- iOS alkalmazások
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- One mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #29709 üzenetére
Az előző versenyen újat kapott (joker), ez már a második versenye volt a motornak.
copin: Nem, ahogy írtam is.
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #29709 üzenetére
Akkor most mi helyzet? Hami már cserélt mocit?
Ha már Hulk, miért lett zöld csíkos a futó felületen lévő rések színe?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
hunnylander #29642 üzenetére
Nem teljesen ilyen egyszerű. Azért itt komoly döntéseket kell meghozni. A 10 tagú sportfelügyeletnek külön kell dönteni és utána kell megbeszélni az álláspontokat. Ezt figyelembe véve még gyorsan is hozták a döntést, ami annak köszönhető, hogy a Hamis rajtra és a Massa-Hami akcióra is egyértelmű leírás van a szabályzatban, tehát nem volt sok vitatkozás.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #29642 üzenetére
"Amikor mar sokaig nagy volt a csend, mar tudtam, hogy mire megy ki a jatek, ugyanis azzal is Massa csorbajat koszorulte az FIA. Minel kesobb buntettek, annal jobban szetnyult addig a mezony igy kevesebb poziciovesztesel jart a drive-through-ja."
Na legalább most már ezt is tudjuk
-
IreN!CuS
addikt
válasz
hunnylander #29615 üzenetére
ott a pont.Massa meg egy undoritó..ember.....
copin:majd a hivatalos forma1es oldalon lesz 1-2 napon belül.
-
syC
addikt
válasz
hunnylander #29615 üzenetére
Ez naggyon kemény
Talán nem csak mi érezzük úgy hogy itt valami nem kóser?
-
Ricardo
titán
válasz
hunnylander #29326 üzenetére
Jó reggelt. Bízom benne hogy jó futam lesz.
-
válasz
hunnylander #29320 üzenetére
1. Hamilton (ha nem lesz motorhibája vagy balesete akkor mindenképpen dobogó)
2. Massa (nagyon erős most a brazil srác, ő is dobogós lesz, de Hami megelőzéséhez most mázli is kellene a gyorsaságon kívül)
3. Raikkönen (jól megy, de ugye csapatérdekből elengedi Massát)Kovalainen akkora toplák, hogy elbaltázza, Alonsó renyója meg egyszerűen nem elég gyors a dobogóhoz
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #29289 üzenetére
"Az elmenok kidobhatjak a fenebe a tobbszaz millios (euroban vagy angol fontban) fejleszteseik hasznat."
linkelnéd hogy ennyit költenek és költöttek az él/gyári csapatok motorra tavaly és idén? én úgy tudom, hogy az éves teljes költségvetés éri el ezt az összeget (fontban meg semmiképpen sem adják meg, euro vagy dollár)
"hiaba ok tudnak a legjobb motort tervezni es gyartani" két éve is ezek a csapatok tudták a legjobb motorokat gyártani, plusz a Renault. Bár te nem veszed ide őket a múltkori hozzászólásod alapján (azt állítottad hogy ferrari és mclaren motor is erősebb volt már befagyasztás előtt, nem derült ki mire alapozva), mert csak két vb-t nyertek a befagyasztás előtt, de én azért igen ha megengeded. Maga a befagyasztás volt a szégyen, a teljesítménykiegyenlítés ezek után nem az, mert kőbe vésett erőviszonyokra nekem nincs szükségem. Bár a fogadóirodákban lehet nem jönne rosszul, csak én nem szeretek fogadni.
Említetted az egyenkasztnit. Nem akarlak felvilágosítani mert szerintem nem kell, de mintha a Torrot emiatt árulnák, mert felléptek ellene.
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz
hunnylander #29289 üzenetére
Az egyenmotor nem feltétlenül jó megoldás, de az sem, hogy van két csapat, amelyik küzdhet a VB címért, többnyire 1 favorittal meg egy másodhegedűssel, a többi csapat gyakorlatilag feleslegesen vesz részt a bajnokságban.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #29282 üzenetére
Legyen is boldog, nyerjen a fiacskája vb címet. A Ferrarinál keményen elbénázták az évet, pedig a két pilóta közül bármelyik nyerhetett volna (ha mondjuk Kimi nem alussza végig az évet), de nem, így csak Hamilton érdemli meg a vb címet, mivel a két ferraris és ő volt az év során a három leggyorsabb versenyző. Egyetlen pozitívuma Hamiltonnak, hogy már nem tud elszállni.
No, hol is van a következő év? Ennek így már sok értelme nincs, számomra.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #29282 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy a Szingapúri GP f1.com-os összefoglalójának a legvégén, miért kedves Anthony barátunkat kell mutatni, ahogy pezsgőzik, amikor nem ő nyert, de még nem is a fia. Tele van a box családtagokkal, meg manágerekkel. Vagy ez az ember annyira különleges, hogy mutogatni kell?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #29271 üzenetére
Mi ez a Scooter? Nem tudod mi a jó zene?
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #29224 üzenetére
Spa után suzuka a pilóták többségének kedvence joggal, ezekhez képest Fujinak szép a háttérképe. Könnyen tanulható, van benne a mi mansell kanyarunkhoz hasonló beláthatatlan csúcsponttal rendelkező kanyar, ettől még nem lesz egy pálya jó, átlagos, könnyen tanulható, rövid.
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #29224 üzenetére
A háttér tényleg szép, de nagyon rossz a ritmusa a pálya második felének.
-
válasz
hunnylander #29168 üzenetére
Maximálisan egyetértek veled.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #29156 üzenetére
"Kegyetlen fricska lesz ez RB-tol"
Valóban nagy fricska egy tök utolsó csapattól
Inkább szánalmas, ha ez egyáltalán fricska akart lenni, amit én egyébként kétlek. -
DigitXT
félisten
válasz
hunnylander #29147 üzenetére
Tudtam, hogy lesz aki veszi a lapot.
-
soulcube
aktív tag
válasz
hunnylander #29139 üzenetére
Biztosan látványos lesz, ahogy a célegyenes "végében" ott magasodik majd a Fuji.
Kár, hogy tavaly a rossz idő miatt nem lehetett semmit se látni. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #29133 üzenetére
Hondákon biztos jól fog kinézni
proof88: szvsz nincs olyan technikai előnyben a Ferrari, hogy hozza a kettős győzelme(ke)t.
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #29133 üzenetére
Elég csúnya.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #29086 üzenetére
"A Renault motor a befagyasztas elott is gyengebb volt mint a Ferrari/Mercedes."
hát persze, ezért nyilatkozta azt a Red Bull, hogy míg tavaly (ami már a befagyasztás után volt) a mezőnyben helyt állt a Renault motor idén nem. Az már csak pikáns info hogy Vettel is elintézte a teszt után ennyivel a dolgot: van benne potenciál (Re Bull) de a Torro gyorsabb.
Lehet igazad van, de a különbség mindenképpen minimális volt a befagyasztás pillanatában. Maga a befagyasztást kéne kritizálni nem a Renault-t, szerintem. Legalább lenne az a módszer hogy télen lehet fejleszteni mindenkinek amennyit bír. -
gV
őstag
válasz
hunnylander #29089 üzenetére
Ez igy lassan tenyleg A1GP technikai szinvonal.
mi? éppen most marad le tőle, az az F2004 szarráver bármilyen autót ami az F1-ben volt (magán kivül), van, csak tegyék bele a neki illő V10-es Type 053-at, bár slick gumikat tesznek az autóra.. lehet a 600 lóerővel is helyre teszi őket
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #29086 üzenetére
Ha ennyien egyetértünk, akkor valami csak nincsen rendben.
-
prmcsk
addikt
válasz
hunnylander #29059 üzenetére
"Bár a jelzőrendszer fontos teljesítménybeli előnyt jelent számunkra"...
Ezt kifejtené nekem valaki, ezek után ?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #29059 üzenetére
Na, mire belejön a dolgába a nyalókás ember, vége a szezonnak
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #29040 üzenetére
Bolond ha nem marad, mert egy nagyon jó útra léptek és könnyedén el tudom képzelni hogy jövő év második felére a Renault újra élcsapat lesz, mire a Kerset kifejlesztik, mert ott gondok vannak. De pl gumikezelésben, mechanikában nagyon sokat fejlődtek, ez meg jövőre is egy jó alap. Az areoban lehet gyenge a rönyó, de pont ott lesznek a legnagyobb változások, új esélyek. A motort is tuti megbirizgálják már, illetve Alonso már elszólta magát, miszerint év elején rossz volt minden, de azóta javítottak is minden területen. Nagyon klappol nekik a szabályváltozás, kivéve a Kerset.
Honda egy vicc, egész évben nem tudtak semmi komolyabb előrelépést tenni, a legmagasabb költségvetéssel. Mivel a szakember gárda és technikai háttér már idén ott volt, ez kőkemény leégés. Williams sokkal többet mutat. Asszem kb harmada-negyede pénzből.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #29044 üzenetére
De ez az egesz csak egy feltetelezes volt, vagyis akarmelyik nagycsapat mellenyulhat es a kozepmezonyben kezdheti a jovo evet. Igaz lehet ez meg akar a Mekire is. Vagy egyszeruen valaki eltrafal egy nyero koncepciot es mar elcsapat is lesz, letaszitva onnan a jelenlegi nagyokat.
Minden év végén ez megy, és az erőviszonyok drasztikusan - amióta F1-et nézek - nem változtak meg ilyen gyorsan, lehetett akármilyen szabályváltoztatás. Talán a McLaren 1997-1998-as hirtelen formajavulása volt az utolsó nagy durranás. Hirtelen 1mp-el voltak gyorsabbak az idénynyitón a mezőnynél
Mennek a fogadkozások, hogy de majd most mennyire faszák lesznek a japánok, meg mennyire elsüllyed majd xy csapat.. figyeld meg, nem lesz számottevő változás az erőviszonyok között
-
bdav
őstag
válasz
hunnylander #29040 üzenetére
azért akkora keveredés nem lesz. akik most jók azok azért jók mert tudnak autót tervezni és/vagy több a pénzük
Plusz a motorok nemtudom mennyire változnak, az is fontos azért. Akik szvsz mindenképpen jobbak lesznek jövőre az a Renault; a Williamsnek van esélye az évad elején, mert ők tudnak autót építeni, de idővel lemaradnak a fejlesztésekben. A Hondára nem látok sanszot, évek óta csak szenvednek. Toyota talán, viszont a RedBull Newey-val jólehet...
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #29040 üzenetére
Ferraribol is kinezek egy visszaesest
érdekes mikor fél éve ezt megemlitettem nem is reagáltál rá, mikor "világosodtál" meg?
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #29040 üzenetére
meg egy Ferraribol is kinezek egy visszaesest
sajnos most eléggé a lejtőn vannak, ki tudja, meddig süllyednek -
DigitXT
félisten
válasz
hunnylander #29005 üzenetére
Elnézem volna még pár percig (még a zenének sem volt igazából vége
).
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #29002 üzenetére
Mondjuk már 2006-ban is qrva nehéz volt előzni, akkor is, ha valaki lényegesen gyorsabb volt... Legalábbis ezt mondták a pilóták.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #28995 üzenetére
Egy arányosan szép versenyautó képében is elő lehetett volna irányozni, hogy milyen dimenziókban gondolkodhatnak a mérnökök.
Manapság a közigény elég jól körülírható dolog, müködik reklámoknál is....vannak ezzel foglalkozó szakemberek.
Lehetőleg ne adjanak ki olyan számokat aminek a teljesítésekor ronda autót kapunk....szerintem ez nem annyira elhanyagolható kérdés....mert vzz megszokok én ezt-azt, csak tudjam hogy igyekeztek a kedvemben járni. Ez nem annyira nagy kérés....nem kiscsapatok pénzeit köti le, és nem kíván egy országtól milliós villanyszámlát. Ezt az FIA megtervezteti gondosan, és aztán a csapatokra bízza, hogy ki hogyan olda meg a méretek adta keretek között.
A sorozat a nézettségből él, talán nem nagy kérés foglalkozni a témával... -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #28993 üzenetére
..háát ..ööö...a Honda füle a végén sem tetszett jobban mint eleinte
..vagy a WRC-ben a Subaru-t ami már évek óta csúnya...és köpködik is a rajongók rendesen.Egyenőre nálam nem csak idegenül hat, de csúnya is...valszeg lehet benne egy aránytalanság.
Szvsz nem lenne baj ha figyelembe vennék az esztétikumot is, és nem csak a számok dobják ki a végeredményt, elvégre milliárdos üzletről van szó. -
DigitXT
félisten
válasz
hunnylander #28990 üzenetére
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #28984 üzenetére
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #28968 üzenetére
Nem-nem nem
...ellenvélemény van.
Kimi mindig is potenciális ellenfél lesz, amíg az autója alkalmas...az egy dolog hogy most vannak problémái, de teljesen kiszámíthatatlan hogy mikor mire képes szvsz.
Képes meglepetést okozni...és az autója megvan hozzá, ha nincs előtte senki nagy versenytempót tud diktálni,..és Massa is képes erre.
Hamilton is természetesen, de szerintem az ő technikája jelenleg rosszabb mint a két Ferrari-é, valmint Kovalainen ködös mit tud nyújtani. -
prmcsk
addikt
válasz
hunnylander #28964 üzenetére
Kiminek elotte kellene vegezni, a Ferrari vagyai szerint.
Ezt tudom és erről írtam...
Alo meg nem volt vizhordo, egyetlen futam erejeig sem.
Kimondva nem, de kiderültek utólag érdekes dolgok és ezt te is tudod. A meki utólag "bevallotta", hogy hamit az egyik versenyen alfonz ellen versenyeztették. Mi ez, ha nem kényszerítés ? Meg is fizették az árárt, a meki nem lett vb.
b-type : Ennyit nem jelenthet neki Massa győzelme
Félreértés ne essék: Én sem tartom kimit gusztustalannak, de óriási erő a "csapatkényszer és a megfelelni vágyás". Mi fog győzni benne ? A ferka elvárása, vagy a saját egyénisége ?
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #28964 üzenetére
óvakodnék Kimi-t leírni...mert a Ferrari meg tudja csinálni a VB-t így. Szerintem a McLaren jelen pillanatban gyengébb mint a Ferrari. Ki tudják golyózni mivel a technika megvan hozzá, így csak a taktikát kell hozzátenni.
Hamilton-nak nyernie kell még...hiba lenne biztonságizni. Massa-ra vagyok kiváncsi mert most ez egy igazi kiélezett szitu a számára...Kimi-n már nulla teher van, ha nem sikerül tartania Hamilton-t akkor sincs semmi. Massa-n viszont a -nem hibázhat- teher van jelen pillanatban. -
JJános
addikt
válasz
hunnylander #28946 üzenetére
Hát olyan nagyon nagy meleg, és sok napsütés nem várható azt hiszem.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #28923 üzenetére
Az utolsó másodpercekig ez egy nagyon jó videó volt..
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #28872 üzenetére
Az a véleményem, hogy nem azzal van gond, hogy 40 sort írsz. Hamilton nem tetszik itt egyeseknek. De majd ha VB lesz, visszavesznek a szájukon kicsit. Ha pedig nem lesz, én akkor is csípom őt. Bár az igazat megvallva sok más versenyzőt is, és a F1-et önmagában is szenvedélyesen szeretem.
Oliverda: Hunny ilyen. Választékosan beszél.
-
LOTR
addikt
válasz
hunnylander #28833 üzenetére
nem arra reagáltam, hogy mivel nyert, nem nagyon foglalkoztam Hamilton előéletének utánanézésével, és nem is akarok, gondoltam ha már ennyire hype-oljátok, akkor csak olyat írtok (írsz) ami a valóságnak megfelel
és ha Hamilton az egyik olyan véglet aki egész életében versenyzett és úgy vezet jól, akkor Kimi a másik aki lehet, hogy kevesebb gyakorlással, de legalább ugyan olyan jól vezet
aki meg ebben a sportban versenyezni szeretne, mindenkinek az a célja, hogy F1 bajnok legyen (ha már egyszer ez a "királykategória"), tehát megint nem értem, hogy a sikerlistát miért hoztad fel -
LOTR
addikt
válasz
hunnylander #28828 üzenetére
habár a tegnapi linkek után nem nevettem, ezen most tudnék, de megint nem fogok
én is linkelnék egyet: [link]miután elolvastad ezt a rövid kis összefoglalót lenne egy kérdésem:
ha valakit betesznek egy autóba, ami finoman fogalmazva sem a legjobbak között van -úgy hogy előtte "alig" versenyzett- és egyből jól megy, vagy ha gyakorlatilag az autóval a segge alatt nő fel és úgy megy jól, szerinted az utóbbi a nagyobb tehetség?
.....MSC lenne a másik példám, de talán az ő tehetségét még te is elismered.....
-
No One
csendes tag
válasz
hunnylander #28828 üzenetére
Van akit csak az F1es múltja\jelene érdekel. Nem érdekel, h hol mit tett le McLarenes pedigréjű fekete ARC korábban, mert mindenhol bizonyítania kell. Sokak véleménye az, h Ő egy megcsinált emberke. Majd, ha zsinórban nyeri a vb-ket, akkor elhiszem, de az még messze van....
Ja, és nem fáj Nekem semmi, mielőtt írnád a hülyeségidet. Lewis lesz a vb idén az biztos - gratula neki. Számomra MS az etalon.
üdv NO
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #28825 üzenetére
Arcod mérete vetekszik Hamiltonéval.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #28807 üzenetére
Tényleg nem személyeskedni kívánok, de ki vagy te, hogy csakúgy összehasonlítsd a különböző, F1-be került pilóták pedigréjét? Max. akkor hasonlíthatnád össze, ha ugyanolyan autóval és ugyanazokban a versenysorozatokban együtt versenyeztek volna. Szerintem.
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #28799 üzenetére
Ilyen sajnos előfordul.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #28797 üzenetére
tragikomikum....a mozi poénosra sikerült,..mert tényleg egy bohózat az egész, de ennek a jelenetnek szörnyű lényege van, hisz a vb-ért harcban álló versenyzővel történik az idény vége felé.
valahol dühítő is -
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #28799 üzenetére
Hihihi még fennt sincsenek a kerekek a nyalókás már elengedte
Milyen fura, hogy a szerelők nincsenek beöltözve mint Darth Vader -
LOTR
addikt
válasz
hunnylander #28797 üzenetére
kac kac kac .....
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #28764 üzenetére
Ja, hogy aztán majd ő ráncigálja el a benzinkutakat.
Most úgy fest hogy szépen feljavult a Renault, nem volt rossz döntés az hogy megnyomták az év második felét. Mellesleg egyáltalán nem biztos hogy jövőre nem lesz jobb a Renault mint majd a Ferrari. Nem szabad elfelejetni hogy 2005 és 2006ban is elhozták mindkét címet.
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #28764 üzenetére
-
Dumb
senior tag
válasz
hunnylander #28753 üzenetére
Alonso műanyag hajtókaros T*scos bringával nyomja?
[link]
-
Ijk
nagyúr
válasz
hunnylander #28699 üzenetére
Szerintem mindenki beblokkolt amikor elszáguldott mellettük egy benzincső
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #28679 üzenetére
Viszont nem látom az első box előnyét, mert ha jól sikerült volna a tankolás a komplett mezőnyt megkellett volna várnia, hogy elhaladjon mellette, így nem az első helyre jött volna vissza. Btw ha jól láttam most, hogy egy másik versenyző mellé engedték ki büntetést kapott és nem a verseny után kellett a kasszához fáradnia. Valencia után gondolom ezen formáltak, de az sc szabályon nem.
-
Chip
aktív tag
válasz
hunnylander #28625 üzenetére
Miután kiütötte Alonsot.
tulajdonképp ennek semmi köze az általad írthoz de az az eset még mindig nagyon felmérgel engem, sztem Nakajimának és még egy két embernek nincs helye az F1-ben
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #28213 üzenetére
És akkor még ehhez hozzá veszük azt, hogy az utóbbi időben nem túl jól rajtol.
Bármi lehet belőle. -
proof88
addikt
válasz
hunnylander #28156 üzenetére
Szerintem is sok kiesés lesz. Ennek több oka van. Az egyik az, hogy Valenciában nagy roncsderbit vártam, de nagyon fegyelmezettül vonatoztak az első körökben, aztán dög unalom lett az egész.
Viszont ez itt egy más pálya. Egyrészt mondtam már korábban is, hogy Spa-val megkezdődnek az izgalmas futamok. Másrészt ez vérszomjasabb pálya, mint Valencia, itt simán az van, hogy "jó lesz ez még, hopp, mégsem, jajj, puff".Szerintem nem gyakorolták be eléggé a pályát. Oké, új pálya, meg minden, de nem elég a felkészülési idő. Különben nem lenne ennyi hiba. Tehát sokan úgy fognak kimenni holnap a pályára, hogy még gyakorolni fogják óvatosan, hogyan lehet egy-egy kanyart szépen bevenni. És ez Massa-ra is igaz. Olyan hibákat fog véteni, hogy ihaj. Érezni lehet, összerakott egy nagyon jó kört, de hogy ezt az első n körben nem ismétli meg, az is holtbiztos. Persze ebben szerepet játszik az is, hogy a nyakán lesznek, meg hideg gumik, sőt talán meg is előzi valaki egyből, de a nagy nyomás alatt, ezen a pályán, nem hozzászokva a megtankolt balanszhoz (mármint a megtankoltságból adódó megváltozott menettulajdonságokhoz), simán odanyomja a kereket a falhoz, vagy elrepül az autó fara.
Ehhez azért hozzá kell tenni, hogy Massa az utóbbi futamokon higgadt is tudott maradni, a biztonságra ment. Viszont most szerintem nem arra fog menni, nagyon jól tudja, hogy bármikor megelőzhetik, és Hamilton nagyon lesi majd az összes lehetőséget rá. Nem mehet túlságosan biztonságosan, mert akkor Hamilton elé kerül, de nem is mehet, mint az őrült, mert akkor olyat hibázhat, ami sok pozíciójába kerülhet. Akár az egész mezőny is megelőzheti, ha pl elszámolja a féktávot és bemegy a bukótérbe, ahol meg kell fordulnia. Egy ilyen végzetes lehet, pl az első körben, ahol meg kell várni a bukótérben, hogy elmenjen a teljes vonat. Jó, nem akarom az ördögöt a falra festeni. Csak ezt egészen konkrétan el tudom képzelni, hogy megtörténik holnap Massa-val.
Persze mással is megtörténhet. De Kimi miatt nem aggodalmaskodok ennyit. Őbenne bízok és kész.
Meg aztán, lehet, hogy McLarennél az a terv, hogy Kova hátulról nyomást gyakorol Massára, aki emiatt kiesik Hamilton elől és kész a győzelem.Komolyra fordítva a szót, Kubica nagyon ott lesz, és Kimi is. Szerintem a holnapi nem Kubicáé és Kimié lesz. Hamiltonról nem tudok nyilatkozni. Massáról sem. Most bennük akkor sem érzem azt, amit eddig éreztem.
mod: jesszus, szófosásom volt, bocsi.
Viszont: itt van 1-2 kanyar, amiről el tudom képzelni, hogy már az első körben egymásra akadnak, véletlenül. Azt is el tudom képzelni, hogy valaki úgy megtolja hátulról az egyik BMW-t, hogy az keresztbefordul, aztán állhat le a mezőny hátsó része. Nem, nem fognak elegen vigyázni magukra!!! Tudom, hogy ez a szokás, de holnap nem. Érzem! -
copin
őstag
válasz
hunnylander #28153 üzenetére
A jó arcoknak stílusuk van. Az ideális fazon a sisak alá:
Simoncelli
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #28153 üzenetére
Na ja ez legalább elmegy. Amit Kubica csinál az meg vasárnap délutáni horror téma ha dobogós.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #28156 üzenetére
Nem hinném, hogy sok lesz az out, vagy az sc. Valenciára, és Monzára is sokan ezt tippelték, de nem lett "semmi". Fizikella majd odaveri, de kb. ennyi szerintem
venember83: évről évre kevesebb a vezetői hiba, még extrém körülmények között is. ez azért van, mert már nincsenek itt a parmalatos pedro dinizek, meg a segélyből befizetett baumgartner zsoltikák, hanem mindenki bizonyított már a múltban, és full profi a mezőny
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #28156 üzenetére
A sok kiesésben nem lennék biztos, mivel sokan tudják, hogy kihívásokkal teli a pálya, a mezőny nagy része szerintem nyugisan, biztosan fog végigautókázni. Sajnos ilyen lett a modern F1. Inkább a biztos pozíció, mint a bizonytalan végkimenetelű harc.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #28129 üzenetére
Kimi nincs legyőzhetetlen Superman-ként feltüntetve, és teljesen tiszta, hogy ebben az évben gyengébb, mint Massa. Rossz formában van, sokat hibázik. A 8 tizeden már meg sem lepődöm
Tizedesítenéd a technikai fölényt a kedvemért?
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #28129 üzenetére
Most jól jönnének az idei évre szóló Ferrari papirok mi?
Még, hogy elképzelésük sincs, elég gáz, még nekem is van elképzelésem róla
No offense! -
Overlocker
veterán
válasz
hunnylander #28013 üzenetére
Köszönöm!
proof88 szintúgy!
Ezen holnap is tudom nézni?
-
joshua7
veterán
válasz
hunnylander #27975 üzenetére
Vmi jobb nincsen?
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #27843 üzenetére
Én attól tartok, ha itt leesik az eső, akkor törésteszt lesz. Kemény a pálya, előzéstől nem kell tartanunk, az a lényeg, hogy "Börni" bezsebel egy kazal eurót. Szóval ez a futam az Ecclestone úr érdekeit szolgálja legjobban.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
hunnylander #27843 üzenetére
lehet h nehéz lesz elözni de szerintem azon fog múlni h ki tud jobban alkalmazkodni az idöeltolodáshoz,lehet több versenyzöi hibát fogunk látni mint 1 átlagos futamon.
-
soulcube
aktív tag
válasz
hunnylander #27785 üzenetére
Én úgy tudtam, hogy ő verseny igazgató ahogy azt te is írtad (Race Director) és nem versenybíró... De ezt a témát én már jegelem, mert szvsz. 1000x le van már rágva.
-
Yahhher
aktív tag
válasz
hunnylander #27780 üzenetére
Persze, hogy neked írom, te vetted magadra az azelőtti hsz-emet. Mondjuk nem tudom miért. De nem is érdekel.
Fel kellene nőni egyeseknek. <-- Nem neked címeztem.
További szép napot mindeninek. -
Yahhher
aktív tag
válasz
hunnylander #27767 üzenetére
Nem irányítottam neked semmit, és azért szólok most, mert most lett sok... Nemigaz, hogy egyik fél sem képes elfogadni ami van. Egyikőtök sincs abban a helyzetben, hogy döntsön az fia helyett, de itt mindeni okosabb mindenkinél. Van itt pár ember aki csak ugyanazt tudja a másiknak mondani, de azt rendületlenül. Ez mind oké is lenne, de egyik se látja be, hogy em érdemes a másikkal vitázni. Nem igaz, hogy itt tartatok, sokan felnőtt fejjel. Rohadtul nem érdekel a vitátok senkit, mindig ki kell szűrni, hogy mit ne vegyünk figyelembe. Nyissatok egy f1-anyázás topikot.
-
uszkart
tag
válasz
hunnylander #27767 üzenetére
Igen, igen, és a 43. kör elején Lewis már nagyon jól tudta, hogy mivel, kb 5 km múlva Kimi ugyis ki fog esni, ezért afölött az ici-pici szabálytalanság fölött, amit a sikán átvágásával követett el, úgyis el fognak siklani! Ba*ki, mésem így lett!
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #27763 üzenetére
Es abban miert nem ertesz egyet, hogy azzal, hogy Kimi kiesett, megszunt az elonyszerzes targya?
Akkor mindenki azt csinálná, hogy már a verseny elején pályalevágásokkal megelőzne mindenkit, és a vége felé adná vissza a helyet.
Így mondjuk az eredeti 15sec-es lemaradást ami a vége fele összeszedett volna, le tudná csökkenteni 1sec-en belülire,
és még ha nem is sikerül a végén előzni szabályosan,
a szponzorok jól fizetnek a verseny vezetése miatt, már megérnéEttől már csak az jobb, hogy a hamilton tudta, hogy Kimi ki fog esni, ezért nem adta vissza a pozíciót.
-
uszkart
tag
válasz
hunnylander #27763 üzenetére
Azért nem, mert Lewis a +2 pontot szabálytalan manöverrel szerezte, és nem azzal, hogy Kimi kiesett.
-
uszkart
tag
válasz
hunnylander #27754 üzenetére
Abban azért egyet értünk, hogy mivel Kimi a falba fúródott, egyértelműen visszaadta a pozíciót Lewisnak!
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #27754 üzenetére
Na, mostmár az is kiderült, hogy a bukótér jobban tapad, mint a pálya.
a sarga zaszlos vetseget nem is hoztam fel
Egyrészt már másodszor hozod fel, másrészt kár, mert csak kiröhögteted magad. Ki lett tárgyalva, hogy azt nem előzik, aki a pályán kívül tartózkodik, vagy egyéb okból áll. Tökmindegy, milyen színű a zászló. Lásd Monaco, Sutil. -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #27751 üzenetére
McLarennek utos lapjai voltak, olvasd el a beszamolot
Gondolom, a hozzád hasonló Hamilton-szurkolók szerint voltak űtős lapjai.A beszámolót meg nem olvasom el, mert nincs kedvem bonyolult angol jogi szöveget bogarászni. Kíváncsi lennék, hogyan bizonyították telemetriával egy olyan dolgot, amit nem lehet, hiszen Hamilton és Raikkönen nem egymás mellett gyorsított volna, ha Hamilton besorol Raikkönen mögé. Így már mindjárt érvényüket veszítik az adatok, mert a pálya nem mindenhol ugyanúgy tapad.
Az meg egyenesen röhej, hogy te, aki annyira ad a hiteles forrásokra, index.hu-s cikket linkelsz a fórumra.
Megint minek reagálok?
Na mindegy, mostmár megírtam...
-
Rick4
félisten
válasz
hunnylander #27747 üzenetére
és megint azok rázzák a lábukat, akik a doksilopásig sehol sem voltak, estek keltek, működő autót sem tudtak csinálni.....akkor kellett volna kitakarítani a paddockban..
-
uszkart
tag
válasz
hunnylander #27742 üzenetére
"Revenge, Lewis! Revenge!"
Szánalmas! -
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #27742 üzenetére
Szőnyeg alá söpörni a sokadik kanyarlevágásért járó büntetést méltányos lett volna?
-
laci666
senior tag
válasz
hunnylander #27686 üzenetére
Köszi már érthető.
Egy újabb formula.hu-s félre fordításnak döltem be.
Nekem már be se jön az oldal.Amúgy végig olvasva megy a színészkedés rendesen.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
hunnylander #27612 üzenetére
pffffuuuu de jó vagy
KÖSZ
-
copin
őstag
válasz
hunnylander #27606 üzenetére
Gondolom nem bízza majd az apjára. Feltéve persze hogy nyer. Amikor a WSC-95 legyőzte a Mclarent, akkor helyreállt a rend. Bízzuk a hosszútávú versenyeket a profikra.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #27606 üzenetére
Ami azt illeti, egy ilyen jutalom kilátásba helyezésével, engem is sokmindenre lehetne motiválni...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #27592 üzenetére
Brazíliáig minden futam esős lesz, vagy mi a bré? ...
-
soulcube
aktív tag
válasz
hunnylander #27592 üzenetére
Na ez érdekes lesz. Sokan aggódtak, hogy mi lesz eső esetén, látható lesz-e a verseny...
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #27592 üzenetére
Jó a karikatúra!
Egy kis érdekesség. -
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #27549 üzenetére
Vettel mióta tesztel Red Bull színekben? Úgy értem hogyhogy nem STR-el csapatta neki? Vagy ez eddíg is így volt és csak az én figyelmem kerűlte el hogy RBR tesztpilóta?
-
soulcube
aktív tag
válasz
hunnylander #27517 üzenetére
Ajjajj... Mi ez ?
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #27537 üzenetére
Ez a régebbi szárny még elmenne, és nem is az a bajom, hogy magasan van, de egyszerűen undormány. Csúnya.
És a Williams szárnya sem sokal szebb. Ezt tudták kitalálni? Ezt nem kellett volna.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #27532 üzenetére
Nem a benzinfogyasztás miatt parkoltak a boxkijáratnál. Mivel a megtett körök után tankoltak vissza benzint, ezért semmi értelme nem lett volna álló helyzetben fogyasztani az üzemanyagot, egyszerűbb lett volna kevesebbet tankolni, és később indulni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #27530 üzenetére
R.Grosjean-ra leszek még kiváncsi, a GP2 mezőnyéből rá áldoznék energiát és teszteket..
Aktív témák
Hirdetés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kerékpársportok
- Formula-1
- iOS alkalmazások
- DUNE médialejátszók topicja
- Autós topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor Pad X8a 64GB Wifi,1 év Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest