Hirdetés
- Android 14-re vált a Nokia X10 és az X20
- Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Apple Watch
- Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Újabb Redmi Watch 5 érkezett
Hirdetés
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
ma A Samsung álmos délutáni sajtóközleményben jelentette be az Exynos 2400e-vel szerelt új telefonját.
Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
válasz izomhod #34316 üzenetére
Vétel
-átírás: 25000.-
-forgalmi+törzskönyv 12000.-
-eredetvizsga 17000.-Fenntartás
-teljesítményadó 16650/év
-kötelező (25 éves budapesti, A0) 65000/év(98-as autó nem futott 100k km-t )
Szerk: 12 éves autónál már kalkulálható egy nagyobb szervizköltség, vagy egyben vásárláskor, vagy szép lassan, ahogy tönkremennek a dolgok. Üzemanyagból évi 15k-s futásteljesítménynél lehet egy 25-30ezer forintot számolni havonta.[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz izomhod #34322 üzenetére
netrisken néztem.
igaz, lóerőt számoltam kw helyett.Használt autónál felejtsd el a km óra állást, ne az alapján vegyél autót. Általános irányelv a 15ezer km/év (bár újabban inkább 20ezer lesz) Tehát egy 12 éves autó 180ezer km körül jár ÁTLAGOSAN. Nyilván vannak, amik többet és vannak, amik kevesebbet futottak, de ha egy 12 éves autót 100ezer km-vel kínálnak, akkor ott egyből alaposabban körül kell nézni.
Különben meg nem a km órát, hanem kocsi állapotát kell megnézetni egy olyan emberrel, aki ért az adott típushoz (és nem úgy, hogy ez a háttérképe otthon a gépen, hanem mondjuk rendszeresen szereli)
-
Enton
addikt
válasz izomhod #34326 üzenetére
Nagyon sokkal eltérőbb keresési eredményt ősszel sem fogsz kapni, mint ez:
[link]"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
VR6-Fan
veterán
válasz izomhod #34326 üzenetére
tibi már leírta a frankót az 1,4-esről, ugyan annyit vagy kevesebbet eszik a 2l-s hengerenkénti befecskendezős 8V-s motor, mert kb harmad annyira kell nyomni benne a gázt, de ha épp szükséged van rá akkor ott az erő meg a "nyomaték".
az hogy a km óra hol áll, nem mérvadó, 3 perc alatt beállítják neked 0-ra is, ha ez a fétished
benzines pl:[link][link] (kicsit izmosabb változatok, ezek azért tényleg haladnak valamennyire:[link] [link] [link])
viszont évi kb ~10e-s futás mellett teljesen felesleges meg venni, többe kerül ha mondjuk lepusztul a turbo, mint amit megspórolsz a kútnál.
eleve nem értem hogy a 10éves kritériumba, hogy fért be nálad a G3, 1,4-es motor baromság ezekhez a tömegű autókhoz, még ha 90, meg 100le-t is írnak rá, mert a kis ccm-es szívó motorok ezt a teljesítményt magas ford. tartományba adják le, ergo forgatnod kell hogy haladj, akkor meg az is iszik bőven, mint ha nyugisan alul elközlekedsz egy "nagy" ccm-essel. Egy dolgot tarts mindenképpen szem előtt a normális közlekedéshez manapság 10-11kg/le arányú kocsit kell választani.
nem lófing, a sajátom sincs 200lojj nem is karcolja alulról, de nekem a 100+X le-höz társul ~900kg össz tömeg. hiába 200le egy kocsi ha hozzá 2,5 tonna.... jah a VR6 sincs 200le
valóban ilyen csekély éves futás esetén meg hobbi biztosítás.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Khelben
nagyúr
válasz izomhod #34371 üzenetére
"nehezel lehet vele parkolni, ilyesmi, és nő is használná"
Pont ezért. Feleségem is ezt mondta, mikor először meglátta a Mondeo kombit, aztán mikor megnézte, hogy mekkora a csomagtartó, meg elkezdte használni és nem kellett legózni, hogy beférjenek a cuccok, akkor inkább megtanult parkolni.
Minden autóméret csak megszokás kérdése. -
VR6-Fan
veterán
válasz izomhod #34371 üzenetére
dízel lóerő megint más, mondhatni dizel lóerő nem póni lóerő.
de ott 1900 fordulattól 202nm áll rendelkezésedre, cserébe le-ben "kevés" (gyári programmal módosítható 110le-re és 235nm-re).
a 2l-s benzinesnél meg 2600/3200 Rpm-től áll rendelkezésre 166nm.
az 1,4-esnél meg 2800-tól 107m áll rendelkezésre.
de évi 10-15e-s futásra még mindig nem vennék dizelt, még ha egy elég egyszerű TDI motor van benne.
Golf 4-nél meg 3300-tól 128nm, csak előtte nézd meg hány kg a golf 3 és a golf 4.kombi vs nem kombi. télen az öreg kettesem helyet egy B3-as/malac passat kombit hajtottam, nem nagyon tűnt fel hogy nehezebb lenne parkolni vele, de az egész csak meg szokás kérdése, párszor ki kell menni vele egy üresebb parkolóba és gyakorolni, ha nagyon nem megy.
és ha a közeljövőbe tényleg gyerek a cél akkor tényleg van létjogosultsága a kombinak, mint ahogy mondták, már ha nem bő 1 évre vennétek kocsit.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
_Voyage_
aktív tag
válasz izomhod #34382 üzenetére
2000 előtti 156-ot semmiképpen, 1.6-os motorral meg végképp ne, olyan lesz mint egy döglött hintaló, cserébe sokat eszik, és a 2000 előtti évjáratokkal elég sok a baj is.
A4-et inkább felejteném, S40 meg nagyon hülyén néz ki.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Kickass
őstag
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz izomhod #34433 üzenetére
Minden autóban visszatekerik az órát. Talán a magánszemélyektől és egy megbízható, korrekt ismerőstől vásárolt autóban hihetsz a km-óra állásnak. Az összes kereskedő hazudik, megpróbálja rád sózni a szart, erre nagyon figyelj oda! Velem az egyik el akarta hitetni az egyik, hogy 23e km van az autóban, pedig teljesen fényesre le volt kopva a kormány + a belseje teljesen lelakva. Több ilyen eset is volt, de ez volt talán a legdurvább. Nagyon örülök, hogy nem futottam bele egy ilyen vételbe... hozzáértő meg nem tudja megmondani, hogy mennyi van az autóban. Csak abból lehet következtetni, hogy mennyire vannak a kezelőszervek megkopva.
mod: még egy észrevétel/tapasztalat: ha egy autó úgy van meghirdetve, hogy 'normál állapotban', az tuti, hogy össze van baszva
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
lajafix
addikt
válasz izomhod #34431 üzenetére
a hátsó ajtó jó nagy hézaga lehet sima beállítási probléma is(legalábbi ezen a spéci vilkék fényezésen nem látom, hogy elütne, persze 2plussz-os dioptriám van... ). ellenben a kuplung és a fékpedál gumiborítása nagyon kopott, a gázpedálon ezzel szemben nincs kopás, pedig azt halottam, hogy legtöbbet a gázt tapossák általában...
minimum kérdezz rá telefonon a tulajnál, hogy mióta van nála és mond meg neki ezután, hogy ránézésre törött és 150e+ van az autójában az órához képest.
Ha erre tud értelmesen válaszolni akkor talán érdemes szemügyre venni egy rétegvastagság mérővel a verdát és közben élőben mondja el a tulaj fejből, hogy az utolsó 2-3 évben milyen javítások és karbantartások estek a kocsin.attól hogy citroen, még lehet jó, csak szeresd és tudd szervizelni.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
csaba54
tag
válasz izomhod #34447 üzenetére
egy autót leginkább önmagához lehet hasonlítani,de azért vannak olyan tipushibák,amik előjönnek bizonyos tipusokná, évjáratoknál
merciknél,smartoknál kimondottan voltak szériák amiktől óva intettek
most így meg nem mondom melyik,mert amikor szó volt róla nem állt szándékomban egyiket sem venni
de pl amerikaiban 5000-es dizelt nem szabad venni,csak 6200-tól felfelé
2800cm3 benzineseknek az autómata váltó hal be,ha nem erősítteti meg egy váltóssal
stb stb...nézz a hátad mögé még akkor is,ha hátrafelé mész,mert a bizalom nagyon sokba kerülhet
-
_Voyage_
aktív tag
válasz izomhod #34491 üzenetére
1.) Igen.
2.) Igen.
3.) A kötelező az olcsóbb, a nem kötelező(casco) rohadt drága, de térít olyat is, amit a sima nem.
4.) Nem.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
tibi666
senior tag
válasz izomhod #34491 üzenetére
városban a kis motor kevesebbet eszik. viszont országúton, pályán fordulhat és általában fordul is a helyzet.
szerintem csökkenteni nem csökkent, de nem is növel. bár mivel egyenletesen haladsz, ezért akár felfogható fogyasztáscsökkentőként is. de nem is ez a lényege, hanem az, hogy sokkal pihentetőbb vele a vezetés.
cascot már leírták.
erre nem tudom a választ. elvileg tilos, gyakorlatilag nem foglalkoznak vele a szervek.
-
Manitou
addikt
válasz izomhod #37267 üzenetére
Az szerintem ilyen árban, de még olcsóbban is azért alap. Legalábbis nekem van a 12 éves nissanomban is gyárilag.
Egyet tudok tapasztalatból amibe bepakoltunk 2 kerót + ketten mentünk.
Egy F Astra sedan . Hátsó ülések lehajtva és úgy beügyeskedtünk két Specialized Stumpjumper FSR fullyt . Mindkettőnek kivettük az első kerekeket. 2db CC gép még lazábban befér. -
Manitou
addikt
-
Jadro
veterán
válasz izomhod #43553 üzenetére
Kimondottan még nem, bár egy corollába belefutottam, de sok km volt benne. 192 ezer ha jól emlékszem. Volt 1 vagy 2 Nissan is, elsőre nem tűntek rossznak, de utána kell olvasnom még erősen. Most az a fázis van hogy írok egy listát a nekem tetsző autókról és megyek az autószerelő barátomhoz ő meg lehúzza ami macerásabb.
Jut eszembe, még az Astra G-t nézegettem.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Jadro
veterán
válasz izomhod #43558 üzenetére
A Mazda is tetszik, de a felhozatal elég szűk. Akad pár klassz darab így első ránézésre, persze egyik sem 100 km-en belül, még véletlenül sem.
Néztem én is a biztosításokat, sok mindentől függ az ár, de a kötelező olyan 6xxx/negyedévtől indul és a csillagos ég a felső határ. Átiratás is egy vagyon.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Rick4
félisten
válasz izomhod #43587 üzenetére
Attól függ mire kell. az 500-ért már elég jó Astrákat adnak, az lemegy 200-ra, az 1M-s meg 500-ra. Melyikkel buktál többet? Ha fejre állsz vele, ha ellopják, ha telibe találnak, melyikkel buksz többet? egy 300 ezres Astra mindenhova elvisz, még 200 a gáz bele, és 500 ból van egy jó kocsid, amelyik 4 liter benzin árát eszi meg.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Manitou
addikt
válasz izomhod #43587 üzenetére
Én az 1-es almeráról tudok bővebb infóval tapasztalattal szolgálni.
Ebben az árszegmensben játszik ez is.
Nem biztos, hogy mindig a drágább fiatalabb kocsira fogod a kevesebbet rákölteni. Sőt.
Egy kiforrott egyszerü technikával nem érhet annyira meglepetés.
Persze nem is azt mondom, hogy 20 éves kocsit kell venni. -
Jadro
veterán
válasz izomhod #43593 üzenetére
Persze, az lesz nemsokára, mert elég vicces lenne ha ráizgulnék egy autótípusra és beleülve derülne ki hogy valami nagyon nem stimmel nekem. (Nem lehet eléggé hátratolni az ülést vagy valami hasonló hülyeség.) Csak első körben próbáltam behatárolni, hogy mégis mi lenne az ami érdekelhet.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
róbert gida
tag
válasz izomhod #43599 üzenetére
Persze ez nem meglepő mert a pénzedért minőséget kapsz ,egy megbízható autót .Én tavaly adtam el 7 éves corollámat mert nem volt benne klíma .Persze semmi gondom soha nem volt vele és nagyon jó pénzt kaptam érte.Szerintem nem csak a műszaki tartalom hanem a felszereltség terén is jobbak a japánok.WV -ennel az a gondom,hogy ha nem nyúlsz mélyen zsebbe akkor a fapad kategória az nagyon fapad.Ezzel azt akarom mondani ,hogy 8-9 éves japán vagy német kocsik között az alapfelszereltség már akkor jobb és gazdagabb volt a japánban mint a német kocsikban.Ezzel senkit nem akarok megsérteni de elég sok kocsival volt már dolgom.Apósomnak polója van szüleimnek opel corsa látom mit kaptak anno .
Nyugalom ,a hosszú élet ritka ! Ne igyál bele a medve sörébe!
-
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz izomhod #44633 üzenetére
HI!
javaslom, hogy szukicsd iranyitoszam szerint es bovitgesd mod: a km-es kort, amugy mik a peremfelttek? ajtok? klima? mittonenmegmit?:- )
udv
neduddki
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Khelben
nagyúr
válasz izomhod #44630 üzenetére
a fele a fókuszoknak céges autó volt
És? Nekem eddig az összes autóm cégesként kezdte és soha egyikkel se volt baj. Legalább nem spórolták el a kötelező szervizeket, mert a cégek nem szórakoznak ezzel. Beviszik a márkaszervizbe és kész, nem egy koszos sufniban fogják összetákolni a kocsit, ha valami baja van.
Szerk: persze most nem egyszemélyes kft-k lótifuti autójáról beszélek, hanem flottás cégekről.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
- Android 14-re vált a Nokia X10 és az X20
- Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Kupon kunyeráló
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- HP OMEN Gamer Tervező Vágó Laptop 15,6" -40% Ryzen 5 5600H 16/512 RTX 3060 6GB FHD 144Hz!
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
- Új Asus Rog Strix G15 Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% Brutál Ryzen 7 6800HS 16/512 RTX 3050 FHD 300Hz
- HP OMEN Transcend 14-fb0796ng - ÚJ 14" OLED GAMER notebook - Intel Core Ultra 9 185H, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen