Új hozzászólás Aktív témák
-
Putyin90
senior tag
válasz
Memmaao #9232 üzenetére
Már rendeltem. Szerencsére találtam itthon olyat, ami felnire van szerelve. Mert ezt tudom, hogy kínszenvedés felrakni. Amúgy az utolsó pár száz métert úgy tettem meg most hazafele, hogy nem szálltam le a rollerről és nyomtam neki. 30 helyett 27-tel ment így lapos gumival. Annyi, hogy eléggé rázott. A tömör gumival is ennyire fog rázni?
Szerinted ha pár napig így használom lesz valami baja? Az, hogy a gumi tönkre megy az nem érdekel, mert amint megjön a tömör gumi ez megy a kukába.Ja meg most úgy fog kinézni a dolog, hogy az első kereken a gyári pneumatikus gumi lesz rajta, a hátsón meg a tömör. Ez lehet gond?
-
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
Memmaao #6551 üzenetére
& @Bobrooney
@kotibor és mások;
most, hogy megjött az én Boardy-m is, nyithatnánk egy hagyományos roller/kick bike topikot!
Szerintem lenne rá igény, persze, ha nem is akkora, mint az elektromosokra, de ott jobban lehetne követni a vonatkozó hozzászólásokat és a kérdezők is könnyebben kapnának segítséget.
-
haruspex
aktív tag
válasz
Memmaao #6551 üzenetére
SZia!
Nézegettem már egy ideje, csak egyrészt azért elég borsos ára, meg tényleg szempont a könnyű hordozhatóság, és Így a képek alapján nem tűnik annyira kicsinek, ezért lett volna kompromisszumos megoldásnak az A6 . Jók ezek a mentőhelikopteres képek.petipetya: Igazából közel van a budai bicikli út, kigurulok rá, és átmegyek azon a hídon, amihez legközelebb dolgom van, igy elég könnyen összegyűlnek a km-ek, pláne, ha több helyre is megyek egy nap. Én folyamatosan cserélgetem a lábaimat, pár lökésenként, próbálok rá figyelni.
Az elektromostól azt tartott vissza, hogy félek mindig lenne indok, hogy azzal menjek, késésben vagyok, meleg van stb. (Meg itt biztosan nem merül le az akku) Meg élvezem a mozgást, nem szeretném ezt feladni.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
Memmaao #6244 üzenetére
Igen, az!
Bár a Boardy tényleg nagyon könnyen gurul, a Lime-ot is direkt próbálgattam, hogy mekkora a "lendülete", azért, ha lábbal kéne hajtani, elég hamar leállna, de gondolom, erről a súlya is tehet, meg a motor is "fékezi" valamennyire.
Van egyébként, akinek van Boardyja itt a topikban?
(#6245) petipetya
Itt Pesten van olyan kerékpárút, amely ugyan az úttesttel egy szintben van (gyakorlatilag kerékpársáv), de olyan széles, hogy rá mernék menni rollerrel is (pl. Múzeum körúton). -
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
Memmaao #6151 üzenetére
Igen, ezt inkább előnynek gondolom én is, hogy mozogni kell rajta.
Csak biztos attól félnék, hogy ellopják.(Tudom, persze, riasztós nagylakat kell rá.
)
Bár azt mondta a boardys srác, hogy annyira nem ismert, hogy tudják az emberek az értékét.Még az jutott eszembe, hogy a hagyományos roller a KRESZ-szerint "gyalogos", ha jól emlékszem, tehát akkor azzal meg nem mehetsz a bicikliúton sem. A gyalogosok meg utálnak.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
Memmaao #6084 üzenetére
Köszi a tippet, ezen felbuzdulva ma kipróbáltam a Boardyt itt Pesten.
Tényleg nagyon könnyen siklik, és még a kisebb szegélyekről is le/szegélyekre fel lehet vele ugratni.
Az a legtalálóbb rá, hogy a deszka hajlékonysága miatt úgy érzed, mintha lenne felfüggesztése. Na meg persze a ballonos gumik.Persze, az ára az elég húzós, de abban a mondásban van igazság, hogy a vele egy árban levő elektromos rollerek alapja egy jóval olcsóbb hagyományos roller, azért ez nyilván komfortosabb.
Cserébe viszont hajtani kell. -
m4rk.89
aktív tag
válasz
Memmaao #5949 üzenetére
Leírtam (szerintem érthetően), hogy nem járdán megyek maxon járatva a rollert.
Bicikli úton megyek majdnem végig munkába, ahol vannak előttem-mögöttem stb. ott máris nem maxon megyek, mert nem lenne biztonságos, de amúgy nem tudom, hogy jutottunk el ide -> erősebb rollerekről akartam kérdezni, hogy mennyire problémásak pl. kaboo, zero, kugoo g booster stb... -
DigitXT
félisten
-
#07746304
törölt tag
válasz
Memmaao #5723 üzenetére
Elektromos roller fórumban van hirdetve. Egyébként a Citycoco is abban a kategóriában van, csak arra SMKP-t nem kell villantani
https://www.arukereso.hu/roller-c3008/smarthlon/citycoco-harley-p452282292/
-
#07746304
törölt tag
válasz
Memmaao #5694 üzenetére
Nekem is választanom kellett, hogy:
a) úgy élek, ahogyan nekem kényelmes, ahogy én szeretnék
b) szigorú rend szerint, sok mozgás, egészséges táplálkozás, stbaz a)-t megkönnyíti, ha valaki nem fél a haláltól, meg az a tudat, hogy a b) nem garantál semmit, lásd fenti példát. Körbe rollerezheted a földet manuálisan, sokat mozogva, ha a sok káros anyag miatt, vagy egyszerűen a génekben hordozott adottságok miatt, hirtelen beindul egy olyan kóros sejtburjánzás mondjuk a koponyán belül, amit még operálni sem lehet. Persze lehet itt %-okkal dobálózni, de garancia nincs a hosszú életre. A másik: egy 80 éves ember árnyéka önmagának.
-
devil-k
nagyúr
válasz
Memmaao #5694 üzenetére
Van aki sportra használja a rollert, van aki közlekedésre. Az utóbbinak apropóján született meg az elektromos roller, mint alternatíva a motorra, autóra, tömegközlekedésre. Én személy szerint szeretek biciklizni, de nem tehetem meg, hogy csapzottan, izzadtan menjek be a munkahelyemre. Ráadásul nem is tudnék odabent lezuhanyozni sem, nincs ilyen opció. Bringázni jó tavasszal, ősszel... de amikor nyáron korán reggel fülledt 25 fok van, akkor munkába járás szempontjából ez nem áldásos.
Egyébként nem értem IntelliSenset sem, minek hasonlítja össze az elektromos rollert a "manuálissal"... Mintha a banánt a körtével... egy közös van bennünk, gyümölcs mind a kettő. Ráadásul a két rollertípus felhasználási területe is más, sőt, még az elektromos rollerek között is lehet különbséget tenni felhasználás szempontjából is.
-
#07746304
törölt tag
válasz
Memmaao #5692 üzenetére
Ennek kb az elektromossal szemben annyi az előnye, hogy Pintérék nem fogják bevágni az SMKP-ba. Ezzel ki is fújt. Most nem azért, hogy kötekedjek, de ez tuti fárasztóbb mint a sétálás. Ha meg le akar izzadni az ember, ott van a kocogás... az legalább ingyen van
Szinte kizártnak tartom, hogy egy ilyennel az ember megtegyen 20+ kilométert úgy, hogy időjárástól függetlenül ne izzadjon le. Vagy akkor hagyományos kerékpár, azon nem feltétlen izzad le az ember, meg nem is néznek úgy rá, mint egy túlkoros ufonautára -
krakki88
csendes tag
válasz
Memmaao #5621 üzenetére
A kép baloldalán lévő két lyuk. Az a szürke a kontroller...mint kiderül gyárilag ilyen mert több fajta kontrollert használnak és más a felfogatási pontjuk. Mondjuk én abszolút nem értem a gyártót, hogy miért nem adja drágábban 50 ezerrel és akkor nem esik szét/ázik be az első 20 kilométeren mert össze is lett szerelve, nem csak hányva. Csak mert egyébként a kézikönyvében 2 centis vizet ir, amibe még bele lehet menni, illetve "heves esőzésbe" ne használd. De ha lyuk van az alján, kettő is, akkor nem tudom, hogy gondolják, hogy ez nem fog beázni egy sima esőtől, vagy egy 1 centis pocsolyától.
-
Dojt
csendes tag
válasz
Memmaao #5245 üzenetére
Már kettőre leszűkítettem a potenciális kört, ezt a #5233 hozzászólásomban jeleztem is. Félreértesz, senki nem kérte, hogy bárki döntsön helyettem, csupán érveket és ellenérveket kértem egyik vagy másik mellett/ellen. De ha csak az elektromos téma pörög és a hagyományos pedig el van hanyagolva, akkor talán át kellene nevezni a topik címét Elektromos roller topikra...
Úgy talán világos lenne minden új, a témában kezdő látogató számára előre, hogy itt csak az elektromos járgánnyal kapcsolatos témájú kérdésére kap reakciót könyörgés nélkül, mert csak arra vevők az itt lévő régi tagok, aki nem lusta és mozogni szeretne a roller használata közben, az máshol várjon tanácsot.BerserkGuts: Vannak még olyan retro, elvetemült emberek akik vágynak még mozogni közlekedés közben. Világosan említettem korábbi hozzászólásomnál, hogy 50 ezer a keret.
-
#07746304
törölt tag
válasz
Memmaao #5114 üzenetére
Viszont most, hogy mondod, eddig csak utazásnál használtam, nem is rossz ötlet
Pacsy
"Így sem hívtak még, most sem értem."
Volt egy nagy darab kopasz, debreceni chates anno, aki meg akart verni (nem bírta feldolgozni a chates sérelmeit), meg nem lettem verve, de a nick neve ez volt
-
#07746304
törölt tag
válasz
Memmaao #5096 üzenetére
Megvilágítom akkor a dolog leki és egyéb aspektusait.
Nekem fontos a nehéz időkben a higiénia, olyannyira, hogy motoroskesztyű + dettol + Bukósisak etc van nálam...
Na most megérkeztem a bevásárlóközponthoz, ahol azért elég nagy volt a sürgés-forgás...
Nagyon nem szeretném ha nekitolnák a kosarat, így még kesztyűvel a 100-ast bedugtam (ez még könnyű volt), gondoltam, blokkolom a mellettem lévő kocsikat, biztos ami biztos, ne tolják neki
Ja a kesztyűt végig nem vettem be, ne tudd meg milyen nehéz volt a 100-ast kiszedni vásárlás után.
Ja igen, ha már ott volt a roller, gondoltam lefényképezem, és az engem érdeklő kérdést megfogalmazom
Ideálisak voltak a fényviszonyok
-
haruspex
aktív tag
válasz
Memmaao #5026 üzenetére
Sziasztok! Az egyik fórumtárssal beszéltem erről privátban, de felteszem ide is a kérdést.
Tömegközlekedés kiegészítésére (mostanában kiváltására), munkábajáráshoz (Vonathoz, illetve vonattól), keresek rollert. Eddig sohasem volt rollerem. Nem szánok rá vagyonokat, ha nem muszáj. A nagyobb elektromosokat, a súlyuk (egyszerűen nagyok, hogy kényelmesen le fel ugráljon velük az ember vonatra, villamosra), és az áruk miatt elvetettem. A Kugoo s2 mini maradt, de azt nem is nagyon lehet már kapni. Néztem még az itt olcsón belinkelt olcsó Cityblitzet. is, a tesztek, és a német MM. alapján még elég is lehet, de Intellisense kolléga lebeszélt róla. (Mondjuk van még némi kísértés, végső soron ez egy bebukható összeg, még ha most nem is akartam költeni, legfeljebb az unokaöcsémnek elég jó húsvétja lesz.)
Amiket most nézegetek, az az Auchan Cups 15k,-ért, Spartan Jumbo ECONOMY 15-ért szintén a Spartan Jumbo II, 21-ért, és a Hervisben a 230 mm-es kerekű Cyngus scootert most éppen 22.5-ért. A toldysportokról sok rosszat mondak, ezért azokat kilőttem.
Alapvetően szeretek sportolni, de ez közlekedésre kellene, pár kilométeres távokra. 177 centi vagyok, és 85 kiló (Ami remélem inkább lefele megy.)
-
#07746304
törölt tag
válasz
Memmaao #4845 üzenetére
Dicső időintervallumot idéztél fel testvérem.... kicsit időigényes volt, de szerencsére pont közbejött a tél... így elmondhattam, hogy az első generációs B-L-A-C-K testvér által is hulladéknak minősített S1 PRO-t sikerült egy sokkal jobb alap modell fullos verziójára cserélnem. Megjegyzem az új M2 -re gondoltam, de alig van itt róla tapasztalat, meg a nyáron használni is szeretném, és bár vízállónak mondják és írják a webshopok, azért most nem nyár vége van, hogy max megint eladom darabonként
-
-
#07746304
törölt tag
válasz
Memmaao #4385 üzenetére
Ez így van! Rajtam mindig volt sisak, egyesek csak azt kifogásolták, hogy sokkal komolyabb védelmet nyújtó, mint amilyen indokolt lett volna... de Schumacher óta tudjuk, hogy alacsony sebességgel is lehet olyat esni, hogy az ember a hátralévő részét az életének vegetatív állapotban tölti el...
-
#07746304
törölt tag
válasz
Memmaao #4292 üzenetére
Nekem a legjobban a vaterás licit tetszett, annyira kapós volt, hogy az akkumulátorra nem kevesebb mint egy tucat licit érkezett!
és ez a lista még nem is teljes, mert van ami a jófogáson ment el, van ami helyben, plusz még mindig van kb 40 000 Ft-nyi Kugoo alkatrészem, amiben egy zsír új S1 motor van, két kijelző, meg pár kisebb alkatrész, sárhányó ilyesmi
"ami helyett kértél új alkatrészeket igen oximoron, mert elvileg azok helyett kértél újat, hogy nem jó, ugye??"
Ne ferdítsd el! A legjobb hiszemben válaszoltam a kérdésükre. A kérdés magyarra fordítva gy szólt, ha küldenek új motort, és új ECU-t szerintem megoldódik e a probléma. Azt mondtam, hogy igen, mert úgyis gondoltam, nem nyerészkedni akartam rajta. Másként hozta a sors, mert kiderült, hogy a motor jó, az ECU viszont tényleg szétázott, ezt DIGIXT is meg tudja erősíteni. Az én akkori tervem az volt, hogy kicserélem az alkatrészeket, aztán gurulok vele tovább úgy, hogy leszigeteltetem, de még mielőtt erre sor került volna, kiderült, hogy nem ilyen könnyű a történet. Az, hogy végül az ECU-n felül mi volt ami miatt nem ment, lövésem sincs, mert: tipp volt az akkumulátor, de arra sincs panasz, arra is gondoltam, hogy szétégett a kábel valahol, de azt is elvitte két vevő, és azokra sem érkezett panasz. Egyetlen az ECU-t vette át annak tudatában DIGIXT, hogy szerinte is zsákbamacska, és az tényleg be is igazolódott. Viszont a zsír új ECU-val is ott volt az M betű. Mindazonáltal, érzem én a frusztrációdat, meg azt, hogy muszáj lenne, hogy tied legyen az utolsó szó, de ameddig szándékosan félreviszed az éneket, nem a tied lesz
-
#07746304
törölt tag
válasz
Memmaao #4290 üzenetére
Beszéltél, de minek?! Mert egyrészt nem nevezted meg, másrészt meg csak trollkodtál volna. Inkább oxitocin menj, aztán rollerezz egyet a helcsi körül
Azon meg ne hörögj, hogy baromira jól jöttem ki anyagilag a dologból... és hiába írtad, hogy kunyeráltam a kínaiaktól, mert egyáltalán nem. Leírtam a gondomat, elküldték a dolgokat. Ennyi és nem több, arról, hogy más leírta a gondját (szintén szétázott neki, és nem kapott sem motort sem mást az ECU-n kívül, meg legyen az ő dolga), aztán kapott egy ECU-t annak így járás a neve.
-
Bobrooney
senior tag
-
gergo7311
csendes tag
válasz
Memmaao #3947 üzenetére
A nagyobb kerék mindig jobb. 1: Könnyebb hajtani, nincs akkora gördülési ellenállása mint egy kisebb keréknek, 2: jobban elviseli a rosszabb minőségű utat. 3: Jobb a roller iránytartási stabilitása. 4. kormányozni is könnyebb, nem "imbolyog" a roller. Nekem van egy Yedoo Mezeq rollerem is (V-brake) ott az első kerék 20 collos, felfújható KENDA abroncs. Esőben nem is csúszkál és a viakolort, úthibát is sokkal jobban bírja, persze vigyázni kell, ne érjen le a padkán az alja.
-
Fishor
senior tag
válasz
Memmaao #3947 üzenetére
Nekem eddig nem volt rugós rollerem, tehát annál biztos jobb lenne. A double suspension (jumbo3) azért nem jöhet szóba mert 97cm csak a magassága. Ha beválik és felállítható, lehet én is lecserélem az aldist. De az látszik, hogy az esős, vizes utat ez sem fogja szeretni. Nem értem miért nem tudnak normális sárvédőket rárakni, hogy ne legyen derékig sáros az ember.
-
Fishor
senior tag
válasz
Memmaao #3945 üzenetére
Majd ha megjön írd meg légy szíves, hogy összecsukva függőlegesen megáll-e, meg hogy hogy tetszik. Szerintem nem rugós az eleje sem a porvédő ellenére, de ne legyen igazam. De szerintem írnák a leírásban. Meg kíváncsi vagyok milyen az összecsukó mechanika. Nagyon várom a véleményt.
Üdv: Fishor
-
Fishor
senior tag
válasz
Memmaao #3941 üzenetére
Szia!
Ez nagyon tetszik. Ha olyan mint az elődje, akkor fel is állítható függőlegesen összecsukva. Ránézésre olyan a váz. De jó lenne tudni ezt az infót róla. Nagy kerék is nagyon jó. És végre magas. Az előzőek csak 98 magasak voltak.
Talán meglenne a kövi rollerem. Bár ennyiért már lehetne rugós.
Üdv: Fishor
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Exkluzív AMD Ryzen 7 Setup - Nem csak vásárolhatod, bérelheted is! Kamatmentes rèszletre is!
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 - UK billentyűzet
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA FSP 650W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest