- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz #89309696 #70148 üzenetére
Nekem jövő hétre lesz meg a [Kinergy 4S2]
Ennek két gyengéje van, viszonylag gyorsan kopik, és hóban nem olyan jó.
De egyik sem aggaszt túlzottan, nem vezetek agresszívan, és azt a pár napot kíbírom, amíg hó van.Путин, иди нахуй!
-
rob210
Topikgazda
-
LamerGyuri
senior tag
Szóval akkor a ledek. Amikor célzottan kerestem, kb. semmi ilyet nem találtam, aztán egyszercsak szembejött az oldalsáv ajánlón Alin. Megtartottam az eredeti sapkákat, mert a folytonkiégvalamelyiknekelljenmárcserélni volt a cél, nem a szín vagy a fényerő. Polaritásfüggő a cucc, de azt pár perc alatt körbe lehet ellenőrizni mindenhol.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rolio1 #70185 üzenetére
Nekem is ez a kikopott piros vagy rózsaszín vagy mi ez a hímzés. Szerintem a közeljövőben élnék a felajánlással, mert hosszabb távon nem fogom tudni sokáig nézegetni ezt a kormányt. Előre is nagyon köszönöm.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
-
CactuS
Arcképgyáros
Bp és környékén tudtok olyan szakit, aki bőröz kormányt, esetleg váltógombot? Ha nem nekem kell lekapni a kormányt, hanem helyben megoldja az még nagyobb előny lenne.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #70179 üzenetére
Lehet, hogy van, én mindenesetre hozzá fordultam. Teljesen másképp oldotta meg a forrasztást, mint a gyár,. Konkrétan nem emlékszem, de valahol 22e környékén megállt a teljes mutatvány.
[ Szerkesztve ]
-
-FLY->
őstag
Helló!
Megane II, 1.4 16v, 2009-ből olyat csinál, hogy kormányállítás közben bejön a légzsák lámpa, egyelőre még kimegy fixálás után. Mi okozza hibát?
Köszi.
-
Nordik
őstag
válasz LamerGyuri #70169 üzenetére
És csak úgy tudom cserélni a tükröt, hogy újra kell ragasztani a szélvédőre stb? Mert azt nem fogom tudni szerintem normálisan megcsinalni. Hogyan szedem le egyáltalán az előzőt? Marha ideges vagyok most.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz #89309696 #70152 üzenetére
Ha lesz válasz, gondolj rám.
Nem találtam ilyen cuccot kereskedelmi forgalomban, pedig már rég vettem volna.Más. Ledesítettem tegnap. Ma még lövök egy képet, aztán holnap kettőt-hármat felteszek ide, hátha másnak is jól jön.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
-
rob210
Topikgazda
Megvolt az élményvezetés és két gyöngyszemet szereltem ma majd teszek fel képet.
Az a kocsi gyerekek egy vádállat :D
Kiszáltam belőle és még 30 percel később is mosolyogtam. Igazi versenygép minden túlzás nélkül.
De minden napos használatra nem tudnám elképzelni, olyan kemények a szilentek és úgy az egész futómű, hohy az valami félelmetes. Igaz a kanyarokban nem is érzed, hogy nyúlik a kormány. 2cm mozdítasz rajta, már azt is érzed. Olyan gokartos, csak sokkal jobban megy, meg annál sokkal kényelmesebb. Kikapcsoltunk benne minden elektromos foslit simán elkapart még kettesben is :DRenault power
-
Nordik
őstag
válasz LamerGyuri #70159 üzenetére
Esoszenzorba a zselet 1 éve cseréltem azzal nincs gond. A tükör borítása kívülről sehol nem trutyis. Maga a tükör alján gyűlt össze valami trutyi, szagra ilyen ragasztó szerű. De hogy ez mégis honnan? Reggel még semmi baja nem volt, 2kor beültem az autóba és ez fogadott. Homályos jelenleg a tükör foltokba mintha párás lenne de ugye torolhetem... pedig ez így nem lesz jó ha esetleg nem szárad ki vagy ilyesmi. Mit tudnék tenni vele első körbe?
-
-
#89309696
törölt tag
A Megane 14 colos gyári lemezfelnije vagy a Thalina 14 colos gyári lemezfelnije a könnyebb? Nekem van mindkettő és szerintem a Thalia felnik vékonyabb anyagból vannak, ezek szerint azok könnyebbek is?
Mert akkor arra rakatnám fel a gumikat, ha lecserélem. -
Nordik
őstag
válasz LamerGyuri #70154 üzenetére
Még arra gondolok, hogy mivel fényre sotetedos ezért azzal lehet a probléma. Látott már valaki ilyet?
-
Nordik
őstag
válasz LamerGyuri #70154 üzenetére
De a belső? Az hogyan?
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #70151 üzenetére
Írtam neki, de azóta se válaszolt. Szóval egyelőre nekem se lesz.
Jah, a másik topikban meg épp azt mondják, hogy ne használjak télit egész évben, mert beleállok valakibe nyáron. Használjak négyévszakost.
[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
-
emre
veterán
válasz #89309696 #70148 üzenetére
lófax, négyévszakos kell ide.
Nekem az 1/2-es scenicre hirtelen kellett valami júliusban, és csak nyári volt készleten ezért egy Vredestein T-trac2-est (185/65-15) vettem ami 68,5k volt szerelve. Téliből kaptam egy pár használhatót, meg egy pár öreget, azzal még nem tudom mi lesz, hogy kiegészítem-e egyformára, vagy inkább elhasználom őket teljesen.
[ Szerkesztve ]
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
#89309696
törölt tag
De ez a kocsi így már el van átkozva, hiába kap másik rendszámot.
Azért nem kell egyterű, mert feleslegesen sok a hely a hátsó utasok lábánál, ami a csomagtartóból van elvéve, az meg rövidebb emiatt. Feleslegesen magas, fogja a szelet, billeg. Nem szeretem ezeket, se a multivanokat, 7 személyeseket, suv-kat, semmi ilyesmit.
És a Scenic egy M2 szintű nyűgtelep, akkor veszek M2-t inkább.Egyébként gumit akarok cserélni, rájöttem ennyi idő után, hogy baromság volt nagy árkos hómintás téligumit venni, mikor nincs is itthon hó. Cserébe nyáron szar. Sárba meg nem is megyek vele, mert leér az alja úgy is. Egy gyengébb mintájú téli kellett volna... Most már mindegy, nem veszek még egyszer télit, le akarom cserélni négyévszakosra.
Csak drágák. Azon megy a tanakodás a másik topikban is, hogy legyen-e 185/60R15 (ehhez felnit is kéne vennem) vagy áldozzam be a méretet és legyen 175/65R14. Az olcsóbb (ki tudom fizetni a márkásabb gumit rá) és felni se kell. Viszont ez sem gyári méret, mert 175/70R14 a gyári méret. -
-
Nordik
őstag
Ma beültem munka után az autóba és látom, hogy a belső visszapillanton mintha ilyen folyás nyomok lennének, belülről párás. Az alján valami ragasztó szerű cucc van. Kicsit letorolgettem, most jobb. Ez megint mi? Állandóan van valami nyugje már azon gondolkodom eladom. :(
-
femiki
tag
Rob! Karter olajleeresztő csavart menyivel kell meghúzni? És melyik jobb, Alu vagy réz tömítés?
-
rolio1
tag
Sziasztok
Twingo 2 D4FJ 1.2 16V motorban lehet szelephézagot állítani? Szerelő kolléga szerint nem, és szerintem kicsit hangos -
emre
veterán
válasz #89309696 #70136 üzenetére
Tudom téged kombi megan érdekel, de ezt most láttam: Scenic 1/2, 1,6 automata, 380k
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
daniel2121
senior tag
Sziasztok
Esetleg tudja valaki hogy a Scenic 3-ban a nappali fényben milyen ledek vannak? Tönkrement bontóban nincs a gyári meg elég húzós. Megmókolnánk valahogy vagy valaki tudna egy jobbos eladót. -
#89309696
törölt tag
válasz Sanyi19 #70135 üzenetére
14.4V a maximum. 13.8V minimum.
Felkapcsolt lámpával, hátsó szélvédő fűtéssel, bekapcsolt fűtőventivel 13.6V, ez alapjáratra értendő. Ha kétezres fordulaton emelkedik akkor még elfogadható, ha akkor sem emelkedik és beesik 13.6V alá akkor meg kell nézetni autóvillamosságinál. Nyáron még nem annyira para, de télen vicces tud lenni.[ Szerkesztve ]
-
Sanyi19
őstag
Még egy kérdés.
Nálatok alapjáraton hány voltot lehet mérni az akksin? A generátor mekkora feszültségen kell, hogy töltsön? Nekem 13,5 v ilyenkor, klíma+fényszóróval 13,2 v. Ez nem kevés?
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
veréb
tag
sziasztok
adott 2015-ös renault megane 3 grandtour 1.6 ,16v benzin 82kw, 46 e km-el , a hiba: 3900-as fordulatnál enyhe vibráció érezhető az egész kasznin , álló helyben is és menet közben is , de csak 3900-as fordulatnál
volt valakinek ilyen hibajelensége?nézzél jobban szét hátha csak a fától nem látod az erdőt
-
shifty!
senior tag
válasz eTrade #70132 üzenetére
Ezt alá tudom támasztani.
1.5 dCi 106 LE, 260xxx km, '16-'18 Elf olajat használtam, futásfüggetlen éves csereperiódussal. A tavalyi kisebb mizériám után (nem a megfelelő Elf olajat rendeltem meg) az Elf helyett a linkelt Motult-t tettem be.
Lehet, hogy placebo, lehet hogy nem, mindenesetre októberben fogok olajat-szűrőket cserélni, tehát van majd' egy évnyi futás tapasztalatom a Motul-lal, - Elf-fel több - de ami erre a blokkra specifikusan nekem lejött, hogy a Motul nem "vékonyodott" el érzésre olyan gyorsan, mint az Elf, azzal 3-4 hónap után járásra és hangra is "durvult" a gép, a Motul ebből a tekintetből jobban tartja magát, és idén kapott eleget, majd' másfélszeres km mennyiség ment bele, mint előtte évente.
Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
-
#32577792
törölt tag
Üdv
Próbáltam visszaolvasni féktárcsa és betét miatt.
Ha jól látom, ajánlott a TRW és Zimmerman is. Ezeknél az alapok is jók?
11-12k/db környékén vannak, illetve 9k környéke az első betétek. Ezek jó árak, vagy tudtok máshol is esetleg?
Zs+U, Kovács, ...?
Köszönöm -
rob210
Topikgazda
A kedd délelőtti program.
Elvisznek élményvezetni egy ilyennel.
Kicsit bizsereg a vérem és még 2 kell aludni.
Renault power
-
angyalpc2
aktív tag
válasz LamerGyuri #70116 üzenetére
Vicces, de a haverok,kollégák közül nekem van a legkevesebb gondom, költségem a kocsival...azok japán német kocsik
Jó mondjuk km is kevesebb, teljesítmény meg felszereltségről nem is szólva.
Nem hiszek ebben a szar franciában, sőt, ha karban van tartva merem állítani a piacon a legjobb, közlekedő edény
Két dolog, ami nem tetszik a Renault-ban, az a részletes szerelési útmutató hiánya. Cikkszám problémák. -
angyalpc2
aktív tag
Nem, A szelephézag miatt kelepelt csattogott.
50-60e Castrol 10W40 (előző tulaj)
60-70e Castrol 5W40
70-80e Castrol 5W40
80-90e Elf evo900 5W40 >86e szelepállítás
90e-100e Elf evo900 5W40
100-110e Elf evo900 5W40Szóval 50e-rel vettem a kocsit. Onnantól olyan 30e km-t Castrol-al ment akkor kezdett a szelep csörögni. Ekkor váltottam ELF-re..nah akkor még jobban csörgött
Állítva lett, csöndesebb lett, főleg az alapjárat. Hajtva eleve meg volt az alapzaj.
Szóval azóta már túl vagyok további 2 ELF olaj cserén. De érdekes, hogy 1-2 ezer km után már benzines szagú kissé és hígabbank is tűnik.
Szóval belerakom én az ELF-et továbbra is csak kicsit aggaszt hogy benzines szagú, meg flakonban lévő maradék sűrűbbnek, olajosabbnak érződik. Lehet túl vékony az olaj és keveset ken. De lehet rosszul gondolom.Nem gondolom hogy megkopott volna....bár nem is zárom ki.
A kipufogó patika tiszta, nem rakódik le olaj. -
emre
veterán
válasz angyalpc2 #70113 üzenetére
Az olaj miatt kellett szelephézagot állíttattni?
Nem inkább a szar szelephézag miatt folyt le az üzemanyag, koptak meg a gyűrűk és hígult fel a motorolaj?
És most arra gondolsz hogy egy másik fajta kenőanyaggal olyan lesz mint újkorában?"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
atosan
veterán
válasz angyalpc2 #70113 üzenetére
Személy szerint erősen gondolkodom Valvoline olaj beszerzésben. Eddig a szerelőre bíztam, mindig Shellt használ. Még kb 20 éve az akkori Peugeot 405 1,8 td autómba tettem Valvoline olajat. Aztakurva efektus lett az első indításnál, sokkal halkabb lett az autó.
Ezennel kérnék véleményt is a szakiktól a Valvoline márkára. Renaultba ajánlott e, persze a motornak megfelelő (Megane kombi 1,6 16v K4M).[ Szerkesztve ]
Maine Coon
-
angyalpc2
aktív tag
2006 Clio 2 D7F 726G
110e kmOlaj csere előtt álok már 3 olaj csere óra ELF EVOLUTION 900 SXR 5W40 -et használtam
korábban pedig Castrol magnatec 5w40-et használtam (szigorúan 10e km-enként csere)Az a gondom, hogy eléggé benzin szagúnak és felhígultnak érzem az ELF olajat.
Korábban castrol-al nem éreztem ezt. Valamint fogyasztás is pár decit növekedett és hangosnak is érzem az ELF használata óta, szelephézagot is állíttatnom kellett.
Valamint mostanában már mástól is hallottam, hogy gyengének érzik az ELF olajat. (zajosabb)Ráadásul eddig csak város meg 90-es tempó mellet használtam, most pályáznék is ami 4000-es fordulat.
Váltanák, de mire? Vissza Castrolra?
ENEOS PREMIUM HYPER 5W-40
Shell Helix HX7 5W40
?https://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2015/01/27/jobb_olajat_a_twingoba/
https://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2019/08/16/1_2-es_clioban_cserelnek_olajat/Filternek hol PURFLUX LS924 hol MANN FILTER W66 használok.
-
MC Pite
veterán
válasz FRENK1988 #70106 üzenetére
A Scenic fenntartási költségeit szorozd meg hárommal, a várható problémák számát kettővel. (Nagyságrendileg ez a többi márkánál is hasonlóan alakul (C8/C4 Picasso, C-Max/Galaxy, Touran/Sharan).
Ha ez így is belefér, akkor hajrá nagy egyterűek... De ennyiért én biztos hogy nem venném ezeket ha nem égetően szükséges. Grand Scenic és 5008 felé futnék egy kört még inkább.[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #70099 üzenetére
RN0700-es A3/B3 vagy A5/B5 0W30, vagy 5W30 pontosabban, jah. Megemlítettem az indexes topikban... had ne idézzem a reakciókat, ők a 40es vac... olajat ajánlják
Nálam (is) és és föld a külöbség a két olaj között, sosem értem miért ragaszkodnak sokan a (fél)ásványi egyszerűbb olajakhoz.Sanyi19: Annyiból mindegy, hogy ezekbe nem való. (Utoljára a Ladába való.)
Részben városi legenda hogyha régebben 40es volt benne, mint Magyarországon szinte mindenben, vagy ha esetleg 5W30, akkor is magas HTHS viszkozitású, magasabb szulfáthamus silányabb mint az általában előírt; hogy utána a normális olajat enni fogja.
Ha eszi, akkor a sűrűbb, kokszot kevésbé oldót olajat is eszi, annak már alsóhangon alapméretes gyűrűk járnak ki, tökmindegy már. De szerencsére azért ez elég ritka.
[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
FRENK1988
veterán
válasz rob210 #70109 üzenetére
Harom gyermekülés fog kelleni nemsokára. Az én Scenicemben necces a 3. A kettes Scenic ára is ott van ahol ezek. És ha már lúd legyen kövér (nincs égtelen különbség a sima es grand Espace árak közt. Az asszony ugy is tele tudja pakolni)
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
#89309696
törölt tag
Ez a 10W40 olaj mánia olyan ökölszabály a szerelőknél, mint a gumisnál a 2.2 bar keréknyomás. A Ladába öntök 10W40-et, csak hogy érzékeltessem annak az olajnak a sűrűségét.
Egyszeri szerelőknek létezik háromféle olaj 15W40, 10W40, 5W30, aztán öreg, közepes, fiatal autókra lebontva ezeket öntögetik, ezen belül meg olajmárkát vesznek alapul javarészt Castrol és ennyi.[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
Vélemeny:[link]
Ma megnéztem (bár dizelben nem vagyok otthon). Szépen indult szinte pöccre. A motor szépen jart nem remegett a motor. 400körül számolna be az enyemet
Vagy lenne ez
Ezt nem tudtam csak kívülről megnézni. Ugy jo kiállású volt. Kicsit sántít ez a motorcsere[ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Sanyi19
őstag
válasz rob210 #70098 üzenetére
Itt mi a különbség?
ELF 5W-40 EVO 900 SXR 5L/AF 7890 Ft
ELF 5W-40 EVOL. 900 SXR 5L 7008 FtFehér Farkas: Nekem mindig 5W-40 volt benne, csak a pontos típus nem volt felírva. 170 000 Km van benne, rengeteg városi járással. Látom, hogy jó hozzá a 30-as is, de nem akarom most próbálgatni. Miért jobb az?
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
emre
veterán
válasz rob210 #70101 üzenetére
Hozott anyagból nem szívesen dolgoznak. Szóval megmondod mit akarsz, milyen kocsin, beszerzik az anyagot megcsinálják és kapsz x százalék engedményt ami a nagyker kedvezményből adódik. Viszont nem nagyon van beleszólásod milyen anyagot tegyenek bele.
A főnök meg aznap kissé háklis volt, mert egy tag nemrég felbaszta hogy hozott anyagra is kedvezményt akart, persze akkor állt neki okoskodni a számlával mikor már elkészültek egy nagyobb melóval.
Ehhez képest én vittem olajat szűrőt. Mondtam is hogy hagyja ezt a egész kedvezmény marhaságot, ekkora tételnél max 1500-2000 Huf-ról beszélünk. A lángnál is meg kellett küzdenem a boltossal olaj meg szűrő ügyében hogy miért ezt akarom, van olcsóbb, meg miért nem a sztenderd 10w40-et teszem bele és különben is mindenki ezt viszi........ A szervizben nem akartam hitvitát nyitni ez ügyben. Bevittem az anyagot megmutattam, rendben volt.más:
Hátsó fék, futómű miegymás bírja a magasnyomású mosót? Gagyi cucc, szerintem jó ha tol 100 bart.
Gondoltam letakarítom kicsit az alját.[ Szerkesztve ]
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."