- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iGO Primo
- Yettel topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
Aktív témák
-
SzalaiG
addikt
Csak a végén Webber nyerjen!!!
Lonzinak-Haminak-Gombosnak már van. Vettelnek meg korai és ő még ráér.Mekkora egy genya ez a Horner: [link]
"A világbajnoki címért csatázó pilóták esélyei futamról futamra változnak. Mark nyerte idén a legtöbb versenyt, és kétség sem férhet ahhoz, hogy messze karrierjének legjobb formájában teljesít. Tizenhárom nagydíj után azt kell, hogy mondjam, jól alakulnak számára a dolgok, de mint Spában is láthattuk, egy pillanat alatt változhat a helyzet"- fogalmazott a Red Bull csapatfőnöke.
Érdekes, Silverstone-ban még Hornernek is mennyire számított, ki áll előbb a világbajnoki pontversenyben, és az a pilóta kapta meg a csapat legújabb fejlesztését a másik kárára.
Igaz, akkor még Vettelnek hívták az előrébb lévő versenyzőjét... -
hunnylander
őstag
Ez nem is volt kérdéses. Tudták előre, hogy mi lesz a teszte. A szárnyat nem blindre gyártják, hanem 'otthon' is végrehajtják ugyanazt a terhelés tesztet, ami a gépátadáson vár az autóra.
De írtam a blogomban róla, hogy a szárnynak olyan koncepciója lehet, ami meg is magyarázza miért nyilatkozták, hogy az új teszt nem érinti őket. Valószínűleg még módosítani sem kellett semmit sem és a szárny ezután is 'szépen konyulgat' majd menet közben.
-
popp
aktív tag
Valóban. Elég ha csak a várható rossz időre és az esőre gondolunk.
Vagy, hogy már 1 hónapja nem volt futam, ki tudja ki mennyit fejlődött ezalatt. A redbullok legutóbb hatalmas fölényben voltak, de most arról beszélnek idei legnehezebb versenyük lesz a belga. A mclarenek utóbbi időben mutatott gyengélkedése, a ferkák erősödése, szal szinte megjósolhatatlan.
Ennek ellenére tippelek: Alonso.
-
#70869248
törölt tag
Pedig csak az a megoldás, amúgy is rengeteg pénz megy kifele az F1-ből, egész nyugodtan megtehetik hogy a futam végén bekérik a pontszerzők...vagy a dobogósok+szúrópróba szerűen mások levehető első tagját és hupsz be a szélcsatornába.
Nem olyan brutál nagy költség az mert egyféle mérési követelmény van, nem fejlesztési célzattal hajtják meg a konstrukciót.Egyébként sztem amennyiben ezzel próbálkoztak, akkor az nem csak az első szárnyat érinti, hanem az autó egészére kivetítették,...ahol csak lehet.
Mindenesetre Silverstone-ban leugrott a képernyőről mekkora különbség van a Red Bull javára. -
Male
nagyúr
Legalább annyira, mint a menet közben állíthatóFlashcash: Ha meg nincs meghatározva hogy tesztelik... akkor véletlen szerűen bármely csapat kizárható, hiszen szinte biztos, hogy megfelelően terhelve bármely szárny elhajlik...
Csavarodás... oké, most ezek ellen elég, de arra is biztos ki lehet valamit találni, akárhogy határozol meg pontokat, meg erőket... csak máshogy kell kialakítani a szárnyat.
-
P00By
nagyúr
Még annyit akartam írni, h a szélcsatorna baromi drága lenne. Mármint minden pályán lenne v. kéne hurcolászni az FIA-nak...szóval ez nem járható út.
Tényleg csak ezt a csavarás tesztet tudom elképzelni, mint reális modern vizsgálat!MOD: És most már legyen futam, nem kell ez a nyamvadt nyáriszünet
-
Andrew_31
Modder
Csak igy tovább, ezt is kibulizta a Mclaren.
Talán nekik is csinálni kellet volna nem hisztizni.
Remélem nem nyerik meg a VB.
Inkább az RB. Ott legalább autót tudnak építeni.
A Ferrari meg remélem igy megy tovább és ha sajna a VB.-t nem
is nyerik meg ,de legalább a Mclarentöl pontokat vesznek el.
Mindig is áskálodtak csak igy megy a VB. gyözelem.
Ha a Ferrarit nem szívatják simán az elején lennének.
Alonso elbukott egy pár dobogos helyet, aztán meg azt mondják hisztizik. -
Male
nagyúr
Amiért szokott: Valaki kitalál valamit, ami működik, akkor két lehetősége van a többieknek:
- hiszti, hátha sikerül szabálytalannak minősíttetni
- megépíteni a saját autóra isÁltalában érdemes az elsővel kezdeni, és közben dolgozni a sajáton... ezt teszik most a többiek is.
-
DopeBob
addikt
"...Bár a verseny végén azt kérte a rádión, hogy a dobogóra a szerelőjét küldjék fel vele, a Red Bull ehelyett inkább egy félreérthetetlen üzenetet küldött neki, amikor Peter Prodromout, az aerodinamikai részleg főnökét delegálta a díjátadóra. Vagyis, ahogy néhányan azonnal meglátták ebben az iróniát, pont azt az embert, aki azt az alkatrészt tervezte, amit Mark a hétvégén nem kapott meg. Jó, mi? Csak hogy tudja, hol a helye..."
Mekkora poén
Kicsit sajnálom Webbert, pedig nem nagyon szeretem. :/
-
Male
nagyúr
Pedig rohadt jó dolgokat lehetne csinálni a közvetítéssel, de valamiért nem akarják a változást.
Pl a helyükben rég megcsináltam volna egy állandó, előfizetéses netes közvetítést, ami mindenhonnan elérhető, és mennek rajta a kvali + futamon kívül a szabadedzések is... elég megnézni hányan túrják a netet ilyenkor, hogy még ha rossz minőségben is, de nézni tudják... szóval igény az van, csak valamiért kielégíteni nem akarják. ( itt akár még pár kamerával kommentár nélkül mehetne a téli teszt is... néző is lenne, meg a reklámokat is látnák az emberek az autókon ilyenkor is )
Persze ez nem lenne olyan kényelmes, mint a TV társaságoktól beszedni a rakás pénzt, és sz@rni rá, hogy esetleg nem jut el olyanhoz aki nézné... -
#70869248
törölt tag
abban az esetben ha helyt adsz a magyarázatnak akkor talán..de még akkor is talán.
De számomra tök mindegy mi a magyarázat...a lényeg az hogy Vettel autójára került fel a cucc.
...lehet az is magyarázat, hogy Vettel a szabadedzésen jól ment, és előrébb áll a pontversenyben.
..vagy akár az hogy Mark amúgy sem érezte jobbnak ezt a fejlesztést.az első esetben beleszólt a csapatfőnök ami nem jó.
A második eset meg nem magyaráz semmit, mert ha Newey távlatokat érez az első szárnyban akkor azt használni kell.Szal megmagyarázni sok mindent meg lehet, és sok mindent meg is szoktak....
-
Male
nagyúr
Ezt az 1 másodperces bonyolítást nem kéne szerintem... és ha 1.001-re kerül, akkor mi van? Visszaáll?
Inkább lehessen szabadon állítani folyton... és még a környezetbarátságot is rá lehetne akkor fogni ( kisebb légellenállás -> kisebb fogyasztás alapon ).
Szerk: Jah, egyébként akkor már inkább hagyták volna az F-csatornát, csak elektronikus ( gombnyomkodós ) szabályozással... úgyis készen van már, csak kivennék a veszélyes részét.
-
[CS]Blade2
addikt
Érdekes lesz, mert van ahol csak 0,1-0,3sec a lemaradásuk, de van ahol 1sec. A hosszú egyenes, fék, 90°-os kanyar típusú pályák fekszenek nekik, és a lassú főleg utcai pályák. Mostanában ebbe az irányba tartanak, vagy utcait építenek, vagy televágják 90°C-os kanyarokkal.
-
Gyusz
őstag
Volt már itt egyáltalán gubanc a rajtnál?
Ez az idei Alonso - Ferrari kapcsolat nem alakul valami jól, hol a csapat (ez mondjuk nem újdonság), hol Alonso hibázik.
Vettelnek meg most már az időmérőn is műszaki gondja volt link? Ok, vannak a Red Bullnak megbízhatósági problémái, de ez már kezd úgy tűnni, mintha állandóan Vettelt akarnák tisztára mosni.
-
hunnylander
őstag
A Halló, halló! szállóigét nem hiszem, hogy mindenki ismeri.
A lényeg írva vagyon a képen. Ez a legfrissebb Racecar Engineering magazin borítója.
A Toyota titokzatos F1-es autója - a 2010-es grand prix versenygép, amely sosem fog versenyezni ... exkluzív, sose látott, teljes analízis bla-bla (extrém diffúzor, hasmagasság-állítás és egyebek, a diffúzor tervezője azóta már a Ferrarinak dolgozik).
Több miatt is gyalázat.., de ez annyira magától értetődik (nekem)
-
hunnylander
őstag
Nem tudom, honnan ered az idézet (forrásilag, nem a magyar portált illetően).
Csövekről lehet szó inkább, nem kábelekről, ha tartalmilag helyes az eredeti hír, mert a fordítás pontatlan. Elektronikusan nem lehet vezérelni a rendszert, a kábel meg tömör huzalokra asszociál, holott a rendszer csak üreges csövekkel működhet.
-
prmcsk
addikt
Marha egyszerű.
Azért volt zöld zászló, mert valaki elbaxta és az utolsó körös SC. szabályt nem ismerte, vagy hirtelen nem jól értelmezte és automatikusan lengette, mintha verseny SC. kiállás lenne...
Erre írtam, hogy a szabály az erősebb és nem az emberi hiba, hibák.
Azt is írtam már, hogy éppen az emberi hibák miatt (tábla, lámpa és zászlókezelők, akiknek biztos, hogy egy enber ad jelet), plusz idővel nem büntettem volna sumit, de marad a 7. helyen...Én meg azt kérdezem: Hány sofőr fülére mondták rá, hogy előzni tilos és hányéra, hogy nem ? Mindjárt kiderülne, hogy mi az értelemszerű...
-
Igen ez már a jogászok dolga.
As the overtaking manoeuvre was in breach of Article 40.13 of the 2010 F1 Sporting Regulations, the Stewards decide to impose a drive through penalty but, as it occurred during the last five laps, 20 seconds will be added to the elapsed race time of car Nr 3.Ők az aláhúzott rész ellen fellebbeznek, nem a büntetés ellen, és szerintem igazuk van, mert a hivatkozott cikkely SC fázisra és SC alatt befejezett futamra vonatkozik. A verseny pedig jól láthatóan nem SC alatt fejeződött be: [link]
-
Egy megtörtént bokszutca áthajtásos esetet valóban nem lehet visszavonni. Mert nem tudod utólag módosítani, visszajátszani a futam eredményét.
De ez itt nem ténylegesen letöltött büntetés, hanem egy utólag kiszabott bokszutca áthatjásos 20mp.-re átszámolt időbüntetés.Ettől függetlenül, Norbert Haug azt mondja, hogy a Mercedes (és a McLaren) márkának még sohasem hoztak kedvező ítéletet ezen a bíróságon.
-
proof88
addikt
szép
gondolom tele van sünökkel
-
#70869248
törölt tag
Lehet...vagy az is lehet hogy még mindig ebben a misztikus felfüggesztésben bízik.
A Red Bull elég kihegyezett autó, ez Newey-t már régebben is a VB címek közelébe hozta, ..de rizikós. Én Alonso-ra és Hamilton-ra tennék, csak ez a fránya ködös felfüggesztéses/vagy bármilyen technikai de ezzel összefüggő RB előny ne lenne -
#70869248
törölt tag
Nem tudom....ez egy speciális pálya, szal az is előfordulhat hogy eltűnik a Mercedes hátránya..és az is hogy nem.
Én Hamilton-t vagy Alonso-t várnám az elejére, de valamit nagyon tud az RB az időmérőkön, azaz ez is sötét....mert egyébként ezen a pályán verhetőnek gondolnám őket qual-n is. -
Male
nagyúr
Mindig ezt játszák már évek óta. Új szabályok, tele kiskapukkal... mert még véletlenül sem sikerül nekik egyértelműre csinálni. A télen a csapatok megkérdezik pár ötletükről az FIA-t, hogy szabad e így értelmezni... rábólintanak. Elköltenek rá pár millió dollárt, egyre több csapat megcsinálja év közben, szintén rengeteg pénzért. Aztán ha már eleget költöttek, akkor hirtelen mégis szabálytalan lesz, és be kell tiltani a költségcsökkentés jegyében.
A KERS-es eset külön vicc... ez egy olyan terület, amit megérné az autógyártóknak is fejleszteni. Erre mit akarnak? visszahozzák, de egységes, és külső, független beszállítótól...
(pedig ahogy olvastam volt olyan ajánlat, hogy a Ferrari és a Renault is adná olyan áron a rendszerét, mint a külső cég... tehát lehetne választék, lenne fejlődés, és a többi csapatnak semmivel sem kerülne többe...) -
tjokai
senior tag
Jövőre betiltják a többfedeles difuzorokat is, akárcsak az F-csatornát
!A KERS pedig "elvileg" kötelező lesz 2011-től!Tavaly a KERS-t szidták, h milyen drága, nincs pénz rá a kiscsapatoknál, erre tessék....kötelező lesz 2011-től, akkor hol igazolódik be itt a "legyünk tekintettel a kiscsapatokra is" állításuk?!!Ki tud ezen eligazodni?
-
MPowerPH
félisten
Jah, hát F1-en kívül ez nem játszik, az biztos. A drágaságban vitatkoznék, a Meki alapból úgy tervezte az autót, nem hiszem hogy drágább lenne, mint a Kers.
Viszont a Kers hasznos lehet, csak nem 7s -ig.
Ferrari rosszul oldotta meg, de az biztos, hogy működik. Mondjuk sokra nem mentek vele, lásd Schumacher-Button-Massa triót. Ha Button autólyában Kers lett volna, akkor elmegy Schumi mellett.
Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Reklámblokkolók topikja
- Mac vagy Windows? Az egér nem ugyanúgy működik… – Tech Percek #17
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Formula-1
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Temu
- További aktív témák...
- ASRock B650M Pro RS microATX - garanciális, apró hibával
- LG OLED42C41LA 7 hónapos 2,5 év garancia.
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 64/1TB RTX A2000 4GB UHD 4K
- Acer Nitro V 16 AI Gamer Laptop! Ryzen 7 260/RTX 5070/32gb DDR5/2TB SSD/2560x1600/180hz/Beszámítok!
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" Xeon W-11955M 64/1TB RTX A2000 4GB FHD+
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5060 Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest