane mk3, új twingó mind ua. a sz@r stilus...ez nem egységes arculat, hanem csak vmi újítási kényszerből eredő kapkodás... broáf... Majd ha kurvára keveset fognak eladni késő lesz vakaródzni...szerintem ez a 3-as megane és az új twingo no meg az új thalia nem fogja elérni az elődök darabszámát...de nem a hitelválság miatt!
Na sebaj majd 3 év múlva keresek egy mostani Clio kombit...
-
mynames
senior tag
ezt most nem értem, ha melegszik az idő akkor a hűtőnél eláll a folyás?
De hát eddig is "melegedett" a meleg hűtővíztől...
2107-esünkön volt kissé hasonló probléma jó 6-7 éve. A hűtő tetején a beöntőcsonk hajszálrepedt lett körbe.semmi nem látszott, kissé csöpögött. Egy szaki szúrta ki, és ő is cinezte körbe, azóta is úgy van.
-
mynames
senior tag
-
mynames
senior tag
Tudom, hogy 100% OFF de megtudná mondani nekem vki, hogy:
1. Sportaréna alatti parkoló örzött-e?
2. Mi van a KÖKI P+R-rel, mert mindent széttúrtak ott..
3. Van-e egyéb alternativa Népligethez közel?Előre is köszönöm,
mynames
-
mynames
senior tag
válasz
nagymalac #1922 üzenetére
Gratulálok!
És milyet vettél? 1.4, 1.4 16V, 1.5 dCi, 1.2 16V?
Évjárat?
Szélvédőnél válik a gumicsík? Belsővilágítás lámpa beázott-e már?Nyári gumival télen? A biztonságon nem éri meg spórolni szvsz. Akkor inkább télit nyárra is.
Használt gumi..csak ha tod hogy egy év múlva már nem lesz nálad, esetleg.
Vaterán, expresszen van tetőcsomagtartó. -
mynames
senior tag
A tegnapi elfogyasztott jagermaister mennyiség miatt a vas kint éjszakázott az ex kertjében -10°Cban...
Mindjárt megyek érte, remélem jól indul. Mert tegnapelőtt is kint aludt, és amikor beindult olyan "tarokkozós" (aki szerelt ikaruszt -260/280- az pontosan tudja mire gondolok) járása volt jó fél percig...pedig tegnap csak -3°C körül volt.Más:
42k km van benne, előtte olajcsere 24ezernél volt, szóval pont most lenne aktuális. Szerintetek márkaszerviz vagy helyi iparos? Még egyiknél sem érdeklődtem. Olaj (ELF Evolution 5W-40 full synt. - mindig ezt kapja), szűrők megvannak.mynames
-
mynames
senior tag
A dCi-k igy teljesítmény sorrendje:
65LE alap motor, alap befecskendezési nyomás
80LE alap motor+intercooler, alap befecskendezési nyomás
100LE mint a 80 LE+ emelt befecskendezési nyomásNamármost ugye tudjuk, h a befecskendezési nyomás emelése negativan hat az élettartamra ugyanazon befecskendező fúvóka esetében. Konkrét esetről is tudok: 80LE-s thalia 10ezer km táján kapott chipet (kb 100LE-s lett ment mint állat), és 40ezernél mind a 4 bef.fúvóka csere lett...persze chip ki és ment az egész gariba. Ha nem garis akkor vmi 300ezer Ft lett volna a javítás... Szóval ezek alapján a nekem szimpatikusabb az intercooler. Kb 60ezerbe fájna szereléssel, ami hosszabb távon olcsóbb.
A fenti teljesitmény sorrend az EURO 3-as motorokra vonatkoznak. Euro 4-eseknél rendre 68, 83, és 104 LE a teljesítmény, de most lehet pl h nme 104 hanem 103 v ilyesmi.
-
mynames
senior tag
válasz
AMD Power #1877 üzenetére
Hát szerintem akkor ezekkel a dTi-kel nem sok gond lehet, de gondolom nem is kirívóan jobbak az átlagnál...
Ma néztem hogy a cégnél van Kango 1.9 Dti és H-s rendszámú jóval 100k fölött futott, ha gáz lenne már nem lenne ott...Őszintén szólva nem mernék használtan dCi-t venni...igen kényes az a moci a gázolajra...akkor inkább 1.4 16V az is nagyon kellemes.
És ha valaki tudna 1.5 dci-hez intercoolert ajánlani nekem az ne habozzon! Ha beszerelést is tudna az még jobb lenne!
-
mynames
senior tag
válasz
AMD Power #1875 üzenetére
Ebben teljesen igazad van! kb 50%-ban egyedül vok a vasban, 40%-ban 2-en, 8-9%-ban 3an, 4en és talán ha száz útból 1szer ülnek öten az autóban...(általában nyaraláskor, de akkor is én vezetek
)
Melyik ez a Dti? még a dCi előtti dízelek? Azok forgelosztós adagolókal voltak szerelve asszem. Volt egy 2.2 szivós lagunám (95-ös, M reg) Skóciában az a legnagyobb hidegben is pöccre indult, hangja hidegen elég durva volt, de soha nem vett magához 6 liternél többet. Eladtam kint egy másik magyarnak, ő még beletett 20k km-t és itthon ment szét neki a difije. De akkor már 200k mph körül volt! és a motor bontatlan volt! Csak nem akart szarakodni vele, meg új kocsit akart és beadta bontóba.
Ja, én 600 fontért vettem a kocsit(kint akartam venni Jaguar X-type -ot! 5000 fontért megy az ami itthon 3.5-4 Milló FT!!! Csak hazajöttem)
-
mynames
senior tag
Na hőmérőzéshez ezt találtam még:
NTC Termisztor (2,2kOhm - 25 Celsius fokon), Philips katalógushoz kódja: 2322 640 63222, 390 Ohm előtét és 33kOhm
Remélem tudtam segíteni!
-
mynames
senior tag
válasz
kisninja #1867 üzenetére
Nekem ez kinai, de neked hátha:
"Mikrogép PIC mikrokontrollerrel, (micro627) Hőmérő, fűtés/hűtés vezérlés
Az áramkör tervezésének célja egy olyan áramkör volt, ami több gyakorlati célra is felhasználható, - pl. mint hőmérő, hőfokszabályzó, klímavezérlő működhet a mikró a beégetett programmal - de a MICROCHIP PIC mikrokontrollerekkel való kísérletezgetéshez, azok programozásának megismeréséhez is alkalmas segédeszköz lehet. Az áramkör :A panelre került a mikrokontroller, a tápegység, egy három szegmenses LED kijelző, három billentyű, és egy 5A/250V-os (TAKAMISAWA JV5S típusú) relé is. Az áramkör központi egysége egy 18 lábú PIC mikrokontroller lehet, mint pl. a 16F627, 16F628. A hőmérsékletméréssel kapcsolatos programok működéséhez egy TCN75 szenzor kell a mikróhoz csatlakoztatni. Hőmérsékletmérés :A mikrogép a hőmérő programmal és a TCN75 szenzor csatlakoztatásával, mint -25 től +99 fokig használható fél fok pontosságú hőmérő működik. A hőfokszabályozás, a „TEMP627” hőfokszabályzó/mérő program: A fűtés szabályozásra írt program alkalmas egy hőmérséklet mérésére, kijelzésére, szabályozására, a -25-99 C fok tartományban, változtatható hiszterézissel..."
-
mynames
senior tag
Az index.hu-n lévő thalia forumban tuti fent van hogy miből áll össze a hőmérő. De szvsz az a 1500Ft-se sok, hisz készen kapod, csak be kell szerelni.
Nem tetszik a kasztnija a tökéletes helyettesnek, nagyon barokkos (nekem Ford Kuga a nyerő), de a minőség biztos rendben van.
-
mynames
senior tag
válasz
AMD Power #1838 üzenetére
A műszerfal középen van, nálam ezért esne ki...Amugy már ki kalkuláltam a Clio Grandtouromat (1.2TCE szokásos extrák+digit klima+ASR és ez kijön 3.35M Ft-ból, ami elég jó)...de hát előbb a lakás van, ami mindent visz.
Ja ezt ma kaptam, elég jó, csak sajna digitklima és ASR ritkaság számba megy a clioknál, de tán még a meganoknál is.
Kormorán gumma: én előitéletes vok, de remélem Ti megcáfoltok. Nekem Sava Eskimo S3 van fent ADAC az ajánlott kategoriába sorolta, és ez az eggyel ezelőtti Good Year sorrol jön le. 42e Ft volt szerelve, na jó annak már 4 éve.
most nézem hogy még most is van 9589 Ft/db ért itt. -
mynames
senior tag
válasz
kisninja #1819 üzenetére
Hát így első hallásra igen, de olyan infokat jó lenne tudni h mind a 4 gumma ua. a tipus, + DOT szám. Ja és méret nélkül csak vaktában lehet róla beszélni h megéri-e. Pl. 175/65 R14-ben megéri, afölött mégjobban
Ha nem ua. legalább a tengelyenként legyen ua. (már csak a kresz miatt is), és ha vmi "csúcs" márka pl wanli, vagy trayal akkor semmiképpen sem éri meg..Gondolom ha igy veszel akkor nem engedheted meg magadnak azt a luxust, hogy szart vegyél.mynames
Zsolt1129!
Lehet h konzervatív vok, de igy képek alapján én hányok az uj megantol...
-
mynames
senior tag
megnéztem a felniárakat és 15" nincs
17k alatt, bocs.
-
mynames
senior tag
Ez 13" os felni lenne a képen(a gumi miatt mondom)?...nem is tudom...
ööö, milyen vasra is mennének ezek? na és mi van a gyűrűkkel?
ja és egy kis matek: uj lenne 4x15.000ért vagyis 60k. Ha van fuvarozó ismerősöd akkor -20% mert azok eltudják számolni, csak a számlára gumit kell irni.
Szal akkor az 48.000 körül lenne és kismillióból választhatsz...
Nem lenne jobb?
ja és 15" jóval muatatósabb.. -
mynames
senior tag
Sajna nem emlészem pontosan, de 3 olyan vdo volt 2004-ben amin volt olyan csati, és mindhárom akkori felsőkategóriás volt, szal nem mindegyiken.
Érdekes, emlékeim szerint volt olyan, hogy vdo.hu, de most nem találom...
más: tháliában most vettem észre, h a vezetőülés műbőr része kiszaadt kb 2-3 cm-en, az ülőlapnál a támlához közel. Ez igazából elég szomorú mert nincs 41k km a vasban...
Amdpower: ördögöt nem jó festeni!
-
mynames
senior tag
Hirtelen én sem tudom a pontos méretet, ezt találtam most:
[link]Most rakattam fel egy jó hónapja a téliket lemezfelnin, és bizony a gyűrűk nem voltak bezsirozva...mind a 4 kuka, szal most nekem is kell 4 db.
Anyaga ránézésre vmi olcsóbb aluötvözet volt...
És vki kérdezett kormányvezérővel eggyüttműködő cdt. Emlékeim szerint a VDO-daytonnak volt 3 olyan típusa, de az 2004-ben volt...
-
mynames
senior tag
válasz
Füge007 #1694 üzenetére
Akkor neked alap moci (65le)+intercooler (15le)+nagyobb befecskendezési nyomás. sirály.
Azért 120lóval már nagyot léphet...mennyi a vége pályán, ami tartósan nem fáj neki?
Nálam 140 fölött megjön az étvágya a vasnak és kezd zavaróan zajos lenni.Én már nézegettem az angol ebay-t, ott is volt olcsóbbért emlékeim szerint a 4-es csomag vmi Ł 450 körül volt. az is jó ár. A kintről az nálad mit jelentett?
-
mynames
senior tag
Itt egy kép a vasról, a nagy kapkodásban -ami volt a gumisnál- felcserélt első kereken csak kicsit ér röhögni
-
mynames
senior tag
Sziasztok!
Örülök hogy megtaláltam ezt a topicot, mint Thalia tulaj és klubtag.
Nekem 1.5dci van ujonnan, 4 éves lesz, 38k km, egyszer egymenetben megjártam vele Grantown Spey-t (Skócia) (kivéve a komp Amsterdamtól-Newcastle-ig
), most ujra megyek haza a vasért. Eddig két apró hibám volt:
1. Vészvillogo nem kapcsolt azonnal
2. Utastér lámpában állt a viz
Átlagfogyi hihetetlen 4.5 130-as pályázásnál.
Az emberek 90%-a köpködi mert thalia, én + magasrol le...mHa a lakásom sinre teszem akkor egy Clio kombi 1.2 100LE van betervezve
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Asus ROG X13 Flow 2in1 Touch WUXGA 120Hz Ryzen9 5900HS 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 3050Ti Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest