- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Fejlődik az okosóra piac, csak visszafelé
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Netfone
- iOS alkalmazások
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #10396 üzenetére
próbáld ki, helyezz el egy cd tokot az asztalodon és fixáld, határozd meg milyen szabadságot adsz neki.
Az autón vannak fix mérési, viszonyítási pontok...pont azok amiket már az FIA meghatározott és betartat, a diffúzor mélysége-túlnyúlásai, görbületei és a felülete meghatározható. Csinálhatsz belőle egy használhatatlan vackot amiből kihozzák a csapatok a legjobbat, illetve szakemberek segítségével kidolgozhatsz variációkat...majd visszalépsz kettőt és engedélyezed.
Nem a csapatoknak kell kedvezned, hanem a saját szabályaid iránt tartozol felelősséggel.
Felmerülhető kifogások: nehéz vezetni az autókat, nem jó az autók egyensúlya...
Ez nem a te területed.
A diffúzor kiskapu agyoncsapta a zavaró légörvények csökkentésére kidolgozott és szabályozott hátsó szárnyak előnyeit?
Ez a te területed. -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #10374 üzenetére
Nem megy? ..menne az ha akarnák
...Ross Brawn már a megelőző évben szólt hogy nem egyértelmű a diffúzor méreteinek keretek közé szorítása, semmi nem történt.
Ebben azért nem fogunk egyetérteni, mert nekem erről megvan a magam véleménye..fel is vállalom: szerintem a diffúzor történet manipulált dolog volt. Viszont természetesen nem várom el hogy ezzel vitázzál, vagy foglalkozz.
De azt ne mond hogy nem lehet körülhatárolni a diffúzort, mert az nem igaz...ez nem egy formálódó, változó, kiszámíthatatlan valami, pusztán csak egy eleme az autónak.
A szándék a lényeg, hogy egyáltalán akarják-e...miért nincs ekkora baj mondjuk a hátsó szárnnyal?Mindegy, a lényeg hogy meg lehet csinálni, ennél jóval nagyobb problémával is megbirkóztak már az emberek.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #10339 üzenetére
Sztem az egységes diffúzor felesleges, korrektül be kell szabályozni, és akkor nincs probléma.
Az orrésszel egy egészet alkotó első szárny részemről nagy támogatással bírna, nálam egy nagy kupac szerencsétlenség az ami jelenleg első szárnyként kinéz.
Szal ez nálam kifejezetten jó ötlet.A keréktáv az most itt mi??! Nyomtáv, tengelytáv...egy kerék az összes többi létező kerékhez viszonyított távolsága
Nyomtávnál van értelme..pláne szélesebb gumikkal, de ebbe nem fognak belemenni mert akkor megnő a kanyarsebesség ami ellen már régóta hadakozik az FIA és az F1 irányítói.
Tengelytávnál is van értelme...de maximalizálni nem sok, hisz a nagy tengelytávú kocsik amúgy is önszabályoznak, meghatározzák a versenynaptárban szereplő pályák, hogy mi az ideális maximum ami még jó egyenesfutással és kanyarodási tulajdonságokkal bír.
Telemetria betíltása sem fog menni...és sztem nem jó ötlet, vitás kérdéseket, baleseteket is segített már eldönteni...az autók beállítása szempontjából pedig hasznos cucc, a jól beállított versenyautó pedig amióta létezik az autóversenyzés, azóta alapvető.
Szerelők számát én is csökkenteném.De én adnék még lóerőt, a lélektani 1000LE már jól hangzik, az kicsit felrázná a rajongókat, és sok kanyar izgalmasabb lenne.
...és már rég üzemanyagot kellene váltani (a 'lesajnált' amcsik már 3 éve 100% ethanol-l futják az 500mérföldest) -
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #10263 üzenetére
A Mosley vezette FIA-nál sosem lehet tudni, lehet hogy előrehozta volna, de feltételekkel..
Egyébként nem vagyok benne biztos hogy a FOTA egységes lenne ebben a kérdésben hiszen nem mindenkinek érdeke hogy feloldják a 'befagyasztást'...simán logikából, hiszen ezzel erősen belépne egy változó, még abban sem vagyok biztos hogy jelenleg a McLaren mondjuk mellette szavazna....ehhez fullosan ismerni kellene az erőforrások adás-vételi kitételeit.
A Renault pl. szerintem kifejezetten rosszul járna szvsz,..a Ferrari és a Mercedes valószínűleg mellette lenne...de a többiek..szerk:
Az FIA pénteken bejelentette, hogy mostantól várja azoknak az érdeklődését, akik a következő szezontól betöltenék a US F1 megüresedett helyét a Forma-1 tizenharmadik csapataként.
..én még ma leadom a nevezésem -
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #10247 üzenetére
Igen, a csapattárshoz lehet leginkább viszonyítani. És igen, ez nem Webber hétvégéje volt. Pont. De nem kell senkit előzésimpotensnek és közveszélyesnek nyílvánítani, mikor helyből elő lehet húzni a cilinderből nála ebben klasszisokkal cudarabb fickókat(hátha még csapaton belül is van(sicc)). Ha valaki azt mondja, hogy nem tud mit kezdeni a légszomjjal és az olvadó gumikkal, attól még nem béna, mert ezt éppen bárki, akár Lonzi vagy Lajoska is mondhatta volna. Előre borítékolható, hogy ha Bridgestone nem alkot valamit, az összes kánikulafutam a "gumiolvasztás nélkül lábújhegyen settenkedjünk el a célig" alcímmel fog zajlani.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #10243 üzenetére
Nem akartad belekeverni, csak kezdetben hozzá viszonyítottad. Ha már előzési tanfolyamra küldenéd, vagy közveszélyesnek nyílvánítod(habár ezzel még az átlag alatt van), akkor közben ne olyasvalakihez viszonyítsd, akinek lehetetlen előzését megtaláli a youtubon, és közben minimum 2 mesterművel nevezhetne az évtized leglököttebb ütközése.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #10212 üzenetére
Remek vitapartner vagy. Nem érdekel, de nem megy a mondatalkotás nélküle. És megint egy-egy pontba kapaszkodsz.
Melyik volt még egy extrém kiütés? Mondjuk a tavalyi évnyitó. Mai napig nem tiszta, hogy az elkopott gumikon fel akarta-e, vagy el akarta-e engedni Kubicát. Mindenestre bármelyik is járt az eszében, azt a lehető legagyatlanabb módon csinálta.
A Renaultnak meg amíg a a pontszerző helyek végén tanyázik, inkább jobb, hogy ha RB 1. mint 4. Addig legalább a motorok szereznek strigulát...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Oliverda #10219 üzenetére
De. Alapvetően a pedál a pilótára van hangolva (végállás, ellenállás, intervallum, stb). Ehhez rendelnek egy alap-skálát, ami szintén a pilótára van igazítva. Ezt lehet azzal a karral minimálisan trimmelni. Így a pilótána nem kell jobban nyomnia a pedált, fizikailag minden marad ugyanúgy, csak az autó teljesítménye változik.
-
Nowhereman
őstag
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #10197 üzenetére
Nem érdekel Vettel? Ehhez képest megint nem tudtad nem bele keverni! Agyba-főbe veri, meg ilyenek? Hát azért nem az általad évi egy alkalommal volt Vettel hátrébb...
A mellesleg mellé meg tedd az 5. versenyen kívűl azt is hozzá, hogy nem ez volt az utolsó alkalom, amikor azt valami extrém módon hozta össze.
-
MPowerPH
félisten
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #10200 üzenetére
Annyira nem lehet rossz az a Renaul erőforrás, mert az RBR tavaly se volt lassú, és idén se az. Csak ugye a megbízhatóság az, amiben le vannak maradva látszólag is.
P00By: Azt hittem ez már teljesen lefutott dolog. Ezek szerint az FIA még próbálkozott... Hát ez van, semmi sem tart örökké. Viszont így nagyon ne is számítsunk módosított abroncsokra.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #10178 üzenetére
Gondoltam, azért említem Buemi nevét, hogy esetleg talán beugrik, hogy Buemi hogy keveredett oda. Mert amiatt az is cinkes.
Mások versenyének tönkretételével meg ne példálódzunk, mert Vettel SC alatt is össze tudta, hozni ami azért messze húzósabb mint a rajt utáni lökdösődő.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #10162 üzenetére
1/ remek, akkor még a szélső érték se 2 másodperc, és ugye legalább átlagról illene beszélni. Mert így egy-egy körös példálózással szórni lehet bármi marhaságot két marékkal...
2/ milyen mázli, hogy már az első 10-nek adnak pontot, és van Buemi
3/ megnyugtatlak, nem is tudnál 3-at felsorolni. Annyiszor még eddig nem fordult elő."remek quali és versenytempót tud diktálni" - ennél több jót nem is lehet róla elmondani. Szépen el kell feledni, hogy előzni, párhuzamosan haladni egyáltalán nem tud. Nem kell senkivel összehasonlítani. Hogy tavaly 4x hajította ki önerőből magát a versenyből, amivel első lehetett volna, ha ezért is osztanának díjat. De őkelme tökéletes szezont futott, és csak a Renalult motor, a Red Bull startrendszere, Kimi Raikonen, és a többiek összeesküvésének hála nem lett világbajnok. Ha Webbo megmondóember, akkor Vettelt minek nevezzük.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #10169 üzenetére
Figy, örök pesszimista vagyok ezekben a dolgokban, így csak pozitív hatás érhet.
Negatív kisugárzásom az óriási.
De majd akkor is meglátod.
Ausztráliában az lesz a legizgisebb esemény, hogy egy kenguru ugrál a kavicságyban, a pályabírók meg kergetik.
Itt meg is jegyzem, Melbournben nem lehet előzni, így érdemes lesz a kvalira gyúrni, és ott jó eredményt elérni. -
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #10138 üzenetére
Lenne néhány kérdésem?
1/ A meki és a merci mikor volt 2 másodperccel lassabb a veresbikánál?
2/ Az első 10 mennyi előzést produkált, nem számítva a boxutcást, a rajtilökdösődőst, és a hibázóst?
3/ sorolj fel 3 alkalmat, amikor Vettel tiszta szituban tudott megelőzni egy 2 másodpercen belül lévő autót. -
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #10138 üzenetére
Lenne néhány kérdésem?
1/ A meki és a merci mikor volt 2 másodperccel lassabb a veresbikánál?
2/ Az első 10 mennyi előzést produkált, nem számítva a boxutcást, a rajtilökdösődőst, és a hibázóst?
3/ sorolj fel 3 alkalmat, amikor Vettel tiszta szituban tudott megelőzni egy 2 másodpercen belül lévő autót. -
dangerzone
addikt
-
Iron Funeral
őstag
-
JColee
őstag
válasz
Oliverda #10085 üzenetére
Ehhez képest Laciék azt mondták, hogy Alonsonak túlmelegedett a gumija.
Olyan gumi kéne, amit nagyon nehéz bemelegíteni, ezért a versenyzők próbálnának minél agresszívebben vezetni, hogy meleg maradjon, de 2 kerékcsere is kötelező lenne, ezáltal nem érné meg takarékon menni. /kicsit magyartalan mondat/úgy látom, már volt erről szó
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #10081 üzenetére
Tuti, hogy van extra szűrő.
1 kommentátorok is említették egy fél mondat elejéig.
2 a teherautóknál:
1 normálszűrő - 2 előszűrő/vagy leválasztó/ - 3 sivatagi szűrő rendszer van
az aszfalton 1-el közlekednek
a bányában 1+2-vel
a sivatagokban 1+2+3-mal!!!
/a sivatagi szűrő a többi mögött van/
Személyautóknál nem tudom, hogy mókolnak Musztafáék...A britt hadsereg tankjaiban az1. öbölháború előestéjén a nem megfelelő szűrő miatt egy-két hét alatt kukássá váltak a motorok. Pedig egy tankmotor átok massziv valami egy F1 motorhoz képest...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Oliverda #10079 üzenetére
Van ráció abban amit seholember mond, de abban is, amit te mondassz. A bahreini pályának, amíg van, sajátossá lesz, hogy állandóan homokos. A sivatagot nem lehet kizárni. A nagy meleget csak tetézte a középső pályaszakasz lassúsága. Hűtés tekintetében rémálom.
Korábban is említettem, hogy a pálya egyika annak a párnak, ami gyilkolja a motort. Ez nyilvánvaló, a meleg miatt. Bahreinben a homok a ráadás, ahogy Malajziában a pára. Abu Dzabi se lesz gyenge ilyen szempontból...
Az is kiderült, hogy az újoncok nem okoznak akkora gondot, mint gondoltuk. A szűkebb pályákon lesz majd még kérdéses a dolog, Monakóban, a Hungaroringen...
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #10069 üzenetére
Rakd össze: ezek hárman az utolsó időmérőn egy jó 0,5-1 másodpercet gyorsultak a többiekhez képest. És mindhármuknál hírtelen motorgondok jelentkeztek. És mivel másoknál nem volt se -0,5s, se motorhiba, a korelácio 1, egy 3-7 eloszlású mintán. No, elég ok van a gyanakvásra.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #10042 üzenetére
Van egy tippem:
Az edzések során Vettel-Lonzi-Maszat sivtagi szűrők nélkül hozták össze az első három helyet. Csak a Ferrarinál utána belenéztek a motorba, és keresztvetések közt gyorsan leselejtezték - ugye bevallották, ogy versenyre már nem megy a motor. A Red Bullnál meg jó nagy optimizmussal úgy gondolták, hogy fogja bírni a versenyt. Hát a célba beért...
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #10039 üzenetére
Mint írtam is tavaly 50.000 kevesebb látogató volt , mint előző évben.
Ez neked csak lófüttynyi?Szerintem ez annál több.
De végül is ezen kár is rágódnunk. A jegyekből befolyt pénz az semmi a TV-s közvetítések díjához képest. És ha ebből idén csak ha párat bebuknak már az is nagy kár a Forma1-nek és a csapatoknak.
Mondjuk ennyi erővel akár a lottó számokra is tippelhetnénk. -
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #10028 üzenetére
Eltaláltad.
Tényleg nem voltam még futamon. Viszont az nem jelent semmit se hogy nincs hivatalosan jegy a futamokra. Mint köztudott a jegyek nem kis része a jegyüzéreknél landol. Illetve egy futamra nem csak jegyet veszel , hanem sok egyebet is. (kaja, pia, relikvia, stb. és ezekre is elég sok pénzt otthagynak az emberek)
Az én véleményem szerint ha nem változik semmi sem a következő futamokon, akkor az érzékenyen fogja érinteni a lelátókat.
hackeeeee: Sehova. Megegyeztek a csapatok hogy nem használják. -
Male
nagyúr
válasz
Oliverda #10030 üzenetére
Igen, olvastam akkoriban, meg videó is volt róla, hogy porrá hullik ilyenkor... csak ez épp olyan, minthogy a másik meg szigetelt... elvileg mindkettő biztonságos, gyakorlatilag meg majd kiderül(het).
(amúgy a szénszál-por nem éppen egészséges anyag... egy időben a fékeknél is ment a nyavalygás ezzel kapcsolatban)
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #10004 üzenetére
Csak az a gond a Kers-el, hogy a csapatok úgy gondolták, jobb ha a sarokban porosodik idén. Így az idei autókat is így tervezték meg, nélküle. Ha vissza is jön akkor mehet kétszer a pénzköltés, mert megint másképpen kell tervezni az autót.
Ez olyan mint nálunk a sétálóterek, vagy útépítés, megcsinálják frankón drágán és lassan, majd felbontják mert egy év múlva csatornázni kell, majd rakják vissza és költenek rá megint.
De végre megint lehet támadni az FIA-t idén is a csapatoknak, ez a lényeg. Bár megint a csapatok nem egyeztek meg a két kiállásról, no de ez is más téma. Jájj. Tiszta ovi mindkét oldal.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Oliverda #9995 üzenetére
Tudtommal nem azért kezdték el piszkálni, mert nem volt igzalmas, hanem mert nem volt biztonságos... Innen idult a ragulázás... Aztán a sok piszkálódás egyre kevesebb tartalékot hagyott a rendszerben...
Más: Amúgy meg minek KERS? Állítsák be a gombra, hogy adott ideig egy 2-3k-val magasabbra állítsa a fordulatszám-limitert és kész. Ugyanaz a hatás. A motorokba úgyis beleterveznék azt a plusszt, abból nem lenne gond...
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #9939 üzenetére
Ralf esetében igazad van.
Hát, akkor nem volt ilyen vicces, mert óriási botrány volt belőle.
"...ha unalmas lesz a verseny ha nem akkor is sz@r az új szabály"
Eddig unalmas volt, a 3. futam után már azért biztosra ki lehet jelenteni. Téged nem zavart az, hogy azt kellet nézned, hogy a eljönnek a rajtnál, és végig vonatozzák a futamot egymás után, és tul. képpen majd 50 kör múlva ugyan abban a sorrendben ér be az első 8?
A diffúzort meg azért írtam, mert ez most egy olyan dolog, amit megint meg lehet lovagolni, most éppen az a fekete bárány. Minden évben van egy ilyen. Abban egyet kell értened, hogy tavaly elég sokáig nem volt ilyen csodadolog a mezőny nagy részének. És akkor se volt jobb, és utána se, hogy mindenki beszerelte.tibi666: Tavaly az év elején a Brawn istállóé volt az egyetlen 100% -os kidolgozott über diffúzor. Ezért is nyerték meg az első 6db futamot, ugye emlékeztek?
A többiek csak próbálkoztak vele, sokan áttervezték az egész autót is, de alig gyorsultak vele.
Olvasd el, De La Rosa 2006 -ban kapott utoljára lehetőséget, akkor Montoya helyére tették be. Az előtt a Jaguart nyúzta. Tehát sok idő eltelt az utolsó aktív bevetése óta, erre akartam utalni. -
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #9932 üzenetére
De La Rosa eddig nem sokat szerepelt, csak beugró volt. FOTA elnökeként tevékenykedik, azon kívül semmi extra. Mi így hívjuk Rosberget.
Ha Michelin ha nem az, akkor is megbukott. Majdnem Ralf Schumi életébe került, vagy legalábbis maradandó sérüléseket szerezhetett volna.
Tavalyi év elején nem voltak über diffúzorok elég sokáig, csak a Brawn használta. És akkor is pocsék volt a tapadás másik autó mögött, szóval hiába fogják betiltani, ugyan olyan vezethetetlen lesz a gép szélárnyékban.Azt a mondatot meg csak azért írtam le, hogy 3 futam után visszalinkelhesd nekem, hogy mekkora 'baromságot' írtam...persze csak akkor ha adj Isten nem nekem van igazam.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda #9901 üzenetére
Rozsi az felénk Rosberg, és a végén majdnem elkapta Vettel -t.
Biztos ezt a futamot nézted?
A 2005 -ös évad akkor bukott meg, mikor az USA nagydíjon 3 csapat maradt a pályán, és ádáz küzdelmet folytattak a pontokért az amerikai közönség legnagyobb örömére.Az autók áttervezéséről meg nyugodtan beszélhetünk, mert az már tavalyi téma. Ha nincs a Kers, akkor ugyan úgy semmi előzést nem látunk. Ezt a tavalyi évből szűrtem le...mármint, hogy még mindig nem lehet előzni a turbulencia miatt, pedig pont az volt az átépítések célja. Ez rengetek pénzbe került mindegyik csapatnak, teljesen új kasznit kellett fejleszteni.
Én csak arra szeretnék utalni, hogy miért nem lehet visszatérni a 97-98 -as állapotokhoz? Azok igazi izgalmas futamok voltak, és ezt kár is tagadni. Itt van a polcomon az egész 97-98-99 -es idény, és ég és föld. Az még verseny volt, na de ez....De akkor is szar, és kész.
3 futam után is ezt fogom mondani, jegyezd meg. Emlékeztetni foglak, de felhívom figyelmedet, hogy a műszaki hibák kilőve.
Most mondanám, hogy bárcsak ne lenne igazam. De sajnos az lesz.... Mondjuk van remény, ha az egyik élmenő hátulról indul, vagy adj Isten leszakad az ég.
-
Male
nagyúr
válasz
Oliverda #9928 üzenetére
Szerintem sincs semmi baj azzal, hogy jöttek kis csapatok... ki tudja hová jutnak pár év múlva. Viszont a HRT-t így teszt nélkül nem engedtem volna indulni... nekik a verseny helyett + a 107%-on megbukónak esetleg egy külön tesztnapot adni... Kisebb balesetveszély, nekik meg esély a felzárkózásra...
-
sh4d0w
félisten
válasz
Oliverda #9884 üzenetére
Most jobb, hogy olyan töketlen csapatok vannak a versengők között, akiknek a technikai színvonaluk még a gúzsba kötött F1-et sem éri el? Röhej, vazze, hogy az egyiknek még a számítógépe is túlmelegedett, a másiknál a pilóta a kvalifikáció előtt még egy kilométert sem tudott megtenni... Gondolkodtam ma futam közben, hogy elindítom a Trabant Turbó 2000 csapatot, nem lennék lassabb ezeknél az amatőröknél...
Neeem, a Forma-1 a királykategória volt és aki a nagyfiúkkal akar játszani, annak legyen meg hozzá a pénze, technikája és adminisztratív úton ne kössék meg a mérnökök kezét. Akinek meg ez nem tetszik, elmehet a búsba...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Oliverda #9919 üzenetére
Engem az érdekel, hogyha tovább kurtítgatják a rendezvény "volumenét", ezzel távozásra kényszerítve azokat, akik nagyban játszanak, akkor mi akadályozza meg, hogy jöjjön egy gazdag befektető, és indítson egy "alternatív" sorozatot a régi F1 színvonalán?
Mert a folyamatos kurtítgatásal az FIA egyre nagyobb űrt hagy ott fent, amit elöbb-utóbb megéri majd valaki(k)nek betömni.
Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Windows 11
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Trollok komolyan
- Apple asztali gépek
- Dell notebook topic
- További aktív témák...
- G.SKILL 32GB Trident Z5 DDR5 6400MHz CL32 KIT F5-6400J3239G16GX2-TZ5S
- ZBook Power 15 G10 15.6" FHD IPS i7-13700H RTX A1000 32GB 512GB NVMe gar
- Nitro AN515-44 15.6" FHD IPS Ryzen 5 4600H GTX 1650 16GB 512GB NVMe gar
- MacBook Pro 14 M2 MAX 4(!)TB SSD 32GB RAM HUN
- Gamer PC - i5 12400f, RTX 3080 és 16gb DDR5 + GARANCIA
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
- AKCIÓ! ASRock B85M Pro4 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 7280 - i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest