- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Met
nagyúr
-
-Mike-
addikt
Ilyeneket ne kérdezz.
Egyelőre semmi, furmark teszt, lefuttattam már memória tesztet is, semmi.
Eszembe jutott még valami ( de már mindegy mert viszem vissza garanciás javításra de hátha van ötletetek) hogy ha az előlapi usb-be vagy vonalbemenetbe dugok bármit, 10/1-szer kikapcsol a gép. Ez mi ill. ennek lehet-e bármi köze a fagyásokhoz?[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
Nyilván nem anyanyelvűként beszélve az ember nem tudja egyes szavak komolyságát, mélységét átérezni. Annyira sosem merültem el a témában, de tudtommal a retard egy elég gonosz és durva szó, kb. mint magyarban a nyomorék...persze azt is sajnos sokan használják, de alapvetően elég komoly tartalma van, ami nemcsak a sértett személyt inzultálja, hanem az összes valódi fogyatékkal élő embert is.
Én semmiképp nem javaslom a használatát, de iR-ben egyébként a legenyhébb személyeskedést sem tolerálják, mindenképp úgy érdemes írni a csúnya szavakat, hogy azok a kérdéses szituációt, vagy cselekedetet célozzák, nem pedig az elkövetőt Illetve lehet voice chat-ben nyomatni, mert azt nem lehet printscreen-elni -
JoinR
őstag
Megtudni nem nagyon lehet, hogy ki volt, de ja ezek szerintem már elég csúnyák A retard egy elég durva kifejezésnek számít. De ha télleg ő volt a hibás, szerintem csak egy figyelmeztetést kapsz, aztán annyi...majd írnak ha aktuális. De léteznek keményebb büntik, többhetes szabadság, stb...
-
.LnB
titán
Nem tudtam, hogy van még 3hónapos trial. Én nem látok ilyet a hivatalos honlapon a Sing up "menüpont" alatt.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
JoinR
őstag
-
JoinR
őstag
Az esetek többségében csak a pitből lehet tájékozódni a gumi állapotáról, ennyi értelme. Csík, vagy %, szerintem sokat nem oszt. Aki tud vezetni, érzi hogy áll a gumi, aki nem, annak mindegy - kivéve az iRacing-ben ahol igazából semmi jelentősége nincs (még) a kopásnak.
Maga a szoftver nyilván tudja, hogy valós időben hány fokos a gumi, szándékosan nem akarja mutatni. A sofőr valós időben tényleg a legritkább esetben látja/nézi a hőmérsékletet, úgyhogy én nem látok kivetnivalót ebben. -
Dudi08
tag
Ha mész pár kört, majd a boxba ugrasz, akkor fogja csak megmutatni a hőmérsékleteket és az állapotot, mert real-time nem tudják azt monitorozni a valóságban sem.
Én pedig nagy dilemmában vagyok, mert annyira ki szeretném próbálni a mclarent, csak potyára nem akarom megvenni. Ruf Track a gt3 autóm, nekem tetszik nagyon, jól vezethető, de mégis gondolkodom egy másikon is.
A bmw is tetszik, jó vezetni, de lassabb vagyok vele, mint a ruffal.
Mik a tapasztalatok a mclarenről? Megérné megvenni, hátha bejön és akár két autóval is tudnék menni?
Egyik pályán ez a gyorsabb, a másikon pedig a másik, vagy szimplán váltogatni a kocsikat, hogy ne legyen unalmas? -
szacsee
nagyúr
Van aki kombinálja is..
gáz-fék-jobb-ball-gáz-fék....stb
Mosport GT3 repülőrajt.... :
Tegnap is belefutottam ilyenbe. 3. helyről indultam, pole-ból vérpista, 2. nem csatlakozott, 4. mellettem.
1. gáz-fék-jobb bal úgy hogy az egész utat elfoglalta a pacecar mögött.
Az elvileg másik oldalról induló 4. már írt neki, hogy vegyen vissza, de nem jött össze. Mivel a 2. lemaradt a gridről így a 4. indult volna mellőle. A barma célegyenes ráfordító elött átment a másik felére és nyomott egy féket és kipördülve neki a falnak, a 4. belecsattant és gondolom még mögötte is páran, én meg mint a jóllakott napközis nyomtam egy kövér gázt. A mögöttem levő sor vette az adást és zöldre el tudtunk indulni, de 4 körön keresztül voice chaten ment a szájkaraté.
Aki gyors annak nem kell melengetni a gumit úgy is gyors, aki meg balf&#sz az akár 120°C-ig is melegítheti felvezetőben akkor is bal&#sz marad . -
fLeSs
nagyúr
Tegnap este tévedtem (rosszul emlékeztem). A gyorsítás-fékezés sem ér semmit.
Az a leghatásosabb, ha nyomod a gázt és közben folyamatosan nyomod a féket is (~50% körül). És ez a legbiztonságosabb is. Mondjuk felvezetőkörben bekapcsolod a pit limitert, full gáz+a fék félig (vagy annyira, hogy ne menj bele az előtted lévőbe)."Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
ozoli78
tag
Foglalkoznak?
Ha szándékos megtorlás akkor 2 hét pihi ,tapasztalatam
Viszont én is küldtem már 2 hét szabira embert.
Ha viszont látják hogy nem szándékos akkor csak figyelmeztetést adnak.
Ezért szeretem az iR t mert ezt mindenki komolyan veszi.
Persze vannak idióták de hol nincsenek?OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
-
fLeSs
nagyúr
Nekem ki van kapcsolva a chat és a hangok is (mármint amit mikrofonba beszélnek). Ez a fickó csak azután írta be, hogy sorry miután a verseny végeztével szóltam neki, hogy öcsisajt, ne szambázz az úton miután kicsúsztál és vissza akarsz jönni. Asszondja, hogy rosszul mérte fel a távolságot, állítólag F3-at is használ, akkor nemtom mégis hogy mérte fel rosszul. Én amikor kicsúsztam eddig volt, hogy megvártam amíg 5 autó is elment mellettem, mert láttam az F3 boxban, hogy jönnek, nem fogok ott farolgatni. Ha látta az F3-ban, hogy jövök akkor szépen az út mellett vagy az úton egyenesen (miután visszatért) kellett volna mennie, nem keresztben az úton farolgatni.
Tegnap Bo-Göran svéd pajtás sem írt be semmi sorryt miután kiütött kb. 4 autót (köztük engem). De ha azt látom, hogy jön mint egy állat és úgy próbál a belső ívben előzni, hogy nincs hely és hozzáér az autóm hátuljához és én nekicsapódok a korlátnak és végem van és beírja hogy sorry, akkor is mehet a faszba már bocs. Ez szimplán idiotizmus és idióta illetve türelmetlen az ilyen, és a sorryval nincs letudva, csak nemtok ellene semmit sem tenni. Sorry, azt kész.
2 incidenspontom volt a versenyen, még offtrack sem volt, és ez a contact ki is nyírt. Sorry , de ez felqrja az agyamat. Egyébként ez nem tetszik a GT3 Challengeben sem, sztem azt minimum Class A-tól kéne elérhetővé tenni, de méginkább Prótól, mert rengeteg pöcs van, akik MX5-tel felküzdik magukat Class B-ig (mint anno én is ) és ott bénáznak én meg nem a versenyre figyelek egész idő alatt, hanem arra, hogy mikor csinál előttem vagy épp mögöttem vki hülyességet, nem lehet megbízni senkiben.
[ Szerkesztve ]
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
szacsee
nagyúr
4 szezon vezetési tapasztalat egy összeszokott bandával szerintem más, mint IR official futamon mindenféle kölökkel versenyezni. Múltkor feljött a magyar bajnokira egy kb 10-12 éves gyerek (csapattársak szerint), na volt is róla szó TS-en, de eligazította az admin, hogy normálisan menjen és ne szúrja el a futamunkat.
Elején is csinált galibát, no meg a végén is ha jól emlékszem B. Zsolt a kölök és én fordultunk ki a T2-ből. Csávó felcsúszott ligatársra, aki falazott, majd visszaadta a pofont falról visszapattanva, a kölök meg totál telibe vert engem.
Usankában a Nascar népszerűbb sport lehet mint a road, no meg a 4 kanyar láttán egy teknőben megnő az önbizalom pár emberben, így sokkal több a láma oválon, mint roadon... bár ott is akad rendesen, de ott a bukótér elég nagy ahhoz hogy ha rutinosan mész ne verjenek telibe.
Mindenesetre, akkor tapasztalatod van, csak az SR hiányzik... anno én is így voltam és próbáltam pár hétig végéről indulni a futamokon, hogy az SR meglegyen (0,15 / futam) Ha megvan a felsőbb licenc, akkor normálisabb arcokkal már lehet tartani az SR-t, ha merészebben vezetsz is.JoinR: Most jött meg a héten a kormányom, így lehet kicsit roadra is benézek, de gyakorolnom kell még.
Szervizes srác viszont beszélgetés közben mondta is, hogy ezek a kormányok nem több órás futamokra valók... aktív hűtés nélkül meg főleg. (igaz eddig 2,4-es daytona volt a leghosszabb nálam)
Nálam csapágyház volt törve és a csapágyak is kalimpáltak pedig oválon sok terhelés nem érhette, most viszont kicsit felspannolt csapágyházzal már nem féltem annyira a kormányt.
Szellőztetésen gondolkozom, viszont ott meg a portól kellene védeni, mert a kenőzsír szedi a port rendesen, ha a kormány belsejébe téved. -
szacsee
nagyúr
Ovalon nem tudom hogy állsz, de kell némi tapasztalat, hogy lásd a versenyen, hogy mikor lesz balhé.
Erre jó az SR nélküli karbi kupa is pl. Ott van pár csattanás és pl a kitéréseket tudod gyakorolni.
Persze ha melletted vannak, vagy mögötted, akkor nem ennyire egyszerű.
Nincs sok rutinom nekem sem, viszont a sok crash amin keresztül mentem adott némi pluszt.
Most már lazán meg tudom fogni a kocsi farát, ha elindul (nem kipörgetéstől) és nagyrészt az előttem levő nagyobb csattanókat is ki tudom védeni.
A maradék hibafaktort nem tudod majd elkerülni A és B licenc autóival sem.
Ilyen pl a túlspirázott versenyszellem az elején, illetve a keménykedő vérpistik zéró rutinnal qualos idővel a #32-es rajtszámmal a második pozícióból aki persze csinál egy szép crash-t a harmadik körben pl.
A kedvencem az utolsó körben elsőként ráfordulva a célegyenesre megindul a kocsi hátulja, mert a kedves második úgy gondolja jobb ha kipörget és nyer, mintha másodikként végzi.. ja és nem blokkoltam... de ezek mind előfordulnak felső licencnél is.
A héten viszont rátaláltam egy rövidítésre chaten hr&gp...
Kreditéhezőknek half race and go pit... -
fLeSs
nagyúr
"A warmup alatt történt események, (crash, falazás stb) beleszámítanak a verseny végi értékelésbe?"
Én úgytom, hogy 50%-osan, de volt már, hogy hibáztam warmupban és nem vontak le pontot.
Más: nemtom ti hogy vagytok vele, de rájöttem (már hetekkel ezelőtt, csak most jutott eszembe ), hogy kezdőként sokkal okosabb lassú, könnyen kezelhető autókkal megtanulni a pályákat.
Amikor elkezdtem a Grand Touring Cupban a Solstice-szal versenyezni, a többi versenyen a gyorsabb autókkal is javultak az időeredményeim, főleg azon a pályán ahol épp a Soltice-szal versenyzek.
És rájöttem, hogy ez azért van, mert ugye soxor a gyors autókkal az az elsődleges célom, hogy egyáltalán kezelni tudjam az autót és így az elsődleges szempont az volt, hogy ne hibázzak úgy általában.
Viszont a Solstice-t baromi könnyű kezelni így nem is kell másra figyelnem, mint a pályára, az ideális ívekre és hogy kihasználjam a teljes útat, így gyakorlatilag be tudom gyakorolni szinte centire pontosan a pályák jó íveit (persze ezt most a saját tudásomhoz mérten értem).Pl. nemrég volt a GTC a Road Americán és ott is versenyeztem a Solstice-szal. Most a Global Challenge van ott és ahogy elnézem a 2:07-es eredményem elég jónak számít (sima top3), és ezt pár kör gyakorlás után hoztam megerőltetés nélkül, csak a fékpontokat kellett megkeresnem. Persze még csak a hét eleje van. Korábban csak próbálgattam a pályát (még a Solstice előtt) és 2:09-eket mentem.
[ Szerkesztve ]
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
-
fLeSs
nagyúr
Tegnap nyomtam egy versenyt a Cadillackel. A verseny totálisan arról szólt ami miatt gyomoridegem van minden egyes Global Challenge verseny előtt és ami miatt már csak max 1-2 versenyt megyek hetente ezzel az autóval. Ha nem rakják C vagy B licensz alá akkor a következő szezonban hanyagolni fogom
1. startnál az előttem lévő emberke beragadt
2. ezek után az első néhány kanyarban 3-wide versenyeztünk, mert néhány idióta nem tud várni, kb. örültem, hogy nem szorítanak le
3. a néhány kanyar után 8. helyre csúsztam (4. helyen kezdtem). direkt elengedtem őket, mert úgy voltam vele, hogy úgyis ki fognak csúszni
4. és igen, szépen sorban ki is csúsztak, 3. lettem - de persze örülhettem, hogy nem haltam meg, mert amikor visszajönnek a pályára nem igazán nézik, hogy ki jön mögöttük (F3)+ az utóbbi időben már nem bírom a Caddy motorhangját
Met: Az SR-nek el kell érnie a 4-et ha azonnali fellépést akarsz.
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
-
JoinR
őstag
Te tudod melyik szimpatikus, vagy milyen irányban akarsz nézelődni...korábban már írtunk itt a fórumon 1-2 tippet, hogy mi az ami népszerű és érdemes lehet megvenni. Ha rám hallgatsz minél kevesebb kocsit veszel, viszont amik megvannak azokkal tartósan mész és kiismered őket ahelyett, hogy versenyről versenyre mindig mással mennél.
A versenyek kizárólag a versenynaptártól függnek (ha nem éred így el, akkor: főoldal: Events / iRacing Race Schedule
Ha csak 1-1 sorozaté érdekel, kiválasztod felül a pirossal bekeretezett Schedule-t: -
fLeSs
nagyúr
Rookieban van a legtöbb tapasztalatlan játékos, szóval ne is várj mást. Ha majd magasabb licenszű szériában versenyzel, akkor jóval kevesebb lesz a felelőtlen versenyző. Én úgy nyomtam fel a licenszemet B-ig, hogy pitből indultam szinte minden versenyen... A mezőny fele így is kiejti magát vagy pitben tölti a verseny felét, így az első 5 hely egyike szinte mindig összejött (legalábbis a Mazda Cupban).
[ Szerkesztve ]
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
fLeSs
nagyúr
Ezt már néztem, és azonosak. Már rájöttem, hogy a kanyarokat veszik be sokkal gyorsabban, 15-25 km/h-val gyorsabbak ezekben a nagy különbséget adó kanyarokban, tehát azon a ponton amikor abbahagyjuk a fékezést. Gondolom emiatt a különbség. Csak én nemtom a km/h számlálót meg az utat is figyelni egyszerre.
[ Szerkesztve ]
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
JoinR
őstag
Én speciel egyáltalán nem használom a felső sávot, csak teszt indításához, meg esetleg quali csatlakozáshoz.
Próbáld ki a "DASHBOARD" fület a főoldalon, ahol a "What's hot?" részben megtalálsz minden versenyt, ami érdekelhet (25 percen belül kezdődő session-öket listázza). Ha bepipálod, hogy "Eligible", akkor csak azokat a szériákat mutatja talán, amiken részt is tudsz venni. (Ki tudod venni a pipát a qual és time trial-ból, így csak a verseny van ott - bár nekem ez most bugos, lehet hogy a licensz alapján elérhetőeket mutatja így )Ami a festést illeti, a Trading Paints az amit gyakorlatilag mindenki használ. Feltelepíted, webes felületen felrakhatod a saját festésed, és akkor látják a többiek is (akiknek fel van rakva a TP). Mivel az új verzióban van olyan beállítás, hogy a session után törölje a skin-eket, a helyhiány sem probléma egy jó ideje.
Egyébként alapcsomaggal ennyi a lehetőséged kb:
Legends Road Car Series (Ford '34)
Mazda Cup
iRacing Global Challenge (Caddy)
Grand Touring Car Cup (MX5, Solstice)
Spec Racer Ford ChallengeOvált nem ismerem, de street stock, meg advanced legends tuti.
[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
"Autó vagy pálya szerint nem tudok szűrni versenyre?"
Nem teljesen értem, hogy mire gondolsz, minden autó 1-2-3 szériában szerepel, szóval ha egy bizonyos autóval akarsz versenyezni, akkor kiválasztod azt a szériát, amiben az az autó szerepel. Ha az eredményekre (sajátod, vagy másé), akkor azt lehet az Event results alatt.
Pálya szerint ugyanez a helyzet ha az eredmények érdekelnek, amúgy nem lehet, minden szériában hetente változnak a pályák.Egyedi festéshez asszem a Trading Paintset kell használni.
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
knbs
senior tag
Ugy tudom nem tudsz szurni kulon autora vagy palyara.(bar en csak most kezdtem a jatekot, meg sokmindent en sem talalok, biztos jon majd aki jobban tudja mint en)
Az egyedi festeseket az latja aki az opcioban megengedi, hogy letoltse a festeseket. Sokan kiveszik, valakinek mar 3 GB a skines mappaja. Nalam be van kapcsolva, mert a hely annyira nem problema.A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá
-
JoinR
őstag
Egy fajta auto most mar csak 1 szeriaban indul (regen ez nem mindig volt igy), viszont mivel a RUFnak tobb valtozata van, azzal 2 szeriaban is indulhatsz.
Ha a kerdes arra iranyul, hogy melyik a nepszeru, akkor tenyleg a RUF mellett a Skip Barber nagyon jo.
Dontsd el mi a celod, milyen iranyban akarsz kesobb tovabblepni, mindent nem lehet (legalabbis nagyon idoigenyes) magas szinten vezetni.
Kasztnis auto -->RUF es a tobbi GT auto
Open-wheeler --> Skip Barber, Star Mazda (ez is eleg nepszeru), majd Lotus79/Indy/Forma1 ha vonz barmelyik is
Prototipus --> Radical, Riley, HPD
Persze vannak meg ezen kivul, V8, Lotus49, stb.. -
fLeSs
nagyúr
A Skip Barber Car és a RUF, ez a kettő ha a versenyek és a versenyzők száma a lényeg.
De amúgy a Spec Racer Forddal és a Mazdával is sokan versenyeznek és ezek ingyenesek.szerk: youtube-on keress rájuk és akkor látod, hogy melyik milyen.
[ Szerkesztve ]
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Újszerű ASUS OLED Zenbook! Csak 1 kg! 13,3 coll/i5-1135g7/512SSD/16GB 4267Mhz RAM
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest