- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bigemperor
senior tag
Igen, de na, azért még nekem kell szaladgálnom, hogy 70-80 napra visszakapjam a saját pénzem? Nem azt mondanám, ha tényleg fontos az ember, hogy adok hasznos kupont, vagy felajánlok valami jelképeset? Ja, nem, mert ott nem nyugati gondolkodás dívik. Mindegy, nem pörgök rajta, nincs értelme.Őszintén megmondom, az újraküldést nem fogadtam el, mert már nem hiszek az ilyenkor szokásos szállítási idő betartásában.
-
Beni2360
félisten
Egyébként már írtuk hogy ezeket miként küldik. - Na ez kimaradt az olvasataimból van amikor átpörgetek mert nagyon lemaradtam és már sehova nem tudtam belépni mert már regeltem.
Már látom angol nyelven PDM
Shipping Method: Priority Direct Mail
*******************
CoF - Remélem félnek a koronától és nem piszkálják.
Lesz majd Verdammte Scheiße. -
Köszönöm akik küldtek azonosítót. Nem azonnal lesz válasz mert mindkét helyen a posti kézbesítésért felelő igazgatónak ajánlott levet írok és mindkét Postánál -sajnos- az írásbeli panaszra 30 napos a válaszadási határidő. Ez nem tűnik hatékonynak, de ilyenkor könyvelt küldeményben és továbbviteli lehetőséges levélben kell válaszolniuk.
Ez egyébként röhejes, azt tudom hogy itt nálunk csak arra hogy egy 5 m-re lévő szobában megnézzék hogy ott van-e a csomagom, írásban kellett leadni egy panasz nyomtatványt és a 28. napra sikerült válaszolni, hogy nincs ott.
Azt a postást már nem kérem meg ilyenre, a másik műszakban egy másik esetnél 2 percen belül megnézte és hozta is a nem egy, hanem két csomagot. -
p.t.r
aktív tag
Feucht, Germany The shipment will be transported to the destination country/destination area and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal?searchvalue=.........)
Na az én csomagom is pont ebben a státuszban áll 02.12. óta -
MrDerekas
addikt
A posta elhajtott azzal, hogy a csomag, miután nekik nem került átadásra, kizárólag a feladó felé tehetek jelentést, aki majd érdemben számon kérheti a nemzetközi szállítót.
A mit idézel, az nekem is megvan a csomagtörténetben, sőt még egy bejegyzés is került után: "The shipment has been processed by the sender. You will receive further information as soon as the shipment is received by DHL."
Nekem mindezekből nem jön le, hogy elhagyta volna postai nemzetközi kicserélő üzemet. -
MrDerekas
addikt
Viszont címzettként el is hajt a posta. Ezt tudom. A magánvéleményem az, hogy bizony a dájtcs posta nyúlkál bele a zsákba. Az ilyen eltűnések igen tetemes részében az "előkészítve nemzetközi átadásra" státusz szerepel. Ez esetben az átadás még nem történt meg a hazai szállító (esetünkben a magyar posta) felé.
-
Andralin
aktív tag
> a GLS is el lehet havazva
Ezt most komolyan gondolod? A GLS átvesz egy csomagot és közel 2 hét után se frissíti a nyomkövetési rendszerében, hogy náluk van a csomag?
Te javasoltad fentebb, hogy kérdezzek rá, nem-e téves a TN, ezt kértem többször is tőle, nem volt hajlandó leellenőrízni és válaszolni nekem, hogy jó-e a szám vagy sem. Erre a kérdésemre egyáltalán nem válaszolt. Ignorálta amit írtam, amit kértem, csak a 30 napot ismételgette.
Szerintem inkább az lesz, amit korábban írt itt valaki, hogy hasonlóan járt, hogy esetenként nagy kamu ez a UK-ből szállítás, Kínából jön a csomag, azért kell ennyit várni, csak nem ismerik el.
Amivel amúgy nem is lenne semmi gond, ha nem hülyítenék az embert, nem kamuznák be a UK shippinget és nem tévesztenének meg a jól csengő 2-5 napos becsült postázással! -
merqree
őstag
A szállítási határidőből kifolyólag már volt kettőnk között nem is kis vita, nem kívánom és szerintem Te sem újra kezdeni.
Továbbra is fenntartom azt, hogy akkor ne kelljen fizetni az extra rövid szállítási határidőért, ha az sosem tartódik be.
Látható, hogy minden alkalommal a 30-60 napra mutogatva mentegetőznek. Ez (legalábbis az én értékrendem szerint) a vásárló tudatos megtévesztése, csak cseszhetem, mert qva messze vannak...
Mert innentől kezdve teljesen felesleges bármilyen szállításért plusz árat fizetni. -
Andralin
aktív tag
Szia!
Elég elkeserítő az eddigi reakciójuk. A GLS nyomkövetés továbbra is mozdulatlan, már
Írtam nekik ahogy javasoltad, a megrendelésem alatt (After-Sale Details). Két nap elteltével semmi válasz nem jött.Így ma reggelt beszéltem egy Live Agent-el. A fickó többször kijelentette, hogy a csomag egészen biztosan át lett adva részükről szállításra. Nem volt hajlandó lecsekkolni, hogy jó-e a nyomkövetési számom, nem válaszolt arra sem, hogy miért mutatja a GLS azt, hogy nem kapták még meg a csomagot a feladótól.
Csupán azt ismételgette - mint egy beragadt lemezjátszó - hogy várjak türelmesen 30 napot és majd utána kérhetek refundot ha addig sem kapom meg.Pedig próbáltam tényleg szépen és udvariasan kérni, hogy nézzen már utána, nem-e téves a szám amit kaptam, de ignorálta a kérésem, csak a 30 napos határidőt volt hajlandó ismételgetni.
Ja és mindezt úgy, hogy VIP4-es vagyok, szóval elvileg VIP Customer Service jár, hát ennyit ér a VIP produkciójuk. -
Andralin
aktív tag
Ezt a napelemet rendeltem:
https://www.banggood.com/18V-20W-Solar-Panel-With-Crocodile-Thread-For-Outdoor-Fountain-Pond-Pool-Garden-p-1200103.htmlCN raktárkészlet azt mutatja, hogy kifogyva, csak a UK-ből enged rendelni.
A megrendelésemen azt mutatja, hogy Ship from: EU.Akkor szerinted is valami nem stimmel?
-
Andralin
aktív tag
Szia!
Olvastam mit írtál korábban UK szállításra és a véleményedet kérném.
Én is UK raktárból rendeltem, EU Standard Shipping Register szállítással, ami papíron ugye 2-5 munkanapot ír kézbesítésre.
A kapott nyomkövetési számot a GLS oldala felismeri, a státusza viszont február 1. óta stabilan annyit mutat csak, hogy "Csomagadatok bekerültek a GLS IT rendszerébe; a csomagot még nem adták át a GLS részére."Kezdjek aggódni így 10 nap elteltével, hogy valami gond van, vagy ez még normális lehet?
-
vigyorgó
tag
Hát száz százalékosan nem tudom kizárni hogy nem nyomtam rá. Viszont én úgy emlékszem, hogy korábban talán egyszer rányomtam de kérte a megerősítést azt már nem adtam meg. Hiába váltom át angolra ez attól nem változik semmit. Esetleg nem lehet visszacsinálni, illetve nem kellene ezt jeleznem nekik a biztonság kedvéért?
Ok közben megnéztem a privátot akkor várunk holnapig -
w.miki
veterán
mivel a snatch nem vásárlás, mivel nem kapsz terméket, csak sorsolásra jelentkezel, csak abban a ritka esetben kapsz valamit, ha végül megnyerted, de amúgy meg pár nap múlva törölheted is a rendelést, mert a terméket sosem fogod látni.
Jut eszembe nem tudja valaki, hogyan lehet több "rendelést" egyszerre törölni a listámból? -
-
storm4
aktív tag
Üdv!
Nos, végig néztem mind az óra és a Wearfit alkalmazás beállításait és sehol nem találtam, hogy bármilyen nyelvet be lehetne állítani a beállított angol helyett.
Lenni kellene egy időjárás felületnek is az óra opciói között, de nekem az sincs.
Értesítések kezelése sem egy nagy szám: sms, hívás (hívószám kijelzéssel, illetve névvel) meg van, illetve számomra szinte hasztalan alkalmazások értesítéseit kezeli:A viselése viszont egész kényelmes és a szilikonszíj puha, kényelmes. A kijelző jól olvasható és nem zavarón nagy (Amazfit Bip-hez tudom hasonlítani)
Ajándék lónak ne nézd a fogát érzésem van. -
-Gabesz-
senior tag
Nagyon szépen köszi.
Úgy látom csak 1 kupont enged felhasználni, tehát nem adhatóak össze.
Próbáltam volna a friss regisztrációs kupponjaim 1 termékre behúzni, de csak 1-et enged.
Valamint találtam a termékre más oldalon is kupont, de nyilván a legkedvezőbbet fogom használni.Még valami, mi az a pontos összeghatár ahol az EU priority line szállítást érdemes használni?
Mert most éppencsak 12ezer alatti összeggel állok a kasszánál, ez még lehet beleférne a priority direct mail-be is. Bár csak 4-5 Ft a különbség köztük. -
herrká
senior tag
Nincsen hozzá adva. De mintha az elején mikor kezdtem játszani, fizettem volna 3 forintokkal is. De lehet rosszul emlékszem. A Paypal az asszony telójával működik. Oda jön az sms kód stb. Nehézkes, mert mire itthon van ő is, sokszor már betelnek a csoportok... Köszi a linket, ezt kattogtatom is, de kevés.
-
merqree
őstag
Akkor azért ez elég "lenyúlás" az én értékrendem szerint.
Az analógia, ami miatt azt gondolom igazam van:
- a rendszer automatikus, tudja, hogy munkaszüneti hét van
- a megrendelés során expected delivery 06.02.2020, azaz azt sugallja, hogy addigra biztosan megkapom
- a fenti miatt félre lettem tájékoztatva, mert abban a hiszemben rendeltem meg a legrövidebb szállítási szolgáltatással, mert volt rá lehetőségem.Semmilyen formában nem tájékoztattak arról, hogy az új év miatt késedelem lehetséges.
Csak furcsa nekem, igaz ezt itthon is simán megcsinálják.
-
specterlich
csendes tag
Szerintük minden ok. De egyébként is dokumentum kell nekik arról, hogy mi történt a csomaggal. Amit a GLS csak a feladónak ad ki. De teljesen figyelmen kívül hagyták amikor megkértem őket, hogy ugyan nézzenek már utána. És gyakorlatilag innentől csak a copy-paste válaszok jönnek. Könyörögtem nekik, de erre is csak az jön, hogy: "We want to express our genuine apology for all inconvenience caused. We look forward to receiving your reply." Én válaszoljak. Mire?
A rendelés állapotában szerintük nov. 28-án ki lett szállítva és kész. Szóval részükről le van zárva, részemről meg nem éppen.Paypal-nél a hiányzó árát kértem vissza, vagy újraküldést, mindegy lenne igazából.
Eredetileg úgy adtam meg, hogy "hiányos a rendelés", ezt ők módosították arra, hogy "nem felel meg a leírásnak". Nem tudom miért.Sejtettem, hogy innentől csak a nagyon macerás dolgok jöhetnek szóba.
Visszaküldeni biztosan nem fogom, mivel a megkapott kütyü ajándék volt és nyilván nem fogom visszavenni az illetőtől, akkor inkább benyelem. Mert egyébként nagyon bevált. Azért is rendeltem kettőt, a másik lett volna az enyém.Évek óta rendelek mindenféle oldalról kínából, többszáz vackot rendeltem már, de ilyet még nem szívtam.
Legalább annyi tanulság van a dologban, hogy legközelebb, ilyen tételben egyszerre csak egyet rendelek, akkor talán nem fogják tudni elkeverni a másikat olyan könnyen.Körbenézek még a neten valamilyen online EU fogyasztóvédelemmel kapcsolatosan, hátha.
Minden esetre köszi a törődést.
-
MrDerekas
addikt
Abszolút igaz. Egyszerűen nem is értem, hogy tud ilyen szinten eltűnni, sok-sok csomag. Azt sem értem, hogy lehet így végezni munkát a 21. században, az állítólag "fejlett" államokban. A sokat ócsárolt (sokszor érthető okokból) hazai postán sincs lehetőség ilyen szintű lopásra. Asszonyom is ott dolgozik és a hivatalba érkező vagy azt elhagyó minden küldemény követési számos, vagy vonalkódos, vagy mindkettő. (Kivéve a sima leveleket) Viszont mindent csippantani kell és mindenkinek(!), akinek a kezén keresztülmegy. Az űber áresz és precíz országban meg konténer számra kerülnek zsákokba nyom nélkül a nem kis értékű csomagok. Röhej.
Szóval ja. Nem vágunk jó pofát a visszatérítéshez és nem értjük miért nem keresett még a rommá lopott kereskedő másik utat. El is engedem inkább -
MrDerekas
addikt
Igazad van. Csupán célozni akartam rá, hogy ami ennyire késik, az abból a tartományból már nem is jön meg. Erre lehet előjönni a 60 nappal és rendezhető a dolog. Mint látod, Expired már a csomag(szám) és nem a szállítási napok számát írja. Az meg, hogy visszakaptam a lóvét? Persze,
tök jónagyon helyes, mert az ÁSZF is előírja, viszont nem megnyugvás ha - esetemben pl - veszek egy telefont, mert kell, aztán két hónappal és egy kicsivel később, jönnek azzal, hogy bocsika, visszafizetjük. Aztán engem, mint végfelhasználót kicsit sem érdekel, ki vert át kit, vagy hol tűnt el a csomagom. A lényeg, hogy nem került hozzám.
Annyira volt csak ijesztgetés, mint amiket nekem is írtak páran: "nekem sem jött meg"... Ha nem megy át az irónia, akkor nem erőltetem később sem. Tényleg! A január 14-én fizetett note8, ma megérkezett az előddel ellentétben és kicsit a tárhelye is kövérebb. 4/128 lett belőleés brutál szép teló.
-
zacci
aktív tag
Te is jol tudod, hogy vamcsalassal tudjak csak behozni a cuccokat EU-ba. A nem tudas ebben az esetben nem mentseg. Nemzetkozi szallitmanyozo cegnel melozom, szal nekem ne mond, hogy nem...
Ezen szoktam jokat rohogni:
"Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban!"
E szerint az egesz topicot be kellene zarni BG-tol a GB-ig, mert mind1ik vamot csal.
Csak hat vannak ugye erdekek...Mar beerkezett a csomag...
-
szemmelver
aktív tag
Igen egy tranzakció volt, egy vásárlási azonosítóval.
Az újraküldést azért kérdeztem, mert lehet inkább újraküldetem, nem a pénzt kérem. Úgyis várnom kell még, addig átgondolom.
(#15362) Flashy: lehet nyertél snatchen
amúgy ezt jó lenne tudni, hogy a rendszer miatt, vagy automatikusan ők berakják a shipped oldalra, mintha én rendeltem volna.
gondolom azért küldik úgy, mert ahhoz van tn és valamilyen szinten lenyomozható a csomag. nehogy még egyszer "elvesszen"...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kompakt vízhűtés
- Nintendo Switch 2
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Gran Turismo
- PlayStation 1 / 2
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Apple iPhone 15 /Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 90% akku
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest