- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Aktív témák
-
tjokai
senior tag
válasz
-Mike- #19693 üzenetére
Webber egy mázlista!Összejöhetne neki is egy vb cím visszavonulás előtt!
Sztem az idei vb 4 esélyes már csak igazából: Webber, Vettel, Hamilton, Alonso!
Button nem elég agresszív, nem kockáztat kicsit sem, amit ilyenkor már bekellene vállalni a vb címért, persze a másik véglet sem jó(pl.: Hamilton)!!!
Alonsot nem tudom hova sorolni, ha idén ő lesz a vb, akkor mehet imádkozni minden nap a templomba!4 versenyt lehúzni új motor nélkül, hát nem tudom
Igazából én Webber-Hamilton párosra szavaznék, kettejük közül kerül ki az idei bajnok! -
D@ni88
addikt
válasz
-Mike- #17726 üzenetére
hagyd rá, az Hamiltontól megint egy dicső előzés volt. Őt még sosem engedték el, erején felül 120%on teljesít. A gumikból 200%ot hoz ki, és mindezt a skill-je miatt. Mert ő annyira pro.
Kínában is csak azért cikázott mert Petrovval próbálta játszani az Itt a piros hol a piros hátsó szárnyat
-
#70869248
törölt tag
válasz
-Mike- #17693 üzenetére
hát kb. 2 qva nagy különbség van a két eset közt....az egyik hogy:
- Hamilton valójában az élen állt csak a kerékcseréje miatt esett vissza a Kovalainen mögé 4-nek.
kétszer autózott ki sok másodperces különbséget a mezőnnyel szemben, mert az SC elvitte az egyiket.
A másik hogy:
Nem a győzelmet adta át Kova' hanem a 3. helyért nem csatázott erőszakosan.a lényeg, hogy Kovalainen közelében nem volt annak (egy pillanatig sem) hogy futamot nyerjen, a 3. helyért előzte meg Hamilton/engedte el Kovalainen.
-
aesir
veterán
-
7600 GS
addikt
válasz
-Mike- #17233 üzenetére
Azt Vettel is beismerte, hogy pole-t érő köre nem volt makulátlan, ám a németet ez nem zavarta abban, hogy felhőtlenül örüljön első Németországban elért időmérős diadalának.
"A köröm nem volt száz százalékig tökéletes, volt néhány szakasz, ahol átléptem a határt, ami időbe került számomra. De végül elég volt ahhoz - bár csak egy hajszállal -, hogy elöl maradjak, és megszerezzem a pole-t. Végtelenül boldog vagyok - köszönet a csapatnak" - mondta.
Forrás:[link]
-
#27441408
törölt tag
válasz
-Mike- #16969 üzenetére
Erre nem lehetett nehéz rájönnöd. De tessék én így gondoltam, nálam ez a klasszikus verseny autó forma és abba reménykedtem a szabályváltozások közepette végre vissza tér az F1-be is .
Természetesen nem a hátsó szárny alakjára gondoltam hanem arra a farok-ra de ezt már írtam.[link]
Látható a különbség a két linkelt autó között. Az Indycar- autón nincs farok....
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
-Mike- #16941 üzenetére
Szerintem a legnagyobb csapás ami érheti, ha nem nézik a futamokat, és nem vesznek rá jegyeket. Ebből jön be a pénzük, nyilván pár millió embert meg sem éreznek, de ha így fojtatják még gondjuk lehet. Börni e felé akarja vinni az F1-et, hogy cirkusz legyen a futamon, és a futamok között. Van akinek ez tetszik, kérdés, hogy többen vannak-e, mint akit a sport érdekel.
-
D@ni88
addikt
válasz
-Mike- #16642 üzenetére
Én csak beírtam a Valenciai nagydíj után felháborodott embereknek, hogy máshol is a csalást díjazzák. Ez van ilyen világban élünk. Most már természetesnek kell venni, ha a sötét oldal autói tesznek valami szabályellenest, akkor azt vegyük természetesnek.
Sőt talán megbeszélhető a többi csapattal, hogy olyankor ők kapjanak büntetést ne a 2 Mclaren. Sztem ez így lenne a legkorrektebbJah és igen, vágom hogy ez offtopik, azért is tettem veled ellentétben OFFba, habár a kötözködés is OFF kéne hogy legyen. De legalább nálam megvan a párhuzam a 2 sport között. Szval az enyém jobban idetartozik mint a te csámcsogásod
Na úgylátszik Hamilton az mindenkinek erkölcstelen [link]
-
MPowerPH
félisten
válasz
-Mike- #16418 üzenetére
Jó, persze. Csak viccelődök. Arra akartam utalni, hogy nem tetszik az új SC autó. A régiek sokkal esztétikusabbak voltak. Tudom, hogy ez bonyolult dolog, és minden az üzletről szól.
Nem is tudom, ki lehetne e robbantani onnan a Mercedest.Lauda: Miért is játékszer?
Szerintem egy M6 elmosná onnan.
Ecsém, v10 powaaa...
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #12759 üzenetére
Én azt még akkor írtam, mielőtt láthattam volna onboardot.
A Gazzetta írta fotóval illusztrálva. Az alapján jobb könyök volt várható.
Talán Vairano óta módosítottak vagy az olasz lap tévedett.
-
#70869248
törölt tag
én még nem tudom hogy vélekedjek erről a szabályról...de hajlok arra hogy nem igazán jó, jó az elejének mondjuk az első 5-nek.
De a 10-s csoport hátsó felének már nem igazán előnyös, mert valaki a 11. helyről..azaz a Q2 első harmadából már veszélyes lehet rá az ideálisabb gumija miatt...megspékelve azzal hogy full súllyal a qual gumin kell pozíciót fogni az elején....persze tiszta körön a qual gumi kifizeti az 5 rajthely különbséget is, de ezekkel a kondíciókkal már kétséges.
...valahogy enyhén, de jutalmazni kellene a Q1-t..nem nagy dologra gondolok, olyasmire ami az első felének amugy is jár...pl. nagyobb nyílvánosság, 10 szereplős tévés nyilatkozat..én pl. szivesen hallgatnám Sutil véleményét is hisz szeretem a sportot.
...szal most egy kicsit mostohának érzem a Q1 második felének a helyzetét a Q2 első harmadával szemben ez a lényeg. -
hunnylander
őstag
Ez így van. Ő a nap hőse. Időmérőn roll-out-ozni egy teszteletlen autót csúcsformában röpködő sztárautókra is vigyázva. Szinte azonnal felvette a tempót egy 'lélekvesztőben', amit 3 szabadedzésen keresztül nézhetett, ahogy próbálnak életet lehelni bele, és ezzel őrölve az ő idegeit és tudatosítva benne, hogy minden elúszott szabadedzéssel egyre lehetetlenebb és veszélyesebb küldetésbe fog kényszerülni.
Próbáltam utánanézni, úgy tűnik még soha nem is vezetett F1-est semmilyen teszten, de ennél rosszabb és nehezebb F1-es pályakezdést nehéz lenne kitalálni, de ő példásan helytállt.
-
Másik 9.999.999 ember mit csinál?Mindenkinek őt kell hallgatniuk?
Nem mindenkinek van pénze ELO-ra,főleg szabad ideje.Örülök,hogy egyesek jól élnek legalább.simonzé: Egyelőre minden maradt.Sok bakizás és még több beszédhiba
Más csatorna meg nincs a műholdon amin tudtam volna nézni.Stream meg vagy rossz minőségű,vagy lassú a netem hozzá.
De akkor elég erre az évre a kommentátorok szidása.Fölösleges tovább offolni,ha most sem változtattak rajta. -
TESCO-Zsömle
titán
De nem egy F1-es autóval...
hunnylander: Nem értem én ezt... Régen az új csapatok úgy jöttek, hogy felvásárolták a régit. Idén 5 jelölt volt, amiből 1 bebukott, 3 bejutott, 1-et meg nem engedtek. És pont az az egy, amit nem engedtek, a Toyota autójával jött volna. Most akkor mivan?!? Gyak nem engedték az egyetlen újonc csapatot, ami nem GP2-es szintet produkált volna...
Most akkorezmiez? Vagy én vagyok helikopter, amiért nem értem?
-
hunnylander
őstag
JB, LH: 'Ott aztán nézheted, öreg.'
-
hunnylander
őstag
Kipróbáltam egy korábbi verzióval (2.7) Vodafone nettel (olyan 1,5 Mbit/s körül tud), ezzel se kapok BBC XTRA streamet, Low módban sem. Valószínűleg a netem nem elég gyors vagy stabil. A többi BBC működik, a Rai Sport még (Optanet) 512 kbps-sel is megy. BBC 1-es 2-es csatornák 1,1 Mbit/s (Hi) és 500 kbps (Low) körüli bitrátával működnek, de tekintettel arra, hogy pl. a FimOn HDi movie streamjei az adatlap szerint 2500 kbps, feltételezem a BBC XTRA is valami komolyabb bitrátát kapott, nomen est omen, hadd legyen extrább. Ez meg már sok lehet a vezeték nélküli lassabb, bizonytalanabb adatkapcsolatnak.
-
hunnylander
őstag
Nálam a BBC XTRA abszolút nem működik, kipróbáltam gyorsabb nettel is. Azon a csatornán nincs stream, a FilmOn animáció utál le is áll az adatforgalom. A napokban került fel új verzió, 2.9.2. Nem tudom, hogy ez verzióspecifikus e. Eddig ez a verzió tűnt a legjobbnak, mert ezt lehet használni a lassabb netemmel is, ha megakad is a stream, egy kis csúszással vagy kieséssel, de folytatja. A korábbi verziókkal behalt a stream az első glitch után.
-
brownus
veterán
köszi. akkor ez is csak pénteken tud folyamatos képet adni no reggel. - itt 3k/hó az előfizetés. majd a sűrűbb hónapokra előfizetünk.
találtam egy ilyet is; http://www.watchliveformula1.com/ de ez átvágás, mert csak elérhető streameket gyűjti össze...
nagyon úgy tűnik, hogy csak a bbc adja hd-ban online
még megnézem az espn-t, nem tudom ők közvetítenek-e f1-et
(#9102) -Mike-, akkor nagyon benéztem valamit...
-
[CS]Blade2
addikt
Álló síkánra fogadnék inkább. Még csak majd pénteken fognak kijönni az autó gyermekbetegségei. Örülhetnek, ha meg tudják oldani a kezdeti problémákat, és befejezik a versenyt.
Ha annyit tud, mint egy Gp2-es, akkor pályától függően 7-10sec-el lassabb körönként. Ha tényleg 2sec-el gyorsabb, akkor akkor csak 5-8sec-al
Nürburgring
(2007) GP2 - 1:40.977
(2007) F1 - 1:30.912 (Q2)Spa
(2007) GP2 - 1:56.885
(2007) F1 - 1:45.070 (Q2)Barcelona
(2008) GP2 - 1:27.547
(2008) F1 - 1:20.584 (Q2)Silverstone
(2007) GP2 - 1:28.043
(2007) F1 - 1:19.152 (Q2)Monza
(2007) GP2 - 1:30.546
(2007) F1 - 1:21.356 (Q2) -
proof88
addikt
-
hunnylander
őstag
Pitot csövek sora. A légáramlatokat mérik vele.
-
hunnylander
őstag
Filmet forgattak ma.
Egész évben ezt az anyagot használják majd sok mindenhez, plusz reklámcélokra. Pl az összes McLaren videóba is többnyire csak ilyen anyag kerülhet, ha mozgó autókat akarnak pl. a háttérbe egy olyan videóban amiben a pilóta beszél a következő nagydíj pályájáról, a FOM versenyhétvége anyagait nem használhatják. Képek TFD-től.
-
hunnylander
őstag
Mármint lesz/lehet (a 8 közül 4-et a Ferrariig bezárólag én középkategóriába sorolok), mert jelenleg csak a Saubert tenném hozzájuk. Majd ha lesz több jó fotó (a McLarenről egy jó sincs, mert az az egy se teljesen oldalnézet), pontosabb értékeim lesznek. A jelenleg rendelkezésre álló képek alapján a McLaren még a Saubernél is egyértelműen hosszabb, az első mérés csak a szórások miatt dobott ki 1cm-ert te már ott megjegyeztem, hogy a közölt értékek szórással rendelkeznek. Ebből kifolyólag az egy centi helyett akár 8-10 is lehet. De az már egyértelmű, hogy valenciai változatában a McLaren volt a leghosszabb tengelytávú.
A Mercedes és Renault ami meglehetősen rövid tengelytávúnak mutatja magát, egy nagy csoport az optimumban tűnik lenni, a Sauber a határon, a McLaren meg talán túllőtt a célon, illetve az a busz változata lehet a tervezett LWB-jük, de nem hiszem, hogy pl. Monacoban ilyennel akarnak megjelenni.
Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen videókártyát?
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Windows 11
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest