- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Chieftec #29212 üzenetére
hát ez sok mindentől függ
biztosan többet megy végre az USA?nekem a gyári áttéttellel a 600Fjeim mind tiltáson(v körülötte párszáz fordulattal) érték el a félighivatalosan megadott végsebet.ezek EU modellek voltak.tehát nem hiszem,hogy szükség volna a 2.3%nyi áttétel röviditésre a nagyobb végsebhez.szerintem anélkül is ki tudja forgatni 10kilóméter alatt.persze én más tipusból indulok ki,simán lehet h nincs igazam.lambda az enyémben még nincs,és többet eszik.Szerintem azért engedtek több nyálat hondáék az első injektorosokon,mert igy nem rángatott gázelvétel-visszanyél esetén.Tüzi szerint meg környezetvédelem miatt.későbbi Feken van szonda,és kevesebbet esznek,de kis fordulaton gyengébbek.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Chieftec #27998 üzenetére
Anno Persu linkelte esetleg: sportdobok
-
TayRol
nagyúr
válasz
Chieftec #28005 üzenetére
en marcius ota. egy par hetig hasznaltam furulya (hangtompito) nelkul, de visszatettem, mert bantoan nagy hangja volt, es visszadurrogott kemenyen. ha tehetnem PC-t vennek, de nincs ra keretem.
illetve sokan mondjak, hogy egy dobcserenel meg nem kell semmi csinalni, foleg ha a katalizator benne marad.Persu ment a motorommal es azt mondta, nincs benne torpanas a dob miatt, meg amugy is, most hagyom ahogy van. de bantoa a hangja szerintem, de kicsivel morgosabb, mint a gyari.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Chieftec #27996 üzenetére
Nagyobbat öblít így, kevés benzint fog kapni. Euringen láttam két nyitottabb dobos sportmotort, hangosnak hangos volt, de nem volt alapjárata melegen, simán puffogott, durrogott, mint a vipera. Gázadásnál ez elég ciki. Motorféküzemben vállalható lenne. Nem beszélve az elvesztett lóerőkről. Extrém esetben a sovány benzin-levegő keverék máshogy ég, ez károsíthatja a motorodat. De nyitott kipuffal járni is elég extrém.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Chieftec #28003 üzenetére
nekem eleg draga dobom van es en sem allittattam utana, pedig kellett volna - a gyarihoz kepest. szerintem egy hazilag keszitett cucc sem tesz jot mert egy kvazi herelt sportdobod lesz (gyari kulsovel). es gondolom nem fogod elvinni padra beloni a bringat az `uj` kipuffhoz.
hogy nevszerint minek art majd az okosok megmondjak - ha art valaminek, - en csak logikusan probaltam vegiggondolni. -
TayRol
nagyúr
válasz
Chieftec #27998 üzenetére
szerintem egy kis pluszpenzert jo kis dobokat tudnal venni - akar hasznaltan is - es akkor egyreszt nem kell kokanyolni, masreszt `legal` cuccod lesz es a rendorok sem utalnak meg, harmadreszt a motorod sem sinyli meg.
sportmotor.hu hirdeteseiben rengeteg jo cucc van. -
bajnokpityu
félisten
-
Picco
addikt
válasz
Chieftec #27966 üzenetére
http://www.youtube.com/watch?v=Env9XU5JSGM&feature=related
yoshi muffler repackgondolom ures, de abba belesuketulsz...nameg megjobban megutaltatod a motorosokat...nameg a rendor is seggbe...szoval erted
a gyapot nem az ellenseged, a gyapot a baratod, nem vesz el minden hangot
-
Picco
addikt
válasz
Chieftec #27963 üzenetére
elso ranezesre a srac natur uveggyapotot(de nem biztos) tett bele ami kb 2 perc alatt kieg ha porgeted...
en most belezem kis az xt660r dobjait.
vettem perforcsovet, angyalhajat(hajszalvekony alceldrotok, uveggyapot szeruen feltekerve) es keramiagyapotot.
perforcso ugye tiszta h mire kell, acelhaj megy a perforcso kore, drotta rogzitve, h elnyeljen egy adag hot, utana meg a keramia gyapot, igy is csak remenykedem benne h nem eg ki egybol, pedig jofajtat vettem. a gyapot fogja neked elmelyiteni a hangjat es csillapitja is kis mertekben,ha kesz lesz felrakok valahova egy before-after vidit
-
Boci_83
őstag
válasz
Chieftec #25590 üzenetére
Szvsz...
Akkor ezzel az erővel minden motornak amin sportkipuff, vagy nyitott rendszer van, akkor az összesnek elég a szelepe? Hülyeség. Semmi baja sem lesz a szelepeidnek. Akkor elég ha csak a könyök lesz rajta és állandóan gyorsulásokra jársz vele.
De megváltozhat a motor teljesítmény leadása, lehet jobb is, lehet rosszabb is, a gyári térképet nem lehet felülírni, ahhoz Commander kell, azt meg úgy sem fogsz bele tenni, mert cca 60K az ára meg vagy ugyanennyiért, vagy kicsit többért padon be is állítják. -
Prof01
veterán
válasz
Chieftec #25163 üzenetére
Hát valószínűleg nem nekünk szánták, hanem "akinek szimplán csak egy praktikus, olcsón fenntartható közlekedési eszközre van szüksége, garantáltan nem fog csalódni, városban ennél nagyobb motorra aligha van szükség."
Szal sztem annak, aki nem igazi motoros, hanem egyszerűen csak azért kell, hogy egyszerűen eljusson a munkahelyére ill. A-ból B-be. -
Daren89
tag
válasz
Chieftec #24872 üzenetére
pl a k&n légszűrőnek a ktm eknél akkor van értelme ha rajta van a gyári akra titánleömlő és dob, meg persze az akra gyujtaselektronika... magaban a legszűrőtől nem fog jobban venni.
az lc4 eken smck en akik kicserélik vagy a gyári kipuffot átcsinálják olyanra mint az smr en ( mint pl nálam) csak leszedjük a légszűrőház fedelét h több levegőt kapjon.
a másik az h ha nem mész porban, akkor azért nem szennyeződik az a légszűrő annyira mint ahogy 1-2 ember gondolja...
sztem
-
DigitXT
félisten
válasz
Chieftec #24783 üzenetére
Akartam is írni, de amikor kis magyarázatot szőttem hozzá,
hogy pl. az olajat nem "ellenőrizni és tisztítani" kell, hanem
simán lecserélni, ezért van "R", megláttam a fékfolyadéknál
is az "I"-t...Mondjuk ellenőrizni simán lehet azt is.
Szerk: de pl. a láncnál meg külön írják az "L"-t is, holott az
"I"-ben bennefoglaltatik, az is: lehet, csak kihangsúlyozzák. -
ALI_G
veterán
válasz
Chieftec #24773 üzenetére
szervízkönyvet félreérted.
Azt írja, hogy ellenőrízni kell, szükség esetén cserélni az adott időközönként / kilóméterenként. Lehet, hogy csak csillagozva van, de oda van írva
Nekem is K&N van, valaki szerint nagyon jó szűrők. Én azért vettem 12000 km-nél, mert mosható és örök életű, ergo olcsóbb, rosszabb meg biztosan nem rosszabb mint a gyári papír szűrő.mod: gyári papírt nem lehet tisztítani, az kuka. 10k-ért mondjuk nem sok, nekem 18 lett volna a gyári honda, K&N volt ~12k.
-
R.P.
aktív tag
válasz
Chieftec #23947 üzenetére
Átíratás/egyéb költségek miatt ez nekem most sajnos nem játszik, és a enyém (burkolatilag) nem teljesen patent, szóval azthiszem még egy évet ki kell húznia, addig is figyelek arra hogy ne hajtsam szét
A másik: nem tudsz esetleg egy szervízkönyvet hozzá? Kerestem, de csak a régi (93 előtti) NSR-hez találtam. Pedig több órát elvoltam vele.
-
Chieftec
őstag
válasz
Chieftec #23936 üzenetére
Elso hatso lanckerekeket ki is hagytam, mert folytastol fuggoen kijott kb. 8 attetellel.
Love kerdese az egesz ha ra tudsz dobni egy 100 at akkor nem kell hozza nagy szaktudas vegulis. Enyemnel vegigjartam ugyanezt csak az francia volt.. Magyarorszagra csak ezek a gagyi folytottak kerultek. Fullos olasz nagyon ritka, foleg az utolso szeriasok kozott volt. De azok vadallatok, ora szerint 175-ot siman mennek. -
Integra
titán
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Chieftec #22635 üzenetére
Milyen motorod volt előtte?
És hogy hogy gyorsasági motor mellett döntöttél,mire szeretnéd használni?bajnokpityu:1 éve amikor én is vettem a gépet 1450000 hirdették,helyett elhoztam 1300000-ba,aztán utána néztem csak hogy mennyire jó áron jutottam hozzá mert 1.5 alatt nem is volt ilyen gép,amit láttam fent 1.7-be adták volna.
Nagyon megörültem neki akkor,és eddig nem is csalódtam benne. -
TayRol
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Chieftec #22199 üzenetére
A kérdésedre a választ inkább egy Honda szervizestől kellene megérdeklődnöd.
Ők azok akik igazán tudják mik a jók és rossz tulajdonságai abban az évben kiadott daraboknak.
Én tudom hogy hozzájuk fordulnék ha komolyan érdekelne a motor.Más:Ismerős gépének GT650R a baja az volt hogy valaki maszekon akart rajta bütykölni valamit és a hengerfej csavarokat nem nyomaték kulccsal húzta meg.
Így az fellazult és ez végett forralta a vizet és az olaj is ez végett fogyott ki belőle,kb 125E-be fog fájni neki mindennel együtt ezt mondták a szervizbe. -
R.P.
aktív tag
válasz
Chieftec #17858 üzenetére
Na ez így nagyon tetszik leírva, köszönöm.
Hasonlókat várok én is a motortól. Beszélek szponzoraimmal pénzügyekről(szüleim), és akár még az is lehet hogy beleférne egy jobb-de-drágább darab, mivel ők sem szeretnék hogy szívjak vele, stb.
A fogyasztás is nagyon szép amit írtál.
Hányas évjáratú a motorod egyébként?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Chieftec #15378 üzenetére
Olvastam egy tesztet, miszerint a kidugaszolatlan RS 125 teljesen pariban van a négyütemű R125-ös Yamahával. Ezen nagyon elcsodálkoztam, de a tesztben úgy vezették le, hogy mivel ugyanannyi lóerősek és a futóművük is nagyon jó, nincs is min csodálkozni. A Mito viszont igen elavult az RS hez képest. NAgyon szép, de a régi hírnvevéből él a mai napig. Mivel lassan évtizedekkel megelőzik a fejlesztésben, le van maradva a futóműve, de a blokkja is. A CBR re azt írják ami teljesen köztudott. Véletlenül sem sport motor, hanem A-ból B-be, kiforrott blokkal.
-
válasz
Chieftec #15378 üzenetére
Most ezt mé' mondod? "Azt ne vedd meg"... Nekem volt egy szezonig 125ös cibberem, 12500at raktam bele szűk 3 hónap alatt, egy nap alatt kétszer mentem körbe a balcsi körül, olaj+gyertyán kívül semmit sem cseréltem benne. Az elsők között voltam, akik ilyen motort vettek itthon, valszeg én léptem át vele a 10k-s küszöböt elsőként.
Tök jó motor, szép is, 2litert eszik, 9deci olaj 3500anként... és nincs semmiféle karbantartási szopantyú vele. -
Nightmare
senior tag
válasz
Chieftec #15216 üzenetére
Helyes a meglátás, de arra nem gondoltál, hogy annyira hideg van kinn, hogy visszahűl a hűtőviz?
Kis érdekesség. -
Nightmare
senior tag
válasz
Chieftec #15195 üzenetére
Na most gondolj bele...mész, ha mondjuk elég bátor vagy, -5 fokban. Én egyszer kipróbálom, de lehet csak egyszer.
60 fok körül nyit a termosztát, és szépen megy a méretes hűtőbe( ami 40 fokban is képes lehűteni a rendszert) a -5 fokos levegő...ami nem -5 fok, hanem jóval több, ha haladsz. Simán alulhűtött lesz a motor, ez tuti. Sztem 5 fok felett nincs szükség ilyesmire, mert én azt tapasztaltam, hogy olyan 5 perc alatt bemelegszik 60 fok körülire. Onnan meg kicsit jobban megpörgeted...mondjuk előzöl, és 3 km alatt 70 fok felett jársz.
Anno a zsigulinál csináltuk ezt, 6 perc alatt simán meleg volt a kocsiban, és sose forrt fel, csak figyelni kellett, ha jött a jó idő, akkor le kellett venni, vagy kinyitni, mert hamar megmelegedett a víz
&rew, na, épp erről beszélek, csak hosszabban
-
#25954560
törölt tag
válasz
Chieftec #15195 üzenetére
nem pont igy.
nekem jo a termosztatom (nyit 71 foknal - kimerve) es a motor tokeletes allapotban van (tulzas nelkul). viszont egyszeruen hideg marad, mert a menetszel boven eleg hozza h hidegen tartsa a blokkot.
az allva melegites nem tesz jot a motornak. a haladva melegites meg nem engedi melegedni
na ezert gondolkodunk a kitakarason. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Chieftec #8757 üzenetére
mindenképp szerelőhöz menj.ha enyém lenne,ezt próbálnám ki: alapos pucolás. majd alapjáraton a keverékállitócsavart ki be tekergetném,és a legmagasabb alapjáratnál hagynám.utána alapjáratot állitanék nagyjából, 2 közepes karika,és üzemmelegnél ujra. ennyi. 1 henger 2T legjobb
-
ALI_G
veterán
-
zsoltee10
addikt
válasz
Chieftec #5785 üzenetére
Ilyen időben? Életveszélyes. Hagyd a fenébe. Csúszik minden, k hideg van, és tiszta dzsuva lesz a sós, szutyoktól szerencsétlen motor. Én 2 barátomnak hoztam haza autóval motort az utóbbi 1 hónapban.
bajnokpityu: Asszem.
Nekem LeoVince dob van a gépen, nagyon brutális hangjuk van ezeknek.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Chieftec #2084 üzenetére
gumi mindenkeppen
index es fek meg a fenyek mukodjenek (ne legyen amerikai, mert elhajtanak)
kipuff nem akkora gond, eleg ha nem uvolt. nem mindig indittatjak be.
utaskapaszkodo tenyleg fontos, el sem hinnem.
duda. de tenyleg.
fekek legyenek rendben. fogjanak szepen es ne ussenek nagyon.
idomok ne legyenek (nagyon) leverve.
es igen, tenyleg kotelezo a hatso fenyvisszavero. de az legtobbszor szokott is lenni vmilyen formaban (rendszam ala biggyessz egyet akarhogy egy lemezkevel) -
válasz
Chieftec #1738 üzenetére
Azért én nem szidnám azt a 125ös cbr-t... Nem tudom mi a bajotok vele. Nekem megevett 2-2.5litert 100on, ment 110et utazóra, kétszeméllyel 100at, 4000enként cseréltem benne 9dl olajat, sose fogyott belőle semennyi, 8ezernél egy gyertya... 2.5 hónap alatt beleraktam több mint 12ezret, és hibátlan állapotban adtam el.
Az első 10ben voltam, akik olyan motort vettek, és sose volt vele semmi bajom. Kivéve, amikor a 10literes tankot 400km alatt kiette, és tolnom kellett 35 fokban dombnak felfele 4km-t a benzinkútig... -
DroneZ^
őstag
válasz
Chieftec #1744 üzenetére
apcinak van suzuki van-van ja, nagyon pöpec, kis ékszer.... és megengedi h menjek vele ha kedvem tarsa...
azon goldolkodom CG vs VAN-VAN... cgnek sportosabb a geo.ja = jobban lehet vele dölni... VANVAN irdatlanul birja a pörgetést 6 sebességes... és enduronak titulálja a suzuki, gondolkodom-gondolkodom melyikkel menjek holnap ki megint Dobogókőre
[Szerkesztve] -
DroneZ^
őstag
válasz
Chieftec #1738 üzenetére
mien mocid van pontosan? enyém sajna üvegezik már 105 fele de viszont annyival nyomatékosabb (-nak érzem) 110 felett és környékén a szél 1 ilyen erős
gépnél nagyon betesz
amugy ezekkel a motorokkal (125ccm 4ütem, kiforrott, jominöség) siman lehet turazni... hülyeség hogy 600ccm alatt fel se ülj motorra.. én 50-es 4ütemü honda dax motoros egyedi gépezettel lementem visegrádra
bár kitartó voltam
-
DroneZ^
őstag
válasz
Chieftec #1736 üzenetére
kihuzom neki fülre... de ha nézem ugy szabad fordulat 75%án szoktam, hegyre nagyon meredeken 3-asban felmegy... ami 50-70 közé tehető, a nagyon meredek az olyan nemtom mihez viszonyitani, olyan meredek mint parkolóházakban, kocsifeljáró... kicsi emelkedön 5ösben felmegy... egyenes uton ha nem versenyezni akarsz, ahol 3-asban kellene menni, eltekeri 5-ösben 105-ig de nem ilyen simson style gyorsulással hanem türhetően... utanna lehet üvegezni 110-ig
mindegy, amien pici a henger olyan jo! lehet vele menni rendesen! nálam birta 3-as 4-esben dobogókőn és onnan az esztergomfelé fezető út emelkedőit...
ha ti gixxerekkel v yamaha r-ekkel jöttök akkor persze nem veletek fogok turázni, de amig 90-el mentek bármikor veletek megyek... sok turás csak néha-néha megy gyorsan autopályán, biztonsag erdekeben, majd 2 év mulva nekem is lesz valami erősebb vasam
ui: sztem jobban birja a hegyet mint a cbr125
[Szerkesztve]
Aktív témák
- Háztartási gépek
- Tőzsde és gazdaság
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Nyaralás topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- pr1mzejEE: Viszlát CoD2, CoD4, CS:GO!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Need for Speed: Rivals
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RX 6900XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Vivo Y76 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / 32GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest