- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- One mobilszolgáltatások
Aktív témák
-
lenox
veterán
válasz
#70869248 #18646 üzenetére
Hat igen, fa/muanyagnal se azonos...
#18645: Ugye elforgatashoz nyomatek kell, eddig meg erorol beszeltunk, a ketto nem ugyanaz. Szelesebb gumi a forgastengelytol messzebb is tapad, nagyobb erokar, nagyobb nyomatek. Egyebkent attol, hogy egyik is gumi meg masik is attol meg nem ugyanaz a surlodasi egyutthato, szal ket egyforma meretu gumi is tapadhat kulonbozokeppen.
#18650: na ja, lasd feljebb...
-
Zolee11
senior tag
válasz
#70869248 #18645 üzenetére
Na agyaltam rajta hátha beugrik a megoldás, és asszem megvan. Azért nagyobb a "tapadás" a szélesebb gumiabroncs esetében, mert a gumi nem szilárd anyag, hanem képlékeny !!! Minél kisebb a tapadási felület annál nagyobb a nyomás és az adott cm2-re jutó terhelés, ezáltal nagyobb az igénybevétel, és mivel képlékeny ezért van egy határérték amin nem képes már megtartani az alakját (szétszakadnak a kötések), de itt atomi szintre kell gondolni, azaz leválik az aszfaltal érinkező "réteg" ezáltal gyengül a tapadás. Tehát a vékonyabb gumin nagyobb a terhelés és jobban is kopik, és itt a lényeg, hogy ugyanakkora súlyt, ill erőhatást nagyobb kopással "hálál" meg. Ha nagy hülyeség akkor sorry...
-
lenox
veterán
válasz
#70869248 #18636 üzenetére
Varvedes? Te el vagy tevedve. Attol, hogy elkepzeltem egy szijat fekve meg elere allita, mar azt kene gondoljam hogy fekve nagyobb a max surlodasi ero, mert nagyobb a felulet? De hat tudom, hogy nem igy van. Tolem hivhatod varvedesnek. De erre szoktak javasolni azt az egyszeru kiserletet, hogy veszel valamilyen lapot, meg egy teglatest alaku targyat, es kulonbozo (de azonos feluletu) oldalaira allitva megnezed, hogy milyen szognel kezd csuszni. Es hopp, mindket esetben azonos szognel csuszik, vagyis nem fugg a max surlodasi ero a felulet nagysagatol. Mint ahogy mondtam, altalanos iskolai fizika.
-
#70869248
törölt tag
válasz
#70869248 #18636 üzenetére
alapkerdesek-a-futomu-korul
hosszú, de érdemes elolvasni, van benne szó a túlkormányozottság lereagálásáról is, és a gumitapadás-gumiszélesség összefüggéséről is.
pl:
"A legegyszerűbb megoldás a nyomtáv növeléséhez olyan széles felni használata, ami még befér a kerékdobokba. Ez értelemszerűen együtt jár a szélesebb gumikkal, ami ugye a tapadásban a legfontosabb tényező.
"
Mindazonáltal ajánlom kormányszervó nélküli autóba lecserélni a 180-s lemezfelnis elsőkereket, egy 240-s 'magnézium ötv.' felnit hogy a súly stimmeljen, ....gázok nem játszanak mert ugye nem melegszik, súly akkor uaz, csak szélesebb a felfekvés.
Na akkor most tekerje ki a kormányt.. -
lenox
veterán
válasz
#70869248 #18630 üzenetére
Nem tudom mit akarsz kihozni belole, szijhajtas spec nem erdekel. De ott is igaz, hogy a felulet meretetol alapvetoen nem fugg a surlodasi ero. Mint ahogy ez mindenhol igaz. Altalanos iskolai tananyag.
#18631: Latom, ezt legalabb erted. Akkor mennyi a max gyorsulas 80-nal? Az megy mar?
-
Zolee11
senior tag
válasz
#70869248 #18623 üzenetére
igen, nekem ugy rémlett ill. rémlik, hogy valahol olvastam, hogy gördülés esetében igenis számít a gördülő felület nagysága, de erre nem találtam sehol megerősítést...
az tény hogy a vékonyabb kerékkel jobban fut a briga, de az lehet csak azért is, mert a vékony gumiban kevesebb az anyag azaz kevesebb aanyg torzul a gördülés során, de akkor miért van az, hogy az autó fogyasztása növekszik ha szélesebb gumival használjuk?
de már nem akarok tovább okoskodni, mert már kapom így is az ívet
wildrain: mi gördülésről beszélünk nem surlódásról! Hamár csúszik a gumi akkor beszélünk súrlódásról...
-
dokar
addikt
válasz
#70869248 #18471 üzenetére
RWD és túlkormányzott szituáció estén gázadással akkor tudsz jól kijönni, ha megfelelő a ellenkormányzás megválasztásával és szükséges gyorsulással az autó hátsó tengelyén keletkezik a nagyobb súly és ezzel megnő a gumik tapadás (billenéses elv). De ha rossz az ellenkormányzási szög, akkor lehet belőle egy kanyarív felé történő keresztbe fordulás vagy pedig a másik eset egy jó kis powerover drift.
A lényeg, hogy leginkább szituációfüggő, hogy gázt adsz vagy elveszel.
Egyre izgalmasabb a téma.
-
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #17109 üzenetére
At lehet erezni a frusztraltsagat, amibe tavaly cseppent, de mutatkoztak a sracon az uldozesi mania jelei is, es ezzel nem gunyolni akarom. De sokmindent csak a media talalt ki es fujt fell, ezt is sokszor elmondta. Ev elejen, de meg a kozepen is megvolt az eselye szarnysegedde degradalni Lewist, nem elt vele. Ev vegen is megvolt az eselye megnyerni a VB-t, nem elt vele. Mostmar csak a bizonyitvanyat magyarazza.
De a Ferrarihoz valo szerzodeset (foleg Kimi visszavonulasa utan) nagyon valoszinunek tartom. Di Montezemolo sakkozik es ugy erzi Lewis (aki jelenleg meg nincs is a kepessegei es karrierje csucsan) ellen szukseg lesz majd Alonsora. En is igy gondolom, valahogy a jelenlegi pilotaparosuk iden nem az igazi, pedig ovek a mezony legjobb autoja. Alonso nem igy vezetne az idei Ferrarit, szerintem.
-
venember83
nagyúr
válasz
#70869248 #13111 üzenetére
Üdv ismét itt. Jó újra felfedezni egy régi arcot.
Sztrego: Akkor segítek, Raikkonen egy Sauberben kezdte, Alonos meg egy Minardiban. Ugye nem gondolod, hogy a két autó közül bármely is akár dobogó közelbe vihette a gyári csapatok ellen a két újoncot? S akkor még hol a győzelem... Szereted, elismered Hamiltont, de azért nem kellene így elkönyvelni, hogy klasszisokkal jobb mindenkinél. Kb ennyit akartam.
-
venember83
nagyúr
válasz
#70869248 #3309 üzenetére
Ahogy gondolod, de szerintem azt a hsz-t rosszul ertetted, eloszor is. Borszinen meg nem tudom miert huztad fel magad, szvsz semmi ertelme, tenyleg eladhatobb tole Hamilton s mi (legalabbis nem vettem eszre) nem neztuk le, vagy sertegettuk borszine miatt, ami serto hsz volt, az ki lett moderalva s igazan keves (szerencsere) fajgyulolo megjegyzes volt. Rasszizmussal kapcsolatban pedig valoban folyt viccelodes, de ezen megsertodni... Az viszont logikatlan, h egy vagy tobb szanalmasnak tartott hsz utan elhuzod a csikot arrol a helyrol amit szeretsz s ahol addig jol erezted magad, de ez van, minden jot
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #3217 üzenetére
Elösször is Lajoska nem volt végig a leggyorsabb, és nem csak a tevepúp miatt. Az SC elött néhány körrel Webber egy 3 másodperces hátrányt faragot le. Ha pedig valaki esőben bemegy a másik esőfüggönye alá, akkor az nem a faszagyereket játszik, hanem előzni is akar.
Hamilton pedig azért ment le az ívről, mert azt akarta, hogy Webber elhúzzon mellette, amiért majd kizárják, nem pedig belemenjen, hogy aztán lehessen vele veszekedni a pálya szélén. Ez a lényege! És az egész videóról vírít, hogy az indokolatlan fékezést leszámítva nem volt benne egyetlen hirtelen mozdulat sem Hamilton részéről. Kubica és Vettel megbüntetése után a rosz viszonyokra hivatkozni szánalmas egy szerecsenmosdatás. Nem tünt fel senkinek, hogy csak Hamilon elötti autón volt sárfogó? Ő látott az egész futamból a legtöbbet!
Igen, egyet kell értsek Massával, valaki nagyon tolja a FIA-nál Hamilton szekerét... -
PazsitZ
addikt
válasz
#70869248 #3287 üzenetére
Komolyan mondom számolni kéne, hány ember tette már ezt
Remélem azért nem gondoltad komolyan.(#3288) manutdzoli: Jah ok, bocsi.
, csak a hír címét olvasva hittem, hogy meggondolták magukat. Mai F1ben nem lepne meg egy ilyen.
Vettel amúgy mit csinál mikor a pályán van? Az egy dolog, hogy el tudja vezetni a kocsit nem is rosszul, de azért igazán elgondolkozhatna rajta, hogy ez az F1 nem csak az ő külön bejáratú szériája
-
venember83
nagyúr
válasz
#70869248 #3242 üzenetére
Akkor atfogalmazom ismet, mert lehet rosszul ertelmezted, Hamilton annak koszonheti vb cimet legfokepp, hogy:
-szvsz idei legjobb autoban ul;
-megbizhatoan es viszonylag gyorsan vezet;
-szerencses.
Ezeket gondolom nem vitatod?Az indokok amiket elozo hsz-ben felsorakoztattam pedig arra vonatkoztak, hogy pl miert is nem buntettek meg tobb izben, ami ismet, sokadrangu ervkent ugyan, de hozzasegitette a vb-cimhez. Most meg menjel, mert elkesel s kihul a kaja.
re#3247: Tagadhatatlan, h konnyebb ugy reklamozni es menedzselni valakit, hogy valamivel kitunik a tobbi fehereger
kozul. Nem bunkent irta aesir, hogy Hamilton fekete, csak megallapitotta, persze lehet nincs igaza... Hsz-t inkabb nem folytatom, mert F1rol kene beszeljunk, nem borszinrol.
-
aesir
veterán
válasz
#70869248 #3238 üzenetére
Egy normális világban senki nem csinált volna belőle PR-kampányt, hogy az "első színesbőrű pilóta a F1-ben" (mellesleg nem is az első, de ettől most tekintsünk el). Na, akkor ki a rasszista, aki négerez egy kicsit (mondjuk ránézésre tagadhatatlan hogy az), vagy aki egy kezdő pilóta bőrszínével csinál olyan szlogeneket ami olvasottságot hoz (tehát pénzt)?
Tagadhatatlan, hogy Hamilton jelentős hasznot húz a bőrszínéből. -
-
Atlantis
veterán
válasz
#70869248 #3224 üzenetére
Ha láthatóan gyorsabban jön és benn tud maradni, akkor a fair-play miatt kéne neki helyet hagyni. Ahogy mondod, figyeljen a kanyarra is és nézze a tükröt is, az ő szintjükön ez esőben sem kellene, hogy gondot okozzon.
A büntetést mikor kiosztották, tudták, hogy veszteség nélkül jött vissza. Ezzel a büntetéssel csak annyit értek el, hogy tudatosítsák: "nono, Hamiltonhoz nem nyúlunk". Bármely más versenyzőpárosnál ez tipikus versenybalesetnek minősült volna. Még szárazon is, nemhogy esőben.
JJános: Alig bírta? Jaja, csak egy másodperccel verte el DC-t.
Meglátjuk még, gyanús az a taktitka, a hétvége többi részén nem volt semmi baj Alonso tempójával.
-
Atlantis
veterán
válasz
#70869248 #3220 üzenetére
Előzni készülő versenyzőnek kell figyelnie, de a kanyarodás előtt azért nem árt belenézni a tükörbe, valaki nem előz-e nagy gázzal.
Dehogy jelentett az egy VB címet. Az is csak egy pozíció volt. Kipördült, de veszteség nélkül vissza tudott jönni, ezt figyelembe véve kellett volna döntenie a versenybíróságnak. Mégha veszt is pár helyet, akkor is pontot szerezhetett volna és a VB címe nem biztos, hogy elúszik.
Ilyen alapon a Ferrari is VB-címet vesztett a megkésett e-mail miatt, miért nem törlik a versenyben szerzett pontjait mindenkinek?
snecy: Alonso-t idén több balszerencse érte, vagy akár mondhatjuk azt is, hogy többet hibázott, ez igaz. A piszkosságokba ne menjünk bele, mindkettejük keze benne van a dologban, meg a csapat sem ártatlan. Nem is azt mondtam, hogy nem érdemli meg a VB címet. Csak annyit, hogy a tehetsége mellett mákos, de ez is kell hozzá. Kicsit talán már kivételeznek is vele, hogy segítsék, mert nagyszerű lehetőség a sportnak marketing-szempotból is a srác. Méghogy jobb bajnok lenne, mint Alonso? Ugyan Bernie, miért, honnan tudod, mi lesz majd, ha valaki őt is megszorongatja, ha kevésbé lesz szerencsés, kevésbé lesz jó az autó(aminél a Mekinél van esély, elég hullámzó évről-évre nézve a teljesítményük) és elmúlnak a dicső napok? Ezt még nem tudhatjuk.
-
JJános
addikt
válasz
#70869248 #3127 üzenetére
Igazat adok, igen így van. Én is fontosnak tartom a pozitiv hozzáállást.
Ezért nem értik sokan, hogyan tudok több csapatnak, és több pilótának drukkolni. Rajongani, szeretni őket. És akinek nem drukkolok, elismerem a képességeit.
Na nem az a célom, hogy magamat most valaminek állítsam be, és nem is azért, hogy követendő példa legyek. Az a célom, hogy tiszteljük jobban az embereket.
-
snecy
senior tag
válasz
#70869248 #3127 üzenetére
Hát valahogy úgy, ja...így visszagondolva az utóbbi 10 évből talán Hakkinennel voltak az emberek a leginkább kibékülve, valahogy nem volt egy megosztó személyiség
Érzésem szerint Hamilton sem az,(emlékezzünk csak vissza, egész addig szimpatikus volt mindenkinek, amíg még nem mutatkozott reális esély arra hogy megnyerheti a bajnokságot..amint elérhető közelségbe került, megváltozott a helyzet.) de mondjuk ki, első évében színesbőrűként ad egy pofont a mezőnynek, meg úgy az egész F1 majd 60 éves történelmének...és ezt meg kell emészteni. -
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #3032 üzenetére
A beszélgetést sosam boncolgattam hogy meg történt-e, egy kijelentéssel nem értek egyet az egész év alapján és a mind2 pilóta nyilatkozatai alapján. A véleményemet legalább 10 nyilatkozat alakította ki és nem 1.Az előzményektől eltekintettél. Jó energiagazdálkodást, nem rossz ötlet.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #3030 üzenetére
Szerintem elbeszélünk egymás mellett. Szerintem (idáig azt hittem) mindenki dumál(t) olyan emberrel akivel kifejezetten rossz viszonyt táplál(pl pont munkatársi közegekben jellemző ez, unszimpi kollegák között akik muszájból beszélnek mert illik ha pl ketten vannak az egy szobában, vagy 3-an és bevon a 3. személy a dumába..ehhe). A kettő nem egymás függvénye. Persze nálam, de azt láttam magam körül hogy sok ember van még ugyanígy ezzel. Nagy respect ha még neked ilyen nem fordult elő, ha meg félreértés volt semmi baj.
Szerinted egyébként mikor lett jó a viszonyuk ha te így gondolod? Alonso kiesése miatt beálló tétnélküliség(ezt innen még Fiskó is megnyerné) eredménye?
-
lao ce
aktív tag
válasz
#70869248 #3006 üzenetére
egyaltalan nem? dehat a szabalybol ideztem. le van irva mi minosul veszelyesnek.
kerlek mutasd meg hol irja a szabalykonyv azokat amiket allitasz, tehat irjal paragrafust ra hogy:
- az elso diktalja a tempot
- meghozza ezt ugy csinalja ahogy akarja, tehat mivel melegiti a feket ezert kiszamithatatlan mozgassal.
- egy versenyzo elozheti a masikat sc alatt, mert 'akkor sincs semmi'kerlek irj nekem egy peldat arra hogy hogyan lehet veteni ennel jobban a szabalyzat 40.7 es 40.8 -as resze ellen ha ugy nem ahogy hamilton.
mit kell meg pluszban csinalni szerinted a baleseten kivul hogy veszelyesnek ertekeljek, meg ki is kell szallni es felpofozni a masikat? hogy lehet annal veszelyesebben es kiszamithatatlanabbul menni, hogy nem is csak oldaliranyban manoverezik valaki hanem elore-hatra gyorsit es fekez? az 5 autohosszon tul nem lehet menni de mondjuk limuzinhosszt ertenek rajta? komolyan, szerinted meg kell fordulni a palyan es a gazba taposni hogy kimeritse valaki a 40 7/8-at? -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #2939 üzenetére
Hogy milyen vékony a határ, és hogy mennyire nem lehet tudni, bejön-e az adott lépés, arra jó példa a tavalyi hungaroringi futam, ahol jópáran bepróbálkoztak a száraz gumival, és bár első blikkre jó ötletnek tűnt, a végén csak pörgés-forgás, és még egy felesleges kiállás lett belőle. Még a tapasztalt Barrichello is befürdött vele, nem csak az akkor még újonc Speed.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #2817 üzenetére
Attól, hogy nem hivatalos, még lehet lóvét juttatni a másiknak. Szerintem ezt neked nem kell elmagyaráznom, dolgozol az építőiparban, láttál már pár dolgot...
Egyébként meg egyáltalán nem biztos, hogy nincs róla papír. Lehet csinálni szerződést, vagy bármit, ami hivatalos alapot ad a dolognak, csak megfelelő könyvelői meló kérdése. -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #2809 üzenetére
Szerintem egy versenysportban a motiváció vagy a másik iránti lojalitás elvesztése az egyik legnagyobb negatív hatással járó tényező. Ezt egy ilyen húzással talán meg tudja előzni. Mint a legtöbb dologba, ebbe is jól bele lehet kötni, de szerintem teljesen rendben van. Olyan valamit jutalmaz, ami korrekt, pozitív dolog (minőségi, precíz munka), és nem rosszra ösztönöz a másik ellen.
-
Kraptor
őstag
válasz
#70869248 #2800 üzenetére
Erröl a fizetős dologról volt már egy cikk. Ez tényleg semmi újdonság ezt midnenki csinálja. Ha nyer akkor meghívja a gárdáját egy jó kajára ++ kapnak gondolom valami kpt. Ezt a Renaultos korszakában is csinálta és gondolom más pilóták is csinálják.
Engem az kezd idegesíteni az F1 be, hogy kezd átmenni egy rossz szappanoperába és mindenki már úgy viselkedik mint egy hisztis csaj (más akartam írni de azt lehet, hogy törölnék
-
-Mike-
addikt
válasz
#70869248 #2805 üzenetére
rossz kitalált szitu.
ugyanis hamilton vagy akárki nem szívessget tesz azzal h ha fizetne meg ez nem úgymond bónusz pénz. természetesen kapnak fizetést a csapattól, ezzel csak honorálja az egész évben elvégzett munkájukat. egymásra vannak utalva teljes mértékben. egy gyors pilóta is meglenne lőve ha hányaveti módon készítenék fel az autóját vagy egy tiptop kocsit adnak pl yamamoto alá. nyílván ezek a pénz kiosztások nincsenek szerződésben leírva, az magától érthetődőek szerintem.
az hogy ez most vetődött fel és pár firkász ezt tudta csak leírni csak azt jelenti h nincs nagyon már mondanivalójuk és nem lepődnék meg ha angol tollból származnának ezek a sorok és a times-ban jelentek volna meg pl. -
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #2800 üzenetére
Nemtom, lehet, hogy én vagyok ilyen érzelemmentes, de valahogy semmi kivetnivalót nem találok abban, hogy megfizeti az embereit, ha jó munkát végeznek. Addig, amíg nem Hamilton szerelőit fizeti meg, hogy szar munkát végezzenek, hanem a sajátjait a jó munkáért, addig teljesen oké nálam a dolog.
-
-Mike-
addikt
válasz
#70869248 #2800 üzenetére
én ilyet még nem olvastam csak azt h a szezon végén ha megnyeri a bajnokságot akkor fizet
de mint mondtam ősidőktől ez van a fiúknak is kevés az h hátbaveregeti őket verseny után h kösz mindent;)) kell egy kis ösztönzés nekik is.
hamilton is fizet ha akar v ha telik(sok jegyet kikell még lyukasztania a faternak ehhez amugy) azt csinál amit akar,de itt mekin belül is két csapatról beszélünk, ami hamilton mellett van szerelők meg ki tudja milyen stáb meg ami alonso körül van az is egy másik, szal hamilton kinek fizessen többet?;)
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #2777 üzenetére
Két személy közötti megállapodást ráhúzni a ferka-marci balhé mintájára...lehet csak nekem erőltetett. De oké, leírnád azt az esetet ami kiváltotta a Hamiból (gondolom ő tetszeleg az áldozati ferrari szerepében a hasonlatodban
) a mostmár minimum 3-adjára történt állapodás megszegést? Bizonyára történt olyan súlyos dolog köztük mint a kémyügy a 2 csapat között, csak én sajnos nem tudok róla, de most végre megtudom, nagyon várom. Na meg azt is hogy Hamilton miért az áldozat és miért diktálta a sport érdeke azt hogy szóljon hogy ő áldozat.
Amennyiben a pályáról való kirakást írod (ami most nagy tetszést váltott ki legutóbb hogy nem Alonso csinálta hanem Massa és Kubica) nagyon felvídítasz pár percre
-
#31757056
törölt tag
válasz
#70869248 #2667 üzenetére
Esőmenő, esőmenő... Szerintem ezt a kifejezést el kéne lassan felejteni, a Forma1-ben manapság már mindenki esőmenő... Alonso a nagy esőmenő, mégis odacsapta a Mclaren-t a hétvégén (nem szidni akarom, én csipem Alonso-t). Állítólag Button is esőmenő, mégis hova esett vissza a Hondával, de Raikkönen és Massa akiket nem emlegetnek esőmenőként, azért átelőzgették magukat a rossz gumiválasztás után a mezőnyön, 3-dik és 6-odik helyekre (vagyis Massza kiállása az utolsó az csak Kimi érdekében volt, amúgy 3-4 lett volna a sorrend).
Az idényben már nagyon sok példát láttunk arra hogy a pole-ból rajt-cél győzelmet aratnak, mind a 4 élpilótától! Aki legelöl megy, az megy legtisztábban, csak a lekörözéseknél szorul be, tiszta tempót mehet, nem ragad be más mögé, nem azzal kell foglalkoznia hogyan támadjon, hogyan előzzön, hol találjon helyeket magának, nem kockáztat annyit, és ami esőben a legfontosabb, ő látja legtöbbször az utat! Ehhez képest a megfelelő tempó megtalálása aztán tényleg őrülten nehéz feladat...
-
venember83
nagyúr
válasz
#70869248 #2712 üzenetére
Ha szandekos, akkor mas elbiralas. Ha nem, akkor mindegy kinek megy neki akaratlanul. Virtualis meg azert volt, mert masik pilota el tudta kerulni, de ettol meg ugyanolyan veszelyes volt s kiszamithatatlan, nem is kene ezeket betiltani vagy buntetni, de vicc megpordulesekert buntetni, mindegy, igazad van
AMD Power: meg szerencse, h alairta Hamilton a szerzodeset, kulonben most lenne miert aggodjon
-
venember83
nagyúr
válasz
#70869248 #2710 üzenetére
ha kilöktem szinte tuti hogy vizsgálni fogják. Hany esetet mutassak ahol spanyol vilagbajnok-aspiransunk ugy elozott, h virtualisan kilokte a masikat, mert az egyszeruen nem fert volna el, hiaba volt a vedo jobb helyzetben? Nem azt mondom, h ezeket buntessek, mert verseny van, bujdossanak be, fekezzek ki a masikat, stb, de siman Vettel es Kubica esetet is lehetne versenybalesetnek aposztrofalni. De legyen igazad, ok voltak a rosszak s csunyak, mert probaltak minel tobbet kihozni a kocsijukbol s a palyabol s megpordulve nekicsusztak az elottuk haladoknak. Kulonben azert nem vitazok veled, mert most ezt is kiforditod s nem erted amit egyszeruen mondani szeretnek, ez van.
-
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #2697 üzenetére
"hogy írod hogy ilyet még Alonso sem mondott, de valójában Hamilton sem "
én azt írtam hogy Hamilton nyialtkozott egy ilyet tegnap és még Alonso mondott ilyet anno a mai mezőnyből
"ma futam után olyasmit nyilatkozott hogy Prost és Senna nyomdokain halad, hát nemtom, ilyet talán a mezőnyből még Alonso mondott, Sennával kapcsolatosan" hogy ne kelljen visszamenned érte, rakjad ki megint a
-t de nemtudom ebben mi a vicces, vagy a fenti idézett mondatod maga a vicc hogy az én írásom ellentétét írod? mindezt úgy állítva mintha én írtam volna
más a humorunk
mind1, nem akar leesni mit szeretnél pedig tudom hogy nem rossz szándékból írtad.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #2688 üzenetére
http://www.a5.hu/cikkek/2/22842.shtml, megint tök normális hangnemben írtam, szerintem már mindenkiben kialakult róla egy kép. Gondolj amit akarsz, általában valóban úgy reagálsz a hszaimra mintha az 2x hosszabb lenne a számorda megfelelő mondatokkal kiegészítve...
nembaj, legalább érdekesebb a reagálásod
-
manutdzoli
senior tag
válasz
#70869248 #2627 üzenetére
Én is úgy gondolom hogy ha nem lett volna az a sok technikai probléma,akkor sokkal előrébb lennének a ferkások.Kimi a spanyol és az európa nagydíjon állt ki műszaki hibával.Massát kiintették a kanadai nagydíjon a 2.helyről,a magyar nagydíjon nem szerzett pontot,az olasz nagydíjon meg kiesett.Nagyon sok pontot vesztettek a ferkások
-
venember83
nagyúr
válasz
#70869248 #2623 üzenetére
Akkor sem tartom fair megoldasnak, na mind1... Mindenesetre a Ferrarinak nagyon nem tetszik ez a magyarazkodasa, teljesiteni kene, nem magyarazkodni, utobbit mindig lehet. Egyet kell ertsek Peat;)el, ezt az evet a Ferrari taktikai teren szurta el, az a par technikai hiba meg belefert volna... De mar ez is mind1.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #2532 üzenetére
Én a Kubica-féle büntetésen kicsit felháborodtam. Volt egy csomó másik ütközés a versenyen, azokat még csak nem is vizsgálták, de Kubicának simán kiosztottak egy áthajtást. Ilyen alapon Vettelnek is megjárt volna. Az volt az érzésem, hogy példát akarnak statuálni, hogy Hamiltonhoz senki hozzá se érjen. Nem azt mondom, hogy a bajnokságot akarták befolyásolni, inkább azt, hogy extra óvatosak legyenek vele a többiek.
-
JJános
addikt
válasz
#70869248 #2515 üzenetére
Lonzi szegény már nem láthatott a pipától. Még a Torro Rossók is megelőznek? Hol vagyunk már, ez nem a Forma 1? Alázták szegényt agyba-főbe. Messzemenő következtetés nélkül, aki esőben nagyon jó, az jó pilóta. A sok fiatal meg eszeveszetten előzgették egymást, meg aki épp jött, egyesek meg csúszkáltak.
Bocsi, hogy én is kivántam Lonzinak a csúszkálást. Eldölni látszik a vége, de várjuk meg a következő futamot. Lehet, hogy a gyikhegyi veresből ma előre iszom!
Aktív témák
Hirdetés
- Új Samsung Galaxy A36 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Thor II 1200W 80+ Platinum tápegység! Olvass!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman i3 FSP 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest