- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zoo8800 #54524 üzenetére
markaszerviz nem kereskedne meg a kellek anyaggal is a pofatlan oradijuk mellett, akkor lehet tobben mnenek oda javitattni
de amikor vmi 3x annyiert adnak el ok, meg kernek 3x-s oradijat erre a "semmire" is, akkor a qrvaanyjajukatazt meg kulon birom, hogy mindent vmi tablazat szerinti oradijjal szamolnak, akkor is, ha fele ido alatt kesz van valojaban
-
8th
addikt
válasz
zoo8800 #54271 üzenetére
Nem tudom én akárhogy is nézem rossz vicc az az autó. Ocsmány kívül-belül, összeszerelési minőség a béka segge alatt, hibrid létére még jó szomjas is. És erre jön még az arcpirító 7,5milliós vételár. Hülyék ezek b+. A hetes Golf ami pillanatnyilag talán a legjobb autó a kategóriájában kombi karosszériával 1.4 TSI motorral 5.890.000 forint 1.6 TDI motorral 6.350.000 Ft. Még a dízel is több mint egymillió forinttal olcsóbb mint az Auris, városban 6liter alatt fogyaszt városon kívül meg 4liter környékén és ez nem epic fail kategóriába tartozó katalógus adat. Abból az 1.150.000 forintnyi vételárkülönbségből ha bármi lekönyököl (bár biztosan nem fog láttam már szétszedve 1.6 crtdi-t hibátlan mérnöki munka, de ha még is) gond nélkül 3x kicserélteted. És nem locsolod a pénzt a tankjába. A vicc az, hogy még egy Skoda Superb 1.8 TSI "biznisz plusz" felszereltséggel is csak 7.160.000 forintba kerül ami egy picit nagyobb és komolyabb autó. Elment a japók józan esze. Legalább ha rendesen össze lenne rakva. Elképzelni nem tudom azt a hülyét aki bemegy egy Toyota márkakereskedésbe és letesz az asztalra 7,5milliót ezért az autóért. Bazdmeg annyiból már autót is lehet venni.
-
-
-
-
giigz
veterán
válasz
zoo8800 #52948 üzenetére
Jó kérdés! Van valami hibája, amire még nem sikerült rájönnöm. Az alapjáratomat is ezért nem sikerül beállítanom. Pont most cseréltem ki az injektor talp tömítést, állítólag az is lehet a gond, majd mindjárt megyek egy próbakört. Ha nem ez a gond, akkor valami külső hőmérséklet jeladó, vagy szívócsőnyomás jeladó, de akár fhp jeladó, vagy valami ilyen baromság az oka, hogy nem optimálisan működik az autóm, és a teljesítmény is vissza van esve.
Ja, és ami még nagyon kell majd, az egy vezérléscsere.
-
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
zoo8800 #52733 üzenetére
Várható volt. Egyébként nem tudom, feltűnt-e valakinek, de a Chevrolet Cruze egész jól tartja az árát (ami baj, mert nagyon szemeznék vele). Használtan 2,5, de inkább 2,7 milliótól indulnak, újonnan pedig 3,7-3,8-ért árulják őket elég jó felszereltséggel...
-
-
-
-
!Overdose!
őstag
válasz
zoo8800 #52182 üzenetére
"A hatályos EU előírás szerint ilyen világítóeszközt minimum 25, maximum 150 cm magasan lehet elhelyezni, és a két lámpa között legalább 60 centiméteres távolságot kötelező tartani − ellenkező esetben a műszaki vizsgán kifogásolhatják a megoldást. Ugyancsak előírás, hogy a ködlámpa, a tompított vagy a távolsági fényszóró bekapcsolásakor a nappali menetfénynek vagy ki kell kapcsolnia, vagy halványabban kell világítania."
Úgy emlékeztem, hogy egyértelműen ki kell kapcsolnia, de ezek szerint elég, ha halványabban világít.
-
aero.
veterán
válasz
zoo8800 #50829 üzenetére
Lehet nem voltak rendbe a gumik, ahogy nézem HD-ban picit kivehető, hogy hol áll a mutató, 40mph felett, azaz valahol 65-75 között mehetett, egy ilyen kanyart meg egy M3-nak még belső ívről is tudnia kellett volna. Mondjuk itt a példa a múltkor alulkormányzós szitura azoknak, akik nem tudták elképzelni mivan. Hiába tekeri, megy egyenesen.
-
giigz
veterán
válasz
zoo8800 #49837 üzenetére
A 7-8 még simán belefér, 8 után már tényleg necces lehet, nekem most 7 évesek azok a gumik, amiket tegnap vettem, majd kiderül 1-2 év múlva, hogy mennyire romlik az idők alatt, nyáron nem megyek vele sokat, azért sem vettem újat, ezekben a gumikban meg még kevés km van, szerintem ha jól tárolom, meg lekezelem, akkor még 10-12 éves koráig is el tudok vele járni
A téliből viszont újat veszek, az 12 éves gumi, és már repedezett is, nem volt kezelve sosem. Érződött is rajta, hogy esőben egy nagyobb fékezés, és már csúszott azonnal.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zoo8800 #48846 üzenetére
A házon belüli példa egy Corolla és egy Polo volt.
Nagyszerű. Továbbra sem emlékszem. My bad.
Abból az összegből, amit emlegetsz, (bevallom, kis túlzással) a fél autót ki lehet cserélni.
Milyen összegből? Mi a kifogásod?
Amiket felsoroltál, abból semmi ne tűnik feleslegesnek (bár én cascot nem kötnék).
Akkor hogy érted az előző mondatodat?
Jópárszor leírtad, hogy tapasztalatlan vagy, de úgy osztogatod a tanácsokat a vásárlás utáni rendberakásra, mintha ez lenne a sokadik autócseréd.
Igen, jó párszor leírtam, mert nem szeretem, ha többet látnak amögé, amit mondok, mint amennyire értékelni kell. Tapasztalatlan vagyok bizonyos dolgokban, más dolgokban viszont van tapasztalatom. Amiben van, arról elmondom, hogy mit tapasztaltam, amiről nincs, arról mélyen kussolok. Ez így korrekt, csak hülyén néz ki akkor, amikor mások (és ezt ne vedd magadra) még életükben nem tulajdonoltak autót de négy méter mellszélességgel osztják az amúgy faszságot, mert ők faszagyerekek. Így persze hogy hülyének nézek ki, hogy elmondom, velem merre hány méter.
Amit viszont láttam, megtapasztaltam, megtanultam, azt leírom és tartom is magam hozzá. Ha valakinek jobb érve van, akkor persze elismerem, elfogadom (lásd rvilikével való vitánkat a másfél milliós mondeoról) minden további nélkül.
Jelenleg veled ott tartunk, hogy hoztam tételes listát, amit te nem is kifogásolsz, a végén mégis betolod a nemúgyvanaz kártyát. Ez nem érv. Ha valamelyik tétellel problémád van, akkor jelöld meg, jelenlegi tudásom és az itt is olvasottak szerint ezekkel kell számolni egy autónál, plusz egy nagyobb javítás árával, ami tartalékba kerül vész esetére. Mennyi is az? Hopp! Pont annyi, amennyit én mondok. Hogy ezt nektek nem kellett rákölteni a ti autótokra, az nem érv. Ettől még számolni kell vele. Átiratni kell, a kezdő szervízt meg kell csinálni, és tartalékolni kell. Az meg ennyi.
Vagy hozol tételes számokat. De nem hozol.
Én legalább mondom. Nem vagyok elszállva magamtól, nem gondolom továbbra sem azt, hogy gázolajat pisilek, ezért is írom le minden egyes alkalommal, hogy tapasztalatlan vagyok, hogy ne érjen az a vád, hogy el vagyok szállva magamtól, mert nem. Csak egyszerűen adom az inputokat, annak aki kérdez. Azért csinálom, mert azért amikor valaki konkrét igényekkel elképzelésekkel jön ide, akkor kurva nagy kuss tud ám kerekedni. Max. le lesz beszélve a Roverről, meg az USA veteránról, meg kiröhögik, hogy évi 3000 km-re PDTDI de úgy konkrét howto nem sok van. Szoptam ezzel én is eleget, ha ABE neduddki meg rvilike nincs (ABC rendben) akkor még mindig nincs autóm (!), mert itt is kussolás volt ezerrel, meg a márkatopicokban is, ahova mentem. Semmi gond, aki nem akar nem válaszol, de ha van infóm, és az nem félrevezető, akkor hadd osszam már meg azzal, akinek szüksége van rá.
Ezzel szemben én azt látom, hogy a 7 és 9 éves autóinknak semmi baja.
Szuper
Nem lyukas a kipuff, nem kell állítani a féken, nem remeg az alapjárat, nem rohadnak, stb.
Nem a kipuff volt lyukas, hanem a rugalmas tag öregedett el, az meg kopóalkatrész. Ennyi erővel mondhattad volna, hogy gumit sem kellett még cserélni nálatok. A féken nekem sem kellett állítani, csak egyszerűen kitakarítani, az alapjárat az OK. A rohadás meg nem magától van, hanem kőfelverődés.
De legyen, elhiszem, hogy nálatok a kopó alkatrészek sem kopnak, meg a karosszéria sem karcolódik.
Well.
Minden autóra az állapotának megfelelő pénzt kell elkülöníteni.
Na, gyere, akkor egyszer menjünk el egy kereskedésbe, és mérd fel egy autó állapotát. Elkülönítem rá a pénzt, amit szerinted az állapota indokol, a felette levő költségeket te fizeted.
A Jóisten nem mondja meg neked vásárláskor, hogy az az autó milyen állapotban van. Jól elröhögcsélünk itt a 400x600-as képeken, meg jól megkocogtatják az alvázat a szakik a szervízben, de pár jellemző hibán kívül a szakszervíz sem szűr ki neked rengeteg bosszantó és költséges hibát a vásárlás előtt. De ja. Jól meg kell nézni. Meg vigyél magaddal okosembert. Igen. Valóban.
Egyszerűen hülyeség azt mondani, hogy kapásból elmegy ennyi meg annyi.
Én azt mondom, hogy ennyivel kell számolni a nyugodt alváshoz. Melyik részével nem értesz egyet? Azon kívül, hogy jól meg kell nézni, meg úgyse lesz baja mert a polonak se volt.
Nézd meg a táblázatot, amit kitöltettél, abban találsz közel félmilliós, és pár tízezres kiadásokat is
Nem én töltettem ki, felvetettem, hogy ha a köznek kell, akkor a köznek lesz.
Nagy ám a szórás.
És akkor mit mondunk? Átlagot mondunk. Vagy mondjam azt, hogy jáj more, pakolj még az árra pár százast, úgyse' lesz baja, hát nézd meg zoo is csak 30k-t locsolt rá, meg 20-ért szervizeli, hát lehet ezt olcsón is, bitporkot meg megverte a delva.... vagy mi? Azzal kell számolni, hogy kis-közepes gond lesz, és akkor nincs baj. Én személy szerint senkit nem akarok azért félrevezetni, mert nekem nem kellett rá költenem.
Mellesleg eddig pont egálban vagyunk, nekem is 30k-t kellett rákölteni, egy fillérrel sem többet. Na, most akkor mi van?
Ennyi. Béke
Nyilván, nem is akarok ebből konfliktust, de szerintem elbeszélünk egymás mellett, és valamit félreértesz abból amit vakerálok.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zoo8800 #48757 üzenetére
Sorry, de nem emlékszem, milyen konkrét típusokat emlegettél, esetleg beidéznéd?
de annak nem látom értelmét, hogy kapásból és mérlegelés nélkül a fél autót kicserélje valaki a vásárlást követően.
ez rám egyáltalán nem igaz, és te is tudod
A fóka tudtommal egy kifejezetten tartós, megbízható, olcsón fenntartható autó, kiemelt szempont volt ez a vásárláskor.
Persze simán lehet, hogy én csinálok valamit rosszul, nyeretlen kezdő vagyok, de éppen ezért sokat is kérdezek, mert szeretnék minél többet tanulni. Megmondanád, hogy azok közül, amit megcsináltattam, mi volt ami felesleges volt, és nyakló nélkül rálocsolásnak számít?
Segítségképp lista: kicseréltettem a vezérlést, a szűrőket, olajokat, állíttattam az alapjáraton, kitakaríttattam a hátsó féket, kicseréltettem a rugalmas tagot, átirattam, kötöttem rá biztosítást meg casco-t, meg vettem némi autófelszerelést. Ja, meg lemostam kétszer. Ennyi.
Na, ebből melyik volt a szükségtelen renoválás?
Le fogom még cserélni a négyévszakos debica gumikat, kijavíttatok a karosszérián két rohadást meg egy görbülést, meg esetleg a karcot kijavíttatom a szélvédőn. Ennyi a terv.
Ne állíts már be úgy, mintha basznám el a pénzt az autóra, mert ez nem igaz. Marhára minimálban nyomom, semmi olyanra nem költök, ami nem szükségszerű. Ha egyetértesz ezzel, ha nem. Köztünk annyi a különbség, hogy te egy 4 éves autót 40k futással, többször annyiért, mint én vettem vagy Dany007 akart venni, ami dícséretes és szuper dolog, őszintén mondom, hogy semmi irigység nincs bennem emiatt, csak neked "az" a lét kicsit máshogy határozza meg a tudatot, mint nekünk "ez" a lét, aki 8-10 évesekkel nyomulnak. Azt persze, hogy csak tankolni kell.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zoo8800 #48286 üzenetére
nem, az a baj hogy kis ccm-s hegyezett porgos 16v motor, ami ennyinel nincs bent "jo" a nyomateksavban, es az almoskonyvek szerint a max nyomatek<>max loero kozott él minden motor
a csucsban 60loeros Golf 8v motor 2500-nal nagyobb nyomatekot ad le, mint a porgos 16v 3500-nal, aminek csak 4xxx-nel van meg a max nyomateka, es 130-nal mar a "jo" savban van, a 16v meg még elotte
szoval a Golf lehet nem megy 155-160-nal tobbet, de reszetrhelsen hasznalhatobb van eleg ereje tartani a tempot
fater uzukija is siman felmegy a M3-s emelkedoin 130-l, pedig csak 68lo, de 8v-s motor
----
ezert nem kell benyalni az ijen marketing bullshit loeroket
lasd pl 1.4TJET 122lo vs 1.6 szivo 120lo, ergo "ugyanaz"
aha, papiron, meg csucsban kb ugyanazde menj mar mindkettovel egy kort, es csodalkozz
-
-
zoo8800
veterán
válasz
zoo8800 #47531 üzenetére
Egyrészt, a beszerelt alkatrészekről van számla (még ha a beszerelésről nincs is), azt nem kell cserélni. Totál lenyomozhatatlan szerviztörténetes kocsit nem veszünk. Számlát hamisítani pedig nem egyszerű.
Másrészt az állapotfelmérésen, ami persze költség, kiderülhet egy csomó kopás, szivárgás, zajok, rohadások és sérülések. Ez alapján megint csak el lehet gondolkodni, hogy mennyit is kell majd költeni a kocsira.
Az a további 200e pedig jó eséllyel meg is marad, mert általában nem üt be a szar ennyire.
Cascot se köt mindenki.
A félreértések elkerülése érdekében szólok, hogy átlagautókról beszélek, nem prémiumautókrólKözben lejárt az időlimit, bocsi.
#47532
5 évente tuti nem cserélnék gumit, egy normális gumi tovább bírja. Páran pampognak erről, de még nem láttam egy mért teszteredményt sem, hogy mennyivel is romlik a tapadás 5 év után. Vagy ha valaki 5 év után ledobja a régi gumikat, akkor miért nem 3 év múlva dobja le? Addig nem romlik semmit?És ezt se feltétlenül kell a vásárlás után megtenni. És most kicsit kezdünk elkanyarodni a karbantartás felé a vásárlást követő kötelező költségektől.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zoo8800 #47530 üzenetére
Eh... ne már
250+ casco. Ezt írtam. Legyen ez 300. 250 megvolt az előbb, plusz utazás, plusz telefonköltség (ez nálam volt egy tizes) plusz ha szivességet kérsz azt illik valamivel viszonozni, autófelszerelésre is elmegy valamennyi, plusz azért azt ne mondd már nekem, hogy egy eladósorba kerülő autón egy kutyacsontot sem kell cserélni. Jó az 300-nak hidd el, most ha kell belinkelem ide a költségelszámolásomat, de szerintem felesleges. Amúgy nekem mindegy, hogy ki mit gondol, egyet tudok, hogy én írom a költségeket, sem nem szórom a pénzt, sem nem vagyok fillérb*szó, és ilyen számokat látok. Ez így reális számomra, nem is márkaszervízbe hordom, de nem is Józsi csinálja meg két sörért, nagy gond még nem volt, a költségeim reálisak. Ennyi.
Biztosítás, adó lesz a következő évben is, azt írtam, a klímatisztítót meg ha fél évvel a tisztítás után kiszagolod, akkor jó orrod van. De hogy eladás előtt senki nem csináltatja meg, abban biztos lehetsz.
Gumit még nem vettél (5 évente 2 garnitúra az ~25k évente kapásból)
@MunezXBK: töltés-tisztítás is 5-10k között van. #47533: naugye... nekem mondjuk a tisztítás ingyen volt
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zoo8800 #47525 üzenetére
Az a baj, hogy ezt úgy adod elő, hogy minden autóra igaz lenne, pedig nem.
Nem, én azt adom elő, hogy így kell számolni, hogy ne érjen meglepetés. Aztán ha két évig nem történik semmi, akkor veszel asszonykának valami szépet, vagy több marad másra. De hogy ne történjen semmi egy 10 éves autónál 2 évig...
Nagyapám Poloját (2004, 1.2 12V) eladnánk, akkor a következő tulaj nem is tudna ennyit elkölteni a kocsira. A motor láncos, tehát ha nem csörög, akkor nem kell cserélni a vezérlést. Az olajcsere 20e, a futómű, fék, karosszéria, kipuff, elektromosság rendben van. Kellene rá egy szett gumi, az 50-60e, persze ha jobbat veszel.
Anyám Corollája (2005, 1.4 VVTI) szintén láncos, az olajcsere hasonló összeg, azon a csomagtér teleszkópjait kellene cserélni. A beltér ezen újszerű, a Polon sajnos nem.Csak hogy ezekről az autókról te tudod hogy jók, amit meg megveszel, abban maximum megbízol, hogy jó. Lehet, hogy nem kell hozzányúlni, lehet hogy kell. Ami láncos, az láncos, nem kell cserélni, de ott ezt be is árazzák. Édesanyám Corsájában is 38k kilométer van 8 évesen, semmi baja nem volt soha, de ettől még egy Corsáról sem fogom ezt elhinni egy kereskedésben. És nagy valószínűséggel nem is lesz ilyen ott, mert az ilyenek elmennek kéz alatt.
De ötletem sincs, hogy lehetne ezekre akár csak negyed millát is elszórni a vásárlást követő fél évben.
No, akkor mondom: Biztosítás 22k, casco 50k, átírás, eredetvizsga 65k, ezek objektívek, ennyibe kerülnek, egyből 128k. Vezérlés csere legyen 50k, te írtad, és akkor még motorolaj, fékolaj, pollenszúrő, légszűrő, benzinszűrő stb. kb. 30k, és még mindig csak a kötelezőt hozzuk. Hol tartunk? 210 ezernél, és nem kellett hozzányúlni semmihez. Futóművet nem állítottunk, nem centríroztunk, nem cseréltünk gumit, nem töltöttünk és tisztítottunk klímát, egy illatosítót sem vettünk.
Vettünk egy fitt autót, semmit nem kellett rajta csinálni, tökéletes újszerű állapot, és bamm, 250k. Elszámoltam?
Az ember vagy vesz valamit áron alul, és azt megcsináltatja, vagy vesz egy olyat, ami árában / áron felül van, viszont alig kell rákölteni. Az átírási költségek természetesen adottak.
Árában, áron felül vettem, eddig a hibaelhárításra kb. 25k-t költöttem a fentieken túl. De még mindig jöhet akármi, készülni kell rá.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
zoo8800 #46921 üzenetére
neki is sikerült 13-at etetnie. biztos nem tolja neki mint a barom
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #46643 üzenetére
Have fun autó lenne kb évi 10-15k km-et tennék bele. Főleg rövidebb vidéki utak (100-200km), plusz kb évi 2-3x külföld (kb 2000km/alkalom).
Viszonylag kis kasztni (azért néha pesten is kellene parkolnom és a család se nagy), megbízható legyen és ne legyen nagyon-nagyon drága szervízköltsége.
-
Xero
nagyúr
válasz
zoo8800 #46445 üzenetére
1. Ha van immo a kocsiban és nincs bent a kulcs, akkor indíthatatlan illegális beavatkozás nélkül szóval pipa.
2. Ha úri kedvem úgy tartja, akkor mi a bánatért ne hagyhatnám nyitva az autót? Az enyém nem? Ha valamit kilopnak és kiderül, hogy én hagytam úgy, max akkor baszogassanak.
Ha egy kabrióval valaki leparkol mondjuk 10-15 percre és nincs kedve a tetővel szórakozni (elég bátor hozzá), akkor szintén jön a bírság?
Ez egyszerű pénzbehajtás semmi más.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zoo8800 #46223 üzenetére
Az nekem 125 volt
fékbetétek nélkül, igaz tényleg mindent cseréltek (nem panaszkodom, csak leírtam, ez még bele volt kalkulálva, max. tanulságként szolgál. Ha megáll ennyiből akkor jóban vagyunk.)
@giigz: lehet cseréltettem volna egyébként is, sőt valószínű, de amikor vettük, szivárgott. Ez lutri volt, hogy két 450 Ft-os tömítés, vagy egy 45.000 Ft-os alkatrész, de Bagolyék letették a nagyesküt, hogy ők eddig csak tömítést láttak. Eddig úgy tűnik igazuk volt. És mivel le kellett engedni, feltöltötték
-
-
Kornel
veterán
válasz
zoo8800 #46072 üzenetére
szerintem egy ilyen benzinest az összes dízel fan elfogadna, nem?
ennek nem érdekelne a fogyasztása se(#46075) bitpork: persze, jobb is a ódi kottró
-
-
ReSeTer
senior tag
válasz
zoo8800 #45419 üzenetére
Hát de most nincs igazam? Ha tartjátok a megengedettet, akkor nem kell azon idegeskedni, hogy hú, most vajon az óra csalás benne van-e még, vagy már átlépte. Ha most mész 10km/h-val gyorsabban, azzal aztán sokat nyersz. 5 percet. Persze hosszútávon lehet nyerni vele, de nem országúton meg városban. Autópályán nyugodtan lehet nyomni azt a ~ +10-et.
Nehogy belekössetek a 10-be, tudom, hogy nem annyi minden sebességnél.
Csak nem értem, miért éri az meg az embereknek, hogy menjenek 90 helyett 100-al, és ha elmegy egy trafi mellett, akkor idegesítse magát. Többet kockáztat, mint amennyit nyer.Nem kell ide kresz módosítás se a sebességekhez, mert ha 100-al lehetne menni országúton, akkor mennétek 110-el. Akinek nem inge....
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zoo8800 #44986 üzenetére
Az melyik?
@Laraxior: 400 a csuszi, szok cuszi ocobb, nadzon szok cuszi meg ocobb, de nekünk elég volt 2 csuszi fejenként. Ha rákapsz, akkor fejenként 4 csuszival már doszt... * nem olcsó, de engem a 300 Ft/óra parkolás jobban felhúzott (mondjuk valamiért egy órát elengedtek szerencsére, de ezt csak a kilépéskor tudtuk meg). A várbelépő is horror ha nem vagy diák (1400/700 panoktikummal +300/150, megéri, kicsi, két szoba, de tök élethű), de ma a diákok és/vagy családok ingyen mehettek be.
*ja, meg 500 forintért vehetsz magadról képet, ahogy szarógalamb pozícióban ülsz egy műanyagdeszkán és szorongatsz egy méteres lőcsöt a lábad között eltorzult fejjel. Priceless, kettőt is vettünk.
-
Xero
nagyúr
válasz
zoo8800 #44935 üzenetére
Úri huncutságok.
Nyilván jó dolog, de pl a meleg pont nem zavar. Ha beindítom a klímát résnyire lehúzott vezető oldali ablakkal, akkor 2-3 perc és teljesen jó idő lesz bent bármennyit is állt a napon.Az már kellemetlenebb volt amikor széttörtem a bal könyökömet és a teremgarázsokban kellett bohóckodni a kapunál.
(#44936) tresh: Én nyáron megpusztulok klíma nélkül és szerencsére bírom is. Téli ember vagyok nah.
Viszont a tetőablak valóban jó dolog. Nem hittem el, amikor cimborám megvette az E36-ot és állította, hogy tetőablak nyit, jobb hátsó nyit és máris nem járatja a klímát, ráadásul nagy huzat sincsen. Tényleg működött.
Mondjuk egy finomabb nyár délutáni Margit híd - Moszkva ácsorgásban a hajára kenheti.(#44938) MunezXBK: Szellőztetni menet közben azért ott jobb. Ezért jó a kis p*csömnyi autó. A jobb hátsót is bármikor lehúzom bal egyből.
Így belegondolva, azért van pár tulajdonsága a városi rohangálóknak, amit hiányolni fogok. Persze itt nem a fapad felszereltségre gondolok, inkább a méretéből adódó nyilvánvaló előnyökre.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zoo8800 #44913 üzenetére
Alapvetően inkább adatbázis szerű forrásnak szántam ezt, hogy ne kelljen ötször rákérdezni, a kisregények szétnyomják a tábázatot, de ha van rá igény, bele tudom tenni.
A légzsákkal úgy voltam, hogy van az a szint, amikor van benne 1, max 2, meg van a több. A következő szám a 3, tehát az jött a következő kategória elejére. Kb. nincs, kevés vagy sok légzsák van az autódban kategória.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Bluering Libra irodai forgószék
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- BESZÁMÍTÁS! MSI H110M i7 7700 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 6GB Zalman N4 Cooler Master 400W
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Xiaomi Redmi 14 C 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- GÉMER! Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 3070 szint! 32GB RAM 1000GB SSD FHD 120Hz Gar. 2026
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest