- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egy hét múlva érkezik a Honor Magic V5
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
-
Mobilarena
Az eddig párhuzamosan futó T, X, A és W, valamint R, Z és SL topikokat összevontuk, hogy egy topikban lehessen ezekről a notikról beszélni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Francia91
veterán
válasz
Peter M #65928 üzenetére
A T60p-nél nekem is néha kifagyott, ha a dokkról elment a kraft, de nem volt rendszeres. T500-nál akkor volt ilyenem, amikor zárolva volt a Windows (Win+L kombinációval). De mióta újratettem az SSD miatt decemberben a Win7-et, azóta nem fagy ki, ha a dokkról elmegy az áram. Én vmilyen Windows hülyeségre tippelnék, Microsoft-éknál határtalan a hibák/bugok összessége
-
-
HSM
félisten
válasz
Peter M #62535 üzenetére
Egy olyan képpel szokták tesztelni, ami fekete alapon egy fehér vonal. utána ezelőtt gyorsan mozgatnak egy fényképezőgépet, viszonylag rövid (pl. 1/30-ad s) záridővel, ésmegnézik, a vonal egy egybe kenőcs lett, vagy jól elkülönülő vonalak.
A záridőől és a vonalak számából a pwm frekvencia is kiszámolható.
Amúgy egy kitűnő cikk a témáról: [link]
(#62536) Chaser: Teljes fényerőn nincs is "pwm".
Akkor minden monitor pwm mentes. Viszont minél jobban csökkented a fényerőt, annál jobban jelentkezik a dolog, mert annál nagyobb időkre kapcsol le a világítás. Szabad szemmel elvileg nem nagyon látni, mivel 200hz felett szokott lenni.
-
Dhampir
félisten
-
Dhampir
félisten
válasz
Peter M #62520 üzenetére
Túl gyorsan néztél széjjel.
Az a baj azokkal, hogy nem ugyanaz a kategória. ThinkPad hirdetésekkel kellene összevetni.Használtam az előtte lévő és az utániból is (T-szériából), szerintem megbízható az újabb, csak áttervezték kicsit a dolgokat, no meg az újabb hardver ütősebb.
Workstationban eddig a Dell (M4600) volt a legnagyobb szerelem. A Dellek helyszíni garanciáját össze sem lehet vetni a Lenovo félével, mert fényévekkel jobb.
Legyen szerencséd vele, mert máskülönben nem kispályás gépet árulsz.
-
audi100td
nagyúr
válasz
Peter M #41019 üzenetére
Mármint X60 vagy X40? X50 ugyebár nincs
Nálam az X61s-nél van elrepedve a bezel a tápcsati mellett, rendeltem hozzá egy új palmrest-et, ezzel le lesz tudva a dolog. Esetemben nem anyaghibáról van szó, nem figyeltek oda amikor a dokkolóba illesztették, egy fül beakadt a váz és a bezel közé ami utóbbit eltörte.
CharlieDrop: Szerencsémre Dreamspark-ról hozzá férek ingyen, fent van már pár hete, boltban nem tudom hol lehet kapni.
-
Gondwana
addikt
válasz
Peter M #40958 üzenetére
Nekem eleve szimpatikusabbak ezek a borotvakábeles töltők, ilyen 65W-ost keresek is (majd ha valamelyik átutazó gépnek ilyenje lesz, azt cserélem egy 3pólusúra, 90W-os borotvakábelesem már van - nem tudtam, hogy USA-default a kétpólusúak, csak láttam HMM-ben 3-4 FRU-t, amihez ilyen tartozik)
Locsolkodás: én is készíthetek ilyen videót, a Fuji minilaborba csak demineralizált vizet önthetünk, úgyhogy olyanból van nekünk bőven, videón meg nem látszik, hogy mit öntök. Azt már én is írtam régebben, hogy érdemes rálesni ezekre a csatornákra a palmrest alatt, mert nálam X200 Tabletnél is, meg az X201-nél is egy picit lógott. A nembekapcsolódásnak lehet oka símán a billentyűzet beázása is, ezt kiszedett billentyűzettel, dokkoló bekapcsológombjával lehet kipróbálni (persze, ha a gépen belül volt a gebah, ez a módszer csak rátesz egy lapáttal).
-
metal01
őstag
válasz
Peter M #40711 üzenetére
Ez a táskát a Targus gyártja. Nekem azt mondta a viszonteladó, hogy velük vegyem fel a kapcsolatot. Tény, hogy a Targus szart a dologra, kaptam egy automatikus választ, hogy megkapták a kérelmemet, és egy munkanapon belül válaszolnak, intézik a gart. Ez nem történt meg. Én kapcsolatba léptem az üzlettel ahol vettem. Ők intézkedtek. És szóltak, hogy megérkezett az új táska.
Az hogy milyen minőségű relatív. Nekem 3 évet bírt ahogy írtam. De szinte minden nap hurcoltam és tele is volt pakolva rendesen. Szóval ki mire esküszik, én meg vagyok ezzel a táskával elégedve.
-
Gondwana
addikt
válasz
Peter M #40197 üzenetére
Nálam pont fordított volt a helyzet: az X201 fagyott rendszeresen merevre a Samu PM810-zel, amióta átkerült a T60-ba, ott még nem fagyott. (Mondjuk, kezd kialakulni egy sejtésem, hogy az 5V SATA tápvonalon lévő egyik kondenzátor lehet gyengécske, mert előtte, amikor X25-M volt benne, néha-néha bootoláskor kékhalálozott, viszont 3.3V-ról az X18-M nem produkál semmi hasonlót)
-
ArrayOfLilly
aktív tag
válasz
Peter M #39190 üzenetére
Igen, ezen gondolkodom. Van is kint ismeros, aki tudna konfiguralni is, csak ilyenkor egy pixelhiba, meg a varakozas, hogy ideer-e. Csinaltam mar ilyet, de mar oreg vagyok a felesleges stresszhez. Elkepzeltem, hogy bemegyek a boltba (jo, webshopba), es megveszem. Hazahozom es orulok neki es ennyi az egesz, ha mar egy valag penzt akarok otthagyni valamiert. :-(
Nem akartam szivesseget kerni, vamolni, aggodni, etc..
Minden nap nezem a NBR marketplacet is, mondjuk meg par het, mire penz is lesz, de hatha. Onnan is vettem mar, de most senki se ad el tengeren innenre.
Meg olyan jo lett volna magyar bill, meg sose volt. :-)
De utolag nem adnek erte egy huszast.Ettol fuggetlenul lehet, hogy a vegen ez lesz. Komolyan nem ertem, hogy ha egyedileg lehet konfiguralni egyes piacokon, akkor miert akkora trukk ez itt, hiszen hiaba nagy egy piac, ha a megrendeles egyedi. Amit szeretnek, az meg nem is valami extra, hogy mondjuk 32gb ram legyen benne.
-
-
stifi
senior tag
válasz
Peter M #28948 üzenetére
Nézd, lassan 4 éve mozgok ebben a közegben, személyesen is ismerem az általad emlegetett embereket, az eljárásokat, a módszereket, az ügyes-bajos titkaikat.
Tisztában vagyok vele, hogy a rendszer nem jó. Együtt tudok élni vele, mert tudom kihez kell fordulni ha probléma van, ennek megfelelően igyekeztem neked is tanáccsal szolgálni.Ha a problémát megoldani akarod, akkor megfogadod a tanácsaimat. Ha puffogni, elégedetlenkedni akarsz és elvárod, hogy ügyfélként kezeljenek, kiszolgáljanak, akkor csak egy dolgot tudok garantálni -> puffogni, elégedetlenkedni fogsz DE a problémád nem oldódik meg. A pár év alatt annyit biztosan megtanultam: nekem nincs energiám, időm és pénzem fennakadni ezeken a dolgokon, nekem megoldás kell a problémáimra nem pedig panaszlevelet akarok írni mert tudom kinek az asztalán köt ki és hogyan fogják kezelni. Sehogy. Viszont egyenes beszéddel, a megfelelő emberrel, céggel együttműködve kis rugalmassággal a vevő és a szerviz részéről közösen minden probléma orvosolható.
Jó ha tudod, a Lenovo Mo. és a Lenovo szervizek (egyenként) külön-külön szervezet, egyiknek sem érdeke a másik támogatása, az égvilágon semmi közük nincs egymáshoz sem jogilag, sem haveri alapon. A szervizeket egy dolog érdekli, hogy az elvégzett munkát kifizesse neki a központ. Ha nem tudják igazolni, hogy garanciális volt a gond, akkor ők állták a költségeket, ezért más 1-1 szerviz hozzáállása. Az egyik le meri jelenteni a zsanércserét, a másik azt mondja nem vállalja be, mert fél hogy neki nem fizetik ki.
Ha panaszod van, akkor a Kínaiaknak kell levelet írnod, vagy a Fogyasztóvédelemnek, a Lenovo Mo. semmit nem fog tenni. Ezért az általad kifogásolt hozzáállás részükről. És ez nem fog megváltozni ahogy a dolgok alakulnak a Lenovonál mostanában..visszakanyarodva a táskára, várom a fejleményeket. a forgatókönyv szerint vagy kivágod a PO/LOT labelt a táskából és elpostázod nekik, mire azonnal küldenek csereterméket fotó nélkül, vagy lefotózod és kapod a cserét, általában ilyenkor is bekérik a labelt de gyorsabban hozzájutsz a cseréhez (na meg fotót is szoktak kérni ha már leveleztek a dologról). egy UK címre postázott levélküldemény lesz az össz költséged ha minden flottul megy, és 10 munkanap amíg a UPS hozza a cserét. a hibás táskát megtarthatod, tű, cérna és tökéletes lesz másodlagosnak
-
zollí
csendes tag
válasz
Peter M #28948 üzenetére
sajnos ez magyarország....
kiemelt "lenovo" szervíz név nélkül... céges t61, nem volt háttérvilágítás a kijelzőn, volt rá még 4-5 hónap garancia....
elszállították javításra, majd 4-5 hónap múlva felhívtak, lejárt a gép garanciája, csak fizetősre tudják megjavítani...
persze miután kijelentettük hogy egy fillér sem lesz kifizetve érte és megígértük nekik ha így visszakerül, akkor bele lesz állítva a kollega fejébe aki visszahozza, nagy duzzogva megcsinálták...így vegyél itthon akármit...
-
stifi
senior tag
válasz
Peter M #28929 üzenetére
hja igen, a channel manageres személyeskedést pedig külön köszi.. IQ-ban vagyunk egy szinten vagy magasságban, esetleg testsúlyban?
nem tudom mennyire ismered személyesen is őket, hogy véleményt alkoss róluk és "ledegradálj" a szintjükre, de szerintem nem szolgáltak rá. -
stifi
senior tag
válasz
Peter M #28929 üzenetére
az, hogy a Lenovo szarul képviseli az egyik beszállítója garanciális ügyintézését, szerencsétlen dolog. Ettől még a Lenovo nem fog lelkendezve segíteni a Targus termékeddel kapcsolatban, hiába van számlád meg van rajta Lenovo logo..
Sajnos itthon ez így működik, elhiszem hogy nem tetszik.Gondolom már kidobtad, de van mellé használati utasítás is, abban le is vannak írva ezek, hogy hol és kinél lehet érvényesíteni a garanciát. Én erre hívtam fel a figyelmed, bár igaz hogy idő szűkén nem az ügyfélszolgálatos arcom vettem elő, Te viszont a tipikus ügyfélarccal nyitottál, akit sehogy sem lehet megnyugtatni, mert biztos vagy benne, hogy mindenki hülye.
Csak segíteni akartam.
-
stifi
senior tag
válasz
Peter M #28912 üzenetére
nem tudom kivel beszéltél, de először is nyugodjál meg
másodszor menj fel ide: Targus Warranty Claim, töltsd ki az űrlapot és várj az instrukciókkal a válaszlevélre. Szó nélkül ki fogják cserélni, vagy fogjál meg egy tűt és egy cérnát és varrd össze, így a képről nézve nem olyan nagy kaland.. (persze lehet, hogy nem javítható, de óbégatás meg elégedetlenkedés helyett nem egyszerűbb a megfelelő helyen kérni, ne adj Isten megcsinálni?)szerk: az elmúlt évek alatt 10-20 táskát cseréltettem már velük, mindig 2 héten belül megoldották a problémát. a Targus szállítja a Lenovo ThinkPad táskáit évek óta, és lifetime warranty vonatkozik rájuk, sőt az elhagyott vállpántot is ingyen pótolják.
-
Gondwana
addikt
válasz
Peter M #28921 üzenetére
Lenovo DeLuxe Expander hasonló szopacs: a pántja kb. másfél hónapot bírt, utána kihasadt a párnázása, a táska alja kb. 8-9 hónap körül kezdett fesleni/hasadni. Azóta csak tárolásra használom. Nálam a Deuter az etalon, van is otthon belőle vagy 8-9 féle, még háti gyerekhordó is, amibe szintén befér az X201. (valószínűleg azért, mert túl sokat lógtam az index Kerékpáros Topik 2.0-jában)
-
lapa
veterán
válasz
Peter M #28912 üzenetére
erre már egyszer kaptál tippet (5.11). ha érdekel én azóta beszereztem egy rush 24-et meg egy moab 10-et is, szóval ha konkrét méretek / belefér-e érdekel akkor írj. a moab 10 amúgy nagyon jópofa és praktikus, kár hogy 9 cellással nem fér bele az x a hidratálós részbe mint a többinél. szerintem amúgy a rush 12 lehet kb ugyanaz a méret, mint a lenovo. persze ha innen rendeled és nem usába, akkor horror ár.
-
rgeorge
addikt
válasz
Peter M #26787 üzenetére
Jó Neked, nem mertem rákérdezni, milyen a HDD-d. Mi a pontos típusa? HD Sentinel-el is nézed/nézted az állapotát?
Egy dolog zavar: a Lenovo Thinkvantage Toolbox eszköztárat nem tudom kikapcsolni. Ha az eszköztárat veszem ki a tálcáról, ha a programban kapcsolom ki a megjelenítést, akkor is a következő újraindításkor ismét látszik a tálcán. -
rgeorge
addikt
válasz
Peter M #26743 üzenetére
Kicsit nehezen indul a dolog, mert én is beleszaladtam ezzel a notebook-kal a Seagate 500GB kontra HD Sentinel kalamajkába (röviden: sok Lenovo notebook (ideapad-ok, de az én W520-m is) Seagate 500GB-s HDD-jére a HD Sentinel az első perctől 100%-nál kisebb kondíciót ír, és kb. 2-3 óránként romlik is 1%-kal, egy bizonyos S.M.A.R.T. érték (Reallocation Event Count) nő kb. óránként 1-el, azóta is. A Lenovo és a Seagate is azt mondja, ne törődjünk ezzel, mert ettől még jó az a HDD, gariban nem is cserélik, ha csak a bolt nem. Én a Seagate-től nemrég kaptam egy elég terelő választ, még erőltetem a Lenovo-t, ha már ilyen felső kat. notebook-om van, hogy ők is járjanak ennek utána. Mindenesetre tegnap délután "költöztem" csak át az új notebookra, addig folyton HDD teszteket futtattam, a jelenség furcsaságát az is mutatta, hogy tök mindegy, mit csinálok a HDD-n, teljes felülettteszt, vagy csak telepítek az 1/5-ét elfoglaló Windows 7 partícióra, vagy éppen 350GB adatot másolok át rá, a kondíció romlásának üteme nem változik.
De most már pár órás együttműködés után azt mondhatom, megérte ez a gép (különösen, hogy én még a most hihetetlen 306 Ft-os eurós áron kaptam). Egy kicsit nagyobb a proci, mint a Tiéd (i7-2860QM), remélem, nem fog elmelegedni. A HDD tesztek alatt elég meleget fújt a venti, de nem volt hangos, és a ház nem melegedett sehol sem. A kijelző is gyönyörű, van saját color sensor-a, az arányát még szoknom kell, de nem lesz vele gond (eddig 16:10-es volt).
Egyelőre ennyi a tapasztalat. És továbbra is várom a táskás tippeket. -
pacorro
aktív tag
válasz
Peter M #26513 üzenetére
Köszi!
Fene se gondolta volna, hogy pl. a W700-ban nem IPS van.
Megnézem majd a notebookreview-t. A kérdés, hogy oldalról-felülről mennyire torzulnak/fordulnak át a ThinkPad W gépek színei.Ha jól tudom, HP DreamColor csak a 17 colos EliteBook w-kben van, az picit nagy (de bevállalható). Érdekes, de a Delleket valamiért sosem szerettem.
-
Gondwana
addikt
válasz
Peter M #24739 üzenetére
Mint a fingerprint, egy USB eszköz a Huey cucc is benne. Szerintem, ha nem akarod 3-5 naponta kalibrálni, akkor érdemesebb pl. X-Rite Eye-One Display 2 vagy Display Pro felé nézelődni - azt mingyárt tudod másik monitoron is használni, ráadásul egész baráti ára tud lenni használtan egy ilyen szappannak!
-
-
dbius
veterán
válasz
Peter M #24688 üzenetére
Én úgy láttam, hogy a SE f3507 wwan az x200, T400 sorozatig volt gyárilag, utána már gobit vagy újabb SE cuccokat raktak a gépekbe.
Szerintem nem fog menni a W520-ban sajnos
(#24693) mitulabattyi: akkor viszont ha azokban is fel van tüntetve mennie kellene mókolás nélkül. (hacsak nincs megjegyzésben valahol, hogy csak egyes modellekhez használható)
Viszont ha SE 3507-t veszel bele, akkor olyat vegyél, amin már R1D06 firmware van. Ezeknek 43Y6537 az FRU-ja. (Firmware-t ezeken nem lehet frissíteni, legalábbis a Lenovo által használt modulokon, mert egyes - ha jól emlékszem - dell gépekben voltak ilyenek, amikhez a dell adott ki frissítő csomagot.)
Thinkwiki szerint: better performance and stability, fixed many bugs from the previous version
-
Peter M
tag
válasz
Peter M #24553 üzenetére
Lenovo UEFI
Lényeg:
1. Will a UEFI BIOS ever be released for systems prior to Huron River (e.g. T410/X201/W510/etc)? No2. Can I change my BIOS option to UEFI only? No, because your preloaded system will no longer boot (it is based on MBR which requires legacy boot)
3. Can I change my BIOS option to UEFI only and then run factory recovery? No, because today's factory recovery only knows how to create the MBR-based installation of Windows 7 that requires legacy boot.
4. Will GPT-based recovery disks ever be released for the T420/T520/X220/W520 system that I already own? No
5. Can I change my BIOS option to UEFI only and then install Windows 7 64-bit from scratch myself, without using recovery disks? Yes, but there are some known issues:
a. bitlocker won't work (BIOS fix coming in July/August)
b. fingerprint software won't work (new software release coming in July/August)
c. on W520, you can't install Win7 on a hardware RAID volume (BIOS fix TBD)
d. Rescue and Recovery won't work (new software release coming in July/August)
e. 3rd-party full-disk encryption software won't work (e.g. Sophos SafeGuard, WinMagic SecureDoc, McAfee EEPC etc). We are working with those companies on UEFI support but I think that will go well into 20126. Will UEFI make my system POST faster? Eventually, but not today, due to the fact that many legacy BIOS features are still emulated for compatibility reasons (even in UEFI mode). All of the great EE 2.0 claims that you see about booting fast on T420s and other systems? That's actually all being done in legacy BIOS! The CES demos were done on a special/prototype UEFI BIOS that drops legacy support (which is not something we can currently ship).
7. Will UEFI make Windows/games/benchmarks run faster? No
8. Will UEFI make my fan run slower/quieter? No
9. When will Lenovo ship systems with a GPT-based preload? Those plans are still being made, but there will probably be some UEFI/GPT preloads in Ivy Bridge products in 2012 (e.g. T530/W530/etc).
10. How do I know if I have a GPT installation of Windows 7? You will have an EFI system partition at the beginning of the HDD.
-
{Zodiac}
senior tag
válasz
Peter M #24269 üzenetére
Ezt kellett bemásolni a MappingInterface.xml file-ba és működik. Ok: Win7 SP1 64bit nem támogatott SU által. :S
<OS>
<OSTVIA>WIN7-STARTER.SP1</OSTVIA>
<OSeGatherer>
<Name>WINDOWS 7 Starter</Name>
<ServiceRelease>Service Pack 1</ServiceRelease>
</OSeGatherer>
<OSQuest>Windows 7</OSQuest>
</OS>
<OS>
<OSTVIA>WIN7-BUS.SP1</OSTVIA>
<OSeGatherer>
<Name>WINDOWS 7 Business</Name>
<ServiceRelease>Service Pack 1</ServiceRelease>
</OSeGatherer>
<OSQuest>Windows 7</OSQuest>
</OS>
<OS>
<OSTVIA>WIN7-HOMEBASIC.SP1</OSTVIA>
<OSeGatherer>
<Name>WINDOWS 7 Home Basic</Name>
<ServiceRelease>Service Pack 1</ServiceRelease>
</OSeGatherer>
<OSQuest>Windows 7</OSQuest>
</OS>
<OS>
<OSTVIA>WIN7-HOMEPREM.SP1</OSTVIA>
<OSeGatherer>
<Name>WINDOWS 7 Home Premium</Name>
<ServiceRelease>Service Pack 1</ServiceRelease>
</OSeGatherer>
<OSQuest>Windows 7</OSQuest>
</OS>
<OS>
<OSTVIA>WIN7-ULT.SP1</OSTVIA>
<OSeGatherer>
<Name>WINDOWS 7 Ultimate</Name>
<ServiceRelease>Service Pack 1</ServiceRelease>
</OSeGatherer>
<OSQuest>Windows 7</OSQuest>
</OS>
<OS>
<OSTVIA>WIN7-ENT.SP1</OSTVIA>
<OSeGatherer>
<Name>WINDOWS 7 Enterprise</Name>
<ServiceRelease>Service Pack 1</ServiceRelease>
</OSeGatherer>
<OSQuest>Windows 7</OSQuest>
</OS>
<OS>
<OSTVIA>WIN7-PRO.SP1</OSTVIA>
<OSeGatherer>
<Name>WINDOWS 7 Professional</Name>
<ServiceRelease>Service Pack 1</ServiceRelease>
</OSeGatherer>
<OSQuest>Windows 7</OSQuest>
</OS> -
mitulabattyi
aktív tag
válasz
Peter M #24255 üzenetére
Én tegnap hívtam fel a "nagyszervíz"-t, mert egy CTO-s gép hardverkiépítése érdekelt... Nem tudott segíteni akivel beszéltem, de megnyugtatott, hogy a garancia érvényes, viszont felhívta a figyelmem, hogy a helyszíni garancia Magyarországon nem érvényes! Ezért ha problémám lesz a géppel be kell fáradnom egy márkaszervízbe, és sajnos ilyen nincs Debrecenben. (Nem hinném, hogy helytálló az informálció, mert a garis T400-am a debreceni deltában csinálták meg.)
Viszont amit nem értek, ha nem érvényes Magyarországon a helyszíni garancia, akkor mi a fenének árulnak ilyen gépeket?! /A T400 Magyarországon vásárolt, és helyszíni garancia van rajta./ Ha egyszer én vagy az előző tulaj kifizette érte a felárat, akkor mi az, hogy itt nem érvényes??? -
lapa
veterán
válasz
Peter M #24202 üzenetére
a rush 72 óriási, nyaralásra bőröndnek is fogom használni, a rush 24 kábé a normál hátizsák. nekem a 24 most érkezik egy moab 10-zel, annyira meggyőzött. holland kollégám is gyorsan berendelt egy 24 + 10-et, ahogy látta nálam a nagyot. pedig ő is már jó ideje nézelődött hátzsák után, és oda kintre azért eleve nem ugyanaz érkezik kínából, mint kis hazánkba.
nem viccelek, annyi zsebe van mindnek hogy bepakoltam a dolgaimat és volt amit utána alig találtam meg benne. napszemüvegzseb meg ipodzseb vízálló kábellyukkal meg amit el lehet képzelni. pláne jó, hogy összecsatolható a kicsi a naggyal. brutál vastag vízálló cippzár és teljes szélességű vállpánt.
ja, a "hidration pocket"-ben alul elfér keresztben az x200.
na bocs az ömlengésért, csak ritkán találkozok olyan cuccal, mint ezek.
-
-
Fifi
őstag
válasz
Peter M #23445 üzenetére
Jah, hogy ez nem megy olyan egyszerűen?
Én telefonon hívtam Őket, egyeztettünk type és serialt és mondta, hogy garanciális ilyen és ilyen recovery kitet kapok, de írjam meg erre és erre a címre e-mailben is és ha megjön (kb. 2 hét), majd értesítenek.
Délelőtt hívtam őket és azután küldtem a mailt, melyet még nem igazoltak vissza, de ennek nem tulajdonítottam eddig jelentőséget. Segítőkész és rendes volt a telefon túloldalán a szervizes, bízom bennük
-
Peter M
tag
válasz
Peter M #23271 üzenetére
Lejárt az időlimit, ThinkWiki szerint:
Tehát a Turbo Boost ki lesz kapcsolva 135Wos tápnál az persze van 5000-től
"The 135W adapter is sufficient to run the W520 without throttling. The 65W and 90W adapters can only be used to charge the battery while the W520 is not running, that is, powered off, hibernated, or suspended."
-
duni84
aktív tag
válasz
Peter M #23260 üzenetére
jaja, lenovót ismerve én is csak üzleti fogást gyanítok a dolog mögött. de bevallom még nem próbáltam ki (170w töltő híjján). a plus-t meg szerencsére még a forint 15%-os gyengülése előtt sikerült vennem ebayről 28-ért, így annira nem volt húzós és meglett a 2 displayport is
-
duni84
aktív tag
válasz
Peter M #23256 üzenetére
jaja, működni fog, mert kompatibilis vele. a töltő csak ott jön képbe, h ha jól emlékszem, akkor pl az intel grafikus magot fogja használni, ha a kisebbik töltő van rádugva, mert az nvidia diszkrét kártya tdp-je olyan 45-55w között van...... mindössze szoftveres leszabályzásról van szó.
90w - tölti, de pl használat közben akár merülhet is
135w - vígan elvan a géped
170w - elvan és még tölt is (de ez egy tégla)szerk: rákerestem, h ne írjak hülyeséget, így van és épp ezek miatt a szoftveres megkötések miatt irogatják a kompatibilitási listákat a dokkolóikhoz:
mini dock series PLUS 170w -- w520 és t520 kompatibilis
ugyanez 135w töltővel - t520 kompatibilis, w520 nem (tehát a forma ugyanaz, csak a töltő más)
mini dock series 3 -- ezt csak 90w töltővel adják, így soha sem fogják ráírni, h w520 kompatibilis, viszont t520 kompatibilis, így következtetni lehet, h formára belepasszol, csak a töltő miatt nem megy.megj: a munkahelyemen mini dock series 3 dokkolóm van, otthon mini dock plus series 3 .... formára tényleg ugyanazok, habár w520-al nem próbáltam egyiket sem, mert csak x és t sorozatúak vannak.
-
duni84
aktív tag
válasz
Peter M #23242 üzenetére
egyérszt ahogy búvártacskó írta, másrészt mind a kettő fajtát lehet kapni 90, 135 és 170 wattos töltővel is.
-
mitulabattyi
aktív tag
válasz
Peter M #22259 üzenetére
Nincs rajta semmi ilyesmi, úgy értettem, hogy ha a biztonságos eltávolítást választom, akkor ha sikerül, és kiírja, hogy mostmár biztonságosan eltávolítható, akkor is pörgeti tovább a lemezt, és amikor kiveszem, akkor hallom ahogy leáll. De szerintem ez nem túl egészséges.
Közben eszembe jutott, hogy nem 2nd HDD adapterrel volt ez valakinek a problémája, hanem USB-s HDD-vel. -
Peter M
tag
válasz
Peter M #22023 üzenetére
--- És a Magyar Lenovo számomra érdekes hozzáállása ---
A hivatalos válaszunk, hogy a szerviz partner szakszerűen járt el, meglátásunk szerint a beszélgetésük stílusa sikerült hevesre.
A gépének szerviz garanciája van, illetve az alkatrész meg is van rendelve a további javításhoz.
Így kérem jutassa el a gépét a szervizbe, amint megérkezett az alkatrész hozzá, hogy a javítást el tudják végezni rajta.Amennyiben megvásárolta időközben a helyszíni garanciát, kérjük kövesse nyomon annak a regisztrációját.
A jelen hiba bejelentése még ennek megvásárlása előtt megtörtént, illetve annak megoldása még folyamatban van, így arra még a szerviz garancia vonatkozik.Reméljük a problémáját mihamarabb orvosolni tudjuk, és a gépet további megelégedésére tudja használni!
Azonban tájékoztatnom kell, hogy amennyiben a megoldással nem ért egyet úgy további panaszával – annak jellege szerint - a Közép-magyarországi Régió NFH Közép-magyarországi Regionális Felügyelőségéhez fordulhat (1052 Budapest, Városház u. 7., 1364 Budapest, Pf.144.) vagy a Pest Megyei Békéltető Testület (Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8., T.
061)-474-7921) eljárását kezdeményezheti.
----------------------------------------------
Mint a levélben is látható számomra a legdühítőbb az, hogy jelenleg ilyen színvonaltalan hozzáállást akarnak eladni prémium supportnak. Szerintem szégyen a levélben a Lenovo Channel Managere támogatja a magyar alvállalkozói szerviz inkompetenciáját (saját maga is leírja, hogy ő aztán a kompresszorozáson kívül nem sok mindent csinált volna).
Gondolkozom egy anyacéges levélen de kb csak saját szórakoztatásra menne, de arra most sajnos időm az nincs.
-
Peter M
tag
válasz
Peter M #21884 üzenetére
--- Ha már belekezdtem 2. kör USER válasz ---
Köszönettel vettem válaszát, melyre engedje meg az alábbiakban reagálnék.
Mindenek előtt Én a Lenovo Magyarország hivatalos véleményére voltam kíváncsi a fent említett panasszal kapcsolatban. Ön bármilyen megjegyzés nélkül változatlanul továbbküldte szervizes kollegája véleményét, amelyet ezek szerint számomra érthetetlenül, a cég színvonalának megfelelőnek tart.
"Ezt jeleztem a felhasználónak, aki mondta, hogy ő már beszélt minden mindenféle support- tal, köztük a központi IBM szervizzel is és azt mondták, hogy alaplapcsere javasolt.
Mondtam Neki, hogy természetesen megrendelem az alaplapot és a hűtést, mire ő ismételten kifejtette, hogy a hűtőrendszernek semmi baja."Sajnálatosnak tartom, hogy Ön aki a szervizelés színvonaláért felel, fel sem tűnt, hogy levelemnek megfelelően a tapasztalt szerelő saját bevallása szerint is:
A szervizes egy egyszerű kompresszor használattal átadta volna a gépet, használhatatlanul.
Meg sem próbált saját kollégáitól, a számára ismeretlen géppel kapcsolatban informálódni, valóban minek tette volna ha a Kedves Ügyfél megoldja a problémáját.
A kérésemet változatlanul fenntartom miszerint, helyszíni garancia kiterjesztés keretében, hozzáértő szervizes kolléga helyszíni javítását fogadom el egyetlen járható útnak. Ez irányban Én mint megbecsült ügyfél megtettem részemről a szükséges lépéseket, hiszen anyagi ráfordítást nem kímélve, a garanciabővítés regisztráció alatt van.Lenovo Magyarország helyében megbecsülném azt az ügyfelet, aki a mai világban hajlandó kifizetni a ThinkPad vélt vagy valós extra szolgáltatásiért és minőségéért azt az árkülönbözetet, ami a jelenlegi helyzet alapján szemlátomást teljesen indokolatlan.
Köszönettel
-
Peter M
tag
válasz
Peter M #21883 üzenetére
--- Hivatalos válasz, személyes megjegyzés: Lenovo Magyarország nevében küldték el de érdekesek a névmások pl.: "Mondtam Neki" ----
A szerviztől az alábbi tájékoztatást kaptuk:
A felhasználó szeptember 1- én 8:16- kor írt központi postafiókunkra egy levelet, melyben leírta a hibát és azt, hogy a Lenovo support javasolta a velünk történő kapcsolatfelvételt.
A levél olvasása után telefonon felvettem Vele a kapcsolatot és időpontot egyeztettem 2- án 9 órára.2- án behozta szervizünkbe a W520- at.
A gépet bekapcsolva a teszt indítása után kb. 30 másodperccel szabályos thermal shutdownt produkált. ( újraindításkor szabálytalan windows leállást jelzett )
Ez alapján mondtam a felhasználónak, hogy valószínű a hőelvezető lamellák el lehetnek záródva.
A gép szétszerelése után szemmel láthatóan viszonylag sok por látszott a ventillátoron.
A port eltávolítva, hőelvezetőt kifújva a gép a thermal shutdownt már nem produkálta, viszont a FurMark továbbra is 89- 90 fokos GPU hőmérsékletet jelzett és időnként vissza is vette a sebességet.
Ezt jeleztem a felhasználónak, aki mondta, hogy ő már beszélt minden mindenféle support- tal, köztük a központi IBM szervizzel is és azt mondták, hogy alaplapcsere javasolt.
Mondtam Neki, hogy természetesen megrendelem az alaplapot és a hűtést, mire ő ismételten kifejtette, hogy a hűtőrendszernek semmi baja.
Ezek után megbeszéltük, hogy az alkatrészek megérkeztekor a gépet behozza és kicseréljük az alaplapot és a hűtőrendszert.A fentiek alapján a szerviz korrektül járt el. Reméljük a megrendelt alkatrészek hamarosan megérkeznek, és a géppet szakszerűen javítani tudják.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Építő/felújító topik
- Demót kapott a Stellar Blade PC-s kiadása
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Renault, Dacia topik
- Ez már a középkategória: teszten a GeForce RTX 5070
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Thinkpad X230 legenda: i7 CPU, IPS kijelző, 12 GB, dupla SSD, magyar villbill, webcam, fingerprint
- Dell G3 Gamer laptop (2TB SSD, 32GB Ram, 4GB Videókártya, FullHD kijelző, szép állapotban)
- Thinkpad T14 Gen5 14" FHD+ IPS Ultra 5 135H 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ACER Aspire 3 15,6" FHD IPS // 11 GEN // MX350 2GB VGA // 8GB DDR4 // WIN11 // 256GB Nvme SSD
- HP Elitebook 840 G6, 14" FULL HD IPS, I7-8665U CPU, 16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 11, 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Bomba ár! Dell Inspiron 7400 - i7-1165G7 I 8GB I 512SSD I 14,5" 2K I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 16AHP9 notebook - R7 8845HS 16GB RAM 512GB SSD RTX 4060 8GB Win11
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest