- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkazmer
addikt
válasz
tibi666 #3991 üzenetére
a nemrég eladott 2001-es espace-ból indulok ki, annak olyan gondjai voltak, mint elromlott az ablaklehúzó, folyt a fényszórómosó, vagy éppen elfelejtett 110.000km-t a fedélzeti computer. (digitális volt benne az óra).
ez utóbbi még lehet, hogy orvosolható azzal a programmal, amit írsz, nem tudom, de pl. az ablakemelő problémájával a márkaszervízben is gondjaik voltak (elég nehezen sikerült fellelni a hiba forrását). az elektronika alatt nem feltétlenül a fedélzeti computert értettem csak, hanem azt az iszonyatos mennyiségű kütyüt, amit egy renaultba beletesznek.
motorikusan olyan kiváló állapotban volt, hogy többnyire mindig meglepődtek rajta, bár az is igaz, hogy a 9 év alatt a karbantartásokra, javításokra elment egy egyszerűbb suzuki ára...az új espace meg már egyenesen űrtechnológia, ahhoz hozzányúlni...
-
Ebit
addikt
válasz
tibi666 #3934 üzenetére
Röviden,a gázolajszűrő gyakrabb cseréje,nálunk ,nem megoldás a problémára,az új szűrő is átengedhet szennyeződést.
A FÁK kőolajnál,inkább a gyantatartalom a gond,amit ez a szűrő ,nem fog meg./mert jellemzően oldott állapotban van/,ezért nem jelentkezik ilyen mértékben ez a probléma a nyugati országokban,ahol kevesebbet használnak belőle -
-
Ebit
addikt
-
Ebit
addikt
válasz
tibi666 #3741 üzenetére
Ezeknél a durvább járás,csak hideg motornál jelentkezik,kb- 5 fok alatt,és ha jó a motor állapota sűritési végnyomás,valamint a befecskendezés,és az üzemanyag nem lehet gond.
Az optimális fordulat a maximális nyomatéknál adodik,mindegyik motornál,a dci esetében ez 1750 ford/perc + a tűrés.
Ezeknél a nem gyakori a lendkerék,kuplung meghibásodás.
-
-
ABE
őstag
válasz
tibi666 #3622 üzenetére
Ezeket most hirtelen veszem fejből, valamikor korábban olvastam újságba a gázos átalakítás előnyeiről és hátrányairól. A hátrányok lehetnek még: mélygarázsba tilos behajtani vele, kisméretű tartálynál csökken a hatótáv kizárólag gázzal hajtva (persze összeadva nő), nem mindenhol lehet gázt tankolni, a beépített rendszertől függően megnőhet a fogyasztás, külön felülvizsgálat kell időszakonként a rendszerre.
-
mynames
senior tag
válasz
tibi666 #3560 üzenetére
Hát már bocs de szerintem az autódoki tanácsai sokszor 3 forintot sem érnek...
Hát persze hogy ezt javasolja:
"Semmilyen körülmények között sem javaslom, hogy ezzel a technikával bolondítsa meg az autó hőháztartását. " ez nem fáj neki, nem?
de érdemi magyarázatot adni erre:
"Amennyiben a rendszer nem vízköves, a ventillátor és kapcsolója működik, valamint a termosztát is ellátja feladatát, csak rontani tud a helyzeten. " már nem ad!Ha látnám, hogy túlmelegedne -ami még sosem fordult elő- félreállnék és kihajítanám a kartonpapírt, ennyi. szvsz. aki nem "meri" ne tegye. Azért olvass bele a kommentekbe is, van egy-két jó.
Üdv: mynames
-
mynames
senior tag
válasz
tibi666 #3556 üzenetére
Miért? Mikor bejött az első mínusz 40-km-t nyomtam és mikor hazaértem megnéztem a felső vizcső ágat és total hideg volt, ergo a termosztát ki se nyitott, ami rendben is van. Na most én a hűtő és a blokk közé tettem a papírt, hogy a menetszél ne hűtse a blokkokt, és így valamivel jobban is tartja a meleget mikor leállok. Most 6. éve, hogy ezt játszom, mert a nem üzemmeleg motornál "semmi sem" kopik jobban szerintem.
Amúgy miért árthat az elektronikának? Szoci időt nekem ne emlegess,én csak egy szebb jövőre vágyok
-
Ebit
addikt
válasz
tibi666 #3522 üzenetére
A perionok is valamikor nagyon jó ár-érték arányu akkuk voltak,de fejlesztésre sajnos egyre kevesebbet tudnak forditani,mint a nagyobb több lábon álló világmárkák.
PERION akkumulátorok Perion akkumulátor
* Gondozásmentes, zártrendszerű
* VARTA gyártja
* Gyors áramfelvevő képesség
* Calcium Technológia
* Mélykisütéssel szembeni nagy ellenállóképesség
* 24 hónap garancia
* Bővebb információ az "Autó akkumulátor" menüpont alattNálunk,is mindkét kocsi dizel,gyárilag 44 AH akkukkal szerelik öket,de a generátorok 125 A felett vannak,tehát,csak az inditásnál veszi komolybban igénybe az akkut,de inditómotor oldalról is csökkentett áramfelvétel van.
Az enyém kb 1 hétig állt,és izzitás után könnyen indult,itt reggel 9-kor -8 fok volt.
-
Ebit
addikt
válasz
tibi666 #3520 üzenetére
Az ő dizeljébe sem kell /1.9/ ekkora,ha elektromosan rendben van,és elsősorban nem az akku kapacitás a fontos,hanem az inditóáram nagysága.
Perion is jó,de nem biztos,hogy olcsóbb,mint a szintén általában itt szerelt varta,aminek,van néhány modernebb szerkezetú terméke.
-
kisninja
őstag
válasz
tibi666 #3453 üzenetére
Skacok lenne egy kérdésem nekem megane1 em van 2001 es.
A tágulási tartályban milyen gyakran cserélődik a víz ? Jőn a fagy és nem tudom rendesen megmérni meddig elegendő a mostani víz....
Esetleg van valahol egy leeresztő csavar a kocsin...... A magból kéne egy kis víz minta... -
tkazmer
addikt
válasz
tibi666 #3428 üzenetére
igen, tudom hogy vannak, (a féktaposás mondjuk gázadásnál már mindegy) de más magyarázatot nem tudok találni, a fickó meg nem magyarázkodott...
csereautót tekintve nem tűnik bíztatónak a helyzet, reméljük akkor megoldható az, hogy megrendelik az anyagokat, addig használjuk, majd 1-2 nap alatt építenek rá egy új első részt...
-
Ebit
addikt
válasz
tibi666 #3407 üzenetére
Röviden,ha fix tartalom,van mindegy,hol irják,inkább a kérdés az min.és mennyit változtatnak,ilyen szempontból előnyősebbek az elektronikusan vezérelt feltöltös motorok,de a lényeg az komolyabb tuninghoz,nem elég a vezérlőprogit változtatni,és a 20 % feletti modositás lehetősége,megfelelő biztonsági tartalékkal,már nincs benne az autókban gyárilag,komolyabb mechanikai átalakitásokat kell végezni hozzá, sok esetben pontosan, ezért éri megvásárolni, a gyárilag tuningolt tipusokat, ahol az autó egésze összhangban,optimálisan van kalakitva./motor teljesitmény,futómú,biztonsági berendezések/
-
Ebit
addikt
válasz
tibi666 #3403 üzenetére
Ez azért nem igy van./nyilván a beirt progi is meghatározó/
A leirtakból egyértelmű,hogy az tökéletes,amikor az autó meglévő paramétereit folyamatosan, mérve,ellenörizve a beépitett alkatrészeknek , az autó aktuális állapotának figyelembevételével végzik a teljesitménynövelést igazolható modon,de ez komolyabb felkészülést,berendezést igényel./jó fékpad telepitése+folyamatos ellenőrzése,sem két fillér/
-
AMD Power
titán
válasz
tibi666 #3374 üzenetére
Miután én megvettem a kocsit... 1x csak elállt egy kereszteződéseben. 1x nem indult el..... felszívta tankból a "szar*". Egy 1.5l ásványvizes üveg volt a tankom míg elvittem a szerelőhöz. Az egész rendszer tisztítás tank mosás lett volna 40-45K. Nekem ismerős 20K-ért megcsinálta. Ez egy új autónak szerint vagy az 4-5x mint amit nekem mondtad.
-
biker
nagyúr
válasz
tibi666 #3372 üzenetére
nézd, tudtommal az autó nem járt tartósan Dubaiban, így ritkán tankolták homokviharban.
ennek, és a légmentesen záró kupaknak köszönhetően kevés az esélye annak, hogy 10szemcsénél több lenne benne bármiből.ha meg van benne valami, akkor az menet közben is folyamatosan menne bele a rendszerbe, lévén a tank működési elve hasonló a FIFO rendszerhez, fent töltöm, lent kifolyatom, ergo az áramlás és a folyamatos rézkódás miatt le nem ülepedő kosz ugyanolyan eséllyel megy bele a rendszerbe tele tanknál, mint üresnél.
innentől nem értem a problémát.
ja, és ezek már 12 éve is müanyag tartállyal készültek, így rozsda sem lehet benne.
de várom az építő ötleteket még
-
tkazmer
addikt
válasz
tibi666 #3242 üzenetére
hát az igazat megvallva kérdés, hogy akkor mennyire lehetett volna a mostani remek finanszírozási konstrukciót kialakítani, ugyanis a német rendszámmal együtt jár, hogy bérelt autó lesz, hiszen csak az egy legális megoldás, és mivel beszámítják a meglévő espace-t, ezért gyakorlatilag az elkövetkezendő 1 évben alig kell érte fizetni - tehát mire az első komolyabb összeget ki kell érte adni, addigra már várhatóan vége lesz a recessziónak.
amúgy köszi, reméljük, ez sem okoz csalódást, a meglévő nem okozott (annak ellenére, hogy az éves szervízköltsége a kisebb szervízigényű években is az éves minimálbér legalább kétharmadát is elérte), sőt kifejezetten szeretjük. épp ezelőtt kb 15 perccel léptem át vele a 190.000-ik km-t, ezalatt lekopogom egyszer sem hagyott cserben (illetve egyszer olaszo-ból hazafelé, este, kiégett a bal első xenon, az nem volt kedves tőle, de gurulni azért tudott).
(#3241)
pesten +fél liter.
-
tkazmer
addikt
válasz
tibi666 #3231 üzenetére
na a hangszigeteléséről nem tudok sokat, tesztvezetésre azért nem invitált az eladó
a beszélgetésen pedig nem merült fel.
igazából egyre jobban hajlok én is az espace felé, azért talán olyan nagyon fapadosnak nem is kellene lennie, hiszen pl. csak a regadó különbség 300.000, amiből majdnem kijön egy oldallégzsák a 2. sorba+első-hátsó parkolóradar+nyitható csomagtérablak+audio csatlakozó box...és már a dynamiqe felszereltségi szinten is adnak hozzá xenont, félbőr ülést, automata renault kártyát, 2 zónás elöl-hátul szabályozható klímát, stb... -
tkazmer
addikt
válasz
tibi666 #3229 üzenetére
sokkal komolyabb autó, mint a gscenic.
igen, ez valóban így van, a scenicbe beülve elsőre nekem is egy olyan általános "gagyi" érzésem támadt, amit csak tetézett, hogy pl. a kesztyűtartó zárófedele egy hajlékony műanyag - suzukikba szoktak olyat tenni
de aztán az eladó elég határozottan győzködött, hogy de-de, privilege felszereltség mellett ugyanolyan ülése lesz, mint a mellette lévő megane-nak (bézs félbőr, a megane ülése tényleg elég kényelmes volt), meg általában, jobb lesz...
persze utána ugyanolyan hévvel próbálta eladni az espace-t is (sőt, talán még jobban, hiszen az mégiscsak valamivel drágább, akárhogyis nézzük), de akkoris maradt egy "jobban felszerelve lehet ez jobb is" felhangja a dolognak -
tkazmer
addikt
válasz
tibi666 #3227 üzenetére
ha scenic, akkor 160lóerős euro 5 2.0dci, ha espace, akkor 170 lovas benzines (viccesen fog hangzani, de azért, mert azon több a regisztrációs adó, tehát a német rendszámmal többet lehet megtakarítani )
a kanyarfényszóró nyáron tetszett meg nagyon, egy ford s-maxban volt szerencsém hozzá. bt. kihangosítót még valóban nem használtam; ilyenkor nincs egy mikrofon az autóba építve, mint a beépített gsm telefonoknál? a volvo pl. a fejtámlába teszi, és onnan felvéve azért elég jól érthető a beszéd...
a napfénytetőt kivéve természetesen ezek mind fontosak nálam is, klíma nélkül nem is nagyon tudok meglenni
-
Füge007
senior tag
válasz
tibi666 #3206 üzenetére
Ja mert nem veszek rá drága gumit? Attól még tudok vele közlekedni, nem mindenki vesz prémimmárkás gumit. Mivel télen nem gyorshajtok, hogy megnyugtassalak! Így valami olcsóbb is meg fogja tenni. Lehet neked csuda téligumid ha mögötted közlekedő nyárit használ
!
De szívesen meghallgatom a tanácsaidat, mivel én nem értek hozzá
, de nem itt!
-
ABE
őstag
válasz
tibi666 #3194 üzenetére
Na, nálam meg a Conti vált be nagyon, a Michelin viszont pont amiatt nem jött be, mert csúszik.
Biztos van belőle fasza cucc is, de az eddigi tapasztalatok alapján nekem felejtős.
tkazmer
Téli Michelint nem próbáltam még, állítólag tesztek alapján jók. Amire igazából célozni akartam: szerintem a márkanév még nem feltétlenül garancia az elégedettségre. Nyáriban eddig a Continental és legutóbbi tapasztalatok alapján a Falken nagyon bejött, téliben a Bridgestone és a sokak által lenézett Barum is korrekt szerintem, de pl. Pirelliről nem maradtak túl jó emlékek.
Nyilván a gumiknál nem lehet önmagában csak a márkanév alapján általánosítani, mindenhol vannak kevésbé és jobban sikerült típusok, jó és rossz ár/érték arányúak, meg a nyújtott teljesítmény is eltérő lehet egyazon típuson is belül, ha más-más autóra szerelik fel.
Jut eszem: ha emlékeim nem csalnak, apám céges Focusára télinek Kléberek vannak, nemsokára fel is kerülnek.
Na, azzal speciel elégedett vagyok, havon és száraz úton is szépen teljesít.
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Apple MacBook
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Dell 5050 i5 7500 8Gb RAM 128Gb SSD
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest