- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Teasüti #99943 üzenetére
Az első fék használata a kanyarban megpróbálja felegyenesíteni a motort és kevésbé tudsz tőle kanyarodni, Ezt nem ellensúlyozza, csak némileg javítja a meredekebbé váló villaszög.
A hátsó fék ezzel szemben pont ledönti a motort és segít kanyarodni.Az első fék sokkal erősebb és azért fékezel be vele a kanyarba, hogy ennyivel is később kelljen fékezned és többet mehess gyorsan. A fékutad a kanyarba befékezéssel hosszabb lesz, mert szépen lassan kiengeded, ahelyett, hogy full fékerőt alkalmaznál, de cserébe később kell elkezdened.
A hátsó fék az nagyon gyenge az elsőhöz képest, két dologra használod. Az egyik, hogy az első behúzása előtt ezzel megkezdve a fékezést, az elsővel hirtelnebben kezdhess el fékezni, vagy az ív/gyorsulás korrigálására olyan helyzetben, ahol nem akarod, hogy a hajtáslánc rántson és a gázzal kelljen játszani.
Illetve ameddig nem tudsz az elsővel határon fékezni, addig némi fékerőt is biztosíthat.Én a knayarba befékezni csak az elsővel szoktam. Hátsó féket alig használok kanyarban, csak ha elrontom az ívet. A nagy féktávok előtt rá szoktam rúgni mielőtt az elsőt kezdem húzni.
Azért sem trailbrakelek hátsóval kanyarba, mert a hátsó ereje semmi ahhoz képest, amilyen erővel ott fékezni szoktam, azon kívül ha túltolom a hátsót és kimegy a hátulja, abból elég fasza high-side lehet, akkor már inkább menjen el az eleje, ami gázzal könnyen védeni lehet, vagy ha nem sikerül, akkor inkább egy laza low-side.
btw ha bármi hülyeséget mondtam, akkor nyugodtan javítsatok ki. Simán lehet, hogy van, amit rosszul tudok.
szerk: mindenhol, közúton is az első a fő fékem, a hátsó ereje semmi ahhoz képest, ahogay én normál esetben fékezem kb bárhol. közúton se. Szerintem már nem is élnék csak hátsóval.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- Autós kamerák
- Nők, nőügyek (18+)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Robot fűnyírók
- Fotók, videók mobillal
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...