Hirdetés
- Még Snapdragon 8 Gen 4 sincs!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
Hirdetés
-
Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
ma A fitneszkarkötő júliusban bemutatott legújabb generációja hazánkban is elérhető.
-
Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
it A betéti kártyák piacának monopolizálásával vádolja az USA a Visát.
-
Demót kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A játék érkezése már nincs messze, október elején fut be a teljes változat PC-re és konzolokra.
Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz fekeandras #16913 üzenetére
Szerintem ha megnézed mi is van a kocsiban akkor rájössz hogy nem is olyan sok az. Ha annyi km van benne mint amit írnak akkor elfogadható az ára. Ezenkívül csak a finomságok kiemelve: Apex, LSD.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz fekeandras #16927 üzenetére
Szerintem ez egy élményautó szóval ne hasonlítgassuk már családi kocsikhoz. Játszó/hétvégi autónak való, legalábbis itt Mo-on. A példád kb olyan volt mintha a szaloncukrot egy tábla szallonához hasonlítanánk.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz fekeandras #16929 üzenetére
Ha 3 millióból olyan komoly élményautót lehetne csinálni akkor valszeg sokkal több ilyen gépet látnánk az utakon, pályákon. Mondjuk ebben az is közrejátszhat hogy az emberek nagy része azt hiszi hogy a gyári az hű de komoly és annál nincs jobb, de ez már elég off
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz TexT-BoY #16934 üzenetére
Na akkor nem mondtam nagy hülyeséget, mert ezen kívül még fenn is kell tartani+cserélni amit megölt a verda.
AE86 egy igazi drift legenda, bele se merek gondolni mennyi lehet belőle japánban az "idősebb" korosztály garázsaiban.
A nagyon távoli álmom egy S15 lenne import alkatrészekből, bár azt sajnálnám ezekre az itthoni gányolt utakra.fekeandras: Egy S2-es Audihoz mit szólnál? . Nekem valamiért az a favorit közülük.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz fekeandras #17521 üzenetére
Én meg az 1.0-ás váltóját aztán gyorsuljon aki tud. Lenne meglepi mikor meglódulna a gép.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
-
trassher
addikt
-
trassher
addikt
válasz Khelben #18270 üzenetére
Osztálytársam hírdeti a trabiját 15K-ért. Motor nincs egyben de azt is tudok jót ha érdekel
Meg is találtam neked[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Ahogy t1 is mondta ha olcsó és olcsón fenntartható kocsi kell akkor swift. Nem is nagyon van neki típushibája csak a 2-es fokozat fog majd recsegni, de az is 120K Km felett. Igénytelen autó és a motorja ahhoz a kasztnihoz jó. Lehet csak elfogult vagyok, mivel én egy '96os, 40 ezer Km-est fogok hajtani ha végre belerakjuk a hátsószélvédőt.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Tűlünk 300 m-re csattan frontálisan csapott seggű szuszka 307-essel és a 65 éves bácsika saját lábán szállt ki a swiftből és hívta a mentősöket a másik sofőrhöz.
Munkás és első autónak ideális, hiába papírjaguár. Aki meg fél benne az elmegy vmelyik ladáshoz és 30ért raknak neki bele bukócsövet meg 1 toronymerevítőt.Szerk.: A suzuki azóta is megy, csak egy új motor kellett bele ami bontóból szinte ingyen van.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Jah hogy ezt így nem lehet összehasonlítani mert.......? Ha jobban megy akkor jobban megy, nem tudom mit lehet ezen ennyit gagyizni.
Ezek szerint akkor ezt sem lehet összehasonlítani, mégis legális versenyen mentek. Hülyék lennének a szervezők is?Dumb: Nem tudom mióta megy a kocsi hanggal
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Egyáltalán nem feltűnő a típus csak ez a példány. Ha sikerül vennie egy gyári állapotút akkor szerintem nagyon jól járna a kolléga. Csak az a gond, hogy aki ilyet tudott venni nálunk az azt is tudta mire való így aztán nem lesz egyszerű jó állapotút találnia.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz philoxenia #24099 üzenetére
Szerintem régi swift a nyerő. (nem csak azért mert 18 évesen én is azt hajtok ) Elnyűhetetlen kis kocsi, olyan mint egy matchbox. Bármit meg lehet szinte csinálni rajta ottho is és ah van benne benzin levisz a térképről. Alkatrészek szarért-hugyért vannak hozzá.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz philoxenia #24103 üzenetére
Ilyen idős kocsiknál szerintem ebben a kategóriában egyik se sokkal biztonságosabb. De ha már hátrányoknál járunk akkor van még pár hibája:
-kemény a futómű de kanyarban semmit se ér csak annyit hogy ha átmész vele a tyúkszaron akkor a veséd is kirázza
-nem valami stabil a kasztni, simán fejre lehet vele állni
-fékek könnyen fáradnakOlcsó kiskocsinak jó és olcsó ugye az alkatrész hozzá. Az 1.3as éppen megyeget de a váltó marha hosszú, 2es tiltás 105.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz lorcsi #25050 üzenetére
Az én 96-os swiftemben is csak 48K-van mondjuk az tény hogy kihasználatlanság miatt 5 évet a fűtött garázsban állt.
1 hónapja a km állás.Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Nem tudom mit vagytok így bezsongva. Mindenhol autó pálya, ésszel hajtva a v8-asok se esznek 20 litereket.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Winner_hun #26224 üzenetére
Ahogy a híres talkshowban mondták: "Mi falusi cigányok éhezünk meg dögöt eszünk!"
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Dare2Live #26935 üzenetére
Nem tudom hány műszakban dolgozol de hogy a motor nem hűl le 1 nap 2szer arra mérget vennék. Semmi bajom a mercivel, épp nemrég jöttem rá hogy mit is tudnak pl a W124-esek. Osztálytársam megkapta a nagyfaterét 409K Km-rel, ráköltöttek 1 millát és igencsak keresi mindenki az állát mikor meglátja. 250TD-ről van lenne szó.
A 900 Kg-ban valami. Ha beülök a 96-os swiftembe akkor összesen 895 kg. Semmi baja nincs a gépnek igaz összesen 50K Km van benne.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
-
-
trassher
addikt
Ebből a korosztályból már szerintem 250D Turbo. Példának okáért ott van osztálytársam W124-ese. Kb másfelet pluszba ráköltöttek de ebből nyugodtan levonhatjuk a 250K fejegységet, felnit és gumit ami használtan 160-ba fájt. A 40K-s műbörözés még nem is lenne god egy hétköznapi júzernek. Így máris csak 1,1 millió
Az autó 92-es évjárat. 400K Km van benne, nagyfaterja használta. Amit csináltak vele:-teljesen eltüntették a rozsdát
-alvázvédelem
-vadi új fényezés
-új rugók, gátlók
-Alpine DVD-s fej
-első, hátsó szett
-teljes műbőrözés
-bi-xenon
-tetőablak rendbetétele
-bicskakulcs
-adagoló csere
-19-es felni 235/35ös gumival
Akármennyire is japán fan vagyok ennyi pénzért ilyen méretű, kényelmű autót ma nem kap az ember. Ezzel már tényleg lehet tartani a forgalom ritmusát. Azt már nem is írom hogy belül fullos. Mikor beültem és megláttam a 2 zónás klímát (mondom 1992-es) akkor kicsit elgondolkodtam, hogy mégis tudtaka jürgenek autót gyártani.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Winner_hun #27274 üzenetére
Ha a vti-vel nehézkes lenne akkor ott már baj van. Haverjaim hatalmas német fanok, mikor mondtam nekik hogy 1.6 vti 162 ló nem hittek nekem míg totalcaron meg nem nézték a tesztet. Én meg jót röhögtem hogy golfokkal meg mergákkal dobálóznak.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Nem vagyok Bmw fan de ez az euro tuner stílus teccő.
Meglepő módon pár hónappal az elkészülés után eladó.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
-
trassher
addikt
válasz hobizoli #33485 üzenetére
Nem tudom hogy lehet stifre 80K egy műszaki. Olyan igénytelen vas hogy csak benzin meg olaj kell mondhatni bele. Tapasztalatból mondom mivel 94es 1.3as 8 szelepes GLX/C tulaj vagyok. Az enyém családi okok miatt 5 évig állt garázsban, majd akksi csere után pöccre indult. 3 gyertyával vittem ki a szerelőhöz aki megnézte és azt mondta okés a gép. Otthon raktam bele 4 gyertyát, szűrőket, olajat, akksit, és máris ment a gép. Jaa 2 hónap múlva kapott egy új hf tömítést meg eresztette az olajat. Hibalista vége.
Amiket írtál motorokat nem véletlenül ennyi az áruk. Akárhányszor CS-re nézek fel mindig bont valaki punto GT-t, de érdekes módon GTi swiftet senki. Mellékesen ha vki GTi-t akar az vagy a gyári blokkra építi rá, ergo semmilyen papírmunka. Vagy vesz egy donor autót és abból rakja össze.Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz hobizoli #33515 üzenetére
Már bocs de 300K-ért megnézem én mikor veszel normális állapotú GTt-t. 300K-ból szereléssel megvan az egész. A hátsó tárcsa lóf@szt se ér megmondja bármelyik suzuki tulaj neked. Amúgy meg az NKH elmehet ahova gondolom. Blokk maradt a régi, turbót nem kapott akkor miről beszélünk?
Összes hozzávaló alkatrészt kihozod 200K-ból. Nem a levegőbe beszélek, linkeljem a cuccokat amiket magam találtam eddig? Nekem például tökre megérné mivel a blokkom 54K Km-t futott így azon semmit nem kéne faragni. Mellesleg az általad írt egy millából már turbót kap az autó műküdő és tartós setuppal.Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz _Voyage_ #33738 üzenetére
Ja hihető hogy a 316i alá feldobják az AC Schnitzer Type III-at 1000$-ért.
Jaa hogy a felni is replika volt. : Facepalm smiley :#33742: Mondjuk ehhez fogható tapasztalata szvsz Vogelsinger Sándor úrnak van. Ő se az űrből jött, mégis minden autója kicsit komolyabb mint ami egy hobby tunernek van. Szimpla autószerelő, nem mérnök. Ennyi erővel akárki szerezhet annyi tapasztalatot ami ilyen szintű átalakításhoz kell csak nem feltétlen az iskolapadban hanem a való életben. Saját elb@szott idő és pénz által meg egy nagy adag elszántsággal.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
Aktív témák
Hirdetés
- Apple MacBook Air 13.6" (2024) - M3 - 28 Ciklus- 8GB/256GB (MRXV3MG/A) Éjfekete 2,5 év Garancia -
- 6gen i3 HP 250 G6 8gb ddr4/256 gb m.2 ssd 15,6" Ház sérült
- Samsung 32 os FULL HD LED monitor S23C550H
- MacBook Pro (16-inch, M2 Pro, 2023)ÁFÁ-s Csak ameddig a készlet tart!!!A kategoria
- HP dv7 AMD Laptop (HIBÁS)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen