- Magisk
- Mobil flották
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Videón a Z Flip7 méretes külső kijelzője
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
Aktív témák
-
Male
nagyúr
válasz
attisx #23403 üzenetére
Nevetséges... Az egyik F150 a másik meg F-150, a kettő nem ugyan az... Az F1Híreken azt is írják, hogy a logo is a bajuk, mondván, hogy az is nagyon hasonlít...
F150 vs. F-150
...hát én nem látom hogy hasonlítana.Amúgy emiatt csak gratulálni lehet a Fordnak... az embereket ezügyben szerintem két csoportra lehet osztani:
- vagy észre sem vették volna az elnevezés hasonlóságát
- vagy egy kis reklám lett volna a FordnakEhelyett most a Ferrari szurkolók szemében (akik nincsenek éppen kevesen) egy elég negatív dolgot sikerült mutatni a cégről....
( Mégha a Ford jelen lenne az F1-ben vagy mondjuk a HRT elnevezésében lenne az F150, akkor úgy-ahogy megérteném hogy bajuk van vele, de így??? )
-
Pompi
nagyúr
válasz
attisx #22836 üzenetére
Az a LOL, hogy ilyen tövények vannak. És most nem a dohánycégeket akarom védeni, de ilyen LOL törvényeket, hogy bizonyos színeket ilyen szinten tiltani. Katasztrófa. Nem ilyen eszközökkel kellene "harcolni" a dohányzás ellen. Kíváncsi lennék, hogy milyen színkombinációk vannak még tiltva. Ezen a szálon elindulva a fehér-piros-nak is tiltva kellene lennei, ilyen színű F1 autót meg láttunk már párat.
-
hunnylander
őstag
válasz
attisx #22824 üzenetére
És, ha Paddy nem lőhette le a poént?
Miért a Sony Centerben lesz a bemutató, mikor a Vodafone-nak van saját puccos épülete Berlinben?
Amennyiben a Sony a McLaren szponzora lesz, a Vodafonenal is kooperálhat, ergo a Vodafone is akarhatja a berlini bemutatót, tehát Paddynek nem kellett nagyot hazudnia, hogy vigyázzon a titokra.
-
Nowhereman
őstag
válasz
attisx #22711 üzenetére
Imádom ahogy őrültségeket igazolgatnak egyesek!
Imádom a harmadik autó ötletének igazolását - de kérdem ki szeretné, hogy a dobogót teljes széltében kisajátíthassa egyetlen csapat?
Imádom ahogy a csapatutasítást igazolják - de akar valaki olyan box-mecset nézni hétvégénként, ahol a klubtulajdonos mondja meg, hogy melyik öklözője feküdjön le?Ezeknél már az is jobb, amikor valaki megmagyarázza az évet, vagy összeüt egy értelmetlen vagy éppen láthatóan vacak statisztikát. kedvencem az volt, amikor Hulkot kihozták a legkevesebbet hibázónak 2 hibával a szezonban - kár, hogy ő csak Monzában többször vágta le a sikánt...
-
Motion_Blur
félisten
-
Male
nagyúr
válasz
attisx #19299 üzenetére
Nem kell felhúzni magad... egy szokásos bulvár cikk.
A többieknek is módosítani kellett a padlólemezt... nem hinném, hogy titokban szóltak volna nekik... mivel nyilvános volt, hogy mi lesz az új teszt, semmi értelme nem lett volna.
Büntetni ilyenért meg nem lehet utólag. -
Oliverda
titán
válasz
attisx #19214 üzenetére
Kizárólag az érdekli őket, hogy jó reklámot kapjanak azzal, hogy mennyire tartós az ő termékük (ami persze még ettől nem lesz az). Kár hogy ez eléggé az izgalmak rovására megy. Szuperlágy-lágy kombóval talán pár fokkal érdekesebb lett volna a verseny mint a traktorgumikkal.
-
#27441408
törölt tag
válasz
attisx #17807 üzenetére
Ha lesz igény EU-ba az F1-re. Mert szerintem a mérhetetlen népszerűség egyik oka az hogy több mint a fele (ha jól számolok) EU-n belül van. Ergó az emberek közelebbinek érzik magukhoz mint pl a NASCAR-t. De ha elviszi ki tudja hová nem vagyok benne biztos hogy ez a fene nagy mértékű EU-s népszerűség megmarad. És akkor mi lesz ? Hova hozza megint vissza ?
-
attisx
addikt
válasz
attisx #17806 üzenetére
Folyt. köv.
Attól, hogy USA-ban látszólag nincs igény F1-re egy dolog, valakiknek a dolgok jelen állása szerint mégis megéri külön egy új pályát építtetni, csak azért, hogy ott legyen az USA GP. Legfeljebb majd pár év után csődbe mennek, ha nem lesz elegendő érdeklődés. Börni meg tovább áll, jelentkező úgyis van bőven, végső esetben előveszi a B tervet és újra beenged pár tradicionális EU pályát...
-
Pá
addikt
válasz
attisx #15770 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, hogy működik, mert még nem láttam róla ábrát vagy részletes leírást, de az egyik külföldi fórumban azt olvastam, hogy ahhoz, hogy működjön a megoldás mindenképp kell DD, szóval ha igaza volt a hozzászólónak, akkor jövőre automatikusan megy a levesbe a DD-vel együtt.
-
hunnylander
őstag
válasz
attisx #15179 üzenetére
Olvastam róla Dieter Renckentől az Autosport Plus-on, ő írta a forrásként említett Motorsport Total anyagot is (olykor mindkettőnek le szokta adni ugyanazt a sztorit vagy értekezést).
Ezt nem akartam belevenni ebbe a cikkbe, a tippem egy a kettő nagy név közül, de a lényeg, hogy valami bűzlik a háttérben és túl sok a késlekedés meg furcsállom, hogy az FIA csak most akar tenderezni.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
attisx #11761 üzenetére
Azért van benne valami...
Haverom számára egy extrém casecon csak egy bugyuta, túlcsicsázot számítógép. Nekem, aki modder szemmel nézi, eszméletlen megoldásokat, ihletet, inspirációt jelent, mely tiszteletet ébreszt bennem készítője iránt.
sz: Más kérdés, hogy ez ugye szórakoztatás akar lenni, az emberek szórakozásához meg nem a szaktudás és a hideg tények kellenek, hanem látványos események, amiket körömrágva lehet végigizgulni és szájtátva bámulni. Ezt a fajta varázst elveszi a szaktudás.
-
P00By
nagyúr
válasz
attisx #11028 üzenetére
Rosszabbra számítottam. De akkor is fura!
Hamilton nagyon elégedett a McLaren F-csatornájával
Röviden: A Sauber egy megerősített első szárnnyal versenyez Malajziában
-
#70869248
törölt tag
válasz
attisx #11028 üzenetére
Ezt nem tudom mennyire jó ötlet...Elvileg a nyomórudas rugózásba bele van számolva a gumi magas oldalfala miatti oldalirányú és alaprugózása,..és ez nem kevés, amennyiben a full átmérő nem változik ellenben a felni átmérője nő, akkor veszítenek fognak a rugózási és rezgéscsillapítási összteljesítményből.
Az első kerék meg szerintem csúnya is így
-
Nowhereman
őstag
válasz
attisx #10860 üzenetére
hja nem ártana. Mielött kinában netezés közben beírja valamelyik a keresőbe, hogy "demokrácia". Nem kémekdnek ott se többet a polgárok után, mint a "mintademokráciákban", de legalább nyíltan csinálják, és nem fizetnek google-nak érte...
(az, hogy a NY-times a Google--t az emberi szabadságjogok védelmezőjének nevezte, az már állat extrém volt.) -
P00By
nagyúr
válasz
attisx #10860 üzenetére
Az ötlet nem rossz.
Hivatalos: Az FIA nem indít vizsgálatot a Red Bull-Racing autója miatt
-
Peat;)
veterán
válasz
attisx #10384 üzenetére
Nem lenne bonyolult, egységesen be lenne fixálva nem a pilóta nyomkodná a gombot..ahogy egységesítve lenne onnantól nekünk nézőknek annyi tűnne fel mint most a motoroknál az ECU:semennyire, nem a pilóta a tényező nem is a csapat, hanem az FIA visz be egy állandó változót, olyan mértékűt ami elég két közel azonos teljesítményű autó csatájához.
A kerssel állandó változást lehet belevinni az f1-be úgy, hogy az erősorrendet azért nem borítja fel. Sokkal tisztább lenne ez mint az elkopó gumitaktika meg benyafogyasztósdi. A triplafluxuskondenzátordiffuzorr elbaszta az egész ocsmány areo értelmét. Sokan az FIA-t teszik újra és újra felelőssé. Kérdés hogyan lehet egy szereplő felelős olyan kérdésben amit idény előtt már jóváhagytak és használata nem kötelező. A szakértők által kigondolt "új" areoval nem volt összeférhető. De az hogy az FIA szerint szabályos még nem jelent semmit, leokézték és? Van egy hülye döntés erre lett kettő hogy mindenki kidolgozta. Lásd Kers. Abban megegyeztek hogy nem használják, a diffuzorban nem. Önmagukat lőtték tökön és most itt sírnak, hogy unalmas. Ha az FIA csinál egy hatalmas hibát, a FOTA nem ellene tesz a hatalmával hanem azonnal összekapnak, vitáznak és kontráznak majd még nagyobb gond lesz belőle. Ez egyszerűen nevetséges már és máig az a baj hogy az FIA a fekete a FOTA a fehér a szurkolók 99%-nak.
-
shteer
titán
válasz
attisx #10005 üzenetére
nem csak az autó a promo video is nagyon kemény
-
hunnylander
őstag
A McLaren is elköltött rá egy csomó pénzt. Tiltsák be, mikor az FIA engedélyével fejlesztették, csak hogy Horner, Bell és Gascoyne ne sírdogáljon?
Ha meg csak 2-3 tized és azt hiszik mindenkinek olyan könnyen lesz és pénzkidobás; nem kell kifejleszteni, ilyen egyszerű.
Chapman ennél vadabb dolgokat is kitalált, szó szerint kijátszva a szabályok megfogalmazásának nyelvi korlátait.
-
hunnylander
őstag
Pedig a térdszelepes ötlet közönséges fórumtalálgatásból indult több héttel ezelőtt. Inkább önszabályozó, sebességfüggő "fluidics" van a dologban. Nem kell hozzá sem mozgó alkatrész, se a pilóta aktivitása (ami egyébként nem lenne tiltott).
Az FIA tudja a dolog pontos működési elvét, csakhogy ők azt nem fedhetik fel a többi csapat számára.
-
wildrain
addikt
Nekem nehezen hihető, hogy van ilyen szabály. Szerintem inkább csak macerás a dolog, mert ha módosítják, akkor új törésteszt kell, de nem hinném, hogy teljesen tiltva van.
Egyébként már most látszik, hogy ugyanaz a forgatókönyv, mint tavaly, csak más szereplőkkel. Ha a meki tényleg annyira gyors lesz ettől a megoldástól, akkor a többieknek is elengedhetetlen lesz lemásolni.
Bob Bell pl. ugyanazt nyilatkozta, amit tavaly a DD-vel kapcsolatban is hallhattunk: az FIA elfogadó álláspontja a McLaren trükkös aerodinamikával "egy vicc", mert a megoldás, noha az előírások szövegének megfelel, egyértelműen szabálytalan. Nem tudta kizárni azt sem, hogy utólag megóvják a McLaren eredményét. -
Pá
addikt
08:14 - Bruno Senna most nyilatkozta, hogy az első szabadedzésen valószínűleg nem fog tudni kimenni a pályára, de délutánra elkészülnek a Hispania autói. Amelyekkel eddig egy métert sem tettek meg, szóval csoda, hogy egyáltalán itt vannak...
Oké.
Tegnap mondjuk még azt mondták, hogy ma reggeltől azonnal kimennek, hogy megtegyenek minél több kört stb stb. De most komolyan, miezmá?szerk: megjavult a live timing
-
Oliverda
titán
Még el sem kezdődött az év.
Nyilván a McLaren nem olyan hülye hogy egy ilyen újítás bevezetése előtt ne konzultáljon az FIA-val. Ez szerintem már csak a szokásos kapálózás 1-2 csapat részéről, hogy miért nem nekik jutott ez eszükbe. Valszeg már javában fejlesztik a saját hasonló megoldásukat de azért még hátha be tudják tiltatni...
Azért Bahrain-ban a célegyenesben jól fog jönni a pár plusz km/h.
-
Oliverda
titán
Mondjuk valahol megértem Pistát, hogy nem szeretne az ablakon kidobni pár millát. Rajthely nélkül max. kiállíthatná a lakásában az autókat mert sok mást nem tudna velük kezdeni. Eredetileg azt nyilatkozta hogyha nem kapnak rajthelyet akkor sem áll meg az élet, és tesztelni fognak majd az újonnan érkező 2011-es gumiszállítónak, de mivel úgy fest hogy a Bridgestone marad ezért már esetlegesen erre sem tudnák használni az autókat.
Jó lenne ha már az USF1 hivatalosan is visszavonná a nevezését és teret hagyna nekik az induláshoz.
-
quby
őstag
Ez elég elterjedt a motorsportokban. Rallyban, rallykrossban (dakar szerü vrsenyeken)...nem feltétlenül a ruhán hanem a sisakon esetleg autón feltüntetik a versenyző esetleg navigátior vércsoportját. Bár az f1-ben ahol külön korház üzemel a pályán biztos fel vannak készülve.
-
hunnylander
őstag
Hogyan véleményezik ezt az elszólást azok, akik azzal az érvvel pártolták Todtot, hogy ő F1-es szakember, érti a sportot és az érdekeit fogja szem előtt tartani?
Nagyjából két csomag van az új formulában, plusz az átlagos csomagot szokták kicsit 'highdownforce'-osítani pl. lyukas hátsó szárnnyal. Ez nem sok. Spa és Monza le van tudva egy medium downforce csomaggal, ez csak a specialitás.
-
hunnylander
őstag
Azt már olvastam, az általános shark-fin motorborítások aerodinamikai jellemzőit mondtam el, abban a McLarené is csak annyit tud, amit írtam.
“The dorsal fin is partly to accommodate the additional cooling duct and partly a logical development of the high-downforce wing we ran last year at races like Monaco, which feeds air more efficiently to the rear wing upper element. They’re both quite simple solutions, but they’re actually very neat.”
Ez leginkább statikai funkció, az uszony elvékonyodott vertikális lemezként rögzül a hátsó szárnyhoz, nem megy benne végig levegő. A McLarennek van egy púpja a motorborítás hátső részében, amiben jelentős hűtési funkció van és hátulnézetből látható is nyílás, ezt viszont statikailag erősíti a szárnyhoz rögzített uszony motorborítás és 'egybeolvad' vele. Tim Goss erre utalt.
-
laci666
senior tag
Én is pont erre gondoltam.
(#7282) FuckeR19
A tavalyi évvel nem kell foglalkozni mert ott már alapból félre tervezték az autót.Az év közbeni javítgatások már csak annyit ért mint halottnak a csók.. az az semmit.
Az ideit már dd diffúzór köré építették mint ahogy a többi csapat is és úgy néz ki jó munkát végeztek de nem akarom elkiabálni mert ez csak egy teszt de akkor is jó látni hogy jól mennek.
Aktív témák
Hirdetés
- Panasonic Lumix gx80 + sok tartozék
- iBasso SR3 fejhallgató eladó
- GL65 9SD 15.6" FHD IPS i7-9750H GTX 1660Ti 16GB 256GB NVMe + 1TB HDD gar
- ZBook Fury 16 G9 16" FHD+ IPS i7-12850HX RTX A2000 32GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Samsung Galaxy S25 / S25+ / S25 Ultra új BONTATLAN 3év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 440 G10 - i5-1335U I 16GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest