Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CyberPunk666

    senior tag

    válasz Teasüti #99943 üzenetére

    Az első fék használata a kanyarban megpróbálja felegyenesíteni a motort és kevésbé tudsz tőle kanyarodni, Ezt nem ellensúlyozza, csak némileg javítja a meredekebbé váló villaszög.
    A hátsó fék ezzel szemben pont ledönti a motort és segít kanyarodni.

    Az első fék sokkal erősebb és azért fékezel be vele a kanyarba, hogy ennyivel is később kelljen fékezned és többet mehess gyorsan. A fékutad a kanyarba befékezéssel hosszabb lesz, mert szépen lassan kiengeded, ahelyett, hogy full fékerőt alkalmaznál, de cserébe később kell elkezdened.

    A hátsó fék az nagyon gyenge az elsőhöz képest, két dologra használod. Az egyik, hogy az első behúzása előtt ezzel megkezdve a fékezést, az elsővel hirtelnebben kezdhess el fékezni, vagy az ív/gyorsulás korrigálására olyan helyzetben, ahol nem akarod, hogy a hajtáslánc rántson és a gázzal kelljen játszani.
    Illetve ameddig nem tudsz az elsővel határon fékezni, addig némi fékerőt is biztosíthat.

    Én a knayarba befékezni csak az elsővel szoktam. Hátsó féket alig használok kanyarban, csak ha elrontom az ívet. A nagy féktávok előtt rá szoktam rúgni mielőtt az elsőt kezdem húzni.

    Azért sem trailbrakelek hátsóval kanyarba, mert a hátsó ereje semmi ahhoz képest, amilyen erővel ott fékezni szoktam, azon kívül ha túltolom a hátsót és kimegy a hátulja, abból elég fasza high-side lehet, akkor már inkább menjen el az eleje, ami gázzal könnyen védeni lehet, vagy ha nem sikerül, akkor inkább egy laza low-side.

    btw ha bármi hülyeséget mondtam, akkor nyugodtan javítsatok ki. Simán lehet, hogy van, amit rosszul tudok.

    szerk: mindenhol, közúton is az első a fő fékem, a hátsó ereje semmi ahhoz képest, ahogay én normál esetben fékezem kb bárhol. közúton se. Szerintem már nem is élnék csak hátsóval.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák