- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz
izomhod #46839 üzenetére
2003-as faceliftes E12-ben javították a 2002-es néhány hibáját, feltéve, hogy a 2002-es E12-re gondolsz. Mert 2002-ben volt még E11 és E12 is. Mindenesetre amikor én az Avensist vettem, akkor a klubbon mondták, hogy 2003 vagy fiatalabb E12-t nézzek, mert a 2002-esnek volt 1-2 típushibája.
-
Stafni
aktív tag
válasz
izomhod #46783 üzenetére
Én nem tapasztalom, hogy olcsó lenne a G Astrához. A 60e vezérléscsere a vízpumpával se olcsó és sok autónál 100e körül kell csak. A kuplungtárcsa cseréjénél eléggé szét kell szedni az autót és nem is olcsó az alkatrész. Ráadásul nekem 2 kinyomócsapágy ment tönkre 5e alatt, jó minőségű utángyártottak voltak. 40e volt a munkadíj és 3x lett szétkapva.
Szerencsére azóta nincs bajom az autóval. -
megema
őstag
válasz
izomhod #46732 üzenetére
Azt tudom, de egy kötelező szempontjából nem sok vizet zavar, ha egyszer kérik az autó adatait is. Én korábban a hasznaltauto.hu-n kértem ajánlatot ABC123 rendszámmal, és utána ugyanazon az áron lett kötve a valóssal.
Amúgy nem kell rosszra gondolni a díjaim alapján, csak kockázati kategória vagyok a korom és lakhelyem, na meg a 2010 eleji jogsi miatt...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
izomhod #46719 üzenetére
Bizony, nem mindegy se a nem, se a lakcím (vidék vs város), se a kocsi színe. Egy ideig biztosítónál dolgoztam ott okosodtam ki ilyen téren. Statisztikailag kimutatható hogy a piros kocsik gyakrabban törnek mint pl a zöld. Régen az ezüst szín is ide tartozott de mivel nagyon elterjed szín lett ezért az is előrébb került a kockázati listán.
Casco-nál nagyban csökken a kockázat ha kizárod a 30 évnél fiatalabb vezetőt (ha mégis 2X éves töri nem fizet a biztosító. Már ha kiderül... de ha nincs rendőri intézkedés pl...
)
Na ezért van az, hogy a kocsim tulajdonosa noha én vok Muterom az üzembentartó és így ő szerződött/dik a biztosítóval. Jóval olcsóbb így a kora és a neme miatt alapból.
Igaz így ő kapta a levelet hogy visszahívták a Jazz-t akár csak a többit de sebaj.mod:
Kickass: Igen van a casco-nak ilyen módozata (ismi ilyet kötött a Fabia-jara. Másnap kisodródott egy kanyarban totálra törte a kocsit és még ki is gyulladt.
Na erre nem fizettek neki egy fillért sem ugye.)
Idősebb kocsikra érdemes lehet bevállalni. Mondjuk a full casco estén annyi előnyöd van, hogy ott nincs avulás/avultatás, tehát ha jobban törik a kocsi megéri inkább casco-ra bejelenteni mint a másik fél kötelezőjére. De ugye általában nem tudja az ember mikor törik rommá a kocsiját. Általában... -
Kickass
őstag
válasz
izomhod #46712 üzenetére
a kotelezod olyan 48-50k korul lesz/ev ha elso autod (ha jol tudom te is debreceni huszoneves vagy), a teljesitmenyado (regebben sulyado) pedig olyan 10k/ev bar ez a legvegen derul csak ugyis ki mikor mar tudod melyik autot veszed meg (de nagysagrednileg valami ilyesmire kell szamits)
ha cascot is akarsz az mas teszta, fugg a kocsitol+felszereltsegtol, onresztol meg millio masmindentolde kotelezorol es cascorol tudsz egy kb. elokalkulaciot csinalni pl netrisken is, mar ha nincs kitakarva pl az auto rendszama
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
izomhod #46703 üzenetére
Általában előbb kezdenek rozsdásodni, karcosabb a fényezésük is az időjárási behatások miatt, valamint mattabb a fényezésük (nap kiszívja), a szigetelések is tovább tartanak (pl oldalablakok), kevésbé öregednek, jobban megtartják rugalmasságukat ezáltal szigetelő hatásukat.
Szóval ránézésre megmondható, hogy melyiket tartották valóban garázsban, 10 év után meg pláne. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
izomhod #46698 üzenetére
2db G Astrát küldtem. Az egyik 2002-es 1,6 16V, nem ment annyira mint a többiekké (flotta) de nem is ette az olajat. Ezt sajnos eldobtam az M3-ason így totálos lett, kaptam egy másik 2001-es 1,6 16V-es-et helyette, az jobban ment kicsivel viszon ette az olajat.
A két G-set összesen 6 évig használtam (4-2 arányban), sok-sok km-t beléjük tekertem és eggyikkel sem volt különösebb baj (szokásos kopó/fogyó alkatrész cserén kívül term.).
Egyszer hagyot csak cserben ez a techinka, akkor lerohadt a kipufogo így trélerezni kellett, Közvetlen a motor után tört el a cső, olyan hangja volt, hogy azzal ember halláskárosodás nélkül vissza nem jön az M7-esen Balcsiról de még a sima 7-esen sem. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
izomhod #46694 üzenetére
Belügyi nyilvántartóból pl. Igaz ahhoz nem férsz hozzá valószínűleg mert akkor nem kérdeznéd.
Elvileg a magyarorszag.hu-n van gépjárműkereső ahol rendszám alapján tudsz keresni. Azt nem tudom mennyire működik (milyen adatot ad ki pl).
A belügyiben benne van minden (név, cím stb).
Esetleg ha van ismerős biztosítónál, ő letudja káderezni, hogy volt-e bejelentett kára az adott kocsinak (casco+kötelezős).mod:
izomhod: Miért ne!? Azok is jó verdák.
-
dízelracer
őstag
válasz
izomhod #45877 üzenetére
Dízel akkor éri meg ha sokat mész. Én 20.000km/év alatt biztosan nem vennék dízelt. Fentebb linkelt kombi opelokkal mi a gond? Az 1.4 @ 90le ecotec nem rossz motor. A pörgés sincs ellenére és ha nem ész nélkül hajtja az ember akkor takarékos is. A második, harmadik tulajtól ~10éves dízelt megvenni orosz rulett.
-
Prego
senior tag
válasz
izomhod #45853 üzenetére
-699e volt az autó, ráalkudtunk egy friss műszakit
-68e volt a az összes papírmunka+kötelező, kereskedő intézte
-4*10590Ft Uniroyal Rainexpert gumi (eksön volt a tesóban)+7-8e a felnire szerelés+centirozás automax-ban (mivel a téli kopott volt, ezért azokat is kell majd vennem)
-25e az átvízsgálás (szűrő, olaj, belső motormosás, klímatisztitás)
-1500: elsősegély láda
-6890Ft: Bluetooth füles
-790 Ft: autós töltő
- 62500 Ft: mélygarázsban helybérlés 3 hónapra, távirányítóra kaució
- ????Ft: kipufogó csereAmi még kell:
-Láthatósági mellény "Ha elütsz szájbarúglak" felirattal
-Elakadásjelző háromszög
-kavicsfelverődések javítása
-szélvédőn is van két sérülés, megnézetni hogy javítható vagy csere -
Prego
senior tag
válasz
izomhod #45850 üzenetére
A békalámpás, facelift előtti (1997/12).
1,4es motor 86 pacival (facelift után lett 94) 195e km-rel.
vezetőülés magassága állítható, kormányoszlop magassága is, linea terra felszereltség, állítható az ablaktörlő sebessége, asszem még a szakaszos törlés is benne van (állítható sebességgel)
Hát a kocsit két hete vettem, nem tudok még sokat írni róla, eddig leginkább csak szakikhoz gurultam el vele (kellettek rá új nyárigumik, meg kapott egy átvizsgálást: olaj, szűrők stb, állítólag teljesen rendben van, motorolaj volt koszos, kapott egy belső mosást), szombaton viszem kipufogócserére, mert előző gazdi úgy heggesztett össze darabokat. Amúgy teljesen használható
-
zoo8800
veterán
válasz
izomhod #45833 üzenetére
A Corolla jónak tűnik, de pl a Civicet, Almerát kihagynám, nem valami masszívak.
Német fronton Focus, Octavia és Astra, Golf4 ennyiért alig akad, csak legalja van.
Franciák közül a Xsara.
Kerülném az alap motort, min. 1.6, ha a C kategóriában mozogsz.
1 kategóriával feljebb az Avensis is jó, ha már említettedde városba talán nem kell ekkora.
Swiftet tuti nem vennék, esetleg 2005 utánit, az meg nem fér a keretedbe...Fentieknél mind megvan a 3 NCAP csillagocska, ez nekem fontos lenne.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
izomhod #45829 üzenetére
A fullextrát 4 elektromos ablak+ABS+légzsák+klímára értettem.
(amúgy megértem, ha ódzkodsz tőle.. én is így voltam, de amikor n. alkalommal esett szét alattam a Zsiguli, akkor azt mondtam, hogy kész, ennyi, elég volt, kell egy megbízható olcsón fenntartható keveset fogyasztó kocsi, nem érdekel hogy néz ki, menjen. 2.5 év alatt 120e km ment bele hibátlanul, alattam ami nem kis szó) -
dízelracer
őstag
válasz
izomhod #45829 üzenetére
Egy Opel Astra G Caravan minden kritériumnak megfelelne + szervizel(tet)ni is olcsóbb lenne.
-
neduddki
nagyúr
válasz
izomhod #45829 üzenetére
I!
ja alkatreszarak: 11 eve japozik a csalad nincs gond az alkatreszarakkal, de soha nem markaszeriz:- ) /mareszt kutjacsontokon es par szilenten kivul mas nem is nagyon kellet a Carianba, remelem a verso is tartja a hagyomanyoakt, ill. a civic-emre se kell sokat kolteni/
esmeros almeraalkatreszek tores utan ellenebn tenyleg nem volt olcso
Csepen Endre totoya es honda alkatreszeket bisztosan hoz beudv
neduddki
-
Motion_Blur
félisten
válasz
izomhod #45829 üzenetére
800k-hoz még dobjál hozzá ugynaennyit és akkor vehetsz normális autót, nem 10-15 éves A4-et, Golf-ot, stb amire várhatóan komolyan kell költeni a következő 4-5 évben.. egyébként Volkovy-val értek egyet, abban az esetben ha megbízható és olcsón fenntartható autót akarsz
-
neduddki
nagyúr
válasz
izomhod #45826 üzenetére
HI!
mennyire kell a hejj es mennyire a teljesitmeny?
civic 6gen szkifejezetten szukos, almere bovebb, corollora meg nem emlexem kerdezd meg Prego-t O friss emlekekkel rendelkezik:- )
4afe kifejezetten barati a corollaban, a vvti-ket megjelenesukkor vezettem probakoron, de semmi kulonleges emlekem sincsudv
neduddki
-
neduddki
nagyúr
válasz
izomhod #44637 üzenetére
HI!
az enyem 6.34 az elmutl 15Mm-re, 1.4es almera1 -val svajc-francia otopajja-szerpentin-videki ut+genf 6.2volt nyaron, mazzagot meg nem emlexem mit mondott cimboram
amugy sprit:
civic 7gen 1.4 47 Benzin 5,74 7,11 10,31
civic 7gen 1.6 62 Benzin 5,67 7,22 9,31
mazzag 326 1.6 45 Benzin 7,05 8,24 9,89
almera1 1.4
almera1 1.6 110 Benzin 4,77 7,94 11,08
almera2 1.5 105 Benzin 4,79 7,72 12,56remelm nincsennek nagy atfedesek, meg jo hejjre linkeltem minset:- )))
udv
neduddki
-
Khelben
nagyúr
válasz
izomhod #44630 üzenetére
a fele a fókuszoknak céges autó volt
És? Nekem eddig az összes autóm cégesként kezdte és soha egyikkel se volt baj. Legalább nem spórolták el a kötelező szervizeket, mert a cégek nem szórakoznak ezzel. Beviszik a márkaszervizbe és kész, nem egy koszos sufniban fogják összetákolni a kocsit, ha valami baja van.
Szerk: persze most nem egyszemélyes kft-k lótifuti autójáról beszélek, hanem flottás cégekről.
-
róbert gida
tag
válasz
izomhod #43599 üzenetére
Persze ez nem meglepő mert a pénzedért minőséget kapsz ,egy megbízható autót .Én tavaly adtam el 7 éves corollámat mert nem volt benne klíma .Persze semmi gondom soha nem volt vele és nagyon jó pénzt kaptam érte.Szerintem nem csak a műszaki tartalom hanem a felszereltség terén is jobbak a japánok.WV -ennel az a gondom,hogy ha nem nyúlsz mélyen zsebbe akkor a fapad kategória az nagyon fapad.Ezzel azt akarom mondani ,hogy 8-9 éves japán vagy német kocsik között az alapfelszereltség már akkor jobb és gazdagabb volt a japánban mint a német kocsikban.Ezzel senkit nem akarok megsérteni de elég sok kocsival volt már dolgom.Apósomnak polója van szüleimnek opel corsa látom mit kaptak anno .
-
Jadro
veterán
válasz
izomhod #43593 üzenetére
Persze, az lesz nemsokára, mert elég vicces lenne ha ráizgulnék egy autótípusra és beleülve derülne ki hogy valami nagyon nem stimmel nekem. (Nem lehet eléggé hátratolni az ülést vagy valami hasonló hülyeség.) Csak első körben próbáltam behatárolni, hogy mégis mi lenne az ami érdekelhet.
-
Manitou
veterán
válasz
izomhod #43587 üzenetére
Én az 1-es almeráról tudok bővebb infóval tapasztalattal szolgálni.
Ebben az árszegmensben játszik ez is.
Nem biztos, hogy mindig a drágább fiatalabb kocsira fogod a kevesebbet rákölteni. Sőt.
Egy kiforrott egyszerü technikával nem érhet annyira meglepetés.
Persze nem is azt mondom, hogy 20 éves kocsit kell venni. -
Rick4
félisten
válasz
izomhod #43587 üzenetére
Attól függ mire kell. az 500-ért már elég jó Astrákat adnak, az lemegy 200-ra, az 1M-s meg 500-ra. Melyikkel buktál többet? Ha fejre állsz vele, ha ellopják, ha telibe találnak, melyikkel buksz többet? egy 300 ezres Astra mindenhova elvisz, még 200 a gáz bele, és 500 ból van egy jó kocsid, amelyik 4 liter benzin árát eszi meg.
-
Jadro
veterán
válasz
izomhod #43558 üzenetére
A Mazda is tetszik, de a felhozatal elég szűk. Akad pár klassz darab így első ránézésre, persze egyik sem 100 km-en belül, még véletlenül sem.
Néztem én is a biztosításokat, sok mindentől függ az ár, de a kötelező olyan 6xxx/negyedévtől indul és a csillagos ég a felső határ. Átiratás is egy vagyon.
-
Jadro
veterán
válasz
izomhod #43553 üzenetére
Kimondottan még nem, bár egy corollába belefutottam, de sok km volt benne. 192 ezer ha jól emlékszem. Volt 1 vagy 2 Nissan is, elsőre nem tűntek rossznak, de utána kell olvasnom még erősen.
Most az a fázis van hogy írok egy listát a nekem tetsző autókról és megyek az autószerelő barátomhoz ő meg lehúzza ami macerásabb.
Jut eszembe, még az Astra G-t nézegettem.
-
-
Manitou
veterán
válasz
izomhod #37267 üzenetére
Az szerintem ilyen árban, de még olcsóbban is azért alap. Legalábbis nekem van a 12 éves nissanomban is gyárilag.
Egyet tudok tapasztalatból amibe bepakoltunk 2 kerót + ketten mentünk.
Egy F Astra sedan . Hátsó ülések lehajtva és úgy beügyeskedtünk két Specialized Stumpjumper FSR fullyt . Mindkettőnek kivettük az első kerekeket. 2db CC gép még lazábban befér. -
tibi666
senior tag
válasz
izomhod #34491 üzenetére
városban a kis motor kevesebbet eszik. viszont országúton, pályán fordulhat és általában fordul is a helyzet.
szerintem csökkenteni nem csökkent, de nem is növel. bár mivel egyenletesen haladsz, ezért akár felfogható fogyasztáscsökkentőként is. de nem is ez a lényege, hanem az, hogy sokkal pihentetőbb vele a vezetés.
cascot már leírták.
erre nem tudom a választ. elvileg tilos, gyakorlatilag nem foglalkoznak vele a szervek.
-
csaba54
tag
válasz
izomhod #34447 üzenetére
egy autót leginkább önmagához lehet hasonlítani,de azért vannak olyan tipushibák,amik előjönnek bizonyos tipusokná, évjáratoknál
merciknél,smartoknál kimondottan voltak szériák amiktől óva intettek
most így meg nem mondom melyik,mert amikor szó volt róla nem állt szándékomban egyiket sem venni
de pl amerikaiban 5000-es dizelt nem szabad venni,csak 6200-tól felfelé
2800cm3 benzineseknek az autómata váltó hal be,ha nem erősítteti meg egy váltóssal
stb stb -
lajafix
addikt
válasz
izomhod #34431 üzenetére
a hátsó ajtó jó nagy hézaga lehet sima beállítási probléma is(legalábbi ezen a spéci vilkék fényezésen nem látom, hogy elütne, persze 2plussz-os dioptriám van...
). ellenben a kuplung és a fékpedál gumiborítása nagyon kopott, a gázpedálon ezzel szemben nincs kopás, pedig azt halottam, hogy legtöbbet a gázt tapossák általában...
minimum kérdezz rá telefonon a tulajnál, hogy mióta van nála és mond meg neki ezután, hogy ránézésre törött és 150e+ van az autójában az órához képest.
Ha erre tud értelmesen válaszolni akkor talán érdemes szemügyre venni egy rétegvastagság mérővel a verdát és közben élőben mondja el a tulaj fejből, hogy az utolsó 2-3 évben milyen javítások és karbantartások estek a kocsin.attól hogy citroen, még lehet jó, csak szeresd és tudd szervizelni.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
izomhod #34433 üzenetére
Minden autóban visszatekerik az órát. Talán a magánszemélyektől és egy megbízható, korrekt ismerőstől vásárolt autóban hihetsz a km-óra állásnak. Az összes kereskedő hazudik, megpróbálja rád sózni a szart, erre nagyon figyelj oda! Velem az egyik el akarta hitetni az egyik, hogy 23e km van az autóban, pedig teljesen fényesre le volt kopva a kormány + a belseje teljesen lelakva. Több ilyen eset is volt, de ez volt talán a legdurvább. Nagyon örülök, hogy nem futottam bele egy ilyen vételbe... hozzáértő meg nem tudja megmondani, hogy mennyi van az autóban. Csak abból lehet következtetni, hogy mennyire vannak a kezelőszervek megkopva.
mod: még egy észrevétel/tapasztalat: ha egy autó úgy van meghirdetve, hogy 'normál állapotban', az tuti, hogy össze van baszva
-
-
Kickass
őstag
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz
izomhod #34371 üzenetére
dízel lóerő megint más, mondhatni dizel lóerő nem póni lóerő.
de ott 1900 fordulattól 202nm áll rendelkezésedre, cserébe le-ben "kevés" (gyári programmal módosítható 110le-re és 235nm-re).
a 2l-s benzinesnél meg 2600/3200 Rpm-től áll rendelkezésre 166nm.
az 1,4-esnél meg 2800-tól 107m áll rendelkezésre.
de évi 10-15e-s futásra még mindig nem vennék dizelt, még ha egy elég egyszerű TDI motor van benne.
Golf 4-nél meg 3300-tól 128nm, csak előtte nézd meg hány kg a golf 3 és a golf 4.kombi vs nem kombi. télen az öreg kettesem helyet egy B3-as/malac passat kombit hajtottam, nem nagyon tűnt fel hogy nehezebb lenne parkolni vele, de az egész csak meg szokás kérdése, párszor ki kell menni vele egy üresebb parkolóba és gyakorolni, ha nagyon nem megy.
és ha a közeljövőbe tényleg gyerek a cél akkor tényleg van létjogosultsága a kombinak, mint ahogy mondták, már ha nem bő 1 évre vennétek kocsit.
-
Khelben
nagyúr
válasz
izomhod #34371 üzenetére
"nehezel lehet vele parkolni, ilyesmi, és nő is használná"
Pont ezért. Feleségem is ezt mondta, mikor először meglátta a Mondeo kombit, aztán mikor megnézte, hogy mekkora a csomagtartó, meg elkezdte használni és nem kellett legózni, hogy beférjenek a cuccok, akkor inkább megtanult parkolni.
Minden autóméret csak megszokás kérdése. -
VR6-Fan
veterán
válasz
izomhod #34326 üzenetére
tibi már leírta a frankót az 1,4-esről, ugyan annyit vagy kevesebbet eszik a 2l-s hengerenkénti befecskendezős 8V-s motor, mert kb harmad annyira kell nyomni benne a gázt, de ha épp szükséged van rá akkor ott az erő meg a "nyomaték".
az hogy a km óra hol áll, nem mérvadó, 3 perc alatt beállítják neked 0-ra is, ha ez a fétished
benzines pl:[link][link] (kicsit izmosabb változatok, ezek azért tényleg haladnak valamennyire:[link] [link] [link])
viszont évi kb ~10e-s futás mellett teljesen felesleges meg venni, többe kerül ha mondjuk lepusztul a turbo, mint amit megspórolsz a kútnál.
eleve nem értem hogy a 10éves kritériumba, hogy fért be nálad a G3, 1,4-es motor baromság ezekhez a tömegű autókhoz, még ha 90, meg 100le-t is írnak rá, mert a kis ccm-es szívó motorok ezt a teljesítményt magas ford. tartományba adják le, ergo forgatnod kell hogy haladj, akkor meg az is iszik bőven, mint ha nyugisan alul elközlekedsz egy "nagy" ccm-essel. Egy dolgot tarts mindenképpen szem előtt a normális közlekedéshez manapság 10-11kg/le arányú kocsit kell választani.
nem lófing, a sajátom sincs 200lojj nem is karcolja alulról, de nekem a 100+X le-höz társul ~900kg össz tömeg. hiába 200le egy kocsi ha hozzá 2,5 tonna.... jah a VR6 sincs 200le
valóban ilyen csekély éves futás esetén meg hobbi biztosítás.
-
Khelben
nagyúr
válasz
izomhod #34322 üzenetére
netrisken néztem.
igaz, lóerőt számoltam kw helyett.Használt autónál felejtsd el a km óra állást, ne az alapján vegyél autót. Általános irányelv a 15ezer km/év (bár újabban inkább 20ezer lesz) Tehát egy 12 éves autó 180ezer km körül jár ÁTLAGOSAN. Nyilván vannak, amik többet és vannak, amik kevesebbet futottak, de ha egy 12 éves autót 100ezer km-vel kínálnak, akkor ott egyből alaposabban körül kell nézni.
Különben meg nem a km órát, hanem kocsi állapotát kell megnézetni egy olyan emberrel, aki ért az adott típushoz (és nem úgy, hogy ez a háttérképe otthon a gépen, hanem mondjuk rendszeresen szereli)
-
Khelben
nagyúr
válasz
izomhod #34316 üzenetére
Vétel
-átírás: 25000.-
-forgalmi+törzskönyv 12000.-
-eredetvizsga 17000.-Fenntartás
-teljesítményadó 16650/év
-kötelező (25 éves budapesti, A0) 65000/év(98-as autó nem futott 100k km-t
)
Szerk: 12 éves autónál már kalkulálható egy nagyobb szervizköltség, vagy egyben vásárláskor, vagy szép lassan, ahogy tönkremennek a dolgok. Üzemanyagból évi 15k-s futásteljesítménynél lehet egy 25-30ezer forintot számolni havonta.
Aktív témák
- Battlefield 6
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Apple MacBook
- Fotók, videók mobillal
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
- Playstation Pulse 3D
- Asus Vivobook Oled 15.6 ryzen i5 5600h 16gb 1tbm2 ssd 3050 4gb video kari az ár fix !!!!
- Eladó/Asus P1504F /I5-8265U/12GB DDR4/Win 11Pro/15,6" FHD/256GB M.2 Sata!!!
- MacBook Pro 16' M1 Pro/16GB/1TB, magyar billentyűzet
- iPhone 16 Pro MAX 512 GB, Kártyafüggetlen - Makulátlan állapot! + AJÁNDÉK TOK - 3 ÉV GARANCIA
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- Újszerű Asus ROG Strix G16 G614 -16" WUXGA 165Hz - i5-13450HX - 16GB - 512GB -RTX 4050 -1,5 év gari
- HP Omen 80G8E9 - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB Type-C
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Új és újszerű 15"-16" Gamer, irodai, üzleti, készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest