- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
válasz Atti777 #65874 üzenetére
köszi a választ, fogom vinni beállitásra is, de műszakin nem tudom mit néztek a lámpán, stimmelt.
még egy kérdésem lenne: a gázpedálnak van egy finom járása (mozgási tartományra gondolok itt alap állapot - végállapot kinyomva), de padlógáznál tovább lehet nyomni a gázpedált és akkor a motortérböl egy kattanást hallani, ez normális vagy ez mi akar lenni?
-
senior tag
válasz Atti777 #66087 üzenetére
Megfejtettem a dolgot. A kapcsoló neve "seat position sensor", és nem az üléshez van rögzítve, hanem az üléssín felső részéhez. Elég hülye megoldás, mert egy popszegecs fogja, a kábele viszont az üléshez rögzített csatlakozóban van, szóval ha a sín nélkül szeded ki az ülést, és nem tudsz róla, akkor tuti letöröd.
Lehet hogy most törtem el, de az is lehet hogy már ilyen volt, elég vékony a kapcsolót tartó rész.
Mindenesetre megpróbálom visszaragasztani, mejd kiderül, hogy mekkora sikerrel.
A kapcsoló egyébként egy mikrokapcsoló, aminek egy vékony acéllemez működtető karja van.
A kar belóg a sínbe, a rögzített sínrész első végében pedig van egy műanyag ék-szerűség.
Amikor előretolom az ülést, akkor a lemezkar rácsúszik az ékre, és működésbe hozza a kapcsolót.
Gondolom ilyenkor kikapcsolja a kormánylégzsák működését.szerk: ez az egész a vezetőülés jobb oldali sínjé(be)n van
[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
femiki
tag
válasz Atti777 #67283 üzenetére
Köszönöm!
Mennyi volt ez a fedél? Vagy esetleg van valami cikkszámod hozzá? Most kérdeztem a ZSU-t, de csak rendelésre, csak eredeti lenne, és árat sem tudtak mondani. Menjek be (100km) alváz szerint megnézik, kifizetem előre, aztán valamikor megjön...[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Atti777 #67956 üzenetére
1. párban mindenképp, ugyanúgy fáradt rugót nem nagyon kapsz újonnan, és egyébként is többféle szokott lenni gyárilag, amit az utángyártó ipar sokszor figyelmen kívül hagy. Mondjuk a megmaradt jót megpróbálhatod elpasszolni, de fordítva nem biztos, hogy megéri nekiállni azonos rugót keresni bontva, ami ki tudja, mikor törik ugyanúgy. (Új márkát nem tudok mondani, én megvenném ami legolcsóbb alkatrészek.hu-n vagy kauffernél, de ez nem biztos, hogy a legjobb döntés )
-
#89309696
törölt tag
válasz Atti777 #67956 üzenetére
A fulladozást nekem is csinálja, 10 alkalomból egyszer és csak reggel első indításnál. Gyertyát cseréltem K20TT, trafó Denso igaz még gyáriak. FHP-t is cseréltem.
Élő adatra kellene kötni pont akkor mikor így brummog és akkor lehetne látni mi a baja. Másnál is van ilyen, a mai napig nem tudjuk pontosan mitől van, de az autó működését nem befolyásolja. -
#89309696
törölt tag
válasz Atti777 #68012 üzenetére
Benne van a kerékagynál, de ezt már valaki festette egyszer és alig látni.
4x100/60 5.5" ET36 14" a pontos mérete ugye? Nekem ez rémlik papírforma szerint, kalkulátorok is ezt dobják. Megane, Clio, Thalia, Kangoo is mind ezt írja, elég univerzális akkor.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Atti777 #67956 üzenetére
A rádió elhalkulás azért van, mert az antennából jövő kábel vége szabadon ficánkol.
Már csak a másik végét kellene megtalálni, ami megy a rádióhoz.
Félek hogy nagyjából az összes kárpitot le kell hozzá szednem jobb oldalon, mondjuk amúgy is meg akartam nézni a jobb első biztonsági övet, mert nem húzódik vissza rendesen, hiába mostam ki már kétszer isПутин, иди нахуй!
-
senior tag
válasz Atti777 #69339 üzenetére
Blogszekció:
Leszedtem a kárpitot jobb oldalról, amihez ki kellett szedni a hátsó üléseket, amihez ki kellett venni az ülés mögötti tartót/merevítőt. Ez azért jó, mert a csavarok vége alul kilóg, így megfelelően rozsdás hogy ne lehessen olyan egyszerűen kiszedni őket.
Azt meg nem is értem, hogy ha a hátsó üléstámla két széle csak bele van pattintva egy mélyedésbe, akkor a közepénél miért kell csavarozni, ráadásul olyan hülyén, hogy az egyik csavarhoz alig lehet hozzáférni (ha hatlapfejű lenne, akkor nem lenne gond, de torx, és ott van felette a háttámla...)Na mindegy, eljutottam végre az antennakábelig, de ott kissé megakadtam. Igaz hogy az antennától jövő egyik kábel szabadon van, de van még másik kettő kép
Tudja esetleg valaki, hogy melyik a rádióé?
Ja, az antenna pálcáján és a foglalatban lévő menet is eléggé oxidált volt, okozhatta az a vételi problémákat?
Igyekeztem megtakarítani, de nem könnyű hozzáférni, a gumiburkolat eléggé rálóg.Arra legalább rájöttem, hogy a biztonsági öv miért nem ment vissza rendesen: van rajta egy műanyag vezető, ami ki volt akadva, és amikor húzta vissza az övet, akkor az befeszült kép
[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Atti777 #69669 üzenetére
Én megálltam a tömítéses üzlet előtt, kiszereltem a cuccokat, és bevittem, hogy ezekre akarok új gumigyűrűket
De utánanézhetek hétvégén, mert duplán vettem mindegyiket; igaz, most ömlesztve vannak egy zacsiban.Én Litvániából vettem használtan a gyári Cabasse gumimembrános szettet, kb. féláron (2 magas, 4 mélyközép)
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Bass
addikt
válasz Atti777 #69723 üzenetére
Igen csak nem tudtak olyat ajánlani ami erre jó lenne,itt Pécsen csak találgatnak 😀 Kevés a szak bolt,pesten egyszerűbb mimden. Elvileg talán nem is kéne furnom,a menet nagyjából meg van lehet elég lenne a javító "rugót" beletekerni.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
MC Pite
veterán
válasz Atti777 #70278 üzenetére
Pontosabban: A diagrammok szart sem érnek, userek pontjaiból jön össze. A ling long és egy top gumi között sincs szinte ezek alapján különbség.
Adott guminál az All Tests aminél látszódnak a méréseken alapuló tesztek. És akkor azon belül az embernek érdemes a részeredményeket figyelnie, mert néha furán súlyoznak, pl itt 9. a(z egyik) legjobb gumi (az ára és a kopás miatt?), amit kisautóknál nem egy fontos szempont.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Atti777 #71298 üzenetére
Esetleg még műanyaghegesztő jutatt eszembe, kipótolni a lekopott részén, vagy akár epoxi, és aztán visszafúrni gyári méretre. Ha meg engedi az anyag, akkor akár excenteres persely is lehetne, illesztésnél vlahol átfúrva és csavarral biztosítva elfordulás ellen, hogy ne essen ki/forduljon el, úgy több anyag maradna az eredetiből. Mi egyszer kuplungpedál tengelyre raktunk fel kicsit az egyik gépen epoxival, kisebb lett a lötyögés, váltó szétszedést nem ért volna meg.
[ Szerkesztve ]
-
Ghostface
senior tag
válasz Atti777 #74576 üzenetére
Köszönöm neked és (#74578) rob210-nak a válaszokat.
Megmondom őszintén nem tudom, én teljesen hülye vagyok az autókhoz, csak tippeket vártam, mert már az autószerelők sem nagyon tudtak mit mondani. Holnap fogok velük megint beszélni, hogy mi legyen, mert lehet hogy most más hova fogom vinni, és akkor esetleg megemlítem nekik, hogy ezekre is nézzenek rá. Ha változik valami akkor írok megint hogy mi volt a probléma, vagy a megoldás.
Még 1x köszi!PSN: Nifty_Ghostface
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Atti777 #76153 üzenetére
Vastagság: mérd le szerintem, a mostani milyen ha van UV lámpád, azzal is rá lehet nézni, hol ereszt, nehogy cső vagy egyéb más legyen. Ha drága az új és a mostani még aránylag jó állapotú, lehet javítani is, illetve adott esetben epoxival egy darabig meg lehet állítani a szivárgást. Mi off-ba Van Wezel hűtőt vettünk, az volt a legolcsóbb kauffernél, egyelőre bevált.
Ha szerencséd van, ki lehet bújtatni klíma bontás nélkül, nem ismerem a típust.
rob210: csak arra gondoltam, némelyik hűtőfolyadék jobban látszik UV fényben, de igazából szükség még nem volt ilyenre, elég egyértelműen látszottak a problémák
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Atti777 #76153 üzenetére
A vastagság fontos ugyan azt kell venned, mert másban is eltér!
Én valeot vennék a helyedbe vagy hellát.
De ém szeretem a minőségi alkatrészeket.A klímahűtő van a hűtőradiátorra csavarozva, így ha leengeded a fagyállót akkor a klímahűtő csövei engednek annyit, hogy ki lehet forgatni a hűtőt.
Ha le kell engedni a klímarendszert akkor viszont új szárítószűrő is kell!
[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző