- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #35152 üzenetére
Úgy gondolom jelenleg a sportgépek között a BMW 1000R és az Aprilia RSV4 a legdurvább.
Kettőjük közti összehasonlító tesztet megnéznék.Bling95 Bakonycsernyén Fenyvesi Ferenc barátom mindent meg tud hozni neked ami csak kell,telszáma:0630/3222250,hivatkozz Hancsák Gáborra.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #35097 üzenetére
a red baron ilyen. ott aztan lehet probalgatni!
gurultunk kollegammal mult heten, es a szodi shellnel egy speed triple gurult be mellenk a kutnal. gyonyoru gep, kicsit fura a hangja a 3 hengernek, de szvsz 'annyival' nem nagyobb egy atlag 600-asnal...
Lajcsi is vagy 193-4 centi, jol elvan az 1.2-es bandin.
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #35053 üzenetére
Én nem is állított hogy azoknál nem jobb.
Védelemről volt szó,az hogy valaki megveszi a méregdrága cuccokat nem biztos hogy jobban védi mint egy olcsóbb megoldás.
Nem fillérekért veszem a cuccokat,de nem is költöm fejetlenül méreg drága ruhákra.
És én nem erről a cikkről beszéltem még véletlen sem.
Itt a biztonságról beszélek csak mert ő azért írta a bukót,a többi dologban egyetértek mindenkivel hogy miért is drágább egy márkás bukó. -
emvy
félisten
válasz
Integra #35053 üzenetére
A biztonsagot illetoen a 150 dollar feletti bukoknal senki nem tud semmilyen lenyeges kulonbseget kimutatni (kiveve a plexi ellenallosagat, ami olyan esetekben szamit 'csak', mint Massa). Altalaban a tartossagert, zajert, pinlockert, stabilitasert meg a nevert kerik el a penzt (jogosan, persze).
Szoval szettort sisakrol az utobbi 10 evben szerintem senki nem hallott.
-
Picco
addikt
válasz
Integra #35053 üzenetére
ez most miert ide? miert nem privi ha mar nagyon kikivankozik?
ennyire kell ebbe a topicba a flame?Bling: HJC-hez tenyleg vegyel plexit is ha kesobb akarsz, azzal szivtam be en is...HJC CL-XS, konkretan csak feher plexit lehet hozza kapni....kar h a katalogusban szerepel hozza vagy 8 fele masik....
belese nekem is makulatlan, jol tart, kenyelmes stb...
multkor felvettem egy zart sisakot, annyira megszoktam a sajatomat hogy alig tudtam vezetni benne, kisebb volt a latoter a megszokottnal.... -
válasz
Integra #34992 üzenetére
Ez megint egy érdekes dolog amúgy... Állítólag egy közepesen képzett karbis szakember legalább 15-20 éve van a szakmában, napi 8-10 óra szereléssel a háta mögött. Aztán ugye lehetne mondani, hogy a karbis gépek erősebbek is voltak mint most a spricnis gépek. Jó példa erre az 1100xx.
Szerintem precízebbre be lehetett lőni egy karbis gépet, igaz sokkal több tudás kell(ett) hozzá. Ahogy mondtad, levegő-páratartalom, hőmérséklet, légnyomás, stb.
Innyektó' meg azé' jó, mert közben tudja magát hangolni a rendszer, meg kell a környezetvédelmi normák miatt. Az, hogy az EUs szarvasmarhák kifinganak háromszor annyi co2-t meg metánt a légtérbe, mint az autók hada, az nem zavar senkitAz innyektó' még azért is jóóó, mert ha ledobják azt, amit senki nem akar, pedig le fogják, akkor a büdös életben semmilyen belsőégésű gép nem fog elindulni. Vissza a kőkorba! Milyen buli lesz
30-40milliós autókat cserélnének majd dízel '80as Fiat Unora
Na jó, aludnom kellene, megint elment az agyam...
-
válasz
Integra #34988 üzenetére
Az úgy evidens, hogy a 400as jobban ment a sufni dobbal mint gyárival. Pedig gyári karbi volt, gyári fúvókákkal.
Elektromos rendszernek betesz a tunying dob, karbisnak nem mindig. Sőt. Dobbal 15-20 fok körül érezhetően harapott a gép 6ban is, 25 fok felett meg nem. Hidegben gyárival nem ment. Ráadásul a hangja is más volt hideg levegővel, mint meleggel.
Szóval érdekes dolgok ezek -
yodamastah
őstag
válasz
Integra #34988 üzenetére
"750gsxr-en nem volt elég a gyári motyó?"
A 750et egy baratomtol vettem aki pofara esett vele es ugy dontott nem mer motorozni tobbet. Vicc aron odaadta a motort, nekem meg volt ugyis ehhez a tipushoz mar rengeteg alkatreszem (pl 3 teljes idomzat, komplett tuning futomu elolre hatra) ugyhogy nem birtam kihagyni.VIszont a kipufogot lezuzta, es kellett ra mas. Na most gyari helyett akkor mar raraktam egy rendszert mer alig volt dragabb.
A motort amugy felig meddig a gsxr klub kupara epitettem, szoval jol jott a plusz ereje. Utcan gurulaszni persze eleg a gyari, de a halk dobot ugyis ledobtam volna.
-
emvy
félisten
válasz
Integra #34982 üzenetére
En 16000 km-t mentem ket ev alatt varoson belul (fele motor, fele robogo, kb.). A tulelesnek inkabb az a kulcsa, hogy probald kitalalni a tobbi jarmu mozgasabol, hogy mit akar / nem akar a soforje. Tehat erezd, hogy most bizonytalan, tajekodozik, streetracingel, elozni akar, etc., es annak megfeleloen tarts a tavolsagot, gyorsits, maradj le, satobbi.
Pl. azt az esetet sosem felejtem el, amikor a Bem ter kornyeken savelhuzas volt, a 2 egyiranyu savot egyel balra huztak. Robogoval mentem, eloremenni eselyem se volt, a mellettem levo autoban a no ugy fogta a kormanyt, amibol arra gondoltam, hogy nagyon merev, mazsola oreg neni lehet. Lemaradtam kicsit, ezaltal feltartva a mogottem jovoket -- a no persze nem vette eszre a savelhuzast, es ment egyenesen -- immar az en savomban.
Ilyenek.
Ja, meg amit kihagytam: szerencse.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Integra #34937 üzenetére
Multkor kiszedtem, 5 éves, és eléggé rittyós már, meg ahogy néztem a karbik felől össze is volt kenve valami olajszerűséggel. Nem vészes, csak egy csíknyi volt a hátulján.
És 4k nem tétel érte, szeretném ha most mindent rendben letudnék ilyen javításokat/szervizeket, és utána boldogan megyek 10k kilómétert. Ha most cserélem akkor én élvezem az előnyeit, sokan akkor cserélnek cuccokat mielőtt eladják, így is ráköltik a pénzt, míg az előnyeit nem használják ki. -
Nippon
őstag
válasz
Integra #34891 üzenetére
Alapjában véve igazad is lenne...
A rendőri tevékenység jelenleg az autósok és motorosok basztatásából befolyó adószedésre korlátozódik és ez nekem nem tetszik. Nem vagyok és nem is voltam soha tiszteletlen egyetlen rendőrrel szemben sem amíg ő is kellő udvariasságot tanúsított. Szerintem a rendőrnek akkor is udvariasnak kellene maradnia, ha én történetesen bunkó vagyok, mert az ő feladatuk nem a megleckéztetés és a nevelés...
Most írhatnám, hogy Amerikában hogy megy ez, de nem teszem, tudod, hogy miről van szó!
Vállalom a tetteimért a következményeket, de ha nem okoz különösebb problémát, akkor kerülöm a velük való érintkezést. Átszervezés kell mindenképpen, mert így csak egy vicc az egész...A jogi utat meg hagyjuk, mert a jog mindig a férgeknek kedvez. Hiába nyerem meg a pert évek múlva az útépítővel szemben, még nem garantált, hogy be tudom hajtani rajta a pénzemet. Nem akarok elégtételt venni a rendőrökön, pedig tudnék, ugyanis több tanúja is van a viselkedésüknek, legyen az ő nyomoruk, hogy ilyenek.
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #34889 üzenetére
Vicces srác vagy! Tudod én nagyon szeretem a motoromat és vigyázok is rá, éppen ezért szarul esik, hogy szabályosan közlekedve "balesetet" szenvedek, majd a kiérkező rendőrök leköcsögöznek, mint motorost, leszarják a nyilvánvaló és veszélyes szabálytalanságot.
Most futhatok miattuk a pénzem után, de ez csak másodlagos, a legnagyobb baj, hogy bántja az igazságérzetemet, hogy bármit megtehetnek.
Szóval ezek után ha nem veszélyes a "menekülés" akkor inkább nem állok meg izzókészletet mutogatni. -
Picco
addikt
válasz
Integra #34885 üzenetére
biztos neked van igazad, mint mondtam en is megalltam, de erosen rossz szajizzel.
elso rendori igazoltatasom ugy tortent h baratnommel mentem felfele egy eleg nagy emelkedesu, rossz aszfaltozasu dombom, a varos szelen es egy 100% civil piros(fiat panda szeru) kisautoval leszoritottak!!! mindenfele megkulonbozteto jelzes nelkul, ablakbol kiintegetve...
igazoltatas utan, amikor felhaborodva megkerdeztem h miert is kellet ezt igy?, akkor az volt a valasz hogy tul ovatosan kozlekedtem!!! tovabbi kerdeseket nem tudtam feltenni, mert vissza adtak az irataimat, megfordultak es szo nelkul tavoztak.eloszor arra gondoltam h nem is rendorok, de igen, azota tobbszor is lattam szolgalati jarmube oket.
-
Picco
addikt
válasz
Integra #34881 üzenetére
kovezzetek meg, de en nem szivesen allok meg rendornek.
eddig ugyan mindig megalltam ha jeleztek, de miutan egy rendor ismerosom mondta h ki van adva nekik a norma h mennyit kell buntetniuk es ha ezt nem teszik meg bizony kovetkezmenyei is rajuk nezve....ezek utan vegyes erzesek keringenek bennem a rend eber oreivel szemben -
válasz
Integra #34876 üzenetére
De az ellenlépés nagyságának arányban kell lennie. Jelen esetben rendőri túlkapás lett volna, ellenben ha a plexi mögé bebújva koppgázon tépnék a rendőr felé (ergo veszélyeztetve az életét) akkor lelőhet(ne). Szóval az, hogy én simán kikerülöm a rendőrt, az nem jogosítja fel arra, hogy szitává lőjön, vagy agyonverjen úgy, hogy ép csontom nem marad.
Ha fognám a (nem létező) M60-asom, és a hevedert magam mögött húzva rohannék a rendőr fele, miközben izzana a csöve az ágyúnak, akkor lelőhetne, leüthetne gerendával. Így nem.
Teccikérteni'? -
bajnokpityu
félisten
válasz
Integra #34876 üzenetére
egyetértek.
volt,h haverral 110el kirándultunk(zx9 és az fsportom),tehát igazán nem állatkodósan,és amikor megállitottak a csókák,akkor keresztben kitett karral,igen idegesen állitottak meg.
mindezt egy fasz miatt,aki 5 perccel hamarabb nem állt meg.én is lelőném zsaru helyében az ilyet,aki agressziven szarik a törvényre.
ugyanakkor én sem azonos sebességhatárokat szabnék autónak,sportmotornak,mert sokkal sokkal rövidebb a fékút.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Integra #34867 üzenetére
tényleg nem vezettél még jó robit.
nem huiszed el,de engem rendesen feltartanak a szutyok 50esemmel is a nagymotorosok.persze nem a nyilt terepen,hanem a szlalomban.
pedig nálam igazán csapnivaló a kiló/lóerő arány.
csak olyan pici,fordulékony,olyan jó a féke,és nem kell pöcsölni váltóval,hogy akármit,de télleg szinte akármit megcsinálsz vele. -
runner 125
nagyúr
válasz
Integra #34867 üzenetére
Nem védésként, de egy kellőképpen megpiszkált" 70-essel kenterbe lehet vágni egy rendőrautót városban. Eleve könnyű kihasználni a fordulékonyságát, mellesleg a gyorsulását.
Tudom, mert sokáig benne voltam.Youtube-on csomó videó van fent, h a német rendőrök elől, h lépnek meg..
-
válasz
Integra #34859 üzenetére
Volt osztálytársamék mentek egy időben pestre melózni. Mondja, hogy elmentek délután pizzázni. Mennek át valami úton (nem tudom már melyiken) látják, hogy robeszos gyerek erősen cikázik a kocsik között. Ezt észrevette két rendőr is, beálltak a sor elé, hogy kiszedik a robeszost... az meg fogta magát, lazán kikerülte őket, aztán elment nyélen. Két rendőr egymásra nézett, egyikük megvonta a vállát, aztán folyt tovább az élet....
-
emvy
félisten
válasz
Integra #34856 üzenetére
Arrol is van benne szo, hogy a motorosok megkoszonik-e, ha elengedik oket.
Itt Londonban es kornyeken senki nem koszon meg semmit. Tok termeszetes, hogy a mozgo autosor is jobbra-balra lehuzodik, hogy a kozepen gyorsabban ataramlo motorostomeg elcsoroghasson. Ha a pirosnal nem ferek el, a buszos arrebb centizik, hogy elorejussak.
De elobb-utobb otthon is ez lesz, erezhetoen erre mozog a vilag.
-
-
emvy
félisten
-
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #34803 üzenetére
nekem akkor is a CB1100 jön be a legjobban, számtalanszor megnéztem már a promo videot.
Ettől függetlenül nagyon tetszik a VFR1200, tetszik, hogy nagy darab, a kawa szinte elveszik két személy alatt. szerintem egyébként feleslegesen erős, így pl. dupla teljesítményadó, magasabb bizti, teljesen kihasználhatatlan. Túrázni nem 200-zal szoktunk, 90-130 tempóhoz meg 90-100 ló is bőven megteszi.
-
emvy
félisten
válasz
Integra #34803 üzenetére
Egyebkent en most korbeszaglasztam, nekem sem kene, azt hiszem. Hatalmas, emellett rovid a hatotavja, nem is tudom, mire jo. Gyonyoru targy egyebkent, ebben egyetertek Ziriggel, de tenyleg olyan targyszeru, es nem annyira motorszeru.
Szoval mondjuk egy CBR1000RR szamomra sokkal vagykeltobb. Meg meg lattam a napokban par motort, amik valami miatt megfogtak: Tenere, Ducati 848, BMW F800GS (ez nagyon), 2010-es Kawa Z1000 (ez is nagyon).
Persze teny, hogy nem vagyok 40-es, menedzserszintu vasarlo
-
válasz
Integra #34776 üzenetére
Mondjuk én néztem pöszén, amikor tavaly leszedték a vfr első telóiból a gyári olajat
Már taknyozott rendesen, meg minden baja volt, de azért na... ezt túlzásnak érzem. Bár voltak a motorban más furcsaságok is... 2-3 évente tényleg illik lecserélni a telóolajat, mert ami a csúszó részre ráragad bogár, meg a bogárba a por, stb, az mind az olajban/szimeringben köt ki. Másrészt, mivel szelepek-furatok közt mozog az olaj, töredeznek az olajmolekulák, romlik a teljesítménye a rendszernek, főleg ha az előbb említett darabok eltömítik (extrém).
Fékcsöves dolog nekem is fura, mert 20-25 éves motorok mennek ugyanazzal a fékcső-rendszerrel amivel kijöttek anno, és kutya bajuk... Lásd a 11 éves szutykomat
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #34714 üzenetére
most beszeltem a corsaro-val is, ok a hazai forgalamazoi. 31 ezer lenne a tankbor es 26-31 ezerig a tanktaska. ez olyan 60 ezer forint.
hatso doboz tarto mondjuk 20-25 ezer, a givi 46-os doboz meg 50 folott van.majus elejen megnezem ezeket szemelyesen is, utana dontok, mert valamit kell vennem. akcios dobozt+tartot talalnek, akkor azert azt vennem.
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #34575 üzenetére
Igen éppen erről beszélek,Busa 138Nm meg 178LE a GSX 124Nm meg 106LE,azért nem kellene őket még egy lapon sem említenie,és még a GSX nehezebb is mint a busa,szóval nagyon túlzó írás.
Amit a busábal egy lapon lehet említeni az a tiltást kiszedve ZX12 Ninja a maga 190LE és 136Nm nyomatékával.Boci_83 Mondtam én már többször aki az SMbe belekóstol az megfertőződik.
Olyan feelinget ad amit más nem nagyon tud,ne a 450próbáld ki inkább 510-560 vagy 650 kategóriát,nem is akarsz majd mással menni elhiheted nekem. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #34573 üzenetére
A lépéstartás tetszik benne a legjobban,megnézném azért én azt hogy merre tartja a tempót velük,talán a lámpánál való pihenésnél.
Azért egy ilyen gépet nem hasonlítanék egy R1 vagy RR és GRSXhez,lehet hogy nyomatékban ott van valameddig de aztán pápá.
Az kb olyan enyém Fazer kategória,írhatnám én is hogy hú lépést tartok velük,igen egy kis ideig aztán jó napot kívánom elmennek a francba.
Még az tetszett volna ha odaírja hogy Z12 meg Hayabusával is lépést tart mert a nyomatékuk majdnem egyforma,ennyi erővel amit ő állít az MT-01 a legkeményebb gép mert az nyomatékbajnok,pedig messze nem tudja azt amit a speed gépek.
Aktív témák
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Felújított számítógépek számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Hordozható Gamer Számítógép / PC! HP Omen X 1000P / I7 7820HK / GTX 1080 8GB / 16GB DDR4
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest