- Mobil flották
- iPhone topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi Note 10 / 10 Pro - 108 megapixel, maradhat?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
MPowerPH #37000 üzenetére
Ha mégis fellebbeznek így már lehet esélyük. Azért ebben simán benne lehet, hogy direkt elengedték, hogy később így egy helyet nyerjenek vele.
Többször is volt már olyan eset, ahol az esetleges szándékosság gyanúja miatt ítéltek a másik fél javára.
A Toyota jó, de nincs mindig lehetőségük ilyen eredményre, és nem lehetnek biztosak benne, hogy ez nem marad továbbra is így.
Egy próbát megérne szerintem. Mégis csak a dobogótól fosztották meg őket. -
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #37000 üzenetére
A McLaren pitwall csak a dolgát tette és elővigyázatos volt, mert már retteg az FIA-tól. Ők a GPS pozíciókat látják és látták, hogy Lewis sárga zászló alatt Trulli elé került ezéert utasítoták a pozíció visszaadására. Azt nem láthatták és tudhatták, hogy trulli hogyan került Lewis mögé, mert a közvetítésben ez nem volt, és hiába nézték a videofolyamot, azon a Vettel-Kubica esetet adták agyba-főbe.
A Toyota pitwall volt a bugyuta: Meg kellett volna kérdezni Trullitól, hogy merre kolbászoltál, amikor Lewis megelőzött? Kinn voltál teljes mértékben a pályán kívül? - Gyerekek elhagytam a pályát, Lewis akkor ment el. - Hoppá, akkor nem maradhatsz előtte, hiába is volt előzékeny veled, tessék visszaengedni, különben a 4. hely helyett kapunk egy DT-t és 0 pontot. Perceik voltak erre szépen átgondolni, átbeszélni. Csakis magukat és a szabálykönyv szigorát okolhatják, a McLarent semmiképp sem.
-
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #36962 üzenetére
Nem nevetséges, hanem logikus.
A BMW mérnökeinek mérlegelniük kell az előnyöket és hátrányokat, ezért döntöttek így.
A probléma onnan fakad, hogy az idei KERS még gyengére van lekorlátolva, Kubica meg nehezebb mint Heidfeld. Kubica gyorsabb KERS nélkül több kiegyensúlyozásra maradt ballaszttal. De jövőre már erősebb KERS lesz engedélyezve, plusz kötelező is lesz. De ha egységesítik, megint hülye lesz az FIA és akadályozni fogja a fejlesztési versenyt.
Olvastam olyat a KERS-es Sam Michael (Williams) mélyinterjúban, hogy ha szabadon fejleszthetnék a csapatok az energiavisszanyerő rendszereket, évek múltával a cucc olyan szintre jutna, hogy elméletileg még fékek sem kellenének az autókra, mert a KERS ellenhatása helyettesítené, és ezzel egyidőben félelmetes teljesítményt adna az autónak, a moci egy ilyen brutál KERS mellett lehetne akár egy egyliteres szutyok is, de az autók akkor is tépetnének mint az állat, mert a KERS annyira komoly lenne.
Szóval önmagában a KERS-ben nincs hiba, csak megint az FIA-ban, mert nagyon lekorlátozta a fejlesztési lehetőségeket.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #36609 üzenetére
Én inkább táplálok ha nem haragszol meg érte.
Egyrészt várhatóan a többi futamon is lesz jópár kieső, másrészt Barcelona-ra jön a javítócsomag. Azt pedig érdemes megszámolni hogy ki előzte a legtöbbet a versenyen. Ha nem tévedek akkor Hamilton, és ráadásul mindenféle kocc nélkül sikerült neki véghezvinni mindezt.
Vettel pedig szerintem hibázott. Bár még 2 teljes szezont sem húzott le az F1-ben tehát egy ilyen hiba még belefér.
Toyotáéknak meg fel van adva házifeladatnak a komplett szabályköny.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
MPowerPH #36735 üzenetére
Már előre meg van írva a lista, most igazítják hozzá ezt. BrawnGP győzelemre volt igény, és ezt meg is csinálták. Igaz kellet hozzá, hogy nem hívták be időben a SC-t (ezzel akár életet is veszélyeztettek (volt törmelék az íven, pályamunkások az pályán, stb...)), és hagyták, hogy Rubens kilökjön 3 autót. Ezek után nem, hogy meghúzta volna magát, még majdnem kilökte Kimit is.
-
fekeandras
őstag
válasz
MPowerPH #36661 üzenetére
Kubica nem hagyott helyet és ráhúzta a kormányt Vettel-re aki viszont besokallt.(ha Kubica több helyet hagy neki kisodródik a fűre kanyarból kijövet a külső írven, túl gyorsan jöttek mindketten).Nem kell ezen csodálkozni mindenki a győzelemért küzd...
Sima versenybaleset. -
hobizoli
nagyúr
válasz
MPowerPH #36676 üzenetére
A szalagkorlat is a palya resze, Kubicad meg is probalta azon at is nyomni. A gravitacioban sem kell hinni, csak az akkor is mukodik.
Na mi van, csak nincs meg az elobb fennen hangoztatott 1 autonyi helyed, es inkabb megmaradsz a "hitben", meg "szakkomentatarok" velemenyeben? Azok is kb, mint magyarok, ok is azok....allitolag. Ott a Lauda is mondott akkora faszsagokat regen, pedig o meg F1-t is vezetett anno
De pl ezen a csucsszintu logika vonalan tovabbhaladva, a 10Mrd legy sem tevedhet, ugyhogy a szarnak is jo ize lehet. Hajrahobizoli
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MPowerPH #36667 üzenetére
Jelold, nyusziful. A videon 1:10-nel ertek ossze eloszor, amikor Vettel felig a kerekveton frdul, minden azutan mar ennek a kovetkezmenye. Kiskutyafaszat sem eredekli, miert ertek ossze utana mar 1:12-nel megint, mar ott mar egy ok-okozati osszefugges van vmivel korabbrol.
hobizoli
-
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #36664 üzenetére
A gumi így lett kitalálva szándékosan, csak időmérőre jó és egy nagyon rövid versenyetapra. Mindenkinek ezzel kell taktikázni. Az egykiállásos taktikáknak lőttek; Mission: Impossible. És kétkiálláson is két hosszú kell a keményre, a lágyra meg a lehető legkevesebb.
Olvastam Bridgestone nyilatkozatokat, azt mondják nagyon jól működik a dolog, mert pont ezt akarták, hogy emiatt legyen adok-kapok. Bernie is dörzsölheti a markát, már csak az kellene, hogy ne legyen egyhangú dominancia az élen és akkor ritka izgalmas szezonunk lesz.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MPowerPH #36661 üzenetére
Hagyjad mar ezt...vak is latja hogy semmi hely nem volt ott. Mit neztel, a cseh2-t? Vetitsd mar el hol volt 1 autonyi helye, ha kozben a kerekveton fordult, hm? Kubicanak mennyi volt a kanyar lukso iveig, 3 auto? Akkor mirol is beszelunk...? A kulso iven korbe autozni csak ennel nagyobb sebessegdiffivel lehet, meg nem igy, kintrol-bentre egybol beforulva, ahogy ez a bimmeres huje is csinalta. Kint marad a seggen a kulso iven, nem akar fudekurvagyorslenni, akkor a kovetkezo kanyarban 50m mulva meg pont belso ivre kerul. De hat ehhez huje volt.
Allitsd meg a videodat 1:09-1:10-nel, aztan kersd meg azt az 1 autonyi helyedet. Vedd le BMW szemuveged, aztan majd rajossz, hogy jajdehujeseget beszeltel, mert Vettel mar a kerekveton van.
hobizoli
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MPowerPH #36652 üzenetére
Oreg hova vette volna el ennel jobban, ha mar fekezes kozben beszitalt a vas? Hol volt hely ha megis a kerekveton fordult? Ja telleg, meg volt 2-3m a fuvon a falig, de ezt a versenyt palyan jaccak, mert nem ugy hivjak, hogy Dakar, meg nem is ugy, hogy a somogybabodi off-road fesztival.
hobizoli
-
hobizoli
nagyúr
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
MPowerPH #36631 üzenetére
Szerintem a Ferrari mint autó jól van megépítve, csak a csapat van romokban. Már bizonyították tavaly. A Mekinél meg a kocsi egy rossz konstrukció, az hogy negyedikek lettek az a szerencse a csapat egység és Hami gyorsaságának köszönhető. Így gratulálok Haminak, hogy egy tragaccsal is jó versenyt futott.
-
válasz
MPowerPH #36149 üzenetére
Az nem is baj, hogy idén kicsit más lesz a vb mint eddig, kell egy kis izgalom
Én a Ferrariktól nem vártam többet az előzetes eredmények alapján, bár persze mindig benne van az emberben, hogy majd biztos jól megtréfálnak minket, aztán ott lesznek az elején. Hát most nem..
Azért bízom benne, hogy a futamon legalább egy kicsivel jobban mennek majd, és persze hogy közben majd felfejlődnek az élmezőnyhöz. -
-
-
wildrain
addikt
válasz
MPowerPH #33716 üzenetére
Nem leírt szabály, csak egy elfogadott viselkedési norma szerint Pá első verziója a helytálló, de teljesen igaza van a másikban is, ha éllovasok találkoznak így, akkor sajnos bármilyen ítélet elképzelhető.
Egyébként szerintem is egyértelműen a hátul haladó a hibás, főleg ha az elöl levő nem hirtelen mozdulattal húzódott balra. A pályán senki nem egy fix bója, tehát az ilyen mozdulatokra számítani kell, és reagálni kell rájuk.nat: Nem elsőbbsége van, hanem nem lehet leszorítani, úgy kanyarodni, mintha ott se lenne. De nem kell feltétlenül elengedni, mint közúton azt, akinek elsőbbsége van.
-
Pá
addikt
válasz
MPowerPH #33714 üzenetére
Az elöl haladó autó választhat magának ívet.
Amit nem tehet meg, hogy ezt többször modosítja, tehát cikázni nem szabad. De a példádban szerintem a hátul haladónak kell figyelnie.szerk: bár azért ez necces, mert ha már mellette van a hátul haladó, akkor gyakorlatilag neki megy az első. Nah, inkább várjunk valakit, aki ért is hozzá
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MPowerPH #33163 üzenetére
Feltoltott motoroknal gyakori hibaforras, hogy szo szerint elolvad belul a motor. Ez azert jon letre, mert egyreszt tul meleg lesz a kipufogogaz homerseklet is, meg felizzik a dugo, szelep, dugogyuru anyaga. Ennek az az oka, hogy a benzin-levego keverek tul szegeny. Ekkor a motorbelso 8-900fok fole melegszik. Ezt ugy lehet lecsokenteni, hogy a kelletenel vmivel tobb benzint fujnak be, ami a parolgasaval egyreszt a toltolevego homersekletet csokkenti tovabba huti belulrol a motort is, plusz ez csokketni a u.n kopogasi hajlamot is. Amikor becsorog a motor az ECU is egybol picit tobb benzint fuj be, meg allit az elogyujtasi szogon. Ezert van a knock szezor a benzines motorokon
Kornyezetvedelmi szempontbol a legjobb a 1-s AFR (Air to Fuel Ratio), ez 14.7:1 levego:benzin aranyt feltetelez, uccai autok erre szabalyoznak, persze nem kigyorsitas kozben. A legjobb teljesitmeny viszont 0.85-s AFR-nel van, ami kb 12.5:1-s AFR arany. Ennel vmivel dusabbat szoktak a nagyon megfujt feltoltott motoroknal hasznalni, ugy 0.75-0.8 korulit, ekkor mar tud feketen is fustolni teligazra a benzines auto is. Persze "akarmennyivel" nem lehet tobb bengat befujni, mert 0.65-s AFR-re dusitva mar elofordulhat, hogy be sem gyullad a szikrara a keverek
Tehat ok ezert vegig vmivel tobb benzint fujtak be, amivel a kelletenel tobb volt fogyasztas
hobizoli
-
JJános
addikt
válasz
MPowerPH #33050 üzenetére
Sajna a FIA az egyik rossz lépést a másik után hozza. Még hogy spórolás céljából. Minden csapat annyit spórol, amennyit muszáj.
A KERS fejlesztéseit megértem, és tetszik, de az egyenmotor, egyenváltó ötlete nagyon rosz.
Mi nemcsak pilótáknak szurkolunk, de csapatoknak is, motoroknak is. Gondolok itt a Torro-ra, amelyikben Ferrari motor dohogott.
Egyen izé, egyen ruha....... Á -
Viktor77
titán
válasz
MPowerPH #32093 üzenetére
Tökmindegy mi miatt nem érdemelné meg jobban. Ahogy Palik mondaná, a csapat és a pilóta egy csomag része. Hamilton vb címéhez is kellett, hogy a csapata egyenletesebb teljesítményt nyújtson.
MOD: Azt meg már megtanulhattad volna itt a topicban, hogy a "ha"-val kezdődő mondatok értelmetlenek.
-
stvnppp
senior tag
válasz
MPowerPH #31010 üzenetére
Jól van na, Vettel egyedül megveri az egész mezőny ha kell. Kiváncsi leszek, hol köt ki majd... A RedBullból nem nézek ki sokat... Max ha az egész Toros szakmai stábot áthozzák hozzájuk.
[CS]Blade2:Privát csapatok nélkül kevesebb lenne az F1, ezt is be kellene látni... Williams már mióta van ott... Őket se akarják elveszteni.
Ha úgy lenne, ahogy nem lenne olyan színes a mezőny, max ha jönnének új gyártók. Mondjuk amerikai nem fog jönni, Európa egyelőre túl kicsi piac nekik, a Japánok közül már ott vannak, akiknek tell is rá, Európából meg kijönne még... Audinak is túl drága (nekik ott a LeMans), Wolkswagen érdekes lenne, Porsche nem valószínű, ők többet fektetnek be a márkakupákba, más meg nagyon nincs is...
-
PazsitZ
addikt
válasz
MPowerPH #29162 üzenetére
Nem, az volt a hülyeség, hogy befagyasztották a fejlesztéseket. Aztán most mégsem, de persze csak azért, mert mégis.
(#29163) Motion_Blur: Én is kétlem.
Sőt, mint párszor már jeleztem nem látom még mindig azt a hatalmas veszélyt pusztán a lámpa miatt.
A ferrari mostani bénázásait, egy földből kijövő acélrúd sem gátolná, de egyébként is szvsz hülyeség a lámpára fogni.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #26933 üzenetére
Felesleges ezen elmélkedni, nem lehet felmelegíteni a gumikat ezen a pályán nyirkos időben, akármit csinálnak, akárhogy rajtolnak. Fékeket meg talán mégúgyse mert az egyenesekben a 15 fokos menetszél nagyon hamar visszahűti a kerekeket. A tegnapi időmérő viszonylag sima volt, kevés hibával, mindenki vigyázott, korrektek voltak egymással. Szerintem ez ma is így lesz
-
soulcube
aktív tag
válasz
MPowerPH #26933 üzenetére
Sima rajt esetén : gumimelegítés - felvezető kör - rajt
SC rajt esetén : gumimelegítés - ~5 felvezető kör - repülőrajtSzerintem 5 kör alatt lehűlnek a gumik. Egy alatt nem hinném, de sajnos nem tudjuk milyen gyorsan hűlnek le. Meg a pályától is függ. Ha áll a víz akkor tökmindegy.
-
dokar
addikt
válasz
MPowerPH #25874 üzenetére
Én már a futam alatt arra gondoltam, hogy Kiminek az a legjobb, ha behozza 1. helyre a verdát. Hamiltonnak pedig szintén az a legjobb, ha nyugodtan Kimi mögött bejön 2.-ra. Ezzel csak 2 pontot veszített volna Kimihez képest, aki amúgy is távol van tőle pontokban. Sőt így a Massa - Hamilton különbség is nőtt volna. Már éreztem, hogy ezek ott elöl ketten össze fognak balhézni (feleslegesen) és megint a mákos Massa jár jól.
-
válasz
MPowerPH #25874 üzenetére
Azért azt nézem, hogy mi volt az eset előtt, mert azt, hogy MI LETT VOLNA HA..... azt se Te se a FIA se a Ferrari sem senki nem tudja. Így azt sem lehet megmondani, hogy mennyi lett volna Kimi előnye.
Így ha igazad van akkor Hamilton egy elméleti, nem létező és kiszámíthatatlan Kimi előny vissza nem adása miatt lett megbüntetve.-amit hunnylanderrel kapcsolatban mondasz azzal egyet értek.
-
-
prmcsk
addikt
válasz
MPowerPH #25759 üzenetére
Látom "szereted" a mercit....Azért az aláírásodból következtetve megkérdezem: Ha a bmw volna évek óta a merci helyzetében akkor is így nyilatkoznál ?
Ja és a koppintásról: Kérek szinte minden csapatnak büntit, mert a rönókon elsőként megjelent hátsó uszonyt, már szinte mindegyiken látom.
Bizonyára lopta mindegyik. -
!Overdose!
őstag
-
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #25453 üzenetére
Majd nézd meg ezt a videót hogy az elfordulás előtt ki volt előrébb.
Még ha Kimi futott volna be másodiknak úgy hogy 1 mp lett volna köztük akkor megérteném ezt a felhajtást.
-
janeko
őstag
válasz
MPowerPH #25431 üzenetére
engem se érdekel a bőrszint hidd el.. csak mondtam, hogy sok fórum-on meg ezt helyezik előtérbe..
valóban néha kicsit nagyképű lewis, de attól függetlenül neki drukkolok már mióta megjelent a forma1-benmanutdzoli: persze a többség más miatt nem szereti és ez rendbe is van, nem azt akartam mondani, hogy azért nem szeretik... félre ne értsd
-
IreN!CuS
addikt
-
tuskooo
addikt
válasz
MPowerPH #25423 üzenetére
Meg a versenyzői faktor is ott van szerintem, Vettel baromi tehetséges, Bourdais nagyon tapasztalt (és mellé sikeres is), Webber sose volt igazán nagy szám, Coulthard meg már öreg.
Kraptor: a verseny végeredménye az egy dolog, de miért kell ilyen pofátlannak lenni a nyilatkozatoknál? Mint Kova ezelőtt...
-
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #25386 üzenetére
A sikanban meg mar teljesen mellete volt. Ha kiszoritjak, elhagyhatja a palyat. A poziciot visszaadta! Az elozes meg ugyis ido kerdese volt, mert Lewis jobban elt a vizen. Mind mondtak az eso teljesen elvette a gumik uzemi homersekletet. Valoszinuleg a Ferrarinal meginkabb, Kiminek a technikaja is kevesbe szerette az esot, o meg mindent egy lapra tett fel.
Ha a dolog teljesen forditott lenne, es Kimit akarnak megbuntetni a semmiert, a pofam szakadna le akarmekkora mclarenes is vagyok az olyan viselkedestol, aminek te is egyik mintapeldaja vagy.
A versenyt olik ki az F1-bol, a szepseget, ha ilyen dologba belekotnek. Mar pusztan a vizsgalodas is felhaborito! Hamilton zsenialis volt, Paliknak is rendkivul tetszett a szemfulessege. Az o velemenyere tobbet adok (ha hulyen kozvetit is, de akkor is kozel all az autosporthoz, mint versenyzo is), mint a tiedre.
-
tuskooo
addikt
válasz
MPowerPH #25381 üzenetére
Absz. egyet értek veled, mind2 dologgal kapcsolatban. Akkor nem csak én hívtam vna ki Massát a boxba...
AMD Power: az a baj, hogy így nem csak azt éri el, hogy nem szereti a többi versenyző szurkolótábora, hanem hogy tisztelni se fogják...ezzel, amit most nyilatkozott, nálam is nagyon betelt a pohár, egyszerűen pofátlan, nem tudok rá jobbat mondani.
-
janeko
őstag
válasz
MPowerPH #25395 üzenetére
igen, de utána kimit vissza engedte és mikor kimi már előtte volt akkor kezdte el megint nyomni.. és a szabály is ez, hogy nem lehet pályán kívül előzni, de ha vissza engedte maga elé akkor mehet újra a verseny, így történt, de valami időt is nyilatkoztak a ferrárinál?
-
prmcsk
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #22693 üzenetére
Marpedig iden miert kellene csapatutasitas, amikor Heikki 1 mp-cel lassabban vezeti az ezustDumbot, ami valljuk be egy kicsit elszomorito meg nekem is aki Lewis sikereinek jobban orulok. Heikkinek ott kellene lenni Lewis mogott csak nehany tizedre es mar zsebben volna a konstruktori es az egyeni is.
-
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #22685 üzenetére
Csak!!! Mert a mclarenesek froclizzak a ferrarisokat es vissza, eddig nem esett le? Na nehogy mar pont en ne zrikaljam a ferrarisokat? Erdekes elvarasaid lennenek.
Ez a nap poenja szamomra, eddig nem tunt fel neked, hogy ellentetes oldalon allunk, ellentetes nezopontokkal es velemenyekkel?
Szamomra meg te almodod az allitasaidat. En Kimit kuldtem is volna segedpilotanak csapatvezetokent, ha Massa es Lewis az elso ket helyen er celba, Kimi meg az otodiken. Egyszeruen, mert a Ferrari egyeni cimnyereshez az kellett volna. Igy Kimi meg kapott eselyt, ennyi. O a legnagyobb nyertese a tegnapi futamnak, ezt meg a legnagyobb Kimisek is bevallhatjak, ha nem is nyilvanosan, de maguknak mindenkeppen.
Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F +RTX 4060/5060/4070/5070 +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Elite Dragonfly G3 13.5" FHD+ IPS érintő i5-1235U 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Újszerű 17.3" FHD (1920x1080) IPS 40pin 144Hz matt LED kijelző. AUO B173HAN04.9
- Lenovo kezdő laptop (i3 6th, 500 GB, 4 GB) reklámáron! AkciÓÓ!
- Monitor audio RSW-12 sub eladó
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Dell Precision 5820 XL Tower PC - Xeon W-2123 112GB RAM 512GB SSD 1TB RX 580 8GB Win 11
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest