- One mobilszolgáltatások
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Redmi Watch 5 Lite - filléres fitnesz felügyelő
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- VoLTE/VoWiFi
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Valaki javított már Renault Megane 1 ablakemelő szerkezetet?
Kiszedtem róla belső ajtóról, szétszedtem, a bowdenek nagyon megvannak csavarva, kemény, alig lehet vissza tekerni a helyére. Egy felfogatós műanyag darab letört, a motorja működik.
Lehet kapni javító készletet motor és csúszósín nélkül? -
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #69698 üzenetére
De ez egy pörgős motor. Az az automata nekem nagyon hiányzik. Miért nincs!!!! Faszom. Pedig rendszeresen nézem a Hahut, de egyes Megane kombi automatából vagy nincs vagy ha véletlenül van akkor olyan okádék állapotban, mint ez is. [link]
Ha ez 400 ezer, akkor az enyém 800 fölött ér...
A motorháztető még nem is érdekelne, de ahogy a lámpánál meg a kerékívnél rohad, meg a felni is amilyen rozsdás, hát az művészet. Hogy néz ki akkor alul, a rugó, a kipuff. A váltóban mikor volt olaj cserélve, sose. Jó lesz ez 200 ezernek is.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
A JB3-as váltó nálatok is olyan, hogy ha egyes alapjáratnál picit gyorsabban gurulok már csak 1-2 másodperc nyomásra veszi be a fokozatot és nem egyből? Illetve ha picit jobban gurulok mondjuk 10-zel akkor már vinnyog is hozzá ahogy felpörög. Végül is ez normális, de más autókban meg lehet oldani ezt okosabban is...
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz #89309696 #69687 üzenetére
Na egy ilyen instant get.
Xantomas:
A sapesz sajnos legutobb sem mentett meg, mire leertunk Sopronba katasztrofa volt ahogy kineztem.
De nem banom, hogy vegul a cegessel mentunk, mert ujfent szembesultem a remek magyar utviszonyokkal. Egyedul ami nagyon bejott, az a Matrafured-Paradsasvar kozotti szerpentin, az tukorsima, ketszer vegig is kuldtem rajta a technikat (mar amennyire egy Rapiddal lehet vaganykodni )Üdv, Balázs
-
Robi81
tag
Sziasztok.
Na csak kicseréltem a 2 hatsó féktárcsát csapágyastól, abs gyűrűstől. Ahogy vettem le akkor lattam a régin nem is volt abs gyűrű. Azótta ha pl 90km/h vagok egy satuféket még a vészvillogó is bekapcsol kb. 40nél.de ha elengedem a feket es visszaváltok ki is kapcsolja. Nem is tudtam, hogy van benne ijen -
#89309696
törölt tag
válasz atosan #69680 üzenetére
Kösz. Akkor nem egy bulivagon ez sem. Reménykedtem, hogy 16-osok bemennek és akkor talán a mélynyomó elhagyható lett volna. Nem akarnék azt mert egyrészt duplázza az árat és alig hallgatnám amúgy is, másrészt nincs hely neki, csomiba kutyák vannak, hátsó ülésen kutya van, anyósülésre mehetne, de ott meg olyan közel van az ember füléhez, hogy nem lesz szép a hangja.
-
#89309696
törölt tag
M1-be mekkora hangszórók mennek előre? Eladtam mindent mikor a kocsit megvettem, de lehet mégis kéne bele valami huppogtatni. Két ajtóba kétutas mélyközép-magas azt kezit csókolom, nem veszek külön magasat. Esetleg egy kisebb 2-300W körüli mélyláda az anyós elé, de az még nem biztos.
-
mk12345
csendes tag
Sziasztok, van egy 2003-as 3 ajtós 2-es megane authentic plus felszereltséggel. A vezető oldali ablak meghalt, szokás szerint eltőrt a kis műanyag pöcök. Vettem utángyártott ablakemelő szerkezetet motorral együtt, beraktam, gyári elektronikát ráraktam. Megy le fel, de csak szakaszosan. Fel kellene tanítani. Mivel 15 éve vannak renault-im, ez kisújból megy, de nem most. Képtelenség feltanítani. El sem indul a folyamat ( gomb nyomvatartaskor nem indul el a végállásokba az ablak ) Mivel az elektronika és a kábelek az eredetiek, és maga az ablak működik csak szakaszosan, el nem tudom képzelni mi lehet a gond. 2x kivettem azóta, újra ellenőriztem minden csatlakozást, de nem szuperál a tanítás. Valakinek volt már ilyen? A jobbos ablakban már volt cserélve szerkezet, motorral, de ott nincs ilyen gond. Bár ott meg a tanítási folyamat fordított, de ez nem befolyásolja a működést. Minden tippet szívesen fogadok. Köszönöm. ( A szerelőm látta, együtt csináltuk a legutolsó visszarakást, de ő is csak vakarja a fejét )
-
ABE
őstag
Ahoj,
Keresek a Velencei-tó ~50 km-es körzetében (lehetőleg nem Budapesten) olyan autószerelőt, aki egy 2011-es 1.5 dCi Cliót hajlandó átvizsgálni, hibakeresni. Ha mindezek mellett féket is tud megbízhatóan javítani, az még jobb. Így képzelem el az ideális szerelőt:
- rendelkezzen Renault-t tisztességesen kezelő diagnosztikával
- hallgassa és értse meg, amit elmondok neki, ne rázzon le nagy általánosságokat puffogtatva
- legyen képes rendszerben gondolkodni, a hibajelenség tényleges okát megkeresniLehet, hogy a mai állapotok közepette ezek irreális elvárások, de mivel eddig már jó pár pék vizsgálta az autót, most már csak olyan emberhez vinném el az autót, aki bizonyítottan tisztességes munkát végez, és nem félmegoldással akar letudni egy javítást. (Novoth Tibi nem vállalja a típust, még mielőtt.)
Előre is köszi, ha valaki tud tippet adni.
[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Atti777 #69669 üzenetére
Én megálltam a tömítéses üzlet előtt, kiszereltem a cuccokat, és bevittem, hogy ezekre akarok új gumigyűrűket
De utánanézhetek hétvégén, mert duplán vettem mindegyiket; igaz, most ömlesztve vannak egy zacsiban.Én Litvániából vettem használtan a gyári Cabasse gumimembrános szettet, kb. féláron (2 magas, 4 mélyközép)
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Bass
addikt
Vége az alapjárati anomáliámnak!!! 😀 A tisztítás során a pillangó szelep lamellája elállítódott és megszorult picit ,ettől meg hülyült . A srác leszedte ,megpucolta ,beállította a csappantyút majd géppel is be kalibrálta a szelepet. Amúgy hibakód mentes a kocsi
Rob"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
senior tag
válasz LamerGyuri #69117 üzenetére
Emlékszel esetleg rá, hogy a MAP szenzorhoz és a hőmérséklet érzékelőhöz milyen méretű O-gyűrű kell?
Gondolokozom rajta, hogy kicserélem azokat isNordik Fel tudok ajánlani Clio II-ből egy hangszórót, hibátlan a pereme, csak nem szól
Vajon bontóban lehet ilyet találni? Az újat kicsit túlzásnak tartanám
Путин, иди нахуй!
-
Nordik
őstag
Gondolom darabja 7ezer Ft. Olvastam egyébként, hogy a gyári a legjobb egyrészt bele passzol, másrészt az szól a legjobban az autó gyári rendszerével. Meglátom meddig bírja így, igazából maga a hangszoronak nincs baja csak a szélén jött fel a membrán, szépen vissza tudtam ragasztani. Lehet meg évekig jó lesz. úgyis csak rádiót hallgatok.
-
Nordik
őstag
M2-be milyen átmérőjű és mélységű hangszóró mehet az első ajtokba? Sajnos a bal első gyári hangszóró a peremnel elengedett. Megragasztottam palmatexel, nemtudom meddig lesz jó, bár most így is szépen szol. Vagy érdemesebb gyarit keresni bontottan?
[ Szerkesztve ]
-
Baalaagee
csendes tag
válasz LamerGyuri #69648 üzenetére
Köszönöm, megnézem.
-
Bass
addikt
Köszi mindenkinek ,örök hála
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
Sziasztok
Próbáltam visszakeresni de nem találtam ,ma végre eljutok diagra,fojtószelep vizsgálatra az alapjáratom miatt. A szerelő azt mondjalehet nem ártana cserélni szívósor tömítést is. Mi a cikkszáma tudja valaki? 2005-s grandour 1.6 16v én ezt találtam jó lehet?
8200275057. Kellhet még más is? Van a szívócsonkon/oldalon még más tömítés is mert akkor már egybe kicserélnék mindent. Köszönöm
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Baalaagee
csendes tag
Sziasztok! Clio 1.4 16V Privilege 2001-es, megálltam tankolni, majd mikor ráinditottam a szokásos módon gyújtás, fordulat megvolt, majd egyből le is esett és le is "fulladt" a motor, nem volt alapjárat. Kb 5x probalkozás után finom gázadással sikerült pár percig tartva "elkapnia" az alapjáratot és onnatól már stabilan ment tovább ingadozás stb nélkül. Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Mi okozhatja többek között? Előre is köszönöm aki tud segiteni.
-
atosan
veterán
Sziasztok,
Reggeli indításnál 5-6 tekerésre nem indult, gyújtás le majd vissza, akkor már elsőre elkapta, de 3-4 akadás/kihagyás volt. A fordulat olyankor felment 1100-ra, gondolom hogy korrigálja a kihagyást. Mindez az első kb 5 másodpercben történt, utána minden helyreállt. Délután ismét mentem, akkor kb 5-ik tekerésre elkapta. Útközben még három helyen meg kellett állnom, de akkor már jól indult.
Felső holtponti jeladó lehet? Merre találom, nehéz kicserélni?
Megane 1/2 kombi, 2000 év, 1,6 16v, K4M-A7[ Szerkesztve ]
Maine Coon
-
#89309696
törölt tag
Cseréltetem fékfolyadékot, túlnyomásos izéval, át is lett öblítve elég rendesen, meg lettek járatva a dugattyúk is. Nem mai darab volt a folyadék, de az égvilágon semmi hibát nem találtak vele kapcsolatban. Finomabb lett a pedál picivel, ugyanakkora erőre jobban fékez.
Műszaki is meglett a múltkor, nagyon megdicsérték. Lengéscsillapítók, futómű patent, károsanyag/CO nagyon jó, fék fasza, rozsda minimális, meg az általános állapotára is fele életkort letagadhat az autó, OBD-t is néztek végig. A kutyaszőrért szóltak, pedig kitakarítottam, de ezek szerint még így is sok volt benne.
Aznap ahogy hazajöttem vele és beálltam az udvarba a kapu rá is csukódott a másik oldalára, úgyhogy már mindkét oldalán van kapusérülés. Különösebben nem érdekel, én ilyeneken nem stresszelek. Sőt kifejezetten tetszik, ha egy autón látni, hogy az használva van és nem nyalogatva, családos, melós, magyaros kombi, kicsit rat-es, sleeper gép. Alatta meg ott lapul a karbantartott patika mechanika, tetszik ez a kontraszt.[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
Kocsi aljára való üregvédő gumikupakokat hol kapok? Kettő hiányzik, szerintem mosáskor elhagytam/levitte a víznyomás.
7703074604 cikkszámmal találtam rá.
Romix ugyanúgy, vagy zaklassan a Renaultosokat, esetleg ez is megteszi?"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #69635 üzenetére
Én ezt tudom és ha szerszámmal csinálja nincs is vele baj.
De annyian jöttek már hozzám, csere után, mert ugye ha nem pontosan van berakva ne adj isten ABS gyűrű nélkül van összerakva. Szóval annak sok buktatója van.... De igen alapból simán lehet benne csapágyat cserélni ha valaki tudja mit csinál.Renault power
-
Robi81
tag
válasz rob210 #69634 üzenetére
Szivás a csapágy csere?mert akkor megnézetem jövőhéten és lehet dobom inkabb az egéssz tárcsát és akkor cserélem magamnak.Gondolom nem túl bonyolult.Én is az űlés alattira gondolok mert azotta csinalja miotta kiporszívóztam rendesen és akkor tologattam az űléseket. Most mentem vele és semmi. Ugylátszik kéreti magát.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rob210 #69634 üzenetére
Jonehanyan sikerrel kipreselik es mennek egy csapaggyal ket tarcsat. Ez is csak egy nagy bullshit kornyezetszennyezes, hogy egyben van.
Viszont az o este... Ha parban cserelik a csapagyat(sajnos valoszinuleg nem fogjak), akkor a kov. tarcsahoz is jok lesznek.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz Robi81 #69632 üzenetére
Csapágycsere M II nél sok sikert
A másik pedig diagért kiált. (megmondja hol van az érintkezési hiba.)
Vagy az ülés alatti légzsák átvezető kábel lesz vagy annak csatlakozója. A másik ami típushiba a kormányban lévő átvezető kábel.
Ha ülés előre hátra mozgatásra eltűnik akkor az lesz a baj az az egyszerűbb hiba.Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz LamerGyuri #69631 üzenetére
'Ja, váltóolaj, igen; akkor volt cserélve mint a fékolaj meg a hűtővíz!'
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Robi81
tag
Sziasztok
Ujabb gond
Megane 2 2003 1.6 16v kacsa
Elinditom a kocsit indulas utan probalja lezarni az ajtokat
Es ojan mintha valameijket nem tudna kattanasbol hallani
Es felvillan a szerviz lampa +a legzsak jel a műszerfalon. Nyomkodtam belűl a lezáró gombot parszor
Ugy eltunt a szerviz +a legzsak visszajelző. Utanna par km
Utan megint előjött majd eltűnt. Mire számithatok??Ja rob210: nem lessz cserélve a hátsó fék tárcsa szerelő mondta még korai csak a csapágy. A hatsók mert az bug.
[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz FRENK1988 #69625 üzenetére
Ha ennyi futás alatt legalább egyszer cserélve volt benne az olaj és a szűrő, akkor vállalható.
Próbáld ki, hideg motorral. Nem rángathat, ne dobjon hibát, és kérdezz rá a váltóolaj cserére."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
MC Pite
veterán
Márkáról beszélgettek, a konkrét minősítések nélkül (azaz általában többféle olaj is szóba jöhet) nem igazán értem az értekezést...
X meg Y meg Z márka azonos olaja között nem nagyon van érdemi különbség, az 1-2-3 szint ami jellemző, meg 1 szinten belül is a az eltérő minősítések (Pl Eneos 5W30-ból 7 féle van), na az fontos (lenne).
Egy márkán belül sem tudják az emberek pontosan (API/ACEA szerint) mit töltöttek pontosan az autójukba, hát még más márkáknál hogy tudják a hasonló kategóriát és minősítést hasonlítani; esélytelen.Azt sem értem akik költenek is az olajra (több kollégám is, akár szintén Edge vásárlásával) mi a fenéért max A3/B4 vagy C3-at tudó xW40-es olajat töltenek olyan autókba, amibe 0/5W30-as A5/B5 is mehetne, és akár még olcsóbb is lenne. Vagy ha már Edge, abból ott a köztes 5W-30 C3, ami szintén RN 0700-as.
Épp pénteken volt megint egy ilyen értekezésem; jót akar, melyik 5W40et töltse az autójába. Mondom akkor akkor semelyiket. Jó, akkor az 5W30at majd beletölti télre. Értenem kéne (miért csak télre)?
Azaz ha 12-14 ezer között kapok (ACEA minősítés szempontjából) felső kategóriás (A5) olajat,(ami közép-felső közép árkategória a gyártónál) miért vennék ennyiért, vagy drágábban A3/x vagy C3-ast, ha a motor azzal a HTHS viszkozitással (A5) is használható. Most a tanácsok alapján ismeretlen előéletű motorba a fokozatosság elve alapján (hogy eszi-e) kapott A3/B4 0W30ast,(nem eszi) következőleg a szokásos A5/B5 mehet bele.
[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
csocso07
friss újonc
sziasztok. renault clio 3 2005 1.5 dci. a ventilátorom 1 fokozatban nem megy,viszont indul a klíma . 2,3,4 fokozatban a ventilátor tökéletesen működik a klíma viszont ki kapcsol. szeretnék segítséget kérni, mi lehet a gond. köszönöm
-
FRENK1988
veterán
Mennyire féljek az espaceben található automata valtoktol?
[link][ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
#89309696
törölt tag
válasz janez89 #69622 üzenetére
Azért annyira nem kell, ez csak egy autó. Szeme fényére az asszonynak kell vigyázni.
Elf SXR900 5W30 kell bele.
A beindítás utáni gázra fordulatejtés az fojtószelep és alapjárati motor takarítást igényel. Nekem is ilyen amíg hideg, ha rálépek a gázra finoman előbb picit ejt majd utána megy fel. Melegen megszűnik.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz janez89 #69620 üzenetére
Nem de renaultba nem teszünk castrol olajat, nem belevaló.
Nem viccelek. Bár biztos lesznek akik rám akarnak cáfolni, de eddig akinek castrol volt benne és cserélve lett belevaló olajra pozitív változásról számolt be.
Az okoskerék miatt nem mindegy az olaj, ezért is kérdeztem rögtön ezt.Renault power
-
MC Pite
veterán
janez89: Castrolból Edge/Magnatec 5W40 (vakok közt a félszemű, azaz jobbik 5W40) vagy ladába való GTX családból való?
ΞΔGLΞ: Hátsó részt nem vágom, de elől már mindent kizártál? Toronycsapágy szilent csinál még néha hasonlót (toronycsapágy sem kizárt, de az konstansabb szokott lenni), vagy ritkán reprodukálható (bizonyos frekvencián kezdi, azaz a bizonyos hupli és sebesség kell hozzá) kopogás, vagy nyiszogás formájában.
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz sfknasty #69572 üzenetére
Én azt kérdeztem, olcsóbb-e a csere, mint a rendberakás. Ehhez ajánlat kell.
Az új motort eredendően papírozni kellene; egészen más munkadíja van egy komplett motorcserének (amit megint nem sokan vállalnak) mint egy hengerfej levételnek; a felújítás még rájön, de ennél a motornál ez nem egy horror. Ahhoz hozzájön az új vezérlés szett is; mert nyilván nem akarjuk megismételni az előzőt.
Nem hinném hogy 120, de inkább 150 alatt megállnál a bontott motorral; de ne legyen igazam. Ha meg hasonló összeg, akkor inkább az ismert, jó motort raknám rendbe. Ha 40-50 ezerrel több, jelen esetben a motorcserét választanám.
Mindenesetre érdekel mire milyen ajánlatot kapsz, hogy legyen majd némi támpontunkSpark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
-
janez89
csendes tag
Tiszteletem!
Egy összetett kérdéssel fordulnék hozzátok. A helyzet a következő: 5 hónapja bettünk egy Renault Megane II Grandtour 1.6 benzines csodát autómata váltóval Nagyon megszerettük. Vásárlás után kicseréltettük a teljes vezérlést + okoskereket mert az indításoknál "dízel" hangja volt. Utána a hang mesgzűnt, de néha indításoknál amikor kisgázt adok a fordulat nagyon visszaesik 500-600-ra, lefulladás nem volt. Illetve indulásoknál még mindíg nagyon halkan hallani 1-2 másodpercig tompa, halk kerregő hangot, mintha az okoskerék nem kapna olajat. Namost, olvasgattam itt is, máshol is, hogy esetleg a szolenoid lehet, kiszedtem és lepucoltam féktisztítóval, utána WD40-nel befújtam mert a féktisztító nagyon szárít. A jelenség ugyan úgy fenn áll, hibakód nincs! A működését is ellenőriztem akkumlátorral működik (kattog és mozog benne a szelep). Kérdésem a következő, ha mozog és kattog benne a szelep, akkor biztosan jó, biztosan helyesen működik-e, vagy cseréljem, ki újra? Esetleg valami más ötlet a hibára? Lehet-e hogy a szolenoid visszaengedi az olajat? Vagy ilyen nem létezik? Nem tudom mi lehet a probléma csak ötletelek, tapogatok a sötétben.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget előre is!
-
rob210
Topikgazda
válasz Yiggdrasil #69604 üzenetére
Ajánlott típus és vannak, vigyél magaddal valakit aki ért hozzá.
Egyébként szerethető, jó konstrukció.Renault power
-
Yiggdrasil
aktív tag
Sziasztok!
2001-es 1.4 16V Privilege Clio ajánlott típus? Szeretném lecserélni a 23 éves Polo-mat mert nagyon rohad, és a keresgélés közben akadtam rá egy ilyenre.
Vannak típushibái, amikre érdemes odafigyelni? -
Robi81
tag
Sziasztok
Megane 2-höz szeretnék hátsó féktárcsát vásárolni
Ezeket párban vagy külön árulják?azaz ha rendelek 1et vagy 2öt kell?
Nem értek hozzá tudom, másnak ez alap.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- One mobilszolgáltatások
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Opel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...