- Apple Watch
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- iPhone topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Xiaomi 15 vagy Samsung S25
- Felkészült a Redmi 15C
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
Pá
addikt
válasz
Oliverda #34000 üzenetére
A Willams mindig gyors az év eleji teszteken meg az első két versenyen. Aztán ennyi.
Ettől persze még jó lenne ha gyorsak lennének.
szerk: Búcsúcikk Kockafejről A címe odabasz.
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #33879 üzenetére
Ez biztos, hogy tegnapi kép? Az a5 egy szót sem ír esőről, sőt, Massa állítólag kifejezetten azt mondta, hogy folyamatosan száraz időben tesztelhettek.
Motion: Mugelloban jó időnek számít az 1:23.981?
Ja, látom, tavaly szeptemberben Kimi és Badoer 1:21:0xx időt mentek.
-
Motion_Blur
félisten
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #33819 üzenetére
jegeso volt hatalmas szellel, ami megrongalta a McLaren motorhome-jat, annyira, hogy le kellett bontaniuk, es bekoltozni egy ures garazsba. A kep rola az f1today-en lesz lathato.
Szoval remek az ido, szegeny de la Rosa alig birt visszajonni a palyarol a hatalmas zuheban.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #33794 üzenetére
Nézz bele a Renault blog utolsó két hírtopikjába.
Ha változást akartok, ti is linkeljétek a képet a blogbejegyzések közé. Szokta olvasni és moderálni Renault csapattag is, pl. aki a tesztekről tudósít, ugyhogy ha a Renault blogban pestisként felüti a fejét a sorozatos igény, lehet belőle valami. Próbáljunk kimunkálni magunknak egy nézhetőbb F1-et, vagyis pontosabban egy nézhetőbb Renault-t.
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #33762 üzenetére
Szerintem valami szenzorok lehetnek (talán hőmérsékletet mérnek), én is néztem ugyanezt a Ferrarinál ma délelőtt.
A hátsó szárnyon is vannak, mind olyan helyen, amit magasabb hő érhet. -
-Mike-
addikt
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #33616 üzenetére
Más közeli fotókat is megnézve (ahol látszik, hogy az also elemre rögzítés milyensége; nem forgópont), azt kell mondjam, hogy csakis a felső kisebb szányelemet állítják verseny közben. És az azt működtető eszköz a oldallap hátsó részében domborodik, látható a képeken.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #33616 üzenetére
A kettős szárnyelem felső eleme az függetlenül is állítható lehet, de az egész egységet szerintem ugyanazon forgópontokon állíthatják, amit a versenyző is állíthat.
A dolog (FIA általi) szabályozása és ellenőrizhetősége az már egy trükkösebb dolog, arra már nem sok tippem lenne.
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #33593 üzenetére
Szerintem ebből a szögből is az látszik, hogy nagy a segge. Hasonlítsd össze ezzel. Habár nem ugyanaz a szög, de látszik, hogy a Ferrarin a kipufogó és az E között szinte be van horpadva, míg a McLarenen inkább dudor van, meg a kipufogó a Ferrarin jóval előbb kezdődik, és onnan csak a cső van, maga a kasztni összeszűkül, a McLarenen meg jól hátra van vezetve a kipufogó, de egészen a csővégig tart a burkolat is. Ez utóbbi inkább ezen látszik.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #33588 üzenetére
RD: Ez egy működőképes autó, amely holnap már meg is teszi első köreit a pályán. Azonban ez a második autó, az első már Portugáliában van, így azt gondoljuk, időben vagyunk, és nem kell kapkodnunk, megfelelően fel fogunk tudni készülni az első versenyre. Ez egy nagyon kritikus időszak, hiszen erre kell majd építenünk az egész szezonban.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #33197 üzenetére
Fotós gyerek nagyon érezte, hogy mit kell csinálni
+ tüskeorrú mclaren
-Mike-: Brendon bácsi
-
george11
addikt
válasz
Oliverda #33035 üzenetére
A Ferrari is jelezte korábban(ahogy a Toyota, és Alonso is), hogyha bejönnek az egyenmotorok, akkor köszönik ennyi volt ...
Márpedig, ha egyszer egy ilyen folyamat megindul, akkor ki tudja mi lesz a vége. Lehet azt kéne, amit pár éve már kóstolgattak, hogy saját szériát alapítanak a nagyobb gyártók.
Hogy lehet elvárni egy autógyártól, hogy egy másik gyár(ráadásul nem is autógyártó, csak egy motorfejlesztő) motorjait használják? Vagy, ha nem azt, akkor egy ugyan olyat, csak a saját logojukkal
Ez a költségcsökkentés nemtudom mire jó. Akinek van pénze az ottvan az F1-ben, akinek nincs az nincs. Ezen az alapon a WRC-ben is korltozni kéne mindent, hogy kispista is indulhasson a tuningladával.
Éveken át dolgozott minden csapat a váltókon, difiken, hogy ezredmásodperceket nyerjenek, erre mehet minden a kukába. Nálam már az is kiverte a biztosítékot, amikor egységes lett ECU, de ez a mostani agymenés ez
Ha tényleg bevezetnek mindent, amit most bejelenettek, akkor (számomra) a 2009-es év lesz az utolsó éve az F1-nek. Aztán valami egészen más jön, aminek semmi köze a fejlődéshez, az új technikához, a rengeteg mérnöki vívmányhoz. -
glutamin
őstag
válasz
Oliverda #32944 üzenetére
Szerintem ez egy feloldhatatlan probléma. Ha van egy erős pilóta a mezőnyben (lásd Schumacher egykoron), akkor már a szezon felénél bajnok lesz és az utolsó versen így se úgy se hoz izgalmat a VB szempontjából. Ha meg kicsik lesznek a pontkülönbségek, hogy ne tudjon a szezonközepére már bajnok lenni, akkor meg azlrt elég lesz taktikázni a végén.
Vagy majd bevezetünk valami olyasmit mint a gagyibb arcade játékokban, hogy az ellenfél sosem marad le jobban két kanyarnyinál.
-
glutamin
őstag
válasz
Oliverda #32938 üzenetére
Burnie azt szeretné, ha az utolsó versenyen is a győzelemért küzdene mindenki. (ez viszont ellentmond a szezonban gyüjtögethető pontokkal érmekkel). Sehogy semmegoldható az álma.
Azzal viszont egyetértek, hogy ne a taktikázáson (tankolás, gumicsere) menjena verseny, hanem valahogy előzgessenek már az emberek.
-
Oliverda
titán
válasz
Oliverda #32936 üzenetére
"Shortly after Morgan's death in 2001, Mercedes increased its managerial involvement, purchased a 55% share and renamed the company Mercedes-Ilmor. When Mercedes' parent company, DaimlerChrysler, purchased the remaining share in 2005, Illien and Penske retained the Special Projects division, which has built Honda's IRL engines since 2003. Now functioning as an independent engine builder again, Illien has taken his company into Moto GP with the X3 project."
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda #32882 üzenetére
Ha össze vissza verte volna a pályán MS-t, akkor most ő lenne a 5x - 7x VB, és MS írná a könyvet.
Ez egy munkahely, egy állás nekik, ha nem teszik fel lehet mondani, át lehet menni másik csapathoz. Lett volna már akkor 2002-ben pilóta aki beugrott volna 2. számú pilótának pár futamgyőzelemért, és jó fizetésért.
A Ferrari nélkül valószínűleg futamgyőzelme sem lenne. -
aesir
veterán
válasz
Oliverda #32864 üzenetére
Logikát nemigen keresnék ennél a csapatnál, egyébként miután kiderült hogy az autó idén is egy kalap szar lett, Button saját kérésére történt. Nyilván némi izgalmat akart
Senki nem erősítette meg, hogy Barichello menni fog. Azt sem hogy nem. Dollármilliók között pedig sosem dominált az elegancia sehol az égvilágon.
-
stvnppp
senior tag
válasz
Oliverda #32678 üzenetére
Az a BMW hogy néz ki? Az idei pedig olyan szép volt.
Remélem nem így fog kinézni, nagy visszalépés lenne. Legalább az orrkúppal csináljanak vmit! Az első és hátsó szárny elég bután néz ki... Az oldaldoboz még hagyján.
(Nekem eddig a 2005-ös McLaren tetszett a legjobban, úgy látom jövőre se fogja senki sem überelni)
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #32671 üzenetére
A fütyi tudja miért pont ezek lettek..az autókon jelenleg egyedül a slick tetszik.
Loeb tök jól szerepelt a teszten...meg Sato is
-
#70869248
törölt tag
-
-Mike-
addikt
-
Dragbajnok
tag
válasz
Oliverda #32428 üzenetére
"Ez is jól mutatja hogy rossz talicskával senki sem képes csodára." Pontosan de ettől még ugyanolyan jó pilóta.Csak ti mégsem így méritek egymáshoz a pilótákat.Ha pl.
aikkönen,Massa vagy Hamilton ült volna Vettel autójában lehet ők sem tudtak volna többet nyújtani azzal az autóval.
-
Markgx10
őstag
válasz
Oliverda #32415 üzenetére
Roppantul sajnálom, hogy neked kötelező jelleggel kell reagálnod és ebben elfáradsz, esetleg gondot okoz, ráadásul még a billentyűzeted is kopik. Helyedben én nem is olvasnám ezt a topikot (írni meg eszembe sem jutna), hogy ilyen felhasználók írhatnak ide
ON: Én is sokkal többre tartom Vettel teljesítményét.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #32415 üzenetére
Amúgy meg nem értem hogy miért nem lehet kerekperec kijelenteni hogy neked azért ér többet Vettel teljesítménye mert rühelled Hamilton-t
Szerintem nem azért.
De szerinted azért.
Hát..., ez így nehéz.
Majd igyekszem figyelni, hogy tudjatok spórolni a koptatássalha "kivégzi" Webber-t akkor más lesz az álláspont Meglehet
, de én még akkor is Webbernek fogok szurkolni...
Aktív témák
Hirdetés
- Apple Watch
- Gyúrósok ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Tesla topik
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Gigabyte B760M i5 14600KF 64GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB Corsair 4000D Airflow 1000W
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Samsung Galaxy S21 Ultra , 12GB , 128 GB , Kártyafüggetlen
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook - Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB W11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest