- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #33615 üzenetére
Megnéztem külön a két képet, 95%, hogy a mekis kép közelebbről készült. Már ez és a képek támpont nélküli egymásraméretezése is tönkreteszi az objektivitást.
Ettől függetlenül lehet a McLaren a hosszabb tengelytávú, de akármennyire szeretném is tudni, de még azt sem tudom megmondani, hogy melyik a hosszabb autó. A Ferrari hosszabbnak tűnik, de elsődlegesen azért mert karcsú jellegű... stb.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #33612 üzenetére
Jah, hogyha rákattintok bejön nagyobba. LOL
-
Csabee.
nagyúr
válasz
Motion_Blur #33608 üzenetére
másnak is volt linkelési problémája valamiért ff alatt... e ez a ferrari mclarenes kép nagyon jóó
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #33608 üzenetére
A mekinek hosszabb a tengelytávja? Nem tudom melyik gumi van hátrébb.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #33598 üzenetére
Pisikúrával együtt? Jól bírod, heti háromszor...
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #33596 üzenetére
Hát, Raikkönen győzelme már csak azon múlik, hogy mész-e szaunázni.
Tavalyelőtt bejött...
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #33583 üzenetére
..És a Toyota hordja legmagasabban az orrát. Fent.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #33583 üzenetére
A Ferrari nagyon 'le van ültetve', legalábbis vizuálisan ez jön át.
De az objektívitásba az alsó részek eltérő festése belezavar, a Ferrarinál fekete, ami keskenyíti az alapszínt, a McLaren totális ezüstözése meg épp ellenkező hatású.
Egyébként ezek az autók ilyen beállításból a legszebbek. Kár, hogy a McLarenről még nincs ilyen kép, de holnap már pályára gördül a már Portugáliában lévő példány, és akkor majd lesz.
-
Dragbajnok
tag
válasz
Motion_Blur #33583 üzenetére
Hát itt nagyon szembetűnő hogy mennyivel dagattabb a Mclaren a másik két autónál de főleg a Ferrarinál.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #33583 üzenetére
amúgy ebből a képből nem az jön le hogy laposabb az orra a mercinek...
max azért tűnik annak mert gömbölyítettebb mint a ferkáé -
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #33559 üzenetére
A Ferrari után ez is nagyon daginak néz ki nekem.
Egyébként nem tetszik, pedig jóra számítottam, mert a mekik szépek szoktak lenni, de ez nem az.Jövő héten kik jönnek? BMW, Williams? A bömösre még kíváncsi vagyok.
szerk: a KERS teoriát már én is felvetettem, de ebben a cikkben meg azt mondja Domenicali, hogy idén mindenképp a KERS-el akarnak rajthoz állni. Szóval valahova csak bedugaszolták.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #33573 üzenetére
Azért az eléggé szembetűnő, hogy az eddig bemutatott autók közül a Ferrarinak mennyivel karcsűbb a pilóta mögötti része. Remélem, ez majd a köridőkben is megmutatkozik, nemcsak látványra (és nem lesz hűtési problémájuk sem). Érdekes, hogy még a McLaren sem tudta elrakni a KERS-t úgy, ahogy a Ferrari... lehet, hogy a pirosak be sem szerelték, csak vetítettek?
-
válasz
Motion_Blur #33573 üzenetére
szerencsétlen meki lassan kereshet új szponzort, mert a vodafone felirat nem fog kiférni a hátsó szárnyra
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #33573 üzenetére
Az az első felfüggesztés csak most szúrt szemet.
mod: Szemből úgy látom még nincs róla kép...
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #33561 üzenetére
F3 autónak elmegy. Mint a többi idei F1-es autó.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #33563 üzenetére
Ha erre nem mondhatod, hogy szép, akkor a többi autó ugyanilyen perspektívájú képére se.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
Motion_Blur #33563 üzenetére
nekem bejön, hátsószárny nemtetszik, de lehet csak azért mert megszoktam a régit
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #33561 üzenetére
Jó lesz az. De egy perspektíva alapján még nem tudok véleményt alkotni.
Ezeknél az új autóknál kell vagy 5 perspektíva, mire találunk egy olyat amiből jól néz ki.
Update, 1 perspektíva már van
:
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #33558 üzenetére
Arra akartam utalni, hogy a visszaszámlálás GMT, de így mindenkit félrevezethet, aki nem a britek időzónájában van.
Ennél sokkal okosabb visszaszámlálást is csinálhatott volna a webmester, pl. olyat mint az f1.com-on szokott lenni.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #33554 üzenetére
Börni indul a motoGP-n vagymi?
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #33550 üzenetére
Igazából fogalmam sincs. Eddig én azt hittem, hogy nem az FIA határozza meg a csapaton belüli számozást, hanem a csapatok, de mostmár nem tudom, mit higgyek.
-
ronaldo
őstag
válasz
Motion_Blur #33542 üzenetére
A Ferrari-féle tükörmegoldás nagyon tetszik, igaz ők régóta próbálkoznak hasonlóval. Némi szépérzék meglétét is jelentheti, mert a Toyotán az a két függőlegesen odaragasztott tepsi elég rondán áll.
Annyi még érdekes, hogy a Ferrari hátsó része karcsúbb, kecsesebb a csepp-forma. De kidolgozott gépnek tűnik mindkettő
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #33518 üzenetére
ez különösen tetszik:
"Mindenki elfogadta volna, hogy egy évvel toljuk el a hibrid rendszer bevezetését, kivéve a BMW. Nem győzőm hangsúlyozni, hogy csak abban az esetben áll fényes jövő a Forma-1 előtt, ha megtanuljuk, miként kell együtt dolgozni. Ellenkező esetben sötét jövőt jósolok a sportnak" – tette hozzá Domenicali.
HAHAHA
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #33519 üzenetére
Logikus, tavaly Kimi semmit nem tett le az asztalra, minek maradjon ő a csapatelső szám szerint? Így hátha harciasabb lesz, és még jobban vissza akarja majd szerezni az 1-est.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur #33518 üzenetére
A képeket elnézve Massaé a 3-as, Kimé a 4-es rajtszám.
-
laci666
senior tag
válasz
Motion_Blur #33496 üzenetére
Még is tud valamit Palik
De az biztos ,hogy forma1-et kommentálni azt nem,de az jó amikor Gyulát helyre rakja -
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #33492 üzenetére
4-5 tesztből hogy tudják biztosítani Kiminek a több ezres beígért tréninget?
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #33457 üzenetére
Hát ha a többi autó is hasonlóan "szép" lesz akkor idén max. csukott szemmel fogok kimenni a Hungaroringre.
Remélem lesz valami látványos lázadás és legkésőbb jövőre változtatnak a hátsószárnyon. Ez egészen egyszerűen illúzióromboló.
-
barnam_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #33433 üzenetére
Egy Ferrari csak szép lehet!
A hátsó szárnytól eltekintve nekem tetszik az új designszerk.: hát igen, a 2004-es sokkal inkább Forma1 autónak nézett ki, mint ez.
-
bdav
őstag
válasz
Motion_Blur #33435 üzenetére
azt írják hogy miért nem lehet hozzányúlni? (bocs lustavagyok)
hátsó szárny még mindig randa. többi nemgáz szvsz, viszont ha tényleg engedtek bárhova mindenféle szirszarokat pakolni akkor abból csak gáz lesz később. vazz ha már tiltanak vmit tiltsák rendesen.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #33392 üzenetére
Hiába nem volt finn, volt a skót fiatalemberben sisu.
Randa ez az idei versenyautó, de nem meglepő. Csak szomorú.
Remélem a slickek azért majd valamit javítanak a helyzeten, és legalább előzések lesznek.
-
kdave9
tag
válasz
Motion_Blur #33452 üzenetére
A szabályokat betartva kihozták az autóból amit tudtak. Minél többet nézem, annál jobban tetszik, különösen a motor és környéke, azt nagyon eltalálták. A hátsó szárnyat még szokni kell.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #33445 üzenetére
Szép.
Néhány érdekesség, ami megragadta a figyelmemet. Az F60 rövidebb elődjénél. Ehhez jön még a brutálisabb új fékek (eddig ebben a Meki még vitte a prímet szvsz, ezután ez már kérdéses lesz), az új Ferrari nehéz ellenfél lehet Monacóban.
Massa: "Az autó azonban nagyon-nagyon kicsi és tömör, különösen a hátsó fele. Elég szépnek és jónak látszik, és remélhetőleg olyan gyors is lesz, mint amilyennek kinéz."
A másik, hogy a tükörtartó azért olyan amilyen, mert azon a területen (az oldaldoboz előtt) szabadságot adnak a szabályok, tehát mégis lehet bizonyos területeken wingleteket és egyéb aeroelemeket kreálni.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #33435 üzenetére
Ez azért így elég érdekes.
Mi lesz majd a kerékcserénél, a tankolásnál, ahol minden másodperc számít? -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #33443 üzenetére
A designerek megfeledkeztek a színelméletről; a fehér terjeszkedő szín. Hanyagolnám a hátsó szárnyról, hogy kevésbé szembeötlő legyen. De Shellék és AMDék örülhetnek, az oldallemezen igencsak virítanak.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #33414 üzenetére
Ilyen hátsószárnyat otthon is össze lehet dobni pár tábla bádogból. Arra is van egy tippem hogy ettől sem lesz több előzés a pályán.
Bevásárlókocsi rulez. Sebaj, 4:3-as tévén ha átkapcsolok 16:9-re akkor meg is van oldva a probléma.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #33435 üzenetére
Ezek szerint működik benne a KERS, nem széthúzott csatlakozókkal rakták bele.
-
remington2
senior tag
válasz
Motion_Blur #33433 üzenetére
A sírós-smileys kép nagyon kemény! Oldalról egy picivel szebb, de ebből a kameraállásból teljes döbbenet
Jövőre aligha fogok kibírni egy futamot röhögés nélkül, ezt a reakciót hozza ki belőlem, akárhányszor ezt a dolgot meglátom
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #33433 üzenetére
Vannak előnytelen, ill. szokatlan perspektívái az új designnak, de ez jelentéktelenedni fog amikor a többi autó is hasonló struktúrájú lesz.
-
RedWing
aktív tag
válasz
Motion_Blur #33433 üzenetére
Idő kell, hogy megszokjam a látványt...
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #33420 üzenetére
ja, nyers erőből aláznak
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #33410 üzenetére
az oldalsó szekrények beömlő nyílása nem kicsi egy picit? múlt szezonba is gond volt a hűtés, pedig akkor volt még kopoltyú is, és nagyobb volt a nyílás...
-
RedWing
aktív tag
válasz
Motion_Blur #33410 üzenetére
Amen!
-
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #33392 üzenetére
Én már tegnap végignéztem! Nagyon állat!
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #33385 üzenetére
Én meg arra is kiváncsi vagyok, hogy Newey mit fog alkotni, és ebből mennyit fog kapni a Toro.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #33385 üzenetére
Én is nagyon kíváncsi vagyok rá, szerintem jó választás volt!
-
stvnppp
senior tag
válasz
Motion_Blur #33354 üzenetére
Kíváncsi leszek, ki mit hoz össze az új szabályokból...
-
"B"
tag
válasz
Motion_Blur #33354 üzenetére
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #33336 üzenetére
Na igen, a formula.hu arról híres, hogy mindig visszafogják magukat a cikkírók és csak ezért nem közölték le hogy ők tudják ám. Sosem közölnek kamu híreket, sosem fogalmazzák át a külföldi cikkeket, sosem ferdítenek, sosem hergelik a népet a trendnek megfelelően. Ők az újságírás, cikkírás szentjei
De ettől eltekintve is, ezt a hírt azt írja sokan tudták már korábban, most már sok oldalon téma. Világszinten nem akadt egy újságíró aki nem vállalt be mondjuk egy pert? A neve világszinten ismert lehetett volna a "titkos info" napvilágra hozásával
elszomorít azért, hogy az olvasót így lenézi az oldal és ha van is egy (nagyon pici, pl Kimi opciója, mert ha idén is vb lehet abbahagyta volna részéről) pici igazságtartalom akkor azt úgy alakítja át ahogy.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #33336 üzenetére
Lehet, hogy én vagyok az értetlen, de tulajdonképpen ezzel a résszel, amit bemásoltál, mire akart utalni a cikkíró?
Ez természetesen leginkább csak feltételezés - de mi az az ez? Alonso szerződtetése? Ezt akarja azzal alátámasztani, hogy a szerződéskötés előtt a Ferrari vezetősége nem győzte dicsérni Räikkönent, utána már inkább arról szóltak a hírek, hogy rendkívüli módon megdolgoztatják a télen?
Nem értem az összefüggést... -
remington2
senior tag
válasz
Motion_Blur #33333 üzenetére
Szomorú ez a videó
-
stvnppp
senior tag
válasz
Motion_Blur #33312 üzenetére
Be kell látnunk, hogy Alonso jelenleg a legjobb pilóta a forma1-ben... A legjobb autófejlesztő (lásd pl. Mclaren 2006-2007, vagy a Renault), és emellett gyors is... Ha adottak a körülmények (nem muszáj neki a legjobb autó), akkor bármit megnyerhet... Bár vannak hibái is, gondolok itt 2005-ös kanadai nagydíjra, vagy 2007-es szezonra, de ha ezeket kiküszöbölik, akkor nincs ellenfele.
Ha én lennék a Ferrari elnöke, elgondolkodnék Raikkönen vagy Massa cseréjén... Mondjuk az idei év alapján Massa maradna, érdekes lenne ha összeengednénk őket, és úgy járnánk, mint 2007-ben a Mclaren, két jó pilóta, nulla bajnoki cím. -
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #33284 üzenetére
Pontosan Lajoska sok hibája miatt még a csapat balfékeskedése ellenmére is meg nyerhette volna a világbajnokságot egy igazi bajnok alkat. De Massa nem az, ahogy Irwine sem volt az. Pedig ezt a lepattanót talán még barika is kapba lőtte volna... /és bizony sok igazság volt abban, hogy lonzi si megjegyezte, hogy valahogy elég lagymatagul gyüjtötték a pontokat a srácok../
Az Massa angliaijáról meg annyit, hogy mások egy futamon 1-2-t hibáznak, maszatka meg azon az egy futamon annyit nyirta a füvet, amennyi egy újonc japán teljes szezonjára is sok... -
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #33275 üzenetére
Valahogy nem akarod érteni. A Ferrarinál az olcsóbban jobbat esete is megvalósítható lenne. Massa pedig saját bénaságból is többet bukott annál a 20-asnál. Az angliai futamon mutatott teljesítménye szerintem pályázhat az évtized leggyengébb pilótateljesítményére....
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #33275 üzenetére
Szerintem meg senki nem látja át a helyzetet, mert az f1-es csapatok megfoghatatlanok a gazdasági elméletekkel, nem lehet tudni a hatásokat. Toyotát lemásolta a többi gyár, mert olyan elméleteket dolgozott ki és ültetett át a gyakorlatba az autóiparban, hogy elhúzott fényévekkel a többiektől (most már anno). F1-ben mégis problémái vannak.
F1 nem termelő nem szolgálgató vállalat, lehet hogy csapatonként teljesen más tényezők a fontosak. Tényleg senki nem tudja mivan.
Én így látom azért: pl. ha kevesebb ember fogja összeszerelni a Ferrari motorokat és azok szétesnek majd Massa alatt, akinek megmaradt a fizuja akkor lehet elgondolkodnak hogy hibáztak. Ha megtartják az embereket és Massa/Alonso bárki behisztizik de még marad a csapatnál, de kap egy jó autót akkor a vezetők szerintem a képébe mosolyognak....a pilóta meg visszanyal azonnal, hogy jajj de boldog és várja a szponzorokatlásd Hamilton, alacsonyabb fizetés de megoldotta ésszel a dolgot.
Az f1 jóval egyensúly érzékenyebb dolog mint más sport szerintem, így ha változás történik egy viszonylag jól működő csapatban az elég komoly kockázat, kérdés melyik a nagyobb, ami nem jár személyi változással csak hőbörgéssel vagy amelyiknél valósan kerülnek ki emberek a cégtől..
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #33277 üzenetére
Az osszkoltsegveteshez kepest ez kis osszegnek tunhet, de amikor ki kell gazdalkodni illetve pl. be kell osztani konkret anyag- es munkakoltsegekre akkor mar igenis tetel. Egy fejetlen konyvelessel es koltsegvetessel a legtokeerosebb ceget is tonkre lehet tenni.
Es egyre inkabb komoly tetel lesz nehany millio is, ugyanis bevezetesre fog kerulni a koltsegvetesi limit. En ugy veszem eszre, hogy a legnagyobbakat is sujtja (majd) a valsag, szoval ezt nem uszhatja meg sem a Ferrari, sem a McMerc. Begyuruzik mindenkihez.
De a likviditastol fuggetlenul, egy verbeli pilota a versenyzest es versenykepesseget tobbre tartja, mint a csillagaszati fizetest. Es mivel jo auto nelkul meg a legjobbak sem brillirozhatnak igazan, ezert kibirnak a bercsokkentest, 'szocialis kozerdekbol'.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #33277 üzenetére
Ha megnézem, hogy mekkora szarban vannak úgy általában az autógyárak mostanság, s figyelembe veszem, hogy a FIAT sosem állt fényesen, akkor igen, affelé hajlok.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #33275 üzenetére
Rosszul értettétek. Nem engedném el a tehetséges pilótát, de inkább az ő fizetését csökkenteném arra a szintre, hogy még a csapatnál maradjon. Ennyi. Nem azt mondtam, hogy baumgartnereket alkalmaznék.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #33271 üzenetére
Törött lábbal? Akkor inkább Buttont. Vagy Vettelt, esetleg Rosberget.
aesir: Most mit mondjak? Sok kicsi sokra megy. Csapatvezetőként tuti inkább pilótákon spórolnék, mint a fejlesztésen. Persze meglehet, hogy nagyon rosszul látom a dolgokat.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #33271 üzenetére
Webbert csak ne bántsuk oké?
Ő, mondjuk a szerencséjéből fakadóan még többet vesztene... -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #33252 üzenetére
Még nincs kész, bár zeneszerzés terén nagyon produktív voltam az elmúlt időszakban. Idén már nem fogok vele elkészülni, nem akarom összecsapni. A mai nap az első ebben a hónapban, hogy újra működik a netem.
Emiatt még a videó- fotógyűjteményem is hiányos maradt, még 512 kbps-sel is sok időbe telik a hiánypótlás, nemhogy 0k-val.
De még az uborkaszezonban pontot akarok tenni a dolog végére, mert a videó elsődleges célja nem a McLaren/Hamilton-sztárolás
, hanem a zenémet akarom vele stílusosan promótálni, az F1 meg ideális képanyag ehhez.
Hát igen, kemény idők jarnak az F1-re (is).
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #33238 üzenetére
hátha jobban eggyüt tudnak dolgozni..
-
Aprósólyom
addikt
válasz
Motion_Blur #33231 üzenetére
Schumacher forever!!!
Egyébként, érdekel véleményetek. Van még értelme nézni forma 1-et, miközben tehetség egy szál se? (mármint ha nem egymáshoz viszonyítjuk őket relatíve) Minden évben más teljesít jól, de nem is kiemelkedően. Mondjuk az a fekete srác (nem jut eszembe a neve) még egész jó lehet, ha a ferrari alatt nem hibázott volna annyit. (na ezeket is csak hallomásból tudom) De a sok nyomi szabály miatt, és a számomra átlagos versenyzők miatt nézhetetlenné vált az utóbbi pár évben... Vajon változott a helyzet valamennyit? Vagy szerintetek változni fog?
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #33231 üzenetére
Az idény előtt mindenkinél minden szép és jó.
Várom Fisichellát, hogy most vagy soha de csempiön lesz. -
"B"
tag
válasz
Motion_Blur #33228 üzenetére
jó látni és hallani őket
már hiányzik
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #33221 üzenetére
"A The Sun értesülései szerint David Richards nem akarja, hogy az alkalmazottai az utcára kerüljenek, így egyre valószínűbb a Formula-1-es visszatérés."
Meg még tartsa meg a Honda 800 alkalmazottját is... ehhh... Legalább a felének majd menni kell.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #33202 üzenetére
Kössz.
Egy ilyen szárnnyal ki is lennék békülve azt hiszem.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #33193 üzenetére
Több kép is van?
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #33189 üzenetére
Csak vicceltem. Meggárgyult kicsit a fejem.
Én személy szerint szeretem a tankolást. Egy kis taktikázás belefér!
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #33185 üzenetére
Formában volt az öreg.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #33181 üzenetére
Hajrá DC!
Behalok, ha megnyeri!
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #33181 üzenetére
Még a végén megnyeri!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur #33180 üzenetére
Kúltárd döntős áááá
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #33177 üzenetére
Tavaly Vettel nyerte meg Németországnak a kupát, most Schumacher nem tudott veszíteni. Azt viszont nagyon furcsállom, hogy Loeb kikapott a ralliautóban.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #33126 üzenetére
Végülis ha tudják a végleges tömegét, és méretét, akkor magát az autót tervezhetik, tesztelhetik (aerodinamikai szempontból) anélkül is, hogy benne lenne, a KERS-t pedig tesztpadon is járathatják. Úgysem biztos, hogy akkora előny lesz a használata, szóval ha KERS nélkül jól sikerül az autó, akkor akár késhetnek is vele egy kicsit.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #33123 üzenetére
Érdekes, hogy valódi alkatrésztesztelés nélkül is ennyit köröztetik őket. Olyan komolyan veszik az összehasonlítást, mintha a sebesség döntene, nem a szponzorpénzük.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #33118 üzenetére
De gondolom, slicken, meg félig 2008-as aeroval. Mondjuk így sem rossz.
Most látom, tegnap 128 kört tett meg, ami több, mint 2 és fél óra. Igaz, hogy ezt nem egyhuzamban tette meg, de egy F1-esben ez egy napra nagyon durva. Biztos nem volt gondja este az elalvással.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #33118 üzenetére
Best Lap Time in 2006 (Any car - V8 Engine): 1:15.684 Michael Schumacher (Ferrari 248 F1) - 12 October
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #33104 üzenetére
Nem úgy volt, hogy a Ferka ezen a teszten már a KERS-t fogja nyüstölni?
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #33104 üzenetére
Tuti nem másnapos
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #33098 üzenetére
volt csak 1magában körözött egy kocsi
mittom melyik csapattól
f1today.nl -
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #33091 üzenetére
Nem tudja valaki, hogy Buton tesztel-e a Toro Rossóval?
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #33076 üzenetére
az tuti, hogy lefőtt neki a kávé rendesen most..
nem csodálnám ha legközelebb szakállat növesztene és az fehér lenne ezek után... -
(Kolombusz)
veterán
válasz
Motion_Blur #33076 üzenetére
Gondolom így is hülyére kereste magát, mit sajnálsz rajta.
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #33059 üzenetére
ha tudják végig fogják. senki sem akarja kidobni azt amit összehoztak, főleg nem brawn.
de más forrásból és más fogja learatni a babért ha véletlen tényleg frankó lett a vas.
én drukkolok nekik, de inkább itt veszítsenek pár száz dolgozót, mint globálisan 10ezret, vagy még többet.
egy tnc vállalatnál egyszerűen teljesen más gondolkodás van mint egy sima nc-nél.peat: és ezt neked is mondom: tnc vállalat a honda!!!
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #33045 üzenetére
Nem értek egyet, éppen most profitálhattak volna a szabályváltozásokból s kivonulnak? Szerintem pénzügyi okai kell legyenek ennek.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #32977 üzenetére
Mi a hiba?
Nem találtam semmit...
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #32965 üzenetére
Jaj, már azt hittem, hogy valami DS-szörnyűség...
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #32950 üzenetére
Höh?
Upnak inkább: 23-tól lesz pösze Massa barátunk gokart bulijának ismétlése eurosport2-őn. Schumi és Bari is ott lesz
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #32924 üzenetére
A Santander Alonso szponzora, így a 2010-es Ferrari felállást előre lehet jósolni.
-
copin
őstag
válasz
Motion_Blur #32924 üzenetére
"Igen, a Santander 2010-től a Ferrari szponzora lesz"
Ez egy jel... Hány percre kötött szerződést a Renaultal Lonzi?
-
lenox
veterán
válasz
Motion_Blur #32777 üzenetére
Hehe, 7 honap alatt vegul kiadtak
.
-
enzodasilva
csendes tag
válasz
Motion_Blur #32775 üzenetére
Keeeeeell!
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #32790 üzenetére
Mivel egyertelmuen Silverstonerol van szo, WG total osszekeverte a ket delikvenst.
Az eset igy tortent (lehet csekkolni a FOM editben is):
"...de szinte tökéletesen kapta el az elindulást Hamilton a 4. helyről indulva úgy lőtt ki az esőben, hogy az első kanyarba menet még néhány pillanatig Kovalainen előtt is volt egy orrhosszal, a Beckettshez már fej-fej mellett értek, és végül ő engedett Heikkivel szemben."
-
Noddy
senior tag
válasz
Motion_Blur #32779 üzenetére
Kisebb lett a kocsik szélessége, vagy csak a magasabb szárny miatt tünnek keskenyebbnek?
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #32775 üzenetére
Azt a nem nornális eget
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #32777 üzenetére
A komplett platform neve lesz Maranello.
-
nat
senior tag
válasz
Motion_Blur #32775 üzenetére
pörög,mint majom farkán a stanicli -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #32770 üzenetére
Isten ments...
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #32767 üzenetére
Ha a mester sosem küldte az öcsit akkor Hami most miért küldené?
Bár az igaz hogy ő jobban kedvelte a csapattársát így inkább rá esett a választása. [link]
Aktív témák
Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Delta Force (2024)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Fotók, videók mobillal
- Spórolós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Hobby rádiós topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X +GTX 1660 SUPER +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Asus TUF 16 FA607PI - 16" 2,5K 165Hz - Ryzen 9 7845HX - 32GB - 1TB - RTX 4070 - Win11 - 1,5 év gari
- Eladó Logitech G735 gyári dobozban, kiváló állapotban!
- Eladó RODE NT-USB Mini gyári dobozban, megkímélt állapotban!
- Eladó ASUS ROG FUSION II 500 + ASUS ROG THRONE QI gyári dobozban, kifogástalan állapotban!
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
- OLCSÓBB!!! Apple Ipad Pro 2 gen2 10,5" 2K retina A1709 64GB
- Epson Expression 12000 XL Nagyformátumú A3 szkenner
- Beszámítás! Apple Mac mini 2023 M2 Pro 16GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- NEC MultiSync V421 monitor (42") 1920 x1080px
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest