- Kezünkben a Honor Magic V5
- iPhone topik
- Mobil flották
- Megérkezett a Pixel 5 és 4a 5G
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Yettel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
R.P.
aktív tag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata Yamaha TDM-mel? Szeretnék valami nagyobbat az NSR 125 helyett, és megtetszett, csak nem vagyok róla meggyőződve, hogy a 65 kilómmal nem fogok szenvedni vele (városban is sokat használnám).
Szerintetek?
-
R.P.
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #27533 üzenetére
Mielőtt megvettem az NSR-t, barátom meg az RS-t, mindketten, de főleg én be voltam szarva folyamatosan, hogy úristen mikor romlik el melyik. Azóta mindketten 4500-4500Km-t raktunk beléjük (nekem Március óta, neki Október óta van meg, de télen ugye nem használta), és egyszer nem kellett hozzájuk nyúlni. Tudom, hogy ez több mint elvárható, de sokkal meghaladta azt, amire számítottam.
Az enyém '98-as 21500Km-rel, az övé meg '01-es 8000-rel.
-
R.P.
aktív tag
Ööö izé, én 3250Ft-os Castrol Power1 Racing 2T, vagy Repsol olajat rakok bele, valamit rosszul csinálok?
Szvsz le lehet vonni a következtetést, hogy aki élmény motorozni akar az vegyen RS-t, Mitot, aki meg közlekedni, sokáig, az meg vegyen CBR-t (esetleg R125-öt, bár az még irreálisan drága).
Mondjuk azért én az NSR-em fogyasztását a teljesítményéhez képest elég tűrhetőnek tartom. Sose mentem vele 5 liter fölé, pedig igyekszem néha. 3-4 közt megáll. Ez is talán egy kompromisszum, valahol félúton a kettő között (mondjuk RS 125 és CBR 125 közt).Más: tudtok valami BP 11 ker.-hez közel olyan szervizt ahol csinálnak nekem visszapillantó tükröt? Mintám is van hozzá, csak kivágni kéne.
-
R.P.
aktív tag
válasz
Prof01 #27389 üzenetére
Ezt a dilemmát már én is végigjártam, nem is rövid idő alatt, de végül NSR-t vettem és azt hiszem elég jól jártam. 3-4 liter környékén fogyaszt, 140-et viszi minden további nélkül (pedig Svájci modell, csak mechanikai fojtás az már nincsen benne az előző tulajnak hála), és olajat sem nagyon zabál.
Balatonról hazajövet nyélgázon 140-el 5 litert evett meg.
Szóval én a helyedben elgondolkoznék az NSR-en, csak azzal vigyázz amivel minden motorvásárlásnál kell (de én beszoptam vele), hogy lánc + gumi jó állapotú legyen. 390.000-ért vettem egy '98-as NSR-t, és utána még 45-ért gumiszettet, és most fogok 10-15-ért lánc-lánckerékszettet. De hát ez az én bajom.
-
R.P.
aktív tag
Üdv emberek!
Ma voltam egy motoros boltban, és megkérdeztem hogy milyen 2T fullszintetikus olajat tud az NSR-embe. És mondott egy márkát: Challoils - még sose hallottam.
Szerintetek érdemes legközelebb a mostani Castrol Power1 Racing (3250Ft) helyett ezt az új fajtát vennem (2000Ft)? Vagy hagyjam a francba, lehet hogy szar?
-
R.P.
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #25048 üzenetére
Nem, csak vicceltem.
Szóval dugattyúcserével kapcsolatban tud valaki segíteni? Hol lehet/mennyibe kerül stb.?
Köszi előre is.
-
R.P.
aktív tag
Üdv emberek!
Szerintetek hol lehet hozzájutni az én NSR-emhez való szevízkönyvhöz? Netszerte csak 93-mas és azelőtti típusokhoz találtam, és nekem 98-as van.
A másik: van egy furcsa hang amit kiad a motorom, de csak akkor, ha sebességben megyek vele (főleg, ha kicsi kuplungot is húzok mellé). Csak alacsony (5000 alatti) fordulaton csinálja, és nem tudom miért van, de baromira bosszant, kicsit félek, hogy valami baja van. Nem mondanám, hogy csörgés, inkább ciccegés.
Kuplung tud ilyen hangot kiadni? Esetleg dugattyúcsere/gyűrűzésre szorulhat? Lassan 20000Km van benne, és még nem volt a motorjához hozzányúlva. Svájci fojtott változat.
Holnap felveszem azt a hangot amire gondolok.
-
R.P.
aktív tag
Ti hallottatok valamit arról, hogy megszüntetnék az átképzést A1-ről közvetlenül 18 évesen nagymotorra, előtte be kéne iktatni az Ak-t?
Nekem valaki ilyesmit magyarázott, kicsit ideges lettem, nincsen kedvem kétszer baszni el azt a pénzt amit most egyszer is elég lenne.
Jövőre ilyentájt akarom a nagy A-t... -
R.P.
aktív tag
Kösz a válaszokat, megmondom neki, aztán mérlegel
-
R.P.
aktív tag
Sziasztok!
Van a barátomnak egy 2001-es, Magyarországra készült, fojtott Aprilia RS-e kb. 5000Km-rel. Most jelenleg olyan 6L környékén eszik, ami nem kevés, viszont kéne neki a teljesítménytöbblet.
Szerintetek ha kiszed(et)né a fojtást, sokkal többet fogyasztana utána? Én 8-10L-es elborzasztó adatokról is hallottam.Köszi: R.P.
-
R.P.
aktív tag
válasz
bajnokpityu #23979 üzenetére
És csak úgy kíváncsiból, mennyiért csinálná szerinted meg?
Csak érdeklődés szintjén. -
R.P.
aktív tag
válasz
Chieftec #23947 üzenetére
Átíratás/egyéb költségek miatt ez nekem most sajnos nem játszik, és a enyém (burkolatilag) nem teljesen patent, szóval azthiszem még egy évet ki kell húznia, addig is figyelek arra hogy ne hajtsam szét
A másik: nem tudsz esetleg egy szervízkönyvet hozzá? Kerestem, de csak a régi (93 előtti) NSR-hez találtam. Pedig több órát elvoltam vele.
-
R.P.
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #23919 üzenetére
Szerintem meg nem vagyok ugyanott.
Lehet hogy véletlen, de a barátom RS-e (ami teljesen fojtott, tehát 11kW-os) lényegesen többet eszik mint az én motorom. Onnan tudom, hogy együtt járunk túrázni.
Az enyémben 19000Km van, és '98-as, az övében meg 5500, és '01-es. És tudom, hogy spórolósan használja, értsd: nem pörgeti folyamatosan 10000 környékén.Mondom, lehet hogy csak véletlen az egész, de én úgy érzem, hogy jól választottam, és mostmár kár lenne ezen rágódni, mivel nem fogom lecserélni, csak majd egyszer, két év múlva valami 600-asra.
Tehát ezek szerint nem megoldható a dolog. Mindegy, azért írok néhány Honda kereskedésnek-szerviznek, max. elhajtanak.
-
R.P.
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #23917 üzenetére
RS-t a fogyasztás, az ár, és a design miatt nem vettem, de ez mostmár lényegtelen.
Az se baj ha nem lesz fojtástalanítva, de ha tudtok ilyen embert, akkor mondjátok, légysziSzerk.: amúgy ez hülyeség hogy nem pörög 7500 fölé. A 10000 fölé nem az reálisabb, de a 7500 marhaság, annyit simán visz.
-
R.P.
aktív tag
Sziasztok!
Felfigyeltem egy kis gondra az NSR-emmel kapcsolatban: méghozzá arra, hogy nincsen teljesen fojtástalanítva. És ami a mégnagyobb gond, hogy az enyém ennek a leírásnak megfelelően egy svájci előírásnak megfelelő modell, ami, ahogy a Wikipédia is írja, majdnem lehetetlen fojtástalanítani. Pedig én szeretném ezt megtenni, mivel pillanatnyilag kb. 130km/h-s sebességre képes (hátszéllel), ami lássuk be: lehetne több is.
Találtam hozzá egy hosszú, bonyolult, angol nyelvű leírást, hogy hogyan kell fojtástalanítani, ami annyira megijesztett, hogy megkérdezem:Szerintetek van ma Magyarországon élő ember, aki elvállalja azt, hogy megcsinálja az egész melót, rendesen?
Vagy mondjak le a dologról, és ami fojtást tudok, szedjek ki belőle, aztán a többi meg esélytelen?
A leírást amúgy itt találtam.
Köszi, üdv.
-
R.P.
aktív tag
Köszi a tanácsot. Akkor elsősegélycsomi Lidl.
Nekem nincsenek ledjeim, és tudtommal nem xenon a fényszóróm sem, szóval akkor ezzel nincsen gond. Mondjuk szerintem vér hülyeség ilyen motorhoz izzókészlet, mert ha ki kéne cserélnem, azt se tudnám hol kell kezdeni. Nem MZ, amin egy csavarhúzóval lehet motorgenerált csinálni.
Szóval izzókészlet akkor bármelyik motorkereskedés? -
R.P.
aktív tag
Sziasztok!
Hol tudok izzókészletet szerezni az NSRhez szerintetek? Google nem tud semmit...
Ezen kívül elsősegélycsomag is kellene, azt se nagyon tudom hol lehet kapni.Ezeken kívül kell még valami, hogy minden jó legyen a rendőrnek? Hallottam rászállnak a motorosokra, ezért most nem is merek menni, amíg nem iratom át (még ezen a héten át kell, mert ugye 15 nap...).
-
R.P.
aktív tag
No emberek én is a jó idő láttán beleraktam a kis NSR-be 250km-t. Ma nagyon jókat mentünk barátommal (ő jött a 125-ös RS-ével). Zsámbék, Páty, Tinnye, arrafele. Igen kellemes egyenes jó utakat láttunk, igazi kezdő út volt
Nagyon tetszik a motor, persze egyelőre még nagypapásan használtam, de hát hova sietni.
Ami bosszant, hogy gyorsításnál, főleg (sőt, inkább csak) magasabb fordulatokon zizegő hangot ad ki valami, nem tudom, hogy a motorból jön-e, vagy valamelyik idom zizeg-e. Az is lehet, hogy a lánc, mert üresben meg akárhogy húzom, nem csinálja. Lehet a lánc?
-
R.P.
aktív tag
Örülök hogy mindenkinek tetszik, nekem is nagyon.
Még a témához kapcsolódva annyit mondanék, hogy 16 éves létemre (A1 jogsival) sajnos nem is vehettem volna nagyobb motort kezdőnek, de ahogy elnéztem pl. egy Suzuki GS 500 még beleférne (mondjuk nem nekem, hanem egy izmosabb felnőttnek). Egyébként is 60Kg vagyok
-
R.P.
aktív tag
válasz
NINJA_V #21435 üzenetére
No, vettem Castrol Power Racing-et, vehettem volna Mol nemtommi fullszintetikusat is, de ez olcsóbb volt, és a régitulaj srác ezt javasolta. Szóval szerintem jó. Egyébként 3250Ft volt.
Kicsit hajtottam is a mocit, nagyon tetszik a power szelep, meg amikor elkezd üvölteni 6000-nél. Persze csak óvatosan
Üdv!
-
R.P.
aktív tag
válasz
SzalaiG #21429 üzenetére
Hehe
Igazad van.
Itt vannak képek, gumikat kell rajta cserélni, egyébként teljesen pöpec állapotban van.
A különböző cuccok rajta (felnicsík, a japán írásjelek, tanksapkanemtommi, stb.) az előző tulaj kezét dícsérik.
A fényezés egyébként nem eredeti rajta, de miután megnéztem jópár NSR-t, feladtam ezutáni igényemet, így pedig ez tűnt a legjobbnak.Két évig csak kihúzza, na. Motorikusan tökéletes.
-
R.P.
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudom emlékeztek-e még, anno én kértem tanácsot 125-ös motor ügyben.
Végül sikerült egy szép állapotú NSR 125-öt kifogni, és a hétvégén megvettem. Szerintem jól döntöttem.A kérdésem az lenne, hogy milyen olajat ajánlotok, és hol vegyem meg? A tulaj srác azt mondta, hogy full szintetikus kell bele, de nem nagyon vágom a témát, és mint láttam elég nagy eltérés van még az online árak közt is.
Ezért ha valaki tud valami tuti helyet, és elsősorban tuti típus olajat (az ár fontos tényező), akkor jelezze nekem
Köszi: R.P.
-
R.P.
aktív tag
Sziasztok!
Még mindig egy jó NSR-t kergetek, már volt sok lehetőség, és sokról le is maradtam. De inkább úgy döntöttem, hogy nem sietem el. Egy kicsit a keret is bővült, ha emlékeztek még rá.
Nos, most ott tartok, hogy 400-ból kellene kijönnie, vizsgával együtt (ha pl. külföldi papíros).
Ezzel kapcsolatban két dologra kérdeznék rá:- tudom, hogy nagy meló, de ha elhatározom, akkor azért meg tudom csinálni, hogy rendszámos legyen külföldi papírokból?
- itt van ez a motor, minden passzolna, beszéltem az emberrel, ezeket kell tudni:- a külföldi papírja 8kW-os
- benne vannak a fojtások (8kW)
- nem volt törve
- bontatlan blokk
- úgy egyébként minden rendben van vele, úgy tűnik (persze vásárlás előtt feltétlen megnézném alaposan)Ami a gond az az, hogy 35000Km van benne, ez soknak tűnik nekem. Nos, elgondolkodtam, előbb elhiszem hogy ebben 35000 van, mint hogy egy '97-esben 14000... stb.
Szóval szerintetek ha azt nézzük hogy benne vannak a fojtások, sok ez a 35000? Egyáltalán fojtásokkal szét lehet hajtani egy ilyen motort? -
R.P.
aktív tag
válasz
Chieftec #17858 üzenetére
Na ez így nagyon tetszik leírva, köszönöm.
Hasonlókat várok én is a motortól. Beszélek szponzoraimmal pénzügyekről(szüleim), és akár még az is lehet hogy beleférne egy jobb-de-drágább darab, mivel ők sem szeretnék hogy szívjak vele, stb.
A fogyasztás is nagyon szép amit írtál.
Hányas évjáratú a motorod egyébként?
-
R.P.
aktív tag
Na erről beszélek én kérem szépen
Megvan már az A1, nyáron csináltam, közben egy MZ TS-t szereltem inkább mint vezettem. 6 hónap szerelés után kiakadtam hogy ilyen szar nem lehet valami, és akkor döntöttem el hogy kéne valami rendesebb motor. Ezért most ez a dilemma.
És azért írom hogy csak két évig kellene annak a motornak kihúznia, mert 2 év múlva csinálom a korlátlan, ez fix.
jasszer: sajnos ezektől a motoroktól én még messze vagyok, meg az Ak-t is kihagyom, felül említett okok miatt.
-
R.P.
aktív tag
Ja, és Tibi nem diszkós
.
-
R.P.
aktív tag
válasz
jasszer #17831 üzenetére
Ezen megfeküdtem
Azért közben azon is gondolkodtam, hogy attól, hogy nem tehetem meg azt, hogy egyszerre többet költsek motorra mint a már ismert összeg, a karbantartásra még simán lehet pénzem, sőt, ha ilyen motort vennék lesz is valószínűleg.
A haverom neve Balázs, nem pedig Tibi, de nagyon jól hangzott
Tehát: arra tényleg semmi esély nincsen hogy olyan 2T sportmotort fogjak ki amire nem kell többszázezer forintot kifizetni 2 év alatt? Mivel kb. két évig használnám, aztán vennék valami tartós 4T gépet.
Mondjuk olyan ami most volt generálozva, és azt is lehet tudni, hogy tényleg rendesen meg volt csinálva? -
R.P.
aktív tag
válasz
Jodanovich #17814 üzenetére
Srácok, leszögezem, hogy robogót, és ETZ-t biztosan nem fogok venni
Nem tudom érthetőbben leírni mégegyszer.
Pont ugyan ezeket írtam, senki nem akar MZ-t venni, mondom mégegyszer
-
R.P.
aktív tag
Srácok, leszögezem, hogy robogót, és ETZ-t biztosan nem fogok venni, majd esetleg ha lesz pénzem arra, hogy két motort használjak felváltva, egy ETZ-t veszek.
Nem szeretném ha szerelésből állna az életem, tudom, hasznomra válhat, de én motorozni szeretnék (és igen, először megtanulni motorozni). És azt is tudom, hogy ki lehet fogni jó ETZ-t. De nagyon rosszat is sajnos, és én annyira nem vagyok tapasztalt hogy megítéljem melyik jó, és melyik nem az.
Szóval a realitások talaján: én nem akarom hogy a motorom erősebb legyen mint a haver RS-e, csak azt szeretném, hogy tudjunk normálisan együtt túrázgatni, stb. Tehát valami hozzá "illő" darab kellene.
Még gondolkodom a CBR-en, meg a többin amit mondtam. Szerintetek amúgy léteznek 11kw-os papírral rendelkező 250-es négyüteműk, és ha igen, van ilyenekben valami ráció?
-
R.P.
aktív tag
válasz
NINJA_V #17800 üzenetére
Nyilván nem kell hetente szerelni, én bízok benne, hogy nem kell két évig ahhoz az RS-hez hozzányúlni, tehát ha kihúzná addig amíg újat vesz, jó lenne.
Más:
Egyébként azért a CBR-ben ez nem tetszik: link és link...
Azok a virsligumik... valami iszonyat. Apám Simsonján vastagabbak vannak.Mindegy, elmegyek egyet megnézek élőbe, aztán mondok véleményt.
-
R.P.
aktív tag
válasz
bajnokpityu #17792 üzenetére
Nyilván, nem is mondtam hogy rögtön autópályára megyek, csak említettem, hogy előny, ha lehet autópályán is közlekedni a motorral.
Egy szóval sem mondtam hogy ott akarnék megtanulni.Első hozzászólásban pedig azzal kezdtem hogy első motorom lesz, gondoltam nem kell külön mondanom, hogy nem a szomszéd gyerekén mentem az első 10000km-emet, hanem majd ezen szándékozom.
Azt meg én is aláírom, hogy egy ETZ-t többet lehet nyüstölni, de azt se mondtam hogy nekem RS kéne, sőt azt mondtam, hogy az nem kell, mivel sokat eszik.
-
R.P.
aktív tag
válasz
bajnokpityu #17788 üzenetére
Igen, tudod én is elgondolkodnék valami ilyesmin, csak én tényleg olyan vagyok aki szeret felülni azt menni és kész.
A másik meg hogy a haverom, akivel ezt az egész motorozós dolgot műveljük (együtt csináltuk a jogsit, stb.), sikeresen beszerzett magának egy RS-t (nála nem voltak szerencsére ennyire anyagi korlátok), és mivel együtt fogunk javarészt túrázni menni, meg motorozni, ezért akármennyire is furcsa, de valami övéhez hasonló gépet szeretnék.
Arról nem beszélve, hogy az autópálya előnyeit is szeretném kihasználni, ha valahova gyorsan akarok menni, és nem utolsó sorban ezek a speedmotorok tetszenek a legjobban nekem, pl. cross nálam szóba sem jön.
Tetszenek az ETZ-k, csak nem egy Aprilia RS mellett.
zsoltee10: én amúgy sem vennék első motornak 400-asnál nagyobbat. Jó, hogy nem rögtön Hayabusa-t
Szerintem valamennyire egészségesen végig kell haladni a "ranglétrán", nem rögtön erőgépekkel kezdeni.
Vagy nincs igazam? -
R.P.
aktív tag
Utánanézek a dolgoknak, megígérem, hogy nem fogok meggondolatlanul dönteni
Megnézek először is élőben egy CBR-t, mert ha nagyon keszeg akkor inkább egyáltalán ne. Ha találok értelmesnek látszó kétüteműt, akkor elmegyek, megnézem, nem fogok elsietni semmit, egyelőre nem sürgős a dolog.
Szívesen fogadom a tippeket, köszönöm.
bajnokpityu: ültem már ETZ-n, nem tudom mennyire volt normális, csak azt hogy a srác minden nyáron átlag 3 hónap szereli a mi garázsunkban
(bátyám haverja), és ez az amiből én nem kérek, akár egyedi eset, akár nem
-
R.P.
aktív tag
válasz
zsoltee10 #17777 üzenetére
Értem, valóban reálisnak tűnik ez a futott km dolog, ahogy mondod.
Szerinted ez a javítás dolog, mondjuk mennyi pénzt emészthet fel, nyilván kéne tudni ehhez a becsléshez a motor állapotát, stb., de pl. egy motorgenerál egy ilyen kétütemű gépezetnél hogyan alakul például?
u.i.: lehet hogy el kellene gondolkodni a CBR-en, mégiscsak?
-
R.P.
aktív tag
válasz
zsoltee10 #17774 üzenetére
Hát pedig ennyiért leszek kénytelen találni valamit, mert több pénzem nem lesz rá az biztos
.
Az MZ-t meg még akkor se használnám ha nekem fizetnének érte, mert életveszélyes... Meg kéne rá költeni sok tízezer forintot a papíroztatáshoz, akkor már inkább egy ilyenre költenék.15-20 esetleg 30000km csak nem sok egy ilyen motornak, én azért bízok benne hogy találok ennyiért is valami jót.
Pl. nézegettem ezt, el is mennék megnézni, csak sajnos elég messze van nekem, de ha nincs jobb akkor alkalmat kerítek rá.
Egyébként amit a márkákról írtam, szerinted nagyjából megállja a helyét, vagy felejtsem el?
u.i.: jogsim A1, ezért csak ez a kategória jön szóba.
-
R.P.
aktív tag
Sziasztok!
Első motorom megvásárlása előtt állok, ebben szeretném segítségetek kérni. Speedmotorok érdekelnek elsősorban, de fontos a fogyasztás is, a keret pedig maximum 300-350k. Honda CBR a teljesítménye miatt esik ki, pedig a 4 ütem pozitívan befolyásolná a fogyasztást.
Már figyelem egy ideje az apróhirdetéses oldalakat, illetve olvastam vezetők véleményeit is.
Tehát az általam "feltárt" lehetőségek, és összeszedett tulajdonságok (amennyiben ordas baromság valamelyik, akkor javítsatok ki, ezért is írok):
Honda NSR - őt néztem ki elsősorban, vélemények alapján 4-6 liter között alakul az átlagfogyasztása, karbantartást nem igazán igényel, teljesítménye jó. Ez nekem megfelelő lenne, csak a legtöbb sajnos 50-es papírral rendelkezik, ami nem nyer.Aprilia RS - a fogyasztása (állítólag 8-10L) számomra rengeteg, feltéve ha ez az adat igaz. Az ára is sajnos igen borsos, normális példányok jócskán 400 fölött kezdődnek. Teljesítményben talán a legjobb.
Cagiva Mito - ez az amiről nem nagyon tudok semmit, csak azt, hogy olasz, hogy ez jó-e, vagy sem, arról mindenki eltérően beszél.
Yamaha TZR - ez a típus külsőre nem tetszik nekem sajnos, és szintén fogyasztási "gondokról" hallottam.
Mégegyszer írom, hogy nem tudom, hogy mennyire állnak helyet ezek a tapasztalatok a valóságnak, ebben szeretném a segítségeteket kérni, illetve a választásban.
Tehát szempont az, hogy rendszámos legyen, a minél kisebb fogyasztás, és a minél komolyabb kinézet. Van egy régi MZ-m, ezért szerelni sem szeretnék, meg pénzem sincsen ilyesmire. Az lenne a legjobb, hogyha szó nélkül kibírna mondjuk 2 évet, és akkor lecserélném egy 4 ütemű nagyobb túramotorra.
Amire használnám elsősorban az a mindennapi suliba járás (ha idő engedi), illetve nyáron feltétlenül eljárnék vele túrázni, vagy leugranék Balatonra, stb. Tudom, speedmotor, kényelmetlen, kibírom.
Szóval mit mondtok, ti, tapasztaltabb motorosok?
Aktív témák
- ASUS routerek
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Metal topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kezünkben a Honor Magic V5
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 9Pro 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest