- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Manitou #38775 üzenetére
SR20DE motoros akkor nagy keralysag, mert annak van gyari csigas modozata is SR20DET neven...
Nissan Sylvia S15, vagy Sunny GTI-R-bol lehet ismeros ez a motorkod
Egyebkent pont ebbol a kasznisbol van VZ-R N1 (SR16VE N1) is, amirol multkoraban volt az a 10k+ rpm-s vidijo is itt. Az gyarilag 200nyiha szivoban az 1.6-bol
-
fullextra
tag
válasz
Manitou #38117 üzenetére
jóvan utánna javítottam...
2.0d is bőven elég...
és megbízható...
esetleg még corolla 1.4d d4d 90Le, bár pályán kellemesen viszi hosszabban a 170-180at, karakteréhez képest viszonylag fürge.(amúgy. nagyobb motor után kínszenvedés)
de ha céges volt, akkor ne is várj csodát...
márpedig ezekből jócskán akadnak céges db-ok. -
-
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
Manitou #37925 üzenetére
és jó a felszereltségük (igen tudom, sok dolog, ami el tud romlani
), ha nem gyilkolták őket, akkor nem is szervízigényes, mivel sok van belőle, így elfogadhatók az alkatrész árak, kényelmes, jól fogyaszt, stb. Ja és nem lopják őket. Olyat nem írok, hogy "meg azért mégse egy swift vagy egy 17 éves Corolla", mert Xsara tulajdonosként semmilyen felsőbbrendű érzésem sincs
varga911: én csak segíteni próbáltam, nem nekem kell megfelelni
-
zoo8800
veterán
válasz
Manitou #37849 üzenetére
Én a helyedben visszaragasztanám sziloplasttal. (ha van hova ragasztani)
A Golfom hátsó porvédői évek óta a helyükön vannak, visszaragasztva. Az első még nem szakadt le.Nézd, gólyaláb ki, rugótányér is lekerül, ez nem olyan kis meló. 5e körül tippelem, gátlónként. Hátul is gólyalábas?
-
lsc
nagyúr
-
zoo8800
veterán
válasz
Manitou #37779 üzenetére
A szmötyi helyet cserél a zsírral, és pillanatok alatt morogni kezd a féltengelycsukló.
(na jó, nem pillanatok alatt, de sokkal hamarabb kikopik, mintha ép lenne a harang)
A szerelést meg lehet úszni olcsóbban, csak jó szerelőt kell kifogni. Sajna ismerek olyat, aki elkéri a 10est a cseréért.
-
izomhod
őstag
válasz
Manitou #37273 üzenetére
köszi az infót!
csak az elsőt vettétek ki?
cc bringa az enyém, ahhoz kénecsomag mennyi férne mellé szerinted? 2-3 napi cucc elmegy?
nemnagyon szeretném tetőn vinni, csak jobb odabenninkább a G asztrákkal szemezgettem, 10 évesekkel kb. mire kell ezeknél figyelni?
az átírás, ilyesmi cécó mennyiből hozható ki? -
-
neduddki
nagyúr
válasz
Manitou #36901 üzenetére
HI!
utaster
udv
neduddki
mod: Alvin_ti4200: hat meg jo hogy csak szeitned feljtos a 1905os turnyo befecskendezotg kell rajta cserelni vissza a 1769esere es ojjan szipen megyeget hogy meg ma is orom, annaka joszagna nem ez a dizel a gyenge pontja, mongyuk a kor es sok km mindet el tus rontani:- (((
-
dave93
őstag
válasz
Manitou #36889 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Hogy őszinte legyek a 3as Golf annyira nem is tetszik,főleg a belseje...1.6ossal meg az a baj, hogy többet eszik és mivel 100 LE fölött van a kötelező is a drágább kategóriába esik.
Az F Astra km 100%, hogy valós, nagyon keveset ment vele az öreg, tényleg gyári állapotú, kezdettől fogva garázsban tartott, full hibátlan. Elvileg a rokonságban nincs aki fenntartsa így eladó lesz, kérdés mennyi lesz az ára, de szerintem ezt mindenképp megvárom. -
joshua7
veterán
válasz
Manitou #36538 üzenetére
UfoCivic már túl nagy, kiskocsinál nem kell nagyobb.
dragonfx: Twingó-ban biztos nincs nagyobb, benzines turbó meg pláne. Kisebb van, az 1.2 TCE, de nagyobb nincs.
Swift Sport, Twingo RS, Fiesta ST marad akkor egyelőre. Bár őszintén az ST 150 lovas motorja már kissé overkill kategória. Meg egy régi teszt is rémlik, amiben azt írták, ezzel a motorral nehézkes a kocsi.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Manitou #36222 üzenetére
jup-672 - GEO STROM (1992)
Vizsgálat ideje: Műhely neve: Műhely címe: Meddig érvényes:
2008.06.02. 14:19 Kádár Németh Istvá Bordány sikertelen
2008.06.02. 15:03 Kádár Németh Istvá Bordány 2009.06.02.Nekem is furán hangzott ezt a Strom, de akkor valszeg itt szerepel a hibás adat.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
Manitou #35150 üzenetére
Akkor go to netrisk.hu...
Mondjad neki is, hogy nem igaz, hülyeséget beszél...Azonos évjárat, felszereltség, lakhely, kor, stb mellett???
Meg nem b10-ben, nyílván.Illetve mondanom sem kell, hogy ugyanazon biztosítónak ugyanazon csomagja.
Fater generalinál dolgozik, nem egy, nem két biztosítást kötött, suzukik általában drágábbak, mint a többi. -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
Manitou #32513 üzenetére
4EE2-TC 1.7 literes dízel motor
Jellemzők (Opel Astra és Corsa)
Hengerűrtartalom: 1,686 cm3
Max. teljesítmény: 55 kW (75 LE)/ 4,400 rpm
Max. nyomaték: 165 N-m (16.8 kg-m)/ 1,800 rpmHmmm, marketing bullshit megvan a linken. Itt van tőlem egy köpésre isuzu szervíz, tele az udvar lerobbant tragacsokkal. Népítéleten is isuzukat szidják, jópár astras haverom is szidja a saját isuzu motoros g astráját.
Kiváló motorteljesítményük és üzemanyag gazdaságosságuk miatt az ISUZU dízelmotorokat a 21. század legkorszerűbb motorjaiként tartják számon.
Én a bmw 20d 204lovas, biturbó dízel motorját tartom annak, az 5literes fogyasztásával egy 1.8tonnás autóban. -
válasz
Manitou #32415 üzenetére
Legjobban nekem is az tetszik, de kicsit kevesellem a km-t, meg az árát (H astrához képest), viszont ennél több pénz nincs. Az első és a harmadik reális futásteljesítménynek tűnik és állapotra is jól néznek ki szerintem. A szervízkönyv is nyom nálam a latba, bár tudom, hogy könnyen lehet pecsétet szerezni, de mégis.
Mod: meg a twinport motorokról elég jókat olvastam, jobbak mint a sima ecotec motorok. Legalábbis ezt olvastam.
-
Winner_hun
félisten
válasz
Manitou #31740 üzenetére
Ez 5gen, az jobban megy mert könnyebb
Bár a videó fura nekem, szvsz nem gyári van itt
Ez a 6gen, bár szerintem ez is meg van kicsit piszkálva, mivel gyárilag kicsit előbb tilt (8500-nál) és valahogy ez 9k RPM-nél van ott mint az enyém 8,5-nél. Vagy csak ennyit csalna az hogy én feljebbről látom mint itt a kamera? -
diegho
nagyúr
válasz
Manitou #31721 üzenetére
Ezt a kérdést naponta 10-szer teszem fel magamnak. Igazából nem tudom. Carina-ban nincs klíma, kéne rá költeni egy keveset: vezérműszíj, 2 helyen a karosszériát is meg kéne csinálni. Klíma nélkül 100k alatt megúsznám a javítást, de ha azt veszem, hogy kb 100k lenne pluszba a klíma, az már 200k és mégiscsak egy 16 éves autó... bár lehet nem ezt kéne néznem, hanem azt, hogy ez valószínűleg még legalább 10 évig autó lesz. A biztonságosság megint egy olyan dolog, amit szeretnék fokozni, mert ugye a régi autók ha törnek, akkor ott komoly sérülések is lehetnek.
-
prmcsk
addikt
válasz
Manitou #31697 üzenetére
Ezért írtam a véleményemet, még ha ellenkezik is az elmélettel, ami azt mondja, hogy az újat minden esetben hátra...Én mindig fordítva tettem, melynek oka volt már az aláírásom is:
Elmélet és gyakorlat között annyi a különbség, hogy mindig a gyakorlat dönti el, hogy az elmélet helyes e ?
-
dragonfx
veterán
válasz
Manitou #31179 üzenetére
Az 1.2 plafon.az 1.2 nem 1.4.
Sőt inkább 1milláért akar valamit.sőt talán még 800-900é se haragudna.
szal max.1 milla legyen.max. picit túlfut emg ugye első kötelező kltségek +100 ezt ő nem kalkulálja bele.
De mint látom japánból ugyanaz a szitu mint németből specko bmw fronton.
1.4-1.5 é kap 8éves e46ot.de annyija nincs rá
e36 meg van 1 ért meg alatta de az meg 95-98asHát igen jól sejtettem a német japán autók tartják az értékűket.nem hiába ez a 2 ország tud autót gyártani.
Az autó árát rákölteni valamire elég húzós bármilyne körülmény közt is.
-
Lejszi
senior tag
válasz
Manitou #29992 üzenetére
"Az új gumiabroncs profilmélysége kb. 8 mm. A legtöbb európai országban, így nálunk is a futófelület minimális vastagsága 1.6 mm. Biztonsági okokból érdemes 2 mm vastagságnál lecserélni az abroncsot nyári gumi esetén. Téli gumi igazán 4 mm-es profilmagasságig használható hóban, latyakban.A futófelület kopása nem csak a menetteljesítményt befolyásolja, hanem egyben képet ad a futómu, a kerékdolés és a kerékösszetartás állapotáról is. A legtöbb gumin vannak kopásjelzõk a mintázat között, amelyek a kerekek közeledõ cseréjére figyelmeztetnek"
-
Ck.
addikt
válasz
Manitou #29961 üzenetére
Én N16-os Almeráról tudok nyilatkozni. 60 literes a tank, az üzemanyag szint jelző már akkor bevillan, ha az utolsó előtti csík alá ér a mutató. Akkor pedig még bőven van benne. A múltkor tankoltam úgy, hogy már teljesen ki volt feküdve a mutató és akkor még 51 liter kényelmesen belefért.
Az N15-öst annyira nem ismerem, de ebben a dologban nem hinném, hogy olyan nagy különbség mutatkozna. Szvsz elképzelhető, hogy kiégett az izzód, érdemes megnézni. -
BlacKSouL
addikt
-
-
diegho
nagyúr
válasz
Manitou #29132 üzenetére
lehet urban legend, de menünk városon belül 180-at is óra szerint, amikor ő vezetett és mivel az összes rendőr nála vette a zárjegy nélküli dolgokat, ezért neki meg volt engedve. Tény, hogy nem normális néha és megy, mint egy barom, de bármi gondom volt a kocsival vagy megcsinálta, vagy mondott valakit aki jó áron normális munkát csinál.
Én városon belül óra szerint 60-al megyek, kívül óra szerint 100, inkább elindulok 2 perccel előbb és nyugisan odaérek, a Carinával mióta nálam van (ha jól emlékszem februárban lesz 4 éve) eddig egyszer mentem 140-150 között. 3000-es fordulat felett tényleg nem használom a motort, bár mikor ez az ismerősöm tavaly elvitte alvázvédelmet csinálni azt mondta, hogy 4500tól úgy húz, mint egy 2000-es, szóval egyszer már tuti meg lett hajtva, de azt hiszem azért ennyi néha kell(ene) is neki.
Hajtásról jut eszembe, ma is jöttem haza nemrég, útépítés, 50-es tábla, előzni tilos (tényleg építették az utat, nem csak tábla volt kint), óra szerint 60-al jövök és egy régi swift beelőz mintha ferrari lenne... hát én régi swiftben nem igazán mernék 100 felett közlekedni, mert véletlen kifut egy nyúl elém aztán totálkár -
vmatyko
tag
válasz
Manitou #29123 üzenetére
A 2. genereáció Angliában készült. Állítólag alig van különbség megbízhatóság tekintetében.
a másik hogy 6-7 éves autót nézegetek kevés km-el - ilyen meg szinte nincs első generációból.
plusz a második sokkal jobban tetszik.
MOD: látom többen is le akartok beszélni a 2. generációról... Az első annyira ronda és ugyanez miatt nem szívesen vennék hyundai accentet sem.
A Nubira II-ről nem mondtatok semmit. Esetleg más ötlet?
-
tomcsi23
veterán
válasz
Manitou #29022 üzenetére
Igen, inkább kicsit kevés, de ezen azt elég nehéz változtatni.
mod: akkor az 5-ös milyen hosszú lehet.
Lehet, hogy 4-esben többet megy a motor miatt, mint 5-ösben. 5000-nél pl 170 körül mehet.
dragon: alapjáraton ketyegne 55-nél, akkor 2400-nál lenne 165, 3200-nál meg 220?
-
dragonfx
veterán
válasz
Manitou #29022 üzenetére
hát ezt idővel kitapasztalod, de tény az autónak és neked is akkor jó ha a nyomatéktartományban használód a motrot, ugy kell legkisebb energiát kifejtenie a kasztni megmougatásához és ha ez magasabban van ami valószínű ha csak nem turbós benyás az autód akkor ildomos ott használni.
amugy egyáltalán nem kevés ez.normális.sőt még tán magas is kicsit.alapjárat környékén lennie, de ez váltótól függ. -
lsc
nagyúr
válasz
Manitou #28742 üzenetére
Ha nem találod akkor talán nem komoly, de az is egy megoldás hogy felfújod 4 barra, ha nagyon sérült a gumi akkor ott ki fog dudorodni, ha nagyon akkor csere . Természetesen utána a gyári nyomásra vissza kell engedni .
Mod dokar : Tegnap kapott 4 ilyet az egyik corollám, amíg hazahoztam /~10 km/ addig nem tűnt rossznak . Continental leány egyébként .
Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Google Pixel topik
- Kerékpársportok
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Autós topik
- Milyen processzort vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- További aktív témák...
- Playstation Pulse 3D
- Asus Vivobook Oled 15.6 ryzen i5 5600h 16gb 1tbm2 ssd 3050 4gb video kari az ár fix !!!!
- Eladó/Asus P1504F /I5-8265U/12GB DDR4/Win 11Pro/15,6" FHD/256GB M.2 Sata!!!
- MacBook Pro 16' M1 Pro/16GB/1TB, magyar billentyűzet
- iPhone 16 Pro MAX 512 GB, Kártyafüggetlen - Makulátlan állapot! + AJÁNDÉK TOK - 3 ÉV GARANCIA
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Xiaomi Redmi 9T 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- LG 38WN95C - 38" Ívelt NANO IPS - 3840x1600 - 144hz 1ms - Nvidia G-Sync - AMD FreeSync - ThunderBolt
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest