Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • Ribi

    nagyúr

    válasz Daywalker #37707 üzenetére

    Hajjaj.
    Ha nem lennének ennyire buzi módon alul táblázva az utak, akkor még be is tartaná az ember. De 2x3 sávos úton ahol még kereszt út sincs nagyon, oda a fasznak raknak 50-es táblát? Kb csak azért, hogy lehessen fényképezni.

  • Ribi

    nagyúr

    válasz runner 125 #37699 üzenetére

    Hát valahol a Váci úton jöttem befele, 7x-el. 3 sávos , de kanyargós részen. Csak azért sejtem, hogy gyorsabban mentem a megengedettnél, mert amúgy nem fordult volna utánam. Gondolom én. Mikor észrevettem már felesleges volt lassítanom. Aztán csak visszalassultam olyan 60-ra. Kb 2 hete lehetett hétvégén. Na mind1, majd kiderül, csak szar így várakozni.
    Nem lehet ezt valahol lekérdezni, hogy rendszamomra van-e mar valami folyamatban ?

    Nem úgy van, hogy 15kmh+ tól van csak bírság ? Mert én így tudom.

  • Ribi

    nagyúr

    válasz Djuree #37674 üzenetére

    Alkotáson déli fele haladva van a Márvány utcai lámpa.
    Innen csak durva bő gázzal lehet elérni a köv zöldet ami a nagyenyed utcánál van.
    Mivel busz sáv szabad volt megálltam pirosnál és készültm hogy sárgánál már tépem a gázt.
    Sárga, húzom neki mint a veszedt, 80-nál hirtelen látom, hogy valami vadfasz jobbról a benzinkútról simán körülnézés nélkül hajt ki gyök2-vel. Hát ott azthittem leszállok és péppéverem. Alig bírtam kikerülni. Hirtelen nem tudtam, hogy jobbról vagy balról kerüljem. Szar érzés volt, hogy szinte tehetetlenül imádkoztam, hogy elég gyorsan takarodjon ki a buszsávból és ne az oldalába csapódjak mint azt sok videón lehetett látni. Ekkor meg persze a lámpa piros lett mire odaértem. Hozzáteszem, hogy az idióta BMW-s aki ugyancsak a lámpától gyorsult akkor ment át a piroson amikor én már megálltam előtte. 100ig jól gyorsul a kis 250-es, de városban tényelg életveszély gyorsan menni. Totál kómás mindent leszaró buzeránsok tömkelege vezet.
    Csak akkor nyugodtam meg amikor a Moszkvától egész a rakpartig a 2 sor között tudtam végigsuhanni :)

    runner 125: Mennyi idő alatt szoktak csekket ki küldeni az esettől számítva?

  • Ribi

    nagyúr

    válasz Ferdzsoo #37688 üzenetére

    Valaki felvilágosítana, hogy mivan, ha a süni lekap előről hogy mondjuk 70-el közeledem felé, majd ugye mire mellé érek már csak 50. Viszont láttam hogy fordul utánam a kis kamerával. Ilyenkor a 2 képet úgymon egybe számít és csak a rendszámomat kapta le hátulról, vagy csak az számít ha hátulról tud lekapni miközben gyorshajtok ?

  • Ribi

    nagyúr

    válasz TayRol #37645 üzenetére

    Most mondjam, hogy hátsó fékes stabilizálást is tanították :)
    És tényleg stabilizálódik.
    Én amikor bedőltem az árokba akkor viszonylag nagyot fékeztem elsővel, mert bepánikoltam rutintalanságom miatt. Ha valaki tudja kezelni normálisan az első, akkor lehet használni, de ha valaki nem biztos benne, akkor kanyarban már inkább hozzá se érjen.

  • Ribi

    nagyúr

    válasz TayRol #37638 üzenetére

    Nehogy azt hidd, hogy én nem így szoktam leszállni :)
    Felszállásnál még be tudom tartani a "hivatalos" sorrendet, de leszállásnál csak ha megerőltetem magam. Mert nekem is úgy jön reflekszből, ahogy te is mondtad.
    Csak elmondtam, hogy ők mint tanítanak :)

    Standerről leszedésnél figyelni kell merre áll a kormány.
    Hátra húzod a motort, akkor ugye balra alljon a kormány, hogy úgymond rád dőljön ha megindul és combból simán betámasztasz és megáll. Hacsak nem tudja összeroppantani a sípcsontod, de akkor már olyan sontritkulásod van, hogy úgyis mind1 :)
    Az a gáz, hogy már én sem emlékszem minden mozdulatra, hogy mikor mit hogy merre.
    Tervezem is hogy jövőre megint elmegyek.

  • Ribi

    nagyúr

    válasz Ferdzsoo #37636 üzenetére

    A gond nem ott van, amikor betonon állsz meg, hanem mondjuk füves részen.
    Ha majd megfigyeled magad, kirúgod a támaszt és azzal a lendülettel támaszotd le ahogy leszálsz. És ekkor van az amit mondtam, hogy kb te kapaszkodsz a motorba. És ha a támasz alatt kicsit puháb a talaj akkor van a szopi.

    Közép standeres motornál dettó azt tanítják, hogy oldallt állva legurítod a standerről és utána szállsz fel. Meg is mutatták, hogy kell le és felrakni standerre. Szerinted hülyeséget tanítanak? Nemhiszem. Én valszeg hiába hitegetek bárkit. Honda kereskedésben a csávó amikor betolta a szervíz részbe a Goldwinget, szerinted ráült és úgy tolta be ? Nem, oldalt állva a nekünk is megtanított módot mesterien előadta és mint a biciklit betolta. Én meg 5k-t mertem volna rátenni, hogy elfekszik motorostul ahogy a pilicka csávó tolta az a böszme 400 kilós vasat. De aki miatt betolta, az is eltorzult arcal figyelte, hogy melyik manővernél fekteti le. De persze nem így lett. Nem Safety-Hungary reklám akar ez lenni, de most mit mondjak arra ha szakképzett emberek tanítják, hogy kell felszállni és leszállni motorrol? Mondjam nekik jóvan faszikám én jobban tudom magamtól, ne akarjad NEKEM megmondani, hogy hogy csináljam, mert én már 1000 szer fel és leszálltam minden gond nélkül.
    Ne hidd el hogy ezt tanítják. Azt, hogy hogyan is kell jól csinálni azt pedig ott megmutatják.

    És míg a teremben voltunk ez volt az első mondatuk, hogy ki kell verni belőlünk a rossz beidegződéseket. Mint a ti le és felszállási módszeretek. Ez van. :U

  • Ribi

    nagyúr

    válasz Ferdzsoo #37616 üzenetére

    Hidd el kanyarban, ha be vagy dőlve és elsővel fékezel, akkor felegyenesedik a motor. Sajnos saját tapasztalat.

    Safety hungary-nál a standeres dolgot is próbálták beleverni az emberekbe, hogy nem felpattansz, felrúgod a támaszt és mész, hanem mellett álsz, felegyenesíted a motort, felhuzod a tamaszt, körbenézel, hogy senkit se rúgj szájba, majd átlépsz a motoron és nem a földre lépsz, hanem a fékre. Mert ha nem veszed észre, hogy jobboldalt valami gödör van, akkor a nagy sungos átlépés alkalmával simán eldőlsz, ha szerencséd van a lábadra dől a motor.

    Leszállásnál ugyanez, nem megállsz, kirúgod a standert és ráengeded a motort, hanem megállsz, leszállsz és mellette állva rakod ki a támaszt.

    És mindez azért, mert ha már faszán rutinosnak érzed magad, meg se nézed már hogy tényleg sikerült ki/be hajtani a támaszt, csak hallod a "csattanást" és azthiszed tényleg. Pedig kicsit lecsúszott róla a lábad és nem raktad ki, hanem visszament a helyére, szállsz le, ezzel egyetemben dőltöd a motort, majd féllábon egyensúlyozva te kapaszkodsz a motortba mert az úgyis a támaszra érkezik. Persze akkor veszed észre hogy jéé, a támasz nincs kint. És megint fekszik a motor, ha szerencséd nem marad alatta a lábad.
    heJes sírást ne nézzétek :)

  • Ribi

    nagyúr

    válasz Daywalker #37465 üzenetére

    "Azért nagyobb az esélye, hogy az úton történik veled valami, mint gyalogosan"
    Ja ez mondjuk az 1% 1%-a. És hány %-tól van az, hogy már beöltözöl? Van ilyen határ? Meg lehet ezt szabni? Szerintem nem. És innentől jön az, hogy mindenki saját felelősége. Van kinek az belefér, hogy városban nem feszi fel a full felszerelését, hanem kicsit szellősebben megy, mert az igencsak eltereli az ember figyelmét, hogy a szemébe folyik az izzadsága. Szerintem sokkal hamarabb balesetet okoz/szenved az aki full beöltözve, izzadva, idegesen (mert én baromira feszült leszek ha szarrá vagyok izzadva, melegem van és nem tudok ellene mit tenni) próbál eljutni A-ból B-be. Mintha szellősebben, de hideg fejjel teszi ugyanezt.
    És akkor persze van az akinek az is belefér hogy strandpapucsban ótópályán csinálja ugyanezt, ami azthiszem az értelmesebbjének a donor kategória. Csakhát mindenkinek más az a határ ami a kényelem és a biztonság között van. És mivel mindenkinek más, ezért van ebből vita és ezen nem lehet változtatni. Van aki nem ül bele kis kompakt autóba városon kívül. Ami másnak lehet viccesen hangzik, de neki volt balesete amit csak azért úszott meg sértetlenül, mert egy drága és igen masszív autóban ült. Akkor tiltsuk be a kis autókat? Persze a kis auto - nagy autó nem jó összehasonlítás a strandpapucs - protektoroscsizmával szemben, de valamilyen szinten érthetőbbé teszi miért cselekednek így vagy úgy az emberek.

  • Ribi

    nagyúr

    válasz Gaboman #37453 üzenetére

    Nyilván fel kell öltözni, de ennyi erővel biciklisnek is full protektorban kellene menni mindig, sőt a gyalogos ha átmegy az úton akkor is, mert mivan ha nem adják meg az elsőbbséget.
    Így nem lehetne létezni. Ha normálisan 50-60-al mész akkor pont annyi az esélyed hogy, balesetet szenvedsz mintha gyalog mennél. Mégsem közlekedik mindenki full protektorban. Ha nem cikázol az autók között, hanem úgymond autósként motorozol, akkor nincs gond. Baleset 99%-ban az elmebetegség miatt van, gyorshajtással és ezt még megelőzöm hozzáállással. Az az 1% pedig mindegy miben ülsz, bekövetkezik. Buszon, autóban, motoron, gyalog az ott lesz. Hozzáteszem én is mindig kesztyű csizma, bőrkabát, bukó és hát farmer. De csak városban. Mert bárhova is megyek a protektoros naciban nem lehet közlekedni és megrohadok 15 sec alatt. Ruha kekem is olyan, mint autóban az öv. Ha nincs rajtam egyszerűen rossz érzésem van. Véletlen nem kötöm be magam, 1 perc után nézem, hogy mi nem stimmel.

  • Ribi

    nagyúr

    válasz Djuree #37276 üzenetére

    Én 1 hete csaptam el egy verebet, vagy valami hasonló madarat. Has magassába jött. Persze volt ruha így nem lett gond, de még bukóval se próbáltam volna ki milyen. Főleg nyitott bukóval. :(

  • Ribi

    nagyúr

    válasz Integra #35071 üzenetére

    250-es :)
    Még eléggé új, ezért is fáj a szíven madjon :O

  • Ribi

    nagyúr

    Hát 260km után sikeresen csökkentettem motorom értéket egy kb. 20km/h-es borulással.
    Pilisi motorozas alkalmával egy kanyarba bemenet azthittem túl gyorsan megyek, és valami oknál fogva (tapasztalatlanság) első féket húztam, amitól kezdett felegyenesedni a motor, irány árok fele.
    Pánik, aztán már húztam toltam mindent. Szerencsére földes füves részen borultam. Védelmi felszerelésekre sem volt szükség, semmi bajom sem lett, csak a térdem amit leraktam kicsit fáj. Még hazakarikáztam, szóval motorban sem lett nagyon nagy kár, hátsó fékkar elhajlott, és sajnos a kormányrúd is+ eltört a mőszerfal tartó konzol. Szervíz 80k-t mondott. De ennyi legyen a legdurvább kár ami éri a mocim (és engem) :)
    Utólag úgy emlékszem vissza, ha nem fékezek nem történik semmi gond, simán beveszem a kanyart. Főleg, hogy egy tapasztaltabb motoros után mentem, persze nem ment ő sem nagyon gyorsan. Tudta hogy tapasztalatlan vagyok. Csak hát a hirtelen pánik.
    Remélem jövőhétre újra gészben a kis VTR :)

  • Ribi

    nagyúr

    Itt a tavasz és a motoros idő. Ha minden jólmegy ma vagy holnap lesz meg első motorom, de Safety-Hungary hétvégén azért megvolt, hogy ne érjen durva meglepetés az utakon.
    Vicces amikor 30k+ km-el rendelkező embereknek olyan dolgokat mutatnak amire majdnem tátott szájjal csodálkoznak :) Ismerősök közül is akik voltak, mind csak azt tudták mondani, hogy enélkül nem szabadna embert forgalomba engedni. Amit jogsi megszerzés címén "tanítanak" az semmi. Azt kb az ember magától is kitalálja. Viszont sok dolgot rosszul. Persze, ha valaki elmegy hozzájuk az már jelent valamit. Nem 1 kerekezni tanítanak, hanem az alapokat. És biza nagyon sokan alapok nélkül vagiznak és hiszik azt, hogy tudnak motorozni. Ótópályán a hülye is tud 250-el hasítani, ahoz nem kell tudás. Ahoz csak nagy mértékű elmezavar kell (meg pénz, de pénz mellé megintcsak nem osztanak eszet). Szóval, ahogy megtudtam, széles utat ;)

    Ja és mondták, hogy lesz 1 napos lvl1 és lvl2 frissítő gyakorló tréning náluk, 0 termi oktatással. Kb 1-2 hét és ki lesz írva az oldalukon.

Aktív témák