- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz
_Voyage_ #36403 üzenetére
igen, lehet ez is, ahogy az is, hogy már csak szimplán teljesen bevannak szarva és inkább mindent megcsinálnak azonnal, bevonnak, lekapcsolnak ha valaki köhög egyet, mint hogy ha valóban komoly, akkor még nagyobbat szívjanak.
hidd el, fejre állítok én is neked bármilyen terepjárót..
szívesen néznék videót, összehasonlító videót az egészről. -
Manitou
veterán
válasz
_Voyage_ #35156 üzenetére
Asszem Aegonra dobta ki a legolcsóbbat a suzukinál
focusnál meg talán genertel, vagy generalinál, bár ezek egy kutyákGeneralihoz meg menjen akinek két anyja van
Mellesleg én meg generáaliról és genertelről olvastam elég rosszakat.Én postánál vagyok, előtte alianznál voltam. Mehettem volna genertelhez még talán egy hajszállal olcsóbb is lett volna érsd max 1k / év de inkább a postát választottam.
-
zsid
senior tag
válasz
_Voyage_ #35141 üzenetére
És ugye, olyan munkahely nem létezik, amit nem lehet megközelíteni tömegközlekedési eszközzel ( én is tudok olyna amihez a legközelebbi buszmegálló 6,5km ), vagy esetleg tömegközlekedéssel 1-1,5 óra az út ....Fennállhat olyna helyzet, amikor ha nincs autód akkor nem tudsz bejárni és ugrott a meló...
100 évvel ezelőtt nem mentek az emberek messzire dolgozni, ismerek olyat aki 80kmről jár be minden nap. 100 éve minden más volt, 30 éve meg menőnek számított a zsiguli. De ennek a helye, tényelg nem ebben a topicban van. -
hobizoli
nagyúr
válasz
_Voyage_ #35143 üzenetére
Akarmiert is eladhatja, hiszen pl valsag van... vagy lehet tud vmi mas hasonloan ritkat occsoe
Azert egy ijen R34 Z-tune verzios Skyline-ert fenyevekkel tobben odaadnak fel karjukat, mint egy holmi E60 530i-ert, abban biztos lehetsz, hiszen ez egy legendasan jo, jol vezetheto es tuningolhato auto, na meg F2F film is adott neki egy nagy lapattal. Ez ha csak all is a garazsban is csak egyre dragabb lesz, mert egy eleve qrva ritka autobol is legeslegritkabb kivitelrol van szo, par ev mulva meg egy uj Swift araert is beleulhetsz mar az E60 530i-be.
hobizoli
-
trassher
addikt
-
zsid
senior tag
válasz
_Voyage_ #35129 üzenetére
Persze a biztonság fontos, de ha belenyúlsz egy 6-8 évvel idősebb autóba, amiben van 250 000+ km mert csak arra tellt, lehet hogy a szervízköltséged kijön 2 év alatt 200 000re amit ha elosztasz 24 hónappal az ~8400 forint/hó. Van akinek a fizetéséből kajára épphogy telik, nemhogy havi 8 rugót baxxon ki szervízre. És akkor lehet dönteni, a gyerek kap új ruhát pl vagy szervíz. A kocsi meg kell, mert melóba kell járni... 70k a minimálbér, ha mintkét családfenntartó ennyit keres és van két gyerek, innen meg lehet matekozni...
Ezen érdemes lenne elgondolkodni, utána lehet olcsójánosozni ...Ezzel én befejeztem, mert az offolásért még kapok a pofámra.
( az említett példa persze csak a képzelet szüleménye, nem jelenti, hogy tényleg ennyit kellene költeni egy 93as mondeóra, csak épp ő került a példába...)
#35133: Ja, az más, mert azt ugye nem lehet tetőre b@xni....
-
-
Integra
titán
válasz
_Voyage_ #35051 üzenetére
már látom ahogy belenyúl a "tutiba" egy neppernél
ennyi idő alatt még itt sem mernék autót venni, pedig itt aztán olyan kínálat van, hogy csak kapkodod a fejed.
ha benzines is szóba jöhetne, most küldeném a reálszisztémához, de az ugye kiseik.. menjen márkakereskedéshez és ott vegyen esetleg használtat, de garanciásat. toyota pl ad használtautó garanciát is. legalábbis nálunk van ilyenjük. ez olyan mint a bmw premium seleciton. okosabbat nem tudok. -
-
Dare2Live
félisten
válasz
_Voyage_ #35038 üzenetére
kia/hyundai dizelek ha vigyázol rájuk jók, simán mennek évi 70.000kmet és úgy 300.000kmig nagy bajuk nem is lesz, ha nem vigyznak rá mint a rossz dizelek. Tavaly köszönt el egy turbo mert gyujtást mindig csak ugy levették. De porlasztócsúcs, nagynyomású szivatyu is félmillios tétel szintjén járnak. De a 3200es dizel már nem csúnyány traktorhangú.
SUVban még az új Nissan Quasquai jutott eszembe, nagyobb is lett (bár 7személyesen hátul ~10éves korig) és akciozzak is 6misiért már nem is alapfeleszereltséges újat kapsz.
és ültem benne nagyon kényelmes darab, nekem is szimpik a "magas" kocsik. (Ezért is van Yarisom.)
-
aero.
veterán
válasz
_Voyage_ #35049 üzenetére
Zafiráról nem hallottam eddig rosszakat. Nekünk soha nem volt problémánk az Opel motorjaival.
A Grand Voyager egy nagyon jó autó szerintem, viszont azt mondják, hogy lomha. A Touran meg olyan C-Max körül lehet, nem tudom. Viszont idén jön az új Sharan.De szerintem az új Galaxy-t sem kéne félredobni, a vezess.hu nagyon dícsérte.
-
Integra
titán
válasz
_Voyage_ #35041 üzenetére
nálam szarért húgyért adják a tuaregeket, egyedül a merci meg a bmw tartja az árát. kevésbé felszerelteket kapsz ebből a kettőből, idősebbeket is, drágábban vagy minimum a jobban felszerelt vw és audi áráért. de ki a rák akar már egy tuareget.. megnéztem jó sokat, azért a sorjás visszapillantó tükrök a kedvenc részeim mai napig rajtuk. gyorsan átlépi az ember a tuaregeket és néz inkább másikat.
ha autópálya, utazás, akkor dízel, ez egyértelmű, 3 literes egy ekkora géphez kell.
x5 3.0d 8 liter ha nem tolod neki, ha tolod pályán, akkor az is már 10 felett van, a nagy homlokfal minden ilyen gépnél megköveteli az árát. de mondjuk amennyiért nézel, csak lelakott első szériás darabokat kapni belőle.
de nézz meg pár lc100-ast 3 literes d4d-vel, bár asszem az nem fér bele a keretbe.
amúgy benzines suv is jó, nálunk outlander turbo 9 literből jár. de ha megtolod akkor 13 is lazán. amúgy ezek kiesnek nálad, mert rendkívül kicsi a csomagtartója, teljes értékű pótkerék van a padlóban.
nézd meg az automata x3 dízeleket, talán érdemes, mert ezért az árért talán a legjobbak. én valszeg ezt választanám. -
-
-
aero.
veterán
válasz
_Voyage_ #35038 üzenetére
Touareg? Elég jó áron van használtan, bár V6-os 3.0TDI-t nem sokat láttam, azzal a legjobb talán.
(#35039) _Voyage_: 2 pedál van. Baloldalt lábtartó. Bár az egyik képen ahol oldalról van látszik tényleg egy, nem tudom, talán a motorháztetőé, vagy valami rögzítőfék talán.
Valami ilyesmi, de ez nem is pedál. -
m3tr0
őstag
válasz
_Voyage_ #35036 üzenetére
Én találtam előbb használt autós oldalon Pajerot azokkal a beállításokkal.
Ha magasabb építésű kell akkor Pajero,Chrysler kisbusz vagy mi a csöcs, Kia Sorento ilyesmik vannak.
Amúgy meg BMW 530 D kombi, Passat(?), Chrysler 300C, Peugeot, de ezek sztem kiesnek a pakolhatóság miatt.
-
-
-
-
!Overdose!
őstag
válasz
_Voyage_ #34992 üzenetére
Egy autó "jóságát" azért nem az ülés nyiszogása határozza meg, legalábbis számomra nem. Ennél komplexebb a dolog. remélem nem kell kifejtenem.
Az én 20 éves "rozsdaboglyámban" sem nyiszog az ülés mégis elcserélném egy Aurisra, megint más kérdés, hogy újonnan nem azt vennék.
-
#16741888
törölt tag
válasz
_Voyage_ #34973 üzenetére
Abszolut jogos, műanyagok minősége kritikán aluli, nyiszog az ülés...
Nekem a legújabb egy 35ezer kilométeres autónál hogy a kipufogónál lévő -felteszem hővédő- lemeze rögzítése megadta magát és beleér a kipufogóba...
Ajtók pontosan ugyanúgy nyikorognak mint a Suzukiba... Ezek tényeg, a többi egyéb negatív tapasztalatom róla szubjektív eredetű. -
Dare2Live
félisten
válasz
_Voyage_ #34973 üzenetére
Auris pont mindig kimarad, bááár jövő héten viszem a zöldet kötelezőre(meg gázpedálcserére) akkor lehet kipróbálom.
Én még Ceed tesztvezetésnél + utána forumos olvasgatás hatására jöttem rá, hogy nekem mi fontos és mi nem.
Elmentünk tesztvezetni leraktam a kezem a puha műanyagra(ajtó) 2perc múlva rá volt ragadva. Yarisnál ott szövet van, jóval kellemesebb érzés.
Írták, hogy milyen puha műanyagok vannak Ceedbe, megtapogattam. Aztán belegondoltam Yarisba és fogalmam se volt ott milyen van. uis soha nem tapogatom a műszerfalat.
Ekkor még mindig azt gondoltam, hogy jó a puha műanyag mert nem karcolódik, nem fog nyekergni, evvel szemben mit csinál a Ceed 30.000km után? Nyekeregnek a műanyagok és nagyon könnyen is karcolódnak.ergo: Amihez hozzáérek ott legyen szövet esetleg bőr. Amihez nem az gyak nem érdekel. A nyekergésnél a puha műanyag pedig csak egy tényező.
Itt egy másik kérdés, hogy amíg gyak egyazon árban van Auris Ceed és Golf addig nincs miről vitázni golfot kell venni.
szerk: Tibi: muhaha
-
viharhozo
addikt
válasz
_Voyage_ #34950 üzenetére
Corolla 1997 - 2002 8,85
Corolla 2002 - 2006 8,46
Corolla 2007 8,43
Auris 2007 - 2009 8,11
Prius 2003 - 2008 9,22Carina E 1992 - 1998 8,84
Avensis 1997 - 2003 8,40
Avensis 2003 - 2008 8,12
Avensis 2009 9,04 (jo, itt kicsi a minta)Yaris 1999 8,51
Yaris 2005 8,25
Aygo 2005 8,57Land Cruiser 1998 - 2007 8,84
Land Cruiser 2003 8,61
Land Cruiser 2008 8,52Mind meredeken zuhan, a Toyota egy fostenger, MENEKULJETEK!
The
One
You
Ought
To
Avoid -
Dare2Live
félisten
válasz
_Voyage_ #34947 üzenetére
"Elég beülni egy 2002 körüli toyotába, meg egy frissbe, hát elég elszomorító a különbség."
Ezt mire alapozod? Én ha Yarist hasonlítok Yarissal, ha Corollat, Corollaval semmi visszaesést nem látok. Az anyagminőségen kívü pedig jól láthatóak a Kaizen féle előrelépések. Sok fontos apróság.
a turbos(vagy kitduja melyik van bőven) eset jutott eszembe amikor magyarázod az itt lévő autószerelőnek, hogy az nem úgy van és rosszul tudja.
-
m3tr0
őstag
válasz
_Voyage_ #34947 üzenetére
Tudod a toyota adta el a legtöbb járművet 2007-ben és 2008 -ban is...bár a 2007-et döntetlennek hozták ki. 2009-ben a Toyota volt a legnagyobb autógyártó.(2009 januári adat szerint)
Amúgy meg Kínában összesen adnak el 13-15 millió között autót, nem a Toyotából.
Abból is 9,4 millió volt személyautó,hogy abból mennyi Toyota vagy Lexus vagy olyan amibe ők gyártanak alkatrészt, azt nem tudom. -
-
!Overdose!
őstag
válasz
_Voyage_ #34810 üzenetére
Nem válaszoltam, mert akkor nem láttam értelmét. Most igen. Értsd meg kérlek, hogy nem poénból kötünk bele sokan az irományaidba, hanem azért, mert egyszerűen valótlan amit írsz. Én elvárom, hogy javítsanak ki, ha hülyeséget beszélek, mert ebből tanulok és nem érdekel, hogy ki milyen stílusban teszi ezt.
-
Winner_hun
félisten
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
_Voyage_ #34772 üzenetére
szia!
Bátorkodtam kicsit belenézni TC-n a népítéletbe, tudom sok mindenre nem jó, de 2-3-4db ilyen V8 csoda tulajdonos is hasonló fogyasztási adatokat írt, az egyiktől egy idézet: "Városban normál közlekedés mellett 15-16-liter, országúton 140 Km/H környékén 13-14-liter. Erőse sportos autózás mellet városban 18-liter."
Ha erre számolnék egy gázosra átalakított árral akkor egész barátságos szám jönne ki üzemanyagköltségre. Pótkerék helyére is mehet gáztartály, de amúgy mekkora csomagtere van egy ilyen batárnak? lehet simán elférne "feltűnés nélkül" a csomagtérben is egy nagyobbacska palack
Amúgy milyen apropóból jött ez az 5let? Elég drasztikus váltás egy 1.4 astrából. -
Winner_hun
félisten
válasz
_Voyage_ #34782 üzenetére
fogyaszt 15-20l benzint, szóval 25-30l gázt.
Már megint miért írsz le valótlan dolgot?
Ez mintegy 10-15 %-os fogyasztásnövekedést jelent literben számolva
Ide be lett neked másolva egy rakás információ a gázról, amire azt mondtad hogy később átolvasod. Ideje lenne nekikezdeni és nem a hülyeségeket írkálni
-
Mobi28
tag
válasz
_Voyage_ #34786 üzenetére
Elméletileg egy hengerenkénti injektoros cucc ~5%-on belüli fogyasztás többlettel kell dolgozzon. Dízelt szerintem úgy éri/érné meg megvenni, hogy 100.000km környékén átülsz egy másikba. Ha még előtte beszarik valami akkor szopóágra kerül az ember. Lehet zsebbe nyúlni. Ha egy hengeren beszarik mondjuk a befecskendező fúvóka az összes többit is cserélni kell vele. Az egy 6hengeres dízelnél fincsi kis összeg. Emellett 100k alatt elfáradtat a turbó is, az megint plusz zseton felújíttatni/cserélni. A benzinesnél inyen gond nincs. Én tuti a benyást venném egy jobb fajta gázszettel. Annyiból elmászkál vele az ember mint ha egy 1.6-os benzines kocsit hajtana.
-
lajafix
addikt
válasz
_Voyage_ #34786 üzenetére
'Ha azt számolom, hogy mennyi km után jön vissza az ára, kb 50.000 jön ki. Az sok. '
azé' nem ártana megtanulni számolni -IS !- 15 ezer alatt visszajön az átalakítás.
itt találsz kalkulátort: http://www.gazauto.hu/a gáz előnye éppen a nagy fogyasztású , nagy köbcentis autóknál jön ki jobban.
dízel? vegyél hozzá egy ekét és menj szántani!
-
lajafix
addikt
válasz
_Voyage_ #34782 üzenetére
10%nál több gázt nem kellene fogyasztania. Ellenben 50 liter nettó térfogatnál nagyobb pótkerék tartály tudtommal nincs, hengeresből van nettó 100 literes is. Autópályán is van rendesen LPG kút itthon.
Aki V8 benzint vesz, az etesse is benzinnel ha kell, nem lehet már komoly összeg. -
Mobi28
tag
válasz
_Voyage_ #34782 üzenetére
Akkor E85. Sokkal olcsóbb mint a benzin és nem igényel semmi extra átalakítást.
mod: azért nézz már meg közelebbről egy Grand Cherokee-t, hogy mekkora kereke van. Ha a virsligumis kisautókba 60lityis tartályokat pakolnak abba majd dupla akkora elfér. Tőlünk nyugatabbra pedig egyáltalán nem probléma az lpg tankolás. Sőt ott már a cng a "menő". De itthon is ritka az a város vagy nagyobb település ahol ne tudnál lpg-t tankolni. És picit jobban hangzik a 170ft/liter mint a 316ft/liter. -
Mobi28
tag
válasz
_Voyage_ #34777 üzenetére
Leszarom hogy, mercedes vagy bmw vagy fócvágen... Én minden agyonbonyolított modern dízel motort fikázok. A mai hiperszupercsillivillicsúcsdízelekről megvan a véleményem. Nem kicsit érzékenyek a rossz minőségű üzemanyagra. Mész vele 150.000km-t és legalább annyit ráköltesz mint amit egy benzineshez képest ezidő alatt megspóroltál az üzemanyagon. Van értelme? Nincs. A régi kamrás dízeleket aminek a porlasztócsúcsain még a sütődés panírdarabkás étolaj sem fog ki na azok ilyen szempontból faszák. Ott havonta cserél az ember egy 170forintos üzemagyagszűrőt meg néha löttyint bele némi tiszta gázolajat, hogy átmossa a rendszert és hello. Egyik barátom vagy 10éve hajtja így az ezer éves rozsdás 1.6D Fiesztáját és simán bírja az autó.
Amúgy ha jól tudom már az általad linket szériánál is a csomagtartóban volt a pótkerék. vagyis egy nagyobb pótkeréktartály simán elfér ott minden gond nélkül. Pótkerék meg a csomagtartóban is elvan. Ez nem egy maruti ennek azért van csomagtartója is. Na meg nem mindegy, hogy idegesítő fémes csattogó és az autóhoz nem illő kerepelést hallgatsz napphosszat vagy egy V8-as motor halk és kultúrált morajlását. Ég és föld a kettő.
A dízel motor teherautóba való és pont.
-
dragonfx
veterán
válasz
_Voyage_ #34735 üzenetére
na mi van nem jöna fikázás?
közel 1300kg.os kocsiba 1.6os motor.......4henger!!!
a tdci.kbe 80k.enként lehal az adagoló....darabja 70k...de végülis persze hihető a 128k 7év alatt egy olyna kocsival ami 6-7 litert eszik és pláne kombi..tuti valami területi képviselőé volt aki 200 bejárta mo.t. vele.
1.8as benyás ford motor nagyon hajlamos hengerfejességre. -
aero.
veterán
válasz
_Voyage_ #34623 üzenetére
Erről kérlek szépen én tudok neked nyilatkozni, mivel itt áll egy 1.5-ös hátul. 105 ló, 9s százra, a dinamikájával semmi gond, ülésfűtés, minden, kormányon gombok, csak az automata hiányzik belőle. A gumija nem az a virsli, jóval vastagabb.
Hátul kicsi a hely, és nem valami jó a felfüggesztés ( nagyot üt bukkanónál ). A kesztyűtartó illesztése sem valami ragyogó egy idő után. Itt van már 4 éve, 11x.000km-rel, semmi baj nincs vele. Ettől függetlenül nem szeretem a suzukikat. -
Mobi28
tag
válasz
_Voyage_ #34623 üzenetére
A MAK -nál sok 1.3 8v Suzuki Swift Van-t használtak anno. Egy 2001 körüli Auto Motor -ban volt egy hoszabb írás erről, a legstrapabíróbb autók voltak a cég történetében. De manapság is van jópár "sárga angyal" Ignisük. Szerintem az új Swift minden szempontból rendben van. A Splash szintén. Amire kitalálták arra tökéletesen megfelel. A Suzukinál végre elkezdtek autó formájú
autókat gyártani. És ez jó.
tibi: köszi.
-
Dare2Live
félisten
válasz
_Voyage_ #34623 üzenetére
Ez tavaly február volt amikor hihetetlen akciók voltak mindenhol pl Ceed SWt kaptam volna 3ért (most 3.8). Egy ilyen fapad GC most újonnan 3.1 1évesen 2.2 azaz ha tavaly ilyet veszek 1év használat után most többért tudom eladni mint amennyiért megvettem! Azért ilyen nem sokszor volt a történelemben.
Aztán maradt a Yaris annak az előéletét ismertem és csak 1misi volt szintén kemény kedvezménnyel.Amúgy amikor 4.0ért 1.2TSIs Trendline Golfot kapsz nehéz megérteni vki mért vesz 4.0ért hasonló felszereltségű SX4et, vagy épp Aurist. De lehet rá indok.
-
raver
aktív tag
válasz
_Voyage_ #34585 üzenetére
Mondasz mindent össze vissza, de tényeket, adatokat nem. Van törésteszt összehasonlításod? Ha nincs miért állítod h egyik kocsiban könnyebben meghalsz mint a másikban? Légyszi adj egy linket, ahol az astra és a swift töréstesztje egymás mellett van! Mert én nem tudom melyik a jobb. Támaszd alá a mondandód légyszi!
Nem biztos hogy te írtad, de majd elolvassa akinek kell. Ugye csípőből jött a swiftes baromság, h mennyire szar. Persze 0-tapasztalat.... Pusztán abból kiindúlni, hogy könnyeb és vékonyabb gumik vannak rajta.... khm
Aztán kiderül hogy egy összehasonlító tesztben amit egyik fórumtárs közzétett link kiderül, hogy a tesztelők szerint nem is olyan rosszNe érts félre nem azt mondom hogy jó autó, de egy corollával szemben nem is rossz.... sőt...
És a corolla sem lesz jobb vagy rosszabb autó attól, hogy mennyi hiteles fut belőle, és attól sem hogy mennyi fut belőlük az utakon.Tények adatok, tesztek, tapasztalatok. ezek kellenek, nem pedig a csípőből nyomott orbitális baromságok!
-
válasz
_Voyage_ #34578 üzenetére
Hidd el van akinek van pénze jobbra, és mégis Suzukit vesz, és van olyan jó mint a kategóriatársai, de mostanában az új autó árak el vannak szállva egy kicsit. A legyekről ne ejtsünk témát inkább, de ha nem jöttél volna még rá, te ember vagy, és a gyorskajáldákban tömöd magadba a sz@rt!
Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Xbox Series X|S
- Battlefield 6
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Apple MacBook
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Playstation Pulse 3D
- Asus Vivobook Oled 15.6 ryzen i5 5600h 16gb 1tbm2 ssd 3050 4gb video kari az ár fix !!!!
- Eladó/Asus P1504F /I5-8265U/12GB DDR4/Win 11Pro/15,6" FHD/256GB M.2 Sata!!!
- MacBook Pro 16' M1 Pro/16GB/1TB, magyar billentyűzet
- iPhone 16 Pro MAX 512 GB, Kártyafüggetlen - Makulátlan állapot! + AJÁNDÉK TOK - 3 ÉV GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B360-Pro i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 8GB ZALMAN S3 TG Zalman 500W
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest