- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Nightmare #30623 üzenetére
attól függ milyen állapotban volt. Az 1000RR pedig létező dolog volt. 1m meg a 900e a te szavaiddal élve meg nevetségesen magas ár volt tiedért. Dehát te is láttad 05 ös motort kapsz érte. Pangás van, ennyi. Hogy a Honda miért drágább azt nem tudom. Az is benzinnel megy. Nem te vagy az egyetlen aki elpotyázza.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Nightmare #30619 üzenetére
1 milláért jóval fiatalabb és még nagyobb köbcentis sportgépeket kaphatsz. Ha körülnézel, 1,2 ért szállingózott egy szervizkönyves kevés km es 1000RR, és nem borultak vele. A tied meg elég öregecske volt. 05-ös R6 okat szórnak ennyiért (sérülésmenteseket). Szóval ha piacot átnézed jól be lehet lőni az árakat. Semmi csodálkoznivaló nincs ezen.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Nightmare #17264 üzenetére
Kenyszerbol tenyleg ne tartsd meg, de ha tudsz, varjal tavaszig az eladassal, nagyobb eselyed lesz.
Tuzi: en par eve meg abban a hitben eltem, hogy legalabb a motoros-boltok a motorosokert vannak, mert hat ez megiscsak egy 'szuk kor'. De tevedtem, keves az igazi s hozzerto, vasarlok kegyeit kereso boltos.
mod: jahogymar el is adtad a motort?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Nightmare #16394 üzenetére
ki tud valamit miért történt,h meghiredte Night?
Sharkok jó sisakok,haverom nagyon sokkal szántotta már fel az aszfaltot ilyennel.nekem azért nem bejövős,mert magas az álla,és kilógna.
van cimborámnak féligmeddig eladó CBF500asa, ABSel.sztem marha jó gép.és legalább annyira kilóméterfaló,mint a 600as,és még a hangja is szebb,plusz sok kilóval könnyebb. szerpentinre ezerszer inkább az 500as mint a "nagy"tesó. -
Orbb
aktív tag
válasz
Nightmare #15907 üzenetére
http://www.youtube.com/watch?v=RGWGw9G_8Q0
http://www.youtube.com/watch?v=Jrpl7MHsd7Q&feature=related
Az első a régebbi nc24, a 2.ik pedig a 800-as
Engem szószerint ketté sokkol a hangjuk, az egyenletlen alapjárat, a mélyről jövő dübögés...
Sajátomról sajnos még nincs, de ami késik nem múlik
-
-
-
Integra
titán
válasz
Nightmare #15837 üzenetére
pedig nem.
pont a felhasználó barát mivolta miatt fikázták a legtöbben a kis rr-t.
mert olyan futóműve volt utcára mint semmi másnak.
és ez volt a megdöbbentő benne. ahol mások elzárják a gázt utcán meg halálfélelmük van a motoron, ott az rr-nél még húzod, mert annyira ki van találva a pro-link cucc.
tényleg nem vicc.
én magamnak biztosan kis rr-t kerítek kezdőnek (mondjuk ott a fézer), de pont ezért is vagyok alázattal vele szemben, mert tudom, hogy ugyanakkor mire képes, nem a semmire nyerték meg sok-sok éven át rommá verve a 600as kategóriát ssp-ben. már a kifutott ősrégi f4-es cbr is hülyére verte az új generációs csúcs suzukikat meg kawakat és yamahákat, az új rr meg egyenesen demoralizált
szóval ha valami, akkor pont a kis rr való a pályán kívül utcára is!
ezt a hondánál senki sem tudta soha jobban megcsinálni -
Integra
titán
-
emvy
félisten
válasz
Nightmare #15831 üzenetére
Igen, tudtal, koszi. A CBR nekem is nagyon elol van a lehetseges motorok kozul. A GSX-Rt meg senki nem javasolta, a CBR-t mar sokan (a megkerdezettek legalabb negyede a kezdo motor kerdesre ravagta, hogy 'CBR-F').
Ami meg nagyon bejon, az a VFR meg a TDM.
Idosebb motoros ismeros annyit mondott, hogy
1, vigyazz, mert 600 ccm mar fegyver
2, olyan motort vegyel, amit szivesen megsimogatsz reggel... ha nem ilyet veszel, nem sok ertelme van.A GSX-R hasonloan kezes motor?
-
Topiccsendőr
addikt
-
ALI_G
veterán
válasz
Nightmare #15532 üzenetére
nem a motor, hanem a víz lehet 80 fokos minimum
egyébként ez alá tényleg az életben nem fog menni még télen sem és azt eléri az fix.
A hátsó előfeszítésről én azt hallottam egy profibbtól, hogy ha egyszemélyre utcára kell, akkor a gyárinál soha nem találsz jobbat és az kb úgy szokott, hogy a legfeszesebbtől 1-2-3 foknyira lazább, persze ez attól függ, hogy hány fokozatban állítható. Nekem asszem 8 fokozat van és a legfeszesebbnél egyel puhább.
-
Nightmare
senior tag
válasz
Nightmare #15531 üzenetére
Utána néztem annak a bizonyos hőfoknak. Mi, hány foknál jó, és mikor nyit a termosztát.
A manualban a következő szerepel...CBR600F 2002-es motorra vonatkozóan.
-3 liter folyadék kell bele...ez csak mellékesen írtam le.
-kezdő nyitás 80-84 fok
-teljes nyitás 90 fok
-szelepemelés 8mmTehát elvileg 80 fokos minimum lehet a motor, ha hidegben mész akkor is...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Nightmare #15528 üzenetére
Én annyit csinálgattam az enyémen, hogy az előző tulaj nagyon felkeményítette a futóművet, merthogy az jó pályára, - de veszettül elkúrta a futóműgeometriát, mert az elejét jobban felkeményítette, szóval nem volt valami kanyarodó képes - én meg visszaállítottam a gyárira, de közben kipróbáltam, mitől mi változik, szóval annyira én sem vagyok toppon a kérdésben, amit tudtam megírtam, csavarhúzóval még véletlenül se nyúlj hozzá, ez nem ETZ.
A gyári kulcskészletedben találsz körmös kulcsot, még erőkar is van hozzá, amit rárakhatsz a nyelére. Azzal be tudod állítani.
-
válasz
Nightmare #15522 üzenetére
Blokkon bal alul van a vízpumpa (valszeg). Annak az alján egy csavar. fogsz egy vödröt, vagy valamit, amibe ki tud folyni 2 lötyi anyag. A hidrosztatikai nyomással számolj, azaz az elején egy jó fél méterre fog eljutni a cucc. Ha kicsöpögött, csavar vissza, hűtő tetején meg betöltöd az újat. Töltöd, töltöd, vízszintbe rakod. Az a lényeg, hogy a betöltő csonk nyak aljáig álljon a lötyi. No para, ha majd felmelegszik, akkor a maradék belefolyik a kiegyenlítőbe. Ha még akkor is sok, akkor a túlfolyón a szabadba.
Ennyi.Én javaslom az otthon kevertet. Két okból.
1, tudod mit raksz bele
2, olyat keversz amilyen kell. Téli használatra 60f/40v, nyárra 40f/60v (f-fagyi v-víz)
Ja, és ne csapvizet. Please. Vegyél desztvizet.
Haverom csodálkozott annó, miért folyik rozsdás víz a 929-ből. Kiderült, hogy csapvízzel tölti után -
Chieftec
őstag
válasz
Nightmare #15218 üzenetére
Tavaly jottem sztradan ejszaka 5-10 fok volt kb, vegig hideg volt a moci, rendeltem bele uj termot, addig persze enis letakarva jartam. Par honappal kesobb mentem vele -10 ben es ugyanugy bemelegedett uzemi hofokra takargatas nelkul.. Ha valoban le kellene takarni akkor arra figyelmeztetnenek a gyartok vagy 2008 ban mar megoldottak volna maguktol a problemat..
-
ALI_G
veterán
válasz
Nightmare #14918 üzenetére
hát bélés olyan 18 fok alatt feltétlen kell, de 10 fok alatt már sztem kevés az is.
18 alatt kellhet a vesevédő, normális motoros zokni (vagy minimum sízokni), csak kérdés, beleférsz-e így a bakancsodba. 10 fok körül meg téli motoros kesztyű már kellhet, markolatfűtés még nem old meg mindent, mert pl kívülről megy rá a hideg, belül meg jó meleg. Ettől még később lehetsz reumás meg minden -
ferkoboy
senior tag
válasz
Nightmare #14921 üzenetére
10W40:
"Fullszintetikus motorolaj négyütemű, főleg Off-Road versenymotorokhoz Teljesíményszint: API SJ/SL, ACEA A3, JASO MA"elbeszélünk egymás mellett.
Figy: ha teljesitményszinta gyárinak megfelelő, nagyon rossz nem lehet. Ha versenymotorokhoz vmely gyár ezt ejánlja (gondolom a Sherco igen), akkor még kevesebb az esélye hogy rossz legyen.
De lehet venni e körül már mást is, pl Castrol, Repsol. Én a cbf-embe Repsol-t tettem, gyári honda spec.
-
jasszer
őstag
válasz
Nightmare #14916 üzenetére
"Nem tudom mennyi az a hőfok, amiben még ráülnék. Nem motoroztam még hidegben soha..."
Attól függ mennyire bírja a ruhád/felszerelésed. Én lassan beszerzek markolatfűtést h 0 fok körül se legyen gond, mint tavaly, meg kellene egy jobban záró bukó, vagy téliesítem a meglévőt.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Nightmare #14360 üzenetére
ha leveszed,és két vége felé forditod,akkor kiderül mennyire van kiégve.nekem a titán dobom önmaga van vagy 30 deka,a benne levő gyapot meg vagy fél kiló.namost,nekem ha két vége felé lejttetem,akkor a két végébe csúszik az összes kiégett gyapot
ebből már biztosan nem tud kiégni semmiamúgy én konkrétan kinőttem a pirosnál túráztatásból.régebben élveztem amikor vki gyorsulni akart,vagy túráztatást kért.már leszarom ha út szélen mutogatnak. drága a benzin
-
válasz
Nightmare #14268 üzenetére
Felfele váltás nem árt... annyira. Csak tehermentesítsd a váltószerkezetet, különben árt neki. Azaz próbáld meg kigyorsításnál kicsit visszanegedve váltani, úgy, hogy még nincs motorfék. Kuplungon tarts a kezed, mert ha üresbe váltasz, és úgy próbálsz meg felváltani, akkor adsz a szerkezetnek rendesen.
Lefele ne válts. -
-
ALI_G
veterán
válasz
Nightmare #14128 üzenetére
a benzinről felesleges ilyeneket mondani, mert csak laboratóriumi körülmények között lehetne összehasonlítani, hogy mennyit fogyaszt. Mi képtelenek vagyunk egy tankot elmenni ugyanúgy és még az se lenne pontos.
én csak tesco meg magán benzinkutakat hanyagolom, egyébként mind1.
A vizezett benzin meg hogy koszos, ezek úgy mendemondák ahogy csak van. Egy szerelő se tudná megmondani kopás alapján, hogy a koszos benzin miatt kopott el X alkatrész hamarabb, vagy hogy csak lusta volt lecserélni azt a fránya olajat idejében. -
#25954560
törölt tag
válasz
Nightmare #14128 üzenetére
ezzel az a baj, hogy a cegek kiadjak vallalkozoknak a kutakat. tehat van egy alap, amit kap a kut es van a vallalkozo, aki adalekolja pl a vizet bele. igy barmalyikbol lehet rosszat kifogni, ha taho v rossz kutnal tankolsz.
osszehasonlitani azt lehetne, ahogy kijon a cegtol. sztem tobb ceg is magyarorszagon a mol-tol vasarolja a benyat bizonyos teruleteken. es akkor tenyleg csak adalekolasban kulonboznek. raadasul sztem lehet itt is az a helyzet, mint az olajjal: egyik moci ezt szereti jobban, a masik azt.
en mar csak a kutakat kulonboztetem meg h 'ennel jo tankolni', 'ennel nemjo', a szinuk nem szamit. -
Kevo
tag
válasz
Nightmare #14124 üzenetére
Benzin téma. Nekem a Schell-estől jól megy, de nagyon fogy, OMV-nél nem tankolok, mert már rácsesztem (koszos benzin), Jet köztudottan vizezett, marad a MOL, ami megbízható és jól is megy vele a gép. Amúgy nem gondolnátok, hogy állítólag melyik benzin a legprímább...a Klub Petrol-os. Több ismerősőm is mondta, hogy jól megy vele a gép és jóval "kiadósabb", mint a többi. Fene tudja, egyszer kipróbálom.
Más: Ti minden motorozás alkalmával full beöltöztök motoros szerkóba? Gondolok ilyesmire, hogy pl. vársoban mentek csak, nem húzzátok neki, stb. Erről ment a vita párszor már haverok között. Pro/kontra várom a véleményeket, ha érdekel titeket a téma.
-
ferkoboy
senior tag
válasz
Nightmare #13961 üzenetére
Oldalt a burkolatnál kell lennie, valoszinüleg egy müanyag van a végén, ami olyan mint egy tekerő.
Annak az egyik vagy másik irányba való forgatásával tudod állitani fel vagy le az alapjáratot.
Amugy hogy mi lehet? Pl karbi. Az valószínű. Vagy a tied már injektoros? Lehet én is a benzinre gondolnék.
hétvonalas márkahelyen és társainál ne tankolj! (Te*co) Én S*e*l és M*l kutakon szoktam inkáb megtankolni a vasat. -
-
ALI_G
veterán
válasz
Nightmare #13647 üzenetére
régi
előző topicban asszem kiveséztük.
Régebben beszéltem erről NINJA_V-ről, de biztosított róla, hogy amik lejönnek japóban a gyártó sorról, odamegy hozzá az 1,50 magas japán kiccsávó, beindít, csutkagáz. Ha nem döglik meg, akkor megy a márkakereskedésébe és eladják!
Lényegében a kocsikat is már bejáratva gurítják le a gyártó sorról évek óta, csak ott járatják elvileg 24 órát padon.
Inkább a dízelesek halnak, abban is a turbó, ha bejáratás időben padlózza végig. -
ALI_G
veterán
válasz
Nightmare #13638 üzenetére
én már nem lihegem túl. Amint stabil az alapfordulat már pattanok is rá, persze mire kiérek a kapuhoz, kinyitom, becsukom, már 40 fokos a víz, 1 km a város széle, addigra meg már 60-70 fok és lehet csattogtatni.
lehet kerülök is egyetKedden van kedve valakinek csatlakozni a mátrában egy karikára? Mi 3-an vagyunk.
-
ALI_G
veterán
válasz
Nightmare #13573 üzenetére
dyno pad, mit vártál?
MAMI-nál mondta NINJA_V, hogy van egy gixxer, azt legalább 300-szor mérték le és semmi baja. Ha 60 fok, akkor az üzem meleg. Na jó, én azért a 70 fokot megszoktam várni, de kakucson is fél óra alatt nem ment fel 80-ra, pedig az tötyögős pálya egy euroringhez képest -
[lAyCsI]
addikt
-
Nightmare
senior tag
-
-
ferkoboy
senior tag
válasz
Nightmare #13451 üzenetére
Nem lesz semmi baja, akár 1000km belefér a cseréig, inkább amolyan akkusztikai probléma. Dehát zavaró. Amig nem annyira laza, hogy átugorjon a lánc, addig semmi baja nem lesz.
Azért ajánlatos mihamarabb cserélni/cseréltetni, abbol lesz a legkevesebb baj, meg te is megnyugszol. -
feca81
aktív tag
válasz
Nightmare #12942 üzenetére
potom penz.ha eredeti alkatreszekkel javitod meg,akkor is.nekem 2-3000 volt a szimmeringek parja,es dragan vettem.az olaj 1-2 ezer.otthon meg meg tudod csinalni egy minimalis muszaki erzekkel.csak a teloszarra kell vigyazni,mikor kiveszed a regi szimeringet,ne karcolj bele.
egy trukk,hogy rakd bele az uj szimmeringet.mi igy cisnaltuk,es azota is tokeletesen muxik:
huzd fel a csore az ujat.illeszd egeszen a helyeig.huzd fel a regit,es azt kocogtasd fakalapaccsal.igy az uj tuti nem serul,es megis be tudod illeszteni faszan az ujat.
a szimmeringet erdemes megkenni zsirral,olajjal,v szilikonnal a jobb csuszas erdekeben.
Aktív témák
- Napelem
- Xbox tulajok OFF topicja
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- One mobilszolgáltatások
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD
- GeForce RTX 3060 Ti Gaming OC 8GB
- Gigabyte 15 G5 Gamer FHD IPS 144Hz i5-12500H 12mag 4.5Ghz 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Win11 Garancia
- Layer 2 Plus (Layer 3 Lite) Passzív rack switch, 24x1G + 4x10G SFP+ , SFP-kkel FS S3900-24T4S-R
- Eladó/Lenovo X240 Ultrabook/I5-4300U/8GB DDR3/Win 10Pro/12,5"!!!
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 docking station
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop 3 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- HP EliteBook 830 G5 16GB 512GB 13.3" FHD IPS
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest