Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stifi

    senior tag

    válasz Peter M #28929 üzenetére

    az, hogy a Lenovo szarul képviseli az egyik beszállítója garanciális ügyintézését, szerencsétlen dolog. Ettől még a Lenovo nem fog lelkendezve segíteni a Targus termékeddel kapcsolatban, hiába van számlád meg van rajta Lenovo logo..
    Sajnos itthon ez így működik, elhiszem hogy nem tetszik.

    Gondolom már kidobtad, de van mellé használati utasítás is, abban le is vannak írva ezek, hogy hol és kinél lehet érvényesíteni a garanciát. Én erre hívtam fel a figyelmed, bár igaz hogy idő szűkén nem az ügyfélszolgálatos arcom vettem elő, Te viszont a tipikus ügyfélarccal nyitottál, akit sehogy sem lehet megnyugtatni, mert biztos vagy benne, hogy mindenki hülye.

    Csak segíteni akartam.

    Nincs időm kedvesnek lenni!

Új hozzászólás Aktív témák