Hirdetés
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Ennyiért vehetjük meg az első vízhűtéses gaming mobilt az EU-ban
- Legendás helyszínen mutatkozik be a kamerákra rágyúró Galaxy S26
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Sok földi jó került a Redmi K90-be is
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
chatran
#10641
üzenetére
a lecsukott hátsó ülés jó ötlet lehet mert jelenleg a párommal ketten megyünk és csak akkor kell a roller ha nekem dolgom van (töltőn állok / ügyfélhez megyek / szervízbe van a kocsi) ... így viszont bele férhet a nagyobb is
erre nem gondoltam...
#DigitXT: igen az E-TWOW-ot néztem de az bőven túl van a költségvetésemen... -
#95712068
törölt tag
válasz
chatran
#8877
üzenetére
Köszi az infót, beparáztatott a klímaszerelő tegnap.
1333,4 km-t ír a program, tavaly év vége fele cseréltem első gumit, idén februárban volt 2 éves a szerkezet. Napi 1,2 km oda-vissza útra használom, ennél jobb "célszerszámot" nem találtam hozzá. -
FőDudu
veterán
válasz
chatran
#6377
üzenetére
Persze.
Ha ar erzekeny a helyzet akkor nyilvan raer az ember.Nalunk mar egy ideje nezelodtunk, es elmentunk megnezni mi kaphato. Nem vartuk a Pro2-t, epp akkor jelent meg. Ki volt rakva, de nagynak tunt es nem vettuk meg aznap.
Utana olvastunk, jonak tunt. Visszamentunk, mar nem volt belole. Aztan masik uzletben volt, igy megvettuk.
Gyerek boldog, mas nem szamit. -
válasz
chatran
#6052
üzenetére
Nem egészen. A Samsung esetén pl. az A50 közép mezőny telefon. Szerintem ez egy reklám a kamerának, hogy jó minőségű képet csinál a közép mezőnyben is. Nem véletlen az S széria, meg a note széria nem ír ki ilyeneket. A xiaomi, honor, huawei kezdte, gondolom a samsung is beszállt a sorba a közép kategóriában.
-
-
válasz
chatran
#5670
üzenetére
Félre érthető volt szerintem ahogy írtam én magamtól tanultam meg a forgalmazó foglalkozott velem egy órát meg egy oktató egy órát ami még ingyenes volt.
Nagyon gyorsan lehet tanulni olyan 6 óra gyakorlás után már tudsz gurulgatni .
Közben hozzá kell szoknia a talpadnak és a vadlidnak . Az elején 1km nem tudtam egybe legurulni úgy fájt mostmár 3-4 km legurulok . És egyre könnyebben.
Nekem 80km van benne viszonylag közlekedésre alkalmas vagyok meg kell egy olyan 100km hogy full stabil legyek véleményem szerint.Direkt a negatív oldalát is leírom mert ezt nem szokták . Ha ezek után is azt mondod oké vágj bele mert mocsok nagy fun . Most le korlátozva 2,5km 10 perc alatt teszek meg Pesten de egyre jobban gyorsulok .
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
chatran
#5607
üzenetére
A TWOW-okat minőség jellemzi. Jó minőségű akkukat tesznek bele, és van benne jó minőségű visszatáplálás. A GT nem tudom mennyit bír menni, mert nekem Booster V-m van. A gyári akkujával ki lehet hozni a 35-40KM-rt vele, de ez függ nagyon az útviszonyoktól, súlyodtól, hogy hajtod, és mennyi szelet kapsz hátulról/előlről.
Nekem a booster V-m is úgy van hirdetve, hogy 35-40km megtehető, de ha úgy nézem, az én súlyommmal (85kg) + táska csepelről elmegyek a margit híd budai hídfőig és marad még benne 40-45% töltöttségem. Ergo megtehető hatótáv nincs 35Km. Jó esetben 30, de inkább 20-25km a reális megtehető hatótáv. Viszont gyorsan fel lehet tölteni. Én azt csinálom, hogy elmegyek vele edzésre, edzés közben töltőn lóg (kb 2 órát majdnem) és mire végzek és felöltözöm addigra eleget tölt hogy simán hazavigyen. Tegnap pl hátszelem volt hazáig végig és csutka gázzal jöttem. Itthon 45% töltöttségben maradt mire hazaértem. Szóval 14km után még volt 45% az akkuba.
A TWOW-okat minőség jellemzi. Jó minőségű akkukat tesznek bele, és van benne jó minőségű visszatáplálás. A GT nem tudom mennyit bír menni, mert nekem Booster V-m van. A gyári akkujával ki lehet hozni a 35-40KM-rt vele, de ez függ nagyon az útviszonyoktól, súlyodtól, hogy hajtod, és mennyi szelet kapsz hátulról/előlről. -
alexandrosz
aktív tag
válasz
chatran
#5607
üzenetére
Még bringás élményeim jutnak eszembe, ahol több ismerősömnek is volt alu vázas kerója. Nos, ott súly szempontból nagyon nem volt mindegy, milyen ötvözetből készült a váz, akár 1+ kg különbség is lehetett - és mégis a legkönnyebb volt a legerősebb, legrigidebb. És persze messze a legdrágább :-)
Általában igaz, hogy minden alkatrészből van könnyebb, a E-TWOW-nál szerintem ezt nagyon jól tudják és alkalmazzák. -
válasz
chatran
#5474
üzenetére
Nem ezen gyakorlok magyar forgalmazótol vettem ő ad tanuló gépe sima V8 és azon tanít meg hogy az enyémnek ne legyen annyi baja persze így is fog karcolódni de az már kibírható.
Nekem is elég lenne V5f csak miután bele lendülnek az emberek meg én is bátrabb leszek és elkezdek 30 al menni oda azért kell a plusz kraft. jövő biztosat akartam.
Az a 100 as ajánlat nem semmi volt akkor v10 is nagyon olcsón ment úgy emlékszem akkor kellett volna vennünk ez van .. néha nem kifizetödő várni.
Köszi Zoltán én még csak most kezdtem majd írok hogy haladok vele de eddig nagyon bejött.
Amúgy teljesen igazatok van drága és agyaltam rolleren is de végül inkább egy kerekű.
2 éve nézegettem ezeket a dolgokat. -
NandorHUN
addikt
válasz
chatran
#4308
üzenetére
Szerintem nincsen.
Én V8-n gondolkodom, de az a baj, hogy szerintem utakon nem lehet vele közlekedni. Járdán meg nem túl előnyös, mert gyalogosok közötti cikázást sehol nem nézik jó szemmel, meg nehézkes is.
Egykerekűt is szerintem bicikliként kéne kezelni,de ez nem tudom itthon mennyire működik/működne fővárosban, ahol még biciklist is van, hogy leszorítják.
-
gergo7311
csendes tag
-
DigitXT
félisten
válasz
chatran
#3870
üzenetére
Nekem a bal térdem szokott megfájdulni amikor...
...sokat kell kuplungolni a városban autózáskor.

Rolleren szerencsére (még) nem volt ilyen panaszom.
Akkorákat csak nem döccen egy Ninebot ES2?
Van benne felfüggesztés, nem? Bár, ha érzékeny vagy rá, ki tudja: nem mindegy, hány kilót kell cipelni az ízületnek, esetleg van-e kopás, vagy egyéb probléma, mindenesetre olvastam azt, ha nagyon szar az út, akkor meg kell próbálni kicsit kirugózni lábból.
Turistákon (állítólag) az is segít, ha picit lábujjhegyre állnak a Lime-on (az se rugózik, bár viszonylag simán gurul), de a térd mindenképp legyen némileg behajlítva, így a saját testtömeg nem ver oda az ízületnek.Van, akinek a futás se tesz jót (túlsúly esetén főleg, vagy főleg aszfalton).

Új hozzászólás Aktív témák
- LG 27UN880-B - 27" IPS ERGO - 3840x2160 4K - 60Hz - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync - Mac
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3853, 94% Akkumulátor
- PlayStation 5 FAT Lemezes + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB Zalman Z1 Plus CM 750W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3402
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
erre nem gondoltam...


Akkorákat csak nem döccen egy Ninebot ES2?
Van benne felfüggesztés, nem? Bár, ha érzékeny vagy rá, ki tudja: nem mindegy, hány kilót kell cipelni az ízületnek, esetleg van-e kopás, vagy egyéb probléma, mindenesetre olvastam azt, ha nagyon szar az út, akkor meg kell próbálni kicsit kirugózni lábból.
Turistákon (állítólag) az is segít, ha picit lábujjhegyre állnak a Lime-on (az se rugózik, bár viszonylag simán gurul), de a térd mindenképp legyen némileg behajlítva, így a saját testtömeg nem ver oda az ízületnek.


